PDA

View Full Version : Hyper Flow kat. of race pipe

Knooifrans
01-12-2009, 19:30
Ik wil mijn orginele katalysator vervangen dor een Hyper Flow of straight pipe,
iemand ervaring hiermee.....

De Hyper Flow kat. zou meer vermogen opleveren dan de orginele die er nu reeds onderzit en zal uiteraard ook een wat ander uitlaat geluid gaan geven.

Nu zit ik te twijfelen of ik de straight (race)pipe (deze levert 5% vermogenswinst op tov de kat versie), of de Hyper Flow kat zal bestellen of misschien allebei om ze eens te vergelijken maar waar het eigenlijk om gaat maakt zo'n straight pipe niet te veel lawaai in de USA is het namelijk niet toegestaan om daar mee te op de openbare straat te rijden.........dus ben benieuwd naar jullie reactie .......
www.hyper-flow.com

groet,
Andre

Steven
01-12-2009, 19:51
heeft Kees den Hertog dit traject niet ook doorlopen? ( was wel en 328 maar dat maak vlgs mij in dit geval niets uit)

Kees den Hertog
01-12-2009, 21:56
Ik heb vorig jaar bij mijn 328 de hele uitlaat en katalysator vervangen door een RVS uitlaat van EPS, ik heb hem nog liggen, ik wil hem ook wel kwijt, 1500 km. gebruikt, (de auto is inmiddels aangepast aan de EU spec, dus met 2 aansluitingen), de EPS heeft wel de US aansluiting, dus met 1 lange pijp rechts, die de katalysator vervangt.......
Geluid is super, vermogenswinst is misschien meetbaar op een vermogensbank, 5% zou kunnen, zeker met een K&N filter...........

Knooifrans
19-12-2009, 12:01
vermogenswinst is misschien meetbaar op een vermogensbank, 5% zou kunnen, zeker met een K&N filter...........

Nou, de onderdelen zijn binnen zowel de straight pipe als het K&N filter, nu alleen nog wachten tot na de Kerst om het te monteren 't is niet veel werk maar dan
heb ik wat meer tijd.
De pijp is mooi verchroomd, kan ik ook als ik onder de auto lig mijn haar kammen:D:D want verder zie je er niet zoveel van.
Fotootje bijgevoegd ........

Kees den Hertog
19-12-2009, 19:32
Mooie pijp, hier ga je geen spijt van krijgen, maar dat je kunt wachten met montage........

Steven
19-12-2009, 19:38
+1

meteen erop zetten man!

Knooifrans
19-12-2009, 21:22
Mooie pijp, hier ga je geen spijt van krijgen, maar dat je kunt wachten met montage........

Tja dat lukt ook bijna niet,ik zou het iets eerder kunnen maar dat zou dan eerste Kerstdag zijn maarrrr ja.............. :(

+1 meteen erop zetten man!

Oke dan...... ik kom er nu aan........ heb je ruimte vrij.........:D:D

Steven
19-12-2009, 22:09
Tja dat lukt ook bijna niet,ik zou het iets eerder kunnen maar dat zou dan eerste Kerstdag zijn maarrrr ja.............. :(

Oke dan...... ik kom er nu aan........ heb je ruimte vrij.........:D:D

voor jou maak ik gewoon ruimte!