View Full Version : Middel tegen krassen?
nofear02
30-11-2009, 02:36
Wat is dit nu??:
.
da's echt heel top. Echter zal het wel even duren voor we het zelf bij een auto materialen zaak kunnen kopen of bestellen.
Dit is nog niets, die nanocapsule lak is pas bizar! Dan vullen de krasjes zichzelf weer redelijk op. Ik geloof zelfs dat je het al op sommige nieuwe Nissans kan bestellen (voor wie een Nissan zou willen rijden dan ;))
Kees den Hertog
30-11-2009, 22:46
Klopt, de duurdere Nissan's hebben deze lak. Lijkt mij ideaal, het lijkt wel een soort Christine! Zelf meer dan 30 jaar Nissan gereden, geen kwaad woord daarover! (Die <lakvelletjes>, lijken me ook wel wat, benieuwd hoe het werkt!
Dit is nog niets, die nanocapsule lak is pas bizar! Dan vullen de krasjes zichzelf weer redelijk op. Ik geloof zelfs dat je het al op sommige nieuwe Nissans kan bestellen (voor wie een Nissan zou willen rijden dan ;))
Klopt, de duurdere Nissan's hebben deze lak. Lijkt mij ideaal, het lijkt wel een soort Christine! Zelf meer dan 30 jaar Nissan gereden, geen kwaad woord daarover! (Die <lakvelletjes>, lijken me ook wel wat, benieuwd hoe het werkt!
Gents, dat is inderdaad bizar. Volgens mij heb ik daar ook eens een boekje* over gelezen, maar dat was science fiction en niet zo heel gezellig met die nano-deeltjes ...
(* "Prey", van Michael Crichton)
Interessant, benieuwd naar het resultaat hiermee.
Vraag me wel af wat de werking ervan is, zou het ook werken bij diepe krassen of alleen zeer lichte krasjes?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.