View Full Version : Gespot op de openbare weg!
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
filiberke
18-03-2010, 18:44
en 't is die met het Belg.plaatje:D - mooie spot, Frans
Vandaag Enzo gespot in Gorinchem.
Eigenaar had hem met mooie weer, toch maar weer van stal gehaald.
Hij was al eerder gespot, toch nog wat foto's dan :)
Op weg naar Sliedrecht over A15 kwam ik nog rode 328 tegen.
een Enzo in het wild. Wild!
TOTO70_0
18-03-2010, 18:57
Nou, dit ben ik nog nooit op de weg tegengekomen......ehh eigenlijk reed ie nog niet op de weg haha, maar werd ie klaar gemaakt voor transport.
Zit zo: ik had effe tijd over dus ik dacht, ik rijd even langs mijn oude werk......
Kom ik daar aan.....wat zie ik daar????? Is Tonnie een F50 op de trailer vast aan het sjorren.
Ik meteen mijn telefoon gepakt, zegt ie: Moet je dat niet even vragen????
DOM! helemaal vergeten door de opwinding!
"Maar ik zet de foto's op F-chat!" zegt Tonnie.
Uiteraard! Maar goed, ik wilde dit toch effe kwijt.......mijn middag kon al niet stuk met dit weer, maar nu helemaal niet meer!
Tonnie Bedankt!
Mark, plaats jij je foto maar.
Gegroet.
430driver
18-03-2010, 19:56
Die foto houd ik jullie te goed, want mijn computer is ff weg.
Mooi spot Frans , ik heb een paar jaar geleden ook een Enzo bij Forza-service in Oss gespot ik heb toen een filmpje gemaakt . Weet iemand hoe ik die hier of via een link aan jullie kan tonen ???
dcpixels
18-03-2010, 20:56
Mooi spot Frans , ik heb een paar jaar geleden ook een Enzo bij Forza-service in Oss gespot ik heb toen een filmpje gemaakt . Weet iemand hoe ik die hier of via een link aan jullie kan tonen ???
Je zou 'm kunnen uploaden naar YouTube en dan de link hier plaatsen. Dat doen de meeste.
fransgoud
18-03-2010, 21:42
Ik kwam vanmorgen rond 11 uur langs op de A15 en dacht een glimp te zien van een stukje van de spoiler aan de voorzijde. Maar het kon ook een 430 zijn, die staat er soms ook. Op goed geluk vanmiddag om 5 uur naar toe gereden en het was hem idd.
Na afloop stond ik dik in de file, maar dat mocht de pret van daarvoor niet drukken.
Je moet er wat voor over hebben Frans haha, maar ik neem denk ik voortaan iedere keer als ik rond ga touren met mijn auto ( geen F helaas ) de foto toestel mee want het spot seizoen begint weer .
Wow, vandaag is er dus een F50 en een Enzo gespot!
Erg gaaf. Hopelijk spot ik binnenkort ook weer eens wat :)
fransgoud
19-03-2010, 07:55
Je moet er wat voor over hebben Frans haha, maar ik neem denk ik voortaan iedere keer als ik rond ga touren met mijn auto ( geen F helaas ) de foto toestel mee want het spot seizoen begint weer .
Ja Bas, had het er dubbel en dwars voor over!! :)
Heb trouwens altijd mijn oude compactcamera in mijn armsteun liggen, je weet tenslotte maar nooit!
Racing-Baker
19-03-2010, 12:02
zondag een goeie dag gehad; eerst me de 308 naar Lille. daarna naar huis, in de garage gezet en dan de Testarossa genomen om mee naar Knokke te gaan.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364814032010203836
moriaan1
19-03-2010, 12:31
Die foto houd ik jullie te goed, want mijn computer is ff weg.
Verheugde ik me al op de meest gefotografeerde autotransporter van het land.... is z'n computer weer gecrashed!
430driver
19-03-2010, 17:22
computer niet gecrashed; voeding probleem: lang leve Apple !
jutenjul
19-03-2010, 20:34
blijft inderdaad niet in NL.
en wie weet waar de F-50 heen gaat ??
waar is eigenlijk de eerste Enzo ( met de rode binnenkant )
van Frits K heen gegaan
Michel.
430driver
19-03-2010, 21:24
Die f50 gaat naar die Steven.
AnthonyR
19-03-2010, 21:40
Super Frans! Bekende bolide ;)
Een California in "mijn" Groningen. Toch redelijk uniek te noemen:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364819032010162813
Niet door mij gespot overigens ;)
filiberke
20-03-2010, 09:26
maandag gespot: een rode 355
deze namiddag: een rode 348
vanuit mijn tuintje!:D
Ik kan merken, dat je nu in een betere (lees chiquere) buurt bent gaan wonen, Filip :p:D:D:D
en zonet een 308GTB:D:D
moriaan1
20-03-2010, 10:33
van Frits K heen gegaan
Michel.
het zonnige zuiden, Monaco o.i.d.
Mrs.Spider
20-03-2010, 12:04
Enzo.
Leuk dat wij nu weten dat die Testa jou auto is.
Wij zagen jullie rijden door Knokke.(wij zaten op terrras).
Wij waren met de 355.
Stuur je ook een pm.
Gr J&O
savannah
20-03-2010, 14:58
aparte ferrari in houten
voor kinderen
snelheid 45km
prijs ??????
mn dochter was er wel gek van
Een hele mooie combinatie. Pas op, mijn dochter (8) is er ook weg van alles dat ruikt naar Ferrari! Ik zal haar deze foto maar nier laten zien....
sharknose67
20-03-2010, 15:11
Zojuist gespot op de N211 bij Wateringen een rode 348 TS. Natuurlijk geen foto; ten eerste had ik niet gerekend op een spot met dit kl*#$ weer, ten tweede reed 'ie in tegenovergestelde richting en ten derde geen camera of mobiel bij me :).
Zojuist gespot op de N211 bij Wateringen een rode 348 TS. Natuurlijk geen foto; ten eerste had ik niet gerekend op een spot met dit kl*#$ weer, ten tweede reed 'ie in tegenovergestelde richting en ten derde geen camera of mobiel bij me :).
Dat is jammer. Als je vanavond naar Breukelen gaat, dan staat er zeker één Ferrari.
filiberke
20-03-2010, 18:21
deze namiddag een 430 spider, flyertje onder de wisser gestoken:)
sharknose67
21-03-2010, 00:24
Dat is jammer. Als je vanavond naar Breukelen gaat, dan staat er zeker één Ferrari.
Ik stond er vlak naast. Een echte bjoetie!! :D;). Geen foto, veel te veel haast. Mijn dochter van een feestje halen. Raad eens wie er als laatste werd opgehaald :)
mavanhaasteren
21-03-2010, 00:30
Ik heb wel effe snel een fotootje gemaakt
De Chinese vd Valk in Breukelen...
Wat was daar gisteravond gaande dan?
Intrigerende foto zo, van die eenzame - maar niet onbekende - 328.
En hoe komt de fotograaf daar zo verzeild?
Leuke nieuwe thread op zich: "3 x raaien wat hier is gebeurd..." ;)
.
mavanhaasteren
21-03-2010, 09:49
De Chinese vd Valk in Breukelen...
Wat was daar gisteravond gaande dan?
Intrigerende foto zo, van die eenzame - maar niet onbekende - 328.
En hoe komt de fotograaf daar zo verzeild?
Leuke nieuwe thread op zich: "3 x raaien wat hier is gebeurd..." ;)
.
Er was een lezing van de FCN voor begunstigers.
Ik heb wel effe snel een fotootje gemaakt
Ik ook. De kwaliteit is alleen erg slecht. Het werd nog een heel verhaal. Nadat Kees had vastgesteld dat verder rijden niet verstandig was, heb ik eerst de ANWB gebeld. Daar vroeg een uiterst vriendelijke dame wat ze voor me kon betekenen. Toen ik om een bergingswagen vroeg, omdat een expert mij had geadviseerd niet verder te rijden, begon ze met een hele rits vragen en eindigde met de mededeling dat er binnen het uur een WW-er langs zou komen. Die was er inderdaad al na een minuut of twintig en toen begon het spel weer van voor af aan. Nadat ook hij overtuigd was dat verder rijden niet verstandig was, heeft hij een bergingswagen laten komen. Een half uur later stond de auto op de wagen en konden we de terugreis beginnen. Uiteindelijk lag ik rond kwart over twee in de mand. Volgens mijn vrouw heeft de hele buurt me gehoord :D. Het laatste stukje naar de garage heb ik even gereden. Hij / zij klinkt nu als een zwaar verkouden oude man / vrouw. Maandag Alex maar even bellen om de datum van de beurt wat naar voren te halen.
mavanhaasteren
21-03-2010, 09:55
Edwin jammer dat het zo heeft moeten eindigen op de late avond.
kon kees je vertellen wat er misschien aan de hand was?
Edwin jammer dat het zo heeft moeten eindigen op de late avond.
kon kees je vertellen wat er misschien aan de hand was?
In ieder geval een gescheurd uitlaatspruitstuk. Maar hij rook ook een sterke benzinelucht. Nu ben ik helemaal niet technisch, dus ik ben overgeleverd aan de Wizard. Dat gaat wel goed komen.
In ieder geval een gescheurd uitlaatspruitstuk. Maar hij rook ook een sterke benzinelucht. Nu ben ik helemaal niet technisch, dus ik ben overgeleverd aan de Wizard. Dat gaat wel goed komen.
Sh*t! Watskeburt?!?
Je komt terug van die lezing en je 328 doet raar?! Wat een gelazer...
Hopen dat Alex snel een oplossing vindt!
sharknose67
21-03-2010, 12:25
Ik ook. De kwaliteit is alleen erg slecht. Het werd nog een heel verhaal. Nadat Kees had vastgesteld dat verder rijden niet verstandig was, heb ik eerst de ANWB gebeld.
....
Hij / zij klinkt nu als een zwaar verkouden oude man / vrouw. Maandag Alex maar even bellen om de datum van de beurt wat naar voren te halen.
Da's een domper van formaat Ed :(:(. Maar ik ben ervan overtuigd dat het in Oss weer helemaal voor mekaar komt. Hopelijk is het niets ernstigs.
sharknose67
21-03-2010, 13:23
Er schoot me net nog iets te binnen. Je bent niet de enige die dit is overkomen, zwak puntje van de 328??
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2524
Een klein scheurtje doet de moter klinken als hebbende een serieus probleem. Laten we hopen dat het niks ernstigers is. Lassen is prima mogelijk maar het is niet mogelijk het achterste spruitstuk te verwijderen zonder het blok iets op te lichten. Dat laatste heb ik ook niet gedaan en gewoon gedemonteerd en netjes laten lassen en zo goed als mogelijk ontlaten om spanningen rondom de lasnaad te vermijden. De spruitstukken zijn n.l. van rvs en nogal dunwandig. Als dit het probleem is, is dit dus makkelijk te verhelpen maar zorg wel voor nieuwe pakkingen en messing moeren voor bevestiging aan het blok. Ook zal de tussenpijp losgemaakt moeten worden en daar ook een nieuwe pakking (dikke O ring) voor bestellen.
wesleyruytrmn
21-03-2010, 16:44
Zonde, hij klonk gisteravond ook niet echt zuiver. Was wel mooi om te zien dat Kees erachter ging staan, goed luisterde, hand achter de uitlaat, en meteen een duidelijk diagnose stellend. Vakman. Je pakte het relaxed op Ed. Ik zal er goed de schurft in hebben als ik zo laat nog de hele berging tombola in moest. Was wel even fijn om na de donkere wintermaanden weer een echte F te zien!
Sterkte Ed, hopen dat het meevalt
Zonde, hij klonk gisteravond ook niet echt zuiver. Was wel mooi om te zien dat Kees erachter ging staan, goed luisterde, hand achter de uitlaat, en meteen een duidelijk diagnose stellend. Vakman. Je pakte het relaxed op Ed. Ik zal er goed de schurft in hebben als ik zo laat nog de hele berging tombola in moest. Was wel even fijn om na de donkere wintermaanden weer een echte F te zien!
Sterkte Ed, hopen dat het meevalt
Het was niet de eerste keer dat ik 's nachts met problemen met een auto stond. Een jaar of drie geleden stond ik 's nachts in Braunschweig en bleek ik benzine in mijn dieseltje te hebben gegooid :D. Als ik nu in het hotel kom, is de standaardvraag of ze de ADAC nog moeten bellen.
Bovendien had het gisteravond niet zoveel zin om ter plekke te gaan staan stampvoeten. Ik ben alleen benieuwd hoe ik zo snel mogelijk weer kan rijden. En daarvan ben ik afhankelijk van anderen. Wordt vervolgd.
Een klein scheurtje doet de moter klinken als hebbende een serieus probleem. Laten we hopen dat het niks ernstigers is. Lassen is prima mogelijk maar het is niet mogelijk het achterste spruitstuk te verwijderen zonder het blok iets op te lichten. Dat laatste heb ik ook niet gedaan en gewoon gedemonteerd en netjes laten lassen en zo goed als mogelijk ontlaten om spanningen rondom de lasnaad te vermijden. De spruitstukken zijn n.l. van rvs en nogal dunwandig. Als dit het probleem is, is dit dus makkelijk te verhelpen maar zorg wel voor nieuwe pakkingen en messing moeren voor bevestiging aan het blok. Ook zal de tussenpijp losgemaakt moeten worden en daar ook een nieuwe pakking (dikke O ring) voor bestellen.
Veel van de dingen die je noemt en dan met name het geluid, komen mij bekend voor. Het klinkt vreselijk en het voelt bij het rijden ook niet goed. Robert omschreef het al eens als een Kever-geluid en dat is het ook. Dat van die pakkingen zei Kees gisteravond al. Ik denk dat Alex dat ook wel weet. Waar ik natuurlijk nieuwsgierig naar ben, is of zo iets ook relatief snel is te realiseren. Als niet-techneut ben ik overgeleverd aan de experts. Ik ben dan altijd vooral bang dat ik iets nog meer stukmaak. Misschien moet ik eens een opleiding tot automonteur gaan volgen.
Kees den Hertog
21-03-2010, 17:32
Da's balen Ed! Had je het op de heenweg al gemerkt? Je bent hem nu zo een paar dagen kwijt, als er al plek is in de werkplaats agenda en dan moet hij er ook nog naar toe op een ambulance waarschijnlijk? Kortom, extra tijd en geld waar je niet op zat te wachten! Zal spannend worden de komende twee weken......
mavanhaasteren
21-03-2010, 18:07
Vandaag tegen gekomen in Heemstede
Veel van de dingen die je noemt en dan met name het geluid, komen mij bekend voor. Het klinkt vreselijk en het voelt bij het rijden ook niet goed. Robert omschreef het al eens als een Kever-geluid en dat is het ook. Dat van die pakkingen zei Kees gisteravond al. Ik denk dat Alex dat ook wel weet. Waar ik natuurlijk nieuwsgierig naar ben, is of zo iets ook relatief snel is te realiseren. Als niet-techneut ben ik overgeleverd aan de experts. Ik ben dan altijd vooral bang dat ik iets nog meer stukmaak. Misschien moet ik eens een opleiding tot automonteur gaan volgen.
De benzinegeur is niet erg verrassend omdat bij koude motor een rijker mengsel in de cilinders wordt gespoten. Enfin, ik schrok vreselijk toen ik de motor hoorde met het scheurtje en dacht dus aan ernstiger zaken, Lijkt dus alleen spruitstuk te zijn wat niet zeker geen groter probleem en de pakkingen zijn 2 dagen na bestellen bij Superforce of Eurospares. Alex haalt ze waarschijnlijk elders maar toch geen mindere routing hebben. Enige probleem zal zijn wanneer hij tijd heeft omdat hij niet over heel veel medewerkers beschikt.
Overigens Ed is leren om zelf e.e.a. aan je auto te doen kei gaaf!
Ik heb zojuist mijzelf gespot toen ik mijn 328 de sporen gaf na lange tijd en ik moet jullie vertellen dat het een feestje was. Op naar ritten, meetings, circuits, Ardennen, Vogezen, Alpen, Dolomieten..... en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan (dat wilde ik even kwijt).
Ik heb zojuist mijzelf gespot toen ik mijn 328 de sporen gaf na lange tijd en ik moet jullie vertellen dat het een feestje was. Op naar ritten, meetings, circuits, Ardennen, Vogezen, Alpen, Dolomieten..... en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan (dat wilde ik even kwijt).
Amen!
Ik heb op zich niks tegen Kevers (vroegâh hadden mijn ouders er altijd eentje als 2e auto, briljante karretjes), maar Ferrari's dienen dat soort luchtgekoeld gepruttel niet voort te brengen (edoch een machtig gebrul)!
Waarom zet je 'm morgen niet linea recta bij Forza af? Rijden kun je er toch niet mee nu, en als 'ie daar eenmaal staat kunnen ze 'm met een beetje mazzel ergens tussen frutten de komende dagen.
Overigens begrijp ik heel goed hoe machteloos dat moet voelen, ik als mede-niet-zo-autotechnisch-onderlegd Ferraririjder houd altoos mijn hart vast (en niet alleen van pure liefde voor mijn rode vlam).
savannah
21-03-2010, 20:36
vanmiddag een rode 348 in ijsselstein [utrecht]
ging te snel om foto te nemen.
mooi geluid
rode 348 in ijsselstein [utrecht]
ging te snel om foto te nemen.
Kijk, dat heb je nou met die dingen! Wel jammer dat je zoveel schoonheid in zo'n korte tijd in je op moet nemen.
savannah
21-03-2010, 21:00
ja het is ook moeilijk uit te leggen.
het geeft altijd een soort spanning.zal ik er zometeen nog een tegenkomen?
de vrouw vraagt altijd wat voel je nu.
ja wat moet je dan zeggen hahaha
De vrouw vraagt altijd wat voel je nu.
Laat haar een plaatje van een paar Manolo Blahniks zien en zeg: "Zoiets?!"... ;)
PS óók verkrijgbaar in "metallic red"!!! :D
.
de vrouw vraagt altijd wat voel je nu.
Wat dacht je van: Hebberigheid. 'die moet ik echt hebben'......... a.u.b. aantal jaartjes erg zuining met nieuwe jurkjes, schoentjes e.d. en een paar uurtjes werken per week er bij. Da's nou echte liefde.
O.k., persoonlijk durf ik mijn vrouw zulks niet voor te leggen, maar misschien is de jouwe (eventueel vriendin) ietwat soepeler met dergelijke zaken. In geval van twijfel altijd proberen zodat je er later geen spijt van kan krijgen.
Ik heb op zich niks tegen Kevers (vroegâh hadden mijn ouders er altijd eentje als 2e auto, briljante karretjes), maar Ferrari's dienen dat soort luchtgekoeld gepruttel niet voort te brengen (edoch een machtig gebrul)!
Waarom zet je 'm morgen niet linea recta bij Forza af? Rijden kun je er toch niet mee nu, en als 'ie daar eenmaal staat kunnen ze 'm met een beetje mazzel ergens tussen frutten de komende dagen.
Al even met Alex geSMSed. Morgen gaan we organiseren dat de auto zsm naar Oss gaat. Vandaar kijken we verder.
.
sharknose67
21-03-2010, 22:39
Thank god it's spring!!! Vandaag een prachtige rode 430 spider op de N229 bij Wijk bij Duurstede gezien. Geen foto's maar wel een lekker gevoel, de derde F in 2 dagen.
ferrafetish
21-03-2010, 23:10
Thank god it's spring!!! Vandaag een prachtige rode 430 spider op de N229 bij Wijk bij Duurstede gezien. Geen foto's maar wel een lekker gevoel, de derde F in 2 dagen.
Daar ben ik toevallig vandaag ook geweest, maar niks gezien. :(
sharknose67
21-03-2010, 23:16
Daar ben ik toevallig vandaag ook geweest, maar niks gezien. :(
Hij kwam uit de richting Cothen (jou welbekend toch ;)) en ging op de rotonde rechtdoor richting centrum Wijk.
ferrafetish
21-03-2010, 23:48
Hij kwam uit de richting Cothen (jou welbekend toch ;)) en ging op de rotonde rechtdoor richting centrum Wijk.
Nou, dan zijn we wel heel erg dicht bij elkaar geweest vandaag, want ik heb zicht op die rotonde, maar keek denk ik toevallig net ff de andere kant op. :D
TOTO70_0
22-03-2010, 13:32
van Frits K heen gegaan
Michel.
Die is gewoon altijd nog in NL.
Kees den Hertog
22-03-2010, 14:11
Al even met Alex geSMSed. Morgen gaan we organiseren dat de auto zsm naar Oss gaat. Vandaar kijken we verder.
.
Dat is vast een begin, sterkte met het (af)wachten!
Dat is vast een begin, sterkte met het (af)wachten!
Mooi, dat komt dus in orde
Nu - in het licht van deze draad - eens kijken of iemand de autoambulance met 328 erop richting Oss spot... ;)
.
TOTO70_0
22-03-2010, 17:09
Mark, plaats jij je foto maar.
Gegroet.
eentje dan
430driver
22-03-2010, 17:16
die is mooier dan mijn foto, want die is met m'n mobiel genomen
moriaan1
22-03-2010, 17:18
Verkeerde vrachtwagen...
TOTO70_0
22-03-2010, 17:31
Verkeerde vrachtwagen...
hoeft niey altijd de vrachtwagen te zijn :)
sharknose67
22-03-2010, 17:38
Dat zijn effe snel 3 beauties achter elkaar :eek:
wesleyruytrmn
22-03-2010, 18:01
Ben ik toch benieuwd Tonnie, wat zit er in die rode "koffer" achterop de trailer bij die F50, met de F50 belettering erop. Hoort dat bij die auto?
fransgoud
22-03-2010, 18:15
Wat een heerlijke bak, zonde dat die de grens over gaat!!
Ben ik toch benieuwd Tonnie, wat zit er in die rode "koffer" achterop de trailer bij die F50, met de F50 belettering erop. Hoort dat bij die auto?
Ja die hoort bij de F50. Als ik 't wel heb is dat de kist voor het targa dak die bij de auto hoort.
TOTO70_0
22-03-2010, 18:33
Ja die hoort bij de F50. Als ik 't wel heb is dat de kist voor het targa dak die bij de auto hoort.
klopt!
't Is alleen toch zo dat achter de stoelen een soft-top "hangt" wanneer je rijdt met het targa dak? Dit wanneer er toch regen komt wanneer je aan 't rijden bent met de F50 zonder dat je de hardtop er op hebt zitten.
dcpixels
22-03-2010, 19:00
Nooit geweten, dat er zo'n flightcase bij zit, voor de hard top. Of is deze speciaal gemaakt?
pkiewiet
22-03-2010, 19:01
Gisteren tegen 1700 uur een Rode 328 GTS gespot op de A37.
Kon geen kenteken zien, maar deze reed van Emmen naar Hoogeveen.
Wie O wie...
Nooit geweten, dat er zo'n flightcase bij zit, voor de hard top. Of is deze speciaal gemaakt?
Volgens mij is deze wel speciaal voor de F50, net als de Sparco raceschoentjes die er origineel bij geleverd zijn. Misschien dat Tonnie dit kan bevestigen of mogelijk kan aanvullen? :)
Vivado Ferrari
22-03-2010, 20:00
Volgens mij is deze wel speciaal voor de F50, net als de Sparco raceschoentjes die er origineel bij geleverd zijn. Misschien dat Tonnie dit kan bevestigen of mogelijk kan aanvullen? :)
Kist is origineel.
Nu - in het licht van deze draad - eens kijken of iemand de autoambulance met 328 erop richting Oss spot... ;)
eentje dan
Hé, ik wist niet dat je je 328 had ingeruild voor een F50, Ed!? ;)
O nee, die autoambulance gaat niet naar Oss... :D
.
TOTO70_0
22-03-2010, 21:42
Klopt als open wilt gaan rijden moet je het dak eraf schroeven, dan de rollbar plaatsen die in de kist zit en daarover de kevlar cover, en voor nood zit er dan een klein linnen kapje achter de stoelen.
* En dat zit in de kist
* sparcoschoenen kwamen erbij
* Kofferset
* Schaalmodel van burago op een kevlarplaat kreeg je erook bij
filiberke
25-03-2010, 11:05
maandag gespot: een rode 355
deze namiddag: een rode 348
vanuit mijn tuintje!:D
en huppakee, een rode 599:)
sharknose67
25-03-2010, 15:09
en huppakee, een rode 599:)
En jij maar zeggen dat het toch echt je droomhuis is ;):D. Volgens mij ben je voor die spots gaan verkassen!! :p
Vandaag een rode 308 GTS gezien. Stond op een trailer voor ons huis. Jammer dat ik die vanmij erachter moest zetten ;-(. Daarna zag ik ze beide met de noorderzon vertrekken.
Ik heb vandaag bij mij in het dorp een grijze 599 GTB gezien helaas geen fototoestel bij want ik kwam van me werk af .
dcpixels
25-03-2010, 21:25
Vandaag een rode 308 GTS gezien. Stond op een trailer voor ons huis. Jammer dat ik die vanmij erachter moest zetten ;-(. Daarna zag ik ze beide met de noorderzon vertrekken.
Ja, een trieste gebeurtenis Ed, maar wel het begin van de reparatie.
Hopelijk krijg je 'm weer snel terug. En dan niet op een trailer natuurlijk :).
... om als een Phoenix uit de as te herrijzen! Positief blijven Ed, hoewel ik me je gevoel kan voorstellen. Sterkte de komende dagen, zorgen dat 'ie volgende week klaar is voor het betere rijwerk! :D
Vivado Ferrari
26-03-2010, 23:45
Vanmiddag in Hoorn (industrieterrein Hrn80) omstreeks 15:45 een 328 gespot. Volgens was jij het niet, Menno. Want jou Ferrari 328 GTS heb ik daar al eens eerder gespot:) Dashboard van deze 328 was iets donkerder.....
Vanmiddag in Hoorn (industrieterrein Hrn80) omstreeks 15:45 een 328 gespot. Volgens was jij het niet, Menno. Want jou Ferrari 328 GTS heb ik daar al eens eerder gespot:) Dashboard van deze 328 was iets donkerder.....
Leuk, dat was ik echt. Vandaag op de brug van Imola de brandstof leiding tussen tank en pomp en de 2 flexibele stukken van de verbinding tussen de tanks vervangen tezamen met APK, NGK bougies, olie en filters. Ontdekte een aanstaand probleem met de koppelingskabel, zie andere draad.
Vivado Ferrari
26-03-2010, 23:53
Leuk, dat was ik echt. Vandaag op de brug van Imola de brandstof leiding tussen tank en pomp en de 2 flexibele stukken van de verbinding tussen de tanks vervangen tezamen met APK, NGK bougies, olie en filters. Ontdekte een aanstaand probleem met de koppelingskabel, zie andere draad.
Toch wel! Ik legde meteen verband met Imola, maar dat dashboard leek donkerder.
Volgende keer zwaaien we:D
Volgende keer zwaaien we:D
Tuurlijk!!
Vivado Ferrari
28-03-2010, 19:53
Gisteren op de A7 richting Purmerend een Iveco Ferrari bus gespot. Met de recente livery erop. De bus had een aanhanger met een paar bootjes erop. Toeval, verdwaald of nagemaakt?? Kon kenteken net niet zien...
Vandaag 2 spots, maar had tot 2 maal toe m'n handen vol, dus geen foto's (bovendien loop ik sowieso nooit met een camera op zak :D)
1. ca. 14:00 uur N44 bij Wassenaar Kerkehout in noordelijke richting een zwarte 456. Ik reed op de parallelweg in zuidelijke richting met het stuur van m'n rode 328 in de hand
2. ca. 17:30 uur Frederik Hendriklaan in Den Haag, vlak bij Aart vd Goesstraat/Kennedylaan een rode 328 met rode dakspoiler. Ik liep met het handvat van de rosso corsa-Bugaboo van m'n zoontje in de hand (:D)
Iemand van hier toevallig?
Vandaag 2 spots, Iemand van hier toevallig?
nee ik niet, maar ik was er eergisteren wel in de buurt en ben nog via de pizzaria in de keizerstraat naar de boulevard gereden met de 308. :):)
Wat hebben ze nou weer op de boulevard gedaan? wat een zootje, je kan er niet meer helemaal overheen rijen wat een tegenslag is dat weer.:)
Rob,
Wat hebben ze nou weer op de boulevard gedaan? wat een zootje, je kan er niet meer helemaal overheen rijen wat een tegenslag is dat weer.:)
Geen idee, kom - bewust - zo min mogelijk in die contreiën. Maar in het algemeen: welkom in Den Haag, stad der onbegrensde mogelijkheden wat automobilisten dwarszitten betreft. Ik noem het maar niet eens pesten, daar zijn sommige van de maatregelen en infrastructurele oplossingen écht te stompzinnig voor... :D :(
Geen idee, kom - bewust - zo min mogelijk in die contreiën. Maar in het algemeen: welkom in Den Haag, :(
Dankje voor het welkom, maar ik ben zelf ook een haagenees hoor, geboren en getogen,
ik heb 30 jaar in het haagie gewoond en wel op de hoek van de Javastraat en de koninginengracht toender tijd was dat nog boven de jaguar dealer.
Rob,
Fokkerjockey
29-03-2010, 11:22
Gisteren op de A9 richting Alkmaar: 360 Modena in lichtblauw. Erg mooie kleur voor deze wagen! Was misschien dezelfde wagen als die ik een paar jaar terug in de regio heb gespot:
Vandaag ingehaald door een zwarte 360 in de schipholtunnel.
Er werd redelijk gas gegeven dus even het raampje open en de radio zacht........ heerlijk!
.
Dat moet mij nog een keer gebeuren, een Ferrari live horen in de tunnel. Volgens mij als je dat doet dan kun je nieuwe trommelvliezen halen ;)
sharknose67
29-03-2010, 21:10
Dat moet mij nog een keer gebeuren, een Ferrari live horen in de tunnel. Volgens mij als je dat doet dan kun je nieuwe trommelvliezen halen ;)
Who cares???!! :D:D:D
Dankje voor het welkom, maar ik ben zelf ook een haagenees hoor, geboren en getogen,
ik heb 30 jaar in het haagie gewoond en wel op de hoek van de Javastraat en de koninginengracht toender tijd was dat nog boven de jaguar dealer.
Robbieee, geauzâh! Hattattan metein gezegg.. :D
Hoek Javastraat/K'gracht ken ik wel, zat idd een Jag-dealer, heette die niet iets van Javabrug? Geinâg! Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd de afgelopen jaren. Een jaar of 5 terug woonde ik bijv. nog op het Noordeinde, vlak naast het Paleis. Dat was toen al lastig te bereiken per auto, maar nu met dat #&^%@#&^-VCP is dat helemaal een crime...
Dat was eigenlijk waar ik aan refereerde: de vrijwel onmogelijke verkeerssituaties die heden ten dage hier in de stad zijn ontstaan. Beetje jammer...
.
gezien in Londen had hem bijna gemist
AnthonyR
03-04-2010, 15:06
07-GTX-2 is toch van een member hier? Zag deze wagen in een winkelcentrum voor een actie voor Oeganda :) Je kon ermee op de foto voor 5 euro :)
jutenjul
03-04-2010, 16:42
hier zijn een paar foto's van de F
helemaal voor niks
jutenjul
03-04-2010, 16:44
deze California zat vanmiddag voor me
Michel.
dcpixels
04-04-2010, 12:48
deze California zat vanmiddag voor me.
... met een dicht dak? ... :p:D Mooie spot Michel.
... met een dicht dak? ... :p:D
Het is niet te geloven, wat een maloot! :p :p (uhhh... en dan heb ik het niet over jou, Walter ;) )
430driver
04-04-2010, 21:59
Ik heb vorige week ook mijn eerste California spot beleefd: in Oisterwijk
danny348
05-04-2010, 23:46
waar heeft die leren parkeren ?
Zo voorkom je wel krassen en deuken van andere deuren. ;)
Kristof8
06-04-2010, 12:42
in West-Vlaanderen herkennen we altijd Fransen aan hun rijgedrag
in West-Vlaanderen herkennen we altijd Fransen aan hun rijgedrag
Heel eerlijk: zo parkeer ik hem ook omdat in NL anders putjes over de volledige lengte van je auto ontstaan door openslaande deuren van truttenschudders - HEEL ERGERLIJK.
Vanmiddag in Mariahout mijn eerste ontmoeting met een California gehad :)
een rode met belgische platen (en dicht dak...met dit weer...)
Ook nog een Gallardo spyder en Renault sport spyder gezien maar
dit heb ik hier niet gezegd :D
Deze 430 Spider 03-04-2010,centrum Groningen.
Mvgr Peter.
ferrafetish
06-04-2010, 22:33
Mvgr Peter.
Hee, Peter!!! Ook welkom hier. Mooie spot joh zo ver van huis.
dcpixels
06-04-2010, 22:42
Mvgr Peter.
Eerste post, maar wel gelijk een mooie hoor Peter!
Je bent al een tijd lid, maar alsnog welkom op F-Chat.eu. Twee Leerdammers online :D
waar heeft die leren parkeren ?
Hij staat toch perfect midden op de lijn !?!
filiberke
07-04-2010, 09:42
hij staat toch perfect midden op de lijn !?!
:D:D
Wie van hier kwam met zijn Testarossa in Brunssum een 308gtsi tegen? :D
fransgoud
08-04-2010, 17:19
Vanmiddag in Leusden een blauw 612 Scaglietti.
Vanavond een 348 TB door Midden Beemster zien rijden?
fransgoud
08-04-2010, 21:25
Ja was leuk als je dat zo spontaan tegenkom.
Kees den Hertog
08-04-2010, 21:27
Vanavond een 348 TB door Midden Beemster zien rijden?
Heb je een andere.........................?????
Ja was leuk als je dat zo spontaan tegenkom.
Idd , ik zat begin deze week buiten tijdens de pauze op mijn werk , en een collega was iets aan het vertellen maar ik luisterde niet naar hem want ik hoorde een geluid , hij zo van waar ik aan zat te denken ik zei er komt een Ferrari aan hij zo van ja dat is ook en meteen kwam ie langs rijden volgens mij was het een F355 .
Mijn collega zei van dat je dat hoort en toen moesten we lachen.
fransgoud
09-04-2010, 07:47
Mooiere muziek bestaat er niet Bas dan het geluid van een F!!
Mooiere muziek bestaat er niet Bas dan het geluid van een F!!
Idd en dan kijken ze je net zo aan ( net of ze je niet geloven ) van hoe hoor je dat er een F aan komt en dat vind ik mooi .
Vanmiddag op de Koningskade/Raamweg (Den Haag), iets wat - denk ik - een zwarte 550 was. Zag alleen een flits van de achterkant, een auto of 10 voor mij (in rode 328). Reed vermoedelijk richting Scheveningen, ik ging eraf bij Laan Copes. Iemand van hier?
.
filiberke
10-04-2010, 16:42
deze namiddag tijdens mijn bezoek aan gar.Monza
Vrijdag zag ik deze Challenge Stradale in Maastricht :cool:
Wat een fenomenaal geluid komt daar uit zeg!!!
Knappe foto's Johan!
En inderdaad: Het geluid van een CS is...nou...apocalyptisch!
dcpixels
11-04-2010, 15:44
Knappe foto's Johan!
Hahaha, waarom catastrofaal, Patrick? Voor je trommelvlies misschien? :D
Nee, zonder dollen, de Challenge Stradale heeft absoluut een briljant geluid!
Bravo, eindelijk iemand die écht fraaie woorden bezigt! ;)
.
sharknose67
11-04-2010, 17:20
Zo zo Daan, bij jou in de buurt valt ook zat moois te spotten!!! Jammer genoeg geen geluid bij die foto van de 599.
599 HGTE / 458 / 599:
Zo, dat waren de F'jes van de laatste paar dagen.
Zo zo Daan, bij jou in de buurt valt ook zat moois te spotten!!! Jammer genoeg geen geluid bij die foto van de 599.
Hier rijdt inderdaad wel redelijk wat exclusiefs rond ja. :)
filiberke
11-04-2010, 17:56
Nou Daan, wat een mooie spots.
Word het niet stilaan tijd om Daan een pakje flyers te bezorgen?:D;)
Nou Daan, wat een mooie spots.
Word het niet stilaan tijd om Daan een pakje flyers te bezorgen?:D;)
Heb ik al :D
De 599 GTB HGTE is echt een pracht pracht pracht auto!
430driver
11-04-2010, 18:25
Vandaag stond ik het kinderstoeltje te installeren in die paarse vlek en zag ik een grijze Modena Spider op me af komen in de straat......
Stopt ie bij mij om de weg te vragen hahahaha. Hoppa! dag weer goed!
De 599 GTB HGTE is echt een pracht pracht pracht auto!
Had 't zelf niet beter kunnen zeggen :)
Samen met de 458 heeft Ferrari echt 2 pareltjes in het huidige gamma!
Vandaag stond ik het kinderstoeltje te installeren in die paarse vlek en zag ik een grijze Modena Spider op me af komen in de straat......
Stopt ie bij mij om de weg te vragen hahahaha. Hoppa! dag weer goed!
Wat zei je ik zal ff mee rijden om je de weg te wijzen , dan was je dag nog beter geweest.
430driver
11-04-2010, 20:50
Dat had ik inderdaad graag gewild, maar dan had ik mijn zoontje (3) alleen moeten laten of op schoot moeten nemen......geen van beide een optie......
Een rit in de Modena ligt feitelijk sowieso binnen handbereik, toch? ;)
bertdeboer340
12-04-2010, 10:37
De Sallandse heuvelrug staat bekend om zijn zeldzame korhoenders. Maar er schijnen ook paarden voor te komen die niet zo vaak in het wild gezien worden..
fransgoud
12-04-2010, 11:07
Mooi plaatje!!
ferrari1973
12-04-2010, 11:24
Tijdens mijn werkzaamheden bij de TNT kwam ik afgelopen vrijdagmorgen in Sneek een rode california tegen, aan het kenteken te zien was hij nog geen maand oud..
Helaas geen foto..
Grtjs Wiebe
filiberke
12-04-2010, 13:15
Zonet in Wetteren een witte 430spider
Kees den Hertog
12-04-2010, 15:06
De Sallandse heuvelrug staat bekend om zijn zeldzame korhoenders. Maar er schijnen ook paarden voor te komen die niet zo vaak in het wild gezien worden..
....en dan nog wel vier tegelijk in een prachtig bos, ze staan er gekleurd op!
....en dan nog wel vier tegelijk in een prachtig bos, ze staan er gekleurd op!
Jaja, da's allemaal wel leuk en aardig, maarrrrrrrrr......
ik kwam Femke tegen in DH en die was TEÛGHE!!! Volstrekt asociaal om met 4 x 270 = 1080 van die vervuilende rotknollen in het bos te gaan draven. Zag bij Munsterhuis dat de 328 NB een G-label heeft met maar liefst 340 g/km CO2 uitstoot :eek:
Boodschap van de tree-huggers: Nooit meer doen hoor, stelletje tree-muggers! :D
.
Kees den Hertog
12-04-2010, 21:53
Dat jij je in die kringen beweegt...................., we zouden er een boom over op kunnen zetten...., maar ik zeg <epibreren>, en genieten van deze paardjes, CO2 zit ook in elke frisdrank, dan kan het toch niet slecht zijn..........
AnthonyR
13-04-2010, 14:25
Gister zag ik bij A15 karting in Gorinchem een F430 Coupé, en terwijl ik daar stond zag ik paul langs komen met z'n Diablo op de oprit van de snelweg! Lang niet gezien :D
sharknose67
13-04-2010, 16:43
Zo, vandaag eindelijk weer eens een spot mét foto's. Een glimp in mijn ooghoek was voldoende. Deze 308GT4 zag ik staan bij een garage op Ypenburg. Na de vraag of ik 'm even op de foto mocht zetten (goh wat netjes dat u dat vraagt) vertelden ze me dat 'ie van een Delftse eigenaar is. Natuurlijk heeft 'ie nu een flyer onder z'n ruitenwisser :D:D. Op de laatste foto heb ik getracht het interieur vast te leggen :).
ferrafetish
13-04-2010, 17:14
Op de laatste foto heb ik getracht het interieur vast te leggen :).
Mooie wagen, mooie foto's, maar de laatste is wel een hekkesluiter. :D
Deze auto is overigens een 208 gt4 en geen 308 gt4, ken de vorige eigenaar, je ziet het ook aan het zwarte dashboard ipv alu.
sharknose67
13-04-2010, 23:18
Deze auto is overigens een 208 gt4 en geen 308 gt4, ken de vorige eigenaar, je ziet het ook aan het zwarte dashboard ipv alu.
My mistake :o. Was zo druk met naar binnen kijken en foto's maken dat ik er eigenlijk helemaal niet op gelet heb, en het staat toch echt pontifikaal op de kont!!! Gelijk geleerd hoe een 308 en 208GT4 uit elkaar te houden buiten het typeplaatje :).
.
gave foto, misschien een subevenementen voor f-chat? in 2011 bestaat ie 25 jaar :)
612 op belgische platen op de A20 gisteren, een 430 op de A13 eergisteren en een california op de A73 voor Pasen
gave foto, misschien een subevenementen voor f-chat? in 2011 bestaat ie 25 jaar :)
Goed plan! Kwart eeuw 328, da's een feestje dat ik in ieder geval graag meevier! :)
Goed plan! Kwart eeuw 328, da's een feestje dat ik in ieder geval graag meevier! :)
Ik denk zo dat iedere 328 eigenaar dat wel ziet zitten.......... was echt top!
Ik denk zo dat iedere 328 eigenaar dat wel ziet zitten.......... was echt top!
Dan wordt het een najaarsmeeting want hij werd op Franfurt 1985!!! geintroduceerd geloof ik nu ik het bedenk. Misschien in de buurt van Kortrijk op de N328? :)
Vanmiddag was ik op mn gemak naar huis aan het rijden en zag opeens in mn spiegel iets roods.... Meteen telefoon erbij gepakt en even een foto gemaakt. Niet echt duidelijk! Moest rijden en met 1 hand :P
Ik wil ook zo'n telefoon...tegen de tijd dat m'n camera gestart is ben ik al een jaar ouder ;)
Mooie spot! En respect voor de eigenaar van de F die gewoon een rode bestelt :D
dcpixels
15-04-2010, 22:48
Mooie spot Rajiv. Leuk gedaan in de spiegel.
Heb je ook nog foto's gemaakt toen hij langs kwam rijden? Of was je even van je apropos?
Vivado Ferrari
15-04-2010, 22:54
Zojuist in het centrum van Purmerend een zwarte Ferrari 360 Modena gespot:). Sorry geen foto:(
Rosso by Raimondo
16-04-2010, 13:51
Dit zijn inderdaad de mooiste spot...
Mijn vriendin wordt van mij knettergek als ik weer een F spot in mijn spiegels. Dan blijkt er toch een of andere afwijking na voren te komen.
Rosso by Raimondo
16-04-2010, 13:53
Gisterenavond, op mijn werk.
Waarom heb ik toch het vermoeden dat ie niet helemaal netjes in het vak staat geparkeerd ;)
Wonderschone auto, de F355.
Mooie spot Rajiv. Leuk gedaan in de spiegel.
Heb je ook nog foto's gemaakt toen hij langs kwam rijden? Of was je even van je apropos?
Dankje...
Helaas is mijn blackberry niet zo snel klaar voor een volgende foto. :(
Van mn apropos was ik niet, rij namelijk zelf wel vaker in een Ferrari. Maar moest hem gewoon op de foto hebben. :)
Vanmiddag in Brugge een donker groene 328 gts gespot sorry geen foto
Vanmiddag in Brugge een donker groene 328 gts gespot sorry geen foto
Dát is jammer, lijkt me een geweldig gezicht. Groen is een fraaie kleur en voor Ferrari's vrij bijzonder. Nog nooit gezien een groene 328, wel: rood (+/+), zwart (+/+), blauw (+/+), zilver (+/+), geel (+/-), wit (+/-)
.
Vandaag tijdens uitlaten van mijn 328 een 8C competitione ontmoet. We hebben een heerlijk gekletst en toen moet hij weer als een speer naar Purmerent. Wat een geluid, maar helaas geen foto. Wisten jullie dat deze Alfa bij een Maserati dealer moet worden onderhouden.... Ik neem aan dat een Ferrari dealer ook kan daar het een 4.7 liter Ferrari motor betreft met Maserati kop en Alfa kleppendeksels.
Gisteren rode F430 spider langs zien blazen bij Coo (België) --> in de buurt bij Spa-Francorchamps
Vanochtend een Zwarte F430 in Maastricht voorbij zien kachelen en vanmiddag tijdens een fietstochtje een gele 328 in Teuven (België) zien passeren vanaf een terrasje..
Van alledrie geen foto's (neem buiten wat eten en reservemateriaal niks mee op de racefiets)
(Owja, en nog een heel slechte F40 replica gezien in België!)
Je kunt merken dat het lekkere weer een hoop mensen de wagen in lokt :)
Fokkerjockey
18-04-2010, 22:50
Zo, door vulkanisch gezeur 2 dagen te laat thuis uit Toulouse... maaarrr, wél een zwarte F430 en een rode 308GTS aldaar gespot en op de thuisreis (met 4 treinen) in Bordeaux een 328GTB bij een garage zien staan en door het centrum van Parijs dook vanmiddag een witte 612 met glasdak! Kijk en dan maakt dat het reisleed net even een stukje lichter! ;)
Er kwam hier bij m'n stagebedrijf in Boxtel zojuist een witte F430 volgas voorbijgereden, lekker geluidje :D
Gisteren gespot in Knokke
ruben-ferrari
26-04-2010, 12:50
Mooie spot!
Gisteren in Oss een vuurrode 360 gespot. Het was trouwens echt een goede dag om
te spotten, er heeft wat de revue gepasseerd :)
Vooral de 2 E-type Jaguars hebben een goeie indruk achtergelaten.
wpbekker
28-04-2010, 21:40
Vlakbij huis op mijn vaste woon-werk route. Geen camera paraat dus foto via Google.
Iets minder exotisch, maar desalniettemin een aardige 'ontmoeting':
Vanmiddag 14:15 Statenweg/Stadhoudersweg R'dam, richting A13, een anthracietgrijze(?) 348 tb met kenteken ZN-09-**
Ik reed er (in een zwarte 335i sedan) eerst een eindje achter, toen in/na de bocht naar links langs/voor. Had ik naar iemand van hier moeten zwaaien?
wpbekker
29-04-2010, 12:33
Iets minder exotisch, maar desalniettemin een aardige 'ontmoeting':
Vanmiddag 14:15 Statenweg/Stadhoudersweg R'dam, richting A13, een anthracietgrijze(?) 348 tb met kenteken ZN-09-**
Ik reed er (in een zwarte 335i sedan) eerst een eindje achter, toen in/na de bocht naar links langs/voor. Had ik naar iemand van hier moeten zwaaien?
Het is een 212 Export en de eigenaar, met wie ik de woonplaats gemeen heb, is in voorbereiding op de komende MM. De wagen droeg gisteren al racenummers.
dcpixels
29-04-2010, 14:33
Het is een 212 Export en de eigenaar, met wie ik de woonplaats gemeen heb, is in voorbereiding op de komende MM. De wagen droeg gisteren al racenummers.
Startnummer 176, Team Brocades ;)
Ik hoop deze 212 Export uit 1951 wel op de foto te zetten, volgende week.
mavanhaasteren
29-04-2010, 15:03
Ik hoop ook dat ik hem op de foto weet te krijgen in Brescia
Ik hoop ook dat ik hem op de foto weet te krijgen in Brescia
Ik hoop dat wij deze foto's hier te zien krijgen..
mavanhaasteren
29-04-2010, 20:15
Ik hoop dat wij deze foto's hier te zien krijgen..
Uiteraard ga ik jullie verblijden mat al het moois dat ik tegen ga komen de komende week
filiberke
30-04-2010, 12:44
gisteren ,,in de vlucht" genomen:D
mavanhaasteren
30-04-2010, 18:13
Vanochtend tegen gekomen op de A9
sorry voor de slechte foto
Slechte foto of niet het is een Fje wat erop staat en dat telt. :D
wesleyruytrmn
30-04-2010, 19:50
Ondanks de inderdaad erg vage foto haal ik er toch een 328 uit Marcel!!
mavanhaasteren
30-04-2010, 21:20
klopt was een goed begin van de regenachtige ochtend.
.
+1, kan niet missen! :) :cool:
AnthonyR
02-05-2010, 00:03
Chromen 458 Italia gezien rond een uur of tien vanavond op de a27! Was een gumball deelnemer.. Wat een futuristische voorlichten! Ook nog diverse 599's gezien, F430's en een 16M Scuderia Spider!
ferrafetish
02-05-2010, 00:08
Chromen 458 Italia gezien rond een uur of tien vanavond op de a27! Was een gumball deelnemer.. Wat een futuristische voorlichten! Ook nog diverse 599's gezien, F430's en een 16M Scuderia Spider!
Bijzondere spot Anthony, gaaf dat je dat gezien hebt. Jammer dat je geen foto hebt kunnen maken. ;)
wpbekker
02-05-2010, 01:24
Maarre... om even te peilen... Hoe vinden jullie het dat ik 212 Export 0128E heb gezien. Het gaat natuurlijk niet om mij, maar het is natuurlijk wel rete-bijzonder! :)
Zoiets zie je namelijk eigenlijk helemaal nooit (slechts één gebouwd!)!
stucmania
02-05-2010, 02:37
Maarre... om even te peilen... Hoe vinden jullie het dat ik 212 Export 0128E heb gezien. Het gaat natuurlijk niet om mij, maar het is natuurlijk wel rete-bijzonder! :)
een wat ?
nooit van gehoord solly
mavanhaasteren
02-05-2010, 07:36
Uiteraard heel bijzonder om tegen te komen.
alleen wel heeel erg jammer dat je geen foto hebt gemaakt hoor ;)
430driver
02-05-2010, 10:52
heb m even opgezocht:
http://www.sportscarracinghistory.com/Ferrari212EX0128.html
prachtige spot! werkelijk uniek, hoewel, niet helermaal uniek aangezien er 5 zijn gebouwd: ieder echter op zich wel uniek.
wesleyruytrmn
02-05-2010, 11:20
Is die 212 niet van deze member??
http://www.f-chat.eu/member.php?u=1225
dcpixels
02-05-2010, 12:04
Had al gereageerd op je post Wouter: http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=106468&postcount=2177, ook wat betreft de eigenaar van deze bolide.
Zéker een bijzondere wagen die, nu met de MM in aantocht, van stal is gehaald. Verder zul je 'm zelden in het openbaar zien. Schouderklopje voor je unieke spot!
wpbekker
02-05-2010, 12:32
Had al gereageerd op je post Wouter: http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=106468&postcount=2177, ook wat betreft de eigenaar van deze bolide.
Zéker een bijzondere wagen die, nu met de MM in aantocht, van stal is gehaald. Verder zul je 'm zelden in het openbaar zien. Schouderklopje voor je unieke spot!
;) Ik loop dan ook al een paar dagen verliefd rond. Wat een mooie wagen!
sharknose67
02-05-2010, 16:05
;) Ik loop dan ook al een paar dagen verliefd rond. Wat een mooie wagen!
Kan ik me voorstellen!! Is echt een pracht van een Ferrari (op de foto's te zien dan). Ook al zijn er dan 5 van gemaakt, het is in mijn ogen nog steeds een unieke auto.
mavanhaasteren
04-05-2010, 21:46
Vandaag op weg naar munchen een rode 360 modena voorbij zien komen.
helaas geen foto van kunnen nemen want hij reed daar iets te snel voor
Vivado Ferrari
05-05-2010, 09:39
Deze 599 GTB Fiorano kwam ik 25 april tegen op de ring A10 bij de Zeeburgertunnel richting Zaandam. Foto niet echt super. (Rijdend met Blackberry)
.
Vivado Ferrari
05-05-2010, 12:44
Zojuist een rode Ferrari 550 Maranello voorbij zien rijden in Hoorn richting de snelweg A7! Blijft een mooie bolide:)
jutenjul
05-05-2010, 21:05
deze 348 ts is gespot door mijn vrouw
stond tegen over haar werk
ze heeft zelfs het s/n voor me opgeschreven
Michel.
ferrafetish
05-05-2010, 21:43
deze 348 ts is gespot door mijn vrouw
stond tegen over haar werk
ze heeft zelfs het s/n voor me opgeschreven
Michel.
Heb je ze zo afgericht, of hebben jullie toevallig samen dezelfde hobby? :D
sharknose67
05-05-2010, 22:31
Heb je ze zo afgericht, of hebben jullie toevallig samen dezelfde hobby? :D
Volgens mij is ze zo langzamerhand gehersenspoeld :D:D:D:D. Of ze heeft zich erbij neergelegd en denkt: if you can't beat them, join them.
Volgens mij is ze zo langzamerhand gehersenspoeld :D:D:D:D. Of ze heeft zich erbij neergelegd en denkt: if you can't beat them, join them.
Zulke passies moet je met elkaar delen toch? :)
ferrafetish
05-05-2010, 23:16
Zulke passies moet je met elkaar delen toch? :)
Nou, niet altijd hoor!!! Mijn meisje is stapelgek op van die Edwardian poppenhuizen, en ik krijg er echt een sik van als ik er weer een moet bouwen. Doe liever wat anders. :D
Vivado Ferrari
10-05-2010, 07:46
Gistermiddag rond 16:00 uur een 599 Fiorano GTB op de A7 richting Purmerend.
sharknose67
10-05-2010, 22:36
Zaterdag door mijn vriendin gespot op de A12 tussen Zoetermeer en Nootdorp en eerder al op de A28, maar toen was ze niet snel genoeg met de mobiel.
mavanhaasteren
11-05-2010, 07:32
Gespot in Iseo
sharknose67
13-05-2010, 20:08
Nadat mijn oudste dochter een Ferrari had gespot hier in het dorp ben ik op zoek gegaan. Na wat zoeken gevonden, eindelijk een adres hier in het dorp waar een Ferrari te bewonderen valt!!! Op mijn aanbellen werd helaas niet open gedaan, ik ga één dezer dagen nog wel even terug (met flyer :)). Natuurlijk wel vast foto's gemaakt met het mobieltje.
Ed, op de foto hier recht boven: wat is dat voor bakbeest op rechts?
Gespot in Iseo
En nog zo'n vraag: Marcel, wat is dat voor gaaf ding naast die (overigens fraaie) Modena Spyder? Zie roze ovaal:
.
sharknose67
13-05-2010, 21:12
Iets uit de USA ;).
sharknose67
13-05-2010, 21:15
En nog zo'n vraag: Marcel, wat is dat voor gaaf ding naast die (overigens fraaie) Modena Spyder?
Da's een Alfa Romeo Montreal Irvin.
mavanhaasteren
13-05-2010, 21:16
Iets uit de USA ;).
Gewoon iets uit Italie hoor is een Alfa ;)
in het hotel zat een aantal leden van de Alfa club
sharknose67
13-05-2010, 21:36
Gewoon iets uit Italie hoor is een Alfa ;)
in het hotel zat een aantal leden van de Alfa club
Op mijn foto's zie je toch echt een voiture uit de US waarvan ik nog steeds de eerste uitvoering het mooist vind. Op jouw foto staat idd een Alfa (zoals ik al zei)
savannah
13-05-2010, 21:37
denk een corvette
mavanhaasteren
13-05-2010, 21:53
Op mijn foto's zie je toch echt een voiture uit de US waarvan ik nog steeds de eerste uitvoering het mooist vind. Op jouw foto staat idd een Alfa (zoals ik al zei)
die zag ik ook in de hoek, de jaren 60 modellen waren nog wel mooi om te zien
Da's een Alfa Romeo Montreal Irvin.
Tof ding! Gelukkig van hetzelfde concern ;) :cool:
Op mijn foto's zie je toch echt een voiture uit de US waarvan ik nog steeds de eerste uitvoering het mooist vind.
denk een corvette
die zag ik ook in de hoek, de jaren 60 modellen waren nog wel mooi om te zien
Juist. Die oudjes zijn idd wel OK, die nieuwe alleen maar krankzinnig potent, maar verder oerlelijk. Wat is trouwens dat voor gozer die daar woont, met deze eclectische autostal?
savannah
14-05-2010, 19:34
ooit dit wel eens gezien
sharknose67
14-05-2010, 19:49
ooit dit wel eens gezien
:eek::eek: dat ga je niet menen!!! :eek::eek: Dit is echt???
AnthonyR
14-05-2010, 19:53
Replica :)
Vandaag gespot; 575M GTC :D
http://i6.photobucket.com/albums/y243/safrane/DSC_7251.jpg
savannah
14-05-2010, 19:54
:eek::eek: dat ga je niet menen!!! :eek::eek: Dit is echt???
niet te geloven eigenlijk
niet te geloven eigenlijk
is een reclame aanhanger voor de replica 430 die ervoor staat word in Nederland gemaakt.
echt verschrikkelijk....
ooit dit wel eens gezien
Replica op MR2-basis. Daar weet de politie in Italie wel raad mee. Iets met merkrecht en shredder :D
Wat ik toch al niet begrijp dat mensen daar zoveel centen in steken. Voor dat geld koop je een Mindial of 400. Sommige mensen begrijpen het nooit, zucht...
Dit kan nooit echt zijn :O
Nadat mijn oudste dochter een Ferrari had gespot hier in het dorp ben ik op zoek gegaan. Na wat zoeken gevonden, eindelijk een adres hier in het dorp waar een Ferrari te bewonderen valt!!! Op mijn aanbellen werd helaas niet open gedaan, ik ga één dezer dagen nog wel even terug (met flyer ). Natuurlijk wel vast foto's gemaakt met het mobieltje.
FF opnieuw, ik zal mij na 2 jaar nu toch eens voorstellen maar dat doe ik in de desbetreffende "draad" zo snel mogelijk maar hier moet ik toch ff op reageren . Het is namelijk zo dat er in Nootdorp wel degelijk verschillende Ferraris rijden cq gereden hebben Sharknose , ken jij het formalige Koelhuis ? recht hier achter staat een vrijstaand huis met een zeldzame zilverkleurige SuperAmericana , Aan de Bras richting Delft bij dat witte lelijke huis heeft een gele 355 spider gehuisd , Rechts naast de A12 richting Nootdorp vanuit Zoetermeer gezien bij de plas net voor de spoorbrug groot huis rieten dak staat een zwarte en rode 430 , deze laatste is eens bij wegmisbruikers van de weg gehaald in de sytwinde tunnel , en ja deze zwarte staat altijd buiten sinds december rijd er dagelijks mee ook laatst met die sneeuw onbegrijpelijk maar goed, er rijd nog wel eens wat in het rond in Nootdorp ik wilde al eens eerder reageren omdat ik al eens eerder gelezen had dat je nog nooit een Ferrari gesignaleerd had vandaar dat ik daar nu maar eens op reageer . Nu zal ik mij ook snel maar netjes gaan voorstellen Eindelijk.. Groet Arjan
.
sharknose67
15-05-2010, 01:49
FF opnieuw, ik zal mij na 2 jaar nu toch eens voorstellen maar dat doe ik in de desbetreffende "draad" zo snel mogelijk maar hier moet ik toch ff op reageren . Het is namelijk zo dat er in Nootdorp wel degelijk verschillende Ferraris rijden cq gereden hebben Sharknose , ken jij het formalige Koelhuis ? recht hier achter staat een vrijstaand huis met een zeldzame zilverkleurige SuperAmericana , Aan de Bras richting Delft bij dat witte lelijke huis heeft een gele 355 spider gehuisd , Rechts naast de A12 richting Nootdorp vanuit Zoetermeer gezien bij de plas net voor de spoorbrug groot huis rieten dak staat een zwarte en rode 430 , deze laatste is eens bij wegmisbruikers van de weg gehaald in de sytwinde tunnel , en ja deze zwarte staat altijd buiten sinds december rijd er dagelijks mee ook laatst met die sneeuw onbegrijpelijk maar goed, er rijd nog wel eens wat in het rond in Nootdorp ik wilde al eens eerder reageren omdat ik al eens eerder gelezen had dat je nog nooit een Ferrari gesignaleerd had vandaar dat ik daar nu maar eens op reageer . Nu zal ik mij ook snel maar netjes gaan voorstellen Eindelijk.. Groet Arjan
Arjan, leuk dat je even reageert. Jij bent duidelijk beter op de hoogte van de Ferrari's hier in de buurt dan ik. Dat voormalige koelhuis staat zo ongeveer in m'n achtertuin maar dat daar een Superamerica staat wist ik echt niet. Ga toch maar eens wat beter rondneuzen. Die gele 355 spider heb ik één keer voor dat, idd zeer lelijke, huis aan de Bras zien staan (is trouwens Den Haag daar). Dat was nog tijdens de bouw, daarna nooit meer gezien misschien wel verkocht om het afbouwen te kunnen financieren?? Die aflevering van wegmisbruikers kan ik me nog wel herinneren, hadden die 430 toen net nieuw opgehaald als ik me niet vergis. Ben laatst nog met de kids langs dat huis gefietst, niks gezien :(.
savannah
15-05-2010, 16:45
net gespot. foto gemaakt met telefoon- bp woerden
Mijn oom heef van de week de F met aanhanger ( post 2219 ) ook gezien in belgie helaas geen foto
Soms is het echt jammer dat de camera niet snel ter hand is...
Gisteren in Breda namelijk een bloedrode Daytona gespot!
Schitterend....gewoon schitterend...
Er kwam hier zonet bij m'n stagebedrijf in Boxtel een rode 430 Scuderia voorbij scheuren, heerlijk geluidje :D
430driver
19-05-2010, 18:52
Soms is het echt jammer dat de camera niet snel ter hand is...
Gisteren in Breda namelijk een bloedrode Daytona gespot!
Schitterend....gewoon schitterend...
om over t geluid nog maar te zwijgen.......Ik heb dat een keer gehad hier in T:
ik was op een karwei bezig en hoorde een ontzettend rauwe brul voorbij komen.
Ik hoefde niet lang na te denken wie met wat dat was. Dat was voor mij de eerste keer dat ik een Daytona "in het wild" zag (en hoorde)
Krijg nog rillingen als ik eraan denk!
Er kwam hier zonet bij m'n stagebedrijf in Boxtel een rode 430 Scuderia voorbij scheuren, heerlijk geluidje :D
Ook al zoiets.......GAAAAAAF!!!!
Vivado Ferrari
19-05-2010, 21:18
Vanmiddag in de Beethovenstraat in Amsterdam een rode Ferrari 550 Maranello gespot. Wat een bella.....!
430driver
19-05-2010, 21:47
mmmmm vervelend! rot geluid ook!
430driver
20-05-2010, 13:01
Zojuist op de Leyparkweg in Tilburg een 360 modena (challenge?) op een trailer gespot.
TOTO70_0
20-05-2010, 17:49
challenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
430driver
20-05-2010, 17:56
Dat dacht ik dus al, want ik zag inderdaad het Shell logo zitten.....
Vivado Ferrari
21-05-2010, 22:21
Wow! Gaaf die Challenge! Is volgens mij bekende 360...
O, ja. Vandaag in A"dam Oud zuid een zwarte Ferrari California gespot. Dak open en gaan! Blijft wennen hoor, zo'n California!
430driver
21-05-2010, 22:41
Ik vond het ook helemaal gaaf! Dat zie je niet snel op de openbare weg :D
Ook al stond ie op de trailer.......
Ik heb onlangs in Oisterwijk een donkergrijs metallic California (bordeaux leder): afgezien van de perfectie combinatie moet ik ook nog steeds enorm aan wennen.....
beemer_007
24-05-2010, 10:26
Gespot in het centrum van Hasselt
sharknose67
24-05-2010, 18:21
Gespot in het centrum van Hasselt
Mooie spot Chris!! Ik blijf dit echt een fantastische auto vinden. Zaterdag na de Ettore meets Enzo meeting nog even bij Kroymans langs geweest en daar nog even lekker staan kwijlen bij dit model (al was die wel rosso corsa).
jutenjul
24-05-2010, 19:28
Zaterdag na de Ettore meets Enzo meeting nog even bij Kroymans langs geweest en daar nog even lekker staan kwijlen bij dit model (al was die wel rosso corsa).
heb je daar nog foto's van voor het kroymans draadje ?
Michel.
.
sharknose67
24-05-2010, 22:30
heb je daar nog foto's van voor het kroymans draadje ?
Helaas Michel, ik heb geen foto's gemaakt. Er stond volgens mij niets wat nog niet in dar draadje staat. Marcel heeft wat plaatjes geschoten, wellicht post hij nog wat.
Dino2400
26-05-2010, 18:33
Toegegeven, ik ben géén spotter die vol overgave iedere Ferrari op de kiek zet. Maar vandaag heb ik toch even de moeite genomen mijn telefoon uit de zak te halen...
Daar sta je dan, in de drukke ochtendspits op de A27 richting Utrecht. Tussen alle saaie zakenlimo's en andere leasebakken... Net ontwaakt , licht ochtendhumeur, je kent dat wel. En dan uit het niets komt dít... Mijn dag was direkt hélemaal goed... :)
.
mavanhaasteren
26-05-2010, 19:07
Maarten ik kan begrijpen dat je meteen een betere begin van de dag hebt
430driver
26-05-2010, 19:09
is dat Tonnie niet? Ik weet zo niet het kenteken uit mijn hoofd......Gave spot!
Ik heb zo ooit eens een trailer gezien met 275 GTB, daytona, een SWB en wat modern spul erop: dat vergeet ik nooit meer!
Dino2400
26-05-2010, 19:35
is dat Tonnie niet? Ik weet zo niet het kenteken uit mijn hoofd......Gave spot!!
Ik heb de bestuurder goed kunnen zien, dit was niet Tonnie.
:cool: Mooie spot, zeker versus die suffe Volvo Estates ervoor :D Was nog mooier geweest als er een Prius op de prent bij had gestaan ;)
430driver
26-05-2010, 19:50
Ik heb de bestuurder goed kunnen zien, dit was niet Tonnie.
ok. Wat is het toch een gave auto! Zeker zo in het wild! Dan zie je pas hoe breed en groot hij is!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.