View Full Version : Vlaamse F-Vriendenkring, Knokke-Out Day, Knokke, 5 jul 2009
filiberke
05-07-2009, 17:18
Vandaag is er de Knokke rit gereden, ingericht door de vlaamse vriendenkring.
De rit startte in Lembeke, ging vervolgens naar Oostburg(nl) om te eindigen op de zeedijk
te Knokke.
Ikzelf, Patrick1 en natuurlijk Mtange hebben weer gezorgd voor een hele serie foto's, in Knokke hebben we ook nog Dutchie ontmoet. Ook Michael zorgde nog voor een verrassing, maar dit mag ie zelf vertellen:D
filiberke
05-07-2009, 17:21
1
filiberke
05-07-2009, 17:23
2
filiberke
05-07-2009, 17:25
3
filiberke
05-07-2009, 17:28
4
filiberke
05-07-2009, 17:31
5
filiberke
05-07-2009, 17:33
9
filiberke
05-07-2009, 17:35
10
filiberke
05-07-2009, 17:38
11
filiberke
05-07-2009, 17:39
12
filiberke
05-07-2009, 17:42
13
filiberke
05-07-2009, 17:44
14
filiberke
05-07-2009, 17:45
15
filiberke
05-07-2009, 17:47
16
Mooie foto's Filip! Was weer een geslaagde dag!
Dit keer dan eindelijk eens een meeting in de buurt. Startpunt was maar 20 min. rijden, dus dat viel mee. Eenmaal daar aangekomen stonden Filip en Patrick daar al. Altijd gezelliger om samen te kijken dan alleen. :)
Bij navraag hoe de route liep, kwam ik er achter dat de route precies langs Biervliet kwam, dus na de Ferrari's hebben zien weg rijden maar weer meteen terug naar huis gereden om ze daar langs de route op te wachten.
.
Tot dat er een Ferrari met Nederlands kenteken voorbij rijdt.. PeterG in de 355.
Was alleen, of ik geen zin had om mee te rijden.. Natuurlijk niet!
Zo kon ik weer mooi verder in een Ferrari. Schitterende auto ook, zowel buiten als vanbinnen ziet het er allemaal super netjes uit!
.
Moesten even door rijden om ze weer in te halen, maar in Hoofdplaat zouden ze even stoppen om over de dijk naar de zee te kijken. Dat konden wij mooi overslaan en de Ferrari's even van dichterbij bekijken. :)
Van daaruit ging de route binnendoor naar Groede. Wie komen we daar dan weer tegen?? ;)
.
Vanuit Groede ging de route verder richting de golfbaan in Oostburg.
Is hier ook maar 20 min. vandaan, was er nog nooit geweest, maar daar staat ook een mooi gebouw!
.
Van daaruit ging de route verder naar Knokke, waar de eindbestemming van de dag was.
.
Na daar nog even rond gekeken te hebben werd het weer tijd om terug naar huis te gaan. Terug op zoek naar de auto, waar ik de volgende foto nog even vlug kon maken voordat Peter er met een mooi geluid vandoor ging..
Peter, nogmaals bedankt voor de geweldige rit!! Het was weer puur genieten. :)
.
Michael bedankt voor de leuke rit. Bedankt ook aan de organisatie en sjampetters dat we mochten parkeren op het golfterrein en de boulevard in Knokke. We kwamen er tenslotte zomaar even bij.
Ik kwam de stoet al tegen bij Hoek en reed plotseling voor de hele optocht. Dat hebben we maar even omgewisseld na 10 km. want ik had geen routeboek natuurlijk.
Bij Biervliet zat er een fotograaf in de bosjes. Eentje zonder bonnenboekje deze keer.
Heb hem maar meegenomen. De Ford werd moederziel alleen achtergelaten zonder enige traan in het weiland.
Philip en Dutchie ontmoet. En natuurlijk MrsSpider die ons nog even in Groede verwelkomde en nog net geen streep op het asfalt zette.
Van daaruit ging de route binnendoor naar Groede. Wie komen we daar dan weer tegen?? ;)
.
:D:D wie kan dat nou zijn? :) waar ook maar een ferrari is, juist daar is dan ook MrsSpider in de buurt:)
Michael,Filip en Ed, prachtige foto's en een mooie locatie bij de golf baan.
Michael, je viel weer met je neus in de boter ofte wel de 355.
bedankt voor de mooie foto's met prachtige ferrari's.
Rob,
patrick1
06-07-2009, 20:46
Heel leuke dag geweest met enkele F-chater's
Naast het mooie weer en mooie wagens hier enkele foto'
bij aankomst in Lembeke.
patrick1
06-07-2009, 20:50
Laatste foto's
Heel leuke dag geweest met enkele F-chater's
Naast het mooie weer en mooie wagens hier enkele foto'
bij aankomst in Lembeke.
Wel een laag perspectief hoor!
Heb je deze foto's toch wel zelf gemaakt?? ;)
Was grappig te zien hoe je dochter bezig was foto's te maken!
Ze moesten er allemaal op!! Zeg maar dat ze mooie foto's gemaakt heeft. :)
patrick1
06-07-2009, 21:41
Wel een laag perspectief hoor!
Heb je deze foto's toch wel zelf gemaakt?? ;)
Was grappig te zien hoe je dochter bezig was foto's te maken!
Ze moesten er allemaal op!! Zeg maar dat ze mooie foto's gemaakt heeft. :)
Ja deze zijn door mijn 3 jarige dochter genomen,ze had een 80 foto's genomen en
dit waren de beste.
Zij is dan ook helemaal Ferrari zot zoals mijn vrouw zegt.
Alfredino
06-07-2009, 21:52
Het was een mooie dag! Zon, zee, strand en Ferrari's... Wat moet men meer hebben om te genieten op een mooie zomerdag???
En heb zelf even in de 430 spyder (van Eugene) mogen zitten voor een kleine fotoshoot!!
Wat een vriendelijke mijnheer ;-) !!! En wat een mooie wagen!!
Probeer wat andere fotootjes te plaatsen...
Alfredino
06-07-2009, 22:02
nog enkele...
merk het kleurverschil op bij de 2 360s
mavanhaasteren
06-07-2009, 23:10
nog enkele...
merk het kleurverschil op bij de 2 360s
Welke 360's ;)
Het was een mooie dag! Zon, zee, strand en Ferrari's... Wat moet men meer hebben om te genieten op een mooie zomerdag???
Jammer, wist niet dat jij er ook was! Maar aan je foto's te zien was je er misschien pas meer eind van de middag, aangezien er al een aantal lege plekken zijn?
Wij zijn op tijd weer naar huis gegaan namelijk.
Prachtig evenement. Bedankt voor het posten van de foto's!
filiberke
07-07-2009, 07:43
Ja deze zijn door mijn 3 jarige dochter genomen,ze had een 80 foto's genomen en
dit waren de beste.
Zij is dan ook helemaal Ferrari zot zoals mijn vrouw zegt.
Dat was mij nochtans nog niet opgevallen:D:D:D, toffe meid hoor dat kleintje van jou:D
En heb zelf even in de 430 spyder (van Eugene) mogen zitten voor een kleine fotoshoot!!
Wat een vriendelijke mijnheer ;-) !!! En wat een mooie wagen!!
Probeer wat andere fotootjes te plaatsen...
Hey Thomas, jij was er ook!!!! Net zoals Michael ben ik ook vroeg vertrokken, jammer dat we elkaar gemist hebben
Racing-Baker
07-07-2009, 12:18
was er ook! wel pas na 15.00u.
waren iets vroeger toegekomen maar ongeveer een half uur moeten zoeken naar parking
:(
had de VlaamseVriendenkring geen voorzitster die reed met een hele mooie Mondial T ??
die heb ik nergens gezien? andere wagen nu?
filiberke
07-07-2009, 12:35
..............
had de VlaamseVriendenkring geen voorzitster die reed met een hele mooie Mondial T ??
die heb ik nergens gezien? andere wagen nu?
Anneke was inderdaad niet met de Mondial, ook niet in Limburg ll, haar dochter daarentegen was wel met de F:)
ruben-ferrari
07-07-2009, 14:40
Mooie foto's jongens!
Moet een mooie dag geweest zijn. Heerlijk zoveel Ferrari's bij elkaar.
Alfredino
07-07-2009, 20:23
DAMN wat een fout zeg... de 2 430s dus... Waar waren mijn gedachten??
Had er een zware werkdag opzitten als jobstudent...
Ik was er rond 2u (bij de Ferraris, maar liep al vanaf 11u rond in knokke) en ben dan even het miniaturwinkeltje gaan checken. Dan 's avonds rond een uur of 5 nogmaals.
De voorzitster reed/rijdt met een donkerblauwe mondial. idd een mooie wagen ook!
waarschijnlijk hebben we mekaar wel gezien... jammer dat we elkaars gezichten niet kennen...
@ racing baker : als je de volgende keer parking zoekt, laat me dan even iets weten. ik ken een goed plekje op 5minuutjes van de lippenslaan en altijd plek ;-)
mavanhaasteren
07-07-2009, 23:21
DAMN wat een fout zeg... de 2 430s dus... Waar waren mijn gedachten??
Had er een zware werkdag opzitten als jobstudent...
de fout is je vergeven hoor :D:D
430kristof
07-07-2009, 23:25
Knokke was weer geweldig volgens onze pa. Mag ik u proficiat wensen voor de knappe foto's die jullie steeds maken en publiceren. klasse...............groeten aan iedereen. kristof
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.