View Full Version : Ferrari Registry Olanda
Marcello
30-01-2010, 18:07
Hallo allemaal,
Graag wilde ik jullie hier even op de hoogte brengen van de laatste updates op mijn site:
www.ferrariregistry.nl
Een aardig overzicht met foto's van naar schatting 90% van alle Nederlandse Ferrari's.
Om een indruk te krijgen kun je bij de car section tijdelijk even inloggen onder:
gebruikersnaam: f-chat.eu
password: ferrari
Kijk maar even bij de "what's new" section voor de laatste updates.
Ciao!
Marcello
Kees den Hertog
30-01-2010, 18:59
Ik kom er niet in.............
wesleyruytrmn
30-01-2010, 19:03
Marcel, mooie site, heb er heel veel mooie dingen over gehoord, maar ik kan er met jouw inlognaam en password ook niet in.
Knooifrans
30-01-2010, 19:04
Om een indruk te krijgen kun je bij de car section tijdelijk even inloggen onder:
password: ferrari
Is dan wel heel tijdelijk...........bij mij werken de inlog gegevens niet;)
Probeer deze eens:
ferrari
chat.
Rob,
Kees den Hertog
30-01-2010, 20:35
Yep, deze werkt wel!
Marcello
30-01-2010, 20:39
Ik kom er niet in.............
Sorry sorry!!!
Werkt nu wel:
paswoord: ferrari
Succes!
Marcel
ja, nu gaat hij goed!
Mooi overzicht!
Marcello, ik kan úren op je site rondneuzen, maar wanneer komt nou een iPhone-applicatie :) ?
Cool, de mijne staat daar gewoon nog in een museum! Bergeijk zeker? Ik hou me aanbevolen voor als je nog foto's hebt, dan krijg je van mij nieuwe :)
Cool, de mijne staat daar gewoon nog in een museum! Bergeijk zeker? Ik hou me aanbevolen voor als je nog foto's hebt, dan krijg je van mij nieuwe :)
Beste Flinch,
die van jou staat hier te koop bij de firma Big Boy Toys, naar ik meende voor 54.000 hollandse guldentjes. firma is ontstaan vanuit de firma Stoutjesdijk/De Groot auto's uit Soest voor zoveer ik weet. destijds werden er ook regelmatig mondials 3.2 rond de 60.000 gulden aangeboden.
Ik bewaar helaas alles dus ook de oude autotraders van toen, daarnaast zegt men dat ik voor dit soort zaken fotografisch/geheugen verschijnselen schijn te bezitten.
Beste Flinch,
die van jou staat hier te koop bij de firma Big Boy Toys, naar ik meende voor 54.000 hollandse guldentjes. firma is ontstaan vanuit de firma Stoutjesdijk/De Groot auto's uit Soest voor zoveer ik weet. destijds werden er ook regelmatig mondials 3.2 rond de 60.000 gulden aangeboden.
Ik bewaar helaas alles dus ook de oude autotraders van toen, daarnaast zegt men dat ik voor dit soort zaken fotografisch/geheugen verschijnselen schijn te bezitten.
Kijk, op jou kan ik bouwen! Mocht je nog wat tegenkomen van de TD-LN-65 houd ik me aanbevolen :D
Marcello
31-01-2010, 15:19
Marcello, ik kan úren op je site rondneuzen, maar wanneer komt nou een iPhone-applicatie :) ? Haai Roger, nog nooit over nagedacht, zal ik eens gaan doen, dank je!
groetjes,
Marcel
Marcello
31-01-2010, 15:24
Kijk, op jou kan ik bouwen! Mocht je nog wat tegenkomen van de TD-LN-65 houd ik me aanbevolen :D
Hoi Flinch,
Volgens mijn gegevens stond de TD-LN-65 met foto's ook in de Carros Ferrari Special van januari 2002. Als je die nog niet hebt moet je die zeker nog eens zien te bemachtigen!
Ik zal ook eens kijken of ik nog meer foto's heb.
Ciao!
Marcel
wesleyruytrmn
31-01-2010, 15:28
De F-chat jongens zijn ook gespot tijdens het bezoek aan Munsterhuis:
http://members.ferrariregistry.nl/default.asp?010020220000/003
Dan moeten we jouw ook gezien hebben Marcel. Jij hebt die foto gemaakt. Toch?
Kees den Hertog
31-01-2010, 21:12
Zijn er ook nog gegevens van mijn ZK-55-VJ? Op de eerste foto staat hij in de showroom van Kroymans, in 1998, daar komt hij ook vandaan weet ik, nadat hij uit de VS is terug geïmporteerd, maar heeft hij ook in een Trader gestaan o.i.d.?
Marcello
01-02-2010, 22:32
De F-chat jongens zijn ook gespot tijdens het bezoek aan Munsterhuis:
http://members.ferrariregistry.nl/default.asp?010020220000/003
Dan moeten we jouw ook gezien hebben Marcel. Jij hebt die foto gemaakt. Toch?
Hey Wesley,
Ja, ik heb inderdaad een groepje Ferrari Paparazzi rond zien hangen bij de 458 Italia.
Bedankt dat jullie de deur even open deden, leuke foto geworden ;-)
Het was een bliksembezoek, ik ben er nog geen kwartier geweest denk ik.
Volgende keer moeten we maar een praatje maken ;-)
Groet,
Marcel
wesleyruytrmn
01-02-2010, 22:41
Ben jij die middelste dan?
http://www.f-chat.eu/attachment.php?attachmentid=56970&stc=1&thumb=1&d=1264353028
Marcello
01-02-2010, 22:50
Even onder de scanner dan maar, here you go!
De foto heb ik inderdaad genomen bij Big Boys Toys in Hoevelaken, op 7 mei 1999.
Die andere is een scan van die Carros Special uit 2002.
Staan overigens verder geen foto's in van deze Ferrari 400 Automatic.
Als jij wat foto's bij je auto op de site wilt, mail ze gerust, zet ik ze erbij.
Ciao!
Marcel
www.ferrariregistry.nl
e-mail: info@ferrariregistry.nl
Marcello
01-02-2010, 22:53
Ben jij die middelste dan?
Haha, nee, ik liep strak in pak, was nog aan het werk ;-)
Marcello
01-02-2010, 23:01
Zijn er ook nog gegevens van mijn ZK-55-VJ? Op de eerste foto staat hij in de showroom van Kroymans, in 1998, daar komt hij ook vandaan weet ik, nadat hij uit de VS is terug geïmporteerd, maar heeft hij ook in een Trader gestaan o.i.d.?
Hoi Kees,
Van die auto weet ik niet veel.
Wel een aantal keren gezien:
Italia a Zandvoort 1993+1996
Kroymans 23-7-98
Italia a Zandvoort 2000
Concours d'Elegance Het Loo Apeldoorn 3-9-00
Italia a Zandvoort 2003
Ciao!
Marcel
Kees den Hertog
01-02-2010, 23:18
Dank je Marcel, weer een stukje historie ingevuld, zou ik hem in Zandvoort dus al twee, misschien wel drie maal, moeten zijn tegengekomen, zonder het, (toen), te weten. Tsja, als je alles van te voren weet.............
sharknose67
01-02-2010, 23:30
Haha, nee, ik liep strak in pak, was nog aan het werk ;-)
Ja die herinner ik me nog wel. Man in blauw streepjespak met (in mijn ogen; lees leek :D) redelijk professioneel fototoestel om z'n nek. Am I right??
De foto heb ik inderdaad genomen bij Big Boys Toys in Hoevelaken, op 7 mei 1999.
Als jij wat foto's bij je auto op de site wilt, mail ze gerust, zet ik ze erbij.
Ciao!
Marcel
www.ferrariregistry.nl
I am sooo not worthy *bow*
Kan je de rest ook nog even scannen als je tijd hebt. Hoe dan ook heb je een rit in mijn 400 verdiend! Dan kan je gelijk de hele geschiedenis vanaf dat ik 'm heb opnemen in de database!
Thanks!
Marcel, kan ik de oudste foto van mijn 328GTS PP-GP-40 krijgen (Hoeksewaard 1997). Leuk voor de historie die ik vrij kompleet heb.
dank en groet,
Menno
Ciao!
Marcel
www.ferrariregistry.nl
Op de foto's zie ik kenteken TD-LN-61, is dat dezelfde auto?
Dino2400
02-02-2010, 21:20
Op de foto's zie ik kenteken TD-LN-61, is dat dezelfde auto?
Ron, gaat idd gewoon om "TD-LN-61". Waarschijnlijk weet Flinch z'n kenteken (nog) niet uit het hoofd... Meer aandacht gehad voor het motorblok...;) Of gewoon een tiepvoutje... ;) :D
Stupid me! Jullie hebben natuurlijk gelijk... TD-LN-61.
Ik heb gewoon teveel auto's en dan gooi je wel eens kentekens door elkaar, zeker in combinatie met het binnen krijgen van oliedampen, koelvloeistof en oplosmiddelen :D
Rosso by Raimondo
05-02-2010, 11:09
Mooie site met waardfevolle informatie, nu kan ik mijn foto's met chassisnummer eens controleren of deze nog kloppen... :)
Marcello
09-02-2010, 23:53
Ja die herinner ik me nog wel. Man in blauw streepjespak met (in mijn ogen; lees leek :D) redelijk professioneel fototoestel om z'n nek. Am I right??
Dat zal ik wel geweest zijn ja, haha!!
Marcello
09-02-2010, 23:56
I am sooo not worthy *bow*
Kan je de rest ook nog even scannen als je tijd hebt. Hoe dan ook heb je een rit in mijn 400 verdiend! Dan kan je gelijk de hele geschiedenis vanaf dat ik 'm heb opnemen in de database!
Thanks! Hoi hoi, Er is geen rest...het was een fotoshoot in een oude fabriek met een aantal veel klassiekers. Geen tekst over de specifieke auto's, en helaas niet meer foto's van jouw 400...
Marcello
10-02-2010, 00:21
Marcel, kan ik de oudste foto van mijn 328GTS PP-GP-40 krijgen (Hoeksewaard 1997). Leuk voor de historie die ik vrij kompleet heb.
dank en groet,
Menno
Hoi Menno,
Ik heb deze weer even onder de scanner gelegd, komtie!!!
Een grotere zal ik je PM'en
Greetzz,
Marcel
Hey Marcel,
Ik heb eindelijk mijn broer's 328GTS weer terug gevonden! TJ-10-BX, hij had hem van 2000 tot 2003. Mijn broer was niet bezig met Ferrariclubs enzo, en ik heb er verder ook geen foto's van. Heb de auto maar twee keer gezien, ik zat in het buitenland en hij verkocht hem zonder waarschuwing. Daar nog steeds kwaad over... :)
Maar enfin, nu heb ik dus een klein fotootje van de eerste Ferrari die ik ooit gereden heb. Jammer dat we die auto niet wat vaker op evenementen zien. Hij staat nog op de RDW dus hij is nog in NL.
Maar mijn dank is groot!
Onno
berrie355
17-02-2010, 18:16
Hallo Marcel,
Mooi dat er een website is die alle Ferrari's geregistreerd in Nederland gaat bij houden.
Gister heb ik m'n 348TS uit Duitsland gehaald en morgen ga ik naar de RDW.
Zo gauw ik m'n kenteken heb laat ik het je wel weten.
En een bijpassende foto uiteraard.
berrie355
17-02-2010, 18:17
P.S. Ik heb nog wel een mooiere foto van m'n F355GTS.
Als je deze wil hebben hoor ik het wel.
Hoi Menno,
Ik heb deze weer even onder de scanner gelegd, komtie!!!
Een grotere zal ik je PM'en
Greetzz,
Marcel
Erg bedankt. Heel leuk want is 10 jaar voor aanschaf! Mag ik ook een kopie van mijn rode 1978 308 GTB die ik tot 2001 had met kenteken GV-DT-75.
Dank en groet,
Menno
Marcello
18-02-2010, 00:25
Hey Marcel,
Ik heb eindelijk mijn broer's 328GTS weer terug gevonden! TJ-10-BX, hij had hem van 2000 tot 2003. Mijn broer was niet bezig met Ferrariclubs enzo, en ik heb er verder ook geen foto's van. Heb de auto maar twee keer gezien, ik zat in het buitenland en hij verkocht hem zonder waarschuwing. Daar nog steeds kwaad over... :)
Maar enfin, nu heb ik dus een klein fotootje van de eerste Ferrari die ik ooit gereden heb. Jammer dat we die auto niet wat vaker op evenementen zien. Hij staat nog op de RDW dus hij is nog in NL.
Maar mijn dank is groot!
Onno
Hoi Onno,
Dat zijn leuke dingen, dat je andere mensen na vele jaren weer blij kunt maken met oude foto's. Ik vond er nog eentje, die ik nam in januari 1997 in de showroom van Kroymans.
Toeval wil dat ik in 1999 nog met deze 328 GTS heb meegereden op het circuit van Mas du Clos, dat was fun! Eigenaar was toen ene Stefan Sneep, aardige gast.
Ciao!
Marcello
www.ferrariregistry.nl
Marcello
18-02-2010, 00:26
Hallo Marcel,
Mooi dat er een website is die alle Ferrari's geregistreerd in Nederland gaat bij houden.
Gister heb ik m'n 348TS uit Duitsland gehaald en morgen ga ik naar de RDW.
Zo gauw ik m'n kenteken heb laat ik het je wel weten.
En een bijpassende foto uiteraard.
Ben benieuwd!
Marcello
18-02-2010, 00:27
P.S. Ik heb nog wel een mooiere foto van m'n F355GTS.
Als je deze wil hebben hoor ik het wel.
Laat maar komen hoor ;-)
mail maar naar: info@ferrariregistry.nl
Ciao!
Marcello
Marcello
18-02-2010, 00:43
Erg bedankt. Heel leuk want is 10 jaar voor aanschaf! Mag ik ook een kopie van mijn rode 1978 308 GTB die ik tot 2001 had met kenteken GV-DT-75.
Dank en groet,
Menno
Tuurlijk Menno, komt ie!
US-version, na een aantal amerikaanse eigenaren en via London uiteindelijk in Nederland terecht gekomen, correct?
Ciao!
Marcello
Tuurlijk Menno, komt ie!
US-version, na een aantal amerikaanse eigenaren en via London uiteindelijk in Nederland terecht gekomen, correct?
Ciao!
Marcello
Klopt helemaal! Destijds was de 308 van mij terwijl ik hem in London heb gekocht en geinporteerd naar Nederland. Recent heeft de 308 weer een nieuwe baas gekregen en ik hoop hem hier (of daar) te ontmoeten omdat ik veel oude foto's en verhalen van de auto heb.
Marcello
04-04-2010, 12:14
Paasshow bij de Registry Olanda!
Ik ben er de afgelopen weken in de schamele vrije uurtjes nogal druk mee geweest,
maar het is nu eindelijk klaar, de grote NL Competitie Ferrari update:
April 4, 2010
To get a nice overview of the Dutch Ferrari race history, all racers are moved to the Competizioni section, including Daytona, 308, BBLM, F40, and the 348-355-360-430 Challenge Ferrari's. Also added: 166MM s/n 0014M, 250MM s/n 0288MM, 750 Monza s/n 0504M, 500 Mondial s/n 0580MD, 625 TRC s/n 0675MDTR, 512M s/n 1022, Daytona Competion s/n 13367, 13901, 14013, 15723, 308 GTB/M s/n 20951, 308 Evoluzione s/n 55945, 360 N-GT s/n 14, F360 GTC s/n 2460, F430 GT s/n 2450, and a lot of 550/575 racers. Many other cars in the Competition section have received an update with more pictures as well. Enjoy!
Happy Easter!
Marcello
www.ferrariregistry.nl
Redworld
08-04-2010, 00:33
Heeee Marcel,
Je bent lekker bezig geweest! Altijd weer leuk om te kijken!
Alles goed verder?
Groeten,
Kjell
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.