PDA

View Full Version : meest bijzondere of nutteloze F-artikel

moriaan1
15-03-2009, 19:28
Elk mogelijk gebruiksartikel wordt van een Ferrari logo voorzien.

Ik ben zelf gauw klaar, want ik heb alleen modellen, boeken en brochures.
(geen dekbed, handdoek, T shirt of iets anders.. zelfs geen sleutelhanger!)

Van onderbroek tot wc-papier!
Van Pontiac fiero tot bed!
Van champagnefles tot rolgordijn!

Lijkt me leuk eens te zien wat er allemaal gemaakt is.

Wat is het meest bijzondere/aparte/lachwekkendste dat je ooit bent tegengekomen?
Of wat je in bezit hebt!

Ben benieuwd hoe ver de verering gaat!

Cor-Jan
15-03-2009, 19:33
Elk mogelijk gebruiksartikel wordt van een Ferrari logo voorzien.

Wat is het meest bijzondere/aparte/lachwekkendste dat je ooit bent tegengekomen?
Of wat je in bezit hebt!

Leuk idee.

Ik heb zo straks in de andere draad een lp gepost.
Kan hier prima bij onder de noemer lachwekkend en/of nutteloos.

Johannus
15-03-2009, 20:12
... tot rolgordijn!

...

http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=66986&postcount=569

:D

moriaan1
15-03-2009, 20:40
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=66986&postcount=569

:D

Die zijn prachtig, staat goed,

die elpee valt onder de andere categorie!

430driver
17-03-2009, 09:35
ik spaar niet alles waar het logootje opstaat, maar soms kom je dingen tegen die je wilt hebben als herinnering. De F1 kelk en de klep kocht ik de eerste keer dat ik Maranello was. Kijk, die pennen vond ik ook gewoon gaaf (en duur hahaha) maar deze zijn nu zeldzaam...tja en de pitcrew watch wilde ik ook echt hebben...(al is het alleen al om de verpakking.....)

dit zijn eigenlijk de meest bijzondere items die ik heb, voor de rest is het modellen en folders dat de klok slaat bij mij....

sharknose67
17-03-2009, 10:27
Zo dat is idd een hele mooie verpakking van dat pitcrew horloge. Het horloge is ook schitterend, draag zelf geen horloges maar zou het bijna gaan doen :):D.

En daarmee kom ik gelijk op m'n meest nutteloze artikelen. Twee (volgens mij imitatie) horloges.

.

pepo67
30-04-2010, 22:30
Leuk klokkie,voor de hoogste bieder !!.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FERRARI-ENZO-ADVERTISING-STREET-OUTDOOR-POST-CLOCK_W0QQitemZ300420616100QQcmdZViewItemQQptZUS_C ars_Trucks?hash=item45f276cfa4

Greetz.

IPF
30-04-2010, 23:00
Ik heb een Ferrari: rood, scherpgelijnd, 24 jaar oud en zeker geen $ 410,000 waard (ze is priceless ;))

Ik heb ook een Schimmel-piano, die is zwart (niet rood), hoekig (niet windtunnel-glad), 40 jaar oud (niet back-from-the-future) en kost ook geen $ 410,000

Maar als ik de ene nou eens snoeihard de ander in rijd, of de ander van de 2e verdieping op de ene laat vallen, krijg ik dan dit en is dat dan $410,000 :eek: waard?!?

http://www.slipperybrick.com/2009/04/schimmel-ferrari-piano/.

Alfer
30-04-2010, 23:37
een Schimmel-piano
http://www.slipperybrick.com/2009/04/schimmel-ferrari-piano/.

Mijn hemel.......... wat bezielt sommige mensen. Te veel tijd en gekkigheid en al die verloren energie...... maar dan moet je zo iets eens zien te verkopen!

Maximus
04-08-2010, 18:28
Mijn voor mij meest bijzondere Ferrari artikel is mijn Ferrari-sleutelhanger, ja Hans hier is er toch zo'n gek die het gekocht heeft ;) Het is een van de laatste sleutelhangers die nog rechthoekig zijn met het rechthoekige Ferrari logo. De nieuwe varianten zijn (bijna) allemaal met de afbeelding van het scuderia logo van de shields.

De kleur van het Cuoio leer komt niet helemaal goed uit de verf. Het ziet er dus net zo uit als de cuoio interieurs van de verschillende op internet te bekijken Ferrari's (verrassing! ;) ). Klinkt fout om te zeggen dat het leer "lekker ruikt" maar dat doet het wel :D

Heb de sleutelhanger niet in gebruik, heb mijzelf voorgenomen hem pas te gebruiken als er ook echt een Ferrari sleutel aan kan :)

430driver
04-08-2010, 19:40
. Klinkt fout om te zeggen dat het leer "lekker ruikt" maar dat doet het wel :D

dat vind ik ook hoor.....

sharknose67
05-08-2010, 01:23
Da's niet "fout", het legt hooguit een kinky kant van je bloot (leuke woordspeling weer :D:D:D)

Maximus
05-08-2010, 08:45
Da's niet "fout", het legt hooguit een kinky kant van je bloot (leuke woordspeling weer :D:D:D)

*schaam* :D

ruben-ferrari
05-08-2010, 09:57
Heb de sleutelhanger niet in gebruik, heb mijzelf voorgenomen hem pas te gebruiken als er ook echt een Ferrari sleutel aan kan :)

Helemaal gelijk! Ik heb um in het rood en heb idd ook voorgenomen um pas te gruiken wanneer er een Ferrari sleutel aan hangt. Ik heb er echter wel aan gedacht om er zoon replica sleutel aan te hangen (te verkrijgen bij de Ferraristore).

moriaan1
05-08-2010, 12:31
Wel ff invetten de komende decennia, anders wordt het net een stuk hout tegen de tijd dat je hem gaat gebruiken..

Maximus
05-08-2010, 18:09
Wel ff invetten de komende decennia, anders wordt het net een stuk hout tegen de tijd dat je hem gaat gebruiken..

Dank voor dit vertrouwen Hans haha :D

Heb een klein busje met lak ;)

moriaan1
05-08-2010, 18:37
geen dank..

wel straks de goede kleur leer erbij zoeken..

mtange
05-11-2010, 22:39
Nog iemand op zoek naar een nieuwe camera? Wellicht is deze het overwegen waard, met een leuk Ferrari logo erop en een mooie prijs. Prijs is nog niet bekend, maar las ergens dat die ver boven de 15.000 euro zal uitkomen...

Voor meer dan 6 decennia staan Ferrari alsmede Hasselblad bekend om technologische innovatieve oplossingen, passie voor perfectie en een uitzonderlijk gevoel voor stijl.
Er zullen slechts 499 in de Ferrari race kleur “rosso fuoco” H4D gemaakt worden die komt met een 80mm lens en in een exclusief ontworpen en ontwikkeld doos met een glazen blad ook voorzien van de kenmerkende Ferrari Racing Schild.
De prijs is niet bekend gemaakt.

berrie355
06-11-2010, 01:35
Ver boven de € 15.000,--?
Kan je er ook in rijden dan??

Maximus
07-11-2010, 16:07
Ik ben heel benieuwd wie nog over de post van Michael heen kan gaan :D

Ver boven de 15.000 maar met een Ferrari-logo mag 't schijnbaar. Erg jammer en overpriced.

Erikderaaf
07-11-2010, 17:38
Hasselblad 4D met lens kost normaal rond de 16.500 euro... De F versie zal wel duurder zijn...

Koop je een echte voor....

berrie355
07-11-2010, 18:00
Zit nu net naast iemand die minder weet van Ferrari, maar wel wat weet van fotomateriaal en hij zag de naam Hasselblad staan en zei me dat prijzen van ongeveer € 35.000,- zelfs nog wel eens normaal zijn voor dit merk.
Tja.....
Dan zal deze € 15.000,-- in ieder geval misschien niet teveel met het logo van ferrari te maken hebben.
Dus, overpriced... niet volgens merk camera, maar zeker wel voor mij.

Ik ben heel benieuwd wie nog over de post van Michael heen kan gaan :D

Ver boven de 15.000 maar met een Ferrari-logo mag 't schijnbaar. Erg jammer en overpriced.

Maximus
07-11-2010, 18:19
Hasselblad is inderdaad het top merk van fotocamera's, echter om dat neer te tellen voor een camera moet je echt wel een hele goede fotograaf zijn. Of een amateur met een leuke portemonnee.

mtange
07-11-2010, 21:47
Hasselblad is inderdaad het top merk van fotocamera's, echter om dat neer te tellen voor een camera moet je echt wel een hele goede fotograaf zijn. Of een amateur met een leuke portemonnee.
Of een prutser die denkt met dure apparatuur ineens wel mooie foto's te kunnen maken.. ;)

Maximus
07-11-2010, 21:57
Of een prutser die denkt met dure apparatuur ineens wel mooie foto's te kunnen maken.. ;)

Busted! :p

Hugo
08-11-2010, 00:36
Let op!! dit is een Hasselblad! onder de 15k leveren ze niets uit, zeker geen ltd. edition van 499 stuks.

Hugo

Lars T.
08-11-2010, 18:33
Ik vind het maar niks dat Ferrari tegenwoordig overal maar z´n logo op plakt, ook op producten die niets met auto´s te maken hebben. Kleding ok, maar camera´s, navigatiesystemen... wat is het volgende? Een pannenset?

Ciao,

Lars T.

430driver
08-11-2010, 20:11
ik ben het volkomen met je eens!
Op deze manier vind ik het allemaal een beetje "goedkoop" worden.....terwijl het dat ook helemaal niet is.....

Kijk, die "replica shirts" vind ik dus mooi, maar daar zou het van mij ook bij mogen blijven.

beetje jammer....
(Schoenmaker blijf bij je leest)

pkiewiet
08-11-2010, 22:02
wat is het volgende? Een pannenset?

Ja leuk,
Je krijg immers bij de shell ook al glazen voor in de kast......
hebben ze ook stofzuigers met v12 sound en F-logo ????

.

dcpixels
08-11-2010, 22:19
Ja leuk,
Je krijg immers bij de shell ook al glazen voor in de kast......
hebben ze ook stofzuigers met v12 sound en F-logo ????

.

Dan gaan we even 2 jaar terug in de tijd ... want ik herinner me, dat we het daar wel eens over hebben gehad.
Kijk dit eens, als grapje natuurlijk:
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=47650&postcount=455

Kristof8
09-11-2010, 13:10
vroeger had ik een "Michael Schumacher" stofzuiger (AEG) met daarbij een MS pet; stofzuiger heb ik niet meer, de pet wel

mtange
14-11-2010, 13:10
Weer een mooie, de nieuwe Acer Ferrari Smartphone. Prijs helaas nog niet gevonden.

"Ferrari en Acer hebben afgelopen vrijdag hun nieuwe smartphone uitgebracht. Acer hoopt met de samenwerking de rol van het bedrijf in de wereldmarkt voor smartphones te vergroten.

De speciale versie van Acer’s telefoon – waarvan er maar 200.000 gemaakt zijn – draagt het Ferrari-merk en wordt ondersteund door Google’s Android software. Ook wordt de smartphone verkocht met voorgeïnstalleerde informatie over het automerk en het Ferrari-raceteam."

bron: http://www.nieuwslog.nl/2010/11/13/maak-kennis-met-de-ferrari-smartphone/

IPF
14-11-2010, 13:34
vroeger had ik een "Michael Schumacher" stofzuiger (AEG) ...

Dat meen je niet?!? vertel me alsjeblieft dat je een grapje maakt... :confused:

IPF
14-11-2010, 13:36
Ik vind het maar niks dat Ferrari tegenwoordig overal maar z´n logo op plakt, ook op producten die niets met auto´s te maken hebben. Kleding ok, maar camera´s, navigatiesystemen... wat is het volgende? Een pannenset?

+1, roerend met je eens.

Het volgende? Of liever het vorige: een stofzuiger, als ik Kristof mag geloven ;)

mtange
15-12-2010, 19:22
Ver boven de € 15.000,--?
Kan je er ook in rijden dan??
Prijs is bekend: 21.499 euro excl. btw.
Hij wordt dan wel geleverd in een exclusief voor de Ferrari editie handgemaakte zwarte case, voorzien van een rood accent, met glazen deksel én natuurlijk het Ferrari schild.
Een lastige keuze, een Hasselblad H4D of toch een Ferrari met wat werk??

mtange
07-04-2011, 18:13
Je hebt altijd baas boven baas...:

Ferrari gaat het duurste gids ter wereld aan de man brengen. Voor ruim 176.000 euro koop je de Official Ferrari Opus Enzo Diamante, keurig afgezet met diamanten.
De gids is net iets duurder dan het goedkoopste model van de Italiaanse sportwagenfabrikant. In elk land wordt slechts één exemplaar verkocht.

Een rijke Australiër kocht zijn gids tijdens de Grand Prix van Melbourne. Het boekwerk bevat informatie over elke auto die Ferrari heeft geproduceerd. Daarbij krijg je de handtekening van elke nog in leven zijnde Ferrari F1-kampioen cadeau.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/article/detail/577341/2011/04/07/Ferrari-verkoopt-het-duurste-gids-ter-wereld.dhtml

sharknose67
07-04-2011, 22:18

Ferrari gaat het duurste gids ter wereld aan de man brengen. Voor ruim 176.000 euro koop je de Official Ferrari Opus Enzo Diamante, keurig afgezet met diamanten.
De gids is net iets duurder dan het goedkoopste model van de Italiaanse sportwagenfabrikant. In elk land wordt slechts één exemplaar verkocht.

Een rijke Australiër kocht zijn gids tijdens de Grand Prix van Melbourne. Het boekwerk bevat informatie over elke auto die Ferrari heeft geproduceerd. Daarbij krijg je de handtekening van elke nog in leven zijnde Ferrari F1-kampioen cadeau.

Nou doe mij het instapmodelletje maar dan ;):).

Fonias
07-04-2011, 22:25
Nou doe mij het instapmodelletje maar dan ;):).

+1
Precies mijn idee :p

irdeknegt
08-04-2011, 09:02
Heb deze schoentjes gekocht met het oog op de toekomst.
We zijn ze 1 keer tegengekomen op de zwarte markt in Beverwijk en heb ze maar gelijk mee genomen, omdat we ze nog nooit eerder hadden gezien. Nu maar hopen dat het een jongetje wordt als me vriendin zwanger wordt.

Heb ook nog een ferrari motor jack, was ik ook nog nooit tegen gekomen.

ferrari1973
08-04-2011, 22:10
Nu maar hopen dat het een jongetje wordt als me vriendin zwanger wordt.

50% kans :) een meisje staan ze ook goed hoor!

mavanhaasteren
28-05-2011, 06:20

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/article/detail/577341/2011/04/07/Ferrari-verkoopt-het-duurste-gids-ter-wereld.dhtml

nederland krijgt ook een Enzo editie

Boekhandel De Boekenlegger verkoopt Ferrari-bijbel van 175.000 euro

Vanmiddag heeft boekhandel de Boekenlegger in Eersel de meest luxe editie van de nog te verschijnen The Official Ferrari Opus verkocht, voor de prijs van 175.000 euro. En Christ van den Acker heeft al drie exemplaren verkocht van de editie van 2350 euro en acht van de editie van 4375 euro.