PDA

View Full Version : 2de F-Chat.eu Clubhuis-Meeting, Zwijndrecht, 9 sep 2007

nofear02
23-08-2007, 21:31
Geachte heren,

De site is de laatste paar maanden enorm gegroeid. Veel nieuwelingen erbij en veel berichten. Het lijkt me daarom nuttig weer eens een meeting te houden, zodat degenen die komen eens het gezicht achter de username van een ander zien. En wat is hiervoor nou een betere gelegenheid dan weer gezellig hier een clubhuismeeting te organiseren? Lekker op ons eigen, ongedwongen, alle spullen bij de hand: TV-dvd, keuken, drinken, computers, laptops, lunch, etc. En... ik stel voor dat we 's middags even een heel klein stukje rijden en iets leuks gaan bezichtingen/doen met elkaar (hier zeer vlakbij). Degenen die de vorige ch-meeting al meegemaakt hebben weten hoe het werkt; je mag komen wanneer je wil en je mag weggaan wanneer je wil (wel max 15.00u aub :D).
Natuurlijk is het leuk als F-rijders met hun wagen komen, maar je mag ook met je gewone wagen komen. De datum stond al een hele tijd vast. Ik zet zó even het affiche neer. Hebben we weer iets om naar uit te kijken. Iedereen is van harte welkom. En vooral de nieuwelingen natuurlijk!

nofear02
23-08-2007, 21:37
2e MEETING:

" C L U B H U I S "

op

zondag 9 sept 2007

op het F-Chat-hoofdkwartier

te Zwijndrecht.

KOM MAAR EENS KIJKEN!

Tussen: 11.00u en 15.00u

Speciaal voor de vele nieuwelingen, aangevuld met wat goudleden en F-rijders, stel ik het kantoor weer eens open, om kennis te kunnen maken met elkaar en om de onderlinge band met elkaar wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. En F-rijders kunnen eventueel alleen even 'langskomen' als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. En er is zat te doen hier, want wat dacht je van:

PROGRAMMA:

- KOFFIE-DRINKEN - gezellig wat drinken met elkaar

- FERRARI-RITJE - k heb een 3-km circuitje uitgezet; snelweg op & af en op & af, bochtjes, tunneltje, klaar :)

- COMPUTEREN - er staan 2 computers klaar; neem maar foto-cd's mee!

- INTERNETTEN - laat elkaar je favoriete sites zien, evt is er f-chat- les! ;)

- DVD-VIDEO'S KIJKEN - op onze grote breedbeeld Tv én op de kleinbeeld draagbare

- KENNISMAKEN MET ELKAAR - ff het gezicht achter de gebruikersnaam te hebben gezien

- KLETSEN - tsja, waar zullen we het eens over gaan hebben: Ferrari misschien?? :D :D

- LUNCH - even gezellig met zijn allen eten hier in de keuken: luxe broodjes, -beleg, soep, slaatjes, fruit, etc,

- OP BEZOEK! - we kunnen na de lunch even NAAR DE F-MODELAUTO-WINKEL van NICO!! zie **

- EINDE

** Hoewel op zondag altijd gesloten, zal Nico F-CHAT.eu tóch even ontvangen!! We mogen een uur ronddwalen. Kunnen we eens leuk met zijn allen ons vergapen aan al dat moois! F-modellen, boeken, ff wat drinken, etc. Dat is dus ook: samen beleven! :) . Voel je niet bezwaard want het gaat er helemaal niet om dat we ons daar gek gaan lopen kopen! Helemaal niet, dat is helemaal niet de doelstelling. Nico is zelf enorme liefhebber, en spaarde vroeger zelf modellen. Hij heeft er prive wel 2 of 3 honderd geloof ik. Hij vindt het prachtig ons te ontvangen!

Ik gok erop ca. 20 - 25 members hier te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen 's ochtends een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten! Ook kan je mijn f-chat kantoortje bekijken, en poetsmiddelen bespreken. Er staat een tafel vol :o!

Voor Ferrari-rijders is het clubhuis misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Komt u even een bakkie doen en gaat u daarna weer weg, als u niet zoveel tijd hebt. No probl!

Het adres is: v. Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht. Het is vlak langs de snelweg A-16 Breda-R'dam, op 300 meter vd afslag 'Zwijndrecht' (nr22). Zie ook hiernavolgende plattegrond.

Wagens kunnen veilig bij ons pand staan. Er is parkeerwacht. Laat graag even wat weten aan mij aub.

De vorige keer was ook erg gezellig, dus dat doen we nóg een keer!!

Alfer
23-08-2007, 23:20
ik kom langs om mezelf voor te stellen en hopelijk te kunnen spieken bij jouw en wellicht ander 328's. Is het juist wel/niet gebruikelijk om je partner mee te nemen?

nofear02
23-08-2007, 23:39
ik kom langs om mezelf voor te stellen en hopelijk te kunnen spieken bij jouw en wellicht ander 328's. Is het juist wel/niet gebruikelijk om je partner mee te nemen?? Ohw wat leuk Menno, geweldig! ja kom maar kijken naar mijn 328.
Partner's doen we er in principe niet bij. t Klinkt erg bot, maar dat geeft toch net een andere sfeer. Niet dat we hier nou allemaal stoere mannenverhalen staan te vertellen, maar t gaat op zo'n dag wel écht puur om de F-beleving; kijken, beoordelen, overleggen, praten, video's-, foto's-, boeken/tijdschriften zien, etc. Verder, dit is eigenlijk toch ook een soort vereniging/club, en naar de schaak- of badmintonclub, of mannenkoor, neem je ook je vrouw niet mee :D. Ik heb al eens meer verzoeken gehad ervoor, maar dit is echt alleen voor members van de site.
Daarbij is er ook nog een praktisch probleem, ik heb wel een pandje, maar het is geen vd valk motel met feestzaal. Ik kan denk ik zo'n 20 -25 man hebben, maar zou iedereen een partner meenemen, kind, of buurman, of wat dan ook en staan er hier 50 man, dan hebben we toch een probleem :D. Je moet dus 'vrij vragen' :D. Of expres de zaterdag jezelf even opofferen en gaan winkelen met haar, dan sta je na de zondag weer quitte :D ;)

zanti70
23-08-2007, 23:55
Robert,

Je raad het al... nog 7 wedstrijden te gaan... Maar ik vermoed dat de eerst volgende meeting moet gaan lukken :D

Bob

.

mavanhaasteren
24-08-2007, 00:01
ik ga zeker komen lijkt me weer erg gezellig om dit weer mee te maken en weer wat f's te kunnen bewonderen

.

250lm
24-08-2007, 00:07
Robert,

Je raad het al... nog 7 wedstrijden te gaan... Maar ik vermoed dat de eerst volgende meeting moet gaan lukken :D

Bob

Nou dan ben ik in goed gezelschap want ik ga het helaas ook niet redden. Ik dobber naar ik heb vernomen ergens in de Waddenzee rond dan

Vivado Ferrari
24-08-2007, 00:20
Nou dan ben ik in goed gezelschap want ik ga het helaas ook niet redden. Ik dobber naar ik heb vernomen ergens in de Waddenzee rond dan.

Jammer Niels! Ik ben er wel en zou de 2 Barron Magazines meenemen voor je;)
Komt dat een ander keertje wel. Ze zijn gereserveerd voor jou.
Ik ben er dus ook weer bij. Gezellig!:

nofear02
24-08-2007, 00:22
Niels en Bob: I know. Doodzonde, maar het zij zo.

Marcel; heel goed, en jij neemt Rolee mee hé

mavanhaasteren
24-08-2007, 08:51
Niels en Bob: I know. Doodzonde, maar het zij zo.

Marcel; heel goed, en jij neemt Rolee mee hé?

jah die neem ik mee (als hij met mij mee durft te rijden :D)

ik heb allen dan geen camera tot mijn beschikking om mooie plaatjes te kunnen schieten :

dcpixels
24-08-2007, 09:06
Ik kijk er naar uit Robert. Heel leuk

RedmondialTCab
24-08-2007, 09:28
Ik zit , helaas voor jullie (:D), in Limburg dat weekend.......
Volgende keer beter !

nofear02
24-08-2007, 13:07

ik heb allen dan geen camera tot mijn beschikking om mooie plaatjes te kunnen schieten :( Robin L moet maar even een extra levensverzekering afsluiten dan :D.
geen camera geen probleem: 1. er slingeren hier camera's zat. 2. er zijn mannen zat mét camera. 3. we gaan niet veel rijden dus in principe is er nauwelijks aanleiding om te fotograferen

M@rcel
24-08-2007, 16:09
ik ben er ook weer bij dan:D wordt wel gezellig hoor;) de planning zag er al goed uit

tot 9 sept dan:)

gr. M@rcel

.

Alfer
24-08-2007, 23:43
Robert, ik zal je adviezen slechts gedeeltelijk ter harte nemen maar durf er op te rekenen vrij te krijgen

rolee
26-08-2007, 14:33

ik heb allen dan geen camera tot mijn beschikking om mooie plaatjes te kunnen schieten :(

Hey tof, bedankt man! Durf wel met je mee hoor ! Heb een keer met een Ferrari F50 meegereden op de startbaan van de Peel, dat ging 310 km/u ! dak open, geen helm op, dus 120 op de snelweg durf ik nu wel aan :D

Heb een digitale fotocamera, neem die wel mee, kunnen we mooie plaatjes schieten!

Groet Rolee

.

rolee
26-08-2007, 14:40
Heb de polis verhoogd en de aandelen alvast verkocht! zal ik m'n camera maar thuis laten dan, anders moet ik een 2e verzekering af gaan sluiten

Reiben
28-08-2007, 15:59
Ik kan jammer genoeg niet... Heb m'n vriendin beloofd wat tijd voor haar vrij te houden aangezien ik 2 weken later een weekend in Hockenheim zit. En voor mij blijft het natuurlijk een verre verplaatsing

Greetz

Reiben

.

nofear02
28-08-2007, 22:03
Ik kan jammer genoeg niet... Heb m'n vriendin beloofd wat tijd voor haar vrij te houden aangezien ik 2 weken later een weekend in Hockenheim zit. En voor mij blijft het natuurlijk een verre verplaatsing. Greetz. ReibenOke, jammer bert, maar het andere is veeel belangrijker, dus vooruit maar :)

joopjoldersma
29-08-2007, 08:23
Helaas lukt het me niet te komen (zit in Denemarken). Ik hoop een volgende keer van de partij te zijn

nofear02
29-08-2007, 11:04
Helaas lukt het me niet te komen (zit in Denemarken). Ik hoop een volgende keer van de partij te zijn.Jeetje Joop; zou je vanuit Assen helemaal hier gekomen zijn?? nou, dat vind ik al ongelofelijk stoer! geweldig. Als je iig maar wel de nieuwjaarsreceptie vrijhoudt hé ;)

nofear02
01-09-2007, 02:18
Even snel een tussenstandje:

Erik - Erikderaaf
Marcel - mavanhaasteren
Marcel - M@rcel
Robin - Rolee
Robin - Admin
Walter - dcpixels
Vincent - Vivado
Robert - Nofear - 328 gts
Menno - Alfer - 328 gts
...

Natuurlijk worden dit er nog veel meer, niet iedereen zet zijn reactie hier in deze draad.

Maar je mag gerust reageren hoor! Kom maar op :-)

.

M@rcel
04-09-2007, 11:42
Even snel een tussenstandje:Natuurlijk worden dit er nog veel meer, niet iedereen zet zijn reactie hier in deze draad.

Maar je mag gerust reageren hoor! Kom maar op :-)

ik wil wel komen, maar ik zou niet weten hoe ik moet komen.
Kan ik misschien met iemand meerijden die uit de buurt van Veen komt of iemand die er ongeveer langs komt? alvast bedankt

groetjes Marcel

.

nofear02
04-09-2007, 15:06
ik wil wel komen, maar ik zou niet weten hoe ik moet komen.
Kan ik misschien met iemand meerijden die uit de buurt van Veen komt of iemand die er ongeveer langs komt? alvast bedankt

groetjes MarcelJa, dit wordt al geregeld hoor Marcel :)

M@rcel
04-09-2007, 15:07
harstikke bedankt Robert;) heb er al zin in:

d1ablo
05-09-2007, 14:57
Nog niet 100% maar het ziet er naar uit dat ik het waarschijnlijk wel ga redden voor a.s. zondag...
Bij redelijk weer (lees: geen of weinig regen) met Auburn Speedster
@nofear: Zorg je ff voor een parkeerplaats van 6 meter ? ;)

.

nofear02
05-09-2007, 16:41
Nog niet 100% maar het ziet er naar uit dat ik het waarschijnlijk wel ga redden voor a.s. zondag...

whoehooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooow (= precies 6 meter :D )
zou geweldig zijn paul! tsjeeemineee! we'll see! zou erg leuk zijn als je kwam

M@rcel
05-09-2007, 16:45
6 meter:O das n eind:P zou gaaf zijn;

mavanhaasteren
05-09-2007, 19:09
je gaat je toch afvragen wat je dan op die 6 meter kwijt wil
of je wil gewoon makelijk inparkeren ;

Arie Timmermans
05-09-2007, 19:47
Robert,hierbij het bericht dat ik niet op de meeting aanwezig zal zijn.Er zijn n.l 2 Ferrarimeetings die dag en ik wil het mezelf niet moeilijk maken om te moeten kiezen,dus ik ga naar geen van beiden toe.Ik had graag van de partij willen zijn op een andere datum,maar ik zal wel aan jullie allemaal denken die dag.Ik hoop er zeer zeker de volgende keer wel bij te zijn.Mijn zoon Marcel zal wel aanwezig zijn en ik zal van hem wel horen hoe het verlopen is.Ik wens jullie allen hierbij een zeer gezellige dag.
Een volgend keer hoop ik aanwezig te zijn ,mischien wel met een Ferrari,aangezien ik al aan het uitkijken ben naar een Ferrari F355 Berlinetta.Kleur rood.

Groeten vanuit Veen en nogmaals wens ik jullie veel plezier!
Arie

.

Vivado Ferrari
05-09-2007, 20:17
Robert,hierbij het bericht dat ik niet op de meeting aanwezig zal zijn. Er zijn n.l 2 Ferrarimeetings die dag en ik wil het mezelf niet moeilijk maken om te moeten kiezen, dus ik ga naar geen van beiden toe. Ik had graag van de partij willen zijn op een andere datum, maar ik zal wel aan jullie allemaal denken die dag.Ik hoop er zeer zeker de volgende keer wel bij te zijn. Mijn zoon Marcel zal wel aanwezig zijn en ik zal van hem wel horen hoe het verlopen is. Ik wens jullie allen hierbij een zeer gezellige dag.
Een volgend keer hoop ik aanwezig te zijn, mischien wel met een Ferrari, aangezien ik al aan het uitkijken ben naar een Ferrari F355 Berlinetta.Kleur rood.

Arie

Jammer Arie, leuk dat Marcel er weer bij is. Succes met je zoektocht. Hou ons op de hoogte!:

Arie Timmermans
05-09-2007, 20:35
Ik hou jullie op de hoogte Vincent.Ik hoop je toch binnenkort weer eens te zien en te spreken.Altijd gezellig om weer wat van elkaar te horen.
Groeten

vin
05-09-2007, 22:14
Ha die Arie,

Leuk jullie (het hele gezin)weer eens gezien te hebben na een lange tijd.
Arie het bloed stroomt waar het niet heen kan ,toch maar wel een Ferrari aanschaffen.
Ben benieuwd en kom hem dan een keer bezichtigen .

Gr.Vincent

.

nofear02
05-09-2007, 23:19
Robert,hierbij het bericht dat ik niet op de meeting aanwezig zal zijn.Er zijn n.l 2 Ferrarimeetings die dag en ik wil het mezelf niet moeilijk maken om te moeten kiezen,dus ik ga naar geen van beiden toe.Ik had graag van de partij willen zijn op een andere datum,maar ik zal wel aan jullie allemaal denken die dag.Ik hoop er zeer zeker de volgende keer wel bij te zijn.Mijn zoon Marcel zal wel aanwezig zijn en ik zal van hem wel horen hoe het verlopen is.Ik wens jullie allen hierbij een zeer gezellige dag.
Een volgend keer hoop ik aanwezig te zijn ,mischien wel met een Ferrari,aangezien ik al aan het uitkijken ben naar een Ferrari F355 Berlinetta.Kleur rood.

ArieTsja, geen beslissing is ook een beslissing natuurlijk :D. Alhoewel ik hem natuurlijk verkeerd vind. ;). Je maakt het echter 10x goed met de andere beslissing van je; je gaat serieus op zoek! Helemaal goed natuurlijk! We zullen onze oren en ogen open houden voor je. Volgens mij gaat het overigens niet meevallen, want de 355's Berlinetta's zijn niet erg makkelijk te verkrijgen thans. Ook niet in belgie. Ik denk dat duitsland een stuk handiger zou zijn. Afijn daar gaan we t nou hier niet over hebben in deze draad (ik zal de post even kopieren naar de hoofddraad).

Wie weet volgende keer jij hier dus met je eigen F. Zou geweldig zijn! We hopen op geluk voor je! gr

.

milko
06-09-2007, 22:38
Zoals reeds gemaild probeer ik met de 365 te komeen a.s. zondag.
tot dan

nofear02
06-09-2007, 22:40
Even een updeetje:

Vincent - Vivado
Erik - Erikderaaf
Johan - Ricars
Marcel - mavanhaasteren
Marcel - M@rcel
Robin - Rolee
Robin - Admin
Walter - dcpixels
Peter - Augustijn *

Robert - Nofear - 328 gts
Menno - Alfer - 328 gts
Paul - D1ablo - met de Auburn ! *
Milko - milko - 365 gt4 2+2 *

* onder voorbehoud

.

nofear02
06-09-2007, 22:54
Er zullen denk vast nog wel een paar mensen erbij komen. Maar niet zo heeeel veel meer natuurlijk, want september zit gewoon overvol op F- en autogebied, en een mens kan niet álles. Er is immers nog een andere meeting ergens, er is de maserati-dag, vorige week is er al een meeting geweest in Belgie, en volgende week is er het fcn-peel-spektakel, daarna de frd duitsland en daarna fcn-maastricht. Verder is er ook nog de gp -race en sommige mensen willen dat thuis zien, met vrienden etc.

Ik overweeg overigens wel ff mijn digitenne op de breedbeeld-tv aan te sluiten, ZODAT WE DE RACE EVT ZOUDEN KUNNEN ZIEN maar eigenlijk zouden we ff naar Nico gaan. Na, moeten we even kijken. Als er meer liefhebbers zijn om de race te kijken... mag ook.

Al met al vind ik het derhalve al heel leuk dat we nu bijna op 15 man staan en wellicht naar de 20 kruipen. Dat is dan ook eigenlijk wel een beetje het maximum want het is echt de bedoeling dat mensen even met elkaar kennismaken zodat je echt de persoon een beetje kent achter de usernaam. Dáár is deze meeting dan ook voor bedoeld. Niet alleen maar zó maar gezellig samenzijn. En het wordt ook geen 'ferrari-show' hier. Verreweg de meesten komen met een gewone auto.

Begrijp overigens allemaal goed dat je MAG KOMEN WANNEER JE WIL en MAG WEGGAAN WANNEER JE WIL. Het is niet zo dat je hier van 11 tot 15u aanwezig MOET zijn. Je mag een half uur komen als je niet zoveel tijd hebt, of 4 - 5 uur blijven als je er een leuke halve dag van wil maken. Mag allemaal!

Hoop hiermee gelijk wat pm's beantwoord te hebben... :). Dus degenen die nog twijfelen, kom anders desnoods gewoon ''ff'' langs! No problem

.

nofear02
06-09-2007, 22:56
Zoals reeds gemaild probeer ik met de 365 te komen a.s. zondag. tot dan!Zou FANTASTISCH zijn Milko! Ik denk dat iedereen dolgraag jouw auto eens rustig zou willen bekijken. Ik in ieder geval zeker

Alfer
06-09-2007, 23:34
Milko, ik hoop de 365 van je te zien. Zou je wat over de auto en eventueel jezelf op de draad Ferrari-specifiek willen vertellen

nofear02
07-09-2007, 00:30
Maarten (pasmaar) komt ook

nofear02
07-09-2007, 13:33
Ik ontvang trouwens veel leuke reacties via pm en e-mail verkeer over de clubhuismeeting. Vind ik erg fijn! Ook van mensen die nu niet kunnen maar er wel graag bij hadden willen zijn en aangeven er een volgende keer beslist bij te willen zijn. De 9e sept blijkt voor veel mensen een beetje lastig, begin van school, terug van vakantie, al wat gepland met de kids in de hoop dat het nu nog mooi weer is etc. Geeft niks we doen het zeker nog wel vaker. Maar deze datum was de enige datum die nog een beetje vrij was. En zolang er maar weer een aantal nieuwelingen kennisgemaakt hebben met elkaar en t hier gezien hebben, en iets leuks beleven, allemaal prima. Ik krijg er zin in

d1ablo
07-09-2007, 14:24
Haal het * maar weg Robert ik kom gewoon.
Regenkansen voor zondag worden gelukkig ook steeds kleiner.
Nou moet alleen dat ding nog wel starten a.s. zondag....

Hoezo, "komen met de gewone auto".... kom op jongens, zoveel mogelijk F's en andere specials bij Nofear voor de deur zou toch wel leuk zijn... ;)
Wat is er nou mooier dan kletsen over auto's met bijbehorend uitzicht

M@rcel
07-09-2007, 17:02
Haal het * maar weg Robert ik kom gewoon.
Regenkansen voor zondag worden gelukkig ook steeds kleiner.
Nou moet alleen dat ding nog wel starten a.s. zondag....

Hoezo, "komen met de gewone auto".... kom op jongens, zoveel mogelijk F's en andere specials bij Nofear voor de deur zou toch wel leuk zijn... ;)
Wat is er nou mooier dan kletsen over auto's met bijbehorend uitzicht ?

precies, vind ik ook haha;) tot zondag allemaal:

Kingpin328
07-09-2007, 20:02
Wat is er nou mooier dan kletsen over auto's met bijbehorend uitzicht ?

Groot gelijk! Ik ben er helaas niet bij, m'n 'vrije dagen' zijn even op en ik moet sparen voor nieuwe schijven :(

Het is altijd gezellig in Zwijndrecht dus voor wie nog niet eerder geweest is - aanrader

nofear02
07-09-2007, 20:14
Haal het * maar weg Robert ik kom gewoon. Regenkansen voor zondag worden gelukkig ook steeds kleiner. Nou moet alleen dat ding nog wel starten a.s. zondag....

Wat is er nou mooier dan kletsen over auto's met bijbehorend uitzicht ?Goed zo Paul! Ben het er helemaal mee eens! :D. En met Bram ook natuurlijk.
Guus belde vanmiddag; eigenlijk krijgt hij mijn wagen niet af, maar hij zet hem wel zover in elkaar dat ik ermee kan rijden en ik kan hem morgen middag ophalen. Speciaal voor de meeting. Daarna gaat ie volgende week weer terug. Kan me niks schelen. Als het hier maar gezellig is zondag :D. En daar hoort een leuk uitzicht bij. Goed gezegd paul! :

nofear02
07-09-2007, 22:28
k zal nog even het programma neerzetten voor de duidelijkheid, bij deze:

2e MEETING:

" C L U B H U I S "

op

zondag 9 sept 2007

op het F-Chat-hoofdkwartier

te Zwijndrecht.

KOM MAAR EENS KIJKEN!

Tussen: 11.00u en 15.00u

Speciaal voor de vele nieuwelingen, aangevuld met wat goudleden en F-rijders, stel ik het kantoor weer eens open, om kennis te kunnen maken met elkaar en om de onderlinge band met elkaar wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. En F-rijders kunnen eventueel alleen even 'langskomen' als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. En er is zat te doen hier, want wat dacht je van:

PROGRAMMA:

- KOFFIE-DRINKEN - gezellig wat drinken met elkaar

- FERRARI-RITJE - k heb een 3-km circuitje uitgezet; snelweg op & af en op & af, bochtjes, tunneltje, klaar :)

- COMPUTEREN - er staan 2 computers klaar; neem maar foto-cd's mee!

- INTERNETTEN - laat elkaar je favoriete sites zien, evt is er f-chat- les! ;)

- DVD-VIDEO'S KIJKEN - op onze grote breedbeeld Tv én op de kleinbeeld draagbare

- KENNISMAKEN MET ELKAAR - ff het gezicht achter de gebruikersnaam te hebben gezien

- KLETSEN - tsja, waar zullen we het eens over gaan hebben: Ferrari misschien?? :D :D

- LUNCH - even gezellig met zijn allen eten hier in de keuken: luxe broodjes, -beleg, soep, slaatjes, fruit, etc,

- OP BEZOEK! - we kunnen na de lunch even NAAR DE F-MODELAUTO-WINKEL van NICO!! zie **

- EINDE

** Hoewel op zondag altijd gesloten, zal Nico F-CHAT.eu tóch even ontvangen!! We mogen een uur ronddwalen. Kunnen we eens leuk met zijn allen ons vergapen aan al dat moois! F-modellen, boeken, ff wat drinken, etc. Dat is dus ook: samen beleven! :) . Voel je niet bezwaard want het gaat er helemaal niet om dat we ons daar gek gaan lopen kopen! Helemaal niet, dat is helemaal niet de doelstelling. Nico is zelf enorme liefhebber, en spaarde vroeger zelf modellen. Hij heeft er prive wel 2 of 3 honderd geloof ik. Hij vindt het prachtig ons te ontvangen!

Ik gok erop ca. 20 - 25 members hier te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen 's ochtends een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten! Ook kan je mijn f-chat kantoortje bekijken, en poetsmiddelen bespreken. Er staat een tafel vol :o!

Voor Ferrari-rijders is het clubhuis misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Komt u even een bakkie doen en gaat u daarna weer weg, als u niet zoveel tijd hebt. No probl!

Het adres is: v. Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht. Het is vlak langs de snelweg A-16 Breda-R'dam, op 300 meter vd afslag 'Zwijndrecht' (nr22). Zie ook hiernavolgende plattegrond.

Wagens kunnen veilig bij ons pand staan. Er is parkeerwacht. Laat graag even wat weten aan mij aub.

De vorige keer was ook erg gezellig, dus dat doen we nóg een keer!!

nofear02
07-09-2007, 22:54
Goed nieuws! Als t een beetje droog is komt Jaap zeer waarschijnlijk ook even! Die heeft een 208 gts turbo. Da's heeel bijzonder want volgens mij is/zijn er daar maar 1 of 2 van in Nederland.
Geweldig Jaap! Ik hoop dat je even komt kijken

rolee
08-09-2007, 13:10

Arie

Hey Arie,

Wat gaaf! weet dat je al heel lang bezig bent met de aanschaf van een Ferrari. een 355 zou mooi zijn! wel jammer dat je er niet bij bent zondag, had graag effe met je gebabbeld, maar goed volgende keer beter! laat effe weten als het gelukt is, kom de 355 graag bewonderen.

groeten Rolee

.

rolee
08-09-2007, 13:13
Jeetje Joop; zou je vanuit Assen helemaal hier gekomen zijn?? nou, dat vind ik al ongelofelijk stoer! geweldig. Als je iig maar wel de nieuwjaarsreceptie vrijhoudt hé ;).

Ja respect voor Jopie! tijdens de doe een plezierrit van de Ferrari Club NL was hij er ook bij. Let wel: we moesten er 's ochtends al om 0545 uur zijn! en Joop was er, helemaal vanuit Assen! Als dat geen Ferrari-liefhebber is dan weet ik het niet meer hoor!

groet Rolee

.

rolee
08-09-2007, 14:36

Ha Paul,

Wat waanzinnig! dat is wel heel bijzonder! Uit welk jaartal is deze, 1935 of zo?

groet Rolee

.

Ricars
08-09-2007, 19:09
Ik zal er morgen ook zijn :)

Is de Auburn Speedster een echte of replica? In ieder geval een fantastisch mooie wagen

mtange
08-09-2007, 19:25
Veel plezier aan die gene die morgen naar de clubhuismeet gaan!
Ik zal er helaas niet bij zijn, hopelijk een volgende keer weer. :

nofear02
08-09-2007, 21:49
Zo, hé-hé, boodschappen gedaan, bijna alles staat klaar, en ff een beetje de wagen gewassen. vanmiddag opgehaald bij Guus, maar hij is nog niet klaar; gaat volgende week terug. wat was ie vuil zeg.

vanmiddag ook nog Nico gesproken van de auto-modellen-winkel in Ridderkerk.
Hij heeft er zin in en komt speciaal ervoor van ver weg om de winkel te openen. Ik vind dus wel dat we nu moeten gaan, ondanks de race. Maar we kunnen het nog wel een beetje combineren denk. Als we nou eens doen:

12.30 - 13.00 lunch
13.30 wegrijden, zijn we om
13.45 bij nico bakker. bij hem de winkel bekijken tot 14.30
14.45 weer terug hier
kunnen we nog een half uur de race kijken.
misschien iets meer?

Dus de mensen die alleen in de middag wilden komen, let op; om half 2 gaan we weg.

Kunnen er denk nog een paar mensen even een stukje met een F meerijden

nofear02
08-09-2007, 22:42
Ohw ja, was ik nog vergeten: afslag nr 22. Kom je vanuit Rotterdam/Gorkum, dan moet je even een soort rondje rijden (zie gele lijn). Vanaf Breda/dordrecht is het: de rechter tunnelbuis nemen en gelijk uit de tunnel de afslag nemen. Onderaan bij de rotonde links, na 20 meter gelijk rechts, na 300 meter links (oranje lijn). Met de trein: 5 minuten lopen

nofear02
09-09-2007, 00:35
En zo ziet het er uit. Aan de A.v Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht.

pasmaar
09-09-2007, 17:24
het was super! erg leuk om mee te maken! en blij met mijn nieuwe aankoop: BBR 375 Plus!!! Maar de grootste complimenten gaan toch naar de organistatie! erg goed geregeld en verzorgd. zit nu in de auto dus mail straks wat meer.

groetjes,
Maarten

.

dcpixels
09-09-2007, 18:47
Ik heb een enorm leuke dag gehad. Leuke sfeer, leuke mensen, praten over allerlei F-zaken, goed gegeten, de rit naar de modelwinkel van Nico met Milko en terug met Robert ... een dag om nooit te vergeten! Allemaal super bedankt!
Hier wat foto's met een impressie van de dag

dcpixels
09-09-2007, 18:49
...en deel 2..

milko
09-09-2007, 20:04
Hallo allemaal,

Wat een geweldige ontvangst vandaag, mijn zoon heeft het er nu nog over.
Hij zij ik voel me hier thuis, en dat is voor iemand met autisme heel bijzonder.
Vond het leuk weer twee mensen blij te kunnen maken met een ritje.
Complimenten voor de catering en de algehele sfeer en verzorging.
Daar kunnen ze bij de fcn soms nog een puntje aanzuigen, top!
De 365 staat nu nog na te hijgen en wij denken nog terug aan een fijne dag.

Groet, Milko

nofear02
09-09-2007, 20:10
Wat was het leuk zeg vandaag, wat mij betreft! Een relatief klein groepje, maar het plezier onderling was vele malen groter dan de groep zelf! Erg gezellig allemaal. Allemaal hartelijk en vriendschappelijk. Het eten met elkaar bleek toch ook weer hartstikke leuk, lekker ongedwongen, op je gemak, lekker en gezellig eten, in zo'n keuken. En de rit met zijn allen naar Nico en vooral daar BIJ Nico, sjonge jongen; dát was leuk zeg! Iedereen kletste er lustig op los, en keek zijn ogen uit, de verzamelaars hebben hun hart op kunnen halen met elkaar, en voor de rest is het bijna net zo leuk al die modellen en doosjes te zien, van F1 modellen tot klassiek, van 1 op 43 tot 1 op ??? Nico had zelfs drinken neergezet. En ik ben nog weer wijzer geworden ook! Over dat bouwpakket... .tjseeeeee. Daar ben je gerust 50 weken een avond a 3 uur mee zoet; wist dat niet!
Ik had vantevoren netjes gezegd dat het niet het doel was om daar te komen kopen maar om samen onze hobby te beleven, maar jammer dat er weer een paar mensen zich niet konden inhouden hé :D :D :D. Kijk, IK heb een goed excuus; ik heb die Rik Bryan gespreken vorige week dus ik MOEST die blauwe fxx kopen. Dat kón gewoon niet anders :D :D.
Maar JULLIE zijn gewoon gek :D. Maarten: wat een ding heb jij gekocht man, die BBR. Goeiegenade. Hij heeft hem hier nog even opengemaakt en de motorkap verwijderd, naaaaaaa je weet niet wat je ziet; om een 'rubberen' kabel loopt zelfs nog een super-ielig-pielig ijzerdraadje om uit te beelden dat daar in t echt ook een ijzer geleider omheen gewikkeld zit. En die spaakjes van die velgen, zo dun maar dan nog zó strak. En zóveel dingen kunnen open en dicht. Gewoonweg: super!
Heb verder niet goed gezien wat sommigen anderen nog gekocht hebben. Maar nogmaals het was gewoon super gezellig.
Ja, ben zeer content. Dit was weer heel leuk! Of niet? Iedereen hartelijk dank voor zijn komst!

Leuke foto's trouwens walter; thnx!

<update: Milko, jij ook zeer bedankt voor je komst. Jij hebt geen auto of bolide, jij hebt een limousine man! Schitterend. Had nog nooit zoiets van dichtbij gezien. Dank dat ik er even in mocht zitten en alles goed mocht bekijken. Je voelt je in dat ding een Koning, of Ambassadeur of zoiets. Machtig! Heel die midden console. En voor iets uit 1974; gewoon een kmteller die gaat tot 300 :). En dat blok, met webers, ow-ow-ow! Om over het geluid, of zeg maar gerust de 'sound' van je wagen, maar niks te zeggen.! geweldig.

Menno en Paul overigens ook zeer bedankt voor jullie komst. Jouw 328 is prachtig Menno! En jouw auburn imponerend Paul!
Geweldig allemaal.

dank voor het compliment trouwens Milko. En zeker ook van namens je zoon; zoiets vind ik erg fijn om te horen! Iedereen moet het naar zijn zin hebben. paul's zoon heb ik ook heerlijk gebiologeerd naar de tv zien kijken naar alle F's die langs kwamen. Geen onvertogen woord, geen ellendigheden, geen irritaties: helemaal geweldig!

admin
09-09-2007, 20:14
Ook ik heb weer enorm genoten, Milko en Robert bedankt voor het meerijden! Hier wat foto's om weer wat na te genieten!
En wat is die Auburn een toffe wagen

admin
09-09-2007, 20:17
Deel 2

admin
09-09-2007, 20:18
Deel 3

admin
09-09-2007, 20:20
Deel 4 en laatst

Robert krijg ook nog een presentje

nofear02
09-09-2007, 20:28
Deel 4 en laatst, Robert krijg ook nog een presentje!Ja! helemaal vergeten te zeggen; enorm bedankt Erik & Vincent! Enorm mooi! wat een foto! had het totaal niet verwacht. echt prachtig. Die gaat een mooi plaatsje krijgen jongens! Dank!

Robin: ook leuke foto's! Met: de middenconsole van Milko! Wat een ding. Impressive

mtange
09-09-2007, 20:42
Zo te zien is dat weer een zeer leuke clubhuismeet geweest!! Mooie foto's Walter en Robin!

Milko en Menno, jullie Ferrari's zien er beide ook nog zeer mooi uit! Die hoop ik op een volgende meeting toch ook eens te mogen bewonderen!
En dan Paul met z'n Auburn Speedster, wat een wagen zeg! Prachtig! :)
En leuk van Erik en Vincent voor het afdrukken van de foto voor Robert

mavanhaasteren
09-09-2007, 20:46
ik heb erg genoten om weer wat gezichten achter de namen te ontdekken
en robert je heb het weer eens mooi geregeld toppi

Vivado Ferrari
09-09-2007, 21:27
Wat een dag weer! Leuk om even live over de hobby te kletsen. Echt gezellig!
Dat uitstapje naar de modellenwinkel was ook even leuk. Er stond leuk spul en we werden hartelijk ontvangen. Grappig om even achter de Ferrari's mee te rijden richting de "head quarters" in Zwijndrecht.....
Iedereen bedankt voor deze leuke F-dag!

Vincen(t)zo

Vivado Ferrari

.

Kingpin328
09-09-2007, 23:29
Dat ziet er uit als wederom een zeer geslaagde meeting!! Klasse, jongens

zanti70
09-09-2007, 23:45
&(*%*(&(*$%, zit ik heel stoer tegen Robert: ik kan niet komen, ik moet honkballen... komt de tegenstander niet opdagen (13:30). Daar kan je helemaal niks mee... Maar, gelukkig hebben we de foto's nog :D

Thanx for sharing, het zag er gezellig uit en een volgende keer ben ik er zeker bij

Erikderaaf
09-09-2007, 23:54
goeiendag wat sta ik er charmant op, haha. jee zeg. :P

Leuke dag gehad, marcel opgehaald. bij robert waren de meeste al gearriveerd. Goed gekeken naar die prachtige wagen van D1ablo! wat is dat een mooi ding! enorm groot! een ferrari lijkt wel een compleet andere schaal daarnaast. Echt iets aparts. We reden erachter op de snelweg, en dat is een leuk gezicht.

En natuurlijk die prachtige wagen van Milko. Een ferrari waar zelfs ik in pas. een echte limo, en een 12 cilinder in. Even er in gezeten, en dat zit echt als een vorst!. Mooi interieur, middenconsole van hout. haast een vliegtuigcocpit!

Verder natuurlijk twee mooie 328 GTS'en gezien. die van robert kende ik al, maar die van menno is toch weer net wat anders. Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik het interieur heel netjes vind, en een speciale kleur. leuk de modeljaren naast elkaar te zien, en daarin de verschillen. o.a. de verschillende velgen (bol of hol), en de andere aerofoil!

Verder weer wat nieuwe gezichten gezien, en dus ook het koppie-achter-die-nickname gezien. Heel leuk dat F-rijders en F-fanaten zo met elkaar samenkomen :)

Bij nico was het erg mooi. stond veel, en veel exlusief spul! leuke ervaring om daar eens rond te neuzen. heb me verbaasd over het hele grote aanbod van 1:43 modellen! ongelooflijk!
En zelf nog 2 modellen gevonden die ik nog heeeeeel erg graag wou in de collectie. dus maar even gezondigd, maar ik ben er echt onzettend blij mee!

Op de terugweg nog gezellig bij huize timmermans geweest. Er is best veel om over te praten als je allemaal Ferrari Fanaat bent :)

Al met al heel gezellig. En wederom petje af voor de organisatie! Goed verzorgd. En nog mijn petje af voor de charmante dame van de hapjes en drankjes! (ben haar naam even kwijt).

Genoeg gekletst, ik heb nog wat foto's gemaakt. niet zoveel maar er waren meer camera's aanwezig dus ik verwacht wel wat meer binnenkort ;)

Erikderaaf
09-09-2007, 23:57
deel 2

Erikderaaf
09-09-2007, 23:59
Laatste 3

mochten er members interesse in hoger resolutie, stuur maar een PM

Alfer
10-09-2007, 00:01
Robert, ik vond het bijzonder leuk om jou en alle aanwezigen te ontmoeten op dit evenzo leuke evenement. De verzorging was klasse. Geweldig om met z'n 3-en eventjes te gaan op de A16. Morgen doe ik de foto's en ga ik googlen naar het doppie

nofear02
10-09-2007, 00:10
Jajaja leuke foto's ook jij Erik! Prachtig van die wagen van Milko. En de foto van Robin L in de Auburn is ook leuk. Net als Vinc die er naast staat. Fijn dat je t naar je zin gehad hebt. Ook bij Nico. Ik geloof dat dat toch wel een schot in de roos was. Wat heeft ie een mooie spullen zeg.... pôôhhh.
Menno; ja was ff leuk op de snelweg hé, maar ik hield al gauw weer in, want daar bij die afslag HI-ambacht, daar staan ze tegenwoordig zóooo vaak te controleren.
Alles goed afgelopen echter. Allemaal leuke reacties. Ben enorm tevreden.

@ bob; doodzonde! verdorie. honkballers: stelletje knuppels! :D :D :

Alfer
10-09-2007, 00:11
oh-ja, zou D1ablo willen uitleggen wat de Auburn nou is, wat voor motor en ik neem aan dat de auto een modern onderstel heeft..... heb het je diverse malen willen vragen vandaag.

M@rcel
10-09-2007, 00:19
Super geregeld Robert! Heb daar geen andere woorden voor, wat een mooie zaak heb je. alles is er Ferrari(A)
Op de heenweg ben ik met Erik nog even langs een 456 en een 348ts gereden, wat een mooi speelgoed is dat:P.

De 2 GTS'en waren ook heel mooi om zo bij elkaar te zien, schitterend! Milko en Paul, jullie wagens zijn ook zooo tof!! echt luxu-euze sleeën zijn het,,wat een vlaggenschepen:D

allemaal harstikke bedankt voor vandaag en Erik ook nog voor het mee-rijden;)

leuk om de gezichten achter de namen te zien. En Rolee, het was lang geleden dat ik je gezien had maar ik herkende je wel gelijk;)

groetjes Marcel

.

Kingpin328
10-09-2007, 01:30
oh-ja, zou D1ablo willen uitleggen wat de Auburn nou is, wat voor motor en ik neem aan dat de auto een modern onderstel heeft..... heb het je diverse malen willen vragen vandaag..

Precies !!!! Ik maar hopen op een shot van het blok, of zo .... :)

.

nofear02
10-09-2007, 11:18
Precies !!!! Ik maar hopen op een shot van het blok, of zo .... :)Ja, nou, ik was vrij hoor als fotograaf :). Maar misschien dat paul sowieso zelf nog wel ergens een foto van het blok heeft?

Vervelend... vandaag weer werken :(. Altijd een beetje jammer als je net de dag ervoor iets heel leuks heb meegemaakt. Zit nog steeds met mijn hoofd bij de modellen van Nico. Tsjôh..

Montezemolo
10-09-2007, 13:48
Ziet er inderdaad allemaal super gezellig uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn i.v.m. andere verplichtingen. Wellicht de volgende keer.

Patrick

.

d1ablo
10-09-2007, 14:17
Was echt een superleuke meeting dit weekend !
We zitten hier al 3 dagen zonder internetverbinding en hij valt nog steeds om de haverklap uit....
Ik zal vanavond wat antwoorden posten als KPN het toelaat

Reiben
10-09-2007, 14:46
Zo te zien was het weer een hele interessante ontmoeting daar in Zwijdrecht. Jammer dat ik er niet bij kon zijn

Greetz

Reiben

.

pasmaar
10-09-2007, 16:04
Wat een geweldige dag heb ik gisteren gehad! Dat is volledig te danken aan Robert die heeft gezorgd voor een geweldige ontvangst er organisatie! Robert, hartelijk dank daar voor! Ok dat meisje, sorry weet haar naam niet meer, en Robin hebben zich erg ingezet om van deze dag een succes te maken. En een succes dat was het! Het ontbrak werkelijk aan niets! En Robert je enthousiasme is aanstekelijk!

Het was voor mij, als nieuweling van F-chat heel erg leuk om de gezichten te zien van de chatters hier op dit forum. Erik kende ik al omdat ik eens wat ferrai's had gekocht in de winkel waar hij werkt. Maar voor de rest allemaal nieuwe gezichten met allemaal een gezamenlijke passie voor Ferrari. Echt super!

Twee ritjes met Menno (aka Alfer) in zijn prachtige 328 GTS! Menno, mega bedankt daarvoor, ik ga die ritjes nog lang herinneren! En dat interieur dat je zelf hebt gedaan, echt super! Vakwerk puur sang! En wat gaaf dat je bij Nico dat schaalmodel hebt gevonden waar je al zo lang naar op zoek was!

En Milko het was geweldig om te zien hoe je zoontje aan het genieten was! Zelf was ik volledig onbekend met de 365 gt4 2+2 van je, maar wat een auto! En super geluidje dat er uit die pijpen komt! Ik ga me zeker eens wat meer verdiepen in de voor mij nog onbekende modellen.

De trip naar Nico... tsja... Wat kan ik zeggen?!? En droom in vervulling gegaan met de aanschaf van de BBR 375 plus (1:18). Een kroon op mijn verzameling! Nico heeft echt super voor ons gezorgd! Gratis drinken en koekjes enz... Voor ons speciaal geopend op zondag! Nico, heel hartelijk bedankt! Ik heb nog veel modellen zien staan die graag had meegenomen, maar de BBR heeft een aardig gat geslagen in mijn budget. Hahaha... Maar ik hoop dat dit evenement zicht nog eens herhaald, en tot dit tijd, sparen maar! Hahaha...
Ik hoop dat ik in de toekomst nog veel kan leren hier op het forum, en wie weet zelfs wat kan gaan bijdragen.

Vincent, leuk je te ontmoeten. Ik had al vaak naar je collectie gekeken en ben er van onder de indruk. Je had een mooi fotoboek gemaakt, en dat heeft mij geïnspireerd er ook 1 te maken. En wat ik zo om me heen hoorde geld dat niet alleen voor mij.

Erik, leuk om je weer eens gezien te hebben. Bedankt voor alle tips! Ik ga er zeker eens mee aan de slag. Het was geweldig om te zien dat je uiteindelijk toch met twee modellen bij Nico naar buiten ging. Gefeliciteerd met je aankoop! En je fotoboek zag er super uit, hele mooie plaatjes!

Robert, hoe staat de blauwe FXX in je "speeltuintje"? Prachtige aankoop ook! Zeker 1 die ik ooit nog eens hoop toe te voegen aan mijn eigen collectie.

Marcel van Haasteren, het was leuk je gesproken te hebben en je een beetje te leren kennen. Heb je ergens een link van die ligfietsen? Met namen natuurlijk die Ferrari fiets die je aan het maken bent?

Walter de Graaf, leuk om eens het gezicht te zien van de man die zoveel energie in zijn database heeft gestoken. Echt mijn complimenten! Ik bezoek je site nog al eens als ik wat meer informatie over een model wil weten. Zit er erg gelikt en gebruiksvriendelijk uit!

Ik vrees dat ik verder veel namen kwijt ben, en weet ook niet meer precies wie ik nog meer gesproken heb. Sorry Sorry Sorry"¦ Ik heb een slaap probleem en dat lijd helaas tot mindere geheugen prestaties. Het is echt geen desinteresse, maar eerder een handicap. Gelukkig bied dit forum me nog voldoende gelegenheid om de mensen wat beter te leren kennen.

Ik ben zelf nog niet zo lang bezig met de Ferrari wereld, ongeveer ruim een jaar nu. Maar ik ben er wel door gegrepen en heb er echte interesse in. Het zelfde geld voor fotografie, net begonnen en heb ook daar nog heel veel te leren. Het was dan ook erg leuk om te horen dat er zich een hoop fotograven actief zijn op dit forum.

Hier zijn een paar van mijn foto's:

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7354-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7360-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7362-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7364-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7367-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7368-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7373-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7387-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7390-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7399-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7410-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7412-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7421-Edit.jpg

http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_7433-Edit.jpg

steven frohn
10-09-2007, 16:10
volgens mij heb ik echt wat gemist jamer hoor hoop dat als je het nog een keer doet dat ik er wel bij kan zijn moest werken en kon geen vrij krijgen jamer zeker als ik nu de foto,s zie gr steven

.

mavanhaasteren
10-09-2007, 20:36
Marcel van Haasteren, het was leuk je gesproken te hebben en je een beetje te leren kennen. Heb je ergens een link van die ligfietsen? Met namen natuurlijk die Ferrari fiets die je aan het maken bent?
[/IMG]

http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=610&highlight=ligfiets
hier de link voor je naar mijn Ferrari onder de ligfietsen :

d1ablo
10-09-2007, 21:29
Allereerst allen bedankt voor de positieve reacties op de Auburn.
Ik moet zeggen dat het echt genieten is het rijden met die auto. Niet alleen voor mij maar blijkbaar ook voor anderen op / langs de weg, alleen maar positieve reacties eigenlijk. Dit slagschip stuurt natuurlijk niet zo strak als de gemiddelde sportauto maar heeft wel genoeg pk'tjes om aardig bij te blijven op de snelweg.
Deze Auburn is rond 1970 opnieuw opgebouwd. Ik probeer nog wat meer info uit de States te krijgen over de precieze achtergronden maar dit gaat heel moeizaam. Ik heb de auto van een afbeelding vanuit de USA gekocht en het kenteken zit er pas vanaf februari op. Veel Auburn replica's zijn gebouwd op een "modern" chassis dit maakt ze vaak een stuk kleiner dan het origineel. Dit worden ook wel de 3/4 replicar-modellen genoemd. Mijn auto zou nog het originele laaaaaange chassis moeten hebben, ten dele opgebouwd met rep-parts. Zoals sommigen van jullie al opviel zijn veel van de externe delen origineel zoals velgen, enkele chromen onderdelen, spiegeltjes etc.. Ook motorisch stamt de techniek van rond 1970. Er zit nu een big-block 6,5l V8 in. Van de ene kant jammer dat niet alles compleet origineel is maar van de andere kant maakt dit het wel heel praktisch en betaalbaar in onderhoud (en aanschaf). Alle onderdelen zijn ruimschoots beschikbaar en zelfs een gebruikt blok is "voor een prikkie" te koop. Wat ik ook leuk vind is dat mijn auto een 4-zitter geworden is. Kunnen de kids lekker achterin mee bij het toeren ! Tot nu toe motorisch geen enkel probleem alhoewel het wel enig "gevoel" in het gaspedaal vergt om de auto soepel gestart te krijgen.
Volledig originele Auburns zijn vrij zeldzaam aangezien het gebruikte plaatwerk kwalitatief vrij slecht was. Matching cars in goede staat lopen in prijs al snel op richting de paar ton... heb je een nog zeldzamere 12-cylinder in de schuur dan kan je deze bijna inruilen voor een Enzo !! En dan te bedenken dat dit ooit de goedkoopste 12 cylinder productie auto was van minder dan $1000 nieuwprijs !!! Op de bekende zoutvlaktes in de States is de Auburn speedster nog een tijd snelheidsrecordhouder geweest op diverse onderdelen. Onder andere de 500 mijl werd destijds afgelegd met een gemiddelde van 166 km/h (103 mph) het was voor het eerst dat de 100mph grens werd doorbroken op deze afstand.
Foto van het blok heb ik op dit moment niet. Ik wil de motorruimte nog een keer schoonmaken en wellicht een mooi chromen luchtfilter erin zodat dat er ook weer top uitziet. Verder is de auto toe aan wat spuitwerk en zijn er wat andere kleine dingetjes, hoeft er trouwens van mij niet helemaal 100% nieuw uit te zien. Het blijft een oude restauratie van bijna 40 jaar terug en een modeljaar van maar liefst 70 jaar geleden en dat mag je zien....

Paul

.

Ricars
11-09-2007, 00:28
Het was echt fantastisch gister. Erg gezellig om met mede fanaten te kletsen over de prachtige bolides. Ook erg leuk om zoveel speciale modellen te zien in de winkel van Nico, gelukkig voor m'n portemonnee heb ik me in kunnen houden ;)
De rit ernaartoe was onvergetelijk. Achterin een Auburn Speedster op de snelweg. Gelukkig waaide ik er nog net niet uit :)
En ook nog met Robert een ritje gemaakt in z'n 328, woah wat een geluid, wat een acceleratie, wat een wegligging...
Paul en Robert, nogmaals bedankt voor de rit.

Hier nog wat fotokes van mij :)

Groeten Johan

Erikderaaf
11-09-2007, 13:32
erg leuk om de foto's en verhalen terug te lezen! hoewel er niet zoveel wagens waren (wel erg mooie) hebben we allen dus erg genoten!

En nog even nagenieten van de foto's. echt topmateriaal van allemaal

rolee
12-09-2007, 19:25
Ha Robert en andere F-chatters,

Heb zondag een enorm leuke dag gehad. Leuk om nu eens de gezichten achter de namen te zien. Het was fantastisch verzorgd in "het Clubhuis", video, computer, foto's, gezellig kletsen en lekker eten! heerlijk tomatensoeppie! slaatjes broodjes, sju orange. Het weer was goed, dat was wel anders geweest in de dagen ervoor.
Mooie Ferrari's, de luxe bruine sleeen de 2 rode 328's. Robert heeft een soort legpuzzel die hij verwijderd voordat hij de Ferrari het clubhuis uitrijdt, erg grappig. De andere 328 was met veel liefde onderhouden, deze man is echt een perfectionist. De auto zag er dan ook tiptop uit. En dan uiteraard de Auburn speedster.....wat gaaf zeg!! er is al veel over gezegd, maar ik wou Paul toch wel enorm bedanken voor de leuke rit die hij mij heeft gegeven! Samen met nog een jongen ( ben effe z'n naam kwijt) waaide we er bijna uit op de snelweg. Vooral die jongen omdat hij achterin zat. Het was een hele gave en aparte ervaring! deze slee zweeft over de weg en heeft veel power. De reacties van overige weggebruikers zijn ook zeer leuk. Erik de Raaf bedankt voor de mooie foto's op de site. Robert, Paul, Milko en Menno en andere F-chatters bedankt voor de mooie en gezellige dag! Ben volgende keer zeker weer van de partij! En Marcel van Haasteren jij ook bedankt voor het meerijden, het is dan misschien geen Auburn of Ferrari, maar de kleur is goed en hij rijdt ook lekker ( complimenten van m'n verzekering!)

groet Rolee

.

milko
12-09-2007, 22:12
beste mede Ferrari bezitters,

Ik ben eigenlijk nog iets vergeten te vermelden over afgelopen zondag.
Bij Nico in de winkel werd ik na ongeveer een half uurtje aangesproken door een dame met de mededeling " wanneer wij nou eens gingen vertrekken voor een rondje met de kinderen" enigzins op een wat geiriteerde toon.
Ik wist niet zo snel wat ik hier mee aan moest en heb haar naar Robert door verwezen gezien hij de initiator is van het evenement.
Achteraf dacht ik hier over na omdat er sinds gisteren op marktplaats ook een soortgelijk verhaal staat over Ferrari's die niet kwamen opdagen tijdens een bruiloft.
Ik vond het eigenlijk uiterst brutaal, en men vindt het schijnbaar maar normaal dat je eenFerrari met jan en alleman moet delen, laat staan moet inzetten geheel belangeloos voor het goede doel, te gek voor worden.

Wel nu dan heb ik een verrassing voor een ieder: Ik bepaal zelf hoe, waar en met wie ik mijn hobby deel en als mensen daar niet mee kunnen leven dan is dat hun probleem. Ik zou zeggen blijven sparen dan kun je het zelf ervaren.
De reactie van die mensen afgelopen zondag gaf mij het gevoel een arrogante zak te zijn als ik kinderen zou teleurstellen. Ik lig er verder niet wakker van maar wil het toch wel even kwijt, misschien dat de anderen dit anders ervaren dus graag jullie reacties in het algemeen.

Groeten milko

.

nofear02
12-09-2007, 23:10
Ik ben eigenlijk nog iets vergeten te vermelden over afgelopen zondag. Bij Nico in de winkel werd ik na ongeveer een half uurtje aangesproken door een dame met de mededeling " wanneer wij nou eens gingen vertrekken voor een rondje met de kinderen" enigzins op een wat geiriteerde toon... Ik vond het eigenlijk uiterst brutaal, en men vindt het schijnbaar maar normaal dat je eenFerrari met jan en alleman moet delen, laat staan moet inzetten geheel belangeloos voor het goede doel, te gek voor worden....
De reactie van die mensen afgelopen zondag gaf mij het gevoel een arrogante zak te zijn als ik kinderen zou teleurstellen. Ik lig er verder niet wakker van maar wil het toch wel even kwijt, misschien dat de anderen dit anders ervaren dus graag jullie reacties in het algemeen. Groeten milko Milko, zeer juist en blijkbaar toch even goed dat je t aansnijdt; ik wist niet dat zij jou al had aangesproken. Ik ben nogal ziek geweest de afgelopen dagen, maar t gaat al weer beter, en kan weer iets makkelijker naar een beeldscherm kijken en voel me wat beter, dus toch maar even typen dan. Wilde het eerst niet te berde brengen omdat ik de gigantisch leuke sfeer van de meeting die je ziet doortrekken op deze draad (wat een geweldig leuke/fijne reacties van iedereen; mijn ongeloofelijke dank!) niet wilde verknoeien. Nu iedereen zijn zegje gedaan heeft kan het nu wel.

Ja, deze mevrouw kwam mij aanspreken, na een half uur dat we er waren, met de vraag of het 'nou nog de bedoeling was dat de kinderen met de Ferrari's konden meerijden'. Ik dacht verbeeld ik het me nou of klinkt dit geïrriteerd? Maar ik probeer altijd uit te gaan van t goede van de mens, dus ik stapte r overheen. Legde netjes uit dat de Ferrari's van ver uit het land kwamen voor hoogstens 4 uur samen zijn, en dat wij in het programma slechts 45 minuten hadden om hier onze hobby in de winkel even te kunnen delen. En dat het niet de bedoeling was dat we kinderen gingen rondrijden. 'Oh oke, nee dan weet ik dat' en ze keerde zich meteen om en was direkt weg. Verbaasde me er bij aankomst overigens al over dat er mensen buiten bij Nico stonden te wachten, waarschijnlijk al vanaf 13.00u?? Zoiets schiet dan een seconde door mijn hoofd, maar wilde het niet gek vinden. Nu, later, zeker na de post van Milko (die dus blijkbaar tóch hetzelfde gevoel heeft als ik) denk je dan... hmmmm.

Ik heb over dit soort dingen al eens wat gezegd op de hoofddraad een paar maanden geleden, en ik zal dat herhalen.

Een site opstarten als dit, waarbij je een leuke groep creeert van mensen, echter een aantal met een Ferrari, is in zoverre nog niet zo makkelijk, dat je moet oppassen niet geëxploiteerd te gaan worden/ gevraagd te gaan worden, verzoeken krijgt etc etc etc. En eerlijk gezegd; daar is deze site niet voor. En mijn site heb ik A.: niet opgestart om de wereldproblemen even op te lossen. B: we zijn geen majorettekorps, mannenkoor of kermisattractie die je kan inhuren voor iets.

Ik hanteer gaarne een duidelijke 0-optie hierin want ik wil ervoor waken dat wij ''uitnodigingen'' krijgen voor:
- iemands opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en opa houdt zo van Ferrari
- iemand gaat trouwen en zoekt zóoooo graag een f maar kan hem ff niet betalen
- iemand is geslaagd voor zijn opleiding en zou graag gebracht en gehaald willen worden door een f op de uitreiking.
- iemand opent een nieuwe winkel en kan er even een paar f's voor de deur komen?
- er is een buurtfeest, kunnen we even een paar f's sturen
- er is iemand ernstig ziek, mag ie even mee?

Alle bovenstaande zaken heb ik als site-owner in slechts 6 maandjes al meegemaakt (!). En daar is deze site helemaal niet voor. En met normale mensen voel ik best mee, maar het kán gewoon niet, want als je er 1 doet, dan krijg je daarna ik weet niet wat voor verzoeken. Je ziet het nu al aan de reactie van die mevrouw. Belachelijk, en niet leuk. Ook dat gebedel op internet voor een trouwerij of ziek kind, in het kader van; je kan nooit weten, ik hou er niet van. Een F is super-exclusief, een mythe en dat is het niet voor niks en dat moet zo blijven.

Afgezien van het feit dat het rijden van een F goud geld kost, ik er 20 jaar voor gespaard heb, 15 jaar 80 uur in de week ervoor gewerkt heb, etc. En ik maar weinig vrije tijd heb om ervan te genieten (slechts 2750 km dit afgelopen jaar). Desondanks dát neem ik heel soms best wel eens iemand mee, maar mensen moet niet doen alsof... enz enz.

Vriendelijk verzoek ook aan nieuwe members om niet op de draden te zetten bij evenementen, 'is er nog een stoeltje vrij', ook niet met een smiley erachter. Ik snap zelf wel dat iemand graag mee wil (en me dunkt dat ik het ook aardig geregeld heb bij de afgelopen evenementen), maar dat kán niet altijd. We kunnen niet de hele wereld meenemen. En ik vind het ook een verkeerd signaal afgeven op (het gebruik van) de site: 'gewoon jezelf aanmelden en gaan posten misschien mag je wel een keer (gratis) mee'. Op die manier heb ik hier volgende maande bij wijze van spreken 5000 members. Want bij F-rijden.nl is het nog altijd 99 euro voor een half uur...

Ik heb dit vantevoren al lang zien aankomen en nogmaals daarom hanteer ik een 0-optie, en doe ik aan sommige dingen dus niet mee, wil ik er f-chat niet aan verbinden. Misschien dat door de voorvallen zoals door Milko beschreven mensen die het nog niet inzagen, nu ook gaan inzien. Een F hebben is soms nog niet zo makkelijk (vandaar dat vele f-eigenaren ook schuw zijn (?)), een f-groep-site hebben nóg minder makkelijk...

Kingpin328
12-09-2007, 23:19
Ik lig er verder niet wakker van maar wil het toch wel even kwijt, misschien dat de anderen dit anders ervaren dus graag jullie reacties in het algemeen

Je hebt helemaal gelijk, zeker niet wakker van liggen! Het is leuk af en toe iemand (vrijwillig) een plezier te kunnen doen, zeker een kind, maar dan wel waar en wanneer dat jou uitkomt.

Ik heb zelf twee 'goede doel' ritten meegereden. Echt waar, je houdt het niet voor mogelijk: voeten met schoenen tegen het dashboard, eindeloos geflipper met onbetaalbare raamschakelaars, balpenstrepen op de deurbekleding @#*&%!!!!!!

Kortom, wij zelf weten onze auto's het beste naar waarde te schatten en te waarderen, dus laat ze verrekken :

pasmaar
13-09-2007, 00:26
@ Milko & Robert

Jullie hebben helemaal gelijk! Ik heb mijn eerste ritje in een Ferrari gewoon kado gevraagd met kerst. Tja, dat kost je dan €95. EN!?! Das een half uur lang genieten van iedere cent! een half uurtje Ferrari rijden is echt wel weg gelegd voor de meeste mensen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat familieleden en of vrienden dit niet zelf zouden kunnen regelen voor een eventuele zieke, jarige of wat dan ook. En het beste van alles is, je kan dan ook echt ZELF rijden in plaats van bij-rijden. Groot gelijk jongens voor dat 0-optie beleid. Je bent uiteraard zelf vrij om iemand eens een ritje te gunnen als je daar zin in hebt, maar dan ben jij nog diegene die daar de hand in heeft.

Ik heb tijdens de meeting met Menno mee mogen rijden, en dat vondt ik echt super! Mijn vriendin had me daar afgezet, en ik had geen vervoer. Menno bood het me toen zelf aan, helemaal super! Maar ik weet zeker dat als Menno dat niet gedaan zou hebben ik vast met iemand anders mee had kunnen rijden, in en Ferrari of niet. Ik zou het zelf erg vervelend vinden als ik me zou moeten opdringen, maar tegenwoordig hebben veel mensen daar minder problemen mee

RedmondialTCab
13-09-2007, 00:54
zo te lezen hebben jullie een leuke meeting gehad zondag !!
Modellenwinkel bezocht etc. Weer nieuwe mensen erbij. Leuk.
Wat is die Auburn een spciale automobiel zeg !!!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had 'm graag willen zien.
Mijn baas wil dat ik met vakantie ga, dus daar moet ik dan maar aan voldoen, nietwaar :D:D:D:D
Ben er nu weer even en volgende week weer naar Kreta
Het leven is soms hard .........

nofear02
13-09-2007, 01:05
Ja ik heb echt met je te doen Cor.....:( :D :D. Met dat bruine hoofd van je :D . Nou weet ik hoe dat elke keer toch komt!
Gekkigheid hoor; veel plezier!
t was overigens inderdaad jammer dat je er niet bij was, want jij had ook het zeer interessant gevonden bij Nico en leuk gehad met ons. Afijn, een volgende keer beter! Fijne vakantie

d1ablo
13-09-2007, 20:05
Ik hanteer gaarne een duidelijke 0-optie hierin want ik wil ervoor waken dat wij ''uitnodigingen'' krijgen voor:
- iemands opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en opa houdt zo van Ferrari
- iemand gaat trouwen en zoekt zóoooo graag een f maar kan hem ff niet betalen
- iemand is geslaagd voor zijn opleiding en zou graag gebracht en gehaald willen worden door een f op de uitreiking.
- iemand opent een nieuwe winkel en kan er even een paar f's voor de deur komen?
- er is een buurtfeest, kunnen we even een paar f's sturen
- er is iemand ernstig ziek, mag ie even mee?

Alle bovenstaande zaken heb ik als site-owner in slechts 6 maandjes al meegemaakt (!).
...
..
.

Je vergeet nog het "onder weg naar morgen" verzoek om een F voor in de serie.... Of heb je dit verzoek stiekem zelf gehonoreerd en moeten we nu iedere aflevering gaan bekijken of Nofear voorbij komt snorren ?? ;) ;)

Alle gekheid op een stokje, ook ik ben aangesproken in de winkel met een vergelijkbaar verzoek en heb vergelijkbaar gereageerd met de mededeling dat het maar een kort bezoekje was en ik zo weer op huis aan ging.... werd vrij chagrijnig op gereageerd en later volgde nog wat hatelijke blikken. Ik snap daar echt de ballen van... waar halen die mensen dat verwachtingspatroon nou vandaan? Ik zou het alleen al leuk vinden als er bij mij voor de deur of in de buurt zo'n stoet zou staan, waar haal je het lef vandaan om te denken dat je er zomaar ik kan gaan zitten en een ritje mee kan gaan maken. Ik maakte dit onlangs ook mee bij een klassieker toertocht. Alle auto's stonden voor de show in de Dorpsstraat geparkeerd, zie ik ineens iemand in mijn auto zitten, moest kunnen vond ie want daar staan ze hier toch voor. WTF.. die gast heb ik eens even flink de waarheid gezegd en er gelijk uitgeplukt natuurlijk.

Om meteen alle ongenoegen maar te spuien: Ook dat gehang en geleun op auto's om een mooie foto te kunnen maken kan ik me flink aan ergeren.
Zag ik bijv. bij het Italia event in Houten vorig jaar. Gaan er een paar meiden over de afzetting en vervolgens met de elleboog op het dakje van een Countach hangen voor een of andere sensuele foto (not)... fout... fout... echt bij het minste of geringste heb je er al een deuk in geduwd.
Werd wel direct op gereageerd door de mensen van de Lambo club, die meiden kregen er flink van langs. Maar toch, 1 ogenblik van onoplettendheid en je hebt zo een flinke schade te pakken door die bimbo's.

Maar goed, zoals gezegd, geen seconde wakker van liggen... het was gewoon genieten die meeting... zie nu al uit naar het volgende event..

nofear02
13-09-2007, 20:19
Je vergeet nog het "onder weg naar morgen" verzoek om een F voor in de serie.... Of heb je dit verzoek stiekem zelf gehonoreerd en moeten we nu iedere aflevering gaan bekijken of Nofear voorbij komt snorren ?? ;) ;)...
Maar goed, zoals gezegd, geen seconde wakker van liggen... het was gewoon genieten die meeting... zie nu al uit naar het volgende event...

Oh ja, dat verzoek voor een cabrio voor de tv, die was ik alweer vergeten ja :). Nee, ik ben niet geweest nee.
Verder heb je helemaal gelijk Paul. t is gewoon bizar. Laten we het voorval verder maar gauw vergeten. t is de kool het sop niet waard, t was een fantastische dag en ik wil het er ook maar niet meer over hebben hier in deze draad :). Daarvoor was de dag veel te leuk! Ik bewaar er zeer goede herinneringen aan en ik ben blij met al die positieve reacties van jullie! Op naar de volgende meeting :)

Roger_L
13-09-2007, 23:14
'n jaar of 5 geleden parkeer ik mijn toenmalige 328 op de oprit, ga naar binnen en 30 seconden later gaat de bel. Ik doe open, staat er een vent van 2 bij 2 aan de deur en vraagt op vrij indringende toon : 'is die Ferrari van jou ?' (slik !) In een seconde flitst de gedachte door mij heen dat dit wel eens de laatste seconden van mijn Ferrari-bezit zouden kunnen zijn, totdat ik op straat een vrouw zie staan toekijken en me bedenk dat het wel eens kon meevallen. Ik stamel 'ja, die is van mij, hoezo ?'. Nou, ik ben een ontzettende Ferrari-fan en zou graag wat foto's willen maken, mag dat ? Ja tuurlijk, maak maar wat foto's ! Na een paar foto's zegt hij hem heel graag eens te willen fotograferen voor het huis van zijn vader in ons dorp. Aangezien ik in het verleden dezelfde truc uithaalde heb ik ingestemd om samen met hem in de Ferrari naar zijn vaders huis te rijden om nog wat foto's te maken. Onderwijl kwam ik erachter dat hij écht helemaal Ferrari-gek was, en ben ik ook nog naar zijn huis in het volgende dorp gereden. Alleen in de tuin was er niets van Ferrari te zien, maar verder was het hele huis Ferrari gekleurd. à€°én kamer leek wel een soort mausoleum, geheel in Ferrari-stijl ingericht en met honderden modellen. Hij had fotoalbums met alle Ferrari's uit de omliggende gemeenten.

De moraal van dit verhaal: met een Ferrari maak je van alles mee, meestal positief (ik zou zo nog 5 van die verhalen kunnen opschrijven), maar helaas soms ook negatief zoals blijkt uit het voorgaande betoog

d1ablo
13-09-2007, 23:51
Mooi verhaal Roger...
Over het algemeen tref je met een F of andere exoot alleen maar enthousiaste mensen. Af en toe is het wel even schrikken als mensen de gekste capriolen maken om je te volgen en een goed fotootje van je auto te maken. Maar uiteindelijk is het ook zeker: gedeeld plezier is dubbel plezier..

nofear02
13-09-2007, 23:57
De moraal van dit verhaal: met een Ferrari maak je van alles mee, meestal positief (ik zou zo nog 5 van die verhalen kunnen opschrijven), maar helaas soms ook negatief zoals blijkt uit het voorgaande betoog.Helemaal mee eens! :). Absoluut. En bijna allemaal leuke mensen ontmoeten via een chatsite hoort daarbij! k Heb een vreemd leven gekregen het afgelopen jaar vanwege mijn Ferrari! :D. En in real life ook. Wat je allemaal niet overkomt met zo'n ding. Ongelooflijk. en is een zeer groot deel van de fun

rolee
14-09-2007, 16:34
Beste Milko, Paul en Robert,

Geef jullie helemaal gelijk, vind het niet normaal en ook niet kunnen dat men denkt dat uw automobielen openbaar bezit zin waarop gehangen, in gezeten en mee meegereden kan worden. Zie het ook heel vaak op de Ferrari Club NL evenementen waar ik als begunstiger help.
Mensen die zomaar met paraplu's, fietsen, kinderwagens e.d. tussen de Ferrari's doorlopen zonder zich te bekommeren over schade of de waarde van zo'n auto ( dan bedoel ik emotionele waarde). Het enthousiasme waarmee Milko over zijn dierbare bezit praat, de uren die hij erin heeft gestoken om de auto tiptop in orde te krijgen worden door de opmerking van die vrouw zomaar over boord gegooid omdat haar kind zonodig moet meerijden. Heb zelf bij Paul in de Auburn mogen zitten voor de foto's, maar dit was omdat hij mij daar zelf voor uitnodigde. Omdat ik zeer onder de indruk was van de Auburn en we een klein stukje zouden gaan rijden heb ik hem beleefd gevraagd of het mogelijk was een stukje mee te rijden. Dit vond hij prima. Had hij "nee" gezegd dan vind ik dat je dat moet respecteren. Vind het jammer dat mensen van buitenaf de sfeer voor Milko en Paul hebben verziekt. Wij mogen hun dankbaar zijn dat ze graag met hun auto's naar deze meeting komen. En ook zeer zeker dankbaarheid voor Robert die zijn pand voor ons opensteld en ons voorziet van lunch en een leuke dag.
Mensen leren het ook nooit, ze vergeten dat ook Ferrari of Auburn bezitters hard moeten werken voor hun geld, net als ieder ander.
Milko en Paul laat dit soort mensen niet jullie hobby verzieken! ik vind het fantastisch dat jullie er waren en ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van jullie prachtige wagens!

Nogmaals bedankt voor de mooie dag!

Groet Rolee

.

nofear02
14-09-2007, 16:51
Dat is een hele vriendelijke en aardige post van je Rolee. Wij laten zeker onze hobby er niet door verzieken hoor. Per saldo stelde het helemaal niet veel voor. Het plezier dat we hadden met jullie was 100x groter dan die 10 seconden van die mevrouw. t Stelde niks voor. Maar in zijn algemeenheid heb je zeker gelijk; paraplu's, fietsen, en ook bijv knopen van een spijkerjasje; je moet er allemaal niet aan denken. Jij was er ook bij de 60 Relay in Deventer niet? Nou daar zijn ook wel wat verhaaltjes over 'sommige toeschouwers'. Met de fiets in de hand dwars het parkeerterrein over bijv, tussen auto's door...
Voor de rest over dit specifieke voorval in Nico's winkel had ik al gezegd, laten we t er niet meer over hebben. Zóveel stelde het nou ook weer niet voor. Althans, t raakt mij 0,0. Jullie reacties dat jullie zo genoten hebben wél. Fantastisch! Zeer bedankt. Op naar de volgende

dcpixels
14-09-2007, 17:36
Op naar de volgende!

En dan mag Nico's winkel weer op de agenda van mij ;)
Prachtige zaak met heel veel aanbod ... juist de exclusieve modellen.

Waarschijnlijk zijn er mensen verkeert ingelicht, wat betreft het doel van de Clubhuismeeting van F-Chat ... geeft allemaal niets. Wij hebben het prima naar ons zin gehad, sterker nog, voor mij was dit een superdag die ik niet snel zal vergeten

250lm
15-09-2007, 17:15
Helaas kon ik er niet bijzijn afgelopen zondag maar een zeilboot van 30 meter op de Waddenzee is toch ook een aardig alternatief ;) Anyway, ik moet toch eens naar de winkel van Nico, die ken ik nog steeds niet Robert! :) En wat betreft die vrouw daar: gewoon negeren. Ik denk dat die moeders van tegenwoordig alles aan hun kinderen beloven wat ze gewoon niet waar kunnen maken en dus chagrijnig ervan worden als het ze niet lukt. Ik heb altijd geleerd: 'wie vraagt wordt overgeslagen". Maar dat is de maatschappij van vandaag denk ik maar. Zojuist nog bij een boekenwinkel zowat weggeduwd door een bejaarde omdat die zonodig het boekje wilde bekijken wat ik in mijn handen had. En dan denk ik, moet ik dan nog respect voor je gaan opbrengen? Ik persoonlijk denk dan serieus 'nu gaat het juist nog langer duren' ;

nofear02
15-09-2007, 19:46
Helaas kon ik er niet bijzijn afgelopen zondag maar een zeilboot van 30 meter op de Waddenzee is toch ook een aardig alternatief ;) Anyway, ik moet toch eens naar de winkel van Nico, die ken ik nog steeds niet Robert! :) En wat betreft die vrouw daar: gewoon negeren. Jij moet er zeeeker een keer gaan kijken Niels! Zoals Walter al zegt; hij heeft vooral ook bijzondere dingen, ja zelfs nog spul 'dat niet meer te krijgen is'. En dat komt gewoon omdat ie over Ferrari's zelf veel verstand heeft omdat ie het vroeger zelf spaarde. Hij weet dus wat mooi/ exclusief is. En dat is voor ons F-fanaten nét ff handiger dan een winkel die gewoon de nieuwste modellen in de winkel gooit, op goed geluk, en is t op/niet meer leverbaar, jammer dan. Nico koopt echter ook oude dingen van particulieren in en zo. En weet zijn weg. Prachtig voor ons!
En zo'n sloepje van 30 meter, in zo'n plasje water, dat haalt natuurlijk totaaaal niet bij zo'n leuke f-chat dag man <proest> ;) :D :p.
(maw; jij er volgende keer weer bij hoor Niels! ;)

dcpixels
15-09-2007, 21:33
En zo'n sloepje van 30 meter, in zo'n plasje water, dat haalt natuurlijk totaaaal niet bij zo'n leuke f-chat dag man <proest> ;) :D :p.
(maw; jij er volgende keer weer bij hoor Niels! ;))

Niels, neem je Robert een keertje mee de Waddenzee op? Dan kan hij een goede vergelijking maken ;)
...Goed geregeld zo, Robert

joopjoldersma
18-09-2007, 17:05
Jeetje Joop; zou je vanuit Assen helemaal hier gekomen zijn?? nou, dat vind ik al ongelofelijk stoer! geweldig. Als je iig maar wel de nieuwjaarsreceptie vrijhoudt hé ;).

Je moet wat voor deze hobby over hebben.
Ik hoop dat jullie het leuk gehad hebben en ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn.

P.s.: Ben overigens de volgende 3 weken (weer) weg. Zielig he. Deze keer Spanje (mooier weer dan hier)