View Full Version : Gespot op de openbare weg!
Pages :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Deel hier je mooiste foto's van bijzondere Ferrari's die je op de openbare weg bent tegengekomen. Laat ons weten om welk model het gaat en waar en wanneer je deze auto bent tegengekomen. Eventueel nog bijzonderheden
Prachtige 360 Challenge Stradale, zomer 2006 in Laren
nofear02
24-02-2007, 01:26
Zaterdag 11 november om half 4 's middags in Dordt, in de Staart, een zilverblauwe 360 Modena
nofear02
24-02-2007, 01:29
Op zaterdag 20 januari, 's middags om half 4 op de Meent in Rotterdam, deze mooie 355 spider. Gefotografeerd met mijn mobieltje
Prachtig die CS velgen op die 360 Robert
Ferrari F40 in Frankrijk bij een wegrestaurant, juni 2005
nofear02
24-02-2007, 11:28
Wow! Jeemig Peet, dan word je toch helemaal gek als je zoiets ineens zómaar ziet staan?? Geweldig man. Op weg naar t zuiden? in een F40???? pfffoeh
Wow! Jeemig Peet, dan word je toch helemaal gek als je zoiets ineens zómaar ziet staan?? Geweldig man. Op weg naar t zuiden? in een F40???? pfffoeh!
En op volle snelheid op weg naar het zuiden, ik zag hem een minuut of 20 later aankomen in mijn spiegels, ik accelereerde tot over de 200 en heb hem toen toch maar laten lopen, was geen bijhouden aan :
Fumacher
03-03-2007, 01:41
F430 in oktober 2006 (Eindhoven
F430 in oktober 2006 (Eindhoven)
Prachtige foto's Vu, beide
360 Modena (Eindhoven 03-02-2007)
612 Scaglietti (Helmond 05-02-2007
- Ferrari Enzo in Philippine (Zeeuws-Vlaanderen), maart 2005
- Ferrari F40 in Philippine, augustus 2006
- Ferrari 612 Scaglietti, april 2006
Alle drie gezien tijdens het werken in een restaurant in Philippine
nofear02
11-03-2007, 22:36
Jeeminee; Michael! Dan weet je ook niet wat je ziet?? Ben je aan t werk en zie je ineens een Enzo??! Nou, dat mag trouwens wel een goed restaurant zijn! ;
Fumacher
17-03-2007, 13:43
Deze heb ik allemaal in Parijs gespot. Die Enzo was wel hele aangename verrassing voor mij :
Die enzo is een toppertje Vu, helaas heb ik nog geen Enzo in het wild gespot.
Hier nog een paar foto's van de 599 van vd Mdijk
Mooie foto's Vu en Peter
@ Vu super om zo Enzo in het wild te zien !!
@ Peter waar isde 1e foto genomen ?
2e foto is bij de volvo dealer in Best
3e foto is bij van de Akke
Peter,
Ik zag nog nooit een 599 GTB IRL. Lijkt wel of er een rolkooi in zit, wat is dat?
gr.,
Gij
@gairo: Die eerste foto is een stoplicht eerder dan foto 2, hier linksaf en je staat gelijk voor het stoplicht bij de Volvodealer.
@ Gijs, ik heb hem nu ook pas voor de 2e keer IRL op de openbare weg gezien, toevallig deze zelfde 2 dagen ervoor op de ring van Eindhoven. Deze auto is inderdaad voorzien van een Rolkooi, Ziet er mooi uit, netjes weggewerkt volgens mij
Fumacher
18-03-2007, 14:49
Peter, dat plaatje van de 599 waarbij die op de rem staat is prachtig
Nog wat auto's die in Philippine stonden, waaronder een Ferrari F430. Foto's zijn gemaakt in oktober 2005
autofotoDOTbe
26-03-2007, 20:01
http://img126.imageshack.us/img126/5115/308gtsi800afoe1.jpg
http://img131.imageshack.us/img131/8219/308gtsi8001afsm0.jpg
http://img131.imageshack.us/img131/9712/308gtsi8002afrx6.jpg
http://img164.imageshack.us/img164/5809/308gtsi8003afrw4.jpg
Het zonnetje schijnt, dus de Ferrari komt weer op straat
Marcello
26-03-2007, 21:44
Hoi NL spotters,
Zo'n F599 in de showroom is wel aardig, maar ik moest er nog aan wennen.
Deze stond vorige week hier in Apeldoorn. Ik reed er langs, zag dat apparaat staan, dacht eerst dat ik droomde! Wat zullen we nou krijgen, hier in dit boerendorp! Ik bovenop de rem en in de "R" uiteraard. Camera had ik gelukkig bij me. Zomaar in het wild is zo'n F599 wel erg gaaf hoor!
Ciao!
Marcell
575 op een sombere dag (bij Pon)
2 weken geleden kwam ik deze Mondial 3.2 Cabrio nog tegen in Enschede
druk baasje, die heb ik vorige week in Amsterdam gezien ;-
fransgoud
01-05-2007, 11:12
Ferrari 612 Scaglietti bij ons in Sliedrecht. Beetje jammer van het felle zonlicht en de moeilijke hoek om de foto te maken. Zal proberen nog eens betere foto's te maken
Ik kwam nog wat onbewerkte foto's van Le Mans tegen, moet ik voor die 2e foto nou een nieuw topic aanmaken? Gespot op de camping
modena82
01-06-2007, 19:22
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=1214748364825052007210220
Deze 599 werd vorige week door mijn jongere broertje vastgelegd in Dordrecht
Vandaag nog een 355 en een 328 gezien, ze reden achter elkaar op de A50. Helaas niet in dezelfde richting als mij dus geen pics.
Een vriend van mij heeft diezelfde 599 afgelopen maandag bij een rally evenement in R-dam gezien
fransgoud
06-06-2007, 14:36
Hier wat betere foto's van 612 Scaglietti bij ons in Sliedrecht. Overigens niet zelf gemaakt
Het is niet te geloven maar wat denken jullie dat ik zie vandaag in de buurt van Schiphol zag rijden.
NIET SCHRIKKEN HOOR !!!!!!!!!!!!
een oranje Aston Martin DB9
en dan niet metallic of iets dergelijks maar gewoon Hollands ORANJE ,ik vind het een mooie kleur maar voor een DB9 ,kom op jongens weten ze echt niet wat ze met de geld moeten doen.
Gr, Vincen
Ik heb er ook nog een paar:
Tegengekomen op weg naar SpaItalia :
Mondialseeker
09-06-2007, 20:01
eergisteren op 3 km van de deur in Westende
groeten
Jurge
Mondialseeker
09-06-2007, 20:03
gelukkig was niet iedereen op Spa Italia
in Oostende
eergisteren op 3 km van de deur in Westende
groeten
Jurgen
Die ken ik Jurgen! Is de 599 GTB van Dhr. Dekeyser uit Knesselare. (Te herkennen aan de nummerplaat die altijd met DKR-... begint) Ik zie deze wagen af en toe eens in Aalter als de man naar zijn stamcafé gaat. Heel mooi dat we er nu ook eens foto's van hebben. Naast deze wagen heeft hij ook nog een Testarossa en een 550 Maranello en nog een 10-tal andere supercars (zoals o.a. Mercedes SLR)
Greetz
Reibe
Mondialseeker
12-06-2007, 22:11
Die ken ik Jurgen! Is de 599 GTB van Dhr. Dekeyser uit Knesselare. (Te herkennen aan de nummerplaat die altijd met DKR-... begint) Ik zie deze wagen af en toe eens in Aalter als de man naar zijn stamcafé gaat. Heel mooi dat we er nu ook eens foto's van hebben. Naast deze wagen heeft hij ook nog een Testarossa en een 550 Maranello en nog een 10-tal andere supercars (zoals o.a. Mercedes SLR)
Greetz
Reiben
Reiben, thx for the info!! Het is Roland Dekeyser, niet?
Ik heb inderdaad
77269 testarossa op DKR-100
93979 512 TR op DKR-216
103851 F50 op DKR-100
119570 550 Maranello op DKR-009
nu nog de 599, maakt een leuke garage!
Jurge
Reiben, thx for the info!! Het is Roland Dekeyser, niet?
Ik heb inderdaad
77269 testarossa op DKR-100
93979 512 TR op DKR-216
103851 F50 op DKR-100
119570 550 Maranello op DKR-009
nu nog de 599, maakt een leuke garage!
Jurgen
Ben niet zeker of het Roland is, maar ik zal eens navragen, er zijn een paar mensen die ik ken die hem ook vrij goed kennen. Kun je die foto's van zijn wagens hier ergens plaatsen of mij eens doormailen? Want ik ben wel geïnteresseerd in zijn auto's want die F50 bv heb ik nog nooit gezien
Greetz
Reibe
Via autogespot.com nog een paar foto's gevonden van de wagens van Dhr. Dekeyser
Foto1: 599 GTB (Voor zijn stamcafé in Aalter, waar ik de wagen soms zie staan)
Foto2: 550 Maranello (In Knesselare
Ben ook wel eens benieuwd naar zijn andere Ferrari's, en eigelijk vooral naar zijn F50 want die heb ik nog nooit gezien
Greetz
Reibe
Vanmiddag heb ik in Eindhoven een rode 599 GTB gespot!
Ik wilde oversteken bij een stoplicht en hij stopte recht voor m'n neus :)
Hij had 360 CS-style velgen, beeldschoon. Ik wachtte nog even om te genieten van het geluid, maar jammer genoeg reed hij niet met rokende banden weg:(
Helaas geen foto..
Vanmiddag heb ik in Eindhoven een rode 599 GTB gespot!
Ik wilde oversteken bij een stoplicht en hij stopte recht voor m'n neus :)
Hij had 360 CS-style velgen, beeldschoon. Ik wachtte nog even om te genieten van het geluid, maar jammer genoeg reed hij niet met rokende banden weg:(
Helaas geen foto...
Nou dan moet je mij toch eens vertellen waar dat geweest is zeg! Ik fiets hier toch niet voor niks iedere keer naar de TU/e toe? Moet ook wel eens wat leuks tegenkomen hoor... Heb slechts een rode Enzo, rode F430, blauwe F430 Spider, rode 360 en rode 328 hier in Eindhoven zien rijden... Beetje waardeloos :
Nou dan moet je mij toch eens vertellen waar dat geweest is zeg! Ik fiets hier toch niet voor niks iedere keer naar de TU/e toe? Moet ook wel eens wat leuks tegenkomen hoor... Heb slechts een rode Enzo, rode F430, blauwe F430 Spider, rode 360 en rode 328 hier in Eindhoven zien rijden... Beetje waardeloos :)
Een rode Enzo !!! Waaaat....
Waar? Wanneer? Die van Dhr. vd Moesdijk die in Best staan bij een Audi dealer? Das wel een waanzinnige spot, een Enzo gewoon in Ehv.
Die 599 stopte bij het kruispunt op de Fellenoord bij de gele kegels, tegenover de TU/e :
Een rode Enzo !!! Waaaat....
Waar? Wanneer? Die van Dhr. vd Moesdijk die in Best staan bij een Audi dealer? Das wel een waanzinnige spot, een Enzo gewoon in Ehv.
Die 599 stopte bij het kruispunt op de Fellenoord bij de gele kegels, tegenover de TU/e :)
Nou, dan weet je ook ongeveer waar ik die enzo gezien heb :D Ik zag em een kruising verderop (Kruising Kennedylaan en binnenring). Hij kwam van richting de snelweg en ging toen de ring op richting de Boschdijk. Reed toen nog op Belgische handelaarsplaten, dus dat moet ongeveer op dezelfde dag geweest zijn als deze spot: http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=fbc0590ac
Heb er zelf geen foto's van gemaakt overigens. Ben ten eerste al geen fotograaf, en ik zag em pas toen ie de ring opgedraaid kwam (stond daar in de binnenbocht op iemand te wachten, samen met wat vrienden van de opleiding), maar daarvoor heeft ie al een tijdje bij het stoplicht gestaan schijnt
Het is niet te geloven maar wat denken jullie dat ik zie vandaag in de buurt van Schiphol zag rijden.
NIET SCHRIKKEN HOOR !!!!!!!!!!!!
een oranje Aston Martin DB9
en dan niet metallic of iets dergelijks maar gewoon Hollands ORANJE ,ik vind het een mooie kleur maar voor een DB9 ,kom op jongens weten ze echt niet wat ze met de geld moeten doen.
Gr, Vincent
Hey vincent,
Wat gaaf man! laatst stond er bij een bedrijf achter m'n huis een zwart metallic aston martin vanquish! ook gaaf, en wat een geluid als dat ding wegrijdt!
Groet robi
Nou, dan weet je ook ongeveer waar ik die enzo gezien heb :D Ik zag em een kruising verderop (Kruising Kennedylaan en binnenring). Hij kwam van richting de snelweg en ging toen de ring op richting de Boschdijk. Reed toen nog op Belgische handelaarsplaten, dus dat moet ongeveer op dezelfde dag geweest zijn als deze spot: http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=fbc0590ac
Heb er zelf geen foto's van gemaakt overigens. Ben ten eerste al geen fotograaf, en ik zag em pas toen ie de ring opgedraaid kwam (stond daar in de binnenbocht op iemand te wachten, samen met wat vrienden van de opleiding), maar daarvoor heeft ie al een tijdje bij het stoplicht gestaan schijnt.
hoeveel foto`s wil je van deze enzo hebben???
heb er 37 foto`s van
eentje doe ik ff uploaden dit is dus de eigenaa
Gisteren gezien rond A'dam echt heel gaaf !!!!!!!!!!!!
een zwart Audi R
Gisteren gezien rond A'dam echt heel gaaf !!!!!!!!!!!!
een zwart Audi R8
Ik vind het ook een prachtige wagen, ik ben er al een stuk of 5 tegengekomen:
http://img46.imageshack.us/my.php?image=2407bypterps272aanoi4.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?image=2307bypterps773aanpr6.jpg
.
Nog wat foto's van de vakantie
Ik vind het ook een prachtige wagen, ik ben er al een stuk of 5 tegengekomen:
http://img46.imageshack.us/my.php?image=2407bypterps272aanoi4.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?image=2307bypterps773aanpr6.jpg
Supergave foto's zeg! Vind vooral die zwarte heeel mooi. Waar heb je dat nou weer zien staan? Tijdens de vakantie ergens tegengekomen ofzo? Ik ben er in ieder geval nog geen tegengekomen, niet zo heel gek trouwens.
Ook mooie vakantiefoto's trouwens! Kunt het slechter treffen, 2x in een maand naar Italië :
Gisteren een rode 328 gezien voor restaurant "Het Sparrenhof" in Aalter waar ook Dhr. Dekeyser vaak komt. Jammer genoeg geen foto
Greetz
Reibe
fransgoud
16-07-2007, 12:33
Ik heb op www.autogespot.nl foto's gevonden van de F430 die in Sliedrecht stond. Deze is niet meer te zien, tegenwoordig staat er een 612 Scaglietti (zie eerder geplaatste foto's. Weet niet of de eigenaar de F430 ook nog heb. Zie hier de foto's: www.autogespot.nl/viewimages.php?id=2214748364805042007205641
beaugamin
25-07-2007, 12:55
Ben niet zeker of het Roland is, maar ik zal eens navragen, er zijn een paar mensen die ik ken die hem ook vrij goed kennen. Kun je die foto's van zijn wagens hier ergens plaatsen of mij eens doormailen? Want ik ben wel geïnteresseerd in zijn auto's want die F50 bv heb ik nog nooit gezien
Greetz
Reiben
Hello,
Sorry for my bad nederland...
It's the Roland's car...
For info, he has'nt the Testarossa, 512TR and Maranello anymore.
Also he never had a F50 !!!
Did you know that he had a red 360 with white interior ??
nofear02
25-07-2007, 13:09
Hello, Sorry for my bad nederland...
It's the Roland's car... For info, he has'nt the Testarossa, 512TR and Maranello anymore. Also he never had a F50 !!!
Did you know that he had a red 360 with white interior ???Hai Beaugamin! Nice to see you on the site again. You are very welcom! No excuses necessary for your nederlands; we all know english very well, and we like it a lot that you are talking with us here together! And thanks for your info! greet
Hello,
Sorry for my bad nederland...
It's the Roland's car...
For info, he has'nt the Testarossa, 512TR and Maranello anymore.
Also he never had a F50 !!!
Did you know that he had a red 360 with white interior ???
No I didn't know. Thanks for the information. Do you know Mister Dekeyser personaly? Or where do you have the information from? Because he sold his Maranello not so long ago
Greetz
Reibe
beaugamin
26-07-2007, 20:59
Yes, i know him personnely...
He's a kind person.
He sold the 550 several months now.
And he sold the Testa and the 512TRsome years ago..
Thanks for all the info Greg. I think I recognize your Dino. Weren't you with the FCB in Poeke before the castle not so far after the 60th relay in Belgium?
A friend of mine took pictures there
Greetz
Reibe
TOTO70_0
03-08-2007, 22:34
Binnenkort te spotten op de Nederlandse weg
Tijdens mijn vakantie ben ik met m'n vriendin een aantal uur in Maranello geweest. Dit was de eerste Ferrari die we hebben gespot op het terein van de Ferrari Fabrieken. Wat een geluid heeft dat ding!
http://i186.photobucket.com/albums/x128/pasmaar/IMG_0866.jpg
.
De rest is nog niet gespot en op internet gezet :)
Cor:
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=e1690 (soory, mensen kennen het type net ;))
Bram:
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=9214748364816042007003557
Roger (sort of):
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364826072007160019
Lex:
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=704f4fc88
Oscar:
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=5214748364823052007163151
Jaap:
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=e1687
mavanhaasteren
23-08-2007, 09:04
kwam laatst deze tege
Erikderaaf
23-08-2007, 10:34
hmm... die was ook een beetje de weg kwijt he :D :
Vivado Ferrari
23-08-2007, 10:47
kwam laatst deze tegen
Hey bekende spot! Dat is langs de weg naar Haarlem;) Mooie Spider
nofear02
23-08-2007, 11:04
kwam laatst deze tegenGoed gedaan Marcel! Blijft altijd heerlijk om te zien, zómaar ineens een Ferrari op de weg! In t écht, zeg maar :)
Mondialseeker
23-08-2007, 21:54
vorige week in Oostende: 308 met hoogheidswaanzin :
nofear02
23-08-2007, 21:58
vorige week in Oostende: 308 met hoogheidswaanzin :DPfff, en wat moet zijn kenteken zeggen: forward eighty-eighty? of forward eight two you. Of had ie eigenlijk gewild; 2 eighty? :
Dit is bizar deze week (nee ik heb geen foto's helaas):
Dinsdag ga ik op mijn gemak binnendoor terug naar huis en staat bij een huis in Sassenheim een 308 GTS (YS-85-ZZ). Vervolgens toer ik naar Rijnsburg en staat bij HAI in de showroom een 456M GT (17-HD-ZR) en bij een huis in Rijnsburg een 360 spider (10-XN-HT).
Woensdag komt op de A4 me een 360 spider tegemoet (25-TZ-NZ ??) en staat bij mij een straat verder een McLaren SLR geparkeerd.
Vandaag moest ik mijn nieuwe auto inrijden en van Groningen naar Rotterdam transporteren. Neem ik de lange route en staan er bij Win Prins in Nunspeet (http://www.prinsesclusivo.nl/) een F430 spider, een 512BB en en 308 binnen en buiten een 430 coupe! En als laatste in een garage bij een huis in Ermelo een 360 Spider!
was wel weer leuk deze week. ben benieuwd wat morgen brengt ;
nofear02
23-08-2007, 23:47
Dit is bizar deze week (nee ik heb geen foto's helaas):
...
En als laatste in een garage bij een huis in Ermelo een 360 Spider! was wel weer leuk deze week. ben benieuwd wat morgen brengt ;)Jaaaaahaa Niels, kom op hoor hee. Dit kan niiiiiiiet. Sjit man. Bofkont!
Had je nog niet genoeg aan de 100 F's van afgelopen zaterdag? :
RedmondialTCab
24-08-2007, 09:25
je hebt van die mazzelaars :D:D:
je hebt van die mazzelaars :D:D:D
En zojuist thv Hoofddorop op de A4 een 456, ik meen groen (aan de overkant van de weg) dus nu maar wachten wat morgen brengt! ;
zojuist op een provinciale weg bij wijk en aalburg een rode 328GTS gezien en in Drunen een gele 360 modena op belgs kenteken:P wel toevallig zo vlak bij elkaa
dcpixels
24-08-2007, 23:04
Ik kon het ook vandaag weer niet laten om even bij van Vliet binnen te stappen:
456GT (rood); Superamerica (champagne); 360 Spider (blauw), MondialT; Mondial Spider; 348tb; Testarossa & F512M (allen rood) en de allermooiste van de reeks een 360 Modena F1 in zilver met donker rode bekleding. De showroom kon weer geboend worden van alle kwijlsporen! Overigens heb ik eens goed naar die F512M gekeken: wat een bruut apparaat is dat zeg
430driver
25-08-2007, 10:47
Tja de modena was n makkie haha.
De Scaglietti zie ik sinds mijn spot bij mij in de straat regelmatig rijden.
Die kerel woont in Goirle. Lucky bastard
zag vanochtend een zwatre 456:) staat volgens mij te koop bij een mercedes-handelaar in Veen, een tijd geleden stond er een rode 348TS, wat een slechte auto was dat:( sonde gewoon, geen boekjes, niets weten over eigenaren ervan en motorisch niet 100%:
Je gelooft het of niet, maar vandaag de Testarossa van Ferrariles.nl gezien in Heerhugowaard!
Morgen blijf ik binnen dus de kans dat deze rij spots van de week verder loopt is nihil
Ik kon het ook vandaag weer niet laten om even bij van Vliet binnen te stappen:
456GT (rood); Superamerica (champagne);
Die Superamerica raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb ergens gelezen dat die van Perridon is, maar dat direct na aanschaf zijn vrouw het een werkelijk afschuwelijk kleur vond, en hij niet wist hoe snel hij hem weer moest verkopen. Heeft volgens mij al zeker een jaar te koop gestaan bij VSOC. Ikzelf vind hem overigens wél fraai in die kleur, maar ja, ik heb geloof ik een iets andere kleursmaak dan de gemiddelde Ferrari-adept...
nofear02
26-08-2007, 14:03
Die Superamerica raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb ergens gelezen dat die van Perridon is, maar dat direct na aanschaf zijn vrouw het een werkelijk afschuwelijk kleur vond, en hij niet wist hoe snel hij hem weer moest verkopen. Heeft volgens mij al zeker een jaar te koop gestaan bij VSOC. Ikzelf vind hem overigens wél fraai in die kleur, maar ja, ik heb geloof ik een iets andere kleursmaak dan de gemiddelde Ferrari-adept....Heeft er iemand een foto van die America van P? Om even de kleur te zien. Snap niet dat die auto niet gewild is. Op Bellissimaas reedt toch Francois K ook met zijn A? Dat is toch een prachtig apparaat? Kan iemand daarvan een foto hier neerzetten
Heeft er iemand een foto van die America van P? Om even de kleur te zien. Snap niet dat die auto niet gewild is. Op Bellissimaas reedt toch Francois K ook met zijn A? Dat is toch een prachtig apparaat? Kan iemand daarvan een foto hier neerzetten?
K heeft een Barchetta, da's wat anders. Dit is de Superamerica van P
nofear02
26-08-2007, 16:08
K heeft een Barchetta, da's wat anders. Dit is de Superamerica van P.Nou, dat mag ik nog wel ff goed leren dan, ik zie nu nog niet veel verschil, stom :o! Vindt het toch een mooi ding van P.!
nofear02
26-08-2007, 16:13
Op Bellissimaas reedt toch Francois K ook met zijn A? Dat is toch een prachtig apparaat? Kan iemand daarvan een foto hier neerzetten?bij dez
mavanhaasteren
26-08-2007, 19:52
een makelijk verschil is dat de 550 Barchetta 2 rolbars achter de rijders heeft en die heeft de 575 Superamerica niet ;)
Nou, dat mag ik nog wel ff goed leren dan, ik zie nu nog niet veel verschil, stom :o! Vindt het toch een mooi ding van P.!
een maklijk verschil is dat de 550 Barchetta 2 rolbars achter de rijders heeft en die heeft de 575 Superamerica niet ;)
De 550 Barchetta heeft geen dak, en de Superamerica wel nie
Heeft er iemand een foto van die America van P? Om even de kleur te zien. Snap niet dat die auto niet gewild is. Op Bellissimaas reedt toch Francois K ook met zijn A? Dat is toch een prachtig apparaat? Kan iemand daarvan een foto hier neerzetten?
Volgens mij is dit hem
nofear02
27-08-2007, 00:05
een makkelijk verschil is dat de 550 Barchetta 2 rolbars achter de rijders heeft en die heeft de 575 Superamerica niet ;)
Ah! kijk, da's handige info. Thnx Marcel. Roger ook
430driver
28-08-2007, 22:44
Die Barchetta van Francois K. heeft een superwreed geluid!
heb m n keer gehoord hier in Tilburg
Vivado Ferrari
06-09-2007, 20:06
Sorry geen Ferrari, maar ik vond dit wel heel bizar!! Moet dit even delen!
Een broodje Unox worst met dito blik! Nou ja
The last SA is just beautiful :love
fransgoud
07-09-2007, 14:15
Ik heb die Superamerica pas ook gezien bij van Vliet. Ik zou zeggen, kijk op www.vanvliet.nl als hij er nog op staat, het wisselt best snel daar. Ik vond hem geweldig, mooie luxe kleur en supermooi interieur
v-barchetta
14-09-2007, 01:30
Ik heb die Superamerica pas ook gezien bij van Vliet. Ik zou zeggen, kijk op www.vanvliet.nl als hij er nog op staat, het wisselt best snel daar. Ik vond hem geweldig, mooie luxe kleur en supermooi interieur.
Hey Frans,
Ik ben het helemaal met je eens! Ik vind het een superkleur!!!
430driver
14-09-2007, 11:31
Jammer van de binnenkant: mooie kleur leer, maar iritante lichte bovenkant van het dashboard: "Heerlijk" als je in het donker op een onverlichte weg rijd.....zie je helemaal niks.
Hoedanook: zet maar neer hier in Tilburg
Vandaag ben ik na de GP van Spa-Francorchamps nog even gaan voetballen. Net toen ik wou vertrekken kwam mijn ma thuis en die vertelde dat er een Ferrari in het dorp stond. Ben dan maar gaan voetballen met mijn camera
Het bleek een Mondial T Cabriolet te zij
nofear02
16-09-2007, 21:20
Leuk Bert! Goeie foto's. Altijd leuk om te zien. En een leuke verrassing voor je. Bestuurder/eigenaar niet gezien
Leuk Bert! Goeie foto's. Altijd leuk om te zien. En een leuke verrassing voor je. Bestuurder/eigenaar niet gezien?
Nee jammer genoeg niet. Die was binnen in de motorzaak op de achtergrond. De wagen heeft er overigens meer dan 2 uur gestaan
Greetz
Reibe
ooit gespot tijdens een vakantie in Barcelona...
http://autogespot.com/viewimages.php?id=c09031aa
een prachtige enzo met daarin een aziatische man die aan het kaart lezen was
430driver
21-09-2007, 19:34
mooi kleurtje
een prachtige enzo met daarin een aziatische man die aan het kaart lezen was.
Was dat niet de chinees die bezorgt werd
Zaterdag in Rotjeknor. En zondag nog een 512 TR. Het leven is mooi in Maranello aan de Maas :
430driver
24-09-2007, 16:51
Zaterdag in Rotjeknor. En zondag nog een 512 TR. Het leven is mooi in Maranello aan de Maas :)
In "EEN" maranello aan de maas hahahahahaha.
Gave spot en wat een geluk zondag nog één!
Goed man
430driver
24-09-2007, 16:54
Vandaag ben ik na de GP van Spa-Francorchamps nog even gaan voetballen. Net toen ik wou vertrekken kwam mijn ma thuis en die vertelde dat er een Ferrari in het dorp stond. Ben dan maar gaan voetballen met mijn camera
Zeg Reiben, heeft je camera die voetbalpartij wel overleefd trouwens hahaha.
vanmorgen op weg naar school een blauwe 360 modena in wijk en aanburg gezien, en vlak bij school in den bosch een gele 360 modena:D wat een geluis joh:) prachtig!! hopelijk gaat het op de terugweg weer z
even een verbetingin van zojuist, die gele was geen modena maar een spider, wat is dat een prachtwagen:D ik vind hem persoonlijk mijn favoriete ferrari, die lijnen zijn zoo mooi en alles klopt aan die auto, ik probeer mijn vader weleens over te halen om i.p.v een f355 een 360 te gaan kopen, das toch stukken beter, maarja niet iedereen heeft dezelfde smaak dus ik zou nog verder moeten dromen om ooit eens in een 360 mee te mogen rijden...mzzl M@rce
430driver
01-10-2007, 15:42
tja, da's toch wel een hele belevenis...zeker als je dan zelf mag rijden!
Die F1 bak rijdt echt super! erg snel...enne die 400pk is ook nie verkeerd!]
(Ik zal weer 's gaan bellen wanneer ik weer s mag rijden :D:D:D
ja das zeker niet verkeerd, dat f1 lijkt me ook super, kan je je handen gewoon mooi aan het stuur houden en met een handbak kun je die schakelsnelheid nooit bijhouden, het is gewoon blijven katapulteren volgens mij. als je de mogelijkheid hebt moet je hem zeker benutten, maar maak er geen misbruik van:
Vivado Ferrari
04-10-2007, 17:28
Zondag 'gespot' in Zandvoort. Ik was daar voor de A1GP. Mijn vriendin had kaarten geregeld. De gereserveerde plaatsen waren bezet door een of andere lompe boer, die weigerde weg te gaan. Ruzie met 6 man staan maken daarzo....Mijn verstand vertelde me, dat we de race maar in de duinen moesten gaan kijken.....A1GP geef ik nog 1 jaar, dan is het over.
Geloof me, ik ga nooit meer naar zo'n evenement, maar die Modena maakte een hoop goed...
430driver
04-10-2007, 18:28
ik ben vorig jaar geweest Vincent. Dat was ook zo "goed"geregeld.
Superweinig eettentjes en bij de biertent bij onze tribune was het bier op dus dat was goed......NOT! het is dat ik de kaartjes had gekregen, anders was ik zelf nooit gegaan
Vivado Ferrari
07-10-2007, 18:02
Gisteren parkeerde er een zwarte Ferrari 360 Modena Spider bij mijn werk voor de deur. De bestuurder kwam even een sapje halen in mijn Panini winkeltje......Natuurlijk heb ik hem een compliment gegeven. Die Modena zag er superstrak uit......
Tricky-design
07-10-2007, 18:22
Zeker een nette modena, deze parkeren nou nooit op mijn werk voor de deur :(
Vaak porsches, dikke audi's (A8, RS4) en BMW's (7.45 en 5.40) maar zover ik weet rijden onze klanten geen ferrari :
nofear02
07-10-2007, 21:00
Gisteren parkeerde er een zwarte Ferrari 360 Modena Spider bij mijn werk voor de deur. De bestuurder kwam even een sapje halen in mijn Panini winkeltje......Natuurlijk heb ik hem een compliment gegeven. Die Modena zag er superstrak uit.......Hee leuk! In de wagen kijkend...: krijgt de bestuurder nou een zoen van zijn vriendin of zo?? :
Natuurlijk heb ik hem een compliment gegeven.
Daarvoor had je hem natuurlijk al uitgebreid over F-chat verteld neem ik aan?? ;)
Prachtige wagen inderdaad. Altijd leuk om zoiets ineens onverwachts tegen te komen op een bekende locatie
vandaag deze prachtige ferrari gespot helaas geen fotos kunnen maken... gespot in de prachtige hoeksewaard
http://www.f-chat.eu/attachment.php?attachmentid=9612&stc=1&thumb=1&d=1190490900
.
mavanhaasteren
08-10-2007, 00:19
Hee leuk! In de wagen kijkend...: krijgt de bestuurder nou een zoen van zijn vriendin of zo?? :)
volgens mij zijn ze effe op zijn frans aan het zoenen:
Vandaag ging ik naar de school en zag daar een 355F1GTS staan, ik heb er dan een paar foto's van getrokken:) het is niet zo'n goede kwaliteit want ik had alleen men gsm om er foto's van te trekken sorry daar voor. Maar mijn dag was allesins geslaagd :
mavanhaasteren
11-10-2007, 21:28
kan het zijn dat de kleur van de 355 mat is en niet een glans kleur
hij ziet er wel mooi ui
De kleur was glans maar het was vanochtend veel mist aanwezig en ik denk dat hij daar al een eindje stond
mooie ferrari deze ferraris zie je weinig in het zwart :
nofear02
12-10-2007, 00:28
De kleur was glans maar het was vanochtend veel mist aanwezig en ik denk dat hij daar al een eindje stond .Hij zal er de hele nacht gestaan hebben, de hele wagen zit onder de dauw. Kijk maar naar de voorruit ook. :). Maar zeer bedankt voor uploaden Jan. Altijd leuk om te zien. En ik snap dat je dag geslaagd was! Zómaar een F tegenkomen, in het wild; altijd lekker!
Hij zal er de hele nacht gestaan hebben, de hele wagen zit onder de dauw. Kijk maar naar de voorruit ook. :). Maar zeer bedankt voor uploaden Jan. Altijd leuk om te zien. En ik snap dat je dag geslaagd was! Zómaar een F tegenkomen, in het wild; altijd lekker!
Hele mooie wagen inderdaad Jan! Bedankt voor de foto's. Alleen begint Robert precies wat last te krijgen van zijn geheugen... hij verwart je al met Stef ;)
Greetz
Reiben
430driver
12-10-2007, 17:32
heb laatst in Tilburg ook een zwarte 355 gezien: de eerste die IK in het zwart zag.....Prachtig
Ik ben dan efkes tijdens de lessen naar buiten geweest om die foto's te nemen en dat interieur is gewoon subliem,gedetailleerd in één woord prachtig :). Vergissen is menselijke he :
Gespot in centrum van Oud-Beijerland met kenteken = dd-gf-29 bekende van hier
nofear02
13-10-2007, 19:01
Gespot in centrum van Oud-Beijerland met kenteken = dd-gf-29 bekende van hier?Ja een bekende. Komt uit 's Gravendeel. Zit niet hier
Ja een bekende. Komt uit 's Gravendeel. Zit niet hier.
leuk leuk :) nofear heb trouwens vernomen dat in westmaas ook eentje te vinden is..
Mooi plaatje, met dat zonlicht lijkt het wel een geschenk uit de hemel :
Hier een paar plaatjes van mijn die ik gisten heb gezien
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0154.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0160.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0171.jpg
.
mooie foto's, die 599 GTB fiorano is echt prachtig . Heb die allemaal met toeval gezien? Je hebt dan ook een lucky day achter de rug :
Tricky-design
14-10-2007, 23:31
Doe je goed 575 GTC. Mag ik vragen waar je deze tegen bent gekomen
nofear02
15-10-2007, 00:53
Doe je goed 575 GTC. Mag ik vragen waar je deze tegen bent gekomen?In Heeze, schuin onder eindhoven. Waar Ricars woont. Die heeft ze ook al vaker gezien
In Heeze, schuin onder eindhoven. Waar Ricars woont. Die heeft ze ook al vaker gezien.
deze man heeft nog veel meer mooi spul ;) zoals wel vaker te zien is op autogespot.nl...
Die 599 ben ik wel met toeval tegen gekomen :) in bes
deze man heeft nog veel meer mooi spul ;) zoals wel vaker te zien is op autogespot.nl....
Weet ik :D
F40
575 M Maranello
F430 Spide
Gespot in centrum van Oud-Beijerland met kenteken = dd-gf-29 bekende van hier?
Mooi, maar wat staat erachter? Ghostbusters of zo?.
Mooi, maar wat staat erachter? Ghostbusters of zo?..
dat is een overgespoten ambulance ( oude amerikaans ofzo) doet nu dienst als reclame auto van decorrete volgens mij.
erg gaaf ding :
Hier een paar plaatjes van mijn die ik gisten heb gezien
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0154.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0160.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_0171.jpg
Dat is bij mij in het dorp :)
Ben je speciaal naar Heeze gekomen om ze te kunnen spotten?
Ik rij er ook vaak langs, helaas heeft mijn camera te weinig zoom om goede foto's te kunnen maken. Maar ik heb al veel fraais gezien:
F40, F430 spider, 575M Maranello (geel) LP640, Phantom, R8, 997 GT3RS, Z8, Z4/M
Irritant genoeg zie ik ze nooit rijden hier in het dorp, alleen de Z4/M :
Ik rij er ook vaak langs, helaas heeft mijn camera te weinig zoom om goede foto's te kunnen maken. Maar ik heb al veel fraais gezien:
Irritant genoeg zie ik ze nooit rijden hier in het dorp, alleen de Z4/M :(
heb je toevallig ook fotos van het huis ziet ervolgens mij niet verkeerd uit :
dat is een overgespoten ambulance ( oude amerikaans ofzo) doet nu dienst als reclame auto van decorrete volgens mij.
erg gaaf ding :)
Ja zie je wel, dat dacht ik al. da's dus dezelfde als uit de ghostbusters film, alleen die was wit. Ook gaaf ding ja ( er is zelfs een 1:18 model van de ghostbusters filmauto)
Hou het toch bij Ferrari's hoor....
groet Role
Irritant genoeg zie ik ze nooit rijden hier in het dorp, alleen de Z4/M :(
Ja is 3 kwatier fietsen dus niet zo ver het was mooi weer en ik had toch niets te doen.
laast stond ik daar wou ik net weg gaan, gaat de garage open komt er een F40 uit ging even een blokje rijden :)
en die Phantom heb ik al 2 kee zien rijden 1 keer in Helmond en 1 keer in Mierlo
en die Z8 heb ik ook al een paar keer gezien in Eindhoven en Mierl
Ja zie je wel, dat dacht ik al. da's dus dezelfde als uit de ghostbusters film, alleen die was wit. Ook gaaf ding ja ( er is zelfs een 1:18 model van de ghostbusters filmauto)
Hou het toch bij Ferrari's hoor....
groet Rolee
ferrari's zijn toch wat sneller ;) verbruik zal wel niet veel schelen :
fransgoud
19-10-2007, 13:22
Hmm, dat is een mooi stekkie daar zeg. Hoe mag dat dorp heten? Stel dat ik een keer in de buurt kom, dan ga ik zeker effe zoeken
FerrariFan
23-10-2007, 17:00
Heeze is nou niet echt in de buurt:( geloof iets van 165 KM van mij vandaan, en fietsen een beetje ver hé;) En met de trein? Van Eindhoven weet iemand hoelang het is? Want ik ga waarschijnlijk zaterdag naar Eindhoven Design week ff die concepts auto's bekijken misschien kan ik meteen door:
een prachtige enzo met daarin een aziatische man die aan het kaart lezen was.
dat is Brandon Wang, het schijnt dat deze man een aardige collectie ferrari's bezit.
hier wat foto's van een F430 in Dusseldor
ferrari-fan
23-10-2007, 22:13
tof ik wou dat ik ook een f in mijn bezit had maar toch nog een heel aantal jaartjes wachten :D :
die man uit heeze is nog maar 33 jaar heeft het dus goed voor elkaar :
dat is Brandon Wang, het schijnt dat deze man een aardige collectie ferrari's bezit.
hier wat foto's van een F430 in Dusseldorf
heb ik weer wat geleerd :) hij was volgens mij ook in parijs gespot...
430driver
24-10-2007, 18:23
<jammer, maar ik was niet snel genoeg voor een foto :( >
Eergister stond ik te koken (keuken aan de straatkant)....Hoor ik ineens een kabaal....komt er een 360 spider langsgereden! Volgens mij één met Tubi-uitlaat, want wat een heerlijk kabaal
Vivado Ferrari
24-10-2007, 19:08
<jammer, maar ik was niet snel genoeg voor een foto :( >
Eergister stond ik te koken (keuken aan de straatkant)....Hoor ik ineens een kabaal....komt er een 360 spider langsgereden! Volgens mij één met Tubi-uitlaat, want wat een heerlijk kabaal.
Je moet ook tegenwoordig overal camera's neerleggen. Auto, keuken, werk, in je broekzak, op vakantie, onderweg, in de 2de auto, in je jaszak etc etc.
Tijdens het werk kwam ik die zwarte 360 Spider tegen. ik zat met mn handen in het deeg en bloem, en ineens stond ie voor de deur.....Nokia was paraat!:) (zie post #136)
Afgelopen zaterdag was ie er weer. Volgende keer maar even F-Chat flyer meenemen;
430driver
24-10-2007, 20:34
Tja, op zulke momenten baal ik als een stekker, want het was té laat om met m'n telefoon naar buiten te rennen! Maar goed, de herinnering blijft.
Kijk, ze komen steeds dichter op m'n pad, dus wie weet in de nabije toekomst.....:
Ik had vandaag ook zoiets. Lag half slapend in de bus toen ik terugkwam van school en er plots iets "Racing Red" in de tegengestelde richting opdook. Was een hele mooie 575M. Maar ik was zo verwonderd dat ik die wagen tegenkwam dat ik er nooit aan dacht om een foto te proberen maken met mijn gsm
Greetz
Reibe
ik was net nog was foto's aan het door kijken en kwam er achter dat ik in berlijn nog wat had gespot
Cultureweek met school(21-05-2007 tot 25-05-2007); in berlijn hebben ze hele mooie cultuur :D
360 Modena, op de heenweg van uit de bus in tegen gesteldenrichting (eerst al een rode 360 Modena en gele Daytona gemist)
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a1.jpg
F430 Spider, Onze eerst actietijd nacht trip door Berlijn wil ik een foto maken van het sonycenter, hoor ik links achter van mij een herkenbaar geluid van een F430 kijk ik om komt deze F430 aan rijden :)
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a3.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a3-1.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a3-2.jpg
412, dag 2 trip met de bus door Berlijn kom ik een deze tegen later nog een 612 maar die heb ik gemist omdat ik iemand een foto liet zien van een Lamborghini Murciélago liet zien, die ik net er voor had gespot
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a7.jpg
F430 Spider, Donderdag avond, net een heerlijke pizza op en als toetje komt dit voorbij :) later ook nog een Lamborghini Gallardo Spyder, Lamborghini Murciélago en een Lamborghini Gallardo SE :)
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a21-3.jpg
2X 612, laaste dag een uurtje vrij rond lopen in berlijn
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a15.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p42/j-v-b/b7/a17-8.jpg
een heel leuk weekje gehad daar heelveel gezien van Aston Martin's tot Rolls-Royce's :
nofear02
24-10-2007, 23:03
Dat is inderdaad hele goed cultuur Gairo! :D :D :D. hahaha. Jij snapt het! maar snappen de leraren dat ook? <proest> ;
Dat is inderdaad hele goed cultuur Gairo! :D :D :D. hahaha. Jij snapt het! maar snappen de leraren dat ook? <proest> ;)
De meeste imdels wel ;) en zo lang ik ook nog foto's maken van ander dingen dan was het goed ;)
ik heb die week ruim 400 foto's gemaak waarvan maar 76 van auto's :
FerrariFan
25-10-2007, 12:03
Hey,
575 GTC Bedankt voor je PB.
Maar weet je ook het adres misschien van die persoon? Want naar het station ben ik al +/-3uur onderweg =O Dan heb ik niet zo zin in zoeken, al is het voor een hopelijk goede blik op die Ferrari's in Heeze.
Met vriendelijke groet,
FerrariFa
Hey,
575 GTC Bedankt voor je PB.
Maar weet je ook het adres misschien van die persoon? Want naar het station ben ik al +/-3uur onderweg =O Dan heb ik niet zo zin in zoeken, al is het voor een hopelijk goede blik op die Ferrari's in Heeze.
Met vriendelijke groet,
FerrariFan
ik kan je wel vertellen dat het aan de rand van heeze is
bron: http://www.johnwolbers.nl/in-deze-business-is-het-zaak-klanten-een-leven-lang-te-binden.html
ps op zijn hyves staan nog fotos van een ferrari van hem ;) (voor de liefhebbers)
mvg
pasca
is dit niet een bekende van hier ;)
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364825102007181632
en deze ook volgens mij ;)
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364825102007181111
.
FerrariFan
25-10-2007, 20:54
Dankje pascal.
Met vriendelijke groet,
FerrariFa
Dankje pascal.
Met vriendelijke groet,
FerrariFan
Graag gedaan ;
mooi foto's heb jij veel geluk gehad. Een schoolreis en dan nog eens mooie F's tegen komen ik vindt die F430 spider in het grijs nog mooi getrokken mss niet heel zuiver maar het heeft wel nog iets :
Ik heb vandaag wat rondgereden met de wagen door Brugge voor mijn vriendin. Was een saaie tocht, alleen dat ik een F430 Spider tegenkwam en een witte Aston Martin Vanquish was de moeite. Alleen jammer dat ik m'n camera niet bij had
Greetz
Reibe
dcpixels
28-10-2007, 22:31
Zaterdag even wat ophalen met een bestelbusje, en kijk eens wat mij passeert op de A16 th. van Brienenoordbrug!?? Snel de camera erbij en de achtervolging ingezet (die ik al snel verloor ;-
TestaRossa
29-10-2007, 00:07
Ik reed zaterdag met de Testarossa op de ring in Brussel, zag ik deze rijden, heb geen flauw idee wat het was, in elk geval leuk speelgoed.
Weet iemand soms wat dit is ?
RedmondialTCab
29-10-2007, 03:32
Het is een Ariel Atom ( nee geen wasmiddel :D:D:D)
Basic drive ...
je moet geen regen hebben !!!!
http://www.arielmotor.co.uk/04/frames.htm
.
Wat een mooie auto die 599GT
360spider
31-10-2007, 10:05
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/223599027.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108380429.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108380338.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108380289.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108380237.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108380184.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108380041.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108379902.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108134854.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108134661.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/108134716.jpg
Een van de eerste 5 612's op de planet...
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/102461737.jpg
http://pic19.picturetrail.com/VOL1094/3732506/7698577/101248052.jpg
Dit was dan een kleine greep uit de enkele honderden digitale en normale fotos die ik heb, ik heb eigenlijk iedere Ferrari wel een keer gezien behalve de F50. Dus dat wordt nog een paar keer langs mijn oompje in St. Tropez ;
nofear02
31-10-2007, 10:22
"don't touch'' staat er, en wat doet ie? :D :D.
en die vent krjigt een mooie bon zeg :D. lachen
360spider
31-10-2007, 11:54
"don't touch'' staat er, en wat doet ie? :D :D.
en die vent krjigt een mooie bon zeg :D. lachen.
Er stond inderdaad don't touch, maar het vrouwtje wat in de showroom werkte zij dat ik wel even mijn hand voorzichtig op de auto mocht doen voor de foto's, was leuker zij ze..... :)
En die kerel kreeg een bon omdat hij fout was gepakeerd. En je wil niet weten hoe sjaggie hij keek en was op die agent, en dat als je een wagen rijdt van 3 ton, vind het schandalig...
FerrariFan
31-10-2007, 12:36
Leuke foto's:)
zo'n auto en dan nog fout parkeren:
fransgoud
31-10-2007, 15:48
mooie foto's. in Monaco zie je altijd veel Ferrari, het is daar werkelijk een FEEST!
leuke spots ! Monaco is daar de plek voor :)
Wat vinden jullie je mooiste spot en zit hier ook nog een leuk verhaal achter ?
Ik zelf weet nog steets niet wat mijn leukste spot is een F40 die ik bij ons in het dorp heb gespot of een Enzo op de snelweg
http://s39.photobucket.com/albums/e160/F40/21-03.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/28-03.jpg
ik denk toch de F40 maar dat komt vooral het verhaal wat er achter zit.
Bij de Enzo was het zo: het was een mooie dag (28 April 2007). we reden op de snelweg naar kroymans toe. onder weg al een aantal leuke auto's gezien. zie ik in de verte een vaduct. we nader het viaduct. en zie er iets rond en laags over rijden, ik dacht bij me zelf zie ik dat nou goed ? ja ik zie het goed het is een Enzo !. dus ik roed kijk daar een Enzo ! en we rijden al onder het viaducht door. het mooiste was nog de gene met wie ik in de auto zat was aan het bellen en aan de ander kant van de lijn vroegen en wat er aan de hand was :). vervolgens dacht ik zou hij de snelweg op komen ? het duurde een tijden en we zagen nog steets niet. en opeens zagen we in de spiegel iets roods op duiken. ja hoor het is de Enzo ! gelukkig was het vrij druk op de weg en duuren het even voor dat de Enzo achter ons zat. toen hij een maal achter ons zat bleef hij even achter ons hangen omdat hij in de gaten had dat ik foto's aan het maken was. vervolgens haalt hij ons in met vol gas :) we zien hem nog net in de verte de afslag Breda nemen wij moesten naar Utrecht. later op de dag ook nog een 360 Spider gezien ;). o ja kroymans was ook leuk :) dit was niet de eerste keer dat ik naar kroymans ging en dat ik iets bijzonders tegen kwam op 04-05-2006 kwam ik ook al een keer een F50 tegen in tegen gestelden richting op een trailer maar dat is natuurlijk lang niet zo mooi
Bij de F40 ging het weer helemaal anders het was nog een koude dag (21 Maart 2007). in een tussen uur dus besloot maar weer eens op mijn fiets te stappen en rond te fietsen. En ik denk ik fiets naar het eet cafe "de pastoor" daar stond eerst die 612 en staat vaker wel iets leuks. kom ik daar aan rij ik wat rond staat er niets leuks wil ik net veder gaan, hoor ik iets aan komen, vervolgens zie ik iets laags, iets breeds, iets roods en herken het meteen als een F40 ! Mama Mia een F40 ! en dat nog wel in Helmond ! ik kon het niet geloven ik stond de springen en te schrewen en tranen scooten in me ogen. het kwam vol gas voorbij rijden o zo lekker dat geluid. nog een beetje verdooft van wat ik net zag, dacht zelfs heel even dat ik droomde maar dat was gelukkig niet. er achter aan gefiest gelukkg stond hij nog ff stil en heb nog 2 foto's kunnen maken. en toen was mijn batterij bijna leeg en mijn interengeheugen vol voor dat ik alles weer had verwiselt vas hij al weer weg. voor de rest van de dag met een big smill rond gelopen.
5 dagen later kom ik op het zelfde punt ook nog eens een Zwarte 599 GTB Fiorano tegen :) (foto pagina 3) (deze 599 heb ik vervolgens nog een keer gespot maar toen mijn camra niet bij. en deze later nog een keer gezien en wel mijn camra bij maar hem de eigenaar belooft deze foto's niet op het net te zetten)
Ik denk dat de F40 mijn mooiste spot is omdat dat het meest onverwachte was. Bij de Enzo was het mooi weer in en de dag er omheen stond al in het teken van Ferrari. dus dat makten het iets minder bijzonde
cvdzijden
01-11-2007, 23:56
- Foto's -
Dit was dan een kleine greep uit de enkele honderden digitale en normale fotos die ik heb, ik heb eigenlijk iedere Ferrari wel een keer gezien behalve de F50. Dus dat wordt nog een paar keer langs mijn oompje in St. Tropez ;)
Die 8ste foto komt mijn bekend voor, de auto dan :p Was dat niet in 2005 in Monaco? Heb hem toen ook gezien. Staat op film :)
http://nl.youtube.com/watch?v=cROyOQYmkk4
Bij de 1 min 30
360spider
02-11-2007, 10:42
Die 8ste foto komt mijn bekend voor, de auto dan :p Was dat niet in 2005 in Monaco? Heb hem toen ook gezien. Staat op film :)
http://nl.youtube.com/watch?v=cROyOQYmkk4
Bij de 1 min 30.
Is inderdaad dezelfde wagen. En de kans is ook heel groot dat wij langs elkaar heen zijn gelopen. De 355 spider die je na 550 ziet is ook precies in die bocht ongeveer langs mij heen gereden...
Wel toeval.... :
joopjoldersma
02-11-2007, 16:25
Op de terugweg uit Spanje ergens in Frankrijk
FerrariFan
02-11-2007, 16:51
Op me eigen website heb ik ook een gespotte Ferrari bij een Nederlands Benzine station langs de snel weg
AnthonyR
02-11-2007, 21:40
F430 bij het exotenbedrijf.
FerrariFan
02-11-2007, 21:47
Mooie wagen:
mooie wagen en een erg mooie foto, erg goed genomen.
dat zilvergrijze heeft wel iets voor een 430, vond hem eerst niet mooi in 't grijs maar zo is het een plaatje.
echt een strakke foto Anthon
AnthonyR
02-11-2007, 23:26
Dank je wel, staat er regelmatig, hij vetrok vlak daarna, wat een sound
dat geloof ik best ja, wat een auto is dat toch, ik vind hem wel heel mooi in die kleur zoals hij op de foto staa
AnthonyR
03-11-2007, 00:19
Nog eentje dan maar? Tijdje terug alweer maar daarom niet minder gaaf
nofear02
03-11-2007, 00:31
F430 bij het exotenbedrijf..
mooi kenteken ook! :D vooral dat sfn...:) . eigenlijk zou ie van mij moeten zijn :)
Vandaag even de file aan het ontwijken en bij een tankstation in Pijnacker stond een Testarossa. Dubbele hoge spiegels en ook een rode bies op de banden. Erg apart. Blijft stoer zo'n apparaat. Ook maar even een flyertje van hier gegeven dus wie weet :
430driver
03-11-2007, 09:39
Mooie kleur ook van die 612 Anthony!
Op Mugello stond n 612 Sessante in het zwart/bordeaux rood: da's ook apart joh! zeker gezien de lak: die was metallic, maar dan groffer dan normaal.....MOOI!
Mooie spots: ook die 430
mavanhaasteren
03-11-2007, 11:00
mooie sptos Anthony
die zijn niet erg om zomaar effe tegen te kome
dcpixels
03-11-2007, 16:36
Vandaag even de file aan het ontwijken en bij een tankstation in Pijnacker stond een Testarossa. Dubbele hoge spiegels en ook een rode bies op de banden. Erg apart. Blijft stoer zo'n apparaat. Ook maar even een flyertje van hier gegeven dus wie weet :)
Niels dat moet de Testarossa van de onderstaande foto's zijn geweest (HP-...)
Deze heeft meegedaan met Cars of Charity dit jaar ... heel apart die zwarte velgen en de rode bies (zoals bij de FXX)
360spider
03-11-2007, 16:51
Als ik eerlijk moet zijn vind ik de standaard velgen mooier..
430driver
03-11-2007, 18:32
in principe zijn dit standaard velgen, tenminste van de testarossa Series I, alleen zijn ze nu zwart gespoten met de velgrand rood gemaakt.
Dit is een Series I want hij heeft hoge spiegels
Ik vind het ook een beetje zonde.
Kijk, de Testarossa daarnaast is een series II: lage spiegels en 328-achtige velgen
Een uurtje gelden heb ik dit gespot in Eindhoven.
Fiets ik van Helmond naar Eindhoven toe. denk ik zou ik binnen door fieten of langs de groote weg. Ik denk van ik fiets maar binnen door wat dat is korter, zie ik even later in een zijstraat deze F staan :
Niels dat moet de Testarossa van de onderstaande foto's zijn geweest (HP-...)
Deze heeft meegedaan met Cars of Charity dit jaar ... heel apart die zwarte velgen en de rode bies (zoals bij de FXX).
Yep that's the one! En vandaag nog een 612 door mijn straat! Lang leve de klimaatsverandering, inmiddels november en nog steeds F's op de straat :
dcpixels
03-11-2007, 23:21
Gairo, foto van 'de motorkap met herfstblad' is natuurlijk direkt mijn nieuwe wallpaper ... wat een pracht foto! Mijn complimenten
Erikderaaf
03-11-2007, 23:23
mooi gairo! morgen even kijken offie er nog staat :
Gairo, foto van 'de motorkap met herfstblad' is natuurlijk direkt mijn nieuwe wallpaper ... wat een pracht foto! Mijn complimenten.
als je wilt heb ik hem ook in Hi-Re
cvdzijden
06-11-2007, 23:02
Al een tijdje terug. Heb deze beste man/auto ontmoet op het circuit van Zandvoort. En bleek hier bij ons in de buurt te wonen! :D Wat een auto.
dcpixels
06-11-2007, 23:25
als je wilt heb ik hem ook in Hi-Res
Mijn schermresolutie is niet al te groot, dus met de geposte ben ik al helemaal blij! Bedankt in ieder geval
Al een tijdje terug. Heb deze beste man/auto ontmoet op het circuit van Zandvoort. En bleek hier bij ons in de buurt te wonen! :D Wat een auto..
Aan die witte F430 heb ik nog hele leuke herineringen. :D
Trouwens was het vandaag goed bevallen ? ;
nofear02
07-11-2007, 08:21
Kijk, de Testarossa daarnaast is een series II: lage spiegels en 328-achtige velgen.die ZN-08 ZF F reed ook mee met de doe een wens rit. is fcn. heet peter.
ik hou altijd maar van origineel, maar moet wel zeggen dat die zwarte velgen van die tes wel een woest beest maakt zeg. tsjee.
die witte 430: :love: . was op zandvoort bij de fcn-rijvaardigheidstraining. naam van de meneer weet ik wel maar ga ik hiet niet neerzetten.
@gai, jij heb ook echt een ingebouwde f-magneet in je hoofd hé?? niet te geloven. idem aan mtange, en niels. onvoorstelbaar :D.
360spider
07-11-2007, 13:34
Gister rot dag gehad, ziek en alles ging mis....
Komt er op de terugweg een zwarte 430 Spider langs de bus heen geraasd met Tubis..... Dag weer een stukje beter ;
jeroen992
07-11-2007, 20:06
Nu ben je zeker gelijk opgeknapt! :D Ik denk dat ik gelijk beter ben
Donderdag twee Ferrari's gezien. Een F430 spider, Belgisch kenteken HA 430. Weet iemand mischien hier meer van? Zie hem vaker rijden buurt van Eindhoven/Valkenswaard. Woont volgens mij vlak over de grens.
De ander: een rode 575 Maranello met Zwitsers kenteken. Super om te zien want deze zie ik niet zo veel
Donderdag twee Ferrari's gezien. Een F430 spider, Belgisch kenteken HA 430. Weet iemand mischien hier meer van? Zie hem vaker rijden buurt van Eindhoven/Valkenswaard. Woont volgens mij vlak over de grens.
De ander: een rode 575 Maranello met Zwitsers kenteken. Super om te zien want deze zie ik niet zo veel.
Volgens mij heb ik deze ook al een aantal maal gespot in Waalre richting Valkenswaard. Het is een rode
Klopt pasmaar, weet je waar de eigenaar woont
Klopt pasmaar, weet je waar de eigenaar woont?
Nee, ik heb geen idee. Sorry..
Gisteren voor het eerst een Lamorghini Gallardo spider gezien! Super, wit. Belgische kentekenplaten. Reed richting Hamont/Achel vanuit Valkenswaard. Ik hoop deze vaker tegen te komen. Krijg je meteen zo'n lach van op je gezicht ondanks dat het geen Ferrari is!
Hoppelijk krijg ik geen ban omdat het geen F is ;)
Ik dacht gisteren ik fiets nog even naar Heeze voor dat ik ga werken, En ja het was weer raak ! 2 witte LP640's
Sjoert van Petrolhead ging een stukje rijden. Ik had wel gelzen op zijn site dat hij dit weekend ging rijden met 2 witte LP640's.
Maar ik wist niet dat dat vaandag zou zijn en dat ze van uit Heeze zouden starten. dus het was puur toeval dat ik deze twee tegen kwa
nofear02
19-11-2007, 12:44
Gairo! wat ben je toch een achterlijke geluksvogel af en toe! Nou zeg maar gerust: meestal!! Wie komt er nou zómaar PER ONGELUK 2 lp 640's tegen??? Tsjeeee... geweldig jongen. Dank voor de foto's! Smullen
Wow, ziet er goed uit! Ik maak zoiets ook wel eens mee (Tijdens vakanties in Zwitserland, Italië en ja zelfs hier in Eindhoven) Maar meestal heb ik dan weer geen fototoestel bij me! :( Maar jij gelukkig wel! Zijn mooie plaatjes geworden! :
360spider
19-11-2007, 13:25
Mooie fotos Gairo!!! Ben benieuwd wat voor filmpjes het worden op petrolhead...
Geweldig Gairo! Je weet zeker dat dit niet voor de Lamborghini fabriek is??
Schitterend om dat zomaar ergens in de 'polder' tegen te komen! :) Gelukkig had je je camera bij je om dit voor ons vast te leggen
Franc308
19-11-2007, 21:57
Ongelofelijk Gairo!
Jij hebt toch wel een heel bijzondere fiets; die trekt altijd exotische wagens aan ! ;
Vandaag op de terugweg van school passeerde ik zoals steeds langs Garage Monza (waar ze vandaag trouwens de opstelling in de showroom aan het veranderen waren). Even verder, bij het buitenrijden van Sint-Martens-Latem, stond in de andere richting deze mooie 456 geparkeerd. En ik had mijn camera bij :
Vivado Ferrari
22-11-2007, 18:00
Ik ben blij dat je eindelijk weer je camera mee had!:) Mooie F456M
En ik had niet alleen mijn camera bij. Ook zitten er steeds een paar F-Chat flyers in de wagen. En heb er dan ook snel eentje onder de ruitenwisser gestopt. De foto daarvan is speciaal voor Rober
360spider
22-11-2007, 18:20
Mooie 456 zeg!! Blijf voor mij een van de mooiste wagens die Ferrari heeft gemaakt in de afgelopen 20 jaar.... Ben benieuwd of de eigenaar binnenkort hier te zien is..
dcpixels
22-11-2007, 19:36
Vandaag op de terugweg van school passeerde ik zoals steeds langs Garage Monza (waar ze vandaag trouwens de opstelling in de showroom aan het veranderen waren). Even verder, bij het buitenrijden van Sint-Martens-Latem, stond in de andere richting deze mooie 456 geparkeerd. En ik had mijn camera bij :D
Bert, wat een geluk vandaag. Erg mooie 456M heb je gefotografeerd! Leuk om de flyer te zien achter de ruitenwisser :D
Bedankt voor je foto's.
Het verschil tussen de 456 GT en 456M GT/GTA hebben we wel eens besproken op F-Chat: http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=788
.
nofear02
22-11-2007, 19:42
En ik had niet alleen mijn camera bij. Ook zitten er steeds een paar F-Chat flyers in de wagen. En heb er dan ook snel eentje onder de ruitenwisser gestopt. De foto daarvan is speciaal voor RobertFantastisch Bert! Zeer goed gedaan. Eindelijk. Die man komt terug en denkt 'huh, wat is dat nou??' en verbaast zich wie dat er onder gestoken heeft, 'want dat moet toch een F-fan zijn die toevallig passeerde'. Die man peinst zich suf vanavond...:D. Moet ie zich aanmelden hier! :). Wie weet hééft ie dat zelfs al gedaan.. Hoe laat stopte je hem eronder Bert
Franc308
22-11-2007, 21:51
Mooie 456 zeg!! Blijf voor mij een van de mooiste wagens die Ferrari heeft gemaakt in de afgelopen 20 jaar....
Meen je dat nou?
Persoonlijk vind ik de 456 een van de minst sterke creaties
Fantastisch Bert! Zeer goed gedaan. Eindelijk. Die man komt terug en denkt 'huh, wat is dat nou??' en verbaast zich wie dat er onder gestoken heeft, 'want dat moet toch een F-fan zijn die toevallig passeerde'. Die man peinst zich suf vanavond...:D. Moet ie zich aanmelden hier! :). Wie weet hééft ie dat zelfs al gedaan.. Hoe laat stopte je hem eronder Bert?
Dat moet rond 3u geweest zijn ongeveer, ik had om kwart voor 3 gedaan met school dus...
Btw bedankt voor alle toffe reacties jongens
Greetz
Reibe
360spider
22-11-2007, 23:52
Meen je dat nou?
Persoonlijk vind ik de 456 een van de minst sterke creaties.
Nou het is gewoon een "simpel" design maar toch mooi....
En de motor is natuurlijk ook weer top, een stevige v12 onder de kap...
Ik vind het zowiezo vele malen mooier alles de jongere 612...
Het is gewoon een onopvallend beest..
fransgoud
23-11-2007, 08:53
Ik ben het daar helemaal mee eens. De 456 heeft een lijn die echt nog niet klassiek is, ik vind hem ook mooier als de 612
Franc308
23-11-2007, 09:27
Ik ben er nog niet over uit wat ik van de 612 moet vinden. Ik begrijp helemaal wat julie erover zeggen want dat is eigenlijk ook mijn mening.
Maar voor mij is de 612 toch een veel krachtiger verschijning dan de 456.
De V12 die in het vooronder ligt is natuurlijk de meest prachtige machine
FerrariFan
23-11-2007, 16:22
Leuk zo'n flyer achter de ruitenwisser:)
Mooie foto's zijn het ook:
ik zag vanmiddag deze 612 en db7 in één straat staan, een eindje verderop stond een porsche boxter en een straat verderop een cayenne S en 5 minuten later zag ik weer een boxter en een 997 turbo. wel een leuke dag zo....ff een rondje rijden haha gelukkig ben ik een eindje wezen rijden. trouwens, de auto's zag ik in Heusden. Ik wou eigenlijk kijken of ik een f430 zag, de eigenaar ervan zit ook op deze site
cvdzijden
24-11-2007, 19:28
Super die 612! :
hier nog een paar plaatjes, alles is wel met de telefoon gemaakt dus echt scherp zijn ze niet. ik baalde er wel van dat ik geen flyer bij had:O normaal heb ik er altijd wel een paar in mn scooter:
Vandaag kwam ik op de a29 een prachtige rode f355 gts tegen (munsterhuis geleverd)! heb er al die tijd achter mogen rijden jammer genoeg niet echt van het geluid kunnen genieten eigenaar reed zeer rustig. nam uiteindelijk afslag richting numansdorp ben toch wel benieuwd of hij uit de hoeksewaard komt.
mijn dag is weer goed :
nofear02
30-11-2007, 17:25
Vandaag kwam ik op de a29 een prachtige rode f355 gts tegen (munsterhuis geleverd)! heb er al die tijd achter mogen rijden jammer genoeg niet echt van het geluid kunnen genieten eigenaar reed zeer rustig. nam uiteindelijk afslag richting numansdorp ben toch wel benieuwd of hij uit de hoeksewaard komt.Ehhhh..... zal ik het maar zeggen dan...... :o?? :D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(nee hoor, grapje :D
Ehhhh..... zal ik het maar zeggen dan...... :o?? :D
.
.
(nee hoor, grapje :D)
je hebt toch niet stiekem een tweede ferrari he ;) ik dacht eerst aan cvdzijden maar die hebben als ik het me niet vergis een gele....
cvdzijden
02-12-2007, 02:15
Ja, klopt een gele :) Nog een paar daagies.. kan niet wachten :D Hier wat foto'stjes van mijn kant :
Ja, klopt een gele :) Nog een paar daagies.. kan niet wachten :D Hier wat foto'stjes van mijn kant :)
leuke fotos ;) veel bekende plaatsen voor mij :
nofear02
02-12-2007, 16:52
christiaan; die 3e foto waar is dat
cvdzijden
02-12-2007, 17:02
Die foto zag ik op het internet. Dat zijn de Ferrari's uit Mijnsheerenland. Vond het echt puur toeval. Vandaar dat ik ze erbij had gezet. :
De derde foto is van de webcam op de Nurburgring. Die met die witte F430 en Testarossa
Erikderaaf
02-12-2007, 17:18
De 3e foto... Dat kan alleen maar de Nordschleife zijn :D Maar heeft die Testarossa er nu echt F50 velgen onderliggen?
EDIT: Michael was me al voor ;
F50 velgen? Ik weet niet op welke foto jij doelt Erik, maar ik kan ze niet vinden in ieder geval! Die nordschleife-foto: zijn dat niet gewoon de standaard velgen
Voor zover ik kan zien is dat een Testarossa met de velgen van een Ferrari 512 TR. Ik denk dat die Testarossa op de Nurburgring dezelfde is als op de foto die gemaakt is door Christiaan (?) in Nederland
fransgoud
04-12-2007, 13:02
Klopt. Zijn de velgen van een 512 TR
sinterklaas heeft zijn schimmel ingeruild voor een zwarte ferrari omdat rood niet bij zijn mijter past
Vivado Ferrari
05-12-2007, 15:55
De Sint had de dag van zijn leven! Leuke foto's Lex!:
Leuk Lex, kwam de sint voeger maar zo bij mij op school.
hadden de kinderen nog oog voor de sint ? :
leuk om te zien lex :) thx for sharin
360spider
05-12-2007, 16:35
Lache Lex, mag hij keer met een echt paard op pad ;)
Is zijn mijter er trouwens niet afgewaaid??? :
nofear02
05-12-2007, 16:42
LEX! helemaal geweldig! :D :D :D. Prachtig man, wat een stunt! Was het in Ridderkerk? Tof
Prachtig dit Lex! :D:D Hopelijk is z'n mijter niet afgewaaid.
Volgens mij heeft JWA de Sint ook ooit wel eens mee genomen in de Ferrari
Erikderaaf
05-12-2007, 19:17
Schitterend! Handig dat je een Targa hebt ;) Die mijter en staf boven het dak uit :
ja het was in ridderkerk, nou of zijn mijter afwaaide dat was bijna wel zo want ik trok op een gegeven moment veel te hard op en zag toen wel de mijter een stuk naar achter gaan ik kwam niet meer bij echt leuk aan te raden nu nog met de kerstman hahahaha????????
Erikderaaf
05-12-2007, 19:44
Ik zie het al bijna voor me, een Ferrari die een Arreslee trekt ;)
Dat is toch veel moderner dan die oude rendieren :
It's just keeps getting better and better! I love the holidays! :D :D :
TestaRossa
05-12-2007, 20:52
Schitterend, die mijter uit dat dak, pfffff
Hing die niet met zn "tabbert" uit de deur ??? hahaaa
cvdzijden
05-12-2007, 21:25
sinterklaas heeft zijn schimmel ingeruild voor een zwarte ferrari omdat rood niet bij zijn mijter past.
Haha, GE-WEL-DIG! :
dcpixels
05-12-2007, 21:30
Prachtig Lex !!! En de pieten erachter in een Cooper :D
Leuke foto's
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.