![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Dat gaat enorm sparen worden want dit is een absolute must have voor mij!!! Ik had al eerder een handgemaakt model 1:18 gezien maar dat CMC er ééntje gaat uitbrengen is top nieuws voor 2010. Geen idee of het mij gaat lukken deze te bemachtigen. Maar als 't even kan..... . Last edited by mavanhaasteren; 21-01-2010 at 07:40.. |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Binnenkort ook leverbaar voor liefhebbers van GMP, de 312 PB Longtail.
http://gmpdiecast.com/products/detai...ale%20Ferrari# |
|
|
||||
|
||||
|
We wachten nu al (te) lang op de 512S van Hotwheels ... maar misschien moeten we dit model nóg een jaartje uitstellen. GMP gaat dit model namelijk ook uitbrengen, en dan uiteraard in de vertrouwde GMP-kwaliteit.
Ik vond net enkele foto's van het proto-type, en het gaat weer iets moois worden: |
|
|
||||
|
||||
|
a Ha. Dan plakken we er gewoon nog een jaartje aan vast.
|
|
|
||||
|
||||
|
En wat dacht je van deze, Wim?
|
|
|
||||
|
||||
|
Heel mooi! Die moet er beslist komen.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
, maar wél een prachtige kleurcombinatie.Heb nu regelmatig een echte zwarte gezien ... ik vind het een hele sjieke wagen zo. |
|
|
||||
|
||||
|
Meer
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Waarschijnlijk heeft Hotwheels mijn ombouwer gezien op F-Chat . Ik maar zwoegen vorig jaar op mijn omgebouwde Anson met speciale decals. Nu komtie gewoon in de winkels!Maar er komt nog een 246 Dino racer aan, die er ongeveer zo uit gaat zien: |
|
|
||||
|
||||
|
Maar de jouwe mag dan wel voor een deel in een ander draadje Walter
![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ja maar jij hebt nu wel veel meer voldoening van je eigen handbouw Walter.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oh boy, die 512 ziet er erg lekker uit!! Staat op de lijst voor 2011.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hier nog wat plaatjes van de spielwarenmesse. CMC met de sharknose 1:12 en de 250 GTO van Kyosho
|
|
|
||||
|
||||
|
Zo Wim, die sharknose in 1:12 ziet er ook super uit zeg!! Maar ik ben al heel blij met mijn 1:18 van CMC
. De 250 GTO van Kyosho vind ik persoonlijk mooier in het rood, zoals 'ie op de achtergrond staat, dan in deze kleurstelling. Maar ook dit model is een plaatje. |
|
|
||||
|
||||
|
Ben benieuwd wat Kyosho gaat uitbrengen aan 250 GTO's. Ter afwisseling vind ik andere kleuren welkom. Donkergroen, zilver, geel, blauw enz.
Ik zie op Ebay nu ook 1/43 250 GTO's van Kyosho waarvan deuren en motorkap open kunnen. |
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn nog veel meer nieuwtjes vanaf de Spielwaremesse!
Kijk eens even naar de 2 onderstaande foto's ... BBR komt met een 458 Italia in 1/18 en Kyosho brengt (in samenwerking met GMP) een 330P4 uit. En ik ondek nog meer 'hot items', maar zit op m'n werk, dus even geduld tot vanavond. Deze moest ik even posten hoor ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
![]() |
| Thread Tools | |
|
|