View Full Version : SpaItalia, Spa Francorchamps, 19 & 20 juni 2010
Zijn er nog mensen die van plan zijn naar Spa Italia te gaan? Dat is dit jaar op zaterdag 19 en zondag 20 juni. Denk zelf aan de zondag.
.
wesleyruytrmn
01-02-2010, 21:25
Ben zeker van plan om te gaan. Was vorig jaar een groot succes. Even wat info over de editie 2010:
De negende editie van SpaItalia wordt ongetwijfeld de belangrijkste gebeurtenis van de autozomer.
De honderdste verjaardag van Alfa Romeo wordt inderdaad dé gelegenheid om aandacht te besteden aan alle symbolen die aan het merk verbonden zijn, en die onuitwisbaar in ieders hoofd gegrift staan: het sportieve karakter, de hoogstaande technologie, de elegante lijn en de muzikale klank van de motoren.
Zoals gewoonlijk vergeet SpaItalia ook de andere Transalpijnse merken en carrosseriebouwers niet.
De eigenaars van Fiat, Lancia en Abarth maken er uiteraard een erekwestie van om de verjaardag van
hun zustermerk op waardige wijze te komen meevieren en de liefhebbers van Ferrari, Maserati, Lamborghini, Iso, De Tomaso en vele anderen zullen niet willen ontbreken op het jaarlijks rendez-vous van de bewonderaars van de Italiaanse autotraditie.
De organisatoren van SpaItalia nodigen de liefhebbers van Italiaanse schoonheden uit om op 19 en 20 juni deze feestviering bij te wonen op het mooiste circuit ter wereld.
sharknose67
01-02-2010, 21:30
Ik zou wel een dagje willen gaan kijken, maar dan zal ik mijn vriendin toch wel heeeeeel lief aan moeten kijken!!! Dat weekend hebben we alle kids, dus een drukte van jewelste :D:D
Zijn er nog mensen die van plan zijn naar Spa Italia te gaan? Dat is dit jaar op zaterdag 19 en zondag 20 juni. Denk zelf aan de zondag.
.
tuurlijk, ik denk weer het hele weekend!
Ik ben er ook gehele weekend. Alleen rijden in de omgeving is al onbeschrijflijk en dan praat ik nog niet over de Belgische biertjes en vele andere Bourgondische zaken die het leven vooral veraangenamen. Dat alles in en om het mooiste circuit ter wereld.....met veel Ferrari en ander lekkers.
Normaal gesproken ook wel van plan om te gaan!
dcpixels
01-02-2010, 22:53
Standaard op de zondag ... misschien dit jaar ook weer!
Ga altijd op zondag meestal de meeste ferrari's en altijd gezellig ( ook op zaterdag gezellig natuurlijk:) ).
Rob,
En wordt er dan ook nog gereden? Geven jullie je van te voren op. Zag dat je dan ook op de site in de lijst wordt opgenomen.
En wordt er dan ook nog gereden? Geven jullie je van te voren op. Zag dat je dan ook op de site in de lijst wordt opgenomen.
Ja, voor het reijden op de baan bestaan twee mogelijkheden
1 je kan de baan op tijdens de grand parade: rondjes rijden achter de pacecar (= begrensde snelheid), of
2 tijdens het vrij rijden: rondjes rijden zonder pacecar. (= onbegrensde snelheid)
Voor beide kan je je ter plaatste inschrijven (het kan echter voor sommige ritten al volgeboekt zijn.
Voor het hele evenement kan je je ook van te voren opgeven. Ik zelf doe dit niet en laat mijn komst eigelijk een beetje afhangen van het weer.
Racing-Baker
02-02-2010, 12:16
ik hoop er dit jaar te zijn!
Lang geleden dat ik op Spa ben geweest, wordt wel weer tijd!
Dus ik denk dat ik ook ga! Kan ik ook eens wat F-chatters in het echt zien ;)
nofear02
02-02-2010, 13:29
...
Dus ik denk dat ik ook ga! Kan ik ook eens wat F-chatters in het echt zien ;)Zeker doen! wij spreken altijd een meetingpoint en -tijd af, zodat we ff bij elkaar komen. Is altijd erg leuk. En ken je eenmaal gezichten, dan zie je die f-chatters voortaan eigenlijk overal wel :D. Op alle F-evenementen lopen er wel een paar rond, en ff bij elkaar zijn en elkaar tegenkomen; hartstikke leuk en gezellig. Alleen is maar zo alleen joh. Je moet je passie kunnen délen, samen beleven. is leuk! Doen!
Helemaal mijn idee Robert!
Ik hoop dat ik erbij kan zijn (dan zal ik m'n Opel ver weg parkeren ;))
filiberke
02-02-2010, 16:46
ik hoop er dit jaar te zijn!
Idem dito, op zondag dan
Idem dito, op zondag dan
Neem je wel mooi weer mee dan?
Hé, lachen! Kan elke malloot - zoals ik - zijn Ferrari daar het terrein op rijden, of moet men daarvoor lid zijn van 't een of 't ander?
Indien vrijelijk toegankelijk lijkt het mij een fantastisch uitje en sluit ik mij graag bij een of ander convooi die richting op aan!
Hé, lachen! Kan elke malloot - zoals ik - zijn Ferrari daar het terrein op rijden, of moet men daarvoor lid zijn van 't een of 't ander?
Indien vrijelijk toegankelijk lijkt het mij een fantastisch uitje en sluit ik mij graag bij een of ander convooi die richting op aan!
Het antwoord luidt ja. Zelfs malloten uit Den Haag schijnen welkom te zijn. Denk zelf aan een vertrek rond zes uur 's morgens. Het is 3 uur rijden.
Ga terug voor het ganse weekend zoals gewoonlijk. Kunnen ons nog eens lekker uitleven en over het circuit scheuren.Dit is een evenement die men niet mag missen. Geen uitvuchten zoeken van de kinderen,schoonmoeders en aanverwanten of ik had al iets gepland , ik moet werken, NEEN gewoon KOMEN!
filiberke
03-02-2010, 13:22
Neem je wel mooi weer mee dan?
zal proberen maar eerst zorgen dat het OPEN is:D:D:D
joopjoldersma
03-02-2010, 13:42
Ik ben nog nooit geweest, dus het moet er dit jaar maar eens van komen.
dcpixels
03-02-2010, 14:30
Zeker doen Joop! Erg mooi evenement ... en de afgelopen jaren steeds met een zonnetje.
100 jaar Alfa
Dan ben ik er ook
Voor de mensen die er nog niet zijn geweest, in deze twee threads kan je een indruk krijgen van Spa Italia 2008 & 2009. Uiteraard ook leuk om nog eens terug te kijken. :)
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=3892
http://www.f-chat.eu/showthread.php?p=40584
sharknose67
03-02-2010, 21:54
Voor de mensen die er nog niet zijn geweest, in deze twee threads kan je een indruk krijgen van Spa Italia 2008 & 2009. Uiteraard ook leuk om nog eens terug te kijken. :)
Zeker leuk om weer eens doorheen te scrollen. Het lijkt volgens mij op de FRD met één groot verschil, de bezoekers mogen/kunnen zelf het circuit op. Ben er nog nooit geweest en ik hoop dat daar dit jaar echt verandering in gaat komen.
dcpixels
03-02-2010, 23:48
Zeker leuk om weer eens doorheen te scrollen. Het lijkt volgens mij op de FRD met één groot verschil, de bezoekers mogen/kunnen zelf het circuit op. Ben er nog nooit geweest en ik hoop dat daar dit jaar echt verandering in gaat komen.
Ja Ed, jij moet dit jaar mee. Dit is zo'n evenement wat je niet mag missen.
Geef me anders het telefoonnummer van je chef eens ;):D!
sharknose67
03-02-2010, 23:57
Ja Ed, jij moet dit jaar mee. Dit is zo'n evenement wat je niet mag missen.
Geef me anders het telefoonnummer van je chef eens ;):D!
Toch niet alleen vanwege die grote auto hè??:D. Ik ben gewoon vrij dat weekend dus je kunt de chef gewoon op m'n privénummer bellen ;):D:p
Een feest voor de zintuigen dit!
Het is een groot gemis dat de FRD niet meer op Spa zijn, maar dit
is zeker een geweldig mooie vervanging!
dcpixels
04-02-2010, 00:04
Toch niet alleen vanwege die grote auto hè??:D. Ik ben gewoon vrij dat weekend dus je kunt de chef gewoon op m'n privénummer bellen ;):D:p
Nee hoor niet vanwege die grote auto <<proest>>
Nee Ed, ik las je berichtje net van vorig jaar en wilde niet dat je weer een k*t gevoel zou hebben :p:D:D:D!
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=77619&postcount=53
sharknose67
04-02-2010, 00:24
Nee hoor niet vanwege die grote auto <<proest>>
Nee Ed, ik las je berichtje net van vorig jaar en wilde niet dat je weer een k*t gevoel zou hebben :p:D:D:D!
Hé die uitspraak was ik al weer vergeten :D. Maar het zou zeker weer zo zijn als ik niet minimaal één dag zou kunnen. Moet nog even in de ompraatmode hier, de FRD op de Nurburgring komen tenslotte te vervallen en die stonden al 2 jaar in de agenda. Dit zou een mooie vervanging zijn.
Racing-Baker
04-02-2010, 12:47
mwa, het is geen vervanging voor de FRD hoor. helemaal ander principe; daar draait het enkel om Ferrari en komen veel meer Ferrari's op af + race's met de classics, F1's, Fxx, ...
dit is gewoon een italiaans-auto-event/ meeting ;) er komen dus ook veel gewone Alfa, Fiat, etc (diesels) etc op af... ze zouden iets kieskeuriger moeten zijn vind ik!!
MAAR ondanks dit alles wel nog atlijd de moeite waard ;):) ik hoop er bij te zijn want ik wel wel eens mijn blauw monster over het circuit lanceren :D
sharknose67
05-02-2010, 01:34
MAAR ondanks dit alles wel nog atlijd de moeite waard ;):) ik hoop er bij te zijn want ik wel wel eens mijn blauw monster over het circuit lanceren :D
Enzo, je geeft zojuist wéér een reden om te gaan :D:D:D. En het is voor mij meer een vervanging voor het FRD uitje, geen vervanging voor het evenement op zich ;).
dit is gewoon een italiaans-auto-event/ meeting ;) er komen dus ook veel gewone Alfa, Fiat, etc (diesels) etc op af... ze zouden iets kieskeuriger moeten zijn vind ik!!
:D
Hey Enzo
Toch niks tegen Alfa's zeker
Mondial T 1989
15-02-2010, 17:27
2010
Ik zal er ook zeker zijn, weet juist wel nog niet welke dag tis te zien wanneer men vriendin moet leren want kzou haar er ook bij willen voor het gevoel van italiaanse auto aan te wat aan te wakkeren :D
Ik heb mij al enige weken terug opgegeven en ga genieten van de geweldige ambiance in en om het circuit. Lekker laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen die van Italiaanse auto's houdt en niet alleen voor de goden. Leuk hotelletje, lekker eten en de zaterdag rit om het circuit zijn ook erg belangerijk (voor mij).
Hoop vele F-Chatters aldaar te zien.
krisdisk
07-04-2010, 17:25
Count me in (dit jaar enkel zondag). Ergens afspreken om in groep te rijden?
Ik heb mij al enige weken terug opgegeven en ga genieten van de geweldige ambiance in en om het circuit. Lekker laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen die van Italiaanse auto's houdt en niet alleen voor de goden. Leuk hotelletje, lekker eten en de zaterdag rit om het circuit zijn ook erg belangerijk (voor mij).
Hoop vele F-Chatters aldaar te zien.
Ik wilde me eergisteren opgeven voor het rijden op het circuit. Omdat 9 uur me een beetje vroeg leek na een tochtje van 3 uur, heb ik gevraagd om mee te mogen rijden met Scuderia 2. Dat blijkt al vol te zitten. Voor het einde van de week zou ik een berichtje krijgen of er nog een plaatsje vrij is. Hopen maar dus. Anders wordt het waarschijnlijk zondag een dagje kijken.
Of ik moet proberen op slinkse wijze door te dringen tot de FOD van maandag en dinsdag. Iemand suggesties?
Mail me maar..... :-0) !
Je hebt mail :-)
Wie komen er allemaal van F-chat?
zaterdag:
01. Alfer - Menno - Ferrari 328 GTS
02. Fer348 - Jean-Marc - Ferrari 348 GTB
03. Fransgoud - Frans
zondag:
01. Alfer - Menno - Ferrari 328 GTS
02. wesleyruytrmn - Wesley
03. mtange - Michael
04. 308rob - Rob - Ferrari 308 GTB
05. filiberke - Filip
06. Fer348 - Jean-Marc - Ferrari 348 GTB
07. Krisdisk - Kris - Ferrari 308 GTS
08. Vivado Ferrari - Vincenzo
09. Rosso by Raimondo - Raimondo
10. Reiben - Bert
11. Racing-Baker - Enzo - 308GTB/M Gr.4
12. Mrs.Spider - Jolanda - F355 Spider
13. enzotje - Jan
14. Pasmaar - Maarten
15. Ricars - Johan
16. Callekes - Pascal
.
Mondialseeker
12-06-2010, 21:34
zal er zijn op zondag als mijn vervoer in orde komt
MVG
Jurgen
sharknose67
12-06-2010, 21:58
Kan er weer niet bij zijn :(. Moet de 20e werken omdat ik een dienst geruild heb om volgende week op Zandvoort te kunnen zijn. Zaterdag viel sowieso al af.
mavanhaasteren
12-06-2010, 22:01
ik kom ook niet moet om 10 uur iemand van schiphol ophalen :(.
Rosso by Raimondo
14-06-2010, 16:51
Ik kom zondag definitief.. Niet alleen voor de F's maar ook voor de nieuwe Alfa Romeo Giulietta, deze staat vanaf eind juni pas bij ons in de showroom.
Vivado Ferrari
14-06-2010, 21:50
Ik kom zondag definitief.. Niet alleen voor de F's maar ook voor de nieuwe Alfa Romeo Giulietta, deze staat vanaf eind juni pas bij ons in de showroom.
Ik heb je erbij gezet!
Ik kom ook op de zondag samen met zoon van mijn vriendin.
krisdisk
16-06-2010, 14:57
Mannekes, het gaat geen super weer worden. Men spreekt over bewolkt, fris weer en misschien wel af te toe een bui. Let wel: Francorchamps IS een microklimaat!!! CU all there.
fransgoud
16-06-2010, 16:03
Ik ben er zaterdag.
Aanwezig op zondag!
Greetz
Reiben
Helaas, lukt mij niet. Teveel andere dingen te doen dit weekeinde. Veel plezier iedereen!
ferrari1973
17-06-2010, 17:01
Helaas ben ik ook niet van de partij.............andere verplichtingen.....
Sorry, maar ik kan ook niet.
Rij namelijk mee in een rit met gehandicapten en wil die niet teleurstellen.
Probeer voor volgend jaar wel het weekend vrij te houden.
sharknose67
17-06-2010, 20:14
Sorry, maar ik kan ook niet.
Rij namelijk mee in een rit met gehandicapten en wil die niet teleurstellen.
Probeer voor volgend jaar wel het weekend vrij te houden.
Fantastisch dat je daar aan mee doet Ben. Vind ik atijd hele mooie initiatieven.
Racing-Baker
18-06-2010, 12:40
ik ben er op zondag zowiezo! en als ik straks mijn 308 kan afwerken komt deze mee op de trailer... ;)
Mrs.Spider
18-06-2010, 12:58
Top Enzo zien wij je zondag.
krisdisk
18-06-2010, 16:52
Hey Mrs Spider, dit jaar niet zo snel rijden he op de Belgische snelwegen ;) Da's slecht voor mijn verbruikt :)
Mrs.Spider
18-06-2010, 17:33
Oke als wij je tegenkomen zal ik inhouden.;)
Hey Mrs Spider, dit jaar niet zo snel rijden he op de Belgische snelwegen ;) Da's slecht voor mijn verbruikt :)
Een afslag missen is ook slecht voor het benzineverbruik.. ;)
Enzo, zou mooi zijn, kunnen we eindelijk de 308 eens van dichtbij zien!!
ik kom morgen (zondag) kijk er al massaal naar uit :)
Ik kom morgen met Pasmaar en ik neem mijn eigen kleine F'je mee :D
Sinds 2 weken in mijn bezit :cool:
.
callekes
20-06-2010, 00:10
Ik kom morgen
Mrs.Spider
20-06-2010, 09:33
Wij vertrekken NU.
Tot later.
Net terug van 2 dagen genieten in Spa Francorchamps en omgeving. Bijna 1000 km in de Ardennen gereden en dat is absoluut een belevenis met een Ferrari met dikke brulpijpen achter. Gisteren de Spa Italya Rallye door de prachtige omgeving en wist niet dat er zo veel haarspeldbochten in Belgie waren en dat in een ambiance van Ferrari's, veel oude Alfa's, Maserati 3500 GT (ca. 1965), een Mistral en veel meer leuks. Vanmorgen op het circuit genoten en even de controle kwijtgeraakt wat echt billenknijpen was. Daarna ben je boos op jezelf omdat je wist dat het nat en glad is en het ook wat minder kon.......... maar ja als je alleen maar rationeel bent rij je een Passat of andere koelkast. Leuk om Vincent en andere moderators van F-Chat te zien want het is heerlijk om het gezamenlijke plezier te kunnen delen en waardering voor deze mannen weer eens uit te spreken.
Enzo (Razende Baker) kwam met de Pioneer 308 wat een akoestische traktatie is, sjees wat een heerlijke herrie. Verteld hij dan ook nog dat aan het geluid wordt gewerkt want het wordt nu nog enigszins gedempt………. Top voor ons en ietsie minder voor de buren.
Vincent heeft nog wat foto’s genomen net als LongTallNick die mij bijrijder was en deze zullen ongetwijfeld aanstonds verschijnen. Vincent ik zie er naar uit!
Morgen de Spa Ferrari days op zelfde plek en daar heb ik helaas geen tijd voor en zullen anderen verschijnen. Spa Italya is vooral leuk vanwege het feit dat het laagdrempelig is en ook toegankelijk voor andere Italiaanse exoten en minder exoten. Ik ga volgend jaar zeker weer!
mavanhaasteren
20-06-2010, 22:18
kon helaas niet komen vandaag maar wacht nu al een tijdje met smacht op de foto's
dcpixels
20-06-2010, 22:24
kon helaas niet komen vandaag maar wacht nu al een tijdje met smacht op de foto's
+1
+1!
Mooi verhaal trouwens, Menno. Die 3500 GT, was dat trouwens een lichtblauwe coupé met iets van AL-**-** platen?
.
fransgoud
21-06-2010, 18:36
Hier dan een paar plaatjes.
fransgoud
21-06-2010, 18:41
Sessie 2
fransgoud
21-06-2010, 18:45
Laatste voorlopig ;)
Wat doet een Duitse Artega tussen de Italiaanse auto's tijdens Spa Italia???
430driver
21-06-2010, 20:02
Dat vroeg ik me dus ook af hahahaha.
ferrafetish
21-06-2010, 20:16
Ik weet het niet, maar is het mss Italiaans disign of zo, in dat geval kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Misschien wilde hij kijken of iemand iets 'vreemds' opviel aan de auto ;)
Design is van Henry Fisker, ex designer van Aston Martin. Geen italian connection dus.
Vreemde eend inderdaad!
sharknose67
21-06-2010, 21:25
Mooie foto's Frans. Dat moet weer ouderwets genieten zijn geweest!! En een paar ballonkuiten nu natuurlijk :D:D:D.
430driver
21-06-2010, 21:55
Gave foto's frans. Ik zag dat Erik J. er ook was met zijn zelfbouw 308 3.4 (zie bewerkte foto.
+1!
Mooi verhaal trouwens, Menno. Die 3500 GT, was dat trouwens een lichtblauwe coupé met iets van AL-**-** platen?
.
Sjees, heel best mogelijk maar de foto's heb ik nog niet.
Vivado komt nog met fotos en LongTallNick. Maar een uitzonderlijk elegante exoot. De Sebring versie vind ik ook super. Ook was er een Bora donkerblauw met creme leder die door de eigenaar zelf geheel was gerestaureerd....... dat vond ik eigenlijk de mooiste Maserati. Van de Alfa's knalde een antraciet 8C spider er uit tezamen met de rode 8C (Berlinetta).
wesleyruytrmn
21-06-2010, 22:18
Menno, goed dat je het leuk gehad hebt. Je had het erover dat je leuk met de moderators heb gesproken....Er was er maar 1. Ik moest dit jaar helaas overslaan vanwege het afmaken van mijn afstudeerscriptie. Ben net als jouw benieuwd naar de rest van de foto's.
Zie we elkaar op Zandvoort? Dan is de rest van F-chat er ook weer!
Menno, goed dat je het leuk gehad hebt. Je had het erover dat je leuk met de moderators heb gesproken....Er was er maar 1. Ik moest dit jaar helaas overslaan vanwege het afmaken van mijn afstudeerscriptie. Ben net als jouw benieuwd naar de rest van de foto's.
Zie we elkaar op Zandvoort? Dan is de rest van F-chat er ook weer!
Wesley, jammer dat je zo'n evenement moet missen maar je scriptie teld dan even wat zwaarder! Ik vergeet immer weer wie de moderators zijn maar jou en Walter kennen we allemaal (natuurlijk naast enkele anderen) als harde werkers en voorlopers voor deze site!
wesleyruytrmn
21-06-2010, 22:49
Ik vergeet immer weer wie de moderators zijn maar jou en Walter kennen we allemaal (natuurlijk naast enkele anderen) als harde werkers en voorlopers voor deze site!
verkeerde draad, maar ik kan hier melden dat de moderatorclub weer compleet is, en dat we de site weer leven in willen blazen. Echter 1 groot ding, we zijn geen eigenaar, dus we kunnen zelf geen grote beslissingen maken. En dat is wat veel mensen hier op de borst stuit, dat er niks gebeurd....Wij kunnen daar ook niks aan doen. We hebben een rit georganiseerd bij de Heuvelrug op het laatste moment, nu helpt Pascal ons in Drenthe. Het mooiste is als we weer een leider krijgen. Wat niet is kan nog komen, maar dat is nu ons probleem ook.
dcpixels
21-06-2010, 22:59
Wesley, jammer dat je zo'n evenement moet missen maar je scriptie teld dan even wat zwaarder! Ik vergeet immer weer wie de moderators zijn maar jou en Walter kennen we allemaal (natuurlijk naast enkele anderen) als harde werkers en voorlopers voor deze site!
Inderdaad wat off-topic. Maar het zou toch eeuwig zonde zijn wanneer F-Chat ten onder gaat. Zoveel F-fanaten bij elkaar, zoveel kennis, zoveel passie, zo'n leuke en gezellige club ... we blijven ervoor gaan Menno.
Vivado Ferrari
21-06-2010, 23:49
Inderdaad wat off-topic. Maar het zou toch eeuwig zonde zijn wanneer F-Chat ten onder gaat. Zoveel F-fanaten bij elkaar, zoveel kennis, zoveel passie, zo'n leuke en gezellige club ... we blijven ervoor gaan Menno.
+1! Menno, goed je gesproken te hebben...
sharknose67
22-06-2010, 01:36
Gewoon nog iets meer schouders eronder!!! Dit moeten we niet door het putje spoelen. Zo, en dan nu weer back to topic: wat was je angstige momentje Menno?? Hoe close was het en waar gebeurde het?? Was er nog een andere auto bij betrokken of was het "gewoon" een fout van jezelf. Kan me wel iets voorstellen bij het feit dat je toch op zoek gaat naar je grens. En die weet je pas als je 'm een keer gepasseerd bent toch?? Gelukkig is het niet in tranen geëindigd.
.
fransgoud
22-06-2010, 08:35
Wat doet een Duitse Artega tussen de Italiaanse auto's tijdens Spa Italia???
Ik denk dat hij F-rijders wilde proberen over tegaan halen om Artega te gaan rijden.
Is een aparte auto, klink ook heerlijk!
fransgoud
22-06-2010, 08:36
Gave foto's frans. Ik zag dat Erik J. er ook was met zijn zelfbouw 308 3.4 (zie bewerkte foto.
Toch vond ik het een vreemd ding, is een 308 met een 288 GTO kit, maar het klop allemaal niet zo.
430driver
22-06-2010, 08:47
Nee die staat op een andere foto, want die keeft een rode voorklep.
Deze is helemaal zelf gebouwd: chassis is zelf gemaakt, motor komt uit een 348 en de body heeft ie in engeland laten maken destijds. Hij is nu zo'n 17 jaar oud, want hij heeft op Baarlo in 1993 voor het eerst gereden.....toen was ie nog niet gespoten, maar zoals op mijn tekening (inzet op jouw foto)
fransgoud
22-06-2010, 11:43
Oke, dan heb ik me vergist.
Rosso by Raimondo
22-06-2010, 13:27
Hier een deel van de foto's van Spa Italia. Meer foto's op http://www.rairacing.nl/rosso/galerij%20rosso/rosso2010spa.htm
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari.JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20308%20-%20GTO%20-%201978%20(2).JPG
van 308 naar GTO
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20308%20GTB%20Michelotto%20GR4%20RALLY%20( 10).JPG
een bekende ....!
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20328%20GTS.JPG
nog een bekende...!
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20360%20Modena%20F1%20-%202000%20(1).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20458%20Italia%20-%202010%20(3).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20458%20Italia%20-%202010%20(9).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20512%20TR.JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20512%20TR%20(6).JPG
430driver
22-06-2010, 13:31
Oke, dan heb ik me vergist.
Maakt toch nie uit joh :D
Volgens mij heb je het prima naar je zin gehad.
Gave foto's Raimond! Wow, wat is die GTO toch mooi!
Rosso by Raimondo
22-06-2010, 13:32
In een hoek verstopt op het circuit. Waarom??? Deze auto mocht toch wel een beetje in de schijnwerpers staan..?
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20599%20GTO%20-%202010%20(10).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20599%20GTO%20-%202010%20(1).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20599%20GTO%20-%202010%20(11).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20599%20GTO%20-%202010%20(6).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20599%20GTO%20-%202010%20(7).JPG
http://www.rairacing.nl/rosso/fotos/2010/spaitalia/slides/Ferrari%20599%20GTO%20-%202010%20(8).JPG
430driver
22-06-2010, 13:51
Zoals ik al zei: Wat is hij mooi!
mavanhaasteren
22-06-2010, 14:12
hij ziet er schitterend uit de GTO, hopen dat er 1 zondag op Zandvoort aanwezig is
krisdisk
22-06-2010, 14:27
Bij deze mijn bijdrage van zondag. 't Was maar frisjes en ik vond het eigenlijk allemaal slecht georganiseerd, maar ik heb toch weer een paar unieke stukken gezien, o.a. de vetroresina... Ben dit jaar niet op het circuit geweest, wegens wisselvallig weer, bandjes zijn aan vervanging toe en ik was bang voor alweer schade zoals vorig jaar.
dcpixels
22-06-2010, 14:32
In een hoek verstopt op het circuit. Waarom??? Deze auto mocht toch wel een beetje in de schijnwerpers staan..?
Absoluut! Wat een mooie kleurcombinatie dit ... Blue Tour de France/Grigio Ghisa Scuro Opaco (?)
Erg mooie spot Raimondo. Bedankt voor je foto's.
fransgoud
22-06-2010, 18:28
Gaaf zeg die GTO, die was er zaterdag niet.
Of moet ik het hoekje gemist hebben?
Vivado Ferrari
22-06-2010, 18:53
Frisjes was het zeker op Spa! Hey GTO! Die heb ik gemist...
Wel enkele inmiddels goede bekende gezien waaronder Menno (Alfer), Johan (Ricars), Enzo (Razende Bakker) en Raimondo en zijn maat.
Leuk! waren leuke gespreken. Menno, bedankt voor je lovende woorden naar de Mods!:)
Ook Raimondo's vitrinekast avontuur in detail mogen aanhoren. Wat een verhaal!:D
Ik was vroeg op Spa. Tien voor negen in de ochtend kwam ik aan. Motregen, natte voeten en trek. Dan maar een Bockworst met Ketchup:)
Was in het begin weinig aan. De kraampjes ontbraken aan dit evenement. Het spreken van de F-Chatters maakte veel goed!:)
Wat is die 308 van Enzo gaaf! In het echt is ie nog mooier! Bravo!
Spa Italia stond bij mij ook op de planning, maar uiteindelijk toch thuis gebleven..
Dus bij deze bedankt voor de foto's, hebben we als thuisfront toch ook nog een beetje een beeld van wat zich daar in Spa heeft afgespeeld!
Hoeveel Ferrari's waren er eigenlijk aanwezig? OP de overzichtsfoto lijkt het alsof er maar een halve parkeerplaats in gebruik is ten opzichte van vorig jaar, toen stond deze bijna helemaal vol.
Meer foto's zijn natuurlijk altijd welkom! :)
Vivado Ferrari
22-06-2010, 19:06
Nog een paar....
430driver
22-06-2010, 19:48
Ik had wel mee gewild, maar familieverplichtingen en geblesseerde voet hebe roet in teten gegooid.....misschien volgend jaar
Joris De Keyser
22-06-2010, 19:59
ik ben er op zondag zowiezo! en als ik straks mijn 308 kan afwerken komt deze mee op de trailer... ;)
yowkes
heb serieus wat gemist precies dit weekend.
normaal gingen we komen maar zit met mijn arm in het gips dus kon ik niet komen met de ferrari dus hadden we besloten om niet te gaan maar heb er al spijt van eigenlijk.
volgend jaar kom ik zeker als ik de fotos zo zie.
prachtig gewoon.
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:12
Wij hebben geweldige dagen gehad.
Zondag en zeker de maandag.
Toch een stempel op de maandag een ongeluk verschrikkelijk.
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:13
Nog wat foto's voor de thuisblijvers,ben geen fotograaf maar toch.
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:14
Komen ze aan hoor.
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:15
Nog meer haha.
Nog een paar....
mooie foto's Vincent, maar graag de andere foto's van mij per email zie PM
dank,
Menno
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:17
Michael het was erg rustig zowel de zondag als de maandag heerlijk.
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:17
De laatste.
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:19
Ja ja en deze pechvogels mochten NIET rijden op maandag.
Helaas maar wel te begrijpen.
Gewoon nog iets meer schouders eronder!!! Dit moeten we niet door het putje spoelen. Zo, en dan nu weer back to topic: wat was je angstige momentje Menno?? Hoe close was het en waar gebeurde het?? Was er nog een andere auto bij betrokken of was het "gewoon" een fout van jezelf. Kan me wel iets voorstellen bij het feit dat je toch op zoek gaat naar je grens. En die weet je pas als je 'm een keer gepasseerd bent toch?? Gelukkig is het niet in tranen geëindigd.
.
Bij uitkomen Les Combes was het toch wat natter dan verwacht en dan ga je glijden met overstuur en dat opvangen met natte en droge plekken is niet feestelijk maar niets geraakt en geen anderen dicht in de buurt. Tuurlijk is mijn imago wel ietsie beschadigd......
mavanhaasteren
22-06-2010, 20:22
Wij hebben geweldige dagen gehad.
Zondag en zeker de maandag.
Toch een stempel op de maandag een ongeluk verschrikkelijk.
zo lang het maar bij materiële schade blijft is het al een stuk minder erg. vervelend blijft het wel
Mrs.Spider
22-06-2010, 20:44
Was niet alleen materiele schade.
Monteur is afgevoerd met heli dan weet je het wel.
sharknose67
23-06-2010, 00:02
Bij uitkomen Les Combes was het toch wat natter dan verwacht en dan ga je glijden met overstuur en dat opvangen met natte en droge plekken is niet feestelijk maar niets geraakt en geen anderen dicht in de buurt. Tuurlijk is mijn imago wel ietsie beschadigd......
Als het daarbij is gebleven, valt daar nog wel mee te leven toch?? :D Je kunt het ook zo zien dat je de stuurmanskunsten hebt om het op te vangen ;).
Beetje laat, maar hier nog enkele foto's van Spa Italia vorige week...
Erg leuk om weer diverse F-chatters gesproken te hebben.
Fantastisch ook om de 308 van Enzo te zien, trok ook veel aandacht...
En het hoogtepunt: 2 rondjes mee kunnen rijden met de 16M over het circuit :cool:
Eén keer raden hoe fantastisch dat was :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.