View Full Version : Bezoeken aan Autobedrijf Monza te Sint-Martens-Latem (Blg)
Velen onder jullie kennen Kroymans en Munsterhuis in Nederland, maar wie kent er Garage Monza in Sint-Martens-Latem (bij Gent, in België)?
Omdat ze binnenkort gaan verhuizen naar een nieuwe vestiging, ben ik vandaag nog eens in de oude langsgeweest en heb daar natuurlijk wat foto's genomen. Sorry voor de lichtinval soms, maar door de felle zon die weerspiegelde in de garage was het heel moeilijk om foto's te nemen. En ik ben natuurlijk ook Vu niet
Foto1: Garage Monza
Foto2: 612 Scaglietti
Foto3: F430 Spider
Foto4: 275 GTS
Foto5: Een voor mij onbekend model (Wat mij nochtans niet vaak overkomt
Ben ook een paar keer bij "Monza"geweest,het is voor mij als Zeeuws Vlaamse Ollander veel dichter dan de Nederlandse bedrijven.Het is alleen jammer dat het door de politiek gelouwerde Europa niet op ons van toepassing is de "grens" is nog steeds aanwezig (BPM,APK).Wanneer je als Belg een 430 wil aanschaffen ben je ca 50000(vijftigduizend) euro goedkoper uit dan in Nederland
Foto6: F40
Foto7: F355 Spider
Foto8: 360 Spider (Blauw)
Foto9: 360 Spider (Zwart - Interieur)
Foto10: 612 Scagliett
Foto11: F430 Spider
Foto12: 599 GTB Fiorano (Zwart)
Foto13: 599 GTB Fiorano (Grijs - Voorkant)
Foto14: 599 GTB Fiorano (Grijs - Achterkant
Fumacher
20-06-2007, 22:00
Knappe foto's Reiben! Die 275 GTS is een pareltje zeg!
Foto 5 is overigens een 365 GTC/4 als ik het goed heb
Heb er in totaal zo'n 20 minuutjes in rondgelopen :)
Vriendelijke man, die Meneer De Buck (Baas van de garage). Ik mocht foto's nemen en rondkijken zonder problemen. Wat mij vooral is bijgebleven is de indrukwekkende middenconsole binnen in de 599 GTB Fiorano. Die wagen is echt een beest als je er voor staat. Ik vind em ook indrukwekkender dan de F430. In de werkplaats achteraan stonden er ook nog een hele hoop Ferrari's waaronder een Testarossa, een Dino 246, ...
Greetz
Reibe
Mondialseeker
20-06-2007, 22:05
Foto 5 is overigens een 365 GTC/4 als ik het goed heb.
idd. 15133 G
Ben ook een paar keer bij "Monza"geweest,het is voor mij als Zeeuws Vlaamse Ollander veel dichter dan de Nederlandse bedrijven.Het is alleen jammer dat het door de politiek gelouwerde Europa niet op ons van toepassing is de "grens" is nog steeds aanwezig (BPM,APK).Wanneer je als Belg een 430 wil aanschaffen ben je ca 50000(vijftigduizend) euro goedkoper uit dan in Nederland.
Ja das waar, ik en Onno hadden die discussie ook al in Spa. Taksen zijn echt heel hoog. Op die manier wordt het moeilijk voor een liefhebber om een Ferrari te houden. Hopelijk komt daar beterschap in
Knappe foto's Reiben! Die 275 GTS is een pareltje zeg!
Foto 5 is overigens een 365 GTC/4 als ik het goed heb.
Bedankt Vu! Zo zie je maar ik leer nog elke dag bij
Greetz
Reibe
Mondialseeker
20-06-2007, 22:16
ps. ik ga jullie heren toch eens moeten leren de serienummers op te nemen ;)
greets
Jurge
nofear02
20-06-2007, 22:28
Fantastisch Bert! Goed gedaan man. Aahhhh, geeft mij zoete herinneringen. ben in November daar voor t laatst geweest. Dhr de Buck is een uitzonderlijk vriendelijke man, ja. Mooie verhalen gehoord van hem. Ik heb daar voor het eerst in een F40 die in de werkplaats stond mogen zitten. Was voor mij de eerste keer en een be-le-ve-nis :). Ik had eigenlijk met hem afgesproken dat ik mijn 328 airco daar van nieuw (belgisch) gas zou laten voorzien, maar ik heb verdorie nergens tijd voor..:(. Heerlijke plaatjes. Die grijze 599 stond er tóen ook al. En die F40 natuurlijk. Die staat er van een klant van hem alleen maar als onderdak, niet voor de verkoop. Een bjoetie van een F40. Leuk te zien dat ze toch ook wel oude F's verkopen. Hoe is t nou met het nieuwe pand???? Gaat dat nou bijna al eens open???? Heb je daar geen foto's van? ;)
g
Bert, mooie foto's hoor! Staan behoorlijk wat mooie Ferrari's binnen! Ik ben er een paar jaar terug ook eens geweest, zoals Onno zegt inderdaad niet zo ver hier vandaan. Toen had je ook nog Alvan Motors, wat een stukje verder op was. Daar stonden ook altijd leuke auto's, waaronder een F40 en twee Bugatti's EB110's! Maar die dealer zit nu op een andere locatie dacht ik.
Als de nieuwe vestiging geopend is, ga je dan ook weer wat foto's voor ons maken?? :
Vivado Ferrari
20-06-2007, 23:18
Mooie Ferrari's Reiben! Geweldige foto's
...Hoe is t nou met het nieuwe pand???? Gaat dat nou bijna al eens open???? Heb je daar geen foto's van? ;)
gr
Normaal gezien was de opening voor april gepland, maar de werken hebben een hele tijd stilgelegen. Ik ben er de voorbije dagen een aantal keer gepasseerd en nu zijn ze terug heel druk aan het werk om de garage af te krijgen. Die is trouwens heel mooi en een pak groter dan de huidige.
Ik dacht dat de opening nu voor september is voorzien, maar ben dat niet zeker
Als de nieuwe vestiging geopend is, ga je dan ook weer wat foto's voor ons maken?? :)
...zoals Onno zegt inderdaad niet zo ver hier vandaan
Tuurlijk Michael! Misschien moet je dan maar ff meekomen? Of we gaan allemaal samen met Robert mee om zijn Airco gas ;)
Btw Michael woon jij ook niet zover buiten België? Toch ook niet in de buurt van Sluis
Greetz
Reiben
PS: De garage is inderdaad het bezoeken waard. Vandaag kwam er overigens net een vrachtwagen aangereden met Ferrari's in. Geen trailer met Ferrari op (Dat zou teveel argwaan wekken tijdens de reis), maar wel een witte, met de groene tekst: "Arcese Mercurio". Ik hoorde meneer De Buck tegen zijn klant zeggen; "Als je zo een vrachtwagen ziet is er veel kans dat er een Ferrari in zit". Ik was benieuw welke eruit zo komen dus ben even in de wagen blijven zitten. Bleek een witte F430 te zijn, die nog half ingepakt was met zwarte mousse. Wat er verder nog in stond weet ik niet want ik moest toen door
Greetz
Reibe
nofear02
21-06-2007, 01:10
Tuurlijk Michael! Misschien moet je dan maar ff meekomen? Of we gaan allemaal samen met Robert mee om zijn Airco gas ;)
Btw Michael woon jij ook niet zover buiten België? Toch ook niet in de buurt
Vandaag kwam er overigens net een vrachtwagen aangereden met Ferrari's in. Geen trailer met Ferrari op (Dat zou teveel argwaan wekken tijdens de reis), maar wel een witte, met de groene tekst: "Arcese Mercurio". Ik hoorde meneer De Buck tegen zijn klant zeggen; "Als je zo een vrachtwagen ziet is er veel kans dat er een Ferrari in zit". Ik was benieuw welke eruit zo komen dus ben even in de wagen blijven zitten. Bleek een witte F430 te zijn, die nog half ingepakt was met zwarte mousse. en dat vertelt ie zómaar ff tussendoor! spannuuuund! een geheime vrachtwagen met een Ferrari erin! Da's toch helemaal geweldig! Had je ook een foto van moeten maken! Een witte 430 nog al liefst! Sodejanus. Mooi hoor.
btw; jij en mtange kunnen best ooit eens afspreken ja. Monza is voor jou best te doen Michael. Zou leuk zijn. Hebben jullie elkaar al ontmoet op Spa Italia? ja toch
en dat vertelt ie zómaar ff tussendoor! spannuuuund! een geheime vrachtwagen met een Ferrari erin! Da's toch helemaal geweldig! Had je ook een foto van moeten maken! Een witte 430 nog al liefst! Sodejanus. Mooi hoor.
btw; jij en mtange kunnen best ooit eens afspreken ja. Monza is voor jou best te doen Michael. Zou leuk zijn. Hebben jullie elkaar al ontmoet op Spa Italia? ja toch?
Ja ik wou nog enkele foto's nemen maar ik was al laat en de vrachtwagen stond ook nog redelijk ver van mij. Kheb eens die firma opgezocht en blijkt dat ze heel vaak Ferrari's transporteren
Ik heb Michael inderdaad ontmoet op SpaItalia ja :) En we zullen wel iets regelen om naar de nieuwe vestiging te gaan als die open is
Greetz
Reibe
Btw Michael woon jij ook niet zover buiten België? Toch ook niet in de buurt van Sluis
Reiben, ik woon net over de grens in Nederland ja. Niet zo ver van Sluis vandaan, maar meer in de buurt van Terneuzen.
Als de opening van garage Monza is kunnen we misschien wel eens wat afspreken ja. Ben wel eens benieuwd hoe dat gaat worden daar!
Jij komt er toch iedere langs voor school? Staat er nog geen datum op een bord wanneer het klaar is
Ik passeer er niet elke dag, is afhankelijk van mijn lesuren (En die zijn iedere week anders) Maar ik zal er eens goed op letten morgen, moet er dan weer passeren. En ik hou je zeker op de hoogte
Greetz
Reibe
ferrari-fan
17-10-2007, 20:11
en mag je daar zomaar binnen? om te kijken?
nofear02
17-10-2007, 20:57
en mag je daar zomaar binnen? om te kijken??als je netjes ben, een beetje netjes gekleed, en t netjes vraagt en uitlegt dat je een grote fan bent en 100 F-modellen in je kamer hebt en een website en slaapt onder een f-dekbed en allemaal posters aan de muur hebt, en er over 25 jaar ook één wil, zo'n heel oud 599-je dan tegen die tijd, dan weet ik zeker dat je er even mag rondkijken. Dhr de Buck is namelijk een zeer vriendelijke man, en die heeft daar absoluut begrip voor, sterker nog, die voelt echt wel aan dat ie daar over 25 jaar een nieuwe klant aan heeft (alhoewel hij al wat ouder is, dus t zal wellicht zijn opvolger zijn).
En ik bedoel dit letterlijk, want ik ken iemand die daar op zijn 12e jaar zich stond te vergaaaaaapen aan een 308, een hele avond lang, tot het donker werd, nadat ie al een folder van hem had gekregen, en 25 jaar later KOOPT ie er inderdaad een, een 328, bij dhr De Buck (wilfried)
Als ik dat hier zo allemaal lees zal ik ook eens proberen een bezoekje te brengen. Ben er nog maar één keer langs geweest maar ik durfde niet echt binnen gaan. En ik zal zeggen dat ik reiben ken ;) dan zal het zeker mogen :
Als ik dat hier zo allemaal lees zal ik ook eens proberen een bezoekje te brengen. Ben er nog maar één keer langs geweest maar ik durfde niet echt binnen gaan. En ik zal zeggen dat ik reiben ken ;) dan zal het zeker mogen :D
Lol of net niet ;) Morgen passeer ik er weer, zal anders eens een paar foto's nemen van de buitenkant, kwestie van wat in de sfeer te komen want de nieuwe vestiging is echt wel de moeite
Greetz
Reibe
Moet je zeker doen Reiben en kan je anders eens het exacte adres geven van de nieuwe vesteging binnen een week is het vakantie hé ;):
fransgoud
19-10-2007, 13:31
Bij zulke dealers moet je gewoon naar binnen gaan. Ik dacht ook altijd dat je er niet naar binnen kon en mocht. Het duurde lang voordat ik de drempel bij Kroymans en Hessing over durfde, maar zoiets moet je veel eerder en vaker doen. Ze kunnen je niet meer weren als je in een spijkerbroek kom. Vroeger waren het allemaal van die juppen die naar een auto kwamen kijken, nu kan iedereen die binnenkom een klant zijn, hoe hij/zij er ook uitziet en gekleed is. Gewoon naar binnen stappen dus bij Monza
Vandaag bij het passeren snel even een paar foto's genomen van de buitenkant om jullie een idee te geven hoe de nieuwe vestiging er nu uitzie
Ik had niet zo veel tijd dus heb ze snel even genomen. Ook nog de parkeerplaats achteraan even snel gefotografeerd want daar stond ook nog wat mooi
FerrariFan
23-10-2007, 16:23
Bij Hessing ben ik één keer geweest, maar er stonden geen Ferrari's:( En me broer is een keer langs geweest eerder en toen stonden er wel een paar.
Volgende keer naar Kroymans:D
Mooie foto's inderdaad. En klopt wel dat iedereen een klant kan zijn
ferrari-fan
23-10-2007, 16:25
waar ligt die garage ?
Ik denk wel dat ik het lef heb om binnen te gaan als monza af is :p :p :p :
de 5de foto is inderdaad 365 GTC/4 1971 V12 500ex
info cavalin
fransgoud
26-10-2007, 12:40
Zie er goed uit dat nieuwe pand! Superstrak, echt voor een F-dealer. Ferrari-Fan, je moet naar Hessing voor Lamborghini, Rolls-Royce, Bentley, Lotus, Maserati en als je geluk heb staat er een Bugatti Veyron (die binnenkort afgeleverd moet worden). Bij Kroymans moet je zijn voor Ferrari en Maserati. Kan je zelfs door glazen deuren een groot deel van de prive-collectie zien van de Kroymans-collection. Staat heel mooi en exclusiefs spul tussen, waaronder een 250 GTO (mits dhr. Kroymans daar niet mee uit-racen is, want daar wordt hij voor gebruikt). Mocht je dan nog effe willen snoepen, dan kan je nog bij Aston Martin en Jaguar naar binnen. Dit zit naast Kroymans Ferrari en Maserati
Mondialseeker
26-10-2007, 19:00
waar ligt die garage ?
Ik denk wel dat ik het lef heb om binnen te gaan als monza af is :p :p :p :p
KORTRIJKSESTEENWEG 131
9830 SINT-MARTENS-LATEM (BELGIUM)
Op dezelfde baan als vroeger. Als je op voorhand effe belt, kan je ruim rondwandelen in de showroom en de workshop.
Op die baan ligt er ook een Porsche garage (wat dichter naar Gent toe) die de moeite loont voor een pitstop.
Groeten
Jurge
Nog even een interessant nieuwtje over garage Monza want op dit moment staat daar de presentatie F2007 van Felipe Massa in de showroom! Vandaag gezien toen ik er langs reed
Greetz
Reibe
Forza-Stef
27-10-2007, 11:28
Dat ziet er netjes uit. Leuk om langs te rijden wss :
mavanhaasteren
27-10-2007, 12:12
Nog even een interessant nieuwtje over garage Monza want op dit moment staat daar de presentatie F2007 van Felipe Massa in de showroom! Vandaag gezien toen ik er langs reed
Greetz
Reiben
wat een slechte route heb jij zech om daar elke keer weer langs te moetten rijden :D:
Vivado Ferrari
27-10-2007, 13:33
Greetz
Reiben
Bert, en waar blijven de foto's??:
wat een slechte route heb jij zech om daar elke keer weer langs te moetten rijden :D:D
Erg hé? ;) Nee is wel leuk, zo zie ik nog eens wat
Bert, en waar blijven de foto's??:)
Ben ik mee bezig ;) Maar hij staat er nog maar net dus ik heb nog wel even de tijd. Maar ik ga er binnenkort zeker enkele maken
Greetz
Reibe
Spijtig genoeg is de garage opening op donderdag 20-10-2007 alleen voor klanten en op Uitnodiging ook op zaterdag en zondag geweest.
meschien komt er nog iets voor de club maar dat weet ik niet ik hou jullie op de hoogte.
Maar ik heb wal een paar foto's mogen nemen van de formule 1 die er was er staat op een plaatje in met de nummer F1 2003 GA/R6.
zijn er die soms die denken te weten waar die R6 voor staat ik denk voor replica kan dat
Ik had al zo een vermoeden dat de opening deze week was omdat die F1 er stond. Heb er vrijdag nog even voor de garage gestaan om de F1 van dichtbij te bekijken. En was van plan om er deze week nog een paar foto's van te gaan maken. Bizar dat er op dat plaatje F1 2003 GA stond want de wagen is nochtans volledig in de F2007 kleuren en zag er qua aerodynamica op het eerste zicht ook zo uit. Plaats je je foto's hier even Marc? Want ben er nu wel benieuwd naar
Greetz
Reibe
ja ok.
Uit goede bronnen weet ik dat he gene echte zou zijn.
Heb je er geen foto's van want normaal is hij maandag al weg hij komt van uit Engeland
hier al wat foto's het is gelukt want was het even kwijt hoe het weer moest upen
het naamplaatje ? serienummer niet gevonde
Hele mooie foto's Marc! Nu ik em zo terug zie denk ik ook dat het een F2003 GA is, maar dan met de livery van dit jaar erop. Ik heb enkel een kleine foto van de wagen op mn gsm. Jammer dat ie al terug weg is vandaag ik zal hem waarschijnlijk niet meer kunnen gaan fotograferen dan
Greetz
Reibe
denk het niet dat hij er nog staat want die engelsmannen die hem gebracht hebben hadden logement in het gentse binnenstad.
Dus die zullen niet langer dan een weekend zijn gebleven
Denk dat ik wel weet wat dit voor auto is, naar de informatie die hier al staat. Denk dat het bedrijf Pro Car International (o.i.d.) deze wagen even geleverd heeft. Dat bedrijf heeft een aantal van die F1 wagens, en zij verzorgen vooral voor Shell promotie. Evenementen waar Shell reclame wil maken, wordt Pro Car voor ingeschakeld/ingehuurd. Het is dan zelfs mogelijk om pitstops e.d. uit te voeren. Dan heb je weliswaar geen echte brandstof, maar je kunt wel zelf proberen hoe dat voelt. Zit ook luchtdruk achter bijvoorbeeld, en je kunt zelf wielen verwisselen. Weet dat zij toen een 2003 wagen hadden (waar geen motorblok in aanwezig was overigens). Zelfde mallen als originele wedstrijdwagens, maar nooit gebruikt om te rijden. Werd in het geval wat ik ken, met een vrachtwagentje vanuit Engeland overgebracht. Die mannen gingen heel Europa door met dat ding om op evenementen te promoten. Leuk om eens te zien
tofe info vandaar dat er R4 bij staat van Replica/
Mrs.Spider
13-11-2007, 22:21
Vandaag naar Monza geweest.
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00030-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00004-4.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00005-4.jpg
.
Mrs.Spider
13-11-2007, 22:27
Vervolg.
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00006-3.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00007-4.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00008-3.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00009-4.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00010-2.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00013-2.jpg
.
Mrs.Spider
13-11-2007, 22:29
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00016-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00017-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00018-1.jpg
.
Mrs.Spider
13-11-2007, 22:32
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00029-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00031-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00032-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00033-1.jpg
.
Mrs.Spider
13-11-2007, 22:33
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00034-1.jpg
.
Mrs.Spider
13-11-2007, 22:33
JA EN DIT IS HIJ.
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/DSC00020-1.jpg
.
Mooie foto's hoor Jolanda! Zo te zien begin je al een echte 'Ferrari-spotter' te worden, Onno had de auto nog niet eens op slot of jij had de eerste Ferrari al vast gelegd! ;)
Wat is die witte F430 met zwarte velgen mooi zeg! Net als die 599 met zwarte velgen.
Die ondergrondse garage is ook wel de moeite zo te zien! Staan mooie auto's.
En ja, die 355 Spider, prachtig hoor. Heb je de nummerplaat voorop zelf geel gekleurd op de computer of zit er al iets geels op? Voor jou is een Ferrari een 'Hij' dus? :)
Bedankt voor de foto's
Bedankt voor de foto's van garage Monza.
Leuk om ook eens foto's te zien van een Ferrari bedrijf waar ik zo gauw waarschijnlijk niet zal komen.
Dat krijg je als je helemaal in het uiterste oosten van het land woon:)
Gelukkig zijn hier in de buurt ook wel een paar leuke bedrijfjes waar ze Ferrari's verkopen :)
Munsterhuis, Wiggers, Snellers, Hulshorst dus wat dat betreft klaag ik niet.
Kom zelf regelmatig bij Munsterhuis en Wiggers
Heel erg mooi Jolanda! Wist zelfs niet dat ze zo een grote ondergrondse garage hadden. Ik passeer er nochtans regelmatig. Bedankt voor de foto's!
Btw, ik was daar vandaag in de buurt, mijn school is nl. op 5km van de garage
Greetz
Reibe
Heb mijn best gedaan voor alle members.
Yolanda,
je hebt meer dan je best gedaan, hartelijk dank voor de foto's.
nog even geduld en je kunt de motor van jullie spider starten.
en oh wat is die boxer en die F-40 mooi.
Ro
RedmondialTCab
13-11-2007, 23:48
Jolanna & Onno,
Ziet er weer prachtig uit.
Veel meer ruimte dan het oude pand,nietwaar ?
Op naar januari!!
Mrs.Spider
14-11-2007, 00:00
Michael zelf nummerplaat geel gemaakt.
Alle nummerplaten afgeplakt is wel zo netjes
Zeer mooie foto's, die witte F43O is toch zo een pareltje
Forza-Stef
14-11-2007, 00:39
Prachtige foto's!!!!!!!!!!!
nofear02
14-11-2007, 11:03
Heb mijn best gedaan voor alle members.
1 avondje niet online en ik mis gelijk wat! Prachtige platen Jolanda! Zeer bedankt. Als je daar loopt, dan moet je je toch wanen als in een grote snoepwinkel?? En dat is dat pand prachtig zeg! Echt de klasse die bij F hoort.
En leuk alvast weer ff die van jullie gezien te hebben
beemer_007
25-11-2007, 10:34
Enkele foto's genomen in de nieuwe Garage Monza op 23 nov 2007
beemer_007
25-11-2007, 10:45
Nog enkele foto's ..
beemer_007
25-11-2007, 10:56
En nog enkele ..
RedmondialTCab
25-11-2007, 11:09
Ziet er geweldig uit !!
tijd voor een bezoekje volgend jaar !!!!
Thanx for sharin
beemer_007
25-11-2007, 11:13
Prachtige Ferrari F430
cvdzijden
26-11-2007, 23:19
Wat is het prachtig daar! Begin echt verlieft te raken op de F430 :
Heel erg mooie foto's Chris! En je hebt geluk gehad want die 250 is al terug uit de showroom, daar heb je dus unieke foto's van
Greetz
Reiben
PS: Post 59
Ondertussen staat de 250 terug in de showroom. De reden waarom ie er een tijdje niet gestaan heeft is omdat iedere vrijdag de opstelling van de wagens veranderd wordt. En dan worden er soms andere bijgezet en dan weer weggehaald. De 250 is net als de F40 van een klant en wordt dus niet verkocht. Hoe ik dat te weten ben gekomen? Jah vrijdag had ik vroeg gedaan met mijn examen en ik ben bij het passeren toch eens binnengegaan in de garage. En heb daar een hele tijd staan praten met een hele vriendelijke mevrouw die de merchandising shop openhoud in de garage. Je kan er dus ook schaalmodellen en zo kopen!
Natuurlijk heb ik ook even mijn fototoestel meegenomen binnen en de volgende foto's gemaakt
Deel1
Vivado Ferrari
08-12-2007, 18:34
Bert! Wat een mooie plaatjes heb je weer geschoten! Super!:
Bert! Wat een mooie plaatjes heb je weer geschoten! Super!:)
Dank je Vincent! Het was de eerste keer dat ik er binnen ging. En het was zeker de moeite. Ook allemaal heel vriendelijk mensen daar binnen. Ik heb ook gevraagd of ik er mijn stage mocht doen voor school volgend jaar maar dat ging jammer genoeg niet. Ben toen iets verder bij Audi gaan vragen en daar kan het wel :D. Dus het was een toffe dag gisteren
Greetz
Reibe
mavanhaasteren
08-12-2007, 20:00
die 599 is wel erg mooi zo in het zwart met de zwarte BBS velge
Bert, hele mooie foto's speciaal van de Classiekers. dankj
Mooie foto's Bert! Werd tijd dat je daar eens binnen ging kijken, je komt er zowat iedere dag/ week voorbij, hebt er al een paar keer voor de ramen gekeken, maar nu ook eindelijk eens binnen geweest! :) Bedankt voor de foto's
Erikderaaf
09-12-2007, 13:01
Mooie foto's Bert. Ziet er allemaal mooi uit daar!
Ik hoorde via mail dat bij Monza ook een flinke keuze was uit Ferrari Merchandise. Nou ik ben nog op zoek naar een aantal dingen. Heeft een van jullie gezien of het aanbod leuk is daar
beemer_007
09-12-2007, 13:49
Hey Bert , knappe foto's !
De mensen zijn daar inderdaad heel vriendelijk , zowel de verkoopster van de merchandising als de verkopers van de Ferrari's. Bij Monza is de merchandising nog maar nieuw sinds de verhuis naar de nieuwe showroom, hier kan je enkel officiële Ferrari kleding en andere dingen kopen , geen Puma of Fila artikellen dus ! Ook verkopen ze modellen van HotWheels 1:18. Ze hebben niet alles uitgestald staan, en ik heb dan ook even in de catalogussen mogen kijken van 2007 en 2008.
Ik heb het geluk al eens gehad om te mogen meerijden met de hoofdverkoper Mr.J.M.Maertens , wat een piloot ! De rit was met een nieuwe F430 , wat ging die hard ! Het wijzertje van de snelheidsmeter ging bijna volledig tot het einde van de meter . We hebben een rit gemaakt van zo'n drie kwartier , jammer genoeg was het zo weer voorbij .
Als je ooit de kans krijgt om met zo iemand mee te rijden , dan moet je dat zeker doen ! Het was een geweldige ervaring .
Groetjes
Chri
Er is idd heel wat merchandise Erik, maar ik vind ze nogal vrij prijzig. En Chris, dat moet wel een fantastische ervaring geweest zijn die rit in de F430! En het wijzertje bijna helemaal tot het einde? Das' hard, want voor zover ik weet gaat het wijzertje bij een F430 tot 360 km/u...
Greetz
Rebe
beemer_007
09-12-2007, 14:46
Neen , geen 360 ! Maar het wijzertje zat in de buurt van de 300. Dat vond ik al meer dan snel genoeg .
Dat moet ge eens meemaken , ongelofelijk ! Hoe snel gaat die eigenlijk ? Ik zal het eens moeten uittesten in Duitsland zeker ...
Groetje
Mrs.Spider
10-12-2007, 00:16
14 januari als het weer mee zit gaan wij onze auto halen 355 spider.
En volgen er nog meer fotoos van autobedrijf Monza
De mijne staat in de werkplaats of beneden als het goed is
filiberke
12-12-2007, 12:37
Ik ga vrijwel iedere zaterdagnamiddag even langs bij Monza,
zal hier dan enkele foto's plaatse
Ik ga vrijwel iedere zaterdagnamiddag even langs bij Monza,
zal hier dan enkele foto's plaatsen
Leuk Filip, ik passeer er vaak als ik naar school rij en stop dan soms ook wel eens. Ben benieuwd naar je foto's! En je hebt dan waarschijnlijk wel een goed contact met Dhr. De Buck? Ik heb vorige week er geweest en heb toen met die mevrouw staan praten die in de shop staat. Die is ook heel erg vriendelijk
Greetz
Reibe
filiberke
12-12-2007, 15:04
Leuk Filip, ik passeer er vaak als ik naar school rij en stop dan soms ook wel eens. Ben benieuwd naar je foto's! En je hebt dan waarschijnlijk wel een goed contact met Dhr. De Buck? Ik heb vorige week er geweest en heb toen met die mevrouw staan praten die in de shop staat. Die is ook heel erg vriendelijk
Greetz
Reiben
Hallo Reiben, Mr. de Buck is een heel sympathieke man, iemand die altijd zijn woord houdt,
als hij eventjes tijd heeft maakt hij met plezier een babbeltje.
De juffrouw in de shop is ook een hele sympathieke dame, ik vermoed dat het zijn dochter is
groeten Fili
filiberke
12-12-2007, 15:40
enkele voorsmaakje
Dat zijn al heel mooie voorsmaakjes Filip! Ik ben benieuwd naar de rest
Greetz
Reibe
mooie foto's vooral de F40 langs achter getrokken ziet gij er nog vetter uit :
filiberke
17-12-2007, 10:20
nog wat Monza pic
beemer_007
18-12-2007, 02:22
Leuke foto's van uit de showroom bij Monza , bedankt Filiberke .
Ik rij hier iedere week een keer of drie voorbij en het is iedere keer weer kicken . Eventjes opzij gaan staan en genieten van het zicht op deze prachtige showroom . Nu staat er ook een knappe zwarte F355 spider , iemand al foto's van genomen ? Laat maar komen .
Grtz
Chri
filiberke
18-12-2007, 08:18
Beemer 007
U vraagt, wij draaien.........
Erikderaaf
18-12-2007, 10:43
Jeetje wat een mooie wagens allemaal daar! jammer dat het zo ver weg is anders zat ik daar ook wekelijks denk ik zo :) Dank voor het posten Filiberke! We zien graag meer ;) :
filiberke
18-12-2007, 10:59
Weet iemand wanneer we de 430Scuderia te zien krijgen bij Monza, ik popel om hem ,, in het echt'' te zien te krijge
Speciaal voor Chris ook van mij nog een kleine bijdrage met foto's van de zwarte F355 Spider
En Filip, ik hoop ook dat de F430 Scuderia er snel te zien is. De Nederlanders hebben op dat gebied iets meer geluk, vraag maar aan Gairo (575 GTC)
Greetz
Reibe
welkom op de forum filliberke ik ben van het gentse gedeelte kant van de haven.
mooie foto's ja als je er een paar keer paseert dan is de dag goed gestart tof
Heeft er iemand 't adres van Monza?
Lijkt me wel leuk om er is een keertje langs te gaan....
Erikderaaf
18-12-2007, 21:47
Zie de volgende link :)
http://www.dealer.ferrari.com/autobedrijfmonza/
.
beemer_007
20-12-2007, 22:34
Bedankt jongens , voor de knappe foto's van deze prachtige F355 Spider !
Ik heb deze week nog geen tijd gehad om eens binnen te springen bij Monza , is er onder tussen al iets nieuws te zien ?
Wanneer komt de F430 Scuderia in de showroom te staan ?
Grtz
Chri
filiberke
21-12-2007, 07:35
Bedankt jongens , voor de knappe foto's van deze prachtige F355 Spider !
Ik heb deze week nog geen tijd gehad om eens binnen te springen bij Monza , is er onder tussen al iets nieuws te zien ?
Wanneer komt de F430 Scuderia in de showroom te staan ?
Grtz
Chris
heb gisteren mail gehad van Dhr. de Buck; de Scud zou pas na het Brusselse autosalon naar Monza komen dus nog even gedul
fransgoud
21-12-2007, 08:56
Bij Kroymans in Hilversum is hij al te zien, een rode. Het is de 1e in Nederland
filiberke
21-12-2007, 09:03
Bij Kroymans in Hilversum is hij al te zien, een rode. Het is de 1e in Nederland.
Rijd er in Nederland al niet een scud rond
fransgoud
21-12-2007, 14:03
Dat weet ik niet?! Zou best kunnen. Op www.autogespot.nl is er 1 gespot, maar dat is de demo-auto van Kroymans. Is in Hilversum gespot. Zou inmiddels best kunnen dat er al 1 rond rijd. Ik weet niet of de auto al leverbaar is voor klanten
nofear02
21-12-2007, 14:12
Dat weet ik niet?! Zou best kunnen. Op www.autogespot.nl is er 1 gespot, maar dat is de demo-auto van Kroymans. Is in Hilversum gespot. Zou inmiddels best kunnen dat er al 1 rond rijd. Ik weet niet of de auto al leverbaar is voor klanten.Volgens mij niet. Als Monza hem nog niet heeft voor in de showroom, dan kan ik me niet voorstellen dat een klant er al wél een heeft. Ik dacht dat de uitlevering aan klanten pas vanaf april was
filiberke
22-12-2007, 21:24
de foto'
filiberke
22-12-2007, 21:27
nog foto'
nofear02
22-12-2007, 21:40
nog foto's Mooi filip! @roger: grijs met rood! :
Mooie foto's weer Filip! Beginnen ze je ondertussen al te kennen daar bij Monza?? :)
Of wacht je het juiste moment af om er een mooie Ferrari te kopen? ;
Heerlijk interieur in de F430! Bedankt voor de foto's Filip
Greetz
Reibe
Mondialseeker
23-12-2007, 13:30
Dat weet ik niet?! Zou best kunnen. Op www.autogespot.nl is er 1 gespot, maar dat is de demo-auto van Kroymans. Is in Hilversum gespot. Zou inmiddels best kunnen dat er al 1 rond rijd. Ik weet niet of de auto al leverbaar is voor klanten.
Op dit ogenblik zijn reeds enkele garages die een Scuderia in hun showroom staan hebben. Met het kerstverlof is het onwaarschijnlijk dat deze reeds worden afgeleverd. Ook de truckersstaking in Italië zal er geen goed aan hebben gedaan.
groeten
Jurge
Ik vond hier net nog een paar leuke foto's die ik een aantal weken geleden genomen heb toen ik langsreed bij Monza. Er stond toen een 612 Scaglietti buiten en die ben ik dan maar eens van dichtbij gaan bekijke
Mrs.Spider
12-01-2008, 21:15
Ja en nog wat fotoos van MONZA.
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300182.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300181.jpg
.
Mrs.Spider
12-01-2008, 21:17
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300180.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300179.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300178.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300177.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300176.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300175.jpg
.
Mrs.Spider
12-01-2008, 21:18
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/IMG_0061.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/IMG_0060.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/IMG_0059.jpg
Zo heb ik toch mijn best gedaan voor alle members
Vandaag passeerde ik voorbij Monza en wat zag ik: Er staat een 360 CS in de toonzaal. Jammer dat ik geen tijd had om te stoppen. Filip, ik ben benieuwd naar je foto's als je zaterdag naar Monza gaat
Greetz
Reibe
filiberke
24-01-2008, 23:00
Vandaag passeerde ik voorbij Monza en wat zag ik: Er staat een 360 CS in de toonzaal. Jammer dat ik geen tijd had om te stoppen. Filip, ik ben benieuwd naar je foto's als je zaterdag naar Monza gaat
Greetz
Reiben
Zo, weet ik weer waar naartoe, bedankt voor de info Bert, weet alleen niet of ik zal kunnen wachten tot zaterdag, hahah
Erikderaaf
24-01-2008, 23:42
Wie zien de foto's graag tegemoet, Filip :
Mrs.Spider
25-01-2008, 15:47
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300227.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300229.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300228.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300226.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300236.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300234-1.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300225.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m141/beach58/S7300235.jpg
.
filiberke
25-01-2008, 17:52
ten eerste:Wat een prachtige foto's, Jolanda
ten tweede: Bert, heb je je niet vergist tussen een scud en een CS, of staat er nog een CS ook
ten derde: ik ben te laat met foto's BOEHOEsniksni
Mooie foto's Jolanda!
Jullie gaan nu ook wel al behoorlijk vaak naar Monza toe. :)
Filip, geen probleem hoor, post morgen nog maar wat foto's! Ik denk dat daar niemand een probleem van maakt..
mavanhaasteren
25-01-2008, 19:08
Jolanda, zit de 430 nou lekkerder dan jullie 355
Mrs.Spider
25-01-2008, 19:56
Maecel de 355 zit beter voor mij maar ik ben ook klein .
Michael ja wij zouden eigenlijk naar Brussel gaan maar hadden geen zin .
Toch maar even de 355 gepakt en naar Monza gereden.
Het was ook prachtig weer
ten eerste:Wat een prachtige foto's, Jolanda
ten tweede: Bert, heb je je niet vergist tussen een scud en een CS, of staat er nog een CS ook
ten derde: ik ben te laat met foto's BOEHOEsniksnik
Reactie op ten eerste: Volledig mee eens! ik ga volgende week ook eens langs moeten gaan om de Scuderia te fotograferen
Reactie op ten tweede: Ik mag dan wel de griep hebben Filip, maar dan nog zie ik het verschil tussen een CS en een Scuderia ;). De showroomopstelling is op de foto's al weer anders dan deze week (iedere vrijdag wordt deze veranderd) dus wss is de CS al terug uit de showroom (want de Scuderia stond er deze week nog niet)
Reactie op ten derde: Voor mooie foto's is het nooit te laat Filip! Dus haast je morgen maar naar Monza :D
Greetz
Reibe
beemer_007
26-01-2008, 04:07
Inderdaad Bert de CS heeft daar gestaan, en begin deze week stond hij in die klein ruimte tussen de grote showroom en die bureaus van de verkopers. Ik heb hem ook gezien , prachtige 360 CS ! Nu staat de 430 Scud in de showroom , zal ook dringend moeten gaan kijken.
Oh ja , ik ben vandaag naar het salon in Brussel geweest ! En effe binnen geweest op de stand van Ferrari. We zijn daar goed ontvangen geweest, eerst ons laten registreren en dan een toffe babbel gehad met de verkoper uit Waterloo, Mr Vermeulen . Wat uitleg gekregen over de verschillen van een F430 en de F430 Scud, allemaal heel leerrijk. Ook effe natuurlijk hier en daar gaan inzitten. Jammer maar ik heb er geen foto's kunnen nemen, was op de stand zelf blijkbaar niet echt gepast. Na het praatje werden we uitgenodigd op een glaasje champagne met wat versnappering.
We zijn ook even bij de Lambo-Bentley stand geweest, maar daar waren we niet welkom !?! Waarom ? ... we stonden niet op de lijst. Ook bij Porsche deden ze even wat moeilijk, maar dan toch binnen geweest. Bij Maserati werden we ook heel vriendelijk rondgeleid, de Granturismo is ook wel een prachtige wagen. Even verderop stond Corvette en daar hebben we voor binnenkort een testritje versierd met een Z06.
Zo, ik heb een leuke dag gehad, vooral op de F-stand op het salon.
Grtz
Chri
Inderdaad Bert de CS heeft daar gestaan, en begin deze week stond hij in die klein ruimte tussen de grote showroom en die bureaus van de verkopers. Ik heb hem ook gezien , prachtige 360 CS ! Nu staat de 430 Scud in de showroom , zal ook dringend moeten gaan kijken.
Oh ja , ik ben vandaag naar het salon in Brussel geweest !
...
Zo, ik heb een leuke dag gehad, vooral op de F-stand op het salon.
Grtz
Chris
Bedankt om mij te verdedigen Chris! Ik zou heel graag de CS ff horen rijden. Of de Scuderia ;)
Leuk dat je goed ontvangen bent geweest bij Ferrari en Maserati.
Ik heb dit jaar besloten niet te gaan naar Brussel. Maar ik ga volgende week waarschijnlijk wel eens een kijkje nemen in Gent op Flanders Collection Car
Greetz
Reibe
filiberke
26-01-2008, 20:45
deel
filiberke
26-01-2008, 20:53
deel
filiberke
26-01-2008, 21:01
deel
filiberke
26-01-2008, 21:11
deel
Mooie foto's weer Filip!
Die zilvere 360 Spider met rood leer, mooie combinatie! :
filiberke
27-01-2008, 08:52
op de 2e foto van deel 1 staat een schattig jongetje, dat is mijn zoontj
Erikderaaf
27-01-2008, 14:55
Mooie foto's filiberke! Die zwarte 599 en de grijze 360 spider vielen me in het oog. Wat een prachtbolides in die kleur!
Volgens mij krijgt je zoontje de Ferrari liefde met de paplepel ingegoten ;) gaat hij regelmatig mee naar Monza?
Schitterende presentatie daar.... jammer dat het zo ver weg is.
Prachtige foto's Filip! Voor mooie foto's is het dus nooit te laat
Greetz
Reibe
filiberke
27-01-2008, 19:38
Mooie foto's filiberke! Die zwarte 599 en de grijze 360 spider vielen me in het oog. Wat een prachtbolides in die kleur!
Volgens mij krijgt je zoontje de Ferrari liefde met de paplepel ingegoten ;) gaat hij regelmatig mee naar Monza?
Schitterende presentatie daar.... jammer dat het zo ver weg is..
Ik doe mijn best om hem met het F-virus te besmetten, komt goe
filiberke
19-02-2008, 18:44
nieuwe Monza foto'
Vivado Ferrari
19-02-2008, 18:47
Mooie foto's Filip! Altijd mooi om te zien die foto's van Monza!:)
Een Challenge Stradale en een Scuderia in 1 ruimte! Geweldig
filiberke
19-02-2008, 18:56
nog wat foto'
filiberke
19-02-2008, 19:08
en Monza exterieu
filiberke
19-02-2008, 19:16
e
filiberke
19-02-2008, 19:23
en de laatst
Mooie foto's Filip! Leuk hé, de F430 Scuderia en de 360 Challenge Stradale zo broederlijk naast elkaar. Ik wou deze week ook even langsgaan bij Monza, maar ik zit een weekje in de gips (Pezen in de rechtervoet verrokken) en ik moet dus rusten en kan niet met de auto rijden
Greetz
Reibe
beemer_007
20-02-2008, 14:57
Ik ben vandaag ook eventjes binnengesprongen bij Monza in St.M.Latem.
De Ferrari 360 CS is alweer weg uit de showroom. Maar de F430 Scuderia staat er wel nog ! Ook staat er een hele mooie Dino GT , een 365 GTC/4 en een 250 GT Europa. Daarbij staan ook nog tweemaal F430, een F430 Spider, een 599 GTB, een 612 Scaglietti en de F40 !
Op weg naar huis kwam ik nog tweemaal een F360 Modena, een F430 en de bekende 599 GTB (nummerplaat DKR-...) tegen !
Grtz
Chri
nofear02
20-02-2008, 15:24
allemachtig wat is die Dino mooi zeg! niet normaal
Mooie foto's Chris! Ik moet er dus dringend nog eens langs zo te zien. Want een Dino in het wit is best wel speciaal
Greetz
Reibe
Mondialseeker
20-02-2008, 22:28
echt mooi die Dino.
Mocht iemand nog in de nabije toekomst daar binnenhoppen, is het dan mogelijk om de nummertjes van de Scuderia en de dino te fotograferen?
Alvast bedankt.
Jurge
beemer_007
22-02-2008, 23:40
Vandaag toevallig een paar keer voorbij gereden voor het werk, en gezien dat de witte Dino GT alweer uit de showroom gehaald is.
Jammer , ik vond hem gewoon zo mooi , heel speciaal in het wit ! In de plaats is er nu een grijze F 599 GTB geplaatst.
Buiten op de parking stonden een F40 en een 360 Modena.
Grtz
Chri
beemer_007
22-02-2008, 23:55
Ferrari 365 GTC/4 , in de showroom Monza te St.M.Latem
nofear02
23-02-2008, 00:24
Wat heeft Monza toch altijd een prachtige Ferrari's in de showroom staan joh. Valt me gewoon op. Allerlei verschillende/ telkens wisselend, mooie/byzondere tipo's, en dan ook nog heeeeel mooie exemplaren. Ze zijn verdorie half een wisselende tentoonstelling. Hoe komen ze eraan? Zijn dat allemaal klanten-wagens??? En waarom laten ze zoveel zien? Komen die wagens een weekje logeren om aan mensen te laten zien, of komen ze even langs voor de schouwing? Zit er een bepaalde bedrijfsfilosofie achter dit continu showen? kan iemand dit eens vragen aan dhr de Buck als ie er is. Vind ik interessant.
Deze ook; kijk eens naar de velgen, en de lak, in perfecte staat. Wat een ding joh. Waar halen ze het allemaal vandaan? Die witte Dino was super, maar deze ook. Geweldig
Racing-Baker
23-02-2008, 06:43
die 365 GTC/4 is van Wilfried zelve ;)
de rest zijn klantenwagens die hij bij een garagebezoekje "stalt" in de showroom..
Vivado Ferrari
23-02-2008, 08:08
Mooie 365 GTC/4, maar ik vind deze mooier met de originele Cromodora velgen. Dat zwarte neusje heb ik altijd zeer fraai gevonden. Blijft 1 van mijn favorieten....:)
Leuk dat ze de auto's van klanten ook in de showroom plaatsen
nofear02
23-02-2008, 11:41
die 365 GTC/4 is van Wilfried zelve ;)
de rest zijn klantenwagens die hij bij een garagebezoekje "stalt" in de showroom...
AMAI! Niet verkeerd zeg
filiberke
23-02-2008, 19:31
AMAI! Niet verkeerd zeg!
nog eentje van vandaa
filiberke
23-02-2008, 19:41
nieuw in de toonzaa
AnthonyR
23-02-2008, 19:59
Zaken gaan goed daar in Belgie :
filiberke
23-02-2008, 20:00
en verder ook no
filiberke
23-02-2008, 20:02
Zaken gaan goed daar in Belgie :P
Zeg wel,er was weer veel volk aanwezi
filiberke
23-02-2008, 20:05
Hey grappig, heb identiek dezelfde foto gekiekt als Chris
Sorry Chris:
beemer_007
23-02-2008, 21:43
Hey grappig, heb identiek dezelfde foto gekiekt als Chris
Sorry Chris:)
Ja dat viel mij ook net op , wat een toeval !
Die nieuwe 599 in het grijs is ook een prachtige !
Bedankt voor de foto's .
Grtz
Chri
Zucht!!! Blijft geweldig die 365 gtc/4, zou ik best mee kunnen leven, maar ja een mens kan niet alles toch
autofotoDOTbe
24-02-2008, 22:14
Zucht!!! Blijft geweldig die 365 gtc/4, zou ik best mee kunnen leven, maar ja een mens kan niet alles toch!
Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden in een 365 GTC/4 mogen rijden, was wel een belevenis, echter
wel een echte GT.
http://autofoto.4muller.com/images/365GTC4-35tn.JPGhttp://autofoto.4muller.com/images/365GTC4-12tn.JPGhttp://autofoto.4muller.com/images/365GTC4-18tn.JPG
meer zien? --> http://autofoto.4muller.com/f365GTC4.html
.
Deel3
Reiben ik zoek al een tijdje achter het chassinummer van die 250 kan je er mij aan helpen of iemand anders bedankt
Heel mooie garage ben eens geweest op zondag ging dan gaan op een maandag maar mocht niet buiten had een brochite zal binnen 2 weken gaan mijn auto is dan hersteld er is een vrachtwagen op ingereden ook eens te moeite om te bezoeken is de Eucurie Francorchamps nu gevestid in Aalst
beemer_007
08-03-2008, 10:40
Heel mooie garage .... ook eens te moeite om te bezoeken is de Eucurie Francorchamps nu gevestid in Aalst
Eucurie Francorchamps ? Wat is er daar te zien en waar is dat juist in Aalst ? Hier heb ik nog niet van gehoord, ik ben benieuwd.
Heb je het juiste adres ?
Bedankt,
Chris
Eucurie Francorchamps ? Wat is er daar te zien en waar is dat juist in Aalst ? Hier heb ik nog niet van gehoord, ik ben benieuwd.
Heb je het juiste adres ?
Bedankt,
Chris
de Ecurie Francorchamps is de garage van de familie Swaters. Jaqcues Swaters was de vroeger invoerder voor Ferrari belgie was vroeger gevestigt te Sint-Stevens-Woluwe.
Je kan daar de Ferrari Pinin zien een 375Plus en de 166MM Barchetta Touring 0064MM. De grootste verzameling schaalmodellen van FERRARI en het grootste archief over FERRARI
Het adres is je neemt toch best eerst contact op voor je het gaat bezoeken. Zoning Noord II - Hekkestraat 43B - 9308 Hofstade (Aalst) - 0475/55.77.98
beemer_007
08-03-2008, 16:39
de Ecurie Francorchamps is de garage van de familie Swaters....
Hey, bedankt ! Hier ga ik zeker eens naartoe, het is slechts 10 km van waar ik woon. En ik wist dit helemaal niet.
Grtz
Chris
Hey, bedankt ! Hier ga ik zeker eens naartoe, het is slechts 10 km van waar ik woon. En ik wist dit helemaal niet.
Grtz
Chris
Dat je dat niet wist Chris! ;) En de verzameling van de Ecurie Francorchamps is zeker de moeite waard om te bezoeken. Misschien kunnen we eens met een aantal leden afspreken om er naartoe te gaan... Wat denk je Robert, is dat geen idee voor bij een volgende F-Chat meeting?
Reiben ik zoek al een tijdje achter het chassinummer van die 250 kan je er mij aan helpen of iemand anders bedankt
Het chassisnummer van de 250 weet ik niet Johan... Zal het bij een volgende bezoek eens nakijken. Of misschien kan onze chassisnummerspecialist Jurgen je wel helpen
Greetz
Reiben
nofear02
09-03-2008, 18:27
de Ecurie Francorchamps is de garage van de familie Swaters. Jaqcues Swaters was de vroeger invoerder voor Ferrari belgie was vroeger gevestigt te Sint-Stevens-Woluwe.
Je kan daar de Ferrari Pinin zien een 375Plus en de 166MM Barchetta Touring 0064MM. De grootste verzameling schaalmodellen van FERRARI en het grootste archief over FERRARI
Het adres is je neemt toch best eerst contact op voor je het gaat bezoeken. Zoning Noord II - Hekkestraat 43B - 9308 Hofstade (Aalst) - 0475/55.77.98Jongens, voor zover ik weet is dit allemaal toch al lang gesloten? Het was de bedoeling er een soort museum van te maken, maar nadat de garage gesloten werd en er een keer brand geweest is, kwam ineens de gemeente met het vergunnigenplan op de proppen en werd er geen vergunning gegeven voor het opzetten van een museum. Wegens de brand(on)veiligheid. Het is een hele tijd gesloten geweest en onlangs zijn de spullen allemaal weggehaald, want de laatste berichten zijn dat er heeeeel veeeeel geveild gaat worden, op de eerstvolgende RM auction. Dood en doodzonde, dhr Swaters had spullen die NIEMAND anders in de wereld had. It's a bloody shame dat dit versnipperd gaat raken over de hele wereld. Totaal onbegrijpelijk dat Ferrari dit niet (terug)koopt, en er een 2e galleria mee inricht. Er staan daar kasten en stellages vol tot aan het dak met dozen met 100.000-den foto's, technische boeken, letterlijk een schat aan informatie over de oude wagens, totaan het geboortekaartje van Enzo aan toe, dat had dhr Swaters als persoonljke vriend allemaal van hem gehad. Hieraan kan je zien dat Ferrari erg commercieel geworden is ht hedentendage en te weinig voeling houdt met de enorme historie van het merk, waar ze nog spijt van gaan krijgen denk, of de italianen besefffen zelf niet wat ze laten lopen. Dat Ferrari Classiche is er immers ook pas 2 jaar. Hadden ze veel eerder moeten doen. Afijn, er is veel kritiek op hoe er nu omgesprongen wordt met het bezit van dhr Swaters. Ik zou zeggen; haal de Unesco erbij, zet het op de lijst van wereld-erfgoed. Dit moet allemaal bewaard blijven! :( :)
Mondialseeker
09-03-2008, 21:07
Johan,
ik weet effe niet welke 250 je wilt zeggen, maar dit zijn de twee 250s die recentelijk in de showroom hebben gestaan:
OAV.932
250 GT SWB Berlinetta
geel
2321 GT
OBT.754
250 GT Europa
Zilver - zwart dak
0349 EU
hopelijk ben je hier iets mee.
Groeten
Jurgen
Gilles027
10-03-2008, 12:51
Jongens, voor zover ik weet is dit allemaal toch al lang gesloten?
...
Ik zou zeggen; haal de Unesco erbij, zet het op de lijst van wereld-erfgoed. Dit moet allemaal bewaard blijven! :( :)
De meeste stukken van de Swaeters collectie zal naar het museum in Modena gaan.
.
Johan,
ik weet effe niet welke 250 je wilt zeggen, maar dit zijn de twee 250s die recentelijk in de showroom hebben gestaan:
OAV.932
250 GT SWB Berlinetta
geel
2321 GT
OBT.754
250 GT Europa
Zilver - zwart dak
0349 EU
hopelijk ben je hier iets mee.
Groeten
Jurgen
Bedankt de deze zal het zijn de 250GT SWB en de 250GT Europe ik zoek de geschiedenis op van de race FERRARI's en de prototypes zoals ik al dacht heeft de 250GT SWB een onpaar Chassisnummer
Ik heb hier de site van de Ecurie Francorchamps. www.ecuriefrancorchamps.com en dat zou moeten het nieuw adres zijn -Zoning Noord II - Hekkestraat 43B - 9308 Hofstade (Aalst) - 0475/55.77.98- Wat er daar allemaal gaande is ik begrijp het ook niet. Vorig jaar waren ze zelfs nog een wagen aan het restaureren. en 2 jaar geleden tijdens de opendeur dag ging de Pinin vast en zeker niet verkocht worden. Ik kan zelfs bewijzen op papier dat de 166MM Barchetta Touring 0064MM dat Swaters hem nooit meer ging verkopen.
Mondialseeker
14-03-2008, 17:51
Bedankt de deze zal het zijn de 250GT SWB en de 250GT Europe ik zoek de geschiedenis op van de race FERRARI's en de prototypes zoals ik al dacht heeft de 250GT SWB een onpaar Chassisnummer
Swatje,
tot ong. chassisnr 75000 hadden alle Ferraris onpare chassisnrs. Enkel de wagens bestemd voor het racen droegen even nrs, hoogst gekend is 1050. Daarna zijn ze gewoon alle nrs even en oneven beginnen gebruiken. Nu zitten ze rond 160000.
MVG
Jurgen
Swatje,
tot ong. chassisnr 75000 hadden alle Ferraris onpare chassisnrs. Enkel de wagens bestemd voor het racen droegen even nrs, hoogst gekend is 1050. Daarna zijn ze gewoon alle nrs even en oneven beginnen gebruiken. Nu zitten ze rond 160000.
MVG
Jurgen
Ja de fabriekswagens hadden oneven chassisnummers de klantenversies niet op enkele uitzonderingen niet.
moriaan1
14-03-2008, 19:32
De meeste stukken van de Swaeters collectie zal naar het museum in Modena gaan.
.
De meeste stukken worden geveild tijdens de legenda et passione veiling in mei 2008!!
Ik heb de aankondiging van RM vorige week binnen gekregen. De Pinin gaat worden geveild!Ook een amerikaanse verzamelaar gaat er o.a. zijn F50 en zwarte daytona spider verkopen.
Ook de memorabilia verzameling gaat grotendeels onder de hamer. Er is geen sprake van een overname door het Classiche department of museum van Ferrari, tenzij ze mee gaan bieden. (ook de 1:8 P4 van Patrice de Conto gaat worden geveild
Hans
Mondialseeker
14-03-2008, 21:58
De meeste stukken worden geveild tijdens de legenda et passione veiling in mei 2008!!
Ik heb de aankondiging van RM vorige week binnen gekregen. De Pinin gaat worden geveild!Ook een amerikaanse verzamelaar gaat er o.a. zijn F50 en zwarte daytona spider verkopen.
Ook de memorabilia verzameling gaat grotendeels onder de hamer. Er is geen sprake van een overname door het Classiche department of museum van Ferrari, tenzij ze mee gaan bieden. (ook de 1:8 P4 van Patrice de Conto gaat worden geveild
Hans
Hans, heb jij een link naar die veiling?
Mag via PM of op mijn e-mailadres
groeten
Jurgen
beemer_007
15-03-2008, 23:48
Deze namiddag was het weer een toffe bedoening bij Monza in St.M.Latem, eventjes een babbeltje gemaakt met Filip (filiberke) en RicoNL die zijn F355 GTS kwam ophalen. Zeer mooie wagen trouwens !
Er kwam ook net een 612 Scaglietti in het rood toe, heel bijzonder in die kleur, volgens de garage Monza de enige in deze kleur die zij geleverd hebben, meestal blauw, zwart of grijs.
In de showroom was het een beetje druk vandaag, ik heb dan ook geen foto's genomen . Filiberke, jij hebt er wel genomen hé, laat maar komen !
Ik heb een gezellige babbel gehad met enkele personen van de garage Monza, altijd leuk en heel leerrijk wat zij te vertellen hebben.
Grtz,
Chris
nofear02
16-03-2008, 01:11
Deze namiddag was het weer een toffe bedoening bij Monza in St.M.Latem, eventjes een babbeltje gemaakt met Filip (filiberke) en RicoNL die zijn F355 GTS kwam ophalen. Zeer mooie wagen trouwens ! ... Ik heb een gezellige babbel gehad met enkele personen van de garage Monza, altijd leuk en heel leerrijk wat zij te vertellen hebben.
Grtz, ChrisHey wat leuk! F-chatters die elkaar onderling ff tegenkomen! leuk mannen. (her)kenden jullie elkaar nog van de InterClassics in het zaaltje? Moet eigenlijk wel.
een 612 in t rood, pfoeh; dat zou ik niet zo 1,2,3 doen, lijkt me teveel rood worden, maar ik ben erg benieuwd naar de foto's!
En Peter: hoe rijdt ie???!!! (da's al de 4e f-chatter die in de afgelopen 3 dagen (weer) de beschikking over zijn wagen krijgt; gaat goed zo! :))
filiberke
16-03-2008, 07:49
ok, goed, daar gaan we, eerst wat foto's van in de toonzaal
filiberke
16-03-2008, 08:02
reeks 2
filiberke
16-03-2008, 08:15
reeks 3
filiberke
16-03-2008, 08:23
komt daar ook Joris de Keyser de parking opgereden
filiberke
16-03-2008, 08:32
de kennismaking met Peter ( RicoNl )
Bedankt om de foto's te mogen nemen,Peter, prachtige wagen trouwens!
filiberke
16-03-2008, 08:37
een blik in de werkplaats, die zilvergrijze 360Modena spider is trouwens van ons mede - lid hvg ( Hans )
Rosso by Raimondo
16-03-2008, 08:41
mooi bedrijf, staan weer genoeg mooie bolides
filiberke
16-03-2008, 08:45
en terwijl ik een praatje aan het maken ben met Chris (beemer007 ) komt deze schoonheid op de parking gereden en Robert, in het rood is hij echt wel prachtig, njammie
Mrs.Spider
16-03-2008, 11:20
Goede morgen Rico.
Gelukkig hij of zij is weer in je bezit.
Hoop voor je dat nu alles in orde is.
Fijne zondag nog.
Zo, auto terug. Mooi weer en de heerlijke Belgische snelwegen. Auto was trouwens erg netjes afgeleverd.
De nieuwe lambda-sondes leveren hun signalen weer aan de ECU dus we gaan weer strak door het hele toerengebied. De nieuwe achterbanden is wel even wennen, deze moeten nog een beetje ingereden worden.
Bij de rotonde vlakbij St. Denijs Westrem stond nog een fotograaf langs de weg en deze foto's kwam ik tegen op het internet.
http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364815032008190923
Leuk om Filip en Chris te ontmoeten.
Vind trouwens dat de 612 zeer goed in het rood staat. In het echt komt het nog beter uit dan op de foto. Gek dat er niet meer in het rood rondrijden.
Mooie foto's Filip! Leuk dat het daar een F-Chat onderonsje werd bij Monza. Ik ben er rond kwart na 6 gepasseerd gisteren, toen ik op weg was naar Gent, en toen stond er een Testarossa aan de zijkant. Indrukwekkend elke keer als je de achterkant van die wagen ziet
Greetz
Reiben
PS: Inderdaad ook hele mooie 355 Rico
nofear02
16-03-2008, 18:25
en terwijl ik een praatje aan het maken ben met Chris (beemer007 ) komt deze schoonheid op de parking gereden en Robert, in het rood is hij echt wel prachtig, njammieVerdorie, jullie hebben een leuke middag gehad heren. Joris er ook nog bij; hebben wij zijn wagen ook eens gezien. En gelijk ook die van hans in de werkplaats:
een blik in de werkplaats, die zilvergrijze 360Modena spider is trouwens van ons mede - lid hvg ( Hans )Dat is toch een magistraal gezicht hoor, die werkplaats zó. Daar staan ze... in het ''echt''. Doet mij op een of andere manier soms wat meer dan in een showroom. Daar staan ze op marmer, verhoogd, of weet ik veel wat, en in de werkplaats staan ze echt op de grond. Hebben ze net gereden of kunnen ze rijden. Sjonge-jonge, bedje erbij zetten en gewoon eens een nachtje erbij slapen. Om ''erbij'' te zijn, s nachts. Lijkt me heerlijk! :)
Inderdaad is die 612 in t rood helemaal niet verkeerd! Sta er echt van te kijken. Aangezien ik niet zo'n wilde 612-fan ben. Hij is zó wat minder ''grijs''. imo dan.
Nog een paar fotootjes van de werkplaats, speciaal voor Robert
(Sorry voor de kwaliteit, deze zijn eens vluchtig genomen)
Montezemolo
16-03-2008, 22:01
Wat een heerlijke foto's, ik heb ze nu wel 6 keer bekeken :)
nofear02
16-03-2008, 22:23
Nog een paar fotootjes van de werkplaats, speciaal voor Robert
(Sorry voor de kwaliteit, deze zijn eens vluchtig genomen)Jaaa heerlijk Bert! Ferrari's waar aan gesleuteld wordt zodat ze straks weer lekker rijden, met een mooi geluid. Ik vind dat een mooi gezicht. Mooier dan in een showroom. Daar zijn ze daarentegen natuurlijk wel altijd een prachtig ''piece of art'' ! :)
mooi mooi, die mannen die er aan sleutelen moeten toch wel een droomjob hebben. Maar ik denk dat het toch wel soms eens stressen is als je aan zo'n kapitaal aan het werken bent.
Vivado Ferrari
17-03-2008, 18:25
Monza te Sint Martens Latem begint een beetje een Belgisch F-Chat meetingspoint te worden! Gelukkig maken onze Belgische vrienden vele foto's, zodat we lekker mee kunnen genieten van jullie (vele) bezoekjes aan Monza!:)
filiberke
17-03-2008, 19:39
No problemo, Vincenzo
Gilles027
18-03-2008, 11:32
Ik geloof dat er veelen onder ons daar willen overnachten, om foto's te maken
.
filiberke
18-03-2008, 13:41
Ik geloof dat er veelen onder ons daar willen overnachten, om foto's te maken
in onze dromen ja, in realiteit nog net niet, Enzo :):)
.
Gilles027
18-03-2008, 14:56
in onze dromen ja, in realiteit nog net niet, Enzo :):)
Als je ziet in hoe veel dagen dat ze daar zijn en de foto's die geplaatst zijn wel
Vandaag moest ik naar Gent, en ik kon het niet laten om in het terugkeren snel even te stoppen bij Monza. Wel niet binnen geweest, alleen het moois buiten gefotografeerd (Binnen stond overigens niets dat hier nog niet geplaatst is)
We beginnen met deze 365 GTB/4 Daytona
Gevolgd door dit mooie rijtje
En als laatste nog deze twee schoonheden en een blik in de werkplaats (Let vooral op die witte F430 met zijn gigantische spoiler, die heb ik hier op het forum nog zien passeren)
nofear02
02-04-2008, 22:48
Fantastisch Bert! Zeer bedankt. Voor de broodnodige dagelijkse portie vitaminen-F. Ik kan er weer ff tegen. Wat staat daar toch altijd een mooi spul zeg... :)
Vivado Ferrari
02-04-2008, 22:52
Mooi fotowerk Bert! Klasse!:)
Dat is de moeite Bert! De gele 355, die is van DannyFer. :)
De 365 GTB/4, die lijkt er op de foto's nog als nieuw uit te zien! Was deze in het echt ook zo mooi?
filiberke
03-04-2008, 07:31
prachtig Bert, bedankt om eens te stoppen en wat foto's te nemen
Die gele is inderdaad van Danny en onder de wissers van die 430spider(KIU...)heb ik onlangs een flyertje gestoken, is hier van ergens in de buurt
Dat is de moeite Bert! De gele 355, die is van DannyFer. :)
De 365 GTB/4, die lijkt er op de foto's nog als nieuw uit te zien! Was deze in het echt ook zo mooi?
Ja, het was echt een prachtige 365. In een hele goede staat ook, zowel van binnen als van buiten. Is wel een indrukwekkende machine als je daar voor staat
Btw, Danny, Mooie 355 heb je
Greetz
Reiben
PS: Iedereen bedankt voor de toffe reacties
filiberke
05-04-2008, 17:55
deze namiddag bij Monza
430driver
05-04-2008, 21:20
Tja wat blijft zo'n enzo toch ****ing gaaf!
(ik snap dan ook niet dat er 17 te koop staan op anamera.com 17 tekoop staan!)
Ik zou m nooit weg doen!
è una piu bella macchina!
mavanhaasteren
05-04-2008, 21:50
(ik snap dan ook niet dat er 17 te koop staan op anamera.com 17 tekoop staan!)
Ik zou m nooit weg doen!
wat ik gehoort heb heeft een nederlander zijn enzo verkocht maar heeft daarvoor wel een FXX voor genomen
en er zullen zat mensen zijn die er toen wel het geld voor hadden en nu niet meer
beemer_007
10-04-2008, 23:04
Vandaag even voorbij Monza gereden en gestopt natuurlijk, want wat staat er hier buiten in de zon ....
beemer_007
10-04-2008, 23:08
en nog een paar ...
nofear02
11-04-2008, 00:09
Vandaag even voorbij Monza gereden en gestopt natuurlijk, want wat staat er hier buiten in de zon ....
Dat is nou wat je noemt: iemand (of 'iets' zoals Ferrari's) eens even in het zonnetje zetten :D. Doen ze dat voor de wagens omdat die auto's het ook lekker vinden om te zonnen: worden ze lekker warm, of doen ze dat voor de passanten: kunnen ze lekker kijken :).
filiberke
11-04-2008, 08:01
Mooi Chris, een geluk dat jij daar passeert, bedankt voor de foto's
Stond die witte, bestickerde 430 nog in de toonzaal? Zaterdag waren ze hem aan't bestickeren en woensdag stond ie in de showroom, denk dat ze zinnens zijn om op 't circuit te gaan racen
Mooi Chris, een geluk dat jij daar passeert, bedankt voor de foto's
Stond die witte, bestickerde 430 nog in de toonzaal? Zaterdag waren ze hem aan't bestickeren en woensdag stond ie in de showroom, denk dat ze zinnens zijn om op 't circuit te gaan racen
Die wordt gebruikt op 12 & 13 april op circuit van zolder bij de belcarrces door de broertjes Thiers en ze worden gesponseerd door monza
filiberke
11-04-2008, 10:42
Die wordt gebruikt op 12 & 13 april ....worden gesponseerd door monza
Dat is van 't weekend, wou er zaterdag enkele foto's van gaan maken:(, te laat:confused:
Filiberke, bij jullie in Belgie zijn de kentekens toch persoonlijk. Betekend dat dit auto's van klanten zijn ? en deze met kenteken derhalve niet te koop ?
filiberke
11-04-2008, 13:17
Filiberke, bij jullie in Belgie zijn de kentekens toch persoonlijk. Betekend dat dit auto's van klanten zijn ? en deze met kenteken derhalve niet te koop ?
de auto's met kenteken zijn inderdaad voertuigen van klanten, maar of die daar zijn voor herstelling of verkoop dat weet ik niet
Mondialseeker
11-04-2008, 21:04
Die wordt gebruikt op 12 & 13 april op circuit van zolder bij de belcarrces door de broertjes Thiers en ze worden gesponseerd door monza
op Zolder:
Mondialseeker
11-04-2008, 21:07
en onderdeel van hun sponsoring is ook niet mis:
Mooie foto's Filip en Chris! Het gebouw dat ze aan het bouwen zijn achter de garage, is dat nog een extra opslagplaats voor de wagens? Of hoort dat niet bij de garage?
Greetz
Reiben
filiberke
12-04-2008, 08:07
Mooie foto's Filip en Chris! Het gebouw dat ze aan het bouwen zijn achter de garage, is dat nog een extra opslagplaats voor de wagens? Of hoort dat niet bij de garage?
Nee, ik dacht dat daar nog een bedrijfspand komt, 't is alleszins niet van de garage, jammer hee:)
.
filiberke
12-04-2008, 20:58
zaterdag weer Monza dag, wat fotootjes natuurlijk
filiberke
12-04-2008, 21:10
deel 2
filiberke
12-04-2008, 21:18
deel 3
filiberke
12-04-2008, 21:24
deel 4
filiberke
12-04-2008, 21:30
er stonden ook 3 ,,special models"
er stonden ook 3 ,,special models"
alvast voor de kleine ? :):):)
Mooie foto's weer Filip! Bedankt
Greetz
Reiben
filiberke
13-04-2008, 22:09
zo'n go-cartje kost wel 1500 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!
mooie foto's je hebt ook veel geluk gehad dat er juist een enzo stond :)
Erikderaaf
14-04-2008, 11:22
Elke keer is het weer genieten bij elke fotoserie! Jeeminee wat een mooie collectie staat daar... en elke keer anders! Die skelters zijn leuk, maar die Fiets is helemaal het einde!! Wow wat gaaf! (het is wel een kindermaat ofniet?)
...Die skelters zijn leuk, maar die Fiets is helemaal het einde!! Wow wat gaaf! (het is wel een kindermaat ofniet?)
Euh, ik denk niet dat jij er op past Erik ;)
Greetz
Reiben
filiberke
19-04-2008, 18:57
deel1
filiberke
19-04-2008, 18:59
deel2
filiberke
19-04-2008, 19:01
en deel 3
AnthonyR
19-04-2008, 19:03
Is dat de enzo met kenteken HJG?
Mondialseeker
19-04-2008, 19:07
Is dat de enzo met kenteken HJG?
Hoogstwaarschijnlijk.
Heel mooie Daytona!!
roeten
Jurgen
filiberke
19-04-2008, 19:15
Die kans is groot, zoveel Enzo's zullen er niet in Belgie zijn, denk ik
beemer_007
20-04-2008, 04:06
Na de Giro Di Belgio , ben ik nog even gestopt bij Monza in Latem .... en om deze mooie dag af te sluiten , ben ik bij de Italiaan gaan eten !
nofear02
20-04-2008, 13:19
Na de Giro Di Belgio , ben ik nog even gestopt bij Monza in Latem .... en om deze mooie dag af te sluiten , ben ik bij de Italiaan gaan eten !Goed bezig Chris! :). Lekker daggie zo! Helemaal een Ferrari-dag. Dank voor de foto's!.
mooie foto's man die enzo ... :D. weet iemand de websit van monza?
Erikderaaf
23-04-2008, 09:37
minder dan 10 seconden googelen :)
http://www.dealer.ferrari.com/autobedrijfmonza/
filiberke
29-04-2008, 16:23
1
filiberke
29-04-2008, 16:32
2
filiberke
29-04-2008, 16:38
3
nofear02
29-04-2008, 17:10
Werkelijk onvoorstelbaar wat ze daar toch elke keer hebben staan en zelfs expres buiten zetten. Wilfried is nog steeds een gepassioneerde en gedreven man voor zijn bedrijf lijkt het. Prachtig. Ik heb er groot respect voor. Dank voor de foto's weer Filip!
Leuke foto's weer Filip! Maar de volgende keer mag je wel ook eens langskomen bij Audi een beetje verder om mij goeiendag te zeggen ;)
Die Scuderia heb ik daar gisteren zien passeren trouwens
Greetz
Reiben
filiberke
11-05-2008, 09:45
Gisteren weer Monza-dag
filiberke
11-05-2008, 09:48
en ook
Mooi Filip! Ik heb die zwarte Scgalietti deze week nog zien passeren op weg naar de garage, net als de Scuderia trouwens en nog een handvol andere Ferrari's trouwens. Op dat vlak heb ik er wel een goede stageplaats uitgekozen, zeker als het goed weer is. Oja, deze week had ik - op weg naar Merelbeke met een wagen voor een klant - nog een hele mooie spot. Een kleine km voor de carrefour kwam ik namelijk een prachtige F40 tegen
Greetz
Reiben
Erikderaaf
12-05-2008, 13:24
Schitterende foto's! Die F430 spider heeft wel de Ultieme kleurstelling! Wat enorm gaaf!!
dcpixels
12-05-2008, 13:32
Helemaal mee eens Erik ... helemaal super!
Gelijk nog even zitten genieten van de vorige foto-shoot met de beide 430's. Erg mooi Filip.
filiberke
12-05-2008, 13:32
Mooi Filip!.......Een kleine km voor de carrefour kwam ik namelijk een prachtige F40 tegen
Greetz
Reiben
Er stond naast de F40 in de toonzaal nog een F40 in de werkplaats, misschien dezelfde
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.