View Full Version : Concorso Italiano, Assen, 1 jun 2009 (praat)
Dit evenement volgt Viva Italie op en wordt weer door Rubenzo georganiseerd. De web site www.boretticoncorsoitaliano.nl is echter nog immer niet in de lucht? Weet iemand hier meer van, bijvoorbeeld of dit evenement echt door gaat...
Viva Italie was toch wel leuk en lekker laagdrempelig met voor ieder wel wat leuks.
Knooifrans
16-04-2009, 22:22
bijvoorbeeld of dit evenement echt door gaat...
Viva Italie was toch wel leuk en lekker laagdrempelig met voor ieder wel wat leuks.
moet gewoon doorgaan .....ik heb die dag namelijk vrij .........;)
volgens de site van TT Circuit Assen staat hij gewoon bij evenementen.... dus zal toch wel doorgaan...hoop ik
Ja ik heb dan ook vrij en ik hoop dat het door gaat
Ik ga met een aantal vrienden al jaren naar Viva, alleen vorig jaar niet, toen waren we bij de Mille.
2007
Hier komen we aan.
http://www.youtube.com/watch?v=_FMrG_Jhjf0
Hier gaan we weg
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=nFKkYfkixh4
het is inderdaad vreemd, want normaal kreeg je van Rubenzo in februari al een e-mail om je aan te melden voor Assen.
dan toch maar of een mailtje zenden.
Rob,
Naar wat ik begrepen heb is de totale organisatie veranderd. Niet langer een 'petjes' evenement met heel veel uitgebouwde boemboem Fiatjes Uno maar weer een evenement met stijl. Gelukkig, want ik vond het afgelopen jaar één keer te veel wegens bedroevend laag niveau van de deelname.
Boretti sponsort nu de boel ipv Lavazza en die hebben blijkbaar een ander idee over dit evenement, ben benieuwd. Informatievoorziening is blijkbaar ook een andere prioriteit geworden.
Overigens doet Rubenzo niet de organisatie van het hele evenement maar regelen ze vooral de deelname van de Ferrari's. 402 heeft de algehele organisatie in handen.
Helaas kan ik er niet bij zijn dit jaar, baal ik wel van hoor. Is altijd een gezellige dag met veel moois op (en naast) de track.
Blijft erg vreemd dat de site nog steeds niet in de lucht is. Wel super dat de petjes met mega lawaai fiatjes (hopelijk) afwezig zijn..
Kreeg woensdag volgende info per email van Rubenzo:
Geachte Menno van der Wo#de,
Dank voor uw e-mail.
De website van Concorso Italiano zal op korte termijn online gaan. Het evenement heeft tov vorig jaar een re-branding ondergaan en zal dit jaar anders zijn dan voorgaande jaren, daarom is hier ook de nieuwe naam Concorso Italiano aan gekoppeld.
Ook mijn bijdrage aan het evenement zal van andere aard zijn dan voorgaande jaren, waarover ik momenteel nog aan het praten ben met de organisatie.
U ontvangt in ieder geval deze maand nog een uitnodiging bij u op de deurmat voor Concorso Italiano.
Met vriendelijke groet,
Ruben Zoeth#ut
Dus nog even wachten!
.
Kreeg woensdag volgende info per email van Rubenzo:
Dus nog even wachten!
.
Ik heb vrijwel het zelfde mailtje gehad.
Ik heb vrijwel het zelfde mailtje gehad.
Nou ja zeg, dacht ik iets bijzonders te hebben............
Wie o wie gaat?
Opgeven als F eigenaar via Ruben Zoethout www.rubenzo.nl
http://www.viva-italia.nl
In planning staat om mee te nemen in de racetrailer: 512 BBLM, 308 GT/M, F40 en Boxer
Tom
red bb512
04-05-2009, 12:14
Als ik niet op vakantie ben ga ik er zeker heen met de Boxer
Maarten
ferrari1973
04-05-2009, 18:29
ik ga er heen vorig jaar gemist dus gebeurt me dit jaar niet weer :D
Wie o wie gaat?
Opgeven als F eigenaar via Ruben Zoethout www.rubenzo.nl
http://www.viva-italia.nl
In planning staat om mee te nemen in de racetrailer: 512 BBLM, 308 GT/M, F40 en Boxer
Tom
Gaat dit verhaal nou nog door? We zitten ondertussen minder dan een maand voor D-Day en er is nog niets online op de website. Enige info die ik gezien heb was een stukkie in La Strada waarin aangegeven werd dat het een alles-is-anders show zal worden maar daarna werd het stil.
dcpixels
04-05-2009, 20:37
http://www.concorsoitaliano.nl ;)
wesleyruytrmn
04-05-2009, 20:48
Ziet er goed uit!
Is het bij iemand bekend of we net als in de afgelopen jaren gratis entre hebben als we de Ferrari meenemen en natuurlijk de broodjes voorziening?
Klinkt wellicht erg zuinig maard at was top geregeld.
mavanhaasteren
04-05-2009, 23:58
Is het bij iemand bekend of we net als in de afgelopen jaren gratis entre hebben als we de Ferrari meenemen en natuurlijk de broodjes voorziening?
Klinkt wellicht erg zuinig maard at was top geregeld.
las net op hun site dat het € 5,-- voor een wagen kost om op het terrein te parkeren weet niet of je de inzittende dan nog de € 16,-- pp entree moeten betalen
http://www.concorsoitaliano.nl ;)
Thanks, ik heb 'm ondertussen met wat intelligent nadenken ook gevonden via 402 events. Heb ze maar een mailtje gestuurd dat de viva italia website nog steeds op zwart staat.
Ik zal er ook zijn, ziet er belovent uit :D
Onderstaande van de organisatie ontvangen. Aldus verwacht ik dat degenen (met Ferrari e.a. Italiaans geweld) in het verleden VivaItalia hebben aangedaan een brief gaan krijgen:
quote:
Email 10 mei van Rubenzo
Beste Menno van der Woude,
Viva Italia gaat zeker dit jaar door, echter onder een andere naam (Concorso Italiano) en daarnaast is het concept ook gewijzigd. Hierdoor zal mijn invulling aan het evenement ook anders zijn, hierover ben ik momenteel met de organisatie nog aan het overleggen.
De opzet is om deze week een mailing de deur uit te doen over hoe aan te melden e.d.
Met vriendelijke groet,
Ruben Zoeth#ut
rzoeth#ut@gmail.com
unquote
.
berrie355
15-05-2009, 00:12
Afgelopen week heb ik op Speed 2009 gestaan (Autotron Rosmalen) en daar heb ik Erwin v/d Wal gesproken van 402 events en hij vertelde me vol trots over dit evenement. Het zou erg mooi worden allemaal.
Dus voor degene die gaan, heel veel plezier.
Zelf zit ik in Maranello.
Zelf zit ik in Maranello.
en we hoeven geen medelijden met je te hebben! met Countach2x en 360... wanzinnig.
Knooifrans
20-05-2009, 23:27
Ik heb vandaag de uitnodiging gekregen voor Concorsa Italiano.
Het zou allemaal iets anders zijn qua opzet, ben benieuwd... trouwens wie gaat er nog meer naar toe?
gr Andre
dcpixels
20-05-2009, 23:43
... trouwens wie gaat er nog meer naar toe?
gr Andre
Ja, Andre, goed idee ... we kunnen wel eens een deelnemerslijstje opzetten.
Ik zal eens even door de draad wandelen en een begin maken.
To be continued ...
Vandaag ook de uitnodiging gekregen:) dus ik ben ook van de partij :cool:
Rob,
dcpixels
20-05-2009, 23:56
Wie gaan er allemaal naar 'Concorso Italiano' in Assen op 1 juni 2009?
Voorlopig heb ik de volgende members die gaan:
01. Alfer (Menno) - 328 GTS
02. Knooifrans (Andre) - 308 GTSI QV
03. JWA (Jan Willem) - 308 GTSi
04. 308ROB (Rob) - 308 GTB
05. tomgt (Tom)
06. red bb512 (Maarten) - 512 BB
07. ferrari1973 (Wiebe)
08. wesleyruyterman (Wesley)
09. dcpixels (Walter)
10. mavanhaasteren (Marcel)
11. enzotje (Jan)
12. 246Dino (Gerard)
13. Vivado Ferrari (Vincent)
14. 575 GTC (Giaro)
15. 3afla (Ger) - 400i
16. Dik v Buren (Dik) - 348 ts
...
Misschien komen:
13. pasmaar (Maarten)
...
Geef even door wanneer je gaat en nog niet op de lijst staat.
.
wesleyruytrmn
21-05-2009, 00:21
Maarten (pasmaar) komt misschien ook...
Helaas komt mn goede kennis niet met zn 212 F1 ivm Targa Florio.
dcpixels
21-05-2009, 11:48
Dat is jammer Tom ... wat had ik die graag eens zien/horen rijden.
Door de drukte op mijn werk had ik deze ook al gemist tijdens de FCN rijvaardigheidstraining 1 april jl. :(
Ik heb de uitnodiging ook binnen met uitleg van het evenement in vergelijking met VivaItalia. Nu kan ik dus mijn vrouw meenemen want zij heeft ook wat en trouwens culinaire zaken vinden wij toch ook prima! Volgens mij zijn Ferraristen zo wie zo Bourgondisch ingesteld............ iemand het hier wel/niet mee eens?
Ik heb de uitnodiging ook binnen met uitleg van het evenement in vergelijking met VivaItalia. Nu kan ik dus mijn vrouw meenemen want zij heeft ook wat en trouwens culinaire zaken vinden wij toch ook prima! Volgens mij zijn Ferraristen zo wie zo Bourgondisch ingesteld............ iemand het hier wel/niet mee eens?
Italianenliefhebbers in het algemeen zijn volgens mij bourgondisch ingesteld. Ook boys met een Alfa Giulia Super weten over het algemeen waar je de lekkerste Parmigiano haalt (Panini, maar niet verder vertellen a.u.b.).
Ik ben in Assen, maar weet nog niet met welke auto. Maser heeft een lekkende hoofdremcilinder, Alfa heeft een deuk linksachter.
sharknose67
21-05-2009, 12:53
Dat is jammer Tom ... wat had ik die graag eens zien/horen rijden.
Door de drukte op mijn werk had ik deze ook al gemist tijdens de FCN rijvaardigheidstraining 1 april jl. :(
Nou ik kan je zeggen oog- en oorstrelend!!!!!
dcpixels
21-05-2009, 12:58
Nou ik kan je zeggen oog- en oorstrelend!!!!!
Jaja, wrijft 't er maar in ;):D
wesleyruytrmn
21-05-2009, 14:24
Wil je de vergelijkingen met ons delen, ben wel nieuwsgierig hoe het programma nu precies is opgebouwd.
wesleyruytrmn
24-05-2009, 20:00
Zijn er nog meer mensen die gaan??
dcpixels
24-05-2009, 21:11
Zijn er nog meer mensen die gaan??
Ja, ik heb via de mail een bericht van 'Vivado Ferrari' gehad ... hij staat erbij.
Wie volgt ???
wesleyruytrmn
24-05-2009, 21:24
Zal Robert nog een gaatje hebben in zijn agenda?? Misschien komt ie wel onaangekondigd!
Wil je de vergelijkingen met ons delen, ben wel nieuwsgierig hoe het programma nu precies is opgebouwd.
O.k. ga ik doen maar moet de brief morgen scannen en zal het dan hier plaatsen.
gr,
Zo als het er nu uit ziet ben ik er ook bij :)
Waarschijnlijk ben ik ook van de partij, samen met vrouw en kinderen. Dat kan als je een 400i hebt
Ger
Dik v Buren
25-05-2009, 18:35
als het droog !!!! is kom ik ook,nog wel zonder de nieuwe TUBI,die komt er 28/7 onder i.v.m de dan beginnende vakantie
Dino2400
26-05-2009, 21:22
Ook wij zijn van de partij. Althans bij mooi weer, uiteraard dan met de Dino.
Misschien kunnen we weer met een aantal auto's er naar toe rijden? Was vorig jaar een leuk ritje...
Weet iemand nog het tankstation/parkeerplaats waar we toen zijn samengekomen? Was op de A28 net na knooppunt A1/A28?
mavanhaasteren
26-05-2009, 21:40
Ook wij zijn van de partij. Althans bij mooi weer, uiteraard dan met de Dino.
Misschien kunnen we weer met een aantal auto's er naar toe rijden? Was vorig jaar een leuk ritje...
Weet iemand nog het tankstation/parkeerplaats waar we toen zijn samengekomen? Was op de A28 net na knooppunt A1/A28?
maarten dat lijkt me weer erg leuk om dat weer te doen. alleen dan niet de tussen doorweg meer doen ;)
Dino2400
26-05-2009, 22:02
maarten dat lijkt me weer erg leuk om dat weer te doen. alleen dan niet de tussen doorweg meer doen ;)
Dat was idd niet echt een succes...
Als het mooi weer is en mijn vrouw en kinderen hebben geen andere belangrijke plannen, ga ik wellicht ook een kijkje nemen.
gr. Heino
wesleyruytrmn
27-05-2009, 21:19
Hoe laat spreken we met zijn allen af?
Als ik mee ga kom ik vanaf de A50 (apeldoorn ri zwolle), is het dan wat om ook een stop te maken bij het eerste tankstation na zwolle?
Dit is bij de TT ook altijd een geschikte plek en druk met allerlei groepen. het is maar een idee. Hoeveel bolides gaan er eigenlijk, en hebben we al kaarten gekocht of wordt dat aan de kassa gedaan?
gr. Heino
Namens de organisatie heten we jullie allen alvast van harte welkom op Concorso Italiano 2009.
De organisatie loopt prima op schema en het gaat prachtig Italiaans weer worden. De barrista’s zullen klaar staan voor heerlijke koffie en op dit moment worden de voorbereidingen getroffen voor vers Italiaans ijs en vele andere lekkernijen!
Bij binnenkomst ontvangt de Ferrari bestuurder een voucher voor upgrade naar VIPsilver. Upgrades vinden vanaf 10:00 tot 13:00 plaats in de 402events Info Pagode. Een aantal van de Ferrari-eigenaren hebben reeds een brief hiervoor ontvangen van Ruben Zoethout. We gaan dit jaar een prachtige Strada te vormen met de aanwezige Ferrari's. Dit gaat zeker hele mooie foto's opleveren zeker gezien er tapijt klaar ligt om de Ferrari op te plaatsen. Ruben ondersteunt ons ook dit jaar weer om alles soepel te laten verlopen voor de Ferrari-eigenaren.
Het circuit is van 13:35 tot 14:00 uur gereserveerd voor Ferrari rijders voor vrij rijden.
Hier zijn geen kosten aan verbonden. Hoofdzaak is lekker rijden en elkaars bezit respecteren. Voor de liefhebbers die langer op de baan willen genieten zijn er op de site www.concorsoitaliano.nl onder "Circuit rijden" extra sessies te boeken. Er zijn 2 soorten sessies. Recreatief en Sportief. Prijzen zijn zo laag mogelijk gehouden om het vooral leuk te houden.
Er worden onder de aanwezige Ferrari’s ouder dan 10 jaar 5 wagens genomineerd voor deelname aan de Concorso di Eleganza. Robert Servaas (Autovisie) is voorzitter van de jury. Er wordt met name gekeken naar originaliteit, presentatie en prestatie. De winnaar ontvangt de Tropheo Ferrari 2009 en dingt mee naar de Tropheo Concorso di Eleganza 2009 tijdens de Grande Finale om 15:30
Alvast tot 1 juni en we gaan er een heerlijke dag van maken.
Met vriendelijke groeten,
Erwin van der Wal
Concorso Italiano
402events.com
Knooifrans
28-05-2009, 20:45
Als ik mee ga kom ik vanaf de A50 (apeldoorn ri zwolle), is het dan wat om ook een stop te maken bij het eerste tankstation na zwolle? gr. Heino
Ja dan sluit ik ook daar aan......
Knooifrans
28-05-2009, 21:06
en hebben we al kaarten gekocht of wordt dat aan de kassa gedaan?gr. Heino
Heino, heb je geen brief gekregen van Rubenzo? Met deze brief heb je namelijk toegang op het terrein.
mavanhaasteren
28-05-2009, 23:35
Als ik mee ga kom ik vanaf de A50 (apeldoorn ri zwolle), is het dan wat om ook een stop te maken bij het eerste tankstation na zwolle?
Dit is bij de TT ook altijd een geschikte plek en druk met allerlei groepen. het is maar een idee. Hoeveel bolides gaan er eigenlijk, en hebben we al kaarten gekocht of wordt dat aan de kassa gedaan?
gr. Heino
Heino lijkt me een leuk en gezellig plan
ik stel het volgende voor
* voor de gene die vanaf Amersfoort komen om 8:30 bij de parkeerplaats achter de benzinepomp net voorbij Nijkerk
* dan samen oprijden tot de parkeerplaats net voorbij zwolle en daar om 9:00-9:15 doorrijden naar assen zodat we daar effe na half 10 aankomen.
Dino2400
28-05-2009, 23:58
Ik ben om 8:30 bij Nijkerk. Zelf moet ik nog kaarten kopen. Dit kan ook aan de poort. Heb vandaag wel info aangevraagd maar krijg slechts een standaard e-mailtje als reply?
Nu nog even mooi weer bestellen , kunnen we er echt een Italiaans sfeertje van maken!
mavanhaasteren
29-05-2009, 00:16
nou maarten met het weer zit het denk ik wel goed
Even voor de duidelijkheid:
08.30 voorbij Nijkerk parkeerplaats " Vanenburg " Esso station.
09.00 voorbij Zwolle parkeerplaats " de Markte " Geen benzine station.
Kloppen deze gegevens?
Rob,
sharknose67
29-05-2009, 00:54
Kloppen deze gegevens?
Rob,
Als ik de dochter van m'n vriendin bij oma kan parkeren neem ik d'r zoon mee en kom ik alsnog. Probeer op tijd bij Nijkerk te staan, maar dat kan ik niet beloven.
Heino, heb je geen brief gekregen van Rubenzo? Met deze brief heb je namelijk toegang op het terrein.
Klopt, ik heb geen uitnodiging gekregen, maar is dat nodig dan gezien de uitnodiging hier net boven van de organisatie?
Wat betreft de tijden, ik neem aan dat als je tussen 9.00 uur en 9.15 uur verzameld bij het eerste tankstation na zwolle, dat je dan niet om even over half tien maar net na tienen in assen bent, of zijn we van plan wegmisbruikers te gaan scoren?
Het begint ook pas rond 10 uur, dus....
gr. Heino
Kloppen deze gegevens?
Rob,
Ik zelf zal bij geen van beide aanwezig zijn omdat ik pas bij Hoogeveen op de A28 kom.
Ik zie jullie dan wel bij het TT circuit in Assen.
Misschien handig om daar ook een tijd af te spreken ?
Groetjes Gerard
Knooifrans
29-05-2009, 10:03
Ik zelf zal bij geen van beide aanwezig zijn omdat ik pas bij Hoogeveen op de A28 kom.Groetjes Gerard
Ik eigenlijk ook Gerard, maar gelukkig kan mijn F ook in andere richtingen rijden:D:Dkan ik alvast de motor opwarmen.....;)
gr Andre
Helaas rijdt ik niet zelf, ik stap bij een vriend in de 308.
Meestal rijden wij Ommen, Hoogeveen, Assen.
Heren, let even op de flitsers bij Staphorst, iets na Meppel en tussen Hoogeveen en Beilen, zowel heen als terug...
wesleyruytrmn
29-05-2009, 22:18
Ik denk dat wij die tijdsplanning moeten aanhouden Rob, alleen wat Heino zegt, de tweede iets ruimer opzetten. 09:00-09:15
Dus ik denk dat de planning word:
08.30 verzamelen voorbij Nijkerk parkeerplaats " Vanenburg " Esso station
Tussen 09.00 en 09:15 verzamelen voorbij Zwolle parkeerplaats " de Markte " Geen benzine station.
Iets na 09:15 oprijden naar Assen.
Allemaal mee eens??
wesleyruytrmn
29-05-2009, 22:25
05. tomgt (Tom)
07. ferrari1973 (Wiebe)
09. dcpixels (Walter)
11. enzotje (Jan)
12. 246Dino (Gerard)
14. 575 GTC (Giaro)
15. 3afla (Ger) - 400i
17. M.Vice (Heino) - Testarossa
18. Dino2400 (Maarten)
Misschien komen:
19. pasmaar (Maarten)
20. sharknose67 (Ed)
...
Geef even door wanneer je gaat en nog niet op de lijst staat.
Ik denk dat wij die tijdsplanning moeten aanhouden Rob, alleen wat Heino zegt, de tweede iets ruimer opzetten. 09:00-09:15
Dus ik denk dat de planning word:
08.30 verzamelen voorbij Nijkerk parkeerplaats " Vanenburg " Esso station
Tussen 09.00 en 09:15 verzamelen voorbij Zwolle parkeerplaats " de Markte " Geen benzine station.
Allemaal mee eens??
Ik vind "de Marke" prima, maar daar is geen benzinepomp of kopje koffie te krijgen. Maar even stoppen bij "Dekkersland" een paar kilometer verderop (is ook nog een shell station voor de V-power) gaat dan toch ook nog wel? Of moeten we klokslag 10.00 uur in Assen zijn? Deze stopplaats had ik eerlijk gezegd in gedachten.
wesleyruytrmn
30-05-2009, 09:07
Ik vind het een goed plan Heino! Iemand nog meer ideeën? Dan kunnen we vanavond een definitief plan neerzetten.
Knooifrans
30-05-2009, 09:19
Ik vind het een goed plan Heino!
Ik vindt het prima.....
gr Andre
Ik rij op eigen gelegenheid via noordelijker route en wens jullie een leuke rit en graag tot maandag. Hou er rekening mee dit de vouchers pas vanaf 10.00 uur worden uitgereikt, zie email van de organisatie.
gr, menno
Ik rij op eigen gelegenheid via noordelijker route en wens jullie een leuke rit en graag tot maandag. Hou er rekening mee dit de vouchers pas vanaf 10.00 uur worden uitgereikt, zie email van de organisatie.
gr, menno
Maar nu bedenk ik mij en ......... vind het eigenlijk heel leuk om met de anderen op te rijden vanaff Putten om 08.30 maar betekend wel om 07.00 uur rijden omdat ik LongTallNick te Scharwoude moet ophalen.
Aldus, graag tot maandag ochtend!
Dik v Buren
30-05-2009, 12:06
wanneer de locatie van 8.30 bekend is zal ik daar dan ook aanwezig zijn
Dik v Buren
30-05-2009, 12:09
hoe zou het met ons aller VRIEND Robert zijn ?
Gilles027
30-05-2009, 12:27
hoe zou het met ons aller VRIEND Robert zijn ?
Is waarschijnlijk ergans naar toe gegaan, en hem kenende volgens zijn verhalen hier op de forum, pas, rijbewijs en alle nodige documenten vergeten en zo daar moetten blijven, hahaha openlijk komt hij nog terug
Dik v Buren
30-05-2009, 12:51
op sporing verzocht?
op sporing verzocht?
Tros Vermist lijkt me een beter idee :)
mavanhaasteren
30-05-2009, 13:41
wanneer de locatie van 8.30 bekend is zal ik daar dan ook aanwezig zijn
Dik de locatie van 8:30 is het benzine station net voorbij Nijkerk
Normaal ging ik er staan met men spider maar ik heb 2weken geleden een actiedent gehad dus zal jammer genoeg niet meer kunnen gaan :(
Dino2400
30-05-2009, 14:20
Ik ben zelf aanwezig om 8:30 bij het genoemde tankstation in Nijkerk. Sluiten hier nog mensen aan?
Tot Maandag!
sharknose67
30-05-2009, 14:22
Ik ben zelf aanwezig om 8:30 bij het genoemde tankstation in Nijkerk. Sluiten hier nog mensen aan?
Tot Maandag!
Ik heb 't voor elkaar en kom ook naar Nijkerk.
Dik v Buren
30-05-2009, 16:04
ik heb Peter.R de Vries al gebeld,i.v.m de vermissing van ;onze Robert; komt vanavond op T.V dus kijken allemaal
Ik kom ook maandag :)
Heb er echt zin in, leuk om jullie weer te zien!
wesleyruytrmn
30-05-2009, 19:20
05. tomgt (Tom)
07. ferrari1973 (Wiebe)
09. dcpixels (Walter)
11. enzotje (Jan)
12. 246Dino (Gerard)
14. 575 GTC (Giaro)
15. 3afla (Ger) - 400i
17. M.Vice (Heino) - Testarossa
18. Dino2400 (Maarten)
19. sharknose67 (Ed)
20. Ricars (Johan)
Misschien komen:
21. pasmaar (Maarten)
...
wesleyruytrmn
30-05-2009, 19:31
Om 08.30 verzamelen bij Esso Station "Vanenburg" aan de A28 na Nijkerk.
Tussen 09.00 en 09.15 verzamelen bij Shell Station "Dekkersland" aan de A28 na Zwolle.
Planning is dan om rond 09:50 aan te komen bij het circuit.
Wie mee wil mag zich aansluiten waar hij wil.
wesleyruytrmn
30-05-2009, 19:41
Ik kom ook naar Nijkerk, al een aardig groepje zo.
dcpixels
30-05-2009, 22:14
Ik zal er ook zijn om 8:30 uur bij de Esso aan de A28 Nijkerk.
Tot maandag! Ik heb er super veel zin in ... ben toe aan ontspanning.
Vandaag even de auto's ingeladen.
dcpixels
30-05-2009, 22:34
Heerlijk om te zien Tom! Ik kan niet wachten tot maandag om (ook deze) te zien knallen op het circuit :D.
ferrafetish
30-05-2009, 23:06
Ik zou a.s. maandag graag willen komen want zou jullie allemaal heel graag es echt willen ontmoeten. Handjes schudden, praatje maken met een drankje en een hapje. En F's kijken. Maar helaas gaat het voor mij dit jaar niet door :( . Moet nog even afzien i.v.m. met rugklachten. Kan moeilijk de hele dag rondsjokken zonder problemen. Maar mss volgend jaar wel hopelijk. Ik wens iedereen die naar Assen gaat een hele prettige dag en wacht hier de foto's wel af. :)
Groetjes, Wim
Tot Maandag!
Ik ben er om 08.30 met 328.
Ik ben er ook bij, samen met mijn schoonvader. Johan rijdt met ons mee. We vertrekken om 9:00 uit Eindhoven en verwachten een uurtje of 2 te rijden naar Assen. Gezellig!
wesleyruytrmn
31-05-2009, 18:22
Te gek Maarten, leuk dat je erbij bent!
Knooifrans
31-05-2009, 22:10
Tussen 09.00 en 09.15 verzamelen bij Shell Station "Dekkersland" aan de A28 na Zwolle.
Ik ben dan omstreeks 9:00 uur bij Dekkersland Shell Tankstation A28 7951 DH Staphorst
tot morgen
dcpixels
31-05-2009, 23:53
Jongens, tot morgen!
Rosso by Raimondo
01-06-2009, 10:11
Mensen heel veel plezier en tot de volgende meeting. En ik ben benieuwd naar de foto's
Ik heb helaas een werkgever die op deze mooie dag, dadelijk om 10.00uur open gaat...
Ferrarichick1986
01-06-2009, 19:10
Nou dat was weer een super dag op Assen vandaag! Voor ons maar 20 minuutjes rijden, ideaal! Door het mooie weer waren er ook veel Ferrari's :D:D Weer mooie foto's kunnen maken en twee mooie modellen gekocht :D Ben wel benieuwd wie van jullie allemaal zijn geweest..
dcpixels
01-06-2009, 20:23
Nou dat was weer een super dag op Assen vandaag! Voor ons maar 20 minuutjes rijden, ideaal! Door het mooie weer waren er ook veel Ferrari's :D:D Weer mooie foto's kunnen maken en twee mooie modellen gekocht :D Ben wel benieuwd wie van jullie allemaal zijn geweest..
Er zijn erg veel members van F-Chat geweest, Talje. En inderdaad, wat een heerlijke dag vandaag. M'n batterij is weer opgeladen voor een paar weken ;) ... tot SpaItalia (?) :D.
Mijn foto's komen er nog aan. Eerst maar eens bijtrekken van de lange terugreis.
Leuk om iedereen weer gezien te hebben en succes met de after-sun allemaal ... au!
Knooifrans
01-06-2009, 20:30
Leuk om iedereen weer gezien te hebben en succes met de after-sun allemaal ... au!
Ja dat geldt ook voor ons, leuk om weer eens diverse members te spreken, was een mooie dag en voor wat betreft de after sun ...die heb ik wel nodig ....m'n kop is net zo rood als m'n F...... dus dat past goed bij elkaar :D
groet Andre&Esther
Ferrarichick1986
01-06-2009, 20:49
Misschien een domme vraag... maar hoe upload ik hier foto's? Want ik wil mijn foto's ook even met jullie delen natuurlijk :)
Knooifrans
01-06-2009, 20:56
Want ik wil mijn foto's ook even met jullie delen natuurlijk :)
nadat je "post reply" aanklikt iets naar onderen scrollen en dan "Manage Attachments"aanklikken dan je map kiezen en dan upload.
En op post reply drukken ipv te typen bij Quick Reply.
wesleyruytrmn
01-06-2009, 20:59
Hee jongens, wat een leuke dag weer! Vanaf Nijkerk mee mogen rijden met Dik in zijn 348 ts! Heerlijk met dat zonnetje op het pannetje! Ga zo ff de foto's van uitzoeken en snel posten. Mijn nekje is wel aardig verbrand trouwens, en als ik hem af zet, heb ik mijn zonnebril nog op :D. Mijn vriendin vind mijn aankoop (buiten het modelletje, das normaal) trouwens erg leuk ;):D Voor de nieuwsgierigen, foto's volgen!!
Ferrarichick1986
01-06-2009, 21:03
Bedankt, het is gelukt! :)
Ferrarichick1986
01-06-2009, 21:09
Nu eerst ff after-sun smeren, schouders behoorlijk verbrand..
wesleyruytrmn
01-06-2009, 21:10
Nu eerst ff after-sun smeren, schouders behoorlijk verbrand..
Hebben er meer last van. Jammer dat we je niet gesproken hebben, volgende keer beter. Voor haar was die extra cappucino vanmorgen jongens ;)
Ferrarichick1986
01-06-2009, 21:13
Ja inderdaad jammer!! Ik dacht er ook vandaag pas aan dat jullie hier natuurlijk ook heen gingen, maar toen was het al te laat. Zijn elkaar vast en zeker tegengekomen, maarja herkennen elkaar dan niet helaas..
dcpixels
01-06-2009, 21:16
Ik verwacht vééééééél foto's van dit evenement ... graag alle foto's plaatsen in de speciale FOTODRAAD.
Bedankt :)
.
modena82
01-06-2009, 21:25
oeps gelieve foto's te verplaatsen naar foto-draad.
sorry.
Was een fantastische dag met volop zon !!
Genoten van de twee F40's !!
dcpixels
01-06-2009, 21:29
oeps gelieve foto's te verplaatsen naar foto-draad.
sorry.
Maakt niet uit Ingmar. Is inmiddels geregeld. Mooie platen trouwens!
Dik v Buren
01-06-2009, 21:30
ook een leuke dag gehad,mooi weer-volgens mij een zonnesteek opgelopen-zeer mooie auto,s gezien en niet tevergeten veeeeel geleerd over de type F,ts,tb,gts,en nog veeeeel meer en dit allemaal onderweg gehoord van Wesley .Als tegen prestatie voor alle info gaanwij binnenkort met de 348TS samen Hilversum onveilig maken met Wesley achter het stuur
Ferrarichick1986
01-06-2009, 21:53
Ik heb bij het onderwerp F-modelauto's een thread aangemaakt om met elkaar te delen welke modellen je hebt gekocht op Concorso Italiano 2009. Misschien leuk om dat van elkaar te weten! Ik heb mijn nieuwe aanwinsten daar al geplaatst...
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=3864
.
wesleyruytrmn
01-06-2009, 22:08
ook een leuke dag gehad,mooi weer-volgens mij een zonnesteek opgelopen-zeer mooie auto,s gezien en niet tevergeten veeeeel geleerd over de type F,ts,tb,gts,en nog veeeeel meer en dit allemaal onderweg gehoord van Wesley .Als tegen prestatie voor alle info gaanwij binnenkort met de 348TS samen Hilversum onveilig maken met Wesley achter het stuur
:D:D:D:D ik ga heerlijk dromen vannacht!
Wat een mooie dag weer vandaag! Weer volop kunnen genieten van al dat moois op en naast de track. Gaaf he? De 512BB mag alleen vol gas op het rechte stuk bij de pitlane ivm geluidsoverlast!!! :D :D :p
Ook tof om jullie allemaal weer even te zien en spreken, dat blijft toch gaaf zo die meetings! Helemaal top! :D
Zo, eerst even bijkomen van de terugreis. Na 3 uur in de auto eindelijk weer thuis!
Wat een schitterende dag was het vandaag weer op Assen, veel mensen gesproken, veel Ferrari's gezien en gehoord maar ook veel andere exoten die je normaal niet tegenkomt zoals een grote groep Lamborghini's, Maserati's, De Tomaso, Lancia Stratos en natuurlijk niet vergeten een Bizzarini.
Vandaag veel opgetrokken met een aantal F-Chatters wat heel gezellig was, er was er alleen één bij die had niet alleen oog voor de auto's, hé Walter :D
Heb net ca 240 foto's op de computer gezet en zal een aantal daarvan op de site zetten.
Groetjes Gerard
zeg Maarten (Dino2400), ik had je Dino nog niet eerder gezien, maar wat een prachtige auto heb je daar zeg! Helemaal super! :D :D :D
dcpixels
01-06-2009, 22:57
Vandaag veel opgetrokken met een aantal F-Chatters wat heel gezellig was, er was er alleen één bij die had niet alleen oog voor de auto's, hé Walter :D
Klopt Gerard. In princiepe oog voor alles wat met Italie te maken heeft. Daar was deze meeting toch voor? Of bedoel je misschien ...
Nou, morgen post ik wat foto's en daar zitten ook 'de andere ogen' bij ... op speciaal verzoek van jouw dan hoor :D.
Dino2400
01-06-2009, 23:05
Tjonge jonge... Wát een dag zeg!! Een leuke groep met een paar schitterende auto's , het sublieme weer ( soms nét even te subliem gezien mijn rode huid... :( ) Veel gezien en lekker met een aantal mensen kunnen bijkletsen!
We hebben er van genoten!
.
Dino2400
01-06-2009, 23:07
zeg Maarten (Dino2400), ik had je Dino nog niet eerder gezien, maar wat een prachtige auto heb je daar zeg! Helemaal super! :D :D :D
Dank je wel...!! :o
.
wesleyruytrmn
01-06-2009, 23:17
Groetjes Gerard
Jij heb de naam Walter....
Klopt Gerard. In princiepe oog voor alles wat met Italie te maken heeft. Daar was deze meeting toch voor?
Maar hadden we het over deze twee....F355's?? Wat een gave auto's hè, schitteren zo mooi in de zon!
Knooifrans
01-06-2009, 23:23
Maar hadden we het over deze twee....F355's?? Wat een gave auto's hè, schitteren zo mooi in de zon!
Ja..... mooie lijnen hoor.......;);)
...
Klopt Gerard. In princiepe oog voor alles wat met Italie te maken heeft. Daar was deze meeting toch voor? Of bedoel je misschien ...
Nou, morgen post ik wat foto's en daar zitten ook 'de andere ogen' bij ... op speciaal verzoek van jouw dan hoor :D.
Waarom wachten tot morgen, staan NU al in de fotodraad :p
Ga maar gauw kijken maar blijf niet te lang hangen bij die foto's anders heb je, volgens mij, thuis echt problemen :D
dcpixels
01-06-2009, 23:35
Jaja, nou wordt-ie mooi. Moet ik nota bene vragen aan de dames om even te poseren ... moet je achter je rug al die fototoestellen ineens horen klikken :p:D.
Jaja, nou wordt-ie mooi. Moet ik nota bene vragen aan de dames om even te poseren ... moet je achter je rug al die fototoestellen ineens horen klikken :p:D.
O, je vroeg ze om te poseren, ik dacht te horen dat je ze wat anders vroeg :p:D
Volgens mij zo onder de indruk dat je helemaal vergeten bent mijn catalogus terug te geven :p
dcpixels
01-06-2009, 23:47
Volgens mij zo onder de indruk dat je helemaal vergeten bent mijn catalogus terug te geven :p
Zal ik die nog terugsturen? :p;):D
Zal ik die nog terugsturen? :p;):D
Of moet ik hem zelf ophalen bij jouw thuis, lijkt me niet zo handig voor jouw denk ik :p:D:D:D
dcpixels
02-06-2009, 00:01
Of moet ik hem zelf ophalen bij jouw thuis, lijkt me niet zo handig voor jouw denk ik :p:D:D:D
Je bent van harte welkom Gerard. De koffie staat klaar :D.
Wat een dag:)
Alweer een een perfecte dag om niet te vergeten, veel F-Chatters gesproken en als je dan hoort wat voor een Ferrari kennis er bij de members is ongelooflijk wat veel en altijd met volle enthousiasme.
Gelukkig lekker verbrand in de zon dus nu heb ik de zelfde kleur als de wagen :D:D
Rob,
sharknose67
02-06-2009, 08:12
Ook ik heb genoten!! Allereerst al een leuke heenreis zo tussen die F's (dus ook die Fiat). Heel veel mooie F's gezien en ook een paar andere waaronder die Bizzarini. Ook leuk om weer kennis te maken met een paar F-chatters. Alleen jammer dat ik net iets te lang foto's heb staan schieten op de pitboxen; kuiten verbrand.
Vivado Ferrari
02-06-2009, 15:12
Ook even op Assen geweest. Was leuk. Vooral gezellig om weer eens wat F-Chatters te spreken. Was al weer een tijdje geleden.....
Wes, Mooi aanwinst hoor. Heb de velgen laten staan, maar heb bij diezelfde standhouder wat anders kunnen regelen:)
ik heb Peter.R de Vries al gebeld,i.v.m de vermissing van ;onze Robert; komt vanavond op T.V dus kijken allemaal
Mannen en Vrouwen,
Zoals belooft, ben ik bij Robert zijn kantoor langs gegaan om te kijken of hij nog beweegt:D
Nou, alles is oke en hij haald nog steeds op tijd adem.
je weet niet wat daar aan de hand is, heel het kantoor staat vol met dozen met foto's er in, je ziet hem niet eens op z'n stoel zitten zo druk heeft hij het.:D:D
Zoals het er nu voor staat komt hij over ander halve week weer te voorschijn uit zijn hol,
dit was wel nadat ik gedreigd had om een viertal body builders c.q uitsmijters van een niet zo heel goed bekend staande sportschool langs te sturen om hem achter de F-Chat computer te zetten.:);)
Dus nog even geduld en alles is weer op orde.
p.s. nu heb ik wel gezien dat er aardige dames in het kantoor aan het werk zijn, misschien dat het daarom zo lang duurd.:D:D:D
Rob,
wesleyruytrmn
02-06-2009, 19:34
Wes, Mooi aanwinst hoor. Heb de velgen laten staan, maar heb bij diezelfde standhouder wat anders kunnen regelen:)
Ja die aanwinst van jouw is ook wel een uniekje!! Stuurt ie hem op?
430driver
02-06-2009, 20:06
Wat heb je nu weer voor aparts Vincent? Gave velg wes!
Knooifrans
02-06-2009, 21:11
p.s. nu heb ik wel gezien dat er aardige dames in het kantoor aan het werk zijn, misschien dat het daarom zo lang duurd.:D:D:D Rob,
hmmm....... is dat zo, ik bedenk me net dat ik nog wel wat tijd over heb om te helpen:D:D
gr Andre
Het was harstikke leuk en ben lekker uitgewaaid. Volgende keer weer met F-chatters samen rijden da's toch leuker. Iedereen die ik heb gesproken dank voor de gezelligheid en degenen die ik niet heb gesproken hoop ik binnenkort (Spa) te spreken,
groeten, Menno
Dik v Buren
02-06-2009, 22:43
Rob,blij dat je Robert hebt gezien /gesproken ,en nogmaals veel plezier binnenkort ,met je zoon in Italie
Rob,blij dat je Robert hebt gezien /gesproken ,en nogmaals veel plezier binnenkort ,met je zoon in Italie
Dik, dankje dat komt helemaal goed.:)
Rob,
Zo te zien hebben jullie weer een schitterende dag gehad daar op Assen!
Bedankt voor de mooie foto's, zo heb ik het ook een keer mee kunnen maken vanuit mijn luie stoel... :)
hmmm....... is dat zo, ik bedenk me net dat ik nog wel wat tijd over heb om te helpen:D:D
gr Andre
:D:D dat riep ik ook, maar hij vondt het geen goed idee. :D:D;)
Rob,
Super was het maandag, lekker weer en fantastische auto's op het circuit. Het was voor mij de 1e keer dat ik de 308 GT/M zag, wat een wagen!!!!!!!
Leuk om weer veel F-chatters te zien en spreken. Maarten, bedankt voor het meerijden.
Gelukkig had ik zonnebrand bij :)
In de fotodraad ga ik nu foto's posten!
Groeten Johan
Wie heeft er actie foto's van de Ferrari 355 Challenge?
Division
10-06-2009, 19:04
Eentje, helaas onscherp.
dcpixels
10-06-2009, 20:27
Wie heeft er actie foto's van de Ferrari 355 Challenge?
Enkele zijn te vinden op: http://www.dcpixels.eu/pictures_37/index.html
http://www.dcpixels.eu/pictures_37/slides/IMG_1078.jpg
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.