View Full Version : Originele oude radio's in de F
Wie heeft er nog een originele radio in de pre-85 F? Post your pix!!!
Enne, weet iemand welke radio er rond 1977 in de 400 geleverd werd???
Kees den Hertog
25-11-2009, 21:53
Een Becker....................?
Bij mij zit er nog een originele 8-track van voxson in.
Kees den Hertog
25-11-2009, 22:08
Jeugdsentiment, een eight-track, dat is zeker origineel, zuinig zijn op de banden, die zijn zeker niet meer te krijgen, geweldig!
nofear02
25-11-2009, 22:23
Hey wat een leuke draad Flinch! verrekte goed verzonnen. hebben we t nog niet veel over gehad. Ja een Voxson ja, dat had ik al gehoord van Milko een keer. Onno heeft geloof ik ook nog zo een (las ik toch pas?).
In die van mij (86) zat een ding van de vorige eigenaar, ik heb er de mijne ingezet, maar later ook nog een originele Becker gekocht voor cassettebandjes. Voor als een latere eigenaar hem echt helemaal in/uit de eighties wil hebben.
Maar wat er ruim vóór 85 allemaal inzat, geen idee. Ben wel benieuwd.
nofear02
25-11-2009, 22:25
en is een oude voxson nog te koop? voor de aardigheid het woord eens ingetoest op marktplaats :) :
.
Ehhh...
Geen flauw idee, heb dat ding nooit aan, weet ook niet hoe 'ie werkt. Luister altijd naar de motor, vind ik veel mooier dan dat geleuter van DJs. En écht geconcentreerd naar muziek luisteren doe ik in willekeurig welke auto toch niet.
Hoe origineel 'ie is weet ik niet. Weet wel dat het een radiocassetterecorder is, dat gegeven alleen al schopt 'm meteen een jaar of 15-20 terug in de tijd. Zal eens een foto d'r van maken een dezer dagen.
Overigens is m'n 328 uit '86, dus of ik überhaupt in deze pre '85 thread mag meebabbelen is de vraag ;)
.
Ehhh...
Geen flauw idee, heb dat ding nooit aan, weet ook niet hoe 'ie werkt. Luister altijd naar de motor, vind ik veel mooier dan dat geleuter van DJs. En écht geconcentreerd naar muziek luisteren doe ik in willekeurig welke auto toch niet.
Hoe origineel 'ie is weet ik niet. Weet wel dat het een radiocassetterecorder is, dat gegeven alleen al schopt 'm meteen een jaar of 15-20 terug in de tijd. Zal eens een foto d'r van maken een dezer dagen.
Overigens is m'n 328 uit '86, dus of ik überhaupt in deze pre '85 thread mag meebabbelen is de vraag ;)
.
Tuurlijk meebabbelen met je "nieuwe" radio :p
Mijn 400 heeft nog geen radio, maar die wil ik er wel in. Een passende Becker, Grundig of Marantz hebben de voorkeur. Eentje dus waarvoor niet gezaagd moet worden, maar het liefst wel met de allereerste digitale displays. Staat wel conform denk ik
Iets zoals dit dus : http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/oldtimer-onderdelen/298978454-grundig-stereo-radio-met-cassettespeler-voor-oldtimer.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4 SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMK KxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Voor zo ver als ik weet werden er pas radio's ingebouwd bij aflevering bij de dealer en als die toevallig becker had dan werd die ingebouwd, maar je kon ook je eigen merk kiezen zoals sansui, grundig, philips dat werd ook veel gedaan.
in 1977 waren er toch nog geen digitale radio's
Rob,
Voor zo ver als ik weet werden er pas radio's ingebouwd bij aflevering bij de dealer en als die toevallig becker had dan werd die ingebouwd, maar je kon ook je eigen merk kiezen zoals sansui, grundig, philips dat werd ook veel gedaan.
Nu je 't zegt, ik meen ergens te hebben gelezen dat de 328 van origine standaard ook zónder radio werd geleverd.
.
Nu je 't zegt, ik meen ergens te hebben gelezen dat de 328 van origine standaard ook zónder radio werd geleverd.
.
In principe werd ieder Ferrari zonder radio afgeleverd behalve bij de moderne wagens.
bij mij zat er helemaal geen radio in alleen het afdek plaatje en een antenne.
Rob,
logisch dat de dealer dit installeerde. Maar welke radio koos de eerste eigenaar?
Bij mij zit er nog een originele 8-track van voxson in.
Dat was een optie. Die van mij (365BB) had hem ook, origineel geleverd en nog steeds aanwezig. Werkt ook nog! Tenminste, de radio, ik heb geen bandje om erin te doen. Ga ik wel proberen, je kunt ze op eBay nog bestellen.
I.t.t. tot wat Rob zei, staat deze radio wel vermeld op het verschepingsdocument van Ferrari SpA, en lijkt dus al in de fabriek ingebouwd te zijn. Maar het was wel absoluut zo dat de radio vaak door de klant achteraf werd gekozen en door de dealer ingebouwd.
Ik moet toch echt eens een close-up foto van deze enorm coole radio maken!
Onno
sharknose67
26-11-2009, 00:22
Dat was een optie. Die van mij (365BB) had hem ook, origineel geleverd en nog steeds aanwezig. Werkt ook nog! Tenminste, de radio, ik heb geen bandje om erin te doen. Ga ik wel proberen, je kunt ze op eBay nog bestellen.
Ik moet toch echt eens een close-up foto van deze enorm coole radio maken!
Onno
Waarom zit jouw radio daar links en niet rechts in dat vak onder die klokken?? Of is dat de orginele plek??
Waarom zit jouw radio daar links en niet rechts in dat vak onder die klokken?? Of is dat de orginele plek??
Rechtsgestuurd....
Onno
Racing-Baker
26-11-2009, 11:09
daar zit/zat de ook nog in optie verkrijgbare equalizer (bij de BBi toch). mijn vader had deze samen met de optionele radio besteld. er zit op beide een Ferrari logo!
ik hou dat zowat in de gaten als ik een BB zie en er zijn maar weinigen die deze (manuele) equalizer bijbestelden blijkbaar.
merk radio 1982 BBi => PIONEEER of wat had je gedacht? :) toevalig ook de sponsor van de 308GTB/M Gr.IV's ?? ;) hmm...
Kristof8
26-11-2009, 12:09
'k heb nog de originele luidsprekers (Pioneer), maar radio is vernieuwd (Pioneer met CD)
sharknose67
26-11-2009, 13:23
Rechtsgestuurd....
Onno
Dat verklaart een hoop :D:D
Racing-Baker
26-11-2009, 15:45
daar zit/zat de ook nog in optie verkrijgbare equalizer (bij de BBi toch). mijn vader had deze samen met de optionele radio besteld. er zit op beide een Ferrari logo!
ik hou dat zowat in de gaten als ik een BB zie en er zijn maar weinigen die deze (manuele) equalizer bijbestelden blijkbaar.
merk radio 1982 BBi => PIONEEER of wat had je gedacht? :) toevalig ook de sponsor van de 308GTB/M Gr.IV's ?? ;) hmm...
geen al te duidelijke foto maar toch...
.
nofear02
26-11-2009, 19:41
....Overigens is m'n 328 uit '86, dus of ik überhaupt in deze pre '85 thread mag meebabbelen is de vraag ;)
.nja, nou ja, je wordt ''gedoogd'' ;) :p (lekker nederlands :D)
... merk radio 1982 BBi => PIONEEER of wat had je gedacht? :) toevalig ook de sponsor van de 308GTB/M Gr.IV's ?? ;) hmm...precies! nou weet ik gelijk weer waarom ik een Pioneer in mijn F wilde :)
Ed; rechtsgestuurd van Onno.... ai... :D ;) :p
nja, nou ja, je wordt ''gedoogd'' ;) :p (lekker nederlands :D)
Yep, ik denk dat ik maar ff een ommetje ga polderen... :p ;)
.
geen al te duidelijke foto maar toch...
.
Erg cool. Het is een van mijn, zoals de engelsen zo mooi zeggen, "pet hates" dat radios niet kloppen. In een BBi hoort dus zo'n Pioneer radio/tape deck, en als er zo'n ontzettend jaren '80 equalizer bij zit, helemaal geweldig! Het gaat toch al niet om het luisteren naar de radio - het is een Ferrari!
Laatst zag ik ook weer een prachtige 275GTS met een Sony CD speler van 80 euro, anno 2007. LED lampjes en nog meer onzin. Wordt je toch GEK van!?!?! Wat bezielt die mensen?
Klassiek autorijden = geen navi, geen CD's, geen MP3's, gewoon weer terug in de tijd met een kaart, lange golf om de scheepsberichten op te vangen, bijbel in het handschoenenvakje en vuur via de tondeldoos. Nou ja, een navi mag wel, maar dan eentje op je telefoon of zo. Inbouw = doodzonde. D.w.z. Bega de zonde, dan ga je dood.
Maar het allerergste is eigenlijk nog een radio die 15 of 20 jaar te modern is, maar nu veel te oud. Dan heb je er niks aan, maar het ziet er ook nog eens niet uit! Onlangs dus een mooie Maserati Spyder uit de jaren '60, maar met een tape deck uit midden jaren '80... Aargh!
Onno
@ Onno, het kan nog erger : Dwars door het edelhout gezaagde radiogaten, zonder radio....
Ik ben eigenlijk best wel blij dat mijn 400 nog een geheel maagdelijke console heeft. En dat wil ik graag zo houden ;)
sharknose67
27-11-2009, 01:04
Ed; rechtsgestuurd van Onno.... ai... :D ;) :p
Tja Robert, zo tegen half één na bijna 24 uur wakker wordt ik een beetje moe en dan zie ik wel eens wat over het hoofd :o. Wist trouwens niet dat Onno z'n BB rechtsgestuurd is, maar toen ik de foto de volgende (zelfde) dag terug keek zag ik het gelijk :D
@ Onno, het kan nog erger : Dwars door het edelhout gezaagde radiogaten, zonder radio....
Niks mis met geen radio, dat gebeurde vrij vaak destijds. Toen wisten mensen nog wat ECHTE muziek was! :)
Weet overigens ook niet of je mijn dashboard edelhout kan noemen, het is eigenlijk genant slecht hout voor een van de duurste auto's op de planeet (destijds)...
Onno
nofear02
27-11-2009, 11:52
...
Laatst zag ik ook weer een prachtige 275GTS met een Sony CD speler van 80 euro, anno 2007. LED lampjes en nog meer onzin. Wordt je toch GEK van!?!?! Wat bezielt die mensen?
Klassiek autorijden = geen navi, geen CD's, geen MP3's, gewoon weer terug in de tijd met een kaart, lange golf om de scheepsberichten op te vangen, bijbel in het handschoenenvakje en vuur via de tondeldoos. Nou ja, een navi mag wel, maar dan eentje op je telefoon of zo.
...
Onno:D:D prachtig stukje. Jij bent ook wel een echte lekkere purist Onno. Heerlijk. Zo als het moet zijn, /was, zo moet het zijn! Ik geef je gelijk!
Toch, in mijn 328, 1986, toch een cd-speler gedaan. Maar goed, zo'n 328 is tijdloos. Dat kan dus nét (?). ;) :). ''de mensen'' zien niet eens dat zoiets uit 86 is. die denken bij dat model volgens mij regelmatig dat zoiets misschien 10 jaar oud is.
LED lampjes en nog meer onzin. Wordt je toch GEK van!?!?! Wat bezielt die mensen?
Klassiek autorijden = geen navi, geen CD's, geen MP3's, gewoon weer terug in de tijd met een kaart, lange golf om de scheepsberichten op te vangen, bijbel in het handschoenenvakje en vuur via de tondeldoos. Nou ja, een navi mag wel, maar dan eentje op je telefoon of zo. Inbouw = doodzonde. D.w.z. Bega de zonde, dan ga je dood.
Onno
Dan heeft mijn laatste uurtje geslagen, tenzij ik respijt krijg. Is mijn '86 328 GTS een klassieker of niet? Er zit een hypermoderne Becker Cascade in. Alles in zo'n standaard DIN-formaat kastje: radio, CD, navi, bluetooth. Misschien mag ik ter verdediging zeggen dat de "oude" radio er half bij hing en de nieuwe perfect in het interieur is weggewerkt. Motivatie was om vooral geen dingen op het raam te moeten plakken. Dat vind ik nou weer niet mooi.
O ja, en waar is het handschoenenvakje voor die bijbel? In een 365 BB zit dat toch ook niet?
nofear02
27-11-2009, 20:12
.... Motivatie was om vooral geen dingen op het raam te moeten plakken. Dat vind ik nou weer niet mooi.
O ja, en waar is het handschoenenvakje voor die bijbel? In een 365 BB zit dat toch ook niet?1. ben ik het ook wel weer mee eens. zo'n moderne tomtom op het raam, vind het niet mooi. maar er zijn er zat hier die het hebben hoor. ieder zijn voorkeur uiteraard.
2. nou ja, dan alleen evt alleen t Nieuwe Testament in die tas achter op de bestuurdersstoel? :). Alhoewel, in hogere sferen ben ik toch altijd al als ik met dat ding rij :D. Puur genot!
1. Het gaat toch al niet om het luisteren naar de radio - het is een Ferrari!
2. Laatst zag ik ook weer een prachtige 275GTS met een Sony CD speler van 80 euro, anno 2007. LED lampjes en nog meer onzin. Wordt je toch GEK van!?!?! Wat bezielt die mensen?
3. Klassiek autorijden = geen navi, geen CD's, geen MP3's, gewoon weer terug in de tijd met een kaart, lange golf om de scheepsberichten op te vangen, bijbel in het handschoenenvakje en vuur via de tondeldoos. Nou ja, een navi mag wel, maar dan eentje op je telefoon of zo. Inbouw = doodzonde. D.w.z. Bega de zonde, dan ga je dood.
@ 1: +1, zoals gezegd ik heb dat ding nooit aan. De V8 maakt sowieso mooiere muziek!
@ 2: +1, LEDs zijn sowieso smakeloos, althans in de Kerstboom-overvloed die met name Audi op z'n producten plakt
@ 3: +1, én geen stuurbekrachtiging én geen parkeersensoren én geen tractiecontrole én geen onderhouds- en statussensoren, etc.
Ik heb een losse navi voor noodgevallen, maar gebruik die zelden of nooit. Liever interpreteer ik vroom wat ik zie in mijn 'auspicium' aan al dan niet wiebelende metertjes en prevel ik mezelf behouden vaart toe:
"Hmm, wordt 'ie niet een tikje warm? mwâh, olie nog niet, en - oh nee - daar daalt 't koelwatermetertje al weer wat, even oppassen met die 3,200 toeren trouwens, nog maar 22 km gereden, wat was die olie ook weer? 70 graden? Toch maar even in 5 blijven, pas straks terugschakelen en naar 4,000 toeren, zo te zien gelukkig wel nog zát benzine, bla bla bla bla ..."
De wichelroede van de oude-Ferrari-rijder... Stuk geiniger dan een (boord)computer die je alles tot op de laatste comma vertelt! :)
.
@ 1: +1, zoals gezegd ik heb dat ding nooit aan. De V8 maakt sowieso mooiere muziek!
precies!
zie eens
http://www.youtube.com/watch?v=O8c1-58mOyk
dan hoor/zie je mijn 328 afgelopen MM in achtervolging op een ferrari 166
die 166 is dan overigens wel geen 8 cilinder maar haar geluid is er zeker niet minder om!
.
[
precies!
zie eens
http://www.youtube.com/watch?v=O8c1-58mOyk
dan hoor/zie je mijn 328 afgelopen MM in achtervolging op een ferrari 166
die 166 is dan overigens wel geen 8 cilinder maar haar geluid is er zeker niet minder om!
+1.000 x 1.000 ('t is de MM tenslotte).
Dit is precies wat ik bedoel, wát een concert! Overigens rijdt die 166 nog aardig door voor z'n leeftijd, ongelooflijk! :)
.
O ja, en waar is het handschoenenvakje voor die bijbel? In een 365 BB zit dat toch ook niet?
Er is niet veel opslagruimte, maar dat lukt nog wel.
Onno
nofear02
28-11-2009, 01:38
...."Hmm, wordt 'ie niet een tikje warm? mwâh, olie nog niet, en - oh nee - daar daalt 't koelwatermetertje al weer wat, even oppassen met die 3,200 toeren trouwens, nog maar 22 km gereden, wat was die olie ook weer? 70 graden? Toch maar even in 5 blijven, pas straks terugschakelen en naar 4,000 toeren, zo te zien gelukkig wel nog zát benzine, bla bla bla bla ..."
.ja t is nog een heel gedoe hé? dat F-rijden.... :). Je hebt het er maar druk mee :D. en dan ook nog op de weg letten. ''oops; was dat nou onweer of een flits van een kastje? hey wat staat die man nou te zwaaien midden op de weg? ohw ik moet stoppen?? IK??? ow ''politie volgen'' zie ik nu ineens.... wat moeten die nou van mij joh?? :D
Knooifrans
28-11-2009, 11:12
Dan heeft mijn laatste uurtje geslagen, tenzij ik respijt krijg. Is mijn '86 328 GTS een klassieker of niet? Er zit een hypermoderne Becker Cascade in.
Tja mijn laatste uur dus ook..... ik gebruik ook een Becker, de Traffic Assist Pro anders vindt ik de weg nooit naar al die meetings;);)
Ik heb wel speciaal voor een Becker gekozen omdat deze er wat soberder (geen kerstboomlampjes ed) uitzien dan andere merken.
groet,
Andre
Gilles027
28-11-2009, 15:05
ik gebruik ook een Becker, de Traffic Assist Pro anders vindt ik de weg nooit naar al die meetings;);)
groet,
Andre
Even OT
de navigator Becker, werkt hij goed?? ik heb ook een, maar waarschijnlijk hier in Italie werkt hij niet zo goed, die stuurt mij constant in wegen waar de lieve heer nog nooit is geweest, maar een update kost eigenlijk zo veel, dat je met dat som geld een nieuwe kan kopen
Knooifrans
28-11-2009, 15:53
Even OT
de navigator Becker, werkt hij goed?? ik heb ook een, maar waarschijnlijk hier in Italie werkt hij niet zo goed, die stuurt mij constant in wegen waar de lieve heer nog nooit is geweest, maar een update kost eigenlijk zo veel, dat je met dat som geld een nieuwe kan kopen
Hoi Enzo,
ik heb er totaal geen problemen mee, wel moet ik inderdaad een keer een nieuwe software CD hebben. welke software versie heb jij daar dan,misschien heb je iets aan deze en kan ik een kopie maken.(Heb je trouwens wel de draad naar de snelheidsmeter en achteruit aangesloten?)
Ik heb ook nog een losse Becker de 7914 en deze stuurt je inderdaad wel eens van de hoofdweg af om vervolgens door allerlei kleine weggetjes en straten te sturen en dat kan wel eens vervelend zijn.
groeten naar het mooie Italie,
Andre
ja t is nog een heel gedoe hé? dat F-rijden.... :). Je hebt het er maar druk mee :D. en dan ook nog op de weg letten. ''oops; was dat nou onweer of een flits van een kastje? hey wat staat die man nou te zwaaien midden op de weg? ohw ik moet stoppen?? IK??? ow ''politie volgen'' zie ik nu ineens.... wat moeten die nou van mij joh?? :D
Ik weet niet wat jij allemaal uitspookt met die 328 van je Robert, maar zo vaak zie ik de politie niet (behalve in m'n achteruitkijkspiegel als ik als een bezetene wegtrek van een van die butt-ugly Q7 tanks waarin ze tegenwoordig hier in DH rijden :D)
.
.
Belofte maakt schuld, hier een foto'tje (niet al te beste kwaliteit zie ik nu) van mijn radio. Ik kan er niet zo gauw een merk op ontdekken, maar hij lijkt me behoorlijk gedateerd. Er zit een equalizertje op en een cassettespeler in. Hoe 't geheel werkt? Geen idee...
.
Belofte maakt schuld, hier een foto'tje (niet al te beste kwaliteit zie ik nu) van mijn radio. Ik kan er niet zo gauw een merk op ontdekken, maar hij lijkt me behoorlijk gedateerd. Er zit een equalizertje op en een cassettespeler in. Hoe 't geheel werkt? Geen idee...
.
Met deze kwaliteit kan ik ook niets ontdekken. Heb jij aandelen Hans Anders of zo?
Met deze kwaliteit kan ik ook niets ontdekken. Heb jij aandelen Hans Anders of zo?
Nee, alleen ook geen goede camera :p
.
Knooifrans
28-11-2009, 19:44
Ik kan er niet zo gauw een merk op ontdekken, maar hij lijkt me behoorlijk gedateerd.
Volgens mij is het merk "Audioline".........
groet,
Andre
Gilles027
28-11-2009, 20:12
Hoi Enzo,
ik heb er totaal geen problemen mee, wel moet ik inderdaad een keer een nieuwe software CD hebben. welke software versie heb jij daar dan,misschien heb je iets aan deze en kan ik een kopie maken.(Heb je trouwens wel de draad naar de snelheidsmeter en achteruit aangesloten?)
Ik heb ook nog een losse Becker de 7914 en deze stuurt je inderdaad wel eens van de hoofdweg af om vervolgens door allerlei kleine weggetjes en straten te sturen en dat kan wel eens vervelend zijn.
groeten naar het mooie Italie,
Andre
Om niet te veel OT te gaan heb ik je een PM gestuurt
Volgens mij is het merk "Audioline".........
groet,
Andre
Dank Andre,
Wat zit jij toch vol opmerkelijke kennis! Klopt wél: er staat ergens Audioline opgekalkt, maar ik had dat niet meteen als merk geïnterpreteerd. Leek me zo'n generieke kreet, meer de benaming van een bepaalde productlijn (bijv. de Panasonic Audioline oid).
Overigens heb ik net een tijdje tevergeefs zitten proberen te vinden wat dat Audioline dan precies is. Duidelijk is dat het niet een heel courant autoradiomerk meer is. Wel hoor ik door de 'ruis' van het internet de echo's van de jaren '70 en '80, toen Audioline blijkbaar onder andere 27 MC-bakkies produceerde (ja ja, breaker breakerrrr, kom d'r maar in!) en andere no-frills semi-professionele (auto)audio's en componenten (versterkers, antennes, etc.).
Begin ineens geïnteresseerd te raken in dat gekke ouwe ding...
Groet,
Irvin
Knooifrans
28-11-2009, 23:13
Dank Andre, Begin ineens geïnteresseerd te raken in dat gekke ouwe ding...Groet,Irvin
Hallo Irvin,
Is pas geleden nog een Audioline verkocht op Ebay UK, kijk anders eens op deze link hieronder misschien kom je er iets verder mee.
http://www.flickr.com/photos/retromotoring/3260294666/sizes/o/
groet,
Andre
Hoi Andre,
Wederom dank, prachtige plaat! Overigens was ik Harry Moss Int. LTD - de importeur indertijd blijkbaar - al tegengekomen (in verband met een of andere rechtzaak: lekker dubieus allemaal!). Ik ga o.b.v. de kreten in deze advertentie nog even verder spitten.
Verder zag ik inderdaad wat Audioline-actie op E-Bay, staan er nu nog 1 of 2. Niet bepaald moeders mooiste, maar het lijkt technisch vrij strak spul voor die tijd.
Dank & groet,
Irvin
.
Oefff... de zoektocht naar Audiolines heeft nu toch een groovy 70s exemplaar opgeleverd, dat kan ik jullie niet onthouden.
Als ik ooit nog eens flink oudere Ferrari scoor gaat deze erin (luister ik ook niet naar, maar 't oog wil ook wat ;)):
.
het liefst had ik een Becker Monza gescoord, maar ik vind deze net te oud voor de 400. Zou wel kunnen, maar omdat de 400 cockpit toch wel erg vooruitstrevend was voor die tijd ben ik toch voor die Grundig gegaan. Ook omdat ie mooi kleurt bij het houtwerk ;).
Knooifrans
29-11-2009, 11:47
of wat dacht je van deze "ouderwetse" nieuwe.......Becker met navi.......mooie retro
of wat dacht je van deze "ouderwetse" nieuwe.......Becker met navi.......mooie retro
Maar dan moet ik weer zagen en dat is een nono. En de prijs dan, whaaaaa
Nee, dan liever zoiets : http://www.retrosoundusa.com/products/category/id/1
Dit is dan weer veel leuker en volledig samen te stellen op de auto!
nofear02
29-11-2009, 12:38
...Dit is dan weer veel leuker en volledig samen te stellen op de auto!Hoe is het mogelijk! Voor elke vraag is er weer aanbod. Nog nooit gezien. Prachtig zeg. Handig!
Oefff... de zoektocht naar Audiolines heeft nu toch een groovy 70s exemplaar opgeleverd, dat kan ik jullie niet onthouden.
Als ik ooit nog eens flink oudere Ferrari scoor gaat deze erin (luister ik ook niet naar, maar 't oog wil ook wat ;)):
.
Ik zou het liever houden op de radios die origineel geleverd werden bij oudere Ferraris (Becker, Voxson). Maar goed, het is in ieder geval uit die tijd.
@Flinch - erg geinig, die Retrosound. Maar voor een auto van het kaliber dat een klassieke Ferrari heeft, vind ik het toch niks. In je MGB, prima, maar in je 275 GTB/4.... Gewoon weer kaartlezen en naar de motor luisteren. Af en toe even stoppen om de fileberichten op de radio te kunnen horen.. It's 1967. Groovy, baby.
Onno
Ik zou het liever houden op de radios die origineel geleverd werden bij oudere Ferraris (Becker, Voxson). Maar goed, het is in ieder geval uit die tijd.
Eens, maar zo'n Becker/Voxson moet een beetje die uitstraling hebben, da's wat ik bedoel. Voor de rest maakt 't weinig uit, aan gaat 'ie toch niet.
.
Hola!
Wat dachten wij van déze bakelieten Becker (1975)? :D
.
nofear02
29-11-2009, 19:39
Hola!
Wat dachten wij van déze bakelieten Becker (1975)? :D
.
nou, daar word je F niet lichter van zo te zien...:)
nou, daar word je F niet lichter van zo te zien...:)
Klopt, maar wel een stuk 'heavier' en 'dikker' ... :D
nog wat gevonden 1984.
Rob,
nog wat gevonden 1984.
Rob,
Weer zo'n mooi Rundfunkgerät! :cool:
.
Eugene360
03-12-2009, 00:54
Op dit plaatje Links een zeer speciale Becker Mexico !
Geleverd in; Mercedes Benz 300SL , 250 GT Europa/ 250GT Boano /250GT Tour de France
Buizentoestel 1956 !! MG+FM
bij druk op middentoets zoekt ie zelf muziek !
Geleverd in; Mercedes Benz 300SL , 250 GT Europa/ 250GT Boano /250GT Tour de France
Buizen... dát is pas heersen! :)
nofear02
03-12-2009, 19:49
prachtig!
zo zo, dat is een mooie collectie! Kostbaar ook, dus wees er zuinig op.
kwam toevallig nog deze tegen voor de foto's alleen.
Rob,
kwam toevallig nog deze tegen voor de foto's alleen.
Rob,
Fancy! Zeker uit dezelfde tijd als dat Dino-blok in de keuken? :D
Racing-Baker
22-12-2009, 11:43
dit is dezelfde opstelling als in onze BBi dus ik vermoed dat dit ook van een injectie BB is?
weet er iemand wat in een Testarossa zat?? (serie 1)
in de Mondial (ook 1985) zit een Blaupunkt...
dit is dezelfde opstelling als in onze BBi dus ik vermoed dat dit ook van een injectie BB is?...
Klopt, dit type pioneer KE-4300B was speciaal voor de BBi er zat namelijk een extra 20 MC band lengte op.
Rob,
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.