View Full Version : CFB: 3th Belgian Castle Run, 25 sept. 2005
In september 2005 ben ik samen met een vriend naar Chateau Jemeppe gereden om daar de start van de Club Ferrari Belgio meeting te bezoeken.
Schitterende locatie was dit! Kasteel was van een Nederlandse eigenaar.
Ik ben alleen niet zeker of de naam van dit evenement juist is, iemand die dit kan bevestigen?
Was een behoorlijk eind rijden, maar het was de moeite waard!
.
filiberke
13-03-2009, 23:00
SCHITTERENDE FOTO'S!!!
Michael, volgens mij hebben we mekaar al meer ontmoet zonder het te beseffen:)
Het gevoel dat ik heb bij het zien van deze foto's is: Robert, waar blijft de eerste F-chat meeting???:D:D:D
SCHITTERENDE FOTO'S!!!
Michael, volgens mij hebben we mekaar al meer ontmoet zonder het te beseffen:)
Het gevoel dat ik heb bij het zien van deze foto's is: Robert, waar blijft de eerste F-chat meeting???:D:D:D
Hier was je ook bij Filip??
Heb hier toen alleen de start bezocht, jij de rest van de dag ook mee geweest?
Maar... je mag ook best eens wat foto´s posten hoor.. :)
Johannus
14-03-2009, 00:26
Michael, wederom fantastische foto's zeg! super dat wij hier in nederland zo ook kunnen meegenieten :D
sharknose67
14-03-2009, 08:47
Michael, bedankt voor het posten van deze schitterende foto's. SUPER!!!!!!!!!!!!
dcpixels
14-03-2009, 11:51
Prachtige serie foto's Michael!
DannyFer
14-03-2009, 14:28
Hallo Michael
de naam van het kasteel is correct, en ik was het die deze rit heb georganiseerd.
wij waren de allereerste klanten van dit schitterende kasteel, waar we later ook eens met bugattis zijn aangetreden. de eigenaar is een uiterst vriendelijke man die ons steeds schitterend heeft ontvangen
Danny
nofear02
14-03-2009, 21:08
Jeetje, jullie belgen hebben me daar een partij fraaie kasteels staan in jullie land zeg; verschrikkelijk! Dat leent zich echt waanzinnig goed als locatie voor een F-meeting; dat had je dan prima gezien Danny. Zeer goede keuze. Met goeie foto's heb je daar jaaarenlang een fraai aandenken aan. Prachtfoto's Michael! thnx.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.