![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zal morgen eens kijken in het archief en scannen. Moet er 3-4 hebben. deze was snel gevonden op wet web en lijkt veel op degenen die ik heb gehad.
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Meer info over het evenement en het boek kun je vinden op de volgende website: http://www.sportetcollection.info/en/ Succes1 Maarten |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Maarten |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ik had die website ook al gevonden, maarrrr... daar wordt weliswaar het boek afgebeeld, maar ik vind nergens een bestelmogelijkheid ![]() Of heb ik het mis? Ciao, Lars T. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Inderdaad kun je het boek (nog) niet aanklikken , had het nog niet "getest"... Sorry Vlak erboven kun je echter wel een berichtje sturen. Misschien is dat een idee. Klik op " edito 2010" dan zie je links onderaan "livre" staan. Net daarboven kun je dan een berichtje sturen. Succes! Maarten |
|
|
||||
|
||||
|
Dit weekeinde een twee-tal boeken aan de collectie kunnen toevoegen. Weliswaar niet specifiek Ferrari maar waar wel een héleboel Ferrari historie in staat...
Het gaat hier om twee jaarboeken van het Circuit van Monza. In dit geval de jaren 1964 en 1965. Ieder boek behandeld de evenementen van het afgelopen jaar welke op het circuit werden gehouden. Dat betekend dus foto's + uitslagen van bv Grand Prix / F2 / Sportscars enz.enz. Ook besteed ieder boek een hoofdstuk aan oude voorgaande evenementen. De boeken zijn 2-talig , Engels en Italiaans. Hierbij wat foto's ter illustratie , de nostalgie straalt er van af! . |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Dat is 3851GT, die is in 1965 gekocht door de onlangs overleden Fabrizio Violati. van de schade is niets meer te zien ;-)
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Volgens Barchetta was de auto een maand later alweer opgelapt om met Prinoth de volgende race te rijden. Knap staaltje arbeid wanneer je deze schade ziet... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Wow, wat mooi! Prima aanwinsten Maarten!:0
|
|
|
||||
|
||||
|
Helemaal mee eens, echt iets bijzonders!
|
|
|
||||
|
||||
|
Hier een handtekening van Piero Ferrari uit 2004
|
|
|
||||
|
||||
|
Mooi boeken Maarten! heb ze ook wel eens doorgekeken en staan vol met historische foto's.
Op de Ascari Meeting bij Roelofs heb ik zaterdag een leuk boek gekocht over de racehistorie in Zweden, staan ook mooie Ferrari foto's in. Hugo |
|
|
||||
|
||||
|
Wat moet je anders met een kast vol boeken? |
|
|
||||
|
||||
|
Hoeveel verschillende handtekeningen heeft hij wel niet?? Deze lijkt totaal niet op die van mij... Heb inmiddels weer andere gezien die er weer wel op lijken... Hmm, blijft een mysterie...
|
|
|
||||
|
||||
|
Dank je! Beide boeken gevonden op de tweedehands afdeling van de Slegte...
Lang geleden dat ik daar iets vond... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ascari meeting Zaterdag is er bij mij even bij in geschoten... Balen... Maar ik kan gelukkig terugkijken op editie 1... |
|
|
||||
|
||||
|
Uhh, plaatjes kijken... !!
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
enkele boeken en tijdschriften uit de oude door die ik in bruik(lees)leen gekregen heb
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|