PDA

View Full Version : Ferrari in Games

Pages : 1 [2]

Maximus
02-01-2011, 15:14
kent iemand hier het spel "Ferrari the race experience"

kwam het tegen in de playstation store en effe gezocht naar een demo en ziet er wel goed uit

http://www.youtube.com/watch?v=VNcWt_v50tU&feature=player_embedded

Vaak is alleen de besturing van de auto's enorm slecht uitgewerkt. Ben benieuwd of je de game koopt en wat dan je bevindingen zijn.

Maximus
04-01-2011, 15:18
Marcel kan ik van jou nog 1x de Toyota 7 lenen?

Maximus
04-01-2011, 17:21
Oh en Marcel, met welke Ferrari heb jij je B-spec rijder de Ferrari cup laten doen? Ik krijg het niet voor elkaar met mijn getunde 458, ik overweeg om mijn Enzo dan maar wat te speccen en het hiermee te proberen.

pasmaar
04-01-2011, 17:27
kent iemand hier het spel "Ferrari the race experience"

kwam het tegen in de playstation store en effe gezocht naar een demo en ziet er wel goed uit

http://www.youtube.com/watch?v=VNcWt_v50tU&feature=player_embedded

Ja, ik heb de game al een tijdje. Wel leuk, maar verwacht geen die-hard game. De modellen die je erin kan rijden zijn wel erg tof.

Maximus
04-01-2011, 17:31
Oh en Marcel, met welke Ferrari heb jij je B-spec rijder de Ferrari cup laten doen? Ik krijg het niet voor elkaar met mijn getunde 458, ik overweeg om mijn Enzo dan maar wat te speccen en het hiermee te proberen.

Heb de Enzo maar op 844 PK gezet en daarmee lukt het aardig :p

mavanhaasteren
04-01-2011, 18:43

ik heb die lekker met mijn 430 Scuderia gedaan (690 Pk -1119 Kg) :D:D
en een rijder hebben die een beetje kan rijden

wat ook heel erg helpt is zo zacht mogelijk/toegestane race/sport banden, dit maakt echt een wereld van verschil

Maximus
04-01-2011, 18:48
ik heb die lekker met mijn 430 Scuderia gedaan (690 Pk -1119 Kg) :D:D
en een rijder hebben die een beetje kan rijden

wat ook heel erg helpt is zo zacht mogelijk/toegestane race/sport banden, dit maakt echt een wereld van verschil

Met de Enzo draaide Bob ongeveer 10 rondjes om de rest heen :D

Heb je mogelijk nog de Toyota 7 voor mij te leen? Bob moet nog even door de historic cup heen.

mavanhaasteren
04-01-2011, 18:51
Met de Enzo draaide Bob ongeveer 10 rondjes om de rest heen :D

Heb je mogelijk nog de Toyota 7 voor mij te leen? Bob moet nog even door de historic cup heen.

nee :D maar dit meer omdat je coureur het niet gaat redden, mijne heb ik pas met Level 30 coureur gelukt.

en bij extreme race "Like The Wind" win je hem zelf ;) en dan is je coureur ook goed genoeg om hem te rijden

Maximus
04-01-2011, 19:04
nee :D maar dit meer omdat je coureur het niet gaat redden, mijne heb ik pas met Level 30 coureur gelukt.

en bij extreme race "Like The Wind" win je hem zelf ;) en dan is je coureur ook goed genoeg om hem te rijden

Pas met een level 30 coureur :o

Bob is wel goed, maar zo goed nog niet. Nu richting lvl 21.

mavanhaasteren
04-01-2011, 19:42
ik heb er nu 6 van level 32-33

Maximus
04-01-2011, 19:42
ik heb er nu 6 van level 32-33

ZES!! :o

Man, ik ben bezig met een en die doe ik tot 35. Zeker dat ik niet ga voor meer :p

Forza!
04-01-2011, 21:45
Jullie gaan echt hard...ik zit op A-spec level 22 en op B-spec level 12.
Maar ik heb wel bijna alle F's ;)

mavanhaasteren
04-01-2011, 23:06

je moet toch iets doen :D

A-spec L 31
B-Spec L 35
380 auto's in bezit :D
9 Ferrari's

* 430 Scuderia
* 458 Italia
* 512BB
* 599 GTB
* California
* Enzo Ferrari
* F40
* F430
* SP1

Maximus
04-01-2011, 23:11

Heh, A-spec level 30 en B-spec level 21 nu. Rustig bezig om daar 22 van te maken.

Heb exact hetzelfde lijstje als Marcel. Enig puntje is dat ik twee F40's heb ;)

Erikderaaf
04-01-2011, 23:12
Hoeveel uur hebben jullie in GT5 zitten?? Ik vind het leuk om af en toe achter een spelcomputer te kruipen, maar heb het na een uur of 2 echt wel gezien...

Gezien de grootte van GT5, en hoe ver jullie komen vraag ik me dit oprecht af :)

Maximus
04-01-2011, 23:13
Hoeveel uur hebben jullie in GT5 zitten?? Ik vind het leuk om af en toe achter een spelcomputer te kruipen, maar heb het na een uur of 2 echt wel gezien...

Gezien de grootte van GT5, en hoe ver jullie komen vraag ik me dit oprecht af :)

Ehm, nou voor de A-spec modus heb ik in de kerstvakantie redelijk veel geraced. Ik denk zo'n 4 tot 5 uur per dag. De B-spec ben ik sinds zaterdag mee bezig, maar dit is meer naast dat ik gewoon op internet zit te surfen etc. Daar hoef je gelukkig neits voor te doen.

mavanhaasteren
04-01-2011, 23:27

de meeste races duren een 10-20 min.

pas als je verder bent kom je bij races die 30-1 uur duren. afgezien dan van de endurece races daar is de kortste 2 uur met de Formula GT.

ik wil niet weten hoeveel uur ik er nu in totaal heb zitten :D
de B-spec is bij mij nu verder dan de A omdat ik die 's avonds lekker laat lopen als ik lig te pitten of aan het werk ben ;).dan is een 9 uurs race niet zo erg :D:D

Maximus
04-01-2011, 23:42
De eerste Classic Car race die heeft Bob nu gedaan met de Toyota 7 wel getuned tot dik 800 PK maar het lukt hem aardig. Vrees alleen een beetje voor Monaco.

Monaco is de beste jongen echt nog te dom voor :p Hij red het aardig maar op een gegeven moment komt hij gewoon niet verder dan de derde plek en gaat domme fouten maken.

.

Forza!
05-01-2011, 08:21
Pff jullie zijn echt die-hards ;) Ik speel gemiddeld om de dag een uurtje of anderhalf.
Dan schiet het inderdaad minder op dan bij jullie haha.

Maximus
05-01-2011, 08:32
Pff jullie zijn echt die-hards ;) Ik speel gemiddeld om de dag een uurtje of anderhalf.
Dan schiet het inderdaad minder op dan bij jullie haha.

Nu ik weer vol aan de bak moet voor mijn studie dan heb k gewoon aanmerkelijk minder tijd. Vandaar dat ik nu ook vooral met de B-spec ben begonnen. Ik denk dat de echte langdurige endurances er pas weer in zitten op moment dat het zomervakantie is. GT gaat qua A-spec nu echt op een laag pitje.

sharknose67
05-01-2011, 08:52
Ehm, nou voor de A-spec modus heb ik in de kerstvakantie redelijk veel geraced. Ik denk zo'n 4 tot 5 uur per dag. De B-spec ben ik sinds zaterdag mee bezig, maar dit is meer naast dat ik gewoon op internet zit te surfen etc. Daar hoef je gelukkig neits voor te doen.

de meeste races duren een 10-20 min.

pas als je verder bent kom je bij races die 30-1 uur duren. afgezien dan van de endurece races daar is de kortste 2 uur met de Formula GT.

ik wil niet weten hoeveel uur ik er nu in totaal heb zitten :D
de B-spec is bij mij nu verder dan de A omdat ik die 's avonds lekker laat lopen als ik lig te pitten of aan het werk ben ;).dan is een 9 uurs race niet zo erg :D:D

Wat is daar nou aan!!?? Een race rijden terwijl je zelf wat anders aan het doen bent? Ik ben sowieso niet (meer) van de computerspelletjes, maar het lijkt mij toch het leukst om alles zelf te halen.

Maximus
05-01-2011, 09:54
Wat is daar nou aan!!?? Een race rijden terwijl je zelf wat anders aan het doen bent? Ik ben sowieso niet (meer) van de computerspelletjes, maar het lijkt mij toch het leukst om alles zelf te halen.

Dat heb ik bijna al gedaan Ed ;)

Punt is alleen dat GT5 zo in elkaar zit dat wanneer je de B-spec doet je auto's krijgt die je kunt gebruiken in de A-spec modus. Zo heb ik van Marcel de toyota 7 geleend om een cup te halen in de A-spec. Was ik echter niet zo lui geweest en was ik ook begonnen met de B-spec dan had ik deze zelf kunnen winnen en verder kunnen spelen.

Je moet GT bijna zien als een auto RPG. Wel is het zo dat de hoeveelheid races die ze hebben bedacht wel redelijk weinig is. Had zelf graag een endurance gedaan op Monza bvb ipv twee keer naar Tsukuba of de Nürburgring te moeten gaan.

sharknose67
05-01-2011, 10:04
Ik kan begrijpen dat je op B-nivo een auto kunt verdienen waar je op A-nivo races mee kunt winnen. Wat ik alleen niet snap is dat je dus die auto verdient door een paar races te rijden terwijl je ligt te pitten oid.

Of is het zo dat je op B-nivo races doet met auto's die je zo "mee kunt nemen" naar A-nivo om er daar ook races mee te rijden?

Maximus
05-01-2011, 10:07
Ja, dat is de kern idd. Je kunt met Aspec autos de Bspec laten rijden en andersom.

mavanhaasteren
05-01-2011, 10:10

er is helemaal niks aan :D maar het levert wel lekker credits op om auto's te kopen ;)

wat ik vooral mis bij deze GT5 is de merken races die je in voorgaande versies wel had en races waar e echt moeite moet doen om te kunnen winnen. dit had ik hier wel bij verwacht aangezien ze wel in de prologe zaten

mavanhaasteren
05-01-2011, 10:12
Ik kan begrijpen dat je op B-nivo een auto kunt verdienen waar je op A-nivo races mee kunt winnen. Wat ik alleen niet snap is dat je dus die auto verdient door een paar races te rijden terwijl je ligt te pitten oid.

Of is het zo dat je op B-nivo races doet met auto's die je zo "mee kunt nemen" naar A-nivo om er daar ook races mee te rijden?

al je auto's die je wint/koopt kan je inzetten bij elke race of het nu A of B-spec is. mits hij aan de voorwaarde die aan de race gesteld zijn voldoet

Forza!
05-01-2011, 10:41
er is helemaal niks aan :D maar het levert wel lekker credits op om auto's te kopen ;)

wat ik vooral mis bij deze GT5 is de merken races die je in voorgaande versies wel had en races waar e echt moeite moet doen om te kunnen winnen. dit had ik hier wel bij verwacht aangezien ze wel in de prologe zaten

De merkenraces zitten volgens mij in het oefengedeelte.

Maximus
05-01-2011, 10:49
De merkenraces zitten volgens mij in het oefengedeelte.

Oefen gedeelte?

Ik heb geheel geen oefen gedeelte gezien en ook geen merken races. Kan zijn dat je de arcade mode bedoelt waar je specifiek op een bepaald type een race kunt rijden. Dat klopt.

Vroeger echter zat er in GT5P maar ook in GT4 als je naar de dealerships ging ook een knop dat je kon kiezen tussen het autoaanbod en dealerraces. Dat is wat Marcel en ik bedoelen. De opzet was dan dat je met een auto van dat merk, willekeurig of een specifiek model, een race moest rijden en daar dan credits en een bonus auto voor kreeg. Dat zit helaas niet meer in GT5.

Ik hoop dat GT6 toch maximaal 2 jaar op zich laat wachten en dat ze een aantal irritante dingen uit GT5 repareren. Bijvoorbeeld het levelen en het gemis van de grote hoeveelheid races die je kunt selecteren want dat is in GT5 toch wel laag.

Forza!
05-01-2011, 11:04
Nee ik bedoel in GT Life. Daar heb je de optie 'oefenen' waar je vrij op alle circuits kunt rijden.
Naast vrij rijden kun je daar ook driftproeven en merkenraces rijden.
Correct me if i'm wrong ;)

Maximus
05-01-2011, 11:12
Nee ik bedoel in GT Life. Daar heb je de optie 'oefenen' waar je vrij op alle circuits kunt rijden.

Ja die bedoel je, klopt dat kan maar dat zijn niet die cups die er vroeger in zaten :)

Forza!
05-01-2011, 11:16
Ah ok, dat wist ik niet (nog niet gereden tot nu toe).

mavanhaasteren
05-01-2011, 11:56

klopt maar dit levert verder niks op en zijn erg makkelijk te winnen. dus erg saai om te doen.
ik bedoelde echt bij de dealers de merken race's

Maximus
05-01-2011, 13:10
Als 't goed is Marcel heb ik vanavond de 330 P4 :D

mavanhaasteren
05-01-2011, 13:37
Als 't goed is Marcel heb ik vanavond de 330 P4 :D

zo dat doe je goed, wel meteen wat foto's voor ons maken he :D

Maximus
05-01-2011, 19:47
Marcel moet je bij de endurance races die 24h duren ook verschillende coureurs hebben? Want ik laat Bob nu een half uur dingen doen en zowel physical als mental strength is dan geheel op. En meneer is toch al level 23.

ferrari1973
05-01-2011, 20:36
Dit spel lijkt me echt helemaal geweldig, alleen ik ken mezelf...
Ik kom dan niet meer aan slapen toe vrees ik....
Dus uitvoorzorg laat ik deze en de ps3 liggen.
Wel leuk om te lezen deze draad.

Fonias
05-01-2011, 20:47
Iemand PGR3 of PGR4 weleens gespeeld op de XBOX 360?

Tevens zit in Joyride een soort F430 look-a-like.

Maximus
05-01-2011, 20:47
Iemand PGR3 of PGR4 weleens gespeeld op de XBOX 360?

Tevens zit in Joyride een soort F430 look-a-like.

Heb PGR3 op mijn oude Xbox360 zo uitgespeeld dat ik alles Platinium had :) Deel 4 toen had ik mijn Xbox niet meer, ook moet ik zeggen dat met motoren ik de game maar wat nep vind.

PGR2 en PGR1 heb ik ook allemaal gespeeld zei het op de Xbox 1. Forza Motorsport 1 en 2 heb ik ook uitgespeeld op de Xbox. Forza Motorsport 3 heb ik heeel wat uren in zitten bij een kennis :)

Fonias
05-01-2011, 20:49
Heb PGR3 op mijn oude Xbox360 zo uitgespeeld dat ik alles Platinium had :) Deel 4 toen had ik mijn Xbox niet meer, ook moet ik zeggen dat met motoren ik de game maar wat nep vind.

Ik had bij PGR3 alleen Nurburgring niet op platinum :(
Ach, ik vond de motoren erbij een leuke afwisseling.
Reageren niet realistisch maar het is ook iets meer van een arcade game.
Maar het Kudos systeem is geniaal.

mavanhaasteren
05-01-2011, 20:57
Marcel moet je bij de endurance races die 24h duren ook verschillende coureurs hebben? Want ik laat Bob nu een half uur dingen doen en zowel physical als mental strength is dan geheel op. En meneer is toch al level 23.

jah je kan al 4 coureus hebben :D per 5 levels mag je er 1 bij nemen tot max 6 courears
met de endurance races kan je max 4 kiesen

Maximus
05-01-2011, 22:49
Maar dit is ook noodzaak dus? Want anders red bob het amper om die normale endurances te doen, iets wat deze bikkel van fleesch en bloedt wel gewoon red ;)

Maximus
06-01-2011, 19:20
Woei de 330 P4 staat in de Garage! :D

mavanhaasteren
06-01-2011, 19:44
Woei de 330 P4 staat in de Garage! :D

Foto's ????

Maximus
06-01-2011, 19:45
Foto's ????

Heb ze al gemaakt, krijg ze alleen niet op mijn laptop. Doe ik morgen even.

mavanhaasteren
06-01-2011, 23:33
nou ik heb net de Ferrari F2007 gekocht :D

Je kan hem helaas alleen in he arcade of met oefenen gebruiken :(:( das dat was zonde van me credits want je kan er geen ene race in A of B-spec mee rijden

Maximus
07-01-2011, 08:06
Hmm dan hoef ik die dus eigenlijk ook niet te hebben.

Wordt tijd dat er weer easy Seasonal Events komen, dan kan ik weer wat gemakkelijk cash bij elkaar verdienen. De F10 staat nog wel op de lijst van genomineerden voor aanschaf.

mavanhaasteren
07-01-2011, 08:44
Hmm dan hoef ik die dus eigenlijk ook niet te hebben.

Wordt tijd dat er weer easy Seasonal Events komen, dan kan ik weer wat gemakkelijk cash bij elkaar verdienen. De F10 staat nog wel op de lijst van genomineerden voor aanschaf.

waar je makkelijk geld kan verdienen is met de Season events zelfs als je de auto nog moet aanschaffen is het interessant.

Maximus
07-01-2011, 17:27
Inderdaad, dat is erg gemakkelijk CR halen. Zeker de laatste series omdat je daar unrestricted bent. Zit nu te kijken waar ik precies mijn fotos vandaan kan halen uit de photomode.

Forza!
07-01-2011, 17:30
Net een hele zwik auto's gekocht door de season events (waaronder eindelijk de Enzo :)). Easy money!

Maximus
07-01-2011, 17:31
Inmiddels gevonden, dit is mijn digitale 330 P4:

Scheurt er toch niet echt op los moet ik zeggen en ook het geluid valt mij tegen. Kon hem gelukkig goed ruilen. Kon de 330 P4 (ad 20 miljoen) ruilen tegen een door mij gekochte Zonda R (ad 2,6 miljoen).

mavanhaasteren
07-01-2011, 18:06
Inmiddels gevonden, dit is mijn digitale 330 P4:

Scheurt er toch niet echt op los moet ik zeggen en ook het geluid valt mij tegen. Kon hem gelukkig goed ruilen. Kon de 330 P4 (ad 20 miljoen) ruilen tegen een door mij gekochte Zonda R (ad 2,6 miljoen).

Zonda R kan je ook nog winnen dus dat is ook weer niet zo erg

Maximus
07-01-2011, 18:38
Zonda R kan je ook nog winnen dus dat is ook weer niet zo erg

Nee idd, maar deze heb ik wel verkocht :) Heb de Zonda R eerder geruild voor een Peugeot 908 HDI Le Mans :)

mavanhaasteren
09-01-2011, 15:46
hier mijn F2007.

jammer dat je er zo weinig mee kan.

mavanhaasteren
14-01-2011, 07:31
nog effe wat foto's

mtange
14-01-2011, 17:58
Als ik het goed begrepen heb kan je toch zelf je auto wegzetten voor een foto?
Zoja, wellicht een tip om dan het stuur wat meer naar rechts te draaien in plaats van naar links, zal een stuk mooier ogen, vind ik dan toch.. :)

Graphics van dit spel zien er wel super uit!

Maximus
14-01-2011, 22:22
Vandaag de F10 gekocht. Heb nu 150k over ofzo. Straks nog even de seasonal events doen en dan gaat het weer wat florissanter met de geldvoorraad.

Maximus
20-01-2011, 14:00
Er zijn weer nieuwe events:

VW Schimmwagen @ Cape Ring Periphery (800,000 cr/30000 exp)
Peugeot 207 GTi @ Cote d' Azur (150,000 cr/40,000 exp)
TVR Tuscan Speed 6 @ Cape Ring South (200,000 cr/70,000 exp)
Alfa Romeo 8C Competizione @ Rome (350,000 cr/90,000 exp)
DTM Touring Cars @ Nuburgring GP/D (2,000,000 cr/120,000 exp)
All are 5 laps except for the DTM event, which is 8 laps.

Time Trials:
Pre 1980's Japanese Cars (<197 HP, >1000 kg, Comfort Soft) @ Cape Ring
Pre 1980's European Cars (<395 HP, >950 kg, Sports Medium) @ Nurburgring GP/F

New Dealership:
Ford F-150 Lightning
Dodge Ram
BMW M3 GTR Race Car
Opel and Vauxhall Calibra Touring Cars
Opel and Vauxhall Astra Touring Cars
Audi A4 Touring Car
Mercedes-Benz CLK Touring Car
Audi TT-R Touring Car
Alfa 155 2.5 V6 Ti '93
Formula Gran Turismo

Forza!
20-01-2011, 15:26
Geen dag te vroeg! Ik heb geld nodig om de FGT te kopen...
loop zo stuk op een paar races en moet ff gaan valsspelen ;)

Maximus
20-01-2011, 15:32
Geen dag te vroeg! Ik heb geld nodig om de FGT te kopen...
loop zo stuk op een paar races en moet ff gaan valsspelen ;)

Heh, dan kun je dit zo ideaal doen. Ik zou de kleine VW overslaan. Ding komt niet vooruit en het werkt voor geen ene meter. Zonde van de tijd en de weinig hoeveelheid exp dat je er van krijgt.

mavanhaasteren
20-01-2011, 18:06
Heh, dan kun je dit zo ideaal doen. Ik zou de kleine VW overslaan. Ding komt niet vooruit en het werkt voor geen ene meter. Zonde van de tijd en de weinig hoeveelheid exp dat je er van krijgt.

nou 8 ton is toch aardig wat vind ik

Maximus
20-01-2011, 18:55
Zeker maar de wagen rijdt slecht

.

mavanhaasteren
20-01-2011, 21:28
Zeker maar de wagen rijdt slecht

.

valt mee maar je moet hem wel flink opvoeren wil je winnen.
en het is niet de zelfde als bij de topgear test he ;)

Maximus
20-01-2011, 22:03
valt mee maar je moet hem wel flink opvoeren wil je winnen.
en het is niet de zelfde als bij de topgear test he ;)

Nee helaas, welke upgrades moet je allemaal doen? Want ik heb hem geupgrade maar ik kom maar niet verder in de vierde versnelling, en zo'n 90km/u.

mavanhaasteren
20-01-2011, 23:21
Nee helaas, welke upgrades moet je allemaal doen? Want ik heb hem geupgrade maar ik kom maar niet verder in de vierde versnelling, en zo'n 90km/u.

aangepaste versnellingsbak ;) kom je tot een 160. en zachte race banden.

met alle races en aanschaf van een paar auto's heb ik er toch een 2 mil aan overgehouden

Maximus
20-01-2011, 23:24
Op de een of andere manier komen in scherpe bochten mijn banden in een keer geheel rood waardoor de auto slipt en ik weer eens stil sta. Nee dit is niet echt mijn auto.

mavanhaasteren
21-01-2011, 08:52
Op de een of andere manier komen in scherpe bochten mijn banden in een keer geheel rood waardoor de auto slipt en ik weer eens stil sta. Nee dit is niet echt mijn auto.

klopt met deze auto moet je alleen op de rechte stukken gaan remmen en niet in de bochten. want dan sta je zo achterstevoren :D

mavanhaasteren
15-02-2011, 08:45
Iemand nog interesse in een ruil van een F2007 voor een F10 ??
heb hem namelijk dubbel de F2007

Maximus
15-02-2011, 13:57
Ik kan je er helaas niet aan helpen, ben zelf alleen maar in het bezit van een F10 en niet een tweede (beetje duur ook die dingen).

Forza!
29-03-2011, 00:01
Ben weer aan het fotograferen geslagen in GT5...

Wat vinden jullie ervan?

http://img8.imageshack.us/img8/2152/nrburgringnordschleife4x.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/2070/nrburgringnordschleife1w.jpg

http://img11.imageshack.us/img11/2261/nrburgringnordschleife1a.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/8925/nrburgringnordschleife1r.jpg

http://img34.imageshack.us/img34/2635/nrburgringnordschleife2t.jpg

http://img858.imageshack.us/img858/1456/nrburgringnordschleife2b.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/3751/nrburgringnordschleife2h.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/7135/nrburgringnordschleife3.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/2351/nrburgringnordschleife3t.jpg

http://img857.imageshack.us/img857/7135/nrburgringnordschleife3.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/8400/nrburgringnordschleife3xp.jpg

http://img852.imageshack.us/img852/3586/nrburgringnordschleife3a.jpg

sharknose67
29-03-2011, 00:11
Man, man, man wat ziet dat spel er realistisch uit!!!

Vivado Ferrari
29-03-2011, 08:56
Heel gaaf!

martinos
29-03-2011, 09:16
Zeker zeg, is dat op de PS3?

Vivado Ferrari
29-03-2011, 09:17
Zeker zeg, is dat op de PS3?

Yep! Playstation 3. Gaaf he?

Forza!
29-03-2011, 09:46
There's more to come...ik heb de SP1 ook op de gevoelige plaat gezet, foto's volgen vanavond :)

Rosso by Raimondo
29-03-2011, 17:45
Wat is PS3 super gaaf. Heeft er iemand nog een GTR EVO voor de PC in de verkoop...

Forza!
03-05-2011, 23:21
Ik weet het. De beloofde SP1 foto's zijn er niet gekomen. Ik was niet tevreden.
Maarrrr....ik heb eens wat nieuwe foto's van onze rode rakkers gemaakt en daarna
zachtjes door de fotosoep geroerd....

http://img696.imageshack.us/img696/8071/circuitdelasarthe200916.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/5/circuitdelasarthe200918.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/8584/circuitdelasarthe200919.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/936/circuitdelasarthe200927d.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/7796/circuitdelasarthe200928.jpg

http://img713.imageshack.us/img713/1005/circuitdelasarthe200929.jpg

http://img860.imageshack.us/img860/966/circuitdelasarthe200934.jpg

http://img193.imageshack.us/img193/8737/circuitdelasarthe200936.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/886/circuitdelasarthe200940.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/8568/circuitdelasarthe200945.jpg

http://img190.imageshack.us/img190/6865/circuitdelasarthe200946.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/5318/circuitdelasarthe200959.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/7617/circuitdelasarthe200960.jpg

http://img148.imageshack.us/img148/4203/circuitdelasarthe200961.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/1188/circuitdelasarthe200971.jpg

Wat vinden jullie? De potentie van het spel is enorm. Na wat kleine aanpassingen
in Photoshop zijn een aantal plaatjes al nauwelijks meer van echt te onderscheiden.
En dat vind ik als digitaleautoplaatjesverzamelaar erg fijn...

Vivado Ferrari
04-05-2011, 06:52
Echt heel fraai!