View Full Version : CFB: Tour of Belgium, 24 apr 2005
Hierbij enkele foto's van een meeting van de Club Ferrari Belgio, Tour of Belgium van 24 april 2005. Deze meeting was twee dagen, zaterdag in Wallonië en zondag in Vlaanderen.
Op zondag ben ik bij de start gaan kijken in Zwijnaarde, bij het kasteel van Zwijnaarde, wat ze helaas net aan het verbouwen waren.
Voor mij was dit min of meer waar het allemaal echt begonnen is met het bezoeken van evenementen, dit was namelijk mijn allereerste Ferrari evenement die ik bezocht had.
Later ben ik er achter gekomen dat ik niet als enige F-chatter hier geweest ben. Volgens mij was Filip hier ook bij, en uiteraard Danny met de gele 355, waar ik toen ook de informatie van gekregen heb over deze meeting.
Misschien dat er nog meer zijn met foto's? :)
.
mavanhaasteren
06-02-2009, 23:43
mooie foto's Michael, blijft heerlijk om de oudjes bij de nieuwe te zien staan
430driver
06-02-2009, 23:44
Mooie foto's Michael. Gaaf die klassieke tipos!
dcpixels
07-02-2009, 00:22
Een evenement van bijna 4 jaar geleden al weer ... en toen al van die mooie platen Michael ;). Idd jammer van 'het kasteeltje in de steigers', maar de vele verschillende type F's maken het allemaal weer goed. De oude modellen, oa. de 330 GT, zijn geweldig om te zien. Hopelijk komen er nog wat foto's bij van Belgische members (?).
filiberke
07-02-2009, 08:27
hey wat leuk, tuurlijk was ik erbij, sjonge 4 jaar geleden liepen we al samen op meetings te fotograferen en zie nu...., SCHITTEREND
Bedankt Michael, 't is alsof het gisteren was:)
sharknose67
07-02-2009, 10:46
Ook nu weer prachtige foto's. Idd jammer dat het kasteel in de steigers stond anders waren sommige foto's echt helemaal af geweest.
Een evenement van bijna 4 jaar geleden al weer ... en toen al van die mooie platen Michael ;).
Haha, bedankt. Ik wilde er eerst nog bij zetten dat de foto's niet veel bijzonders waren, maar gelukkig valt het nog mee dan... :)
Filip, dat was inderdaad toevallig. Heb je alleen niet op een foto zien staan. Laat jij ook nog wat foto's zien? Ben je alleen bij het startpunt geweest of ook nog verder mee gereden daarna?
Later dat jaar ben ik ook nog naar een CFB meeting op Chateau Jemeppe geweest. Aardig eindje België in, maar een geweldige locatie!
Zal daar ook nog wel eens foto's van posten binnenkort. :)
sharknose67
07-02-2009, 15:48
Haha, bedankt. Ik wilde er eerst nog bij zetten dat de foto's niet veel bijzonders waren, maar gelukkig valt het nog mee dan... :)
Filip, dat was inderdaad toevallig. Heb je alleen niet op een foto zien staan. Laat jij ook nog wat foto's zien? Ben je alleen bij het startpunt geweest of ook nog verder mee gereden daarna?
Later dat jaar ben ik ook nog naar een CFB meeting op Chateau Jemeppe geweest. Aardig eindje België in, maar een geweldige locatie!
Zal daar ook nog wel eens foto's van posten binnenkort. :)
Kom maar op met die foto's!!!!!! :D :D :D
nofear02
07-02-2009, 15:50
Haha, bedankt. Ik wilde er eerst nog bij zetten dat de foto's niet veel bijzonders waren, maar gelukkig valt het nog mee dan... :):)''niet veel bijzonders'' noemt ie dat....:confused: :D
Racing-Baker
07-02-2009, 19:19
heb zo'n vermoeden dat er vroeger meer classics meereden dan nu (?)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.