![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn inmiddels ook wat spyshots opgedoken van een mule 599 GTO:
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Last edited by dcpixels; 06-02-2010 at 10:24.. Reason: Quote gefikst |
|
|
||||
|
||||
|
Dit wist ik wel van zijn collectie. Maar dat het "bedrijf" Ferrari Kroymans blijkt ook verkocht te zijn. Dus het delaerbedrijf zelf. Dit wist ik niet, of klopt deze info niet....
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo, dat is echt oud nieuws. Kroymans Ferrari is opgekocht door een paar investeerders om de boel door te kunnen laten starten. Anders was het gewoon ten onder gegaan in de rest van het faillissement. Diverse andere dealervestigingen zijn ook overgenomen door derden.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tannie van der Vilden, Tannie van der Vilden... het doet me ergens aan denken.
Onno |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
. Goed zo!Haalt zelfs de landelijke pers. Chapeau! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb een beetje heimwee naar de zomer, Nurburgring '08
blijft mooi he...... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Welk evenement is dit geweest? Ferrari Racing Days lijkt me niet, gezien de korte mouwen. Dat was toen verschrikkelijk koud. Modena Trackdays was afgelopen jaar. Benieuwd wat het wel is. |
|
|
||||
|
||||
|
Aan het weer te zien is dat in 2006 geweest, anders zou ik het ook niet weten.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hoi... ik heb het hier al vaker gezegd, jullie denken dat er alleen maar Trackdays zijn......
Het allermooiste missen jullie want dat is ,, classic F1 ,, 2e week van augustus Ik vind het het allermooiste op Goodwood na ! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
. WEL DUS!!!!! Wordt toch "georganiseerd" door de Duitse ANWB of zo?? |
|
|
||||
|
||||
|
De Ferrari 430 Scuderia is een buitengewoon populaire auto bij de Ferrari-liefhebbers. Het is een echte racer met Ferrari-genen. Sommigen vinden hem zelfs zo goed dat hij vergeleken wordt met de, qua prestaties onderliggende, maar sensationele Ferrari Challenge Stradale. Voor deze brute CS leverde Ferrari zelf al striping, maar blijkbaar heeft deze CS een identiteitsprobleem want zijn grote broertje is het voorbeeld voor hem.
De Challenge Stradale heeft namelijk de striping en velgen van de 430 Scuderia gekregen. Twee prijzige opties waarschijnlijk want voor striping mag je bij Ferrari zo minstens €1000,- neertellen. Ook velgen los kopen kost je een leuke vakantie, minstens €1800,-. De toegevoegde waarde van de twee opties is nihil eigenlijk. Net zo fraai zijn de Italiaanse vlag die als striping op de Challenge Stradale geleverd is en de velgen. Wat denken jullie, is dit beter dan het origineel of gaan we voor de 430 Scuderia look op een Challenge Stradale? |
|
|
||||
|
||||
|
zie ik op de foto van de achterkant van de auto ( waar de kentekenplaat komt ) het lotus teken aan de rechterkant ????
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Strepen en velgen staan 'm goed. Valt niks tegen! |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zie liever de originele striping en velgen onder de Challenge Stradale. De CS is echt een prachtige uitvoering, daar hoeft niet aan gesleuteld te worden. Op deze manier verliest de CS zijn eigen identiteit en dat is eeuwig zonde!
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Helemaal mee eens Maarten. Niets gaat boven de tricolore striping op een Challenge Stradale!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik vind het wel strak, alleen lijkt die wat hoger op z'n pootjes te staan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Schoenmaker blijf bij je leest was het toch?? Ik zeg laat de CS en de Scuderia lekker zichzelf blijven inclusief de striping en de velgen.
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|