PDA

View Full Version : Op zoek naar stukje voor gashendeltje

krisdisk
26-05-2010, 12:50
Vrienden,

toen ik vorig weekend samen met Enzo bezig was met het afstellen van mijn carburators, hebben we het één en ander ontdekt... Namelijk dat mijn carburators zo goed als NIET aangespannen waren (door Beerens remember) en dus benzine lekten. Er stond een plas benzine op de motor, een wonder is het dat die niet in brand is gevlogen. Ik had altijd al de indruk dat er een sterke benzinegeur was, maar dit was wel erg eigenlijk. Maar goed, de carburators stonden VEEEEEEL te rijk afgesteld, dus dat is nu grotendeels verholpen.

Maar!! We hebben ook ontdekt dat er een vijsje ontbreekt aan het gashendeltje dat zich tussen alle carburators bevindt. Het hendeltje blijft wel op zn plaats maar er is iets teveel speling om echt een goede afstelling te doen. Dat vijsje heeft een stervormig kopje, en blijft op zn plaats met een haakje.

Heeft er iemand 'toevallig' zo'n vijsje, of weet je dat ik dat makkelijk ergens vind. Enfin alle tips zijn welkom.

308ROB
26-05-2010, 13:39
Vrienden,
Heeft er iemand 'toevallig' zo'n vijsje, of weet je dat ik dat makkelijk ergens vind. Enfin alle tips zijn welkom.

Kris, Eurospares nieuw €25,00 misschien ook nog een gebruikte.

Rob,

fdekeu
26-05-2010, 20:20
Vrienden,

Niet erg netjes van Beerens
Kan je dat niet zelf maken vertrekkend van een "standaard" bout
Is toch geen zichtdeel!?

Kristof8
26-05-2010, 21:31
ziet me er iets "speciaals" uit, dus koop dat maar bij eurospares.

kristof

krisdisk
26-05-2010, 21:41
ziet me er iets "speciaals" uit, dus koop dat maar bij eurospares.

kristof

Ik zal het moeten kopen vrees ik... iets zelf maken is niet echt te doen denk ik....