![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Misschien kan Gerard je helpen, die heeft de F50 presentatieboek, misschien staan daar foto's in...
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Last edited by mtange; 10-04-2010 at 13:33.. Reason: quote gefixed |
|
|
||||
|
||||
|
Grazie Gilles! Kan ik zeer goed gebruiken!
|
|
|
|||
|
|||
|
ze komen uit de boekken die bij de motor dat ik aan het maken ben, er zijn veel foto's van de motor, versnellingsbak, eigenlijk van alles en nog wat van alle modellen van Ferrari
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik ben blij met alle detailfoto's van de F50, dus ik hou me aanbevolen!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben op zoek naar foto's en/of tekeningen van de remklauwen van een F-40. Heb er een aantal gevonden, maar die tonen meestal de klauwen langs de buitenzijde, en ik heb er vooral nodig van de binnenzijde (de zijde die aan de binnenkant van de velg zit), en eventueel de onder- en bovenkant.
Alle hulp is welkom. Groeten Pascal |
|
|
||||
|
||||
|
heeft iemand meer foto's een 348 GTZ ??
kan op het net niet heel veel vinden |
|
|
||||
|
||||
|
Ik mail je zo al het fotomateriaal wat ik heb, Marcel. Dat is volgens mij alles wat er op Internet te vinden is.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn idd weinig foto's van op het net te vinden. Deze heb je zelf denk ik ook wel gevonden, http://www.ferrari-collection.net/Zagato/, anders ben je aangewezen op het blad Ferrariworld nr. 13 (1991) daar staat 'ie uitgebreid in en heb ik ook gebruikt voor de mijne.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ook onder de naam: 348 zagato elaborazione is het nodige te vinden m.b.v. Google
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
![]() |
| Thread Tools | |
|