PDA

View Full Version : Good Cause Rally, Twente, 1 jul 2007

Scuderia Ferrari Nevaeh
02-07-2007, 18:50
Zoals ik al had verteld zijn we afgelopen zondag naar de Good Cause Rally geweest in Twente met Ramon, Peter en Erik. Ik verwacht de film aan het einde van deze week te hebben. Nielzo heeft nog foto's gemaakt, maar zit aan zijn uploadlimiet. Ik denk dat hij ze op zijn website zet. Nog even geduld voor de film nog ;). Het wachten zal worden beloond :D

Fumacher
02-07-2007, 19:31
Nielzo heeft nog foto's gemaakt, maar zit aan zijn uploadlimiet.

Hey daar moet wat aan gebeuren!;) een thread zonder foto's is immers waardeloos :

JWA
02-07-2007, 22:06
Hey daar moet wat aan gebeuren!;) een thread zonder foto's is immers waardeloos :D

Zelfs ik heb nog geen foto's.
Ik hoop dat jullie ook een leuke dag hebben gehad.
We hebben vandaag in ieder geval veel positieve reacties gehad en een leuk stuk in de lokale krant en op de regionale tv. kijk op de volgende link http://www.tvoost.nl/media/?video=126938&news=75056.
Ik had op dat moment helaas geen tijd om zelf te rijden daarom reed Ben Meijer van de luchtmacht in mijn 308.
Aan het eind heb ik zelf nog 5 rondjes over het "circuit" kunnen rijden.

JWA

.

Nielzo
03-07-2007, 19:30
Zondag 1 juli was er op het vliegveld van Enschede/Twente een evenement waarbij chronisch zieke kinderen een rit konden maken in een droomauto. Er waren veel fantastische bolides aanwezig! Veel F's, Lambo's en ook een Spyker C8 en Audi R8.
Met een groep van 3 F's en 6 mensen zijn we 's morgens vertrokken. Uiteindelijk was het een mooie dag waar we vooral hebben hebben genoten van de vele mooie auto's en blije kinderen.
Met dank aan: Peter, Ramon, Erik, Anouk en Ivo

Pterps
04-07-2007, 07:20
Strakke foto's hoor en wat een breed assortiment aan auto's, ziet er goed uit

nofear02
04-07-2007, 11:35
Ziet er goed uit Niels! Ben blij dat jij nu ook 'bronze' bent :D. Mooi avatar trouwens! Staat veel leuker en gezelliger, en persoonlijker en serieuzer. Keep up the good work

JWA
04-07-2007, 13:39
Super foto's

Mag ik ze evt. gebruiken op de website van de Good Cause Rally?

JWA

.

nofear02
04-07-2007, 14:14
Super foto's, Mag ik ze evt. gebruiken op de website van de Good Cause Rally? JWAVan mij wel hoor. Kan je echter beter even Nielzo pm-en en je e-mail adres geven en dat hij de origele foto's zonder 'raam' naar je mailt, denk

JWA
04-07-2007, 15:16
De vraag was eigenlijk ook voor Nielzo bedoeld.

Het raamwerk mag blijven en zeker ook de naam eronder.
Ere wie ere toekomt, het zijn fantastische foto's.

Nielzo heb je de foto's van de GCR die op de site van clown Peter staan allemaal gemaakt.
Deze laten nog duidelijker dan die op F-chat zien waar het om gaat op deze dag, om de kinderen (we kijken natuurlijk naar de auto's).

Om jullie nog even te laten weten hoe belangrijk foto's van zo'n evenement zijn het volgende leuke mailtje dat ik vandaag kreeg:

Hallo beste mensen,

Ik heb een vraag wanneer komen de foto's van 2007 op jullie site.
Mij zoon was er ook op die dag en hij vond het helemaal geweldig .
Nu zijn wij benieuwd naar deze foto's want hij praat er nog steeds over.( wat heel normaal is natuurlijk)
Hij zit er nog steeds helemaal vol van ( mooi he )

In zijn ogen zijn jullie helden.

Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor deze dag.

Bedankt Vr. Gr. fam.Scholten

Vorig jaar hebben wij verschillende fotoboeken van diverse mensen gepubliceerd.
Over een tijdje komen onze eigen foto's op de site, hiervoor hadden we een fotograaf die de hele dag mee is gelopen.
Maar 1 persoon kan niet overal zijn en het is juist zo mooi om het vanuit verschillende oogpunten te zien.

JWA

.

Nielzo
04-07-2007, 18:56
Ziet er goed uit Niels! Ben blij dat jij nu ook 'bronze' bent :D. Mooi avatar trouwens! Staat veel leuker en gezelliger, en persoonlijker en serieuzer. Keep up the good work!

Ja bedankt hiervoor Robert! Kan nu weer vrolijk verder met foto's uploaden ;)
Nu maar op naar het volgende evenement :

Nielzo
04-07-2007, 19:06
@ JWA:
Natuurlijk mag u de foto's gebruiken op de website! Dat is toch alleen maar leuk! De foto's die op het forum staan zijn niet van de orginele kwaliteit. De oorspronkelijke resolutie kan ik wel opsturen zonder de tekst er om heen. Laat het maar even weten in een PM.

De foto's van de GCR op de site van clown Peter heb ik trouwens niet allemaal gemaakt. Alleen de eerste 5 zijn van mij

Arie Timmermans
04-07-2007, 19:22
Niels,hartstikke mooie foto's.Op deze manier kan ik toch ook genieten van alle mooie auto's die je daar gezien hebt.Klasse!
Groeten van Arie

.

Scuderia Ferrari Nevaeh
04-07-2007, 19:38
Mensen, de film is bijna af. Er moet nog even geconverteerd en geupload worden, maar vanavond staat hij erop :D. Hij mag op zich, als dat gewenst is, ook op de GCR-website gezet worden ;)

nofear02
04-07-2007, 20:36
De vraag was eigenlijk ook voor Nielzo bedoeld.
...
Maar 1 persoon kan niet overal zijn en het is juist zo mooi om het vanuit verschillende oogpunten te zien.
JWA

Maar natuurlijk JWA!; de naam van de fotograaf hoort erbij!; vertel mij wat :). Ik dacht alleen al wel dat Niels ze in een hogere res voor je zou hebben, zoals bijna altijd; foto's op deze site worden verkleind bij t uploaden. Bovendien heeft Niels er voor híer even boven gezet ''gcr'', en de datum, etc, maar als het op de site van de GCR zélf komt te staan is dát misschien niet meer nodig :D; iedereen zal wel begrijpen dat het van gcr is, en de datum wel weten ;).

Die brief die je laat zien is overigens wel heerlijk zeg. Ik neem aan dat dit nou precies is waar je het allemaal voor doet en waar je je energie en motivatie vandaan haalt. Net als het zien van die opgetogen snoeten van die kids op zo'n dag. Wel prachtig hoor zo'n mailtje. Geweldig gewoon. Zo zie je maar weer hoe belangrijk foto's kunnen zijn, naast de originele belevenis zélf. Foto's: belangrijk in een mensens leven! Zeker weten. Tof dat je dat mailtje even liet zien JWA.

.

admin
04-07-2007, 22:52
Mensen, de film is bijna af. Er moet nog even geconverteerd en geupload worden, maar vanavond staat hij erop :D. Hij mag op zich, als dat gewenst is, ook op de GCR-website gezet worden ;).

De film van Ivo staat online!
http://f-chat.eu/downloads/20070601_Good_Cause_Rally_Ivo.mpg

.

Fumacher
04-07-2007, 23:19

Eens kijken wat die jongen weer gebrouwd heeft ;)

Bedankt voor het uploaden Robin :

Scuderia Ferrari Nevaeh
04-07-2007, 23:29

Bedankt voor de moeite Robin :D

Huijsje
04-07-2007, 23:30

Sjeeeessusss zeg.. Gaaf filmpje weer! Vooral als je langs de baan staat en het één en ander voorbij ziet racen! En wat een gigantisch vet geluid komt er uit die 355 zeg! Ongelooflijk goed! Geweldig om die auto van Erik zo eens in actie te zien. Wat een machine...
Super bedankt weer voor het camerawerk Ivo! En nogmaals. Die shots vanaf langs de baan zijn naar mijn mening veruit het mooist om te bekijken. Dan pas zie je hoe die auto's zich gedragen op hobbels en in bochten! Super

mtange
04-07-2007, 23:45
Niels en Ivo, bedankt voor de foto's en het filmpje! :)
Zo samen vormen jullie een goed team jow! Mooie foto's van Niels en een mooie film van Ivo!
Net als Maarten vind ik dat vaste camerastandpunt waar alle auto's voorbij komen rijden ook een heel mooi shot!
Zo te zien was de heen en terugreis ook een leuke rit

Daan
04-07-2007, 23:55
Wat een naar filmpje ;)..... dat zag er weer ontzettend lekker uit (de auto's dat is), geweldig.. en die F geluiden ook heerlijk wat een genot.

Supergaaf gedaan, fijn camerawerk Ivo

.

Fumacher
04-07-2007, 23:58
Ivo....wauw! Vind dit je beste filmpje tot nu toe ;) Netjes in chronologische volgorde gemonteerd en mooi afgewisseld.

Mn complimenten voor je filmkunsten en je montage.

Het stukje waarbij je de spray van de 355 van Erik ziet is echt te gek

Scuderia Ferrari Nevaeh
05-07-2007, 09:02
Iedereen bedankt voor de complimenten :D. Was inderdaad erg gezellig die dag. En Erik, ik zal nog even DVD-tjes maken met het filmpje erop voor jou, Peter en Ramon. Ik neem ze wel mee naar Nesselande ;)

Reiben
05-07-2007, 11:08
Wat kan ik nog zeggen? Hele mooie foto's en film jongens! Ik vind zo een evenement voor die kinderen ook altijd een heel goed initiatief. Al die blije kinderen, dat geeft toch wel een hele toffe sfeer

Greetz

Reiben

.

JWA
06-07-2007, 10:49
Wat een top film.
Klasse.
Net de de link naar mijn partners in crime doorgestuurd.
Gave beelden, ook dat rondje over de basis.
Ik plaats hier geen foto's maar geef een berichtje als onze website up to date is.

JWA

.

Scuderia Ferrari Nevaeh
06-07-2007, 14:52
Wat een top film.
Klasse.
Net de de link naar mijn partners in crime doorgestuurd.
Gave beelden, ook dat rondje over de basis.
Ik plaats hier geen foto's maar geef een berichtje als onze website up to date is.

JWA

Prima, dan kan iedereen de film zien :D

.

gakske
08-07-2007, 16:23
he ivo je hebt weer een top film gemaakt jonge man

echt geweldig ik heb er van genoten

.

Beach58
08-07-2007, 17:15
Ivo, chapeau! Net je film bekeken het is weer fantasties

Scuderia Ferrari Nevaeh