PDA

View Full Version : Papenburg 2011

GTSturbo
19-07-2011, 21:00
Na het grote succes van de voorgaande edities op Papenburg, is het weer tijd voor de 3e Ferrari circuitdag die zal plaatsvinden op zaterdag 3 september 2011.
Een spectaculaire dag waarbij je ogen en oren tekort zult komen. In een bijzonder gezellige sfeer de Ferrari gebruiken waar deze voor bedoeld is, veilig en snel rijden op het unieke circuit en de ronduit spectaculaire kombaan met een lengte van 12 km. Op de paddock is ook voldoende te beleven en is vrij uitzicht op de baan. Voor de drankjes en hapjes wordt uiteraard gezorgd.

Munsterhuis Sportscars zal present zijn met een aantal demonstratie Ferrari’s, waaronder de 458 Italia en zal u in de gelegenheid stellen om onder begeleiding zelf een aantal rondes te sturen.

Voor FCN leden ook een unieke mogelijkheid om zelf de nieuwste Ferrari('s) uit te proberen op een geweldige baan.

Verder is er natuurlijk de mogelijkheid om dit evenement te combineren met Viva Italia op zondag 4 september op het circuit van Assen. Een extra overnachting van 3 op 4 september in Hotel Alte Werft in Papenburg is in de prijsaanbieding meegenomen.

Schrijf u in (de uitnodiging is onderweg....)

Nog even een kleine sfeerimpressie....

Grazy F355
27-07-2011, 00:24
Schitterend evenement, kijk er nu al naar uit. Zal er bij zijn met mijn very good old F355
Papenburg is een must voor iedere Ferraririjder, mooier, gezelliger en veiliger wordt het niet. Hoorde net van Ferrari dat de productie van mijn 458 Italia is uitgesteld naar september dus die moet nog een jaartje wachten op het hemelse asfalt van Papenburg
Ciao
Ben

evdzwet
27-07-2011, 08:29
Ik ga graag een keer meerijden op Papenburg, maar dit jaar komt het er weer niet van. Ben weer te vinden op de start-/landingsbaan.

Mondial T
28-07-2011, 20:37
Had heel graag weer meegedaan net als vorig jaar, maar helaas overleggen de diverse Ferrari-evenement organisatoren niet zo goed geloof ik.

Ook ik zit die dag al op Volkel, landingsbaan rijden.
Dit jaar voor de brandwonden stichting.

Dus volgend jaar beter.

voor wie wel gaat veel plezier op de kombaan
( is echt erg gaaf )

GTSturbo
08-09-2011, 15:40
Goedemiddag iedereen, inmiddels zijn de timeresults beschikbaar via deze link:
http://raceresults.nu/Results/tabid/89/organisator/2011/evenement/Ferrari+club+Nederland/race/FCN+Papenburg+2011/mode/html/Default.aspx

Wij hopen dat alle deelnemers, bijrijders en bezoekers een geweldige dag hebben gehad en dat wij iedereen volgend jaar weer kunnen begroeten.
Zegt het voort!!

Gr. Jaap en Ben

.