Go Back   F-Chat.eu > Nederland/België > Meetings & Evenementen > Overige

Reply

Thread Tools
Old 16-05-2015, 23:17
vanwijkzelf vanwijkzelf is offline
Karting
Not Subscribed

Default Classic Cars & Aeroplanes (13-14 juni 2015)

Beste allemaal,

Op zaterdag 13 en zondag 14 juni vindt er een ontzettend leuk evenement in Seppe plaats: Classic Cars & Aeroplanes.
Classic Cars & Aeroplanes is een evenement dat wordt georganiseerd ter gelegenheid van het 25 jarig jubileum van het vliegend Museum Seppe.
http://vliegendmuseumseppe.nl/25-jaa...rs-aeroplanes/

Kijk vooral eens op deze website om te zien wat er allemaal te doen is.

Ik ben als fervent 308-rijder, betrokken bij het ‘Classic Car’-gedeelte en aangezien ik een grote voorliefde heb voor rijdende Italiaanse schonen, plaats ik dit draadje.

Deze happening biedt een uitgelezen kans om de bella's van de F-chat in de spotlights zetten.
Over het evenement: het sleutelwoord is laagdrempeligheid. Het grote verschil met Wings & Wheels en Goggles etc is dat het geen bobo evenement is maar een laagdrempelige verzameling van oude vliegtuigen en klassieke autos met voor ieder wat wils. Geen mannen evenement met sigaren en blabla maar vertier voor iedereen, het hele gezin.

De auto’s staan op het vliegveld, naast de startbaan afgescheiden en onder bewaking.
Op de zondag staan er twee rondritten, van ruim een uur, in de omgeving gepland. De eerste start om half elf en de tweede om 13.00u. Op zaterdag zijn geen ritten gepland, maar wel een uiterst gezellige BBQ aan het einde van de dag.

Mochten er lezers zijn die tijdens dit weekeinde hun auto willen uitlaten en een gezellige dag op het vliegveld willen hebben laat het me weten. Ik kan zorgen voor een afgescheiden ruimte enkel voor de F-chat, onder toezicht.

Het aanmelden gaat via deze link, voor de kosten hoef je het niet te laten:
http://vliegendmuseumseppe.nl/25-jaa...uto-eigenaren/

Hartelijke groet en tot de 13 en 14 juni.

Peter van Wijk
Attached Images
File Type: jpg Event logo.jpg (260.5 KB, 0 views)
File Type: jpg flyer.jpg (111.3 KB, 0 views)
File Type: jpg Flyers_achterkant.jpg (97.8 KB, 0 views)
Attached Files
File Type: pdf PROGRAMMA CC&A2015.pdf (193.1 KB, 5 views)

Last edited by vanwijkzelf; 16-05-2015 at 23:21..
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules