PDA

View Full Version : F-Chat meeting Auto-Italia beurs, Houten, 1 nov 2009 ***PRAAT***

Pages : 1 2 [3]

Flinch
01-11-2009, 22:56
Top dag! Geen druppel gezien behalve op de terugweg, want thuis stond alles blank!
Kan je indenken als dit een maand eerder georganiseerd zou worden als je temp wat hoger is en de regenkans minder!

Robert en het team bedankt! Enne de volgende keer ben ik erbij met de 400!

Maranello
01-11-2009, 22:57
Top voor elkaar Robert en companen! Bedankt.

nofear02
01-11-2009, 23:17
Kris; het was enorm leuk je erbij te hebben! sowieso al, maar na het meeleven met jou en de wagen en dat gedoe met beerens en die pech en misérie; EXTRA leuk! ben gerustgesteld dat je veilig thuis gekomen bent en het naar je zin gehad hebt! Heel goed dat je members ontmoet hebt!

nofear02
01-11-2009, 23:23
...Robert en het team bedankt! Enne de volgende keer ben ik erbij met de 400!absoluut! hoeveel waren er vandaag al wel niet?
jp412, eric412 (ex-reinier), milko 365, kees/c.r.boeije, die prachtige grigio 412, = 5. enzo jammer niet, en jij niet, ger/alfa niet, dus da's volgend jaar 8 stuks :). en als nou die rode 365-meneer van gisteren ook zich hier nou eenmeld en volgend jaar komt, dan is het 9. franc308 maakt dan de 10 vol, die heeft er volgend jaar ook een, want die ''houdt'' het toch niet (tegen) (vroeg of laat) (;) :p franc! :)) )

Franc308
01-11-2009, 23:28
Hahaha!! Yeah right! In my dreams.
Reken daar voorlopig maar even niet op! ;)

Oehhhh, maar het zou wel heel erg gaaf zijn.... :D

nofear02
01-11-2009, 23:29
:D

Flinch
01-11-2009, 23:34
absoluut! hoeveel waren er vandaag al wel niet?
jp412, eric412 (ex-reinier), milko 365, kees/c.r.boeije, die prachtige grigio 412, = 5. enzo jammer niet, en jij niet, ger/alfa niet, dus da's volgend jaar 8 stuks :). en als nou die rode 365-meneer van gisteren ook zich hier nou eenmeld en volgend jaar komt, dan is het 9. franc308 maakt dan de 10 vol, die heeft er volgend jaar ook een, want die ''houdt'' het toch niet (tegen) (vroeg of laat) (;) :p franc! :)) )

Steven komt ook nog wel eens met zo'n mooie V12 aanrijden, ik ken die blik die ik vandaag weer gezien heb!!! ;)

11 dus volgend jaar...

swatje
02-11-2009, 00:53
het was echt goe alleen jammer dat ik mij van morgen overslapen had wat een weer zeg om terug naar huis te rijden zeg pff

McLovin
02-11-2009, 00:55
Wilde iedereen van het F-Chat team bedanken aangezien ik hier nog geen lid was maar meteen naar de linten werd begeleid om me auto te parkeren en er toch de hele tijd toezicht aanwezig was. Helemaal top.

nofear02
02-11-2009, 01:52
Wilde iedereen van het F-Chat team bedanken aangezien ik hier nog geen lid was maar meteen naar de linten werd begeleid om me auto te parkeren en er toch de hele tijd toezicht aanwezig was. Helemaal top.
Goed zo Nick. Dank je wel voor je dank je wel. natuurlijk; f -eigenaren moeten gewoon met een gerust hart zo'n beurs op kunnen, en wij kunnen dan 'leveren'. Da's een van de grote pluspunten van zo'n groep/'club'. wij stonden hier nu voor het 3e jaar. 1e jaar 17 f's, vorig jaar 41, nu 54 (met slecht weer voorspellingen). t gaat dus goed. Leuk dat je er was. en dat je je vanavond aangemeld hebt?

was je nog droog thuis gekomen?

nofear02
02-11-2009, 01:55
Nou, end of the day. Wagen zojuist gewassen, gesopt, gezeemd, nog ff snel drooggereden (om het af te leren :)), en drooggewreven. Alles weer netjes binnen gezet. Ben nou dik 20 uur in touw, nou geloof ik het wel :). wat een dag. super gewoon.
lekker naar bed en er de eerste 3 dagen niet meer uitkomen :D.
weltrusten iedereen.

McLovin
02-11-2009, 02:10
Goed zo Nick. Dank je wel voor je dank je wel. natuurlijk; f -eigenaren moeten gewoon met een gerust hart zo'n beurs op kunnen, en wij kunnen dan 'leveren'. Da's een van de grote pluspunten van zo'n groep/'club'. wij stonden hier nu voor het 3e jaar. 1e jaar 17 f's, vorig jaar 41, nu 54 (met slecht weer voorspellingen). t gaat dus goed. Leuk dat je er was. en dat je je vanavond aangemeld hebt?

was je nog droog thuis gekomen?

Nee was net 2 minuten onderweg toen het begon maar glijden in de regen is ook leuk.
Zou graag via pm wat info over sponsor tarieven willen ontvangen.

Veep
02-11-2009, 12:56
nu ja, gisteren door omstandigheden dus niet tussentijds naar buiten geweest om te kijken, was zelf al vroeg binnen en dus laat weg.
de omstandigheden waren heel veel mensen waarmee gesproken is (niet alleen op de stand zelf, ook veel oude bekenden, altijd het leuke van de beurs, d ebeurs zelf vond ik wat minder) , stond daar natuurlijk wel voor de lol, namelijk promotie van de raceklasse. Voor ik het wist was de dag om...

Volgend jaar misschien dan toch maar met een F gaan, dan spreek ik ook buiten tenminste mensen.....

lies308
02-11-2009, 14:19
@Robert en de hele F-chat crew, het was een waanzinnige leuke dag!!
Mijn complimenten voor het organiseren en het steeds in contact brengen van mensen die zelfde model of knutselkennis hebben van een bepaald type!

Zelfs een oude vriend van ons van 20 jaar geleden zagen we op deze dag. En in contact gekomen met iemand die weer een andere vriend van het cluppie van vroeger kende die ons alle 3 weer kende............echt geweldig leuk.
Waanzinnig leuk te merken dat de wereld toch echt klein is en als je het virus hebt kom je er niet meer vanaf heb ik gemerkt!

@sharknose jij moet toch nog eens goed met je wederhelft om de tafel zitten anders zal ik wel eens een goed woordje doen voor je. hihi

@Krisdisk,

Super leuk je weer te hebben gesproken, ik herken niet alle f-chat members en degene die ik ken zijn blijven hangen door iets bijzonders hahah
Jij was degene die me redde uit mijn benarde positie in Spa, om mijn 308 achteruit in te pakeeren hahaha

Zoals vele andere heb ik ook de ervaring gekregen dat mijn gele paard graag harder over het natte wegdek wil dan ik, met het gevolg het zweet over mijn rug om de teugels in bedwang te houden. Zelfs mijn moeder (die we hadden opgehaald in Bilthoven voor weekje logeren met beide Ferrari's hihi) zei op een gegeven moment....hij ruikt zijn stal!!!!!!! woehahaha

Ik sluit mijn dankbetuig af met een spreuk die ik tegen kwam op deze beurs en waar ik dubbel en dwars achter sta.................

Dream it,
Wish it,
Do it!

lies308

Roger_L
02-11-2009, 14:23
om mijn 308

Steven, 't is gebeurd, ze is besmet en verslaafd !
Mooi om te lezen !

nofear02
02-11-2009, 15:38
nu ja, gisteren door omstandigheden dus niet tussentijds naar buiten geweest om te kijken, was zelf al vroeg binnen en dus laat weg.
de omstandigheden waren heel veel mensen waarmee gesproken is (niet alleen op de stand zelf, ook veel oude bekenden, altijd het leuke van de beurs, d ebeurs zelf vond ik wat minder) , stond daar natuurlijk wel voor de lol, namelijk promotie van de raceklasse. Voor ik het wist was de dag om...

Volgend jaar misschien dan toch maar met een F gaan, dan spreek ik ook buiten tenminste mensen.....jammer Veep, maar begrijpelijk, zo ging het bij mij ook. liep zaterdag-middag even snel over de beurs en dacht; in welke stand stond die walter nou ook al weer? maar wist het niet meer, onbegonnen werk, dus helaas, jou (ook) niet gezien :(. volgende keer beter dus. dat de tijd voor je vloog; prima toch? dan heb je tenminste een leuke dag gehad. en zo hoort het! :)

nofear02
02-11-2009, 15:52
@Robert en de hele F-chat crew, het was een waanzinnige leuke dag!! Mijn complimenten voor het organiseren en het steeds in contact brengen van mensen die zelfde model of knutselkennis hebben van een bepaald type!

Zelfs een oude vriend ....

Zoals vele andere heb ik ook de ervaring gekregen dat mijn gele paard graag harder over het natte wegdek wil dan ik, met het gevolg het zweet over mijn rug om de teugels in bedwang te houden. Zelfs mijn moeder (die we hadden opgehaald in Bilthoven voor weekje logeren met beide Ferrari's hihi) zei op een gegeven moment....hij ruikt zijn stal!!!!!!! woehahaha

...
lies308:D. superleuke post Lies! Prachtig. blij dat je genoten hebt. temeer als dame in een overwegend mannenwereld. superstoer weer dat jij de gele beteugelde! en ja, dat kennis laten maken met elkaar, dat móet ik echt doen vind ik, want dat maakt het zo leuk natuurlijk voor de members. je zit elkaars posts te lezen, maar de usernames staan niet op je voorhoofd geschreven, en zelfs al was dat zo, dan kom je elkaar nóg niet tegen :). in zo'n grote groep over zoveel vierkante meter oppervlak, waarbij de members ook de beurs op kunnen zijn lukt het me niet goed genoeg naar mijn zin, maar ik probeer het toch nog te doen ja, 348?->hij ook, en hij, en hij, ja die met die zwarte jas ja, hij kijkt nu net opzij, ja die ja :D. etc. zelf veeel te weinig en veel te kort de gesprekjes gehad, is echt bijna niet meer te doen, want ik moet toch ook nog ogen in me achterhoofd houden, dit regelen dat regelen, dit checken, dat checken, ff inspringen/helpen, kaartjes verkopen, nieuwelingen ontvangen, ff praatje, en zoooveel bekenden.
Duell kwam vragen om mijn camera; of ik die nog ging gebruiken, nou niet dus, dus gebruik maar ja, haal zelf maar uit de auto, hier heb je de sleutels :D:D, hij ligt op de grond. Prachtig. erg leuk dat ie dat deed, moet ie gewoon doen. heeft hij ook een leuke dag, en wij weer foto's erbij. k zal ze uploaden zsm.

lies308
02-11-2009, 16:14
Duell had al een dagen van te voren lopen gissen bij ons of hij weer jou cam. mocht gebruiken voor foto's.

Haha, hij vertelde gisteren aan iedereen dat hij zomaar van jou de sleutels kreeg van jou F om je camera te halen.

Dus ook hij had een waanzinnige gave dag, van jou mocht hij foto's maken en van Steven mocht hij zoveel hij mogelijk pizzapuntjes eten hahahaha

308GTB14
02-11-2009, 16:33
En in contact gekomen met iemand die weer een andere vriend van het cluppie van vroeger kende die ons alle 3 weer kende............echt geweldig leuk

Marlies (en Steven) ik heb gisteren Ruudje nog gesproken en hij was ook blij verrast, we zaten jammer genoeg beide in de auto dus ik kon hem jullie nummer niet geven.
Van de week spreek ik hem weer en dan wilde hij graag jullie nummer hebben.
Wordt vervolgd, was trouwens leuk om jullie te spreken.

Groet,
Sylvester

lies308
02-11-2009, 16:47
@ 308GTB14...Geweldig gaaf, Ruudje hahah ja zo noemde we hem vroeger ook al!!!
Ik vond het ook erg leuk om jou te leren kennen en wat was het verassend dat jij ruud kende.
Gelukkig wist ik nog op het laatste moment me nummer te geven hahaha ('k had even een helder momentje hihi)

We spreken elkaar vast.

Take care

Steven
02-11-2009, 16:49
Steven, 't is gebeurd, ze is besmet en verslaafd !
Mooi om te lezen !

ach, ik denk eigelijk dat het delen van de hobby zo meer voor- dan nadelen heeft hoor.

ik hoor nog wel eens verhalen over partners de dwars liggen als het gaat om het aanschaffen van een auto of wat onderdelen. Nou had ik daar zowieso niet zoveel last van :):) maar het kan altijd nog beter...

sharknose67
02-11-2009, 17:19
@Robert en de hele F-chat crew, het was een waanzinnige leuke dag!!

Dream it,
Wish it,
Do it!

Bedankt voor het compliment namens iedereen van de crew en die leus houden we erin ;)

Dik v Buren
02-11-2009, 17:50
replica? ik zag gisteren ook een rode F308 met 1 uitlaat mijn vraag is;is dit een echte F of een replica die er stiekum is tussen gezet.de eigenaar of diegene die deze (replica?)bustuurde was een klein persoon. wie kan mij verder helpen?

.

Steven
02-11-2009, 17:55
replica? ik zag gisteren ook een rode F308 met 1 uitlaat mijn vraag is;is dit een echte F of een replica die er stiekum is tussen gezet.de eigenaar of diegene die deze (replica?)bustuurde was een klein persoon.wie kan mij verder helpen?

ik heb deze ook gezien was inderdaad geen echte volgens mij (al deed die inderdaad tamelijk kleine en drukke eigenaar ons anders doen geloven;);))

.

wesleyruytrmn
02-11-2009, 18:03
Dik, op onze P-plaats stond geen enkele replica. We weten precies wie er binnen de lijnen waren. Het klopt, er stonden 2 308's met een enkele uitlaat dit keer. Maar dat zijn zeker geen replica. Dit is de orginele uitlaat van de Europese versies met carburatie. De een is van Rob (308Rob). Maar dat is vast niet de persoon de je bedoelt. Die kent Steven ook wel. Foto van zijn auto bijgesloten, was het dit kenteken? Nee toch? Kun je de auto terugvinden op de foto's in de fotodraad? Vanwaar de vraag eigenlijk?!

Dik v Buren
02-11-2009, 18:36
het viel mij zo op ,en je weet ik heb er weinig kennis van(van F)dus vandaar die vraag

nofear02
02-11-2009, 18:39
.... Het klopt, er stonden 2 308's met een enkele uitlaat dit keer. Maar dat zijn zeker geen replica. Dit is de orginele uitlaat van de Europese versies met carburatie. De een is van Rob (308Rob). ....!klopt. de vroege 308's hadden 1 uitlaatpijp. da's geen nep hoor, maar echt echt. Goed opgemerkt Dik! Goed gezien.

mavanhaasteren
02-11-2009, 18:40
dik als je lang genoeg hier rond hankt kom je van zelf alles te weten ;)

nofear02
02-11-2009, 18:41
Duell had al een dagen van te voren lopen gissen bij ons of hij weer jou cam. mocht gebruiken voor foto's.

Haha, hij vertelde gisteren aan iedereen dat hij zomaar van jou de sleutels kreeg van jou F om je camera te halen.

Dus ook hij had een waanzinnige gave dag, van jou mocht hij foto's maken en van Steven mocht hij zoveel hij mogelijk pizzapuntjes eten hahahahaohw lachen :). ja, F-sleutels in je handen, dat schijnt nogal leuk te zijn, prettig te voelen. haha. denk er misschien te makkelijk over. Iemand anders noemde het ook al :). Goed dat ie een fijne dag had.

Dik v Buren
02-11-2009, 18:45
wesley,Pascal (pkiwiet) stond ook bij ons ton mij dit opviel

wesleyruytrmn
02-11-2009, 18:47
het viel mij zo op ,en je weet ik heb er weinig kennis van(van F)dus vandaar die vraag

Dan heb je het erg scherp gezien Dik. Ik hoorde je je bijrijder al verschillen uitleggen over het 1 en ander. Is aanstekelijk hè al die verschillen herkennen en weten wat het betekent. Vind het leuk dat je die uitlaat herkent al verschil. Tijdje terug was het verschil tussen een 308 en 328 al moeilijk, nu herken je binnenkort de verschillen in een 308 al ;):)

pkiewiet
02-11-2009, 19:18
wesley,Pascal (pkiwiet) stond ook bij ons ton mij dit opviel

Hey, betrek mij er nou niet bij .....

Roger_L
02-11-2009, 20:11
RTV Utrecht :

maandag 2 november 2009 09:24 uur
Auto Italia verbetert bezoekersaantal

HOUTEN - De beurs Auto Italia in Houten heeft afgelopen weekend zo'n 10.000 bezoekers getrokken. Dat is meer dan in de voorgaande jaren.

Volgens de organisatie heeft dat waarschijnlijk te maken met het thema Ferrari.

Er stonden tientallen auto's van het beroemde merk op de parkeerplaats. Deze waren te bezichtigen maar konden ook gekocht worden.

nofear02
02-11-2009, 20:15
......Er stonden tientallen auto's van het beroemde merk op de parkeerplaats. Deze waren te bezichtigen maar konden ook gekocht worden."tientallen .... ook gekocht worden"?? oohw dat wist ik helemaal niet!! jeeej, had ik dát geweten zeg..... :)

nofear02
02-11-2009, 20:36
Is/was er trouwens een aanwezige wagen die speciale indruk op jullie heeft achter gelaten? Mag zowel een wagen van ''binnen'', als buiten op de parking zijn.

Vond zelf de gele scuderia helemaal fantastisch. maar ook die grigio 400 die er later was super! ook de blauwe 308 van bigodino vond ik erg mooi. idem voor de 575 van franc308. zilveren 308gt4 van bert schm#dt ook mooi.

tsja, zucht. vind zoveel mooi :(. choices, choices.... :)

Knooifrans
02-11-2009, 20:38
Robert you've got meel....

pkiewiet
02-11-2009, 20:42
Is/was er trouwens een aanwezige wagen die speciale indruk op jullie heeft achter gelaten? Mag zowel een wagen van ''binnen'', als buiten op de parking zijn.

Ik vond alles geweldig, voor mn vrouw Jessica : de Prachtig blauwe 575 van Franc

.

mavanhaasteren
02-11-2009, 20:57
voor mij was dat toch wel de 430 scuderia wat blijft dat toch een schitterende wagen, kan er uren naar kijken

nofear02
02-11-2009, 21:00
Robert you've got meel....yep, daar was ik al bang voor André.... :D:D :p ;). Komt allemaal goed.

sharknose67
02-11-2009, 21:05
Ondanks mijn voorkeur voor rood vond ik de 456 GTA erg mooi (mede door die prachtige roffel:)) en de 575 van Franc, wat een mooie kleurencombi :eek:

mtange
02-11-2009, 21:14
Heb weer genoten gister!
Lange dag, met gelukkig lange tijd droog weer.
Beurs was mooi, alle Ferrari's bij elkaar ook weer schitterend.
Leuk dat iedereen ons bedankt voor het helpen van parkeren en bewaken en dergelijke (sinds gister is het ook mogelijk om de Ferrari door de F-chat crew te laten in parkeren.. ;)), maar bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor het langs komen met de Ferrari (of zonder)!
Zonder al deze schitterende F's zou het nooit zo'n succes geweest zijn, dus bij deze, jullie ook zeer bedankt!!
Ik heb nog wel wat foto's gemaakt, maar dat zal nog wel even duren vrees ik..

lies308
02-11-2009, 21:41
woehahaha, dan moet je wel weten bij wie je moet zijn om die fel begeerde sleutel te vangen. hahah

mavanhaasteren
02-11-2009, 21:43
lies we zullen voor jou elke meeting een speciale parkeerplek reserveren :D:D:D :p:p

308ROB
02-11-2009, 21:59
replica? ik zag gisteren ook een rode F308 met 1 uitlaat mijn vraag is;is dit een echte F of een replica die er stiekum is tussen gezet.de eigenaar of diegene die deze (replica?)bustuurde was een klein persoon. wie kan mij verder helpen?

.

Wat? %^&((^%()? er zijn grenzen, maar om mijn kleine autotje Replica te noemen is echt op de grens:(;):)

Rob,

nofear02
02-11-2009, 22:06
lies we zullen voor jou elke meeting een speciale parkeerplek reserveren :D:D:D :p:phey, niet flauw doen heren, pas op ;), ik vind het superstoer dat Lies die wagen bestuurt. en wij een gele f erbij!. Lies het was gaaf hoor! (maar ff plagen is altijd wel ff leuk ;) ).

nofear02
02-11-2009, 22:07
Wat? %^&((^%()? er zijn grenzen, maar om mijn kleine autotje Replica te noemen is echt op de grens:(;):)

Rob,:D:D Rob, go get them! :D grrrr.

Steven
02-11-2009, 22:50

Rob,

welgoed lezen he Rob,

de auto werd niet klein genoemd, maar de eigenaar

lies308
02-11-2009, 22:52
lies we zullen voor jou elke meeting een speciale parkeerplek reserveren :D:D:D :p:p

Daar hou ik je aan en graag een ruime hé

dcpixels
02-11-2009, 22:52
welgoed lezen he Rob,

Nou inderdaad Steven, hij komt er bijna niet bovenuit :p;):D

lies308
02-11-2009, 22:54
hey, niet flauw doen heren, pas op ;), ik vind het superstoer dat Lies die wagen bestuurt. en wij een gele f erbij!. Lies het was gaaf hoor! (maar ff plagen is altijd wel ff leuk ;) ).

Plagen... was da ?
Nee hoor, ik sta graag op een mooi plekkie waar ik mijn paard in zijn vooruit kan binnen laten galopperen.

Ricars
02-11-2009, 23:00
Ik vond het een geslaagde dag gister.
Leuk om veel mensen weer te spreken en alle Italiaanse beauties te zien.
Ik zal morgen foto's posten...

308ROB
02-11-2009, 23:00
welgoed lezen he Rob,

wel goed lezen he Steven,

de auto is klein genoemd en niet de drukke eigenaar:D:D;)

Rob,

308ROB
02-11-2009, 23:02
Nou inderdaad Steven, hij komt er bijna niet bovenuit :p;):D

Walter, bedankt voor de prachtige foto :) het enige positieve van vanavond;)

Rob,

Steven
02-11-2009, 23:04
replica? ik zag .etc etc......de eigenaar of diegene die deze (replica?)bustuurde was een klein persoon. wie kan mij verder helpen?

.

I rest my case

308ROB
02-11-2009, 23:07
:D:D:D..;)

Rob,

dcpixels
02-11-2009, 23:08
Walter, bedankt voor de prachtige foto :) het enige positieve van vanavond;)

Rob,

Het is je gegund Rob ... ik heb met je te doen ;):D.

308ROB
02-11-2009, 23:12
Het is je gegund Rob ... ik heb met je te doen ;):D.

dank U, Dank U,:D:) ze mogen alles tegen mij zeggen, maar niet dat de 308 een ..... is:)

Rob,

Roike
02-11-2009, 23:15
Wat een geweldig mooie weergave van wat volgens mij een zeer geslaagde moet zijn geweest. Ziet er goed uit op de foto's, veel F's. Prachtig om te zien. Baal er na het zien van de foto's nog meer van dat de vakantie voor mij een dag te lang duurde :(.

Complimenten aan de organisatie!!!

sharknose67
02-11-2009, 23:50
Ook op you tube staan genoeg filmpjes over de beurs en de naam F-chat komt regelmatig in beeld. Goede reclame :)

swatje
02-11-2009, 23:54
RTV Utrecht :

maandag 2 november 2009 09:24 uur
Auto Italia verbetert bezoekersaantal

HOUTEN - De beurs Auto Italia in Houten heeft afgelopen weekend zo'n 10.000 bezoekers getrokken. Dat is meer dan in de voorgaande jaren.

Volgens de organisatie heeft dat waarschijnlijk te maken met het thema Ferrari.

Er stonden tientallen auto's van het beroemde merk op de parkeerplaats. Deze waren te bezichtigen maar konden ook gekocht worden.

Ja Ferrari je gelooft het of niet maar ze hebben het grootst aantal fans en liefhebbers.

Fokkerjockey
02-11-2009, 23:59
ben nu wel benieuwd hoe het zit met die één-pijps uitlaat. Ik kende alleen de dubbele (en dubbele-dubbele). Verderop bij het 'gewone volk' stond een 308 met een overduidelijke non-standaard! (de beelden spreken voor zich)

sharknose67
03-11-2009, 00:05
ben nu wel benieuwd hoe het zit met die één-pijps uitlaat. Ik kende alleen de dubbele (en dubbele-dubbele). Verderop bij het 'gewone volk' stond een 308 met een overduidelijke non-standaard! (de beelden spreken voor zich)

Persoonlijk kan ik deze uitlaat versie niet mooi vinden :(.

nofear02
03-11-2009, 00:07
wel mooi filmpje. 8 minuten. veel f-chat gehalte. en marcel in actie :)

http://www.youtube.com/watch?v=HqaWoVqu6JM

.

nofear02
03-11-2009, 00:11
woow! :eek: :D
.

swatje
03-11-2009, 00:25
al de foto's zijn allemaal even mooi

Luca76
03-11-2009, 00:39
Mooie foto's van een gezellig samenzijn.

modena82
03-11-2009, 09:03
Ik vond persoonlijk de blauwe 308 van bigodino de mooiste van de dag. Denk dat dit kwam door door de perfecte staat van de lak. En de kleur.... Prachtig gewoon heb er lang naar gekeken !!

nofear02
03-11-2009, 10:25
Ik vond persoonlijk de blauwe 308 van bigodino de mooiste van de dag. Denk dat dit kwam door door de perfecte staat van de lak. En de kleur.... Prachtig gewoon heb er lang naar gekeken !!helemaal mee eens!

ben je nou wéér geweest, met mij wéér niet even gedag te komen zeggen??? :D. terwijl je aan de andere kant van de brug woont hier, en we al 3 jaar zitten te pm-en?? tsjonge-jonge, wat ben je nou voor een... ei! :D ;) :p.

bertdeboer340
03-11-2009, 10:56
Ook maar even wat foto's laten zien die ik gisteren gemaakt heb.

Gelijk je eerste foto spreekt me erg aan :) Maar dat mag ik niet van Robert zeggen :) :)

nofear02
03-11-2009, 10:59
Gelijk je eerste foto spreekt me erg aan :) Maar dat mag ik niet van Robert zeggen :) :)huh? is toch een prachtfoto; dat overzicht? :)

nofear02
03-11-2009, 11:15
Komen nu ook mailtjes binnen van mensen die niet konden, of op vakantie waren, en zien en lezen aan de foto's en teksten dat het enorm leuk was, met een mooie opkomst, zeker gezien de weersvoorspellingen en zeggen dat ze er volgend jaar (?) weer wél bij hopen te zijn :).

vb-tje; Iedereen die haar kent; petra met de rode 246 dino, jullie moeten de hartelijke groeten hebben. Ze heeft het erg druk. vandaar niet kunnen komen.
Komen ook felicitaties binnen van die en gene. Erg leuk.

bertdeboer340
03-11-2009, 11:16
huh? is toch een prachtfoto; dat overzicht? :)

dat is het zeker.... vooral als je helemaal rechts kijkt :) That's all I say...

nofear02
03-11-2009, 11:21
dat is het zeker.... vooral als je helemaal rechts kijkt :) That's all I say...ik zie niks, t zal dus wel :D.

ik zie trouwens wel op die foto dat 308rob in de keuken staat te kijken bij miguel; de lichtblauwe 308. Rob: wanneer is het kijken naar motoren nou eens genoeg man?? :D. ze zijn allemaal hetzelfde! :p :D ;).

modena82
03-11-2009, 11:25

Weet iemand iets meer over de "3""uitlaat die onder deze 308 zit?

Racing-Baker
03-11-2009, 11:53
ik heb toch genoten van mijn blitsbeoek (alderhalf uurtje ofzo)
we konden maar laat vertrekken (ivm werk) en moest vroeg terug weg (feestdag= famillie) maar ik kon het zowiezo niet laten om te komen :)
het was idd terug een leuk en gezellig samenzijn en dit ondans het weer(voorspelling)
net toen we vertrokken begon het echt te regenen. helaas geen 308GTB/M Gr.IV kunnen meebrengen wegens tegenslagen, maarja... :(
lang de ene kant nog een geluk gezien de het weer op de terugweg + de fille = niet aangenaam met een ultra zware koppeling...

een "single-tip" uitlaat werd gebruikt op de eerste 308en (Vitroresina) en nog wat van de eerste stalen versie's. daarna werd het dubbel-dubbel. deze F40-inspired(?) uitlaat is ook niets voor mij... kun je dan wel beter de uitsparing voor de single-tip-uitlaat (laten) uitwerken... :(

Steven
03-11-2009, 12:43
helaas geen 308GTB/M Gr.IV kunnen meebrengen wegens tegenslagen, maarja... :(
:(

en in Gent?

en anders weet je het he, dan komen we gewoon naar jouw toe....

krisdisk
03-11-2009, 12:50
Jammer dat ik moet voetballen in de namiddag, want dan ging ik gelijk mee Steven!

bertdeboer340
03-11-2009, 13:17
en deze foto heb ik hier volgens mij nog niet gezien

berrie355
03-11-2009, 14:59
Hallo Robert en iedereen die voor de begeleiding en de bewaking van de Ferrari's hebben gezorgd.
Het was hatstikke leuk om eens een keer bij een meeting te zijn.
Natuurlijk heb ik lang niet iedereen gesproken maar dat komt vast bij een toekomstige meeting.
Bedankt en tot de volgende keer.
Groeten, Berrie(355)

nofear02
03-11-2009, 17:17
en deze foto heb ik hier volgens mij nog niet gezien
JA! SUPER; die zocht ik! dit was het idee, maar dan met 5 , liefst 6 auto's. mislukte dit jaar weer; moet volgend jaar nou echt eens goed geregeld worden. een 348 had er natuurlijk tussen gemoeten, en dan een 360 ernaast. de mensen/bezoekers vinden het prachtig om te zien en wij ook; nou eens netjes op een rijtje. moet je kijken hoe een imponerend gezicht deze 3 al is, laat staan met 5 of 6! gelukkig heeft er ook nog een tijdje de Tes gestaan van Elder met de klep open; magnifiek gezicht ook.
Heel goed dat je deze foto genomen hebt Bert. Goed gezien!

308ROB
03-11-2009, 18:45
ik zie niks, t zal dus wel :D.

ik zie trouwens wel op die foto dat 308rob in de keuken staat te kijken bij miguel; de lichtblauwe 308. Rob: wanneer is het kijken naar motoren nou eens genoeg man?? :D. ze zijn allemaal hetzelfde! :p :D ;).

Mooi he!....voordat ik deze 308GTB kocht, had ik bijna een 365GT4. 12 cill. gekocht alleen al voor de mooie carburateur motor.

Rob,

mavanhaasteren
03-11-2009, 18:59
hier een lijst van de wagens die mij zijn weten te passeren :D:D:D
na nr 47 zijn mensen die zich niet hadden aangemeld of nog geen lid zijn

Nr. Naam Nick Wagen
1. ?? - 360F1 - 360 Modena
2. Arnold - 456M GTA - 456 M gta
3. ben - ben308gt4 - 308 GT4 Dino
4. Berrie - berrie355 - 355 GTS
5. Bert - bertschmdt - 308 GT4
6. Bodo - Ingo - 430 scuderia
7. Cor - redmondialTCab - Mondial T Cabriolet
8. Dennis - Dennis - 348 GTB
9. Dik - Dik v Buren - 348 TS
10. Edwin - evdzwet - 328 GTS
11. Elder - fscuderia - Testarossa
12. Eric - Rijnders1965 - 400 GT
13. F355johan - Johan - 355 GTS
14. Franc - Franc308 - 575 M Maranello
15. Hans - Hans348tb - 348 TB
16. Irvin - IPF - 328 GTS
17. jaap - GTSTurbo - 208 gts Turbo
18. Jan piet - jp412 - 412 GT
19. John - john8 - Mondial 8
20. klaas - cvdzijden - 355 gts
21. Kris - Krisdisk - 308 GTS
22. Marco - Mondial T - Mondial T
23. Marlies - Lies 308 - 308 GTS QV
24. menno - menno - 348 TB
25. Miguel Remie - Miguel Remie - 308 GT4 Dino
26. Milko - Milko - 365 GT4 2+2
27. Pascal - pkiewiet - 308 GTS QV
28. Peter - Bigodino - 308 GTB
29. Peter - Vanwijkzelf - 308 GTS
30. Peter - Spiderman - 360 Spider
31. Peter / Mark - 360driver - 360 Modena
32. Pim - Maranello - 550 maranello
33. Rob - 308ROB - 308 GTB
34. Robert - nofear02 - 328 GTS
35. roger - Roger_L - Testarossa
36. Ronald - Dutch456 - 456 gta
37. Sjoerd - devries77 - 575 Maranello GTC
38. Steven - Steven - 328 GTS
39. Tom - tom308 - 308 GT
40. Tom - Odijk - 348 TB
41. Jurgen - Herwijnen - 355 spider
42. Rene - Rene355 - 355 GTS
43. Cees - c.cr.boeije - 400 GT
44. Jan - janB355 - 355 GTS (Binnen)
45. Peter - PetervdV - 355 Spider (Binnen)
46. Martin - Boxer - 512 BB + 365 GTC (Binnen)
47. Paul - - 550 maranello
48. Peter - - 456 M GT
49. Bart d H - - F430
50. Nick - - 355 GTB
51. Beck - - 550 maranello
52. Dennis - - 355 spider
53. Thijs - - F430 Spider
54. Hans - - 400 GT
55. Dirk - - F430 Spider
56. Floris - - F430
57. ?? - - Testarossa

nofear02
03-11-2009, 19:03
hier een lijst van de wagens die mij zijn weten te passeren :D:D:D
...

56. Floris - - F430
57. ?? - - Testarossa

Machtig mina wat een lijst zeg! Prachtig Marcel. En dát bij dérgelijke weersvoorspellingen; buienradar. nl: vanaf 11u regen! Hoge opkomst dus toch nog!

RedmondialTCab
04-11-2009, 00:46
Het was weer gezellig afgelopen zondag. De olie was net aan warm toen ik al vroeg aankwam in Houten. Gezellig met enekel mensen gesproken. Het is altijd weer leuk om oude bekenden te treffen.
Het hebben van een Ferrari is één, maar wat je er allemaal bij krijgt.......:):):)

Robert. Alle credits naar jou en je medewerkers/ hulp. Het was weer geweldig
Top geregeld.
Cor

nofear02
04-11-2009, 03:41
Het was weer gezellig afgelopen zondag. De olie was net aan warm toen ik al vroeg aankwam in Houten. Gezellig met enekel mensen gesproken. Het is altijd weer leuk om oude bekenden te treffen.
Het hebben van een Ferrari is één, maar wat je er allemaal bij krijgt.......:):):)

Robert. Alle credits naar jou en je medewerkers/ hulp. Het was weer geweldig
Top geregeld.
CorThnks Cor! Tof. En iedereen trouwens nogmaals dank voor alle leuke reacties en bedankjes. Ben k blij mee en ik ben ook heel blij dat iedereen de helpers bedankt. Zonder hen is zoiets te organiseren echt niet meer mogelijk, daar is het al veel te groot voor geworden. We hadden een rooster gemaakt van/met 15 man joh...

Voor iedereen die voor half 4 logischerwijs vanwege de regen al weg was, we hebben met een hele groep nog een uur in de tent staan- en zitten te hangen, lekker droog, terwijl het buiten gutste van de regen, was uitermate gezellig! :D. Met nog wat te knabbelen en te drinken, was leuk zeg :D. Kwamen ook nog wat bezoekers en members langs, waar we tegen zeiden, ''kom binnen'', hebben we daar ook nog mee staan te beppen. Was erg leuk.

Alleen het opruimen in de regen was ff minder :D. maar met de hulp van de superbus van Ed, was het eigenlijk zó gepiept.

''het hebben..... maar allemaal bij krijgt''; da's echt een super-rake opmerking Cor! zo is het! absoluut. helemaal mee eens.

nofear02
04-11-2009, 11:43
....
46. Martin - Boxer - 512 BB + 365 GTC (Binnen)
47. HFBakk#r - Taatje - 360 Modena
48. Paul - - 550 maranello
49. Peter - - 456 M GT
50. Bart d H - - F430
51. Nick - - 355 GTB
52. Beck - - 550 maranello
53. Dennis - - 355 spider
54. Thijs - - F430 Spider
55. Hans - - 400 GT
56. Dirk - - F430 Spider
57. Floris - - F430
58. ?? - - Testarossa

1-tje vergeten nog! username ''taatje'' was er ook! met ook een zwarte 360. toch leuk die even op de lijst erbij te zetten.

alles bij elkaar nu 58 wagens. da's toch heel wat.

nofear02
04-11-2009, 12:46
1-tje vergeten nog! username ''taatje'' was er ook! met ook een zwarte 360. toch leuk die even op de lijst erbij te zetten.

alles bij elkaar nu 58 wagens. da's toch heel wat.

Je kan ook nog hetnavolgende rijtje maken trouwens:

48 geweest

7 gast/passant

3 ferrari's op de beurs binnen

18 aangemeld alsnog niet geweest; hadden bij droog weer er vast wel geweest

13 normaliter ook wel, zijn eerder wel geweest, pers. e-mail maar helaas geen reactie, volg keer weer wel?

11 geëxcuseerde afmeldingen/waren verhinderd

-----

100 had t ook kunnen zijn :)

nofear02
04-11-2009, 12:49
..... 100 had t ook kunnen zijn :)Degenen die zich dus afvragen waarom het afgezette stuk zo groot was; want er waren nogal wat gaten, weten dus nu genoeg :). 100 hadden er niet eens gepast. (nou komen ze ook niet allemaal tegelijk, maar ik had ''maar'' 60 plaatsen) :D .

milko
04-11-2009, 20:59
Thnks Cor! Tof. En iedereen trouwens nogmaals dank voor alle leuke reacties en bedankjes. Ben k blij mee en ik ben ook heel blij dat iedereen de helpers bedankt. Zonder hen is zoiets te organiseren echt niet meer mogelijk, daar is het al veel te groot voor geworden. We hadden een rooster gemaakt van/met 15 man joh...

Voor iedereen die voor half 4 logischerwijs vanwege de regen al weg was, we hebben met een hele groep nog een uur in de tent staan- en zitten te hangen, lekker droog, terwijl het buiten gutste van de regen, was uitermate gezellig! :D. Met nog wat te knabbelen en te drinken, was leuk zeg :D. Kwamen ook nog wat bezoekers en members langs, waar we tegen zeiden, ''kom binnen'', hebben we daar ook nog mee staan te beppen. Was erg leuk.

Alleen het opruimen in de regen was ff minder :D. maar met de hulp van de superbus van Ed, was het eigenlijk zó gepiept.

''het hebben..... maar allemaal bij krijgt''; da's echt een super-rake opmerking Cor! zo is het! absoluut. helemaal mee eens.

Wil graag ook nog mijn dank uitspreken voor de super strakke organisatie.
Maar mijn speciale dank gaat uit naar Ed sharknose voor zijn behulpzaamheid bij het opstarten van de groene 400!
Ook de nieuwe eigenaar was totaal verrast door de wijze waarop wij als mede chatters anderen helpen waar nodig, chapeau, super daar doen we het voor!!!

wesleyruytrmn
04-11-2009, 21:11
Milko en de rest van de bedankers ;),

we hebben het als stewards met heel veel plezier gedaan!! Dank voor alle complimenten. En ja, als we dan ook nog eens assistencia kunnen verlenen, zoals Ed deed, dan is dat natuurlijk helemaal top!

sharknose67
04-11-2009, 21:20
Wil graag ook nog mijn dank uitspreken voor de super strakke organisatie.
Maar mijn speciale dank gaat uit naar Ed sharknose voor zijn behulpzaamheid bij het opstarten van de groene 400!
Ook de nieuwe eigenaar was totaal verrast door de wijze waarop wij als mede chatters anderen helpen waar nodig, chapeau, super daar doen we het voor!!!

The pleasure was all mine!!! Altijd zoveel mogelijk elkaar helpen waar nodig. En dan stelt zo'n startaktie in mijn ogen niet zo heel veel voor, maar toch bedankt voor het bedankje. Was wel een toepasselijke banner op mijn voorruit hè? :D:D

430driver
04-11-2009, 21:26
Je kan ook nog hetnavolgende rijtje maken trouwens:

48 geweest

7 gast/passant

3 ferrari's op de beurs binnen

18 aangemeld alsnog niet geweest; hadden bij droog weer er vast wel geweest

13 normaliter ook wel, zijn eerder wel geweest, pers. e-mail maar helaas geen reactie, volg keer weer wel?

11 geëxcuseerde afmeldingen/waren verhinderd

-----

100 had t ook kunnen zijn :)

Vergeet de zwarte 348 van Lex niet, heeft hem alleen buiten de linten geparkeerd omdat hij met een rit ging meedoen.

.

nofear02
04-11-2009, 23:03
.... Ook de nieuwe eigenaar was totaal verrast door de wijze waarop wij als mede chatters anderen helpen waar nodig, chapeau, super daar doen we het voor!!!Ja dat was wel gaaf ja! da's waar ook. ff snel rondbellen of rond laten bellen naar onze techneuten, en daarna alle stewards een voor een afgegaan om te vragen of ze toevallig een startkabel bij zich hadden, en zo gebeurde! Ipv Milko zijn wagen even Ed met de bus erbij en hopsetee. Vind ik errrg leuk, te horen dat de nieuwe eigenaar hier even verstelt van stond en dat zeer waardeerde. Ja, zo doen we dat hier! :).

nofear02
04-11-2009, 23:05
.... Was wel een toepasselijke banner op mijn voorruit hè? :D:DEd!! compleet niet meer aan gedacht; man wat gaaf! :D. Hoe is het mo-ge-lijk! Wat hebben we een schik ermee gehad 's ochtends vroeg hier toen we hem er op plakten, onszelf uitgelachen, en achteraf; verd*md; t was nog waar ook!! :D:D. Prachtig man. Heb je geen foto d'r van??? Tsjonge, wat stond die raambanner gaaf :D. Mooi verhaal voor van de winter, bij de open haard :D.

GTS driver
04-11-2009, 23:11
Ik had hem binnen de linten geparkeerd, en ook nog met die rit meegedaan.
Ik weet natuurlijk niet of jullie hem er ook nog bij willen tellen , want het was ook maar voor even.Ik moet wel zeggen dat Robert en zijn crew het allemaal goed geregeld had.Ik hoop dat ik volgend jaar de F daar ook kan parkeren, wel zo veilig achter die linten.En de koffie smaakte prima.Bedankt voor de gastvrijheid.Gr.Vergeet de zwarte 348 van Lex niet, heeft hem alleen buiten de linten geparkeerd omdat hij met een rit ging meedoen.

.

nofear02
04-11-2009, 23:20
Ik had hem binnen de linten geparkeerd, en ook nog met die rit meegedaan.
Ik weet natuurlijk niet of jullie hem er ook nog bij willen tellen , want het was ook maar voor even.Ik moet wel zeggen dat Robert en zijn crew het allemaal goed geregeld had.Ik hoop dat ik volgend jaar de F daar ook kan parkeren, wel zo veilig achter die linten.En de koffie smaakte prima.Bedankt voor de gastvrijheid.Gr.Hallo GTS Driver!; natuurlijk gaan we die meetellen! Ook al was het maar even, geweest = geweest, en als ie er bij gestaan heeft, dan hoort ie helemaaal vermeld te worden. Trouwens, je hebt dus ook nog op je gemakkie lekker koffie staan te drinken, prachtig, en we hebben elkaar ook even gesproken, vond ik ook erg leuk. Dus gaan we zeker doen. Marcel kon ook niet álles allemaal bijhouden van de hele dag, zijn dus toch een paar wagens doorheen gefloept. Dank voor het compliment trouwens! En ja, het is lekker veilig zó voor ons rijders. En dat wordt door een heleboel van die eigenaren gewaardeerd. Eindelijk eens ff geen zorgen, gewoon lekker neerzetten achter lint, en de stewards houden er ook nog eens toezicht op, prima toch? Volgend jaar ben je natuurlijk net zo goed weer welkom Jos! Tuurlijk!

Lex hoort er normaal gesproken natuurlijk ook helemaal bij, ik had hem 2 weken van te voren al gebeld, en hij heeft al vaak met onze evenementen meegedaan. Hij stond alleen nou ff niet precies op 'ons' terrein, maar ff verderop, dus ja, ik weet niet of we dat dan op de lijst moeten zetten? Is wel wat voor te zeggen natuurlijk want ook hij is wel gewoon bij ons bij de tent geweest om ff koffie te drinken. En dat was weer erg leuk en gezellig. Nou goed; ook erbij. Dan zitten we meteen alsnog aan de 60! dat lijkt me een mooi getal :).

.

nofear02
04-11-2009, 23:24
Hier een lijst van de aanwezig geweest zijnde wagens.
na nr 50 zijn mensen die zich niet hadden aangemeld of nog geen lid zijn

Nr. Naam Nick Wagen
1. ?? - 360F1 - 360 Modena
2. Arnold - 456M GTA - 456 M gta
3. ben - ben308gt4 - 308 GT4 Dino
4. Berrie - berrie355 - 355 GTS
5. Bert - bertschmdt - 308 GT4
6. Bodo - Ingo - 430 scuderia
7. Cor - redmondialTCab - Mondial T Cabriolet
8. Dennis - Dennis - 348 GTB
9. Dik - Dik v Buren - 348 TS
10. Edwin - evdzwet - 328 GTS
12. Eric - Rijnders1965 - 400 GT
13. F355johan - Johan - 355 GTS
14. Franc - Franc308 - 575 M Maranello
15. Hans - Hans348tb - 348 TB
16. Irvin - IPF - 328 GTS
17. jaap - GTSTurbo - 208 gts Turbo
18. Jan piet - jp412 - 412 GT
19. John - john8 - Mondial 8
20. klaas - cvdzijden - 355 gts
21. Kris - Krisdisk - 308 GTS
22. Marco - Mondial T - Mondial T
23. Marlies - Lies 308 - 308 GTS QV
24. menno - menno - 348 TB
25. Miguel Remie - Miguel Remie - 308 GT4 Dino
26. Milko - Milko - 365 GT4 2+2
27. Pascal - pkiewiet - 308 GTS QV
28. Peter - Bigodino - 308 GTB
29. Peter - Vanwijkzelf - 308 GTS
30. Peter - Spiderman - 360 Spider
31. Peter / Mark - 360driver - 360 Modena
32. Pim - Maranello - 550 maranello
33. Rob - 308ROB - 308 GTB
34. Robert - nofear02 - 328 GTS
36. Ronald - Dutch456 - 456 gta
37. Sjoerd - devries77 - 575 Maranello GTC
38. Steven - Steven - 328 GTS
39. Tom - tom308 - 308 GT
40. Tom - Odijk - 348 TB
41. Jurgen - Herwijnen - 355 spider
42. Rene - Rene355 - 355 GTS
43. Cees - c.cr.boeije - 400 GT
44. Jan - janB355 - 355 GTS (Binnen)
46/47. Martin - Boxer - 512 BB + 365 GTC (Binnen)
48. Jos - GTS Driver - 355 GTS
49. Lex - Lex348 - 348 TS
50. HFBakker - Taatje - 360 modena
51. Paul - - 550 maranello
52. Peter - - 456 M GT
53. Bart d H - - F430
54. Nick - - 355 GTB
55. Beck - - 550 maranello
56. Dennis - - 355 spider
57. Thijs - - F430 Spider
58. Hans - - 400 GT
59. Dirk - - F430 Spider
60. Floris - - F430
61. ?? - - Testarossa

berrie355
06-11-2009, 11:02
Het is niet meer te overzien, zo veel !!

Franc308
06-11-2009, 21:54
Zullen we die meeting het komend weekend nog eens dunnetjes over doen?

dcpixels
06-11-2009, 22:04

Hahaha, ja dat is goed. En dan plakken we er een toerrit (met 60 F's) achteraan. Ik ga vast politie begeleiding regelen :D.

nofear02
06-11-2009, 22:21
hey, heb je nie gezien wat voor weer het nu is buiten?? :eek: brrrr.! :)

jutenjul
06-11-2009, 22:46
Hier een lijst van de aanwezig geweest zijnde wagens.
na nr 50 zijn mensen die zich niet hadden aangemeld of nog geen lid zijn
61. ?? - - Testarossa

ik zie op de lijst 3x een Testarossa
ik heb er 2 gezien heb ik er nu 1 gemist ??

Michel.

.

nofear02
06-11-2009, 22:48
ik zie op de lijst 3x een Testarossa
ik heb er 2 gezien heb ik er nu 1 gemist ??

Michel.

k denk het ja. halverwege de middag kwam er nog een. die stond in de regen naast onze tent (hij paste er niet in :) ). en toen we weg gingen stond ie er nog.

.

sharknose67
07-11-2009, 00:17
Ed!! compleet niet meer aan gedacht; man wat gaaf! :D. Hoe is het mo-ge-lijk! Wat hebben we een schik ermee gehad 's ochtends vroeg hier toen we hem er op plakten, onszelf uitgelachen, en achteraf; verd*md; t was nog waar ook!! :D:D. Prachtig man. Heb je geen foto d'r van??? Tsjonge, wat stond die raambanner gaaf :D. Mooi verhaal voor van de winter, bij de open haard :D.

Ja dat was lachen hè!! Heb er zelf geen foto's van en ik denk niet dat iemand anders er één heeft want ik heb er hier al om gevraagd en tot nu toe geen reaktie. Helaas heeft 'ie de terugreis niet overleefd vanwege de ruitewissers :(.

jutenjul
07-11-2009, 10:42
k denk het ja. halverwege de middag kwam er nog een. die stond in de regen naast onze tent (hij paste er niet in :) ). en toen we weg gingen stond ie er nog.

heeft iemand er ook foto's van ??

Michel.

.

Taatje
07-11-2009, 13:04
Hoi Rob,

Het was weer goed geregeld zondag .Prachtige foto's en leuk dat er zoveel Ferraris zijn komen opdagen. Dit moet toch volgend jaar nog meer Ferraris trekken.

Groeten Fred Bakk#r
.

Dutchie
07-11-2009, 20:40
prachtige foto's heren het was jammer dat ik er niet bij kon zijn

v-barchetta
08-11-2009, 15:51
Ik heb met grote ogen gekeken naar alle mooie foto's die weer geplaatst zijn door iedereen!

Helaas kon ik er deze keer niet bij zijn, ik kom net terug van een wel verdiende vakantie naar de States. Volgende keer beter...

Vincent

nofear02
08-11-2009, 18:49
Iedereen vandaag nog naar buiten gekeken?? Je zal dat weer vorige week hebben gehad... :eek: :).
Ik durf er niet aan te denken hoeveel wagens er dan geweest zouden zijn...

Volgend jaar dan maar dit weer van vandaag? :)

nofear02
08-11-2009, 18:52
Ja dat was lachen hè!! Heb er zelf geen foto's van en ik denk niet dat iemand anders er één heeft want ik heb er hier al om gevraagd en tot nu toe geen reaktie. Helaas heeft 'ie de terugreis niet overleefd vanwege de ruitewissers :(.

Jeetje wat zonde! op 2 manieren:
1. geen foto's ervan. Het stond juist zo gaaf. En vooral de servizia-actie had vastgelegd moeten worden.
2. jammer dat ie t niet overleefd heeft. was net zo'n mooi ding; met die emblemen en namen erop :D.
t Blijft bizar; s'ochtends lachen we erom, 's middags gelijk nog écht hulp aan een F ook! :D.
Met andere woorden; door die raamsticker wórdt je vanzelf écht hulp :D. die sticker dwingt het af. haha.

sharknose67
08-11-2009, 18:58
Jeetje wat zonde! op 2 manieren:
1. geen foto's ervan. Het stond juist zo gaaf. En vooral de servizia-actie had vastgelegd moeten worden.
2. jammer dat ie t niet overleefd heeft. was net zo'n mooi ding; met die emblemen en namen erop :D.
t Blijft bizar; s'ochtends lachen we erom, 's middags gelijk nog écht hulp aan een F ook! :D.
Met andere woorden; door die raamsticker wórdt je vanzelf écht hulp :D. die sticker dwingt het af. haha.

Ja vond het ook wel jammer want ik had 'm op de achterruit willen plakken en dan natuurlijk laten zitten!! :D Als er volgende keer iemand 1 over heeft houd ik me ten zeerste aanbevolen!!

nofear02
08-11-2009, 19:24
Hoi Rob,

Het was weer goed geregeld zondag .Prachtige foto's en leuk dat er zoveel Ferraris zijn komen opdagen. Dit moet toch volgend jaar nog meer Ferraris trekken.

Groeten Fred Bakk#r
.Hallo Fred, van harte welkom, en dank u wel voor de complimenten, én uw aanwezigheid. Wat een mooie wagen heeft u. Een zwarte! Vind ik toch altijd wel een erg mooi gezicht.

Interessante opmerking van u dat dit volgend jaar nu nog meer Ferrari's kan/moet trekken :o. Nja, zou best kunnen misschien. Had al zo'n rijtje gemaakt van wie er niet geweest zijn door a: slechte weersvoorspellingen, én b: vantevoren al geëxcuseerde afmeldingen door de herfstvakantie nog in n-br en limburg. Maar als nou iedereen die geweest is, en degenen die de foto's zien in de fotodraad, vinden dat dit toch wel erg leuk is geworden, en het positieve kritieken krijgt, en het ook doorvertelt wordt, dan zou het best kunnen dat die 60 wagens nu een mijlpaaltje/doorbraak/'trekker'/ gaat worden voor nog meer, volgend jaar ja. Zou leuk zijn! Van mij mag het. Laten we nog maar doorgroeien dan en dat we met zijn allen nog een leuk F-evenement erbij hebben op de F-jaarkalender. Heb veel complimenten gehad voor het idee sowieso; wagens, vlak bij de ingang, netjes achter lint met stewards erbij en onbezorgd van zo'n beurs kunnen genieten, zonder je zorgen te hoeven maken over krassen erop, en b; lekker ongedwongen, gemoedelijke, relaxte sfeer, met veel leuke gezellige normale en vooral f-gepassioneerde mensen en kenners! met een leuke mix ook nog van niet-eigenaren maar wel echt fán/liefhebber, en wel-eigenaren, f-fotografen, f-verzamelaars, etc.

Nja, het is wel een berg werk hoor, maar ik geloof dat het toch wel weer voor herhaling vatbaar is. Ook als het nog groter wordt. ff goed organiseren en regelen, en vroegtijdig kenbaar maken aan iedereen. we'll see :).

nofear02
08-11-2009, 19:26
Ik heb met grote ogen gekeken naar alle mooie foto's die weer geplaatst zijn door iedereen!

Helaas kon ik er deze keer niet bij zijn, ik kom net terug van een wel verdiende vakantie naar de States. Volgende keer beter...

VincentA-ha! dus dáár was je! ik denk; waar zit ie nou toch??? :D. Nou, jij hebt volgend jaar wat in te halen dan Vin! :). Je ziet het; het groeit en groeit. En bekenden kunnen elkaar ook weer even ontmoeten, nadat ze elkaar al eens eerder ontmoet hebben. is ook allemaal leuk. Volgende keer beter Vin. Geldt voor iedereen die er niet was natuurlijk! :).

nofear02
08-11-2009, 19:27
Er zijn trouwens 2 members geïnterviewd door iemand van het AD; ook dat nog! Maar ik heb niks gehoord dat het in die krant gestaan zou hebben. Hoe zit dat nou? heeft de journalist zijn verslag de krant niet ''gehaald'', of was het nep, om gewoon lekker dicht bij de wagens te komen...:D.
.

IPF
08-11-2009, 20:58
Iedereen vandaag nog naar buiten gekeken?? Je zal dat weer vorige week hebben gehad... :eek: :).
Ik durf er niet aan te denken hoeveel wagens er dan geweest zouden zijn...

Volgend jaar dan maar dit weer van vandaag? :)

Naar buiten geKEKEN? Buiten geREDEN, zul je bedoelen! Prachtig weer, wegen net een tikje vochtig, dus weinig stof. Niet idioot druk dit keer. Alleen veel te weinig tijd om er écht iets moois van te maken. Maar goed: elke km telt, en 't waren er toch zo'n 80 vandaag! :)

jutenjul
02-12-2009, 22:03
ik ben eindelijk me foto's van Houten eens op volgorde aan het zetten
en kom er net achter dat ik van twee wagens wel de gegevens heb opgeschreven
maar vergeten om er foto's van te maken
er waren er die zondag ook zo veel

wie kan me helpen aan foto's van de volgende wagens
348 TB 05-JJ-JR
355 GTS 20-JNF-1

Groetjes Michel.