View Full Version : FCN: 'Ferrari Club Meeting', Maastricht, 29 & 30 sep 2007
Wederom een top evenement, zeer goed georganiseerd. Helaas zat het weer niet mee op vrijdag en zaterdag, maar zondag was het helemaal top. Mooie tocht gereden door Limburg, België en even blazen in Duitsland; voor ieder wat wils. Veel gegeten en nog meer gedronken geloof ik, Maastricht is nu eenmaal een Bourgondische stad..
Mooie foto's Roger! Die foto met de F40 motorkap en het standbeeld heeft wel iets aparts! :
Vivado Ferrari
30-09-2007, 22:54
Mooie foto's heb je weer gemaakt Roger
nofear02
01-10-2007, 00:11
Absoluut. Ik vind de rode neus vanachter de witte muur met het grind en groene gras zeer verrassend. Prachtig
Erikderaaf
01-10-2007, 00:48
echt mooi roger! ik vind die van de reflecties van de 275 in de zijruit echt heel mooi! Super
nofear02
01-10-2007, 13:13
filmpjes:
http://www.autojunk.nl/clips/view/133363
foto's:
http://www.autojunk.nl/pix/view/133361
.
430driver
01-10-2007, 13:53
Kijk, de nieuwe Scuderia is gewoon bruut....maar zo'n (zwarte) Challenge Stradale is toch ook wel erg vet!
Tja...en dan de Fiorano: dat zijn toch wel m'n 3 favorieten hoor
Toen ik er was regende het... ben dan ook niet te lang op de markt gebleven, want vrouw en kids waren mee en liepen erbij als verzopen katjes :(
Bob
Grazy F355
01-10-2007, 20:14
Roger, Bob,
Leuke foto's; zaterdag was inderdaad koud en behoorlijk verregend maar gelukkig zijn onze F's niet van waterverf :-)
Maar ik was wel blij dat ik regelmatig gasten mocht rondrijden en in de F355 op temperatuur kon blijven. Ondanks de regen toch een fantastisch & gezellig evenement.
gr Ben
.
nofear02
01-10-2007, 22:22
Leuke foto's! Zeer bedankt Bob. Altijd leuk, plaatjes kijken. t Is inderdaad te zien dat het flink regende. Jammer. Maar ik neem aan dat het voor de deelnemers toch weer gewoon gezellig was. En daar doe je het ook deels voor.
Ik zie daar op een van die foto's een ascari-man zielig alleenig onder een grote paraplu staan.... nja, dat is wel troosteloos. Maar heeft het echt de hele ochtend geregend dan??
Is er al bekend hoeveel ritjes er gedaan zijn. t was toch voor een goed doel?
(Ik zie Jaap zijn mooie gts turbo erbij!, leuk!
Ik zie daar op een van die foto's een ascari-man zielig alleenig onder een grote paraplu staan.... nja, dat is wel troosteloos. Maar heeft het echt de hele ochtend geregend dan??
Alle respect voor de Ascari-mannen, dit keer zeker. Op vrijdag stonden ze er al om 15.30 uur terwijl de meeste F's toch pas om een uur of 6-7 binnenkwamen, en zaterdag hebben ze van 's-morgens 9 uur tot 's-middags 3 uur lopen blauwbekken op de Markt. Het was echt ijskoud daar op dat winderige plein. Gelukkig hebben ze die avond mee kunnen genieten van het feest. Ik heb de meesten gesproken gedurende die dagen, maar ze vonden het stuk voor stuk helemaal geweldig, nou, zij liever dan ik
nofear02
01-10-2007, 22:40
Veel waardering, absoluut! Zonder die gasten ben je nergens om zoiets te organiseren. Fijn dat ze dan gewoon aan het feest mochten meedoen. Ik neem ook aan dat zij het onderling idd toch ook wel leuk gehad hebben overdag, en er een saamhorigheidsgevoel is, zo van: met hun allen, en dat ze weten dat ze nodig zijn en het niet voor jan snot doen, en dat dat ook gewaardeerd wordt.
Ja vind het toch fijn dat je even vermeldt dat zij het ondanks de regen toch ook fantastisch gevonden hebben, Roger! thnx
Wat hebben we een geweldig weekend gehad
Alles was weer super georganiseerd
nog twee plaatjes met de nokia 95
Hele mooie foto's jongens! Alleen jammer van het regenweer, maar zo te zien was het wel nog een geslaagd evenement
Greetz
Reiben
.
nofear02
02-10-2007, 14:30
nog twee plaatjes met de nokia 95woow! met een N95?? da's niet slecht zeg! poeh
GTSturbo
02-10-2007, 17:37
Goedemiddag,
Het was weer een beregezellig weekend; één van de betere zou ik bijna zeggen. Mooie foto's Jan!
woow! met een N95?? da's niet slecht zeg! poeh!
Nee inderdaad! Viel mij ook al op... Ook niet voor niks een 5 megapixel camera! Heb je toch de verkeerde Nokia uitgezocht Robert ;) Nee, het apparaat moet ook wel behoorlijk wat geld kosten, maar dan heb je inderdaad ook wel wat
hier nog een paar nokia plaatjesw
Eigenlijk toch niet zo mooi,want er zit een
soort contour scherpte in,waardoor de beeldkwaliteit
behoorlijk minder word
Rosso-Corsa
06-10-2007, 13:57
Roger, Jan - mooie foto's. Heb zelf nauwelijks gemaakt en jammer genoeg ook weinig andere fotografen deze keer. Daarom die van jullie dankbaar gedownload.
Ik vond het een erg gezellig weekeind. Jammer dat er pas volgend jaar weer nieuwe evenementen zijn...
Groet
Dirk-Jan
.
Rosso-Corsa
06-10-2007, 14:03
...oh en Bob natuurlijk. Jammer dat ik je niet gezien heb.
Mijn rondritjes voor het goede doel waren precies op het hoogtepunt van de regen - waarschijnlijk hebben we elkaar daarom gemist..
DJ
.
Dat zou goed kunnen DJ, ik was er rond 12 uur en heb even rond gelopen. Het begon toen inderdaad drukker te worden met het rondrijden. Hoe vond je vader het? Die moet in ieder geval zondag genoten hebben, als ik de foto's zo zie. Prachtig evenement weer.
Bob
.
RedmondialTCab
08-10-2007, 20:48
Mijn rondritjes voor het goede doel waren precies op het hoogtepunt van de regen - waarschijnlijk hebben we elkaar daarom gemist..
DJ
Hoi Dirk-Jan
Heb je deze site ook gevonden ??
Leuk joh. !!
Dus Maastricht was een leuk evenement ? Goed gegeten?
Ik was helaas verhinderd door een vakantie dus volgende keer beter.
Eerstvolgende FCN evenement is ws de jaarvergadering in MECC maastricht volgend jaar. ben benieuwd naar de 60 jarige viering aldaar.
.
Ik was helaas verhinderd door een vakantie dus volgende keer beter.
Cor,
Als jij verhinderd bent, dan weten we dat je op vakantie bent... dat hoef je ons niet iedere keer in te wrijven ;) en nu weer back to topic :)
Bob
.
RedmondialTCab
09-10-2007, 12:00
:):):
Mooie foto's!
Hoe zit het eigenlijk met de Dino memorial die gepland was in Maastricht?? Vorig jaar speciaal geboekt om naar Maastricht te gaan en toen bleek dat het evenement "uitgesteld" was door te weinig belangstelling van sponsoren
Mooie foto's!
Hoe zit het eigenlijk met de Dino memorial die gepland was in Maastricht?? Vorig jaar speciaal geboekt om naar Maastricht te gaan en toen bleek dat het evenement "uitgesteld" was door te weinig belangstelling van sponsoren.
Hallo Alain,
Vorig jaar was niet de reden dat er geen sponsoren waren maar te veel te organiseren in een te korte tijd.
Vincent
.
nofear02
23-10-2007, 01:43
Hallo Alain,
Vorig jaar was niet de reden dat er geen sponsoren waren maar te veel te organiseren in een te korte tijd.
Vincenten wat doen ze dan straks in jan 2008 op de interclassics. er waren verhalen over 60 f's? wegens de 60 Celebrazione? Ik kreeg er vragen over vanuit de fclub Genk.
.
RedmondialTCab
23-10-2007, 03:34
is idd waar.
Tevens wordt er de jaarvergadering van de FCN gehouden
Alle respect voor de Ascari-mannen, dit keer zeker. Op vrijdag stonden ze er al om 15.30 uur terwijl de meeste F's toch pas om een uur of 6-7 binnenkwamen, en zaterdag hebben ze van 's-morgens 9 uur tot 's-middags 3 uur lopen blauwbekken op de Markt. Het was echt ijskoud daar op dat winderige plein. Gelukkig hebben ze die avond mee kunnen genieten van het feest. Ik heb de meesten gesproken gedurende die dagen, maar ze vonden het stuk voor stuk helemaal geweldig, nou, zij liever dan ik.
We doen het graag Roger! was wel nat, maar de ronkende Ferrari's maakte een hoop goed. En de zondag was natuurlijk top, zonnetje, mooie lokatie en prachtige Ferrari's.De club had goed voor ons gezorgd: we kregen een lekker diner, goede lunch, koffie en er was een hotel voor ons geboekt. Prima geregeld!
groet Robin
.
Mooie foto's!
Hoe zit het eigenlijk met de Dino memorial die gepland was in Maastricht?? Vorig jaar speciaal geboekt om naar Maastricht te gaan en toen bleek dat het evenement "uitgesteld" was door te weinig belangstelling van sponsoren.
Het evenement dat nu in Maasstricht is gehouden is naar wat ik begrepen heb in de plaats gekomen van de Dino-memorial. Dino had de ziekte van Duchenne, vandaar dat men de opbrengst van de Dino-memorial wilde schenken aan de Duchenne-stichting. Bij het afgelopen evenement is er geld opgehaald voor de Duchenne-stichting.
groet Robin
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.