PDA

View Full Version : FCN: 'Ettore meets Enzo' (klassieker meeting), 22 mei 2010

fransgoud
10-05-2010, 11:09
Weet iemand al meer van het tijdschema, tussenpunten e.d. voor deze meeting op 22 mei?
Op site FCN staat (nog) heel erg weinig.

ferrafetish
22-05-2010, 22:21
Het was een mooie mix, hoewel de Ferrari's in de meerderheid waren.

Wie, wat, waar was dit? Daar had ik ook wel bij willen wezen. Gelukkig een stapeltje mooie foto's hier. ;)

pkiewiet
22-05-2010, 22:44
Prachtig evenement geweest zo te zien,
Waar precies.? Omgeving Achterveld?, volgens mij Italauto te zien op een foto.

Dr reed zo te zien een bugatti mee, wiens eigenaar ook mijn 308 heeft gehad.
Een T 37.
Deze heeft ook de MM 2009 meegereden, dit jaar weet ik niet.

mavanhaasteren
22-05-2010, 23:33
Een meeting waar Ferrari Club Nederland en Bugatti Club Nederland samen een rit doen. Voor zover ik weet de tweede of derde keer nu, correct me if I'm wrong.

Nog een leuk verhaaltje:

Bij onze aankomst bij de tussenstop was de karavaan nog niet aangekomen. Wel kwam de eigenaar van het naastgelegen sportscarsbedrijf, waar voornamelijk P****'s stonden, aangereden in zijn net van stal gehaalde voiture. En dat was een ....... :D

en op de achtergrond staat ook een P ;)

sharknose67
22-05-2010, 23:40
Prachtig evenement geweest zo te zien,
Waar precies.? Omgeving Achterveld?, volgens mij Italauto te zien op een foto.

Dr reed zo te zien een bugatti mee, wiens eigenaar ook mijn 308 heeft gehad.
Een T 37.
Deze heeft ook de MM 2009 meegereden, dit jaar weet ik niet.

Idd ook in Achterveld geweest. Dat was de tussenstop, het bedrijf waar kon worden rondgekeken zit schuin tegenover Italauto. Heb daar nog even naar binnen staan turen en het enige interessante wat ik kon zien was een 400 (of 365 of 412) waar het blok uit was, de neus wees behoorlijk omhoog.

ferrafetish
23-05-2010, 00:04
en op de achtergrond staat ook een P ;)

Oh ja, ik dacht dat't een Lambo was, die heeft ook zo'n soort historie. ;)

246Dino
24-05-2010, 20:11
Heb dit evenement zaterdag ook bezocht en had al een deel van mijn foto's op het FCN forum gezet maar zal er hier ook een aantal plaatsen zodat diegene die geen FCN lid of begunstiger is er ook van kan genieten.
Het viel mij wel op dat de Ferrari's allemaal in (bijna) perfecte staat waren maar dat dit bij de meeste Bugatti's toch anders is.
Niet in perfecte staat maar eerder in gebruikersstaat, dit heeft mijns inziens ook wel wat dat een auto nog patina heeft zoals ze dat noemen.
Zeer mooi om te zien.

246Dino
24-05-2010, 20:19
Deel 4

Een tenslotte nog een aantal detailfoto's van zowel Ferrari's als Bugatti's.

dcpixels
24-05-2010, 23:49
Jongens wat een geweldige foto's allemaal. Bedankt voor het plaatsen! Dit is écht genieten. Wat een klassiekers!

Michele
25-05-2010, 19:11
Bij het bedrijf bij de tussenstop stonden ook mooie projecten. Bij de laatste foto is de vraag: wie weet wat voor merk en model dit is mag het zeggen.

bedrijf is Martin Dijkhof, auto, of wat daar nog van over is, is een Maserati 3500GT

Flinch
25-05-2010, 21:18
Die Lusso moet toch wel een van de allermooiste auto's aller tijden zijn. Zijn daar nog meer foto's van gemaakt?
.

mavanhaasteren
25-05-2010, 21:54
...
Die Lusso moet toch wel een van de allermooiste auto's aller tijden zijn. Zijn daar nog meer foto's van gemaakt?

ik heb hier de mijn foto's staan, staan ook nog een paar van de 250 GT Lusso tussen

http://rides.webshots.com/album/577783504OlXEAL

TOTO70_0
26-05-2010, 00:18
Robert heeft destijds met de FCN afspraken gemaakt over plaatsen van foto's op zijn site , er zijn nml leden die het leuk vinden om op het net te komen met hun auto maar er zijn ook leden die daar bijv geen behoefte aan hebben , afgelopen weekend was de meeting op uitnodiging van de Bugatticlub die geen behoefte hebben aan gefotografeerd te worden en op het net te komen met hun auto, die ook vriendelijk verzocht hebben om dit niet te doen.
Jullie maken allemaal zoveel mooie foto's , zou het dan niet mogelijk zijn om alleen foto's te plaatsen van auto's zonder personen daarbij of niet duidelijk zichtbaar en de kentekens weg te poetsen, dan zullen jullie in de toekomst overal hartelijk welkom zijn en kan een ieder van de mooie foto's kunnen genieten, en misschien krijg je dan ook eens een kans om mee te rijden met zo mooie auto.
Tonnie

PS
Je ziet dat het nog steeds hele mooie foto's zijn en dat jullie met iedereen rekening gehouden hebben nu, geloof dat FCN dat in dank af zal nemen, het zijn allemaal fijne mensen die samen met jullie een gezamelijke passie hebben, je moet elkaar alleen leren kennen en begrijpen en dan wordt het in de toekomst alleen fijner met elkaar.

.

IPF
26-05-2010, 01:08
+1, iets dergelijks t.a.v. foto's zonder herkenbare gezichten/kentekens merkte ik eerder - dacht ik althans :confused: - ook op. Goed punt Tonnie.

evdzwet
26-05-2010, 08:39
+1. Als iemand niet wil, dan is het voor iedereen op dit forum een kleine moeite om daar rekening mee te houden.

Waarschijnlijk heb ik dan weer ergens iets over het hoofd gezien, maar kan iemand mij vertellen waar ik terug kan vinden dat deze afspraak geldt? Zou het namelijk wel prettig vinden om zoiets vooraf ingefluisterd te krijgen en niet achteraf in een hoek te worden geparkeerd. Of is dit een soort van "standaard" afspraak dat geldt voor elk evenement?

IPF
26-05-2010, 15:38
Waarschijnlijk heb ik dan weer ergens iets over het hoofd gezien, maar kan iemand mij vertellen waar ik terug kan vinden dat deze afspraak geldt? Zou het namelijk wel prettig vinden om zoiets vooraf ingefluisterd te krijgen en niet achteraf in een hoek te worden geparkeerd. Of is dit een soort van "standaard" afspraak dat geldt voor elk evenement?

+1, nulla poena sine lege... :D

fransgoud
05-10-2010, 11:19
Sorry, ik hoor dit nu ook voor het eerst. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er nooit op ben aangesproken dat ik de kentekens niet wegpoetste.
Zal er voortaan rekening mee houden als ik foto's plaatst.