PDA

View Full Version : Ferrari 60th Anniversary, Maranello, 23 & 24 jun 2007

Huijsje
24-02-2007, 17:32
Anybody here who knows more about the celebrations of this year? And is there announced a new supercar?
Maybe Ferrari will bring a F60 after the F40 and F50, or do you think that this won't happen?

I'm also interested about what you guys are going to do with that celebrations.. Already planned a trip to Italy, to bring your own car HOME?

.

nofear02
24-02-2007, 17:44
I don't know very much about it, but i have heard that the plan is that the cars go from embassy to embassy, starting from an important dealer per country? Is that true

JWA
10-03-2007, 13:46
On thuesday 17th of april this event will be in The Netherlands
FCN, Kroymans and Munsterhuis all have to get 30 Ferrari's together.
I don't know the start but this group of 90 Ferrari's (what a site that will be) wil stop in Deventer where lunch will be served on a ship, the end will be at Paleis Soestdijk.
The invitations state that a few of these participants will have the posibility to go to Maranello for the big party that ends the festivities

Kingpin328
10-03-2007, 17:16
I understood those who are invited through FCN will have to fork out 480 euro's ...... bit steep for a lunch on a boat and saying 'cheese' on the steps of a palace

admin
10-03-2007, 17:19
I don't know the start but this group of 90 Ferrari's (what a site that will be) wil stop in Deventer where lunch will be served on a ship, the end will be at Paleis Soestdijk.
The invitations state that a few of these participants will have the posibility to go to Maranello for the big party that ends the festivities.

Any idea at what time they are aspected to be at Soestdijk? That's about 3 km from my home, so I think I'll have a look! Who joins

nofear02
10-03-2007, 17:48
The invitations state that a few of these participants will have the posibility to go to Maranello for the big party that ends the festivities.
Wow! That is big news Jan-Willem!! Thank you very much! I didn't know.

Yes if there is anything more to be known about the times of departures and arrivals; please let us know!

Tuesday, aaargh, why a tuesday? One of the most busy days on my work. Nevertheless. 90 F's in a queue!; I HAVE to see that! And of course; parked in front of a former real palace! Good idea! Of course not that surprisingly as Prins Bernhard was a great enthusiast of Ferrari and had several ones over the years! I think it is a good idea to end there. Could be a great spot to take pictures!

480 euro's for a lunch, tsja, not very cheap of course but does a owner of a 430 or 599 care?? :) . It is an historic event!

(Bram; can you lend me the money?? ;) at 0% intrest? :D

JWA
10-03-2007, 18:23
FCN writes: contrary to the guests invited by the dutch dealers members of FCN have to pay € 480,- per 2 persons

Pterps
10-03-2007, 18:23
Any idea at what time they are aspected to be at Soestdijk? That's about 3 km from my home, so I think I'll have a look! Who joins?

I might be joining you, but it depends on work and Pterps Jr

JWA
10-03-2007, 18:31
Well my restaurant is closed on thuesday (at least most of the time) so i will be somewhere along the route possibly at Soestdijk.
Or better in Deventer and then take a ride along to Soestdijk.
I'll try and find out at what time the group will be in Deventer so maybe some of us can meet

Pterps
10-03-2007, 18:38
Well my restaurant is closed on thuesday (at least most of the time) so i will be somewhere along the route possibly at Soestdijk.
I'll try and find out at what time the group will be in Deventer so maybe some of us can meet.

I don't know where I have to be for work that day, so Deventer might be a better destination for me.
Haven't you been driving today Jan Willem?
I had to be in Hengelo this morning, but I haven't seen any Ferrari's today.

.

JWA
10-03-2007, 19:29
Nope, didn't drive today, am working.
Besides that, the car can't ride cause i'm repairing some damage i did to it last year.
Went to the Mille Miglia and damaged the front spoiler (euro), repaired and resprayd that 2 weeks ago.
Now i'm repairing the rear that was damaged when i hit a steal post that i didn't see when backing up last september.

.

nofear02
10-03-2007, 19:59
I'll try and find out at what time the group will be in Deventer so maybe some of us can meet.Yeah; keep us informed JW! Normally I have to work on that day; but this is só special; the heck with it! ;). My manager should be able to do the work all by himself. I gues I just have to be there. Maybe we can meet! We'll see.

.

Fumacher
11-03-2007, 15:24
I have heard that the 60 relay tour will arrive on the 16th of april in Belgium. Around 60 Ferrari's will depart from "de Leeuw van Waterloo" (in Eigenbrakel, near Brussels) at 10 am. From there the group will go to Brugge and Antwerp. As soon as I have more detailed information I will (of course) post it on the forum :)

With regards,

V

JWA
28-03-2007, 13:59
The Ferrari anniversary ride will stop in Deventer on the 17th of April from 12.00 until 14.00.
During this time the participants enjoy a meal on board a ship.
The cars are parked by the river, i am told not on the cityside but somewhere on the other side.

.

nofear02
13-06-2007, 21:15
Zo, gelijk maar eens even een draadje geopend. Wie gaat er allemaal?

nofear02
13-06-2007, 21:18
Wat ik weet is:

- Paul - Flemishsilver

- Kevin - TRKevin

- en een paar oud-F-kennissen van m

nofear02
13-06-2007, 21:19
Vanmiddag zelf ook alles uit zitten te zoeken (had ik vorige week al even vluchtig bekeken, maar alles was vanmiddag al weer anders ) qua prijzen, mogelijkheden, enz, enz, en gelijk de reserveringen maar in orde gemaakt.... :D

t Is nog wel niet 100% zeker dat ik ook écht ga, maar de kans is iig zeer groot dat ik het volgende weekend van 23/24 juni in/op Maranello/Fiorano zit !

k ga met de auto naar Charleroi, vlieg daar zatmorgen om 06.30 uur met Ryanair naar Pisa, daar de gereserveerde auto ophalen, hup naar maranello, 's avonds overnachten in Modena, zondag nog daar, 's avonds naar Milan, daar overnachten, maandag even shoppen en de stad bekijken en wellicht even bij een kennisje op bezoek , dinsdag-vroeg met vliegtuig terug naar Charleroi, alwaar de auto om 10.30 wacht om rechtstreeks naar de Nurburgring te rijden, alwaar nog 1,5 dag de Modena Track days zijn, met nog een overnachting in een pension vlakbij het circuit . Een Ferrari-vakantie dus !

Misschien is dat wel eens een keer leuk.... Bovendien gaan er hopen flyers in mijn rugzak :)

Reiben
13-06-2007, 22:30
Het klinkt alvast super! Zo een vakantie wil ik ook wel. Alleen zit ik tot eind juni vast aan die vervelende examens. Toch veel plezier Robert! En veel foto's maken hé ;)

Greetz

Reiben

.

mtange
13-06-2007, 23:12
Die foto's zullen er komen ook!!!

.

nofear02
14-06-2007, 10:18
@ramon en Ivo; thnx guys. appreciate that. bovendien:

Die foto's zullen er komen ook!!! ;)

er gaat al iemand mee !:D ; MichaelT!; die heeft gisteren exact hetzelfde geboekt, en rijdt/vliegt ineens alsnog met mij mee. Over de foto's hoeven jullie dus niet in te zitten ;)

nofear02
14-06-2007, 10:20
Dus nou is t al:

- Paul - Flemishsilver
- Kevin - TRKevin
- Robert - Nofear02
- Michael - Mtange
- en een paar oud-F-kennissen van me

.

Montezemolo
14-06-2007, 15:06
Als alles goed loopt ben ik erbij.

.

nofear02
16-06-2007, 14:12
Oké dan!! :( Het zal je gebeuren... Nou dat kan nog spannend worden dan Michael...:(..Zie:

Ryanair annuleert vluchten vanaf Charleroi
Uitgegeven: 16 juni 2007 11:57
Laatst gewijzigd: 16 juni 2007 12:02

CHARLEROI - Luchtvaartmaatschappij Ryanair annuleert tot maandagmiddag alle vluchten van en naar Charleroi, ten zuiden van Brussel. Ryanair heeft dat besloten wegens onzekerheid over een staking van veiligheidspersoneel op het vliegveld.

De maatregel dupeert 25.000 tot 35.000 reizigers, meldde de woordvoerder van de luchthaven zaterdag. Onder de passagiers bevinden zich doorgaans veel Nederlanders.

Vrijdagochtend begon een wilde staking onder het bewakingspersoneel op de vliegvelden van Charleroi en Luik. Ze zijn tegen privatisering van hun dienst. De rechter gebood de medewerkers aan de slag te gaan, maar in Charleroi bleef het personeel weigerachtig. De luchthaven van Luik ging vrijdagavond wel weer open. Veertig vluchten van TNT konden hier doorgaan.

.

mtange
16-06-2007, 14:47
Oké dan!! :( Het zal je gebeuren... Nou dat kan nog spannend worden dan Michael...:(

Wie verzint dat nou weer?! Mag toch hopen dat die staking volgende weekend voorbij is! Willen ze met een schadevergoeding komen zullen ze toch met flink veel geld moeten komen, zo'n evenement in Maranello mee kunnen maken is bijna onbetaalbaar!! Tenzij ze voor vervangend vervoer zorgen, iets van een Ferrari 599 GTB!
Moeten we alvast contact opnement voor een vervangauto, dan is dat alvast geregeld?

Fumacher
16-06-2007, 15:52
Guys, ik hoop dat het tzt allemaal in orde is en dat jullie gewoon naar Italië kunnen gaan zonder problemen. Wat een toestanden zeg.

.

Reiben
16-06-2007, 20:43
...Ryanair annuleert vluchten vanaf Charleroi
Uitgegeven: 16 juni 2007 11:57
Laatst gewijzigd: 16 juni 2007 12:02...

Sjonge ik begin het stilletjes op mijn heupen te krijgen van al die stakingen hier in België! Ford Genk, Audi Vorst, Nu Ryanair... Straks gaat de brandweer nog staken net op het moment dat je huis in de fik staat...
Anyway hopelijk treft het jullie niet want dat zou pas echt een ramp zijn.
En zoals Michael zegt, ze gaan dan een serieuze vergoedingspremie op tafel moeten leggen voor de morele schade. Als ik een voorstel mag doen: €300.000 (Dan kan je die 599 GTB wel al kopen Michael)

Greetz

Reiben

.

nofear02
16-06-2007, 21:14
Dus nou is t:

- Paul - Flemishsilver
- Kevin - TRKevin
- Robert - Nofear02
- Michael - Mtange
- Erik S. - Manettino
- Patrick - Montezemelo
- en een paar oud-F-kennissen van me

.

nofear02
22-06-2007, 21:25
[QUOTE=nofear02;6623] die cilinderKOP van de motor is toch ROOD??/QUOTE]

Neej !!! het kleppendeksel om precies te zijn, maar we zijn evengoed trots op je :)Ja zeurdoos :D, die bedoel ik ook ja. :D. soriiieeee!

afijn, vraag niet hóe, maar ik sta klaar om weg te gaan. michaelt staat naast me, alles bepakt en bezakt. nog ff snel een hotel ergens geboekt, was ik een beetje vergeten...:). zomerse kleren bij ons.

en oh ja: DIE TOEGANGSKAART IS DUS GEWOON NIET BINNEN Hà€°??! Voor Fiorano. Terwijl op de owners site staat dat ze verstuurd zijn. De dag vóór je er naar toe gaat...:(. En nu?? Typisch italiaans zeker??? wat een land zeg... ze weten toch al 10 jaar dat dit feest er aan zit te komen?? = 3650 dagen. En dan komen ze 1 dag te kort om het op tijd op te sturen. CHAOTEN!! :D :D.

Nou goed, we zien wel....

Aju iedereen. We hebben expres een hotel geboekt met internetaansluiting, dus wie weet kunnen we morgenavond ff wat uploaden...

groetjes..

nofear02
23-06-2007, 22:15
Hai Guys, hoe is t in Nederland??? Het is hier VRIJ GOED mag ik wel zeggen :D :D. Tsjonge-jonge, wat een toestand hier. GEWELDIG! Het is wel een schok zeg, van max 45 Ferrari.s bij elkaar gezien te hebben naar meer dan 1000....:D. Ben nog nooit hier geweest. Nou Fiorano is best gaaf. En het is hier nogal gezellig want we zijn niet de enigen hier.... :). Wat een wagens allemaal. Ook veel klassiekers. Enfin, de rest horen jullie later wel. We moeten wel ff 1 dingetje vertellen en dat is.....

..... Nadat het was afgelopen en iedereen al naar huis ging, stelde ik Michael voor nog even naar de klassiekers te lopen, want daar waren we nog niet geweest. Toen was het tegen 19.00u. Langs het huis waar Enzo woonde, werd alles afgezet. Vreemd....

Bij de klassiekers kwamen we Wouter Brand tegen. Die wist te vertellen dat achterop het circuit, het stuk voor de gebouwde tribune, de naamgenoot van Michael T#nge, maar dan met een andere achternaam.(..:D) bezig was in een 599. Hij was nog niet uitgesproken of daar kwam ie aan. Wij ernaar toe. Waren verder niet zoveel mensen meer, dus wij liepen maar gewoon over de track alsmaar rechtdoor, tot aan het punt waar ie dat ding 180 graden omgooide en weer terug reed. En nog een keer, en nog een keer en nog een keer. Man, man, man wat was ie aan t doen???? Zat dat ding ff af te raggen. Zat een mevrouw naast hem, dus hij was even iets aan laten zien. Bij zijn teugkomst draaide ie op slechts een paar meter afstand even wat achtjes, bochtjes, etc, en stonden we finaal in de rook. Heb hem van heeeel dichtbij gezien. Hij zat met een big smile achter het stuur. Wat een geluid, En die banden...... woooooooow: wat een rook. WE gaan zo even kijken of we wat kunnen oploaden. Michael heeft na mij nog een spectaculair verhaal.

mtange
23-06-2007, 22:27
Nadat Schumacher klaar was op het circuit, vertrok hij met de 599 richting het huis van Enzo. Wouter wist mij te vertellen dat hij daar nog even naar binnen was gegaan, voor een intervieuw. Toen ben ik zosnel mogelijk naar het huis van Enzo gelopen, om te kijken of Schumacher nog terug naar buiten zou komen.. Voor de deur stond nog steeds de 599 waar hij zojuist mee gereden had, waar de vrouw die naast hem in de 599 zat nog even wat filmopnamen aan het maken waren. Maar na 5 minuten kwamen er wat Ferrari mensen aan die met de 599 weg reden, dus dacht ik dat Schumacher ook wel niet meer zou komen. Maar na nog een tijdje wachten kwam hij dan ineens naar buiten gelopen, probeerde nog snel tussen de bosjes door te ontsnappen, maar al snel riepen er wat mensen z'n naam. Ik vlug met m'n kaartje naar hem toe om te vragen voor een handtekening. Zegt hij dat het niet gaat vanwege het plastic, maar na een paar andere handtekeningen gezet te hebben zegt hij tegen me, I'll try! Nou, daar stond ik dan met een handtekening van Schumacher op m'n pas!! Fantastisch gewoon!! :D:

Fumacher
23-06-2007, 22:31
zooooooo! Ik ben zo jaloerssss!!!!!!!

erg tof wat jujllie beleven daar mannen

Fumacher
23-06-2007, 22:36
Robert, je smsje was vrij dodelijk. Ik was op t moment aan het werk (in mn F-shirt :D) en dacht: " ik sta hier te zwoegen en te zweten en jullie maken daar zoveel plezier mee..." arghhh hahaha :D

Ben benieuwd naar de klassiekers die jullie gezien hebben

nofear02
23-06-2007, 22:40
zooooooo! Ik ben zo jaloerssss!!!!!!! erg tof wat jujllie beleven daar mannen! Het is gelukt!!: we hebben alvast ff 4 fotootjes geupload. Speciaal voor jou Vu (proest)..... :D:D Hier nog ff 2..

Huijsje
23-06-2007, 23:56
Wat is dat op die laatste foto met die voorband? Lijkt wel erg slapjes?
Wel echt gave verhalen al! En het is pas net begonnen! Er komt vast nog veel meer moois om te showen en over te kletsen :) Hoe is het trouwens afgelopen met je Fiorano-pas Robert? En had je niet ff een flyertje in zijn handen kunnen drukken Michael? ;) Nee super dat jullie dat mee mogen maken! Baal hier wel flink van, dat die tentamens flink wat roet in het eten gooien! Kan het helaas niet helpen en moet het dus maar met die geweldige foto's doen :) Kan slechter :D Ben allang blij dat er foto's zijn, aangezien ik al eens eerder mensen van deze site heb horen praten over lege accu's etc (VU?? ;) :D)

Nee ga zo door mannen! Nog een paar fijne dagen daar gewenst, en help mij de tentamens door met het materiaal.

.

Fumacher
24-06-2007, 00:04
hehe:D....Robert behoort ook tot 1 van die mensen die zn accu eens was vergeten op te laden :p

EDIT: niet teveel opwindende foto's poosten aub. Ik kan me dan nl niet goed concentreren voor mn eindtentamens.

.

Reiben
24-06-2007, 00:24
Lol, ik ook niet Vu! Wel schitterend dat je MS himself hebt mogen ontmoeten. Sjonge er zijn hier denk ik veel mensen die op dat moment graag in jullie plaats zouden willen geweest zijn Michael en Robert! Bedankt voor de foto's en have fun

Greetz

Reiben

.

Huijsje
24-06-2007, 00:42
hehe:D....Robert behoort ook tot 1 van die mensen die zn accu eens was vergeten op te laden :p

EDIT: niet teveel opwindende foto's poosten aub. Ik kan me dan nl niet goed concentreren voor mn eindtentamens :D

Ach ja, kan de besten overkomen blijkt wel weer :) Maar er zijn van die momenten dat het gewoon niet MAG gebeuren. Ik kan me nog iemand herinneren trouwens, waarbij dergelijke dingen al eens gebeurd zijn volgens mij.... Gairo? Waar hangt die jongen trouwens uit joh! Die is een paar weken geleden een paar dagen naar Maranello geweest; nooit meer teruggezien! Hoop dat Michael en Robert ook niet zoiets hebben van: het is hier veels te gaaf... Bekijk het maar daar in Nederland met dat prutweer (Zie op de foto's dat jullie het wel treffen mannen. Hier is het in ieder geval echt waardeloos)! Alhoewel... We hebben een fotograaf daar, en een laptop... Laat ze maar blijven ook! :D Dan kunnen ze ons mooi updates sturen van alles wat erin Maranello en omstreken gebeurt :)

Over dat concentreren ben ik het wel met je eens Vu. Maar toch is het wel goed om eens wat afwisseling te hebben. Motiveert toch wel om door te leren toch? Jij wil later toch ook wel zoiets moois besturen? Goed doorleren dan jongen! Weet waar je het voor doet ;) Nee hoor geintje... Ik ben er (net zoals jullie stiekem waarschijnlijk ook wel) heel blij mee, met die foto's

admin
24-06-2007, 09:45

EDIT: niet teveel opwindende foto's poosten aub. Ik kan me dan nl niet goed concentreren voor mn eindtentamens :D

Nee, Robert vergeet z'n camera uit te zetten en komt er dan 's ochtends achter dat de accu leeg is.

.

Erikderaaf
24-06-2007, 10:18
sow, dan kijk je heel even hier en komt meteen voor wat foto-geweld te staan! nouhou!!

Wat een pret: schumi in een 599 (mooie kleur auto trouwens) leuk dat je door de hoge sluitertijd de band vooraan ziet vervormen door die enorme V12.

.

Scuderia Ferrari Nevaeh
24-06-2007, 20:32

Fu, wij moeten in Spa ook even hopen dat Michael er is. Dan kunnen we ook vragen om een handtekening en misschien gaat hij wel even de baan op....

Fumacher
24-06-2007, 21:05
Nee, we moeten ook naar Maranello ;) Wellicht eind augustus he.

.

Scuderia Ferrari Nevaeh
25-06-2007, 08:06
Nee, we moeten ook naar Maranello ;) Wellicht eind augustus he :)

Jazeker, maar we weten niet of Michael daar ook is. Waarschijnlijk is hij er wel in Spa :D

fransgoud
25-06-2007, 08:47
Wat is er eind augustus in Spa, even voor de duidelijkheid?

.

Roger_L
25-06-2007, 20:13
Ben net terug uit Oost-Duitsland en kwam een aantal F's tegen uit Denemarken ter hoogte van Kassel; waren vast op de terugreis vanuit Maranello. 1x 456, 1x 512TR en 1x 430 Spider die wat motorische problemen leek te hebben (motor klonk niet bepaald lekker). Helaas was mijn Deens onvoldoende om hem te vertellen dat de motor achterin ligt.

admin
25-06-2007, 20:40
Ben net terug uit Oost-Duitsland en kwam een aantal F's tegen uit Denemarken ter hoogte van Kassel; waren vast op de terugreis vanuit Maranello. 1x 456, 1x 512TR en 1x 430 Spider die wat motorische problemen leek te hebben (motor klonk niet bepaald lekker). Helaas was mijn Deens onvoldoende om hem te vertellen dat de motor achterin ligt.

Met handen en voeten kom je een heel eind toch? ;)

mtange
25-06-2007, 20:55
Wat een weekend weer achter de rug! Echt helemaal geweldig!
We hadden inderdaad mooi weer, maar 35 graden is af en toe toch weer te veel van het goede ;) Maar liever dit dan regen eigenlijk.
Robert zit daar nog, die ging vandaag nog een dagje Milaan doen en vliegt morgen terug om dan meteen door te gaan naar de Nurburging.

Wat een belevenis om eens op Fiorano te mogen kijken, normaal sta je daar altijd achter hekken te kijken van 3 meter hoog, nu mocht je gewoon op heel het circuit lopen! En hoeveel Ferrari's stonden daar dan weer! F40's, F50's, Enzo's, Formule 1 auto's uit alle jaren, heel veel classics, gewoon van alles wel wat!
En dan kom je daar ook nog eens Schumacher tegen! En Luca Badoer, van hem ook nog een handtekening gehad. Ook fantastisch om alle bekende formule 1 rijders nog een aantal rondjes over Fiorano te zien doen met een formule 1 auto! Of Michael Schumacher die op het eind van de dag nog even als een gek in z'n 599 laat zien wat die allemaal kan! Tsjonge, wat was dat een spektakel zeg!! Dat vergeet ik echt nooit meer. :D :D

Zondagmiddag ook nog met wat geluk Erik tegen gekomen. Was ook leuk om daar nog even mee te staan praten. Ik had zaterdag al geprobeerd de 355 te zoeken, maar dat was me niet gelukt. Nadat Erik zondagmiddag had verteld waar de 355 ongeveer stond, naast een grijse 400, was ik nog bijna 20 min. bezig voordat ik hem gevonden had! :) Maar het is een hele mooie auto hoor, zeker met die Challenge gril! Helaas niet zo mooi meer als drie dagen ervoor, maar dat zal wel gekomen zijn door het slechte weer onderweg en de lange afstand naar Maranello? Ik heb er in ieder geval door heen gekeken. Maar verder is het een prachtige auto! Ook mooie foto's hoor Erik, zo te zien stond je er ook behoorlijk dicht bij af en toe!

Ik ga eens kijken voor wat foto's, die zal ik uploaden bij 'Meetings & Events', in de english community, zodat ook de eventueel nieuwe leden uit het buitenland mee kunnen kijken.

.

Fumacher
25-06-2007, 21:46
Erg goed om weer van je te horen Michael. We kijken allemaal erg uit naar de foto's :)

robert is wel heel erg fanatiek bezig. Ik denk dat die na thuiskomst geen F meer kan zien.

.

RedmondialTCab
25-06-2007, 21:53
Toch mooi zo'n weekend , nietwaar michael :D:D:D:D

Leuke verhalen !!! Brings back some memories.
Gaaf dat je Erik hebt ontmoet met zijn 355.
Net een SMSje van Robert gehad dat ie € 180 had uitgegeven in de Ferraristore in Milaan.!!!! Hij vond het wat duur :D:D:D:D:D
Hij gaat nu naar de Nurburgring.

Daar gaat ie ook nog wat leuks zien !!!

Reiben
26-06-2007, 14:03
Allemaal superfoto's weer Erik! Alles was in orde daar zo te zien; mooi weer, snelle wegen en vooral veel Ferrari's
Kan je al terug goed slapen of zie je nog altijd zo veel Ferrari's passeren? ;)

Greetz

Reiben

.

mtange
26-06-2007, 19:52
Jij hebt ook behoorlijk je best gedaan om mooie foto's te maken Erik! Ziet er allemaal zeer goed uit hoor!

Je had trouwens beter kunnen vertellen dat je 355 achter een gele Enzo stond, dan had ik het waarschijnlijk iets sneller gevonden denk ik. :)

De terugreis op maandag was ook nog een succes. Ik zou met de trein van Milaan naar Bergamo gaan. Robert had me met de auto naar het station gebracht, wat we zonder goede kaart toch nog redelijk snel gevonden hebben, en dat in zo'n grote stad! Dat was zoiezo al een hele prestatie!
Op het station kocht ik netjes een kaartje naar Bergamo voor 4.15 euro. Zit ik later op m'n gemak in de trein, komt de conducteur langs. Laat ik me kaartje zien, begint die man ineens helemaal moeilijk te doen. Blijkt dat je dat kaartje ook nog moest afstempelen voordat je de trein in gaat. Hoe moet ik dat nu weer weten?! Krijg ik ineens een fikse boete van deze man! Maar liefst 5 euro! Of ik dat even handje contant wilde betalen. Dan was de totale prijs 9.15 euro voor een rit van 50 min., dat zou hier in Nederland al twee keer zo duur zijn volgens mij. Dus al met al viel het nog wel mee. :)
Op het vliegveld kwam ik ook nog met wat toeval Wouter Brand en Leon tegen, die ook net uit Maranello kwamen.

.

RedmondialTCab
27-06-2007, 19:38
Hoi Erik,

Zo te lezen heb je je wel vermaakt in Italie. Wat een Feest zeg !!!!
Op Fiorano nog wel !!!! :D:D:D:D
Alles goed gegaan ?
En viel de trip huiswaarts mee of niet. Had je niet nog ff willen blijven.

.

nofear02
03-07-2007, 12:17
Erik, wat een gave poosts van je allemaal! En leuke foto's man. k heb nu pas eens tijd gehad ze op mijn gemakkie te bekijken. Beetje druk geweets met al die aanmeldingen.

tsja, wat moet je er verder nog van zeggen; t was gewoon grandioos! het weer en dan al die bolides en al die ferraristi. super. grappig dat ik je zag in de eet tent. daarna nauwlijks meer tijd gehad ff bij te praten met je. was te druk met rondkijken, fotograferen, rondlopen, etc.

goed te horen dat je zo genoten hebt, en ook ivm met je wagen terugrijden.
was het ook leuk met die duitsers en zo? in welk hotel zat jij dan ergens?

ben er nog steeds vol van. bij deze nog maar eens iets uploaden. die bracelets. was wel een goed systeem. maar wat een gekloot om dat eerst op te halen zeg. kwamen we daar aan; moesten we naar de Galleria. In de galleria; nee, hier buiten in die tent. in die tent: nee je moet helemaal naar de ferrari village! daar eindelijk aangekomen, konden ze mijn envelop niet vinden. keken ze verkeerd. toen eindelijk de spullen.

Mooi boek nog wle hé ; die catalogus? staan al die klassiekers in die aan het concours deelnamen.

en dus dit blaadje: ;)

nofear02
03-07-2007, 12:19
@ michaelt: heb jij nou eigenlijk nog dat kaartje thusigekregen dan??? en zo ja; wanneer?

Dat is wel een erg leuk idee :D. Nu het geld nog om een F40, F50 en een Enzo aan te schaffen :p@ vu: Hoeveel heb je nodig Vu? tegen 10% :D (grapje)

.

nofear02
06-07-2007, 15:37
Wij zaten in zo'n 5-sterren gevalletje in Parma-West...
En alles was picobello geregeld door de dealer....,
Nogmaals, een fantastisch weekend en een prachtige herinnering!
Ciao, E.

woow! en dat noemt ie een 5 sterrengevalletje.... :D. Klinkt fantastisch Erik! En vooral dat het allemaal zo perfect geregeld was. Dat is de duitsers wel toevertrouwd natuurlijk: 'alles perfekt organisiert'. Naar F-eigenaren -begrippen en maatstaven, dus dat zal allemaal wel sjiek de friemel geweest zijn. Zelfs met bewaking voor de garage; heerlijk gevoel. En was het kontakt met de duitsers ook goed/ leuk? Vonden ze het niet gek /vervelend dat er een nederlander bij was? Lijkt mij op zich juist best wel leuk. Of had je niet zoveel kontakt met hen.

Pas en catalogus en armbandjes lag klaar; da's echt perfekt ja. Ik krijg gisteren eindelijk een envelop uit Italië; met de faktuur. Althans; 2 fakturen! De één wél met het te betalen bedrag; de ander als creditnota, een week later. Nogal onduidelijk en chaotisch. Maar hey; t is een brief uit Maranello, en er staat zo'n mooi embleempje op; gaat allemaal in de ordner: bewaren!! :)

Forza!
08-01-2008, 11:51
http://picasaweb.google.com/forzamasta/Ferrari60Relay

Dit is een selectie van de foto's genomen op Fiorano.
Ik heb er nog veel meer en deze moeten ook nog uitgezocht worden
maar dit was mijn indruk van een heel bijzonder weekend Italie...:

430 Scuderia
08-01-2008, 12:18
Prachtige foto's hoor! Beter laat dan nooit denk ik dan maar! Ik kan haast niet wachten tot ik as. zaterdag een groot deel van de Ferrari's op jouw foto's zelf mag gaan bezichtigen.

.

mavanhaasteren
08-01-2008, 18:16
zijn mooie foto's saten er een paar bij die ik nog niet had gemaakt daar dus die heb ik maar van jou genomen.

.

RedmondialTCab
08-01-2008, 21:56

maar dit was mijn indruk van een heel bijzonder weekend Italie...:D

juist bij deze dondere dagen zijn dit pareltjes om te bekijken. mooie serie !!
Thanks!

.

nofear02
09-01-2008, 01:07

maar dit was mijn indruk van een heel bijzonder weekend Italie...:DHey Patrick, jij staat daar met die groep vlak buiten de poort van Fiorano op die weg? Heb ik jou geen flyer gegeven daarzo? ik weet dat ik aan een nederlandse groep flyers had uitgedeeld. Heerlijke foto's!

.

Forza!
09-01-2008, 08:02
Zou zomaar kunnen Robert!
Ik heb iig van een Nederlander een flyer van F-chat in m'n
handen gedrukt gekregen!
Excuses dat ik me pas zo laat hier heb aangemeld...
Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;)

.

nofear02
09-01-2008, 11:02
Zou zomaar kunnen Robert! Ik heb iig van een Nederlander een flyer van F-chat in m'n handen gedrukt gekregen! Excuses dat ik me pas zo laat hier heb aangemeld... Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;)Na, dat was waarschijnlijk ik dan :D. Aangenaam. Je hebt je flyer goed bewaard dan zeg :D. 6 maanden? prachtig! welkom hoor