PDA

View Full Version : Ferrari's op de buis!

Vivado Ferrari
31-08-2007, 19:46
Aanstaande Zondag bij Wegmisbruikers;

Die Ferrari's die een aantal maanden geleden van de weg waren geplukt door de KLPD!
Kijken hoe ze dat hebben gedaan

mavanhaasteren
31-08-2007, 21:38
hier een stukje van iemand die met die Ferrari's mee reed en net op dat moment niet reed

http://www.petrolhead.nl/2007/05/terug_in_nederland.php

.

d1ablo
01-09-2007, 22:35
Zag net het vooraankondiging. Probeer morgen zeker ook even te kijken.
Een google op "ferrari challenge 2007" levert nog wel wat leuke linkjes op naar een paar filmpjes.
Een paar Audi W12's als bagageauto mee, over superdeluxe gesproken. Ik begreep dat ze vorig jaar tijdens de challenge een splinternieuwe Phantom als bagageauto hadden dus gaat er wel op achteruit ;)
Wat is er trouwens daarna met de rijbewijzen gebeurd ? 195 km/u betekent meestal toch een langere tijd ontzegging

mavanhaasteren
01-09-2007, 23:08
Wat is er trouwens daarna met de rijbewijzen gebeurd ? 195 km/u betekent meestal toch een langere tijd ontzegging ?

je bent dan denk ik 90 dagen je rijbewijs kwijt als het je eerste keer is
en een hele dikke boete
mocht je het missen wordt de uitzending op vrijdag avond nog herhaald op Veronica rond 20:30;)

.

mtange
02-09-2007, 21:34
Zit ik een hele aflevering te kijken om die Ferrari's te zien, is het afgelopen, 'volgende week bij wegmisbruikers, deze Ferrari's....'
Volgende week weer hetzelfde zeker, kunnen we straks het hele seizoen kijken en bij de laatste aflevering krijgen we het eindelijk te zien

Roger_L
02-09-2007, 21:36
Zit ik een hele aflevering te kijken om die Ferrari's te zien, is het afgelopen, 'volgende week bij wegmisbruikers, deze Ferrari's....'
Volgende week weer hetzelfde zeker, kunnen we straks het hele seizoen kijken en bij de laatste aflevering krijgen we het eindelijk te zien!

Zelfde verhaal hier @#$

RedmondialTCab
02-09-2007, 21:38
lang leve de harddiskrecorder :D:D:D:

mavanhaasteren
02-09-2007, 21:39
jah erg he
heb je een uur naar die vervelende presentator zitten kijken en moet je volgende week week

.

d1ablo
02-09-2007, 21:54
jah erg he
heb je een uur naar die vervelende presentator zitten kijken en moet je volgende week weer

Zelfde hier, stelletje neppers daar bij SBS6... eerst iedereen lekker maken met een week lang teasers..

zanti70
02-09-2007, 22:00
Wat vreemd, hier was het gewoon te zien...;)

.

zanti70
02-09-2007, 22:09
Wat vreemd, hier was het gewoon te zien...;)
Voor degene die mij nog niet kennen... geintje. HD recorder voor niets geprogrammeerd :(

.

M@rcel
02-09-2007, 22:57
ja was echt l*llig, zit je een uur te wachten op de ferrari's, krijg je te horen dat het een week later komt, was pas ook met die porsche die wegreed voor de klpd bij wegmisbruikers, leek me wel mooi om te zien en dan zeggen ze dat het een week later komt:( snap niet waarom ze die f's dan in't voorstukje lieten zien:S zuch

steven frohn
02-09-2007, 23:08
deze staat wel al op google video zoeken op wegmisbruiker

d1ablo
03-09-2007, 10:53
deze staat wel al op google video zoeken op wegmisbruikers

Mijn google leverde niets op, heb je een linkje naar de video

430driver
03-09-2007, 11:54
D1ablo, Ik heb het destijds ook niet gezien en mijn vrouw attendeerde me gisteren na het voorstukje met die Ferrari's te gaan kijken, maar gisteren dus ook niks! Eikels!
Volgende week schijnt het dus wéér op TV te komen.

Ik vind trouwens wegmisbruikers een misselijk programma: Ze wilden Blik op de Weg nadoen en hebben het toen totaal niet begrepen.
Zij hebben ook Leo de Haas van de buis af willen hebben maar dat is ze GELUKKIG niet gelukt! 18 sept a.s. zit ik weer voor de buis, maar voor deze ENE keer kijk volgende week bij HOGE UITZONDERING Wegmisbruikers

Erikderaaf
03-09-2007, 13:49
Mijn google leverde niets op, heb je een linkje naar de video ?

Bij deze,
http://www.autojunk.nl/clips/view/132713

.

Reiben
03-09-2007, 15:05
Haha die Porsche toch... Ook niet veel respect voor de wagen blijkbaar

Greetz

Reiben

.

nofear02
03-09-2007, 18:32
Nou zeg, wat een stom gedoe joh! Schandalig; een beetje F-liefhebbers in de maling nemen... dat zijn geen grappen. Nou weten we wel weer meteen hóeveel het woord 'ferrari' waard is, en hóe het misbruikt wordt, als ferrari zijnde zou ik daar wel moedeloos van worden; zóveel mensen proberen van het merk te profiteren. Zoals dit; alleen al de aankondiging dat er F's te zien zijn zorgt voor kijkcijfers

430driver
03-09-2007, 19:30
Inderdaad Robert!
Normaal kijk ik NOOIT wegmisbruikers

Roger_L
03-09-2007, 20:07
Inderdaad Robert!
Normaal kijk ik NOOIT wegmisbruikers.

Idem geldt voor mij. Ik erger me altijd groen en geel aan dat kleine ventje, en de betweterigheid van die Spee wordt ik helemaal beroerd van. Gisteren dus ook bij hoge uitzondering en knarsetandend op de bank zitten kijken, komt het niet :(
Ik zag op een ander forum al een oproep om vooral NIET de volgende keer te kijken, maar de rip af te wachten die toch wel op Internet gaat komen

430driver
03-09-2007, 20:49
die schijnt er al op te staan aangezien dit een herhaling blijkt te zijn

d1ablo
05-09-2007, 14:32
D1ablo, Ik heb het destijds ook niet gezien en mijn vrouw attendeerde me gisteren na het voorstukje met die Ferrari's te gaan kijken, maar gisteren dus ook niks! Eikels!
Volgende week schijnt het dus wéér op TV te komen.

Ik vind trouwens wegmisbruikers een misselijk programma: Ze wilden Blik op de Weg nadoen en hebben het toen totaal niet begrepen.
Zij hebben ook Leo de Haas van de buis af willen hebben maar dat is ze GELUKKIG niet gelukt! 18 sept a.s. zit ik weer voor de buis, maar voor deze ENE keer kijk volgende week bij HOGE UITZONDERING Wegmisbruikers.

Helemaal mee eens.... nadat ik pas een tijdje in het buitenland geweest was en bij thuiskomst als eerste dit programma op de buis zag ging ik me bijna schamen op Nederlander te zijn.... wat een betutteling van ons overijverige egotripper ambtenarenapparaat... wat een sensatiezucht van de media... wat een hoop onzinnige regeltjes waar we ons met z'n allen aan dienen te houden... geen wonder dat alle respect voor de "arm der wet" verdwenen is, daar helpen dit soort programma's alleen maar aan mee....maar goed laten we er hier maar geen politiek forum van maken ;)

.

d1ablo
05-09-2007, 14:52
Bij deze,
http://www.autojunk.nl/clips/view/132713

Ik had even het titeltje "porche" niet gezien, dacht dat het om de F-uitzending ging.... Vond het al vreemd dat deze op Youtube zou staan. Dat SBS6 deze "kijkcijferkanon uitzending" op internet zou zetten leek me al sterk..

Wim Racing
05-09-2007, 15:01
Die krullenbol van SBS is inderdaad grof irritant, en dat filmpje van die Porsche..ach...de bestuurde kan niet rijden en is dus niet Porsche-waardig wat mij betreft...voor je apex teveel het gas erop en ziehier je resultaat, jammer hoor..

M@rcel
05-09-2007, 15:40
slaat nergens op dat ze zeggen dat het komt en ineens komen ze niet....ferrari is gewoon 'misbruikt' voor kijkcijfer

nofear02
05-09-2007, 15:47
Helemaal mee eens.... nadat ik pas een tijdje in het buitenland geweest was en bij thuiskomst als eerste dit programma op de buis zag ging ik me bijna schamen op Nederlander te zijn.... wat een betutteling van ons overijverige egotripper ambtenarenapparaat... wat een sensatiezucht van de media... wat een hoop onzinnige regeltjes waar we ons met z'n allen aan dienen te houden... geen wonder dat alle respect voor de "arm der wet" verdwenen is, daar helpen dit soort programma's alleen maar aan mee....maar goed laten we er hier maar geen politiek forum van maken ;)totaal met je eens Paul! doodzonde dat dit geen politiek forum is, anders trok ik nu gelijk van leer. heb er een duidelijke mening over. maar ik zal hem officieel netjes voor me houden...:( :(

.

mtange
09-09-2007, 20:29
Mocht je het nog willen zien, het programma begint zo op SBS6...

Roger_L
09-09-2007, 21:51
't is zo slecht voor mijn hart, maar toch maar een mailtje gestuurd aan Wegmisbruikers (mocht het al iets uitmaken...)

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik mijn ongenoegen kenbaar maken over de wijze waarop er verslag werd gedaan over de Ferrari-'wegmisbruikers' uit jullie uitzending van hedenavond. Op een vrijwel verlaten snelweg geven een aantal Ferrari's even gas, en de politie haalt levensgevaarlijke capriolen uit om ze bij te blijven en er tussendoor te rijden. De commentaarstem spreekt over levensgevaarlijke situaties, en naderhand over races door Europa met als klap op de vuurpijl enkele Internet-beelden van straatracende BMW's. Het aan elkaar rijgen van dergelijke beelden en commentaar suggereert een onverantwoord rijgedrag van deze heren. Ik vind het ronduit walgelijk dat er op een dergelijke wijze verslag wordt gedaan van een verkeersovertreding. Het is volstrekt overbodig de reportage aan te vullen met dergelijke beelden en commentaar, want uit de beelden blijkt geenszins dat er geracet wordt, er gevaarlijke situatie ontstaan of wat dan ook. Er wordt alleen snel gereden, en dat is uiteraard in Nederland niet toegestaan. Alleen de sensatielust van het programma Wegmisbruikers speelt hier een rol. Dit was de laatste keer dat ik gekeken heb.

mvrg

nofear02
09-09-2007, 22:01
't is zo slecht voor mijn hart, maar toch maar een mailtje gestuurd aan Wegmisbruikers (mocht het al iets uitmaken...)

Geachte heer/mevrouw,
Via deze weg wil ik mijn ongenoegen kenbaar maken over de wijze waarop er verslag werd gedaan over de Ferrari-'wegmisbruikers' ....uiteraard in Nederland niet toegestaan. Alleen de sensatielust van het programma Wegmisbruikers speelt hier een rol. Dit was de laatste keer dat ik gekeken heb.

mvrgrHulde Roger. Doe even het e-mail adres hier op de site of pm het mij, dan gaat er van mij ook één naartoe. Wat heb ik een klerehekel hieraan zeg. Alsof er een moord wordt gepleegd. Stel je toch niet zo vreselijk aan. Je praat hier over wagens anno 2000-2007 die bijna 300km p/u kunnen (tegenover een wetgeving uit 1973!), en gebouwd zijn voor dit soort snelheden. Verder was er zoals jij zegt niemand op de weg, ze reden die snelheden zelfs op de rechterbaan! kan je nagaan: er was dus niemand! Een boete: oke. logisch. geen probleem. Maar het stoort me vreselijk dat de heren neergezet werden niet alleen als wegmisbruikers, maar zelfs nog eerder als bijna misdadigers... Sensatiezucht, Ferrari en/of F--mensen in diskrediet brengen; zaken met elkaar linken alsof het een (altijd) bij het ander altijd zo is/hoort: F-rijders doen onverantwoordelijk, hebben overal lak aan, zijn gevaarlijk, zijn rijke stinkerds met hun speeltjes. bah, bah, bah!
Nee het programma is er niet op vooruit gegaan zeg met K.Spee in hun midden. laat ik hier verder maar ff niks over zeggen. wat een ....

Roger_L
09-09-2007, 22:04
wegmisbruikers@sbsonline.nl

.

mtange
09-09-2007, 22:08
Ik ben dus weer zo stom geweest om de hele aflevering te bekijken, en wat me dan opvalt is hoevaak ze de reclame met de Ferrari's weer voorbij laten komen. Ik denk alleen deze aflevering alweer minimaal 10 keer, om vervolgens helemaal op het einde het stukje nog eens uit te zenden. Slaat echt gewoon nerges op!

Als je het nog niet gezien heb, hier staat het filmpje al online: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=Play&MovieID=114283

.

nofear02
09-09-2007, 22:18
roger: thanks! <update: done>
michael; ik ga echt niet nóg een keer kijken hoor

mavanhaasteren
09-09-2007, 22:26
jah erg he
en op de vraag wie reed de F50 wordt door de rijders meer vragen geandwoordt met zo iets van, dat weet ik nu niet helemaal zeker, wordt die agend meteen boos en wil ze zowat meenemen en het hele filmpje komen 5 andere auto's tegen

.

M@rcel
09-09-2007, 23:29
hoe kunnen ze met 220 hun rijbewijs maar 5 dagen kwijt zijn terwijl dat normaal een rijbewijs langer wordt ingetrokken? ze hadden het ook over een betaling of iets dergelijks, is justitie omgekocht of is dat een optie om je rijbewijs sneller terug te krijgen? wat een geze*k over wegmisbruiken en straatracer, slaat nergens op, dit was duidelijk geen straatrace maar alleen de auto in de volgende versnelling laten gieren,

Vivado Ferrari
09-09-2007, 23:29
Net even gekeken....wat een overdreven filmpje! Dit ging echt nergens over. Hulde voor de montage...ahum

M@rcel
09-09-2007, 23:35
ja, maar ik vond het wel even grappig dat ze zo rustig zeiden, een F50, wat is dat? en die agent gelijk de stress in haha...levensgevaarlijke capriolen? euhm,,,,dit was op een recht stuk zonder verkeer, zo levensgevaarlijk is dat toch niet, die auto's zijn erop gebouwd in tegenstelling tot die bak van de klpd:S....vage regels hier in NL

.