![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ik ben nog nooit geweest, dus het moet er dit jaar maar eens van komen.
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Zeker doen Joop! Erg mooi evenement ... en de afgelopen jaren steeds met een zonnetje.
|
|
|
||||
|
||||
|
100 jaar Alfa
Dan ben ik er ook |
|
|
||||
|
||||
|
Voor de mensen die er nog niet zijn geweest, in deze twee threads kan je een indruk krijgen van Spa Italia 2008 & 2009. Uiteraard ook leuk om nog eens terug te kijken.
![]() http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=3892 http://www.f-chat.eu/showthread.php?p=40584 |
|
|
||||
|
||||
|
Zeker leuk om weer eens doorheen te scrollen. Het lijkt volgens mij op de FRD met één groot verschil, de bezoekers mogen/kunnen zelf het circuit op. Ben er nog nooit geweest en ik hoop dat daar dit jaar echt verandering in gaat komen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Geef me anders het telefoonnummer van je chef eens ![]() ! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
. Ik ben gewoon vrij dat weekend dus je kunt de chef gewoon op m'n privénummer bellen ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Een feest voor de zintuigen dit!
Het is een groot gemis dat de FRD niet meer op Spa zijn, maar dit is zeker een geweldig mooie vervanging! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nee Ed, ik las je berichtje net van vorig jaar en wilde niet dat je weer een k*t gevoel zou hebben ![]() ![]() ![]() !http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=77619&postcount=53 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
. Maar het zou zeker weer zo zijn als ik niet minimaal één dag zou kunnen. Moet nog even in de ompraatmode hier, de FRD op de Nurburgring komen tenslotte te vervallen en die stonden al 2 jaar in de agenda. Dit zou een mooie vervanging zijn. |
|
|
||||
|
||||
|
mwa, het is geen vervanging voor de FRD hoor. helemaal ander principe; daar draait het enkel om Ferrari en komen veel meer Ferrari's op af + race's met de classics, F1's, Fxx, ...
dit is gewoon een italiaans-auto-event/ meeting er komen dus ook veel gewone Alfa, Fiat, etc (diesels) etc op af... ze zouden iets kieskeuriger moeten zijn vind ik!!MAAR ondanks dit alles wel nog atlijd de moeite waard ![]() ik hoop er bij te zijn want ik wel wel eens mijn blauw monster over het circuit lanceren ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() ![]() . En het is voor mij meer een vervanging voor het FRD uitje, geen vervanging voor het evenement op zich . |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toch niks tegen Alfa's zeker |
|
|
|||
|
|||
|
2010
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik zal er ook zeker zijn, weet juist wel nog niet welke dag tis te zien wanneer men vriendin moet leren want kzou haar er ook bij willen voor het gevoel van italiaanse auto aan te wat aan te wakkeren
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb mij al enige weken terug opgegeven en ga genieten van de geweldige ambiance in en om het circuit. Lekker laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen die van Italiaanse auto's houdt en niet alleen voor de goden. Leuk hotelletje, lekker eten en de zaterdag rit om het circuit zijn ook erg belangerijk (voor mij).
Hoop vele F-Chatters aldaar te zien. |
|
|
||||
|
||||
|
Count me in (dit jaar enkel zondag). Ergens afspreken om in groep te rijden?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Of ik moet proberen op slinkse wijze door te dringen tot de FOD van maandag en dinsdag. Iemand suggesties? |
|
|
||||
|
||||
|
Mail me maar..... :-0) !
|
|
|
||||
|