View Full Version : 24 uur van Le Mans 2010
sharknose67
12-06-2010, 23:12
Zijn er nog F-chatters afgereisd naar dit klassieke evenement?? Zo ja, hebben ze dan de volledige 24 uur bewust meegemaakt :D?? En wellicht nog belangrijker; hebben ze nog mooie foto's gemaakt!!??
Ik kijk het live op internet:
http://www.speedtv.com/
Nog een maand wachten en dan ga ik naar LeMans...voor de Classic LM
sharknose67
13-06-2010, 00:11
Ik kijk het live op internet:
http://www.speedtv.com/
Nog een maand wachten en dan ga ik naar LeMans...voor de Classic LM
Daar zullen we tegen die tijd dan ook een draad voor aanmaken, je moet tenslotte ergens je mooie plaatjes kwijt :D:D. Die classic LM wil ik ook nog een keer bezoeken, lijkt me nog mooier dan de "gewone".
Dino2400
13-06-2010, 20:39
Zijn er nog F-chatters afgereisd naar dit klassieke evenement?? Zo ja, hebben ze dan de volledige 24 uur bewust meegemaakt :D?? En wellicht nog belangrijker; hebben ze nog mooie foto's gemaakt!!??
We zijn net terug!! Yes, tenminste 2 F-Chatters hebben de 24uur meegemaakt. Zaterdag plm 10u stond de auto op de camping en wij op het circuit. Dit jaar de groep-C's in het voorprogramma!
Dit jaar relatief weinig Ferrari's maar genoeg ander móói spul!!
Over een maand weer terug dan inderdaad mét Dino voor de Classic.
Maarten
Ben net weer thuis, nu nog een paar duizend foto's wegwerken. Group C was leuk, 24 uren nog veel leuker, alleen een beetje jammer dat de pers maar hesjes voor 4 uur per dag kreeg. Dan moet je net mazzel hebben dat er in jouw 'slot' leuke dingen gebeuren. maar goed, nu pitten.
dcpixels
14-06-2010, 00:09
Erg benieuwd naar jullie foto's! Heb de 24 uurs, zover als het kon, goed kunnen volgen op TV. Altijd heerlijk om naar te kijken ... laat staan 'in het echie'.
Succes met het uitzoeken van het materiaal en weltrusten.
Rosso by Raimondo
14-06-2010, 16:47
Kom maar op met de pics. Overigens heb ik een ander beeld van Jean Alesi gekregen. Voorheen een beetje serieus figuur. Maar nu de woede ontploffing en de gekke bekken die hij trok na de camara. Kreeg ik de indruk dat hij een beetje los is geslagen. Maar wel in de positieve zin. Met andere woorden ik heb Jean Alesi nooit zo gezien als dit weekend.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.