View Full Version : Ferrari Owners Days, Spa Francorchamps, 30 & 31 mei 2009
Dit weekend zijn er weer races op Spa. Ik ga daar elk jaar even kijken omdat mijn oude Formule Ford vrienden dan altijd rijden. Vorig jaar viel me toen op dat de engelse ferrari club met een eigen klasse 308/328/348 en 355 daar toen ook reed. Dit jaar zijn ze er weer en ik ga dan ook weer even kijken.
Leuke tip voor een ritje in het weekend! De rit naar Spa zelf ik ook al een feest..
Reinier
Ik weet niet of er anderen van hier even zijn wezen kijken... Ik heb mijn dochter van drie in de 400 gezet en ben lekker de ardennen in gereden. Ik kijk altijd graag races en kom graag op het circuit in het algemeen, maar ook de Ferrari's waren weer leuk dit weekend.
Er is alleen een schadevrije F40 minder op de wereld, want er ging er eentje heel hard af en raakte daarbij zowel voor als achter de vangrail.
Een prachtig veld met vooral veel 328GTB's en een 512M die er heel woest uitzag.
Chris Rea was er weer met zijn 308GT4.
Was weer een heerlijk uitje. Dit is zoveel leuker dan een beurs ergens. Mooiere auto's, lekker buiten, leuke mensen, en alles beweegt, maakt geluid en stinkt!
Reinier
racende 3x8-en
kom op Reinier, foto's!!
Racing-Baker
02-06-2009, 12:18
+1 !!!!!!!!!!!!!!!
Foto's !!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nooit zo van de foto's. Als ik een lekker dagje uit ben vind ik foto's maken alleen maar storend en dat doe ik dus minimaal.
Het enige plaatje dat ik met mijn telefoon heb gemaakt heb ik gepost. (en ik heb nog een fototje van een formule fordje)
Sorry!
Als je racende 3x8's echt leuk vind moet je gewoon deze klasse eens volgen.
http://www.ferrariownersclub.co.uk/events/index.asp
Ze komen in september in Zandvoort.
En anders moet je gewoon lekker een weekendje UK doen. Ook altijd leuk!
Reinier
Surf anders eens op de site naar oude raceverslagen.
Foto's als dit zijn er plenty!
.
superlinkje! Bedankt Reinier
Lidmaadschap van FOC kan ik ook aanbevelen. Ik ben nog nooit met de ferrari naar de UK gegaan, maar geniet wel van events in Nederland en Belgie. Ook brengen ze werkelijk mooie clubbladen uit. Vier keer per jaar een dik vol kleurenblad, waarbij het blaadje van FCN verbleekt, en eens per twee maanden een leuk zwartwit blaadje met alleen Ferrari zaken. Leuke raceverslagen ook van deze serie!
Ik meen dat het 100 euro per jaar kost.
Reinier
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.