View Full Version : (Ferrari) Wallpapers
Aangezien ikzelf redelijk vaak van 'desktop wallpaper' wissel waar, hoe kan het ook anders, over het algemeen wel mooie auto's op te zien zijn, ben ik ook wel benieuwd geraakt naar de wallpapers van andere leden van deze site. Heb je één echte favoriet die al jaaaren achtereen je computer wat opfleurt, of ben je ook wat meer van het wisselen? En wat staat er dan zoal op je bureaublad te pronken? (Kunnen natuurlijk ook 'gewone' foto's zijn, die niet van een echte 'wallpaper-site' komen!) Misschien weet je nog mooie sites met wallpapers die zeker de moeite waard zijn voor anderen? Ik zie graag inzendingen van jullie tegemoet!
Gr
Maarten
.
Persoonlijk vind ik dit een SUPER wallpaper! Die staat er toch al wel een tijdje hoor! Afkomstig van http://www.petrolpoint.net/main.php?g2_itemId=1651. Staan zeer mooie foto's tussen op groot formaat! (Nog eens op een foto klikken geeft grote uitvoering!
Erikderaaf
24-06-2007, 11:13
Woow die is gaaf! heb hem maar meteen even opgeslagen hier
deze vind ik zelf mooi: (ik wissel ook veel, uiteraard veel F-materiaal
GOED ZO Erik! Dat wilde ik zien :) Die komen er zeker nog een keertje op hoor! Prachtige plaatjes. Bedankt
dit is mijn wallpaper
sorry het is geen F maar wel iets leuks van ons
is kijken of micha dat ook heeft over een maandje of 2 toch??
groeten
pascal
.
Vivado Ferrari
24-06-2007, 16:20
Hier enkele uit mijn bestand.......
Verander ook dagelijks mijn bureaublad met Ferrarispul
Ik vind deze wel iets hebben
Op deze site staan ontzettend veel wallpapers van auto's. Het grootste voordeel aan deze site vind ik dat je ze op alle mogelijke formaten kunt downloaden, zodat je altijd iets hebt wat ook bij jouw instellingen past! Veel plezier ermee. http://www.carwalls.com/
.
Vind deze foto ook erg geschikt om als bureaubladachtergrond te gebruiken! Kleur van die F40 komt fantastisch uit en de dauw op die Wagen geeft helemaal een prachtig effect!
Heb er zelf trouwens het logo uit gehaald met photoshop, maar kan em hier natuurlijk niet neerzetten zonder dat logo. En iedereen weet ook gelijk waar ie vandaan komt zo :)
.
Vivado Ferrari
05-07-2007, 19:36
Ik kijk nu al een week tegen deze.....
Hier een aantal zeer fraaie walps
De eerste is idd een panoramafoto, wel appart effect.
Alleen jammer dat de F50 mist, dus bij deze..
WeLoveFerrari.dk
12-07-2007, 18:42
Hier een paar wallpapers ! :) (I hop it is spelled right! ;)
Hier een paar wallpapers ! :) (I hop it is spelled right! ;))
Dankjewel!! Your Dutch is very good. The only mistake is in the English part ;) Thanks for your pics!
Ow, en Niels... Supergave foto heb je daar van die Enzo! Mooi strak, rustig plaatje met niet al te veel storende dingen erop, zodat de pictogrammen ook niet wegvallen. Superfoto! Zelf gemaakt? Hartstikke bedankt ervoor in ieder geval. Gaat zeker op mijn bureaublad pronken ;)
Anderen: ook bedankt natuurlijk! Laat ze maar komen :)
.
Vivado Ferrari
30-07-2007, 18:35
Vandaag deze......
mavanhaasteren
30-07-2007, 20:20
ik heb via webshots me wallpapers dus elke 15 min staat er een andere te pronken uit mijn bijna 10.000 tellende foto colectie dus het duurt wel effe voordat ik ze allemaal langs heb zien komen
het voordeel is wel dat je zo wel je foto's blijft kijken en door hebt welke mooie je hebt
maar dit is 1 van mijn mooist
Hier een paar wallpapers ! :) (I hop it is spelled right! ;))
Those are really cool, i've always liked detail pictures of cars more than the all of the car in one picture.
Specially engines (carbs), wheels, and vintage tank lids.
I have some of those pictures hanging on the wall in my hallway
This is the one i use as wallpaper at the moment
mavanhaasteren
27-08-2007, 23:49
deze vind ik ook mooi
op het moment heb ik deze:
is niet van een wallpaper-site gedownload maar gewoon van google, vond ik wel een mooie pic;) mzz
Tricky-design
29-09-2007, 13:06
Hallo peeps,
Dit is op het moment mijn desktop op mijn laptop. Op mijn werk staat de 430. Ik download veel van mijn wallpapers bij desktopmachine. Hier hebben ze vaak erg mooie foto's op hoge resolutie.
Mijn laptop draait een resolutie van 1680x1050 dus heb vaak niets aan die kleinere wallpapers.
BTW deze foto is afkomstig van Y&F
Vivado Ferrari
29-09-2007, 17:08
op het moment heb ik deze:
is niet van een wallpaper-site gedownload maar gewoon van google, vond ik wel een mooie pic;) mzzl
Deze is mooi! Deze had ik ook al in mijn mobiel staan!:)
.
430driver
29-09-2007, 18:07
Mooi interieur hè?! zo'n scuderia
.
Tricky-design
29-09-2007, 18:08
Mooi interieur hè?! zo'n scuderia
Ja echt wel, zeker de stoelen vind ik ERG mooi met dat rode logo in de hoofdsteun en carbon frame.
Edit: En mijn laptop is zwart met een zwart theme voor Xp ziet het er allemaal erg strak uit zie foto
Tricky-design
13-10-2007, 16:00
Dacht maak even wat screenshots van me screensaver. Zitten erg mooie foto's tussen.
Deel 1
Tricky-design
13-10-2007, 16:05
deel 2
Tricky-design
13-10-2007, 16:06
Deel 3
Tricky-design
13-10-2007, 16:08
Deel 4
Tricky-design
13-10-2007, 16:12
Voor de mensen die niet weten hoe de screensaver eruit ziet heb ik een screenshot gemaakt van mijn hele scherm (zie attachment).
Erg handig screensaver waar het nieuws steeds voorbij komt scrollen. Vanuit hier kan je ook direct het hele bericht lezen en de high quality pictures bekijken/downloaden
Vivado Ferrari
07-11-2007, 17:51
vandaag deze! Die wil ik graag delen!:)
.
WeLoveFerrari.dk
07-11-2007, 18:19
Hier ein wallpaper mer! :)
.
Dacht maak even wat screenshots van me screensaver. Zitten erg mooie foto's tussen.
Hoi Patrick,
Weet je toevallig of deze foto's ook als Wallpaper beschikbaar zijn op die site? En waar zou ik ze dan kunnen vinden? Zitten inderdaad wel mooie plaatjes tussen, alleen zijn ze op deze manier niet echt 'bruikbaar' voor mij.
Gr
Maarten
.
Tricky-design
08-11-2007, 12:25
Als je lid van Y&F ben kan je een aantal van deze foto's terug vinden in de News section en vervolgens high res downloaden, maar dit kan alleen als je lid bent
Erikderaaf
11-11-2007, 12:52
met dank aan topgear, mijn favorieten
Erikderaaf
11-11-2007, 12:54
nog een paar dan
Ik zelf heb op het moment deze van Autovisie.
Vind ik zelf een hele mooie.
Staan op de site van Autovisie nog wel meer wallpapers van Ferrari.
Kijk maar eens op de Site van Autovisie en dan rubriek nieuws en dan Autovisie foto
nofear02
29-03-2008, 20:36
Op de site van Momo staan ook een paar leuke:)
op dze moment de interieur van een f430 Scuderia
Johannus
27-04-2008, 09:20
Ik heb deze laatst gemaakt met Photoshop:)
.
Johannus
20-05-2008, 22:05
Bij deze wat california wallpapers voor iedere maat desktop...
1024x768 (http://www.vanudenweb.nl/F-chat/California/california1024.jpg)
1280x1024 (http://www.vanudenweb.nl/F-chat/California/california1280.jpg)
1400x1050 (http://www.vanudenweb.nl/F-chat/California/california1400.jpg)
1600x1200 (http://www.vanudenweb.nl/F-chat/California/california1600.jpg)
Johannus
25-06-2008, 00:14
En een nieuwe wallpaper van de California met de nieuwe, eerste, echte foto's...
.
Vandaag een fantastisch mooie wallpaper gevonden die ik even moest showen:
Dat rare wat je ziet is Mac OSX ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.