View Full Version : Formule 1 Test Days, Spa-Francorchamps, 11 jul 2007
Hierbij een paar foto's die ik vandaag op Spa Francorchamps gemaakt heb tijdens de test dagen. Was zeker de moeite om eens te gaan kijken!
In de ochtend nog wat zon gehad, maar op het eind van de middag begon het helaas toch een beetje te regenen. Maar dit geeft ook wel een leuk effect aan de foto's!
Felipe Massa heeft helaas niet heel de middag gereden, die heeft z'n wagen ergens op het circuit moeten parkeren wegens een probleem.
Op de tweede foto was Massa bezig met een outlap, hij reed toen langzaam voorbij en zat echt goed naar ons te kijken! Zou hij me herkend hebben van Maranello?? ;) Dat was wel een leuk momentje
Ferrari en de andere teams
Dat was het alweer. Jammer genoeg ben ik Vu en Ivo niet tegen gekomen.
Fumacher
12-07-2007, 00:02
Wauw Michael. Wat een strakke platen! Ivo en ik konden helaas niet overal terecht, omdat het achterste gedeelte van het circuit niet toegankelijk was. Zo te zien had jij daar geen last van ;)
ik zal zo een paar plaatjes van mij uploaden. Heb mn best gedaan...... maar tevreden ben ik niet. Het circuit is erg triest...... nergens zijn er fatoenlijke plaatsen om te fotograferen
Fumacher
12-07-2007, 00:03
Mijn kleine bijdrage voorlopig :) Mn oren suizen nog steeds trouwens :D bij jou ook Ivo?:
nofear02
12-07-2007, 00:15
Prachtig jongens! Geweldig. Mooi gedaan. Jammer dat jullie elkaar niet tegengekomen zijn. Maar goed; is geen wonder, MichaelT is nu nog steeds zijn schoenen aan t schoonmaken én zijn sokken...:D :D.
Wat me opvalt Vu; 4 verschillende auto's 4 totaal verschillende standen van de spiegels. Bj de ene wagen staan ze echt heel anders dan bij de andere.
Van F vind ik eik niet zo mooi; zover naar voren op zo'n schuine staander.
Prachtig jongens! Geweldig. Mooi gedaan. Jammer dat jullie elkaar niet tegengekomen zijn. Maar goed; is geen wonder, MichaelT is nu nog steeds zijn schoenen aan t schoonmaken én zijn sokken...:D :D.
Wat me opvalt Vu; 4 verschillende auto's 4 totaal verschillende standen van de spiegels. Bj de ene wagen staan ze echt heel anders dan bij de andere.
Van F vind ik eik niet zo mooi; zover naar voren op zo'n schuine staander..
Dat heb ik bij RTL pitspost weleens ingediend maar geen antwoord op gekregen. Coureurs klagen altijd dat ze er niets door zien, dus wordt de stand ervan eerder aeronamisch bepaald of echt op zicht ingesteld? Als elke seconde telt... ;
Ivo en ik konden helaas niet overal terecht, omdat het achterste gedeelte van het circuit niet toegankelijk was. Zo te zien had jij daar geen last van ;)
Van dat hek heb ik inderdaad geen last gehad. Ik had meer last van alle modder die op onze weg lag! Soms tot m'n enkels in het slik en m'n schoenen zijn nog helemaal bruin! Volgende keer toch maar laarzen mee nemen ofzo! :D
Maar ondanks dat het waar jij stond waarschijnlijk zeer moeilijk was om goede foto's te maken, heb je toch weer goed je best gedaan hoor!
Die vierde foto van Massa met die spray erop vind ik mooi! En die erna ook hoor, van Kubica in Eau Rouge! Dat ene fotogat in Eau Rouge stond zeker al iemand anders
Fumacher
12-07-2007, 00:30
Alle fotogaten waren bezet. Het was echt heeeeel erg druk. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt op Spa
Fumacher
12-07-2007, 00:58
F1 #
Fumacher
12-07-2007, 00:59
F1 #
Fumacher
12-07-2007, 01:00
F1 #
Fumacher
12-07-2007, 01:01
F1 #
Van F vind ik eik niet zo mooi; zover naar voren op zo'n schuine staander..
Hou maar op over spiegeltjes op F1's van Ferrari Robert. NACHTMERRIES heb ik daar aan over gehouden. Jij weet misschien ook nog wel waarom. Hint: Demo / F2004 / TU Eindhoven. Snap nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren. Kon toen echt goed door de grond zakken, al zei die man van die demo-stand dat het echt geen ramp was. Ook geen rekening meer thuis gestuurd gekregen trouwens :
Erikderaaf
12-07-2007, 13:27
leuke foto's!
zien er goed uit, sommigen zijn nog best donker (auto lijkt onderaan te versmelten met het asfalt) maar dat lijkt mij het effect van het donkere weer?
het heeft in ieder geval wel wat, zo zie je ze op TV nooit ;)
Aparte wielen die ferrari's. die doppen erop hebben andere teams (nog?) niet gebruikt
nofear02
12-07-2007, 22:10
Geachte members, denk even een beetje aan de draden :D. Op deze site zijn er allerlei secties, met allerlei draden daarin. Hou je aub een beetje aan die draden. Met de vorige posts gaat alles door de war lopen. Deze draad gaat over De Spa Formule 1 Test Days van gisteren en eergisteren, met prachtige foto's van Michael en Vu. Het is dan niet leuk over wat anders te beginnen. Die jongens zijn niet voor niks het hele eind daar heen gereden. De hoofddraad is voor allerlei ferrari-praat, daar kan je dáár over van alles over F kwijt, en de kletspraat is voor allerlei niet-f praat, meetingdraden zijn voor de meetings, etc, etc. Niet in een specifieke draad over iets heel anders beginnen aub ;). Ik zal straks t even rechttrekken. Komt goed. (no offence). (deze post haal ik later wel weer een keer weg
Inderdaad hele mooie foto's! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. En eigelijk wel spijtig dat Kimi alleen de laatste dag op de baan is gekomen
En over die spiegels: Is inderdaad aerodynamisch bedoeld. Bij Ferrari veranderen ze af en toe wel eens van positie
Greetz
Reibe
Scuderia Ferrari Nevaeh
14-07-2007, 17:11
Hier is de film dan:
http://f-chat.eu/downloads/20070711_F1_Spa_Test_Day_Ivo.mpg
Met dank aan Robi
Fumacher
15-07-2007, 15:53
Erik: de banden versmelten met het wegdek? haha Zal wel de downforce zijn geweest. Verder was het natuurlijk erg donker door het slechte weer. Dat werkte zeker niet mee voor de foto's. Ik baal daar erg van, maar anderzijds was het weer een uitdaging om je camera hierop aan te passen/ in te stellen.
Gr.
V
Erikderaaf
15-07-2007, 17:52
mooie film ivo spielberg!
gaaf..... zo dicht bij de autos voor 20 euro.... heb op zitten zoeken wat een race kost.. weekendje ben je zo 300 euro kwijt voor de goede plekken. niet normaal wat een geld....
ik heb Vu met zijn teletoeter nog gespot in de film ;)
een van de laatste shots bij de aftiteling laat een auto zien (weet niet welk) die een groen knipperend licht aan de achterkant heeft.... das vreemd ik dacht dat alle lichten (naja... ze hebben er maar 1) achteraan rood waren
nofear02
15-07-2007, 19:56
Hier is de film dan: http://f-chat.eu/downloads/20070711_F1_Spa_Test_Day_Ivo.mpg . Met dank aan RobinSodejanus wat een lekkere film weer Ivo! Dit kan jij echt goed zeg! Goed meegetrokken op diverse punten, mooie standplaatsen uitgekozen, en dan dat geluid joh; whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIII-ieieeieieeiiiiiiiiinnnnnnnggg. Kippevel! Word er altijd een beetje gek van. Zó imponerend. Geweldig bedankt Ivo, zijn we met zijn allen tóch ook een beetje geweest. Heerlijk! k ga hem nóg een keer ff kijken
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.