View Full Version : Ferrari Tattoo
pkiewiet
23-12-2009, 22:05
Ik weet niet waar het aan ligt. Bij mij is het 20 jaar geleden met een model van een F40 begonnen.
Ik heb een zwak voor het merk gekregen en ik weet nog dat ik de 1e F (een GTS QV!! in UK) in mn leven tegenkwam (toen 13 jaar) en stond te bijna te huilen van spanning.
Wachtend op de eigenaar die in een pub zat en ik moest met de auto op de foto.
Heb honderden modellen en een eigen Ferrari-kamer in het rood!
Oh ja een Ferrari Paard Tattoo draag ik ook bij me.
Tja, het merk zit goed diep bij mij.
Vandaar mn trots.
.
wesleyruytrmn
23-12-2009, 23:06
Mooi verhaal Pascal! Echte passione!! Waar zit je tattoo?
sharknose67
24-12-2009, 00:20
Oh ja een Ferrari Paard Tattoo draag ik ook bij me.
Tja, het merk zit goed diep bij mij.
Ik loop ook al een hele tijd met die gedachte en ik denk dat het volgend jaar rond de 29e maart eindelijk maar eens moet gaan gebeuren. Ik denk dat ik 'm op mijn linker bovenarm laat zetten, dichter bij mijn hart durf ik eigenlijk niet :o.
pkiewiet
24-12-2009, 13:42
Mooi verhaal Pascal! Echte passione!! Waar zit je tattoo?
Op mijn linker bovenarm heb ik het paardje gestald.(alweer 11 jaar geleden)
Gewoon een originele sticker( meestal juiste afbeelding) meegenomen naar de tattoo-shop en zo van, die wil ik erop!!
dcpixels
24-12-2009, 14:59
Tijdens Concorso Italiano Assen, op 1 juli 2009, heb ik de bovenarm van iemand mogen fotograferen.
Misschien was jij 't wel Pascal.
sharknose67
24-12-2009, 22:25
Tijdens Concorso Italiano Assen, op 1 juli 2009, heb ik de bovenarm van iemand mogen fotograferen.
Dat lijkt me een rechterarm.
wesleyruytrmn
24-12-2009, 22:58
Op mijn linker bovenarm heb ik het paardje gestald.(alweer 11 jaar geleden)
Gewoon een originele sticker( meestal juiste afbeelding) meegenomen naar de tattoo-shop en zo van, die wil ik erop!!
Ik zou het ook graag willen, alleen de vrouwen in mijn leven (vriendin en moeder) keuren het zwaar af...Wie weet ooit!!
sharknose67
24-12-2009, 23:11
Ik zou het ook graag willen, alleen de vrouwen in mijn leven (vriendin en moeder) keuren het zwaar af...Wie weet ooit!!
De mijne ook, BOEIEND!!!!!
dcpixels
25-12-2009, 00:26
De mijne niet ... alleen zit ik zelf niet zo op een tattoo te wachten. Wie weet ooit!! :D:D:D
Dit is een tattoo van onze Belgische Vrienden uit Genk.
Rob,
Was je van plan met blote bovenarmen te gaan trouwen dan? :) Gewoon voortaan als eerste in bed kruipen en gauw het licht uitdoen.
Franc308
25-12-2009, 17:35
Is wel een chique buurt daar geloof ik, aan al die dure wagens daar op de achtergrond te zien... :D
pkiewiet
25-12-2009, 23:35
Nee, Ik was het niet.
Heb bijna de zelfde, alleen ik heb SF er niet bij staan.
Zal hem nog wel eens op de foto zetten. Is qua formaat ongeveer 6 bij 4 cm.
Nee, Ik was het niet.
Heb bijna de zelfde, alleen ik heb SF er niet bij staan.
Zal hem nog wel eens op de foto zetten. Is qua formaat ongeveer 6 bij 4 cm.
Ik heb geen tattoo op mijn arem of elders. Wel een F stickers op mijn Alfa....
pkiewiet
27-12-2009, 11:49
Hey, wat leuk !
Ik blijk weer een nieuwe draad te zijn begonnen met tattoo's ( waar een winterklus al niet goed voor is haha)
Ben toch echt geen tattoo-koning hoor.
Er staat alleen een klein zwart paardje te stijgeren op mijn witte bovenarm....
@ alfer, dat doe je goed met een klein stickertje op je auto.
Ik rijd dagelijks in Engels spul rond en daar vloekt het een beetje op.
Heb wel een sticker erop van Goodwood, is toch ook een beetje F.
@ alfer, dat doe je goed met een klein stickertje op je auto.
Ik rijd dagelijks in Engels spul rond en daar vloekt het een beetje op.
Heb wel een sticker erop van Goodwood, is toch ook een beetje F.
Op goed Engels spul plak je geen F sticker. Jij hebt beslist mooi Engels spul. Ik krijg nogal eens de vraag of ik liever een F had...
pkiewiet
27-12-2009, 20:27
Op goed Engels spul plak je geen F sticker. Jij hebt beslist mooi Engels spul. Ik krijg nogal eens de vraag of ik liever een F had...
Mn MG ZT 190 ( gechipt 230 pk) 2002
Jessica's Rover 200 BRM ( 148 pk) 2000
Daarom is de F eigenlijk een vreemde eend....
wesleyruytrmn
05-05-2010, 22:33
Heb nog een mooie tatoeage gevonden van een Ferrari paardje.
http://www.elenaferrari.net/ferrari-girls-052.jpg
Leuke tattoo, maar in welke gallery zat jij te snuffelen Wesley? ;)
wesleyruytrmn
05-05-2010, 22:35
In de link van Gerard uit de Hoofddraad :D
sharknose67
12-06-2010, 22:09
Na jaren van twijfelen, uitstellen en besluiteloosheid is het er dit jaar dan toch van gekomen!! voor mijn verjaardag kreeg ik dit kado van mijn vriendin. Na de vakantie moet 'ie nog wat meer worden ingekleurd.
wesleyruytrmn
12-06-2010, 23:31
Mooi Ed!!
mavanhaasteren
12-06-2010, 23:46
zo ed die is mooi geworden
pkiewiet
12-06-2010, 23:56
Mooi man,
Join the club !!!
Welke maat heeft ie ongeveer.
Erg scherp en helder
sharknose67
13-06-2010, 00:07
Mooi man,
Join the club !!!
Welke maat heeft ie ongeveer.
Erg scherp en helder
Hij is zo'n 10 cm lang en 8 cm breed. Ben er echt heel blij mee en er is zeker een stukje vakwerk geleverd.
dcpixels
13-06-2010, 01:20
Hij is erg mooi Ed. Staat er perfect op!
ferrafetish
13-06-2010, 02:48
Staat je gaaf Ed. Ik zou er niks aan in laten kleuren, hij is toch heel mooi zo? Maare, t.z.t. zeker ook nog een op je andere schouder i.v.m. de symetrie.
Mondialseeker
13-06-2010, 15:58
Na jaren van twijfelen, uitstellen en besluiteloosheid is het er dit jaar dan toch van gekomen!! voor mijn verjaardag kreeg ik dit kado van mijn vriendin. Na de vakantie moet 'ie nog wat meer worden ingekleurd.
Mooi werk, heb gelijkaardig beest op mijn linker schouderblad huppelen :)
Gr
Jurgen
ferrari1973
13-06-2010, 16:05
Ik word toch wel een beetje afgeleid....:)
ferrari1973
13-06-2010, 16:16
Die is echt mooi gelukt! Ziet er goed uit!
Altijd mooi om te zien zo'n stijgerend paardje.
Grtjs Wiebe
Dat is goed gelukt Ed!
Bijzonder verjaardagscadeau in ieder geval!
gefeliciteerd dan Ed, twee keer zelf. Een keer met je verjaardag, de andere met dit bijzondere kado
Bruut Ed, heel bruut. Je hebt meer lef dan ik... :D Gefeliciteerd!
sharknose67
14-06-2010, 01:05
Staat je gaaf Ed. Ik zou er niks aan in laten kleuren, hij is toch heel mooi zo? Maare, t.z.t. zeker ook nog een op je andere schouder i.v.m. de symetrie.
Er zitten wat lichtere stukken in, die worden hoogstwaarschijnlijk zwarter ingekleurd zodat het weer één geheel wordt.
430driver
14-06-2010, 12:26
ziet er mooi uit. gaaf en inderdaad erg scherp! Mooi gedaan!
Vivado Ferrari
14-06-2010, 21:56
Superstrak! Mooi gedaan!
Hallo Ed
Mooie strakke tatoeage, ziet er erg mooi uit.
Zet je nu op de andere arm een tatoeage van de F-Chat bus :D
Kan veel veranderen in een half jaar, vorig jaar is je vriendin er nog op tegen en nu krijg je deze tatoeage van haar cadeau.
Wat heb je daar voor moeten doen, of laten ??? :D
Fokkerjockey
14-06-2010, 22:45
Ferrari for life!!! geniet er van, Ed!
Mrs.Spider
16-07-2010, 19:43
Even iets anders.
Heb het er nog warm van.
Ben er erg blij mee.
wesleyruytrmn
16-07-2010, 19:53
Even iets anders.
Heb het er nog warm van.
Ben er erg blij mee.
Gaaf Jolanda!!! Erg uniek op een dame!! Heel mooi gedaan!
430driver
16-07-2010, 21:13
Even iets anders.
Heb het er nog warm van.
Ben er erg blij mee.
Dat snap ik haha: zou ik ook hebben: Ben echt panisch voor spuitedn, laat staan naaldjes die 50 x/sec bewegen!
Mooi hoor!
dcpixels
16-07-2010, 22:05
Jolanda, gefeliciteerd met dit kunstwerk op je arm. Mooi gedaan!
.
moriaan1
16-07-2010, 22:13
Dat snap ik haha: zou ik ook hebben: Ben echt panisch voor spuitedn, laat staan naaldjes die 50 x/sec bewegen!
Mooi hoor!
respect hoor!
inderdaad gedurfd...
Ben ook niet zo'n held met naalden e.d. het doet al pijn als ik er aan denk.
(en mijn vrouw zou zich wezenloos schrikken!)
dit is beter gekozen dan een naam.... dan moet je als je pech hebt, nog een keer....
Hans
Netjes Jolanda! Zou zelf bij de tweede naald al flauw vallen net als Mark :p
Resultaat ziet er goed uit!
Mooi gelukt hoor Jolanda!!
Je moet het inderdaad maar durven zo'n tattoo laten zetten, niks voor mij..
sharknose67
22-07-2010, 02:14
Even iets anders.
Heb het er nog warm van.
Ben er erg blij mee.
Helemaal gaaf Jolanda!!!! Hoop dat we ze binnenkort eens kunnen vergelijken. En ach, wat is pijn. Ik heb me laten vertellen dat het zetten van een tattoo niks is in vergelijking tot het baren van een kind (niet dat ik daar persoonlijk ervaring mee heb, ik vond het kijken ernaar al pijnlijk :)).
Ahum......ik lees alleen maar positieve berichten over tattoo's maar ik vind het echt helemaal niks en vreselijk. Ja, ja, ieder mag dat voor zich weten, maar met grote mate van zekerheid durf ik te stellen dat velen het met mij eens zijn en dat geluid hoort hier dan ook thuis.
dcpixels
23-07-2010, 00:49
Ahum......ik lees alleen maar positieve berichten over tattoo's maar ik vind het echt helemaal niks en vreselijk. Ja, ja, ieder mag dat voor zich weten, maar met grote mate van zekerheid durf ik te stellen dat velen het met mij eens zijn en dat geluid hoort hier dan ook thuis.
De enorme tattoo-hype van enkele jaren geleden is gelukkig weer voorbij. Iedereen liet zich maar volbehangen met tattoo's en piercings. Die trent is weer verleden tijd. Maar iedereen moet het zelf weten. Puur gevoelskwestie.
Zelf ben ik ook niet zo'n voorstander van een tattoo Menno. Je moet er 't figuur voor hebben, het moet bij je passen. Ed bijvoorbeeld, heeft de armen waarop zo'n tattoo gemakkelijk past. Bij mij kan zo'n cavallo rampante 3x om mijn arm. :o:D
En hoe zal hij eruit zien als je 80 bent. Weinig steigerend iig ...
.
sharknose67
23-07-2010, 02:28
De enorme tattoo-hype van enkele jaren geleden is gelukkig weer voorbij. Iedereen liet zich maar volbehangen met tattoo's en piercings. Die trent is weer verleden tijd. Maar iedereen moet het zelf weten. Puur gevoelskwestie.
Zelf ben ik ook niet zo'n voorstander van een tattoo Menno. Je moet er 't figuur voor hebben, het moet bij je passen. Ed bijvoorbeeld, heeft de armen waarop zo'n tattoo gemakkelijk past. Bij mij kan zo'n cavallo rampante 3x om mijn arm. :o:D
En hoe zal hij eruit zien als je 80 bent. Weinig steigerend iig ...
Waarom denk je dat ik 'm op m'n arm heb laten zetten en niet op m'n borst ;):). Dan blijft het zal lang mogelijk een steigerend paard :D. Het is idd iets wat ieder voor zich moet weten en iedereen heeft het recht om z'n mening te ventileren.
Waarom denk je dat ik 'm op m'n arm heb laten zetten en niet op m'n borst ;):). Dan blijft het zal lang mogelijk een steigerend paard :D. Het is idd iets wat ieder voor zich moet weten en iedereen heeft het recht om z'n mening te ventileren.
Ed, helemaal mee eens. Ik wilde echter na alleen maar lovende woorden iets meer balans in de gemiddelde stellingname brengen.
Mrs.Spider
23-07-2010, 23:43
Ik ben er harstikke blij mee en dat is het belangrijkste toch.
En heb er zeker geen spijt van.
Ed wij gaan samen nog eens op de foto met onze steigerende paardjes.
sharknose67
24-07-2010, 00:22
Ik ben er harstikke blij mee en dat is het belangrijkste toch.
En heb er zeker geen spijt van.
Ed wij gaan samen nog eens op de foto met onze steigerende paardjes.
Komt helemaal goed, wellicht 29 augustus???
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=5142
pkiewiet
24-07-2010, 09:23
Menno, dat heet wellicht Generatiekloof... haha
Ik zit er sterk aan te denken de handtekening van Enzo Ferrari onder mijn Cavallino( op mn L arm) bij te laten zetten.
Ik draag mn F tattoo zo'n 11/12 jaar en ik wil hem weer ingekleurd hebben, komen de kleuren er weer mooier uit.
Pascal
29e: 3 armen op de foto???
Ben het geheel met je eens. Vind het mooi dat iemand het doet zeker als het een normale afbeelding is die een betekenis heeft voor iemand, ik zou het zelf alleen nooit en te nimmer doen. Al die chinese tekens of anders die tribals dat vind ik gewoon... apart.
430driver
24-07-2010, 10:35
ik ben ook geen "tattoo-man" maar kan het wel waarderen als iemand er een heeft: de tekening kan ontzettend mooi zijn gezet: er kan een bijzondere betekenis achter zitten....Kijk dat kan ik dus waarderen, maar zelf ook eentje? Nee dat nooit hahaha: dat past absoluut niet bij mij.
(heb laatst een afbeelding gezien van een pauweveer die was gezet: het leek werkelijk alsof ik naar een echte veer stond te kijken!)
moriaan1
24-07-2010, 14:21
ik ben ook geen "tattoo-man" maar kan het wel waarderen als iemand er een heeft: de tekening kan ontzettend mooi zijn gezet: er kan een bijzondere betekenis achter zitten....Kijk dat kan ik dus waarderen, maar zelf ook eentje? Nee dat nooit hahaha: dat past absoluut niet bij mij.
(heb laatst een afbeelding gezien van een pauweveer die was gezet: het leek werkelijk alsof ik naar een echte veer stond te kijken!)
waar zat die pauweveer??
Ieder z'n ding, maarre niet op mijn laif!
Mijn opa was vroeger zeeman, die had na z'n 80ste allerlei vreemde vlekken...
Ik werd tot vorig jaar regelmatig geconfronteerd met de vraag van verschillende medewerk(st)ers uit de bediening of een piercing of tattoo "kon" , gelukkig lijkt dat nu een beetje over.
"vooral een tongpeerzswing leidt tot leuke spreekverwarringen"..
Ben blij dat mijn kinderen de hekel aan naalden hebben "meegekregen".
Hans
Hans misschien een rare vraag maar hoe ga jij als ondernemer om met personeel dat tatoeages en/of piercings draagt? Als klant vind ik het onsmakelijk als iemand in het bedienend personeel beplakt is met tatoeages of voorzien is van de nodige metaalverrijkingen. Als de bediening er bijvoorbeeld zichtbaar beplakt bij zou lopen zou dat voor mij wel een reden zijn om het cafe/restaurant te mijden en er niet weer te komen.
Hoe ga jij daar zelf als ondernemer mee om?
430driver
24-07-2010, 14:40
waar zat die pauweveer??Hans
Die zat achter op haar nek. Tja zoals ik al zei: ik houd er ook niet van, maar goed, ieder t zijne
moriaan1
24-07-2010, 14:53
Hans misschien een rare vraag maar hoe ga jij als ondernemer om met personeel dat tatoeages en/of piercings draagt? Als klant vind ik het onsmakelijk als iemand in het bedienend personeel beplakt is met tatoeages of voorzien is van de nodige metaalverrijkingen. Als de bediening er bijvoorbeeld zichtbaar beplakt bij zou lopen zou dat voor mij wel een reden zijn om het cafe/restaurant te mijden en er niet weer te komen.
Hoe ga jij daar zelf als ondernemer mee om?
Omdat we veel met vakantiekrachten en jeugd werken worden we regelmatig met dit soort zaken geconfronteerd.
Op het moment dat het niet zichtbaar is, heb ik er geen problemen mee, maar in sommige gevallen kan het echt niet..
In het huishoudelijk reglement staat dit soort zaken duidelijk beschreven, dat lost al veel op.
Tijdens sollicitatie wordt ook duidelijk aangegeven wat de richtlijnen zijn.
Ach het hoort bij de jeugd, al blijken sommige "make-overs" wel heel verrassend!
Hans
Hans
ferrari-collector
26-07-2010, 15:54
Hans, ben het wel met je eens, ook ik zit in de horeca en vind dat als je zo'n beroep uitoefent dat je er gewoonweg verzorgt uit moet en mag zien.
Ook ik ben van plan om een tatoeage te laten zetten op mijn pols, ik ben van plan om daar in het klein mijn sterrenbeeld(vis) te laten zetten. Ikzelf vind dat minder storend dan piercings.
.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die een Ferrari paardje of iets anders Ferrari gerelateerd als tatoeage bij zich dragen?
In 2007 tijdens de 60 jarige Ferrari viering in Maranello een keer een man gezien die op de foto ging voor de oude fabrieksingang, met op zijn rug een Ferrari paard/ schild. Indrukwekkend! Moeten wel echte liefhebbers zijn! Moet eens kijken of ik er nog een foto van heb.
moriaan1
26-07-2010, 20:59
Hans, ben het wel met je eens, ook ik zit in de horeca en vind dat als je zo'n beroep uitoefent dat je er gewoonweg verzorgt uit moet en mag zien.
Ook ik ben van plan om een tatoeage te laten zetten op mijn pols, ik ben van plan om daar in het klein mijn sterrenbeeld(vis) te laten zetten. Ikzelf vind dat minder storend dan piercings.
Jeroen, ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen, maar ook een kleine Tattoo of piercing op een zichtbare plaats, "zoals je pols" ,is voor iemand met een "publieke" horeca-functie wat mij betreft "not done".
Daarnaast wil ik duidelijk een onderscheid maken tussen vakantie/part-time medewerkers en keuken/bedieningsmedewerkers die bewust voor de Horeca als beroep kiezen.
Als ondernemer wordt je er regelmatig mee geconfronteerd, en kun je er niet altijd omheen, maar bij mijn vaste team medewerkers "zie" je ze in geen geval!
Als je een "publieke" Horeca-carriere nastreeft, weet je dat zichtbare Tattoos en Piercings niet "kunnen" en is het in professioneel opzicht gewoon niet slim!
Hans
.
stucmania
27-07-2010, 00:26
tjah om dan ook maar ff door de bocht te komen,
ik vind het altijd erg mooie plaatjes heerlijk om naar te kijken.
Alleen als het op de huid getekend wordt ben der klaar mee.
of het nu hartjes,paardjes,bloemetjes,ha.enkruisen, of namen van de kids zijn.
ik ziet het als verminking van de huid.
wil niet zeggen dat het voor de persoon in kwestie het mooiste is dat er bestaat.
zo hebben we smaken en verschillen
alleen ooit zei een wijs man mij ooit
de 1 zijn palfond is de ander zijn vloer.
dus......... ;)
moriaan1
27-07-2010, 10:45
alleen ooit zei een wijs man mij ooit
de 1 zijn palfond is de ander zijn vloer.
Mooie uitspraak voor een stuccadoor!
Ik heb overigens respect voor jullie!
Het strak maken van een plafond is een kunst op zich!
Hans
.
In 2007 tijdens de 60 jarige Ferrari viering in Maranello een keer een man gezien die op de foto ging voor de oude fabrieksingang, met op zijn rug een Ferrari paard/ schild. Indrukwekkend! Moeten wel echte liefhebbers zijn! Moet eens kijken of ik er nog een foto van heb.
Foto gevonden.
Jolanda, dat is weer een goede reden om richting Maranello te gaan met de Ferrari.. :)
Mrs.Spider
27-07-2010, 21:46
Mooie foto Michael heel mooi.
Maar dat kleintje van mij valt dan niet op hoor.;)
sharknose67
27-07-2010, 21:50
Dat vind ik dan weer een beetje té groot. Hij is wel mooi en die beste man moet het zelf weten dat 'ie hem op z'n rug laat zetten, maar ik heb de tattoo laten zetten voor mezelf en wil 'm dan ook zelf kunnen zien. Had ik 'm natuurlijk ook op m'n buik kunnen laten zetten, maar ja dan blijft 'ie groeien :D:D:D.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.