PDA

View Full Version : gereedschap voor onderweg

Steven
14-01-2010, 17:54
omdat ik mezelf natuurlijk in steeds oudere auto's op de weg begeef :):):) zocht ik al een tijdje naar een handig gereedschapsetje voor ín de auto. Vandaag daarin geslaagd! Een mooi koffertje vol met leuk gereedschap waarvan de kwaliteit zo op het eerste gezicht niet eens zo verkeerd lijkt. Daarnaast: ik zal er natuurlijk alleen in noodgevallen gebruik van maken dus hoeft het ook geen snap-on of gedore te zijn.

Voor Euro 89,- (waar? Bij de Lidl!)

Flinch
14-01-2010, 18:21
goeie tip!

Even kijken of die hier ook nog te krijgen is :)

IPF
14-01-2010, 19:59
Eh.... mobiele telefoon, ANWB-pas en credit card? :D

Steven
14-01-2010, 21:06
Eh.... mobiele telefoon, ANWB-pas en credit card? :D

heb ik geprobeerd (maar die dingen sleutelen zo beroerd:):))

mavanhaasteren
14-01-2010, 21:38
pas werkt wel goed bij het krabben :D:D:D

pkiewiet
29-01-2010, 22:13
goeie tip!

Even kijken of die hier ook nog te krijgen is :)

Nou, hier bij de Lidl liggen er nog een aantal.
Iemand?

IPF
29-01-2010, 22:56
Nou, hier bij de Lidl liggen er nog een aantal.
Iemand?

Ik ga morgen ook es ff kijken bij de plaatselijke Lidl, hoewel ik (nog) geen idee heb waar die zit hier in DH. Heb ik ook eindelijk iets meer dan die verdwaalde schroevendraaier en hamer die ergens in de gangkast zwerven. ;)

PS als ze er niet meer liggen heb ik wel interesse dat setje ergens anders vandaan te halen. Het "Steven-keur" kwaliteitsstempel staat erop, nietwaar? :D

nofear02
29-01-2010, 23:46
Ik ga morgen ook es ff kijken bij de plaatselijke Lidl, hoewel ik (nog) geen idee heb waar die zit hier in DH. Heb ik ook eindelijk iets meer dan die verdwaalde schroevendraaier en hamer die ergens in de gangkast zwerven. ;)

PS als ze er niet meer liggen heb ik wel interesse dat setje ergens anders vandaan te halen. Het "Steven-keur" kwaliteitsstempel staat erop, nietwaar? :D

voor de mensen die een pas hebben van de Office Centre; staat morgen een pracht gereedschapskist te koop mét gereedschap. Zo'n stalen die links en rechts openklapt in een V. Voor 39 euri ex. Rood..... F-Sticker erop en je voelt je helemaal het mannetje!

Kees den Hertog
30-01-2010, 00:05
Maar waar laat je die in een F.? Originele gereedschapssets staan met enige regelmaat te koop op E-Bay, niet zo goedkoop als bij de Lidl, wel origineel Ferrari!

Steven
30-01-2010, 14:53
Maar waar laat je die in een F.? Originele gereedschapssets staan met enige regelmaat te koop op E-Bay, niet zo goedkoop als bij de Lidl, wel origineel Ferrari!

?
Originele sets zijn onbetaalbaar Kees, wat er op ebay voorbij koms vrijwel altijd imitate
(zoals ok bv te koop bij superperformance). Een originele set kost maar zo 500 dollar.

Als jij een originele set vind voor onder de 100 euro geef me dan maar een gil en ik neem hem direct van je over...