View Full Version : automatten voor ferrari
adamhoekstra
18-08-2007, 23:25
ik wil graag nieuwe automatten in mijn ferrari testarossa.
nu zijn ze bij munsterhuis en kroymans niet meer te krijgen.
zijn er bedrijven die automatten maken met ferrari teken(paard
Erikderaaf
18-08-2007, 23:53
cor heeft mooie matten laten maken voor in zijn mondial, met logo. zagen er echt netjes uit!
niet officieel ferrari maar door een ander bedrijf gemaakt, en de prijs scheen mee te vallen
nofear02
19-08-2007, 02:06
cor heeft mooie matten laten maken voor in zijn mondial, met logo. zagen er echt netjes uit!
niet officieel ferrari maar door een ander bedrijf gemaakt, en de prijs scheen mee te vallen!Nee die heeft ie niet laten maken, die kan je kopen bij www.automobilia.nl , dat zit in Zuid-Beijerland, en daar heeft hij ze ook vandaan. Toch Cor?? Zie:
zijn er bedrijven die automatten maken met ferrari teken(paard)
Ik heb ze recent ook voor mijn Testarossa laten maken bij Automobilia. Zeer goede kwaliteit, precies zoals je ze wilt hebben (ik wilde zwart, met anthraciet paardje er midden op), en tegen een hele schappelijke prijs. Helaas is de levertijd wel redelijk lang (3 maanden)
zijn er bedrijven die automatten maken met ferrari teken(paard)
Misschien kunnen ze je hier helpen.
http://www.eurospares.co.uk/index.asp
.
Kees den Hertog
13-11-2007, 23:31
Ik heb ze bij Automobilia vandaan voor mijn 328, zandkleur, (kleur van het leer) met een rood paard in het midden. 79,- euro......
Ik heb ze bij Automobilia vandaan voor mijn 328, zandkleur, (kleur van het leer) met een rood paard in het midden. 79,- euro.......
Kees die heb ik ook in mijn 328. Daar bij mij ook het dashboard zandkleurig is heb ik een zwarte mat met Cavalino Rosso
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.