View Full Version : Meeting van/voor de Belgische members, Gent, 7 dec 2008
nofear02
10-11-2008, 00:30
We persen er nog 1 meeting uit dit jaar: van en voor de belgische f-chat members! Die moeten elkaar ook gaan leren kennen. Net als vorig jaar: in St-Denijs, vlakbij Gent, met nagenoeg hetzelfde programma:
nofear02
10-11-2008, 00:31
belgische members MEETING:
" F-C H A T.eu - B E L G I E "
op
zondag 23/30 nov. 7 dec 2008 (evt de 13e)
in St-Denijs-Westrem e.o
te GENT.
KOM EENS KIJKEN!
Tussen: 12.30u en 17.00u
Nu er in belgie ook al aardig wat f-chatters zijn, lijkt me het nuttig en leuk, dat de belgen ook eens kennis maken met elkaar om de onderlinge band wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. En F-rijders mogen eventueel ook alleen even 'langskomen' als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval ook eens even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. Het gaat in ieder geval heel gezellig worden!:
PROGRAMMA:
- 12.30u VERZAMELEN - bij Picasso gezellig bij elkaar samenkomen, op de parking of binnen kennismaken, evt wat drinken, zien we eindelijk de gezichten van de usernames
- 13.00u LUNCH - even iets met elkaar eten. We hebben een standaard-lunch geregeld: iets zoals soep met allerlei broodjes, clubsandwiches, drinken. Gezellig aan gereserveerde tafels met elkaar.
- 13.45 start FERRARI-RITJE - we hebben een leuk rondje uitgestippeld, met zo min mogelijk stoplichten, de gewone auto's rijden ook mee, met om:
- 14.00 MONZA - het is natuurlijk gesloten op zondag, maar het is toch leuk met zijn allen even door de ruiten naar binnen te gluren. Er staan altijd mooie dingen!
- 14.15 verder rijden - we rijden met zijn allen een leuke route van een km of 40. Uiteraard een rustige stille route met wat bochtjes, maar ook een stuk snelweg :). We komen dan terecht bij:
- 14.45 EECKHOUT** autominiaturen ! - hier wacht ons een gastvrij onthaal, met een hapje en een drankje. Leuke winkel, mooie spullen, lekker en gezellig om even binnen rond te struinen!
- 15.30 terug naar nog een heel klein stukje rijden op weg terug naar
- 15.45 PICASSO - in Picasso drinken we nog wat en praten we wat na. FOTO'S KIJKEN - indien er interesse is kan ik wel mijn laptop meenemen en wat foto's laten zien van allerlei F-evenementen
- 16.30/17.00u EINDE
KOSTEN : 15 euro pp, all in!
** Hoewel normaal gesproken op zondagmiddag gesloten, zal Eeckhout F-CHAT.eu tóch ontvangen!! We mogen een half uur ronddwalen. Kunnen we eens leuk met zijn allen ons vergapen aan al dat moois! F-modellen, boeken, ff wat drinken, etc. Dat is dus ook: samen beleven! :) .
BIJ SLECHT WEER VERPLAATSEN WE HET NAAR DE 30e November.
Ik gok erop ca. 20 - 25 members aanwezig te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten!
Voor Ferrari-rijders is deze meeting misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Heeft u niet zo veel tijd, u mag overal in het programma aansluiten of eerder weggaan! No probl!
Het begin en eind-adres is: Restaurant/Taverne PICASSO, Schoonzichtstraat 23-25, 9051 St-Denijs Westrem (Gent). Het is aan de grote parking bij de Carrefour. Het is slechts een paar honderd meter van de snelweg E40, afslag nr 14 St Denijs, richting Deinze. Zie ook hiernavolgende plattegrond.
Wagens kunnen veilig bij de stops staan. Er is parkeerwacht.
Laat graag even wat weten aan mij aub.
Het lijkt me enorm gezellig!!
nofear02
10-11-2008, 00:31
.
nofear02
10-11-2008, 00:48
Hoe leuk het was vorig jaar, kan je hier zien en lezen:
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=1159
Aanrijroute:
.
patrick1
10-11-2008, 09:41
ok Robert
eens dicht bij de deur ,ik zal zeker aanwezig zijn.
filiberke
10-11-2008, 10:24
I'll be there:D
Gilles027
10-11-2008, 18:13
Ik zal probeeren om daar te zijn, als het de 23ste is, ik ben in dat weekend in Belgie
Dik v Buren
10-11-2008, 19:51
Robert, als het mooi weer is , bij jou volgens mij altijd, wil ik ook wel naar Genk op 23-11 wil jij mij hiervan op de hoogte houden, b.v als het een andere datum wordt ? gr Dik
Johannus
10-11-2008, 20:03
Robert, als het mooi weer is , bij jou volgens mij altijd, wil ik ook wel naar Genk op 23-11 wil jij mij hiervan op de hoogte houden, b.v als het een andere datum wordt ? gr Dik
Zou ik niet doen, heb zelf ooit geprobeerd naar GenT te gaan toen we naar GenK moesten, werd mij ook afgeraden door Robert, dus dan zou ik gewoon naar GenT gaan, dan komt het wel goed ;) :D
Dik v Buren
10-11-2008, 20:17
sorry,ik ging tot 3 jaar geleden regelmatig naar Genk,mijn zoon heeft n.m.l 10 jaar gekart en had daar regelmatig test of wedstrijd dagen vandaar....... maar inderdaad Gent !!! ik heb menno ook gemaild of hij ook zin en tijd had om naar Gent!!! tekomen is n.m.l niet zover bij hem vandaan.gr Dik
nofear02
10-11-2008, 21:06
sorry,ik ging tot 3 jaar geleden regelmatig naar Genk,mijn zoon heeft n.m.l 10 jaar gekart en had daar regelmatig test of wedstrijd dagen vandaar....... maar inderdaad Gent !!! ik heb menno ook gemaild of hij ook zin en tijd had om naar Gent!!! tekomen is n.m.l niet zover bij hem vandaan.gr DikDik, geweldig dat je zin hebt om te komen, maar volgens mij staat er bovenaan deze draad ''van/voor de belgische members'' :). Ik wist niet dat jij de belgische nationaliteit hebt? :D ;). Wij hebben al zoveel meetings gehad, deze is echt voor de belgen onderling; dat moet ook een eigen groep worden; die elkaar leren kennen, elkaar weer zien, etc. Een invasie van nederlanders vind ik dan niet zo passend. Niettegenstaande dat ik voor de aardigheid van de mensen uit zeeland en rond antwerpen die wel ook uitgenodigd heb, want voor hen is GenT veel dichterbij dan driekwart deel van Nederland. Vandaar. :)
(GenK doen we volgend jaar misschien ook wel (weer). Zijn we dit jaar ook geweest).
Dik v Buren
11-11-2008, 18:25
jammer
goversenjos
11-11-2008, 21:32
ik zal er zijn
ferrari-fan
11-11-2008, 21:39
ik zal proberen ik heb robert al uitgelegd wat de omstandigheden zijn
hopelijk lukt het nog
filiberke
11-11-2008, 22:08
en waar blijven de eigenaars???:D:D
nofear02
12-11-2008, 01:30
en waar blijven de eigenaars???:D:D
Joris komt zeeer waarschijnlijk.
Danny ook als het de 23e is.
Enzo komt neem ik aan ook.
Jean-marc neem ik aan ook.
marc ook hoop ik.
filip hoop ik ook weer te zien.
etc.
geef ze tijd Filip. in dit jaargetijde belissen de mensen pas volgende week, als de weersvoorspellingen een beetje bekend worden.
filiberke
12-11-2008, 07:22
........
geef ze tijd Filip. in dit jaargetijde belissen de mensen pas volgende week, als de weersvoorspellingen een beetje bekend worden.
Ja weet ik wel, maar een F-chat meeting is toch iets om naar uit te kijken niet;), wie gaat er komen, welke/hoeveel F's zullen er zijn, welk weer zal het zijn..............
Ik kijk er naar uit!
550verde
12-11-2008, 11:12
Heb hem in potlood in de agenda gezet. Voor mensen uit Brabant/Zeeland toch maar een klein stukje rijden.....
Racing-Baker
12-11-2008, 11:49
uiteraard ben ik erbij!!
is eigenlijk maar een kwartiertje rijden :)
nofear02
12-11-2008, 17:37
Leuk Ivar! Dat zou prachtig zijn! Mooooie wagen heb je. Met belgisch kenteken! :). En t is helemaal niet ver rijden voor jou. Mij ken je al, en Enzo en Jean-Marc waren er ook 's middags in Houten, dus misschien heb je die ook al gezien. Als misschien Steven nou ook nog komt en Menno, die waren er ook.
En Enzo; goed zo man! Joris komt ook. Wordt leuk!
En de andere Enzo; dat zou ook errrg leuk zijn zeg; dan gaan we elkaar ook eens zien! toevallig net vanuit Italie in Belgie; mooi zo!
.
nofear02
12-11-2008, 17:45
Laten we toch alvast maar aan een lijstje beginnen dan, anders weten we t straks niet meer:
1. Robert - Nofear02 - Ferrari 328 GTS
2. Patrick - Patrick1
3. Filip - Filiberke
4. Eduard - Dutchie
5. Enzo - Gilles027
6. Jos - Goversenjos
7. Ritchie - Ferrari-fan ??
8. Joris - Jorisdekeyser - Ferrari 308 gtb
9. Danny - Dannyfer - Ferrari 355 gtb
10. Enzo - Racing-Baker - Ferrari 308 gtb
11. Ivar - Verde550 - Ferrari 550 Maranello
12. Chris - Beemer007 - zeer waarschijnlijk
13. Jean-Marc - Fer348 - Ferrari 348 gtb
14. Bert - Reiben
15. Jurgen - Mondialseeker (waarschijnlijk)
16. Johan - Swatje
17. Jan - Scuderia
18. Luc - LvG
en natuurlijk:
jan enzotje?
stef?
marc? (308gt4)
filip2? (430)
hans? (360)
menno? (348)
steven? (328)
etc
.
hi, Robert,
Je mag mij zeker verwachten, heb afgesproken met Jos om samen naar ginder te komen.
Tot gauw
groeten
nofear02
12-11-2008, 18:04
hi, Robert,
Je mag mij zeker verwachten, heb afgesproken met Jos om samen naar ginder te komen.
Tot gauw
groetenHey! dat is snel :)! Prachtig Jean-Marc. Gezellig. tot dan!
Racing-Baker
12-11-2008, 18:28
Robert, ik weet dat jij GTS hebt maar Joris en ik rijden met een GTB hoor :)
laten we hopen op goed weer hé op de 23ste, dan kan mijn naamgenoot uit Italie ook komen.
vorig jaar was echt super, ik wil het zeker niet missen!!
Gilles027
12-11-2008, 20:57
Leuk Ivar! Dat zou prachtig zijn! Mooooie wagen heb je. Met belgisch kenteken! :). En t is helemaal niet ver rijden voor jou. Mij ken je al, en Enzo en Jean-Marc waren er ook 's middags in Houten, dus misschien heb je die ook al gezien. Als misschien Steven nou ook nog komt en Menno, die waren er ook.
En Enzo; goed zo man! Joris komt ook. Wordt leuk!
En de andere Enzo; dat zou ook errrg leuk zijn zeg; dan gaan we elkaar ook eens zien! toevallig net vanuit Italie in Belgie; mooi zo!
.
Ik zal mijn best doen om daar te zijn, ik kom met mijn Cavallino, ik vertrek de 21ste en zou pas tegen de avond in Belgie zijn, maar ik heb in het weekend een verhuis van mijn dochter als werk, als ik mij vrij kan maken de zondag dan ben ik daar, om jullie te kennen, openlijk tot dan.
Racing Baker het zal een genoegen zijn mijn naamgenoot te kennen en na te praten over je werk
Mondialseeker
12-11-2008, 21:10
Laten we toch alvast maar aan een lijstje beginnen dan, anders weten we t straks niet meer:
en jurgen, hoe is t met jou? met revalideren?
.
... als de vrouw niet moet werken ben ik zeker van de partij.
Groeten
Jurgen
ferrari-fan
12-11-2008, 21:37
.Robert zet bij mij eens een dubbel vraagteken het hangt er vanaf hoe het met mijn grootvader stelt
.
Erikderaaf
12-11-2008, 21:43
Al gedaan Ritichie!
Ik kom ook! Robert als je me nog nodig hebt voor iets laat maar weten, heb vorige week nogal in nesten gezeten met mails dus heb niet alles kunnen lezen...
Greetz
Reiben
nofear02
12-11-2008, 22:31
Robert, ik weet dat jij GTS hebt maar Joris en ik rijden met een GTB hoor :)
laten we hopen op goed weer hé op de 23ste, dan kan mijn naamgenoot uit Italie ook komen.
vorig jaar was echt super, ik wil het zeker niet missen!!jaja, ik moest het nog nakijken, twijfelde al. Goed dat je er zin in hebt! ik ook!
Ik kom ook al mag het regen is toch maar een half uur voor mij.
nofear02
13-11-2008, 04:57
Zo dat gaat goed zeg, 16 man al. Enzo2: desnoods kom je iets later/ een halve dag.
Johan: goed zo.
scuderia
13-11-2008, 19:57
Luc (LVG) en Jan (Scuderia) zullen ook aanwezig zijn. Als het zo goed wordt als vorig jaar is dit een niet te missen evenement. Tot dan.
nofear02
13-11-2008, 21:24
Luc (LVG) en Jan (Scuderia) zullen ook aanwezig zijn. Als het zo goed wordt als vorig jaar is dit een niet te missen evenement. Tot dan.jaaaa; prachtig Luc en Jan; erg leuk! Zo krijgt de meeting al weer de ''harde kern'' van F-fans of F-chatters in Belgie! We hebben elkaar nou al een paar keer gezien overal, en dan is het toch extra leuk elkaar weer te zien op ons eigen evenementje. Lekker gezellig. Weer eens rustig de tijd om te babbelen/ bij te praten. Voor alle nieuwelingen; mannen/jongens; zorg dat je erbij komt, want zo'n meeting is hartstikke leuk en gezellig, en geeft je 'vrienden'. Samen je hobbie Ferrari beleven; prachtig! k zie er naar uit jullie weer te zien jan en luc!
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn want ik moet naar een verjaardagsfeestje van het lief van men ma. Ik vind het enorm spijtig want het is nu in belgië. Maar wie weet gebeurd er iets dat ik toch kan maar dat denk ik niet :( .
mvg enzotje
nofear02
14-11-2008, 20:57
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn want ik moet naar een verjaardagsfeestje van het lief van men ma. Ik vind het enorm spijtig want het is nu in belgië. Maar wie weet gebeurd er iets dat ik toch kan maar dat denk ik niet :(. mvg enzotjeJan, zijde gij nie goe of wa?? een verjaardag is toch niet nét de hele middag van half1 tot half6? dan ga je toch 's ochtends daar gebak eten, evt lunchen, en/of evt 's avonds daar dineren of een borrel halen maar toch niet de HELE middag daar binnen zitten, als er net DE F-Chat meeting is in Belgie?? Is F nou je hobbie of niet?? :) :D. Nou ik zou het wel weten; ik zou zeggen toedeloe, ik kom wel 's ochtends of 's avond of desnoods aan het eind van de middag maar ik ga NIET daar de hele middag zitten! kom aan zeg! :)
Gilles027
14-11-2008, 21:34
Zo dat gaat goed zeg, 16 man al. Enzo2: desnoods kom je iets later/ een halve dag.
Johan: goed zo.
Ik zal mijn best doen om daar te zijn in de namidag, maar hoe kan ik dan weten waar jullie net zijn, stuur mij je GSM nr in PM, zo dat ik je kan bellen als ik daar ben
nofear02
15-11-2008, 00:18
Ik zal mijn best doen om daar te zijn in de namidag, maar hoe kan ik dan weten waar jullie net zijn, stuur mij je GSM nr in PM, zo dat ik je kan bellen als ik daar benTuurlijk!~gaat iedereen krijgen Enzo. komt goed.
nofear02
15-11-2008, 00:51
Menno ("menno'') komt ook! vind ik errrg leuk! die heeft de smaak te pakken na Houten ;). Jean-marc is er ook met de 348, dus jullie hebben ongetwijfeld gespreksstof genoeg! Een andere zeeuw (Steven) wil ook wel, maar de 328 gaat in behandeling. Heel misschien dat de gele 308 deze week ingevoerd en goedgekeurd gaat worden en het kenteken op tijd binnen is, dan gaat ie daarmee! :)
MichaelT, hoe zit het met jou? :). Jij hoopte ook (weer) te komen geloof ik? Als jij nou eens een dvd meenam met je fantastische foto's van Mugello, dan neem ik mjin laptop mee, dan hebben we na de rit nog wat te bekijken wellicht? :)
.
nofear02
15-11-2008, 00:56
1. Robert - Nofear02 - Ferrari 328 GTS
2. Patrick - Patrick1
3. Filip - Filiberke
4. Eduard - Dutchie
5. Enzo - Gilles027
6. Jos - Goversenjos
7. Ritchie - Ferrari-fan ??
8. Joris - Jorisdekeyser - Ferrari 308 gtb
9. Danny - Dannyfer - Ferrari 355 gtb
10. Enzo - Racing-Baker - Ferrari 308 gtb
11. Ivar - Verde550 - Ferrari 550 Maranello
12. Chris - Beemer007
13. Jean-Marc - Fer348 - Ferrari 348 gtb
14. Bert - Reiben
15. Jurgen - Mondialseeker
16. Johan - Swatje
17. Jan - Scuderia
18. Luc - LvG
19. Menno - Menno - Ferrari 348 TS
20. Jo - joseverens
en natuurlijk:
stef?
marc? (308gt4)
filip2? (430)
hans? (360)
steven? (308) misschien!
.
filiberke
15-11-2008, 08:05
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn want ik moet naar een verjaardagsfeestje van het lief van men ma. Ik vind het enorm spijtig want het is nu in belgië. Maar wie weet gebeurd er iets dat ik toch kan maar dat denk ik niet :( .
mvg enzotje
Jan, jij moet er gewoon bij zijn, breng gewoon dat lief van je ma mee dan geef ik em een flyer, Robert neemt hem eens mee voor een ritje en huppakee; weer een lid erbij:D:D
MichaelT, hoe zit het met jou? :). Jij hoopte ook (weer) te komen geloof ik? Als jij nou eens een dvd meenam met je fantastische foto's van Mugello, dan neem ik mjin laptop mee, dan hebben we na de rit nog wat te bekijken wellicht? :)
Ben inderdaad weer van plan om ook te komen! :)
Zal zeker weer een DVD met foto's mee nemen van Mugello, hebben we inderdaad nog wat te bekijken achteraf.
nofear02
15-11-2008, 18:16
..., breng gewoon dat lief van je ma mee dan geef ik em een flyer, Robert neemt hem eens mee voor een ritje en huppakee; weer een lid erbij :D:DNee, zo werkt dat niet Filip ;). Mijn wagen is geen kermis-atractie natuurlijk hé! Mensen die geen member zijn van f-chat.eu zijn ook niet welkom. Ik organiseer niet dingen voor zomaar iedereen natuurlijk :).
Jan, jij moet er gewoon bij zijn, breng gewoon dat lief van je ma mee dan geef ik em een flyer, Robert neemt hem eens mee voor een ritje en huppakee; weer een lid erbij:D:D
Ik denk dat hij dan in zijn broek zou doen :D. Maar als het de 30e zou worden dan ben ik zeker van de partij. Maar de 23e kan ik echt niet omdat het al langer vast staat sorry.
@robert: Dat vind ik nouw zo leuk eraan ;) :D
filiberke
16-11-2008, 08:11
Nee, zo werkt dat niet Filip ;). Mijn wagen is geen kermis-atractie natuurlijk hé! Mensen die geen member zijn van f-chat.eu zijn ook niet welkom. Ik organiseer niet dingen voor zomaar iedereen natuurlijk :).
Oh ja, eerst lid maken en dan een ritje;)
Gilles027
16-11-2008, 14:24
Tuurlijk!~gaat iedereen krijgen Enzo. komt goed.
Als je het maar niet vergeet, want je vergeet wat regelmatig iets hahahaha denk er aan dat ik de vrijdag vertrek liefst voor donderdag
Jo (JoSeverens) komt ook
Greetz
Reiben
Voor een keer dat het in mn buurt is, is het juist het feestje voor de 1e verjaardag van m'n zoontje. Ik hoop dat ik eens met hem kan wegglippen (zou mooie foto's kunnen opleveren)
grts
Fré
nofear02
16-11-2008, 23:11
Voor een keer dat het in mn buurt is, is het juist het feestje voor de 1e verjaardag van m'n zoontje. Ik hoop dat ik eens met hem kan wegglippen (zou mooie foto's kunnen opleveren)
grts
FréHé Fre, dank voor je reactie. Leuk! Nou kan jouw zoontje van 1 kan zich zijn verjaardag toch niet meer herinneren later, dus je kan makkelijk wegglippen :). Sterker nog; moet ie 's middags niet nog ff slapen? kan je precies even komen kijken ;)!
ferrari-fan
17-11-2008, 13:12
robert schrap mij maar
grootvader is in kritieke toestand
filiberke
17-11-2008, 13:28
Sterkte Ritchie
nofear02
17-11-2008, 17:55
robert schrap mij maar
grootvader is in kritieke toestandoei dat is niet zo mooi van je opa Ritchie. niet bij ons volkomen logsich. sterkte!
robert schrap mij maar
Veel sterkte Ritchie
nofear02
18-11-2008, 09:46
nog meer slecht nieuws: de weersvoorspellingen zijn slecht; koud, 's ochtends vorst, regen, of nog erger: natte sneeuw. als dat waar is dan hele grote kans dat de meeting naar de 30e nov gaat. t moet wel leuk en veilig blijven natuurlijk.
.
Racing-Baker
18-11-2008, 12:31
robert schrap mij maar
da's minder! :(
nog meer slecht nieuws: de weersvoorspellingen zijn slecht; koud, 's ochtends vorst, regen, of nog erger: natte sneeuw. als dat waar is dan hele grote kans dat de meeting naar de 30e nov gaat. t moet wel leuk en veilig blijven natuurlijk.
.
het is nog geen zondag hé! nuja, liefst geen meeting is slecht weer ;)
Gilles027
18-11-2008, 12:42
.
alè weer een meeting dat ik niet kan mee maken, jammer had graag jullie ontmoet, maar hopenlijk neem ik de zon mee van uit Italie en laat het los zondag morgen, zo dat jullie toch kunnen komen
filiberke
18-11-2008, 14:32
Tenzij Robert de weergoden weeral kan overtuigen, maar ik betwijfel of hij in Belgie ook zoveel invloed heeft:D:D
filiberke
19-11-2008, 10:37
pff
nofear02
19-11-2008, 12:27
ja t ziet er erg slecht uit. niet alleen de zondag, maar gewoon de hele week. we zitten gewoon in een vet lage drukgebied, en dan blijft dat even zo. tenzij er ineens een spectaculaire verandering komt door een hoge drukgebied, denk ik dat het al 80% zeker is dat het naar de 30e zal gaan. ik ga ook geen risico's nemen met ja maar misschien is het per ongeluk toch droog, als alle weersverwachtingen slecht zijn. t moet wel leuk zijn. met kans op natte sneeuw; no way dat de wagen dan naar buiten komt!
Gilles027
20-11-2008, 00:56
ja t ziet er erg slecht uit. niet alleen de zondag, maar gewoon de hele week. we zitten gewoon in een vet lage drukgebied, en dan blijft dat even zo. tenzij er ineens een spectaculaire verandering komt door een hoge drukgebied, denk ik dat het al 80% zeker is dat het naar de 30e zal gaan. ik ga ook geen risico's nemen met ja maar misschien is het per ongeluk toch droog, als alle weersverwachtingen slecht zijn. t moet wel leuk zijn. met kans op natte sneeuw; no way dat de wagen dan naar buiten komt!
Het is bijna zo ver, morgen avond vertrek ik met mijn Cavallino richting Belgie, Genk niet GenT, ik zal je (Robert) de zondag morgen een SMS sturen of het door gaat, en anders, weer voor een anderen keer, maar als er eventueel Ferraristi zijn die dan toch gaan, had ik toch willen komen
nofear02
20-11-2008, 00:58
Het is bijna zo ver, morgen avond vertrek ik met mijn Cavallino richting Belgie, Genk niet GenT, ik zal je (Robert) de zondag morgen een SMS sturen of het door gaat, en anders, weer voor een anderen keer, maar als er eventueel Ferraristi zijn die dan toch gaan, had ik toch willen komenIk denk dat ik morgen-avond al beslis hoor Enzo. we moeten immers ook nog Picasso informeren en Eeckhout. Ik kan ze moeilijk zaterdag pas laten weten dat het verschoven wordt.
zou wel jammer zijn als het dit weekend niet doorgaat, zien we je wéér niet! :o
Gilles027
20-11-2008, 01:07
Ik denk dat ik morgen-avond al beslis hoor Enzo. we moeten immers ook nog Picasso informeren en Eeckhout. Ik kan ze moeilijk zaterdag pas laten weten dat het verschoven wordt.
zou wel jammer zijn als het dit weekend niet doorgaat, zien we je wéér niet! :o
Ja het zal jammer zijn jullie, weer niet te ontmoetten, ik neem wat spulletjes mee uit carbon, je weet wel wat..... zo maak ik iedereen wat niuewsgierig wat het is, als het toch door gaat dan ben ik daar
filiberke
20-11-2008, 13:34
zondag
nofear02
20-11-2008, 17:33
zondagja dat ziet er dramatisch uit Filip. Dus heren:
a.s zondag gaat niet door!
het gaat naar de 30e (hopenlijk).
mavanhaasteren
20-11-2008, 17:39
Lijkt wel of er een vloek op de Belgische meeting zit, want volgens mij is tot nog toe is bijna elke meeting in verzet naar een andere datum dan in eerste instantie.
ik zal oor de belgen duimen dat het de 30ste wel mooi weer is met veel zon :D
ja dat ziet er dramatisch uit Filip. Dus heren:
a.s zondag gaat niet door!
het gaat naar de 30e (hopenlijk).
Ja jammer maar ja de volgende keer beter he.
zeker jammer maar hopen op goed weer op de 30e
Mondialseeker
21-11-2008, 10:31
Heb net bericht gekregen van een eigenaar van een 360 modena, als het doorgaat op 30 november kan hij van de partij zijn.
Groeten
Jurgen
Racing-Baker
21-11-2008, 12:34
jammer dat het dit weekend niet doorgaat, ik keek er naar uit... :(
zo mislopen we mijn naamgenoot (aka Enzo2 :)) :(
Racing-Baker
21-11-2008, 12:35
oja,
is er iemand die de 30e zou komen uit vanuit Nederland?
iemand die 2 brede achterbanden voor mij zou kunnen meebrengen?
if so, gelieve mij een PM te sturen aub!
nofear02
21-11-2008, 12:48
oja,
is er iemand die de 30e zou komen uit vanuit Nederland?
iemand die 2 brede achterbanden voor mij zou kunnen meebrengen?
if so, gelieve mij een PM te sturen aub!in principe alleen ik Enzo. denk niet dat het in mijn F past. vanwaar moet het komen?
nofear02
21-11-2008, 12:50
Heb net bericht gekregen van een eigenaar van een 360 modena, als het doorgaat op 30 november kan hij van de partij zijn.
Groeten
Jurgenhey, dat is dan weer een voordeeltje! Joris kon dit weekend niet, maar waarschijnlijk volgende week wel. danny met de 355 net andersom, da's dan weer jammer. nou ja, we zien wel.
Racing-Baker
21-11-2008, 13:43
in principe alleen ik Enzo. denk niet dat het in mijn F past. vanwaar moet het komen?
enkel jij? dat zou nogal een onthoogeling zijn?!
er moeten toch nog members zijn denk ik die eens de grens willen oversteken??
(? Steven ?)
het zou evt kunnen passen in je 328 maar dan enkel als je komt zonder passagier?
de banden liggen ergens in Nederland en ik zou ze evt naar het adres laten versturen van iemand die zou naar de meeting komen...
nofear02
21-11-2008, 14:00
enkel jij? dat zou nogal een ontgoogeling zijn?!
er moeten toch nog members zijn denk ik die eens de grens willen oversteken??
(? Steven ?)
het zou evt kunnen passen in je 328 maar dan enkel als je komt zonder passagier?
de banden liggen ergens in Nederland en ik zou ze evt naar het adres laten versturen van iemand die zou naar de meeting komen...enzo, als je nou ff de hele draad gelezen had ;), de meeting is alleen voor belgen, + een paar mensen in zeeland hoor :). zie 2 blz terug :). enig idee of een 16" band in de bagageruimte past? wie weet wel. en laat ze anders versturen naar iemand die het dichtst bij gent woont. mtange bijv. die komt ook. of menno.
helaas Enzo,
de gele is afgekeurd (zie draadje elders) en was de 23st voor mij geen optie, de 30ste komt nu ook een weekje te vroeg..
mocht eea nog een week verschuiven dan kunnen we praten. Kunnen die banden trouwens niet achterin ( of eentje voorin) Ik kom ALTIJD met twee personen..
Enzo, als het de 30ste door gaat kom ik normaal gesproken ook en met een gewone auto waar wel twee banden in moeten passen..
Het zal dan alleen wel per post moeten komen.
Stuur anders maar even een pm. :)
Steven, ben je ook al aan de motor van de 328 begonnen dan?
Mondialseeker
23-11-2008, 15:29
toch een goede beslissing geweest
5 min geleden
nofear02
23-11-2008, 17:11
toch een goede beslissing geweest
5 min geledenlijkt me wel ja jurgen :). hier is t nog veel erger. in t oosten nóg erger. ze kunnen skieën en langlaufen in de ardennen geloof ik.
zeker een goede beslissing bij ons ligt het al een tijdje wit
Mrs.Spider
23-11-2008, 18:15
Wij komen net uit Belgie spiegel spiegel glad en zeker 8 cm sneeuw.
Normaal half uurtje rijden nu anderhalf uur niet normaal zo slecht.
Veel slippartijen gezien echt niet leuk.
wesleyruytrmn
23-11-2008, 18:20
Het is bij bij jouw wel meteen of heel lekker weer, of meteen prut weer hè Robert. Ik hoop voor jullie dat het volgende week in ieder geval droog is, en niet zo glad als nu. Levensgevaarlijk!
ferrari-fan
23-11-2008, 19:57
bij ons in belgie ongeveer 15cm sneeuw :s
nofear02
23-11-2008, 20:05
Wij komen net uit Belgie spiegel spiegel glad en zeker 8 cm sneeuw.
Normaal half uurtje rijden nu anderhalf uur niet normaal zo slecht.
Veel slippartijen gezien echt niet leuk.woow! da's niet niks! en dan te bedenken dat ze eerst natte sneeuw hadden voorspeld. nu dus gewoon echt sneeuw. natuurlijk komt er dan geen f buiten! geen sprake van! we doen t alleen met normaal tot goed weer. dat is ook de kracht van op internet te zitten; je kan het zó afblazen of uitstellen met elkaar. prima!
Mondialseeker
25-11-2008, 10:50
Nog wat vroeg, maar voor zondag as:
Brussel zondag 30/11/2008
min 3°C | max 8°C | 47% Regen
windsnelheid
18 km/u
windrichting
Z
aantal uren zon
0 u
ga deze week effe langs bij de 360 modena, eigenaar was wel enthousiast om mee te rijden. Zal hem overtuigen hier lid te worden. (als hij dit stiekem nog niet heeft gedaan)
Jurgen
mavanhaasteren
25-11-2008, 10:57
zo ziet het plaatje er uit, droog maar wel bewolkt
filiberke
26-11-2008, 09:17
het weer voor zondag (voorlopig)
Racing-Baker
26-11-2008, 13:14
ziet er goed uit, laten we hopen...
kan Michael dan mijn sloffen meebrengen ;) :)
Gilles027
26-11-2008, 13:59
jammer dat het dit weekend niet doorgaat, ik keek er naar uit... :(
zo mislopen we mijn naamgenoot (aka Enzo2 :)) :(
dag jongens, ik ben er weer op de f-chat, ja ik vond het ook jammer dat het niet door ging, maar ja het zal voor een andere keer zijn, wand zondag ben ik onderweg naar huis S.benedetto del tronto, wel stop ik even in Erba cort aan de Como meer, dar is een meeting van de Nuova 500, dus daar ga ik er wel naar toe.
Enzo naam genoot jammer om geen kennismaking te hebben gehad
davidoff
26-11-2008, 22:07
ik kom zondag :) m'n 1e meeting :)
Ik kom ook en breng dat schaalmodel mee de de koop staat op de fchat voor de liefhebbers
Racing-Baker
27-11-2008, 11:30
verdorie, hoor ik daarnet op de radio dat het vanaf zondag gaat beginnen regenen... :(
Racing-Baker
27-11-2008, 11:32
Enzo naam genoot jammer om geen kennismaking te hebben gehad
yes indeed!
wou je graag inviteren om mee te rijden tot bij mij thuis om mijn project te "keuren", maar helaas! zal voor een andere keer zijn dan.
verdorie, hoor ik daarnet op de radio dat het vanaf zondag gaat beginnen regenen... :(
Dat zal toch niet, zit ik hier straks met twee bandjes opgescheept..! ;):D
filiberke
27-11-2008, 13:23
:(
mavanhaasteren
27-11-2008, 13:26
Dat zal toch niet, zit ik hier straks met twee bandjes opgescheept..! ;):D
passen zeker niet onder jouw bolide he :D:D
dat ziet er niet goed uit jammer :(
ben vandaag toevallig naar Gent gereden, ook met regen maar geen probleem. De verf zit er nog op!!!! Hij is wel een beetje vuil maar dit is ook een voordeel. Moet ik hem voor zondag niet wassen. Tot zondag allemaal :)
niet lullig bedoeld of zo maar een weekje uitstel zou mij goed uitkomen...
Dan kan ik namelijk WEL!
Maar goed, ik snap dat het voor de organisatie natuurlijk klote is dus ik zal duimen voor jullie dat het goed weer wordt/blijft.
veel plezier in ieder geval allen.
nofear02
28-11-2008, 01:38
verdorie, hoor ik daarnet op de radio dat het vanaf zondag gaat beginnen regenen... :(Erger nog, er kan wederom winterse neerslag vallen :(. En dat is sowieso al totaal niks om dan met een F op pad te gaan: niet leuk, niet prettig, gevaarlijk (en dat doe ik geen enkele F aan, zeker de mijne niet) en.... gaan ze pekel strooien: de pest voor de wagen. En een absolute dooddoener voor een meeting met dure exoten, wat mij betreft. Bovendien is het met 4 graden boven 0 nou toch ook al niet echt jé van het. Ik kom er 160 km voor rijden, met open dak, om dan daarna gezellig op een parkeerplaats te gaan staan, mwoah, ik moet er ook nog een beetje aardigheid in hebben. En voor hetzelfde geld is het de week daarna, of van mijn part op 13 dec ineens 10 a 12 graden met een flauw zonnetje. De winters worden steeds gekker. En we zitten op internet mannen, we kunnen snel schakelen/beslissen. En ik vind dat we dat voordeel moeten gebruiken. Ik heb geen zin om te gokken ''dat het misschien toch nog wel ineens meevalt'' als de weersvoorspellingen slecht zijn. Bovendien zijn die wagens geen dinkytoys. k vind het vervelend voor Eeckhout en Picasso, maar met dergelijke vooruitzichten; ik vind het niks. Zondag 7 december, niemand last van Sinterklaas? of dat ie verwacht mee in de zak genomen te zijn terug naar spanje? wat mij betreft is dan de 7e ook een optie. Grote kans dat Steven dan ook kan (de gele 308 gaat vrijwel zeker goedgekeurd worden vandaag?).
niet lullig bedoeld of zo maar een weekje uitstel zou mij goed uitkomen... Dan kan ik namelijk WEL! .(en das helemaal niet lullig van je Steven; je enthousiasme en verlangen mee te kunnen doen is juist fijn!). en zoals gezegd, voor hetzelfde geld is het de 7e of de 13e +10 graden en helemaal droog. dat lijkt me veel prettiger.
vandaag beslis ik in de morgen nadat de nieuwste weersvooruitzichten bekend zijn.
alle anderen kunnen evt ook gewoon de 7e of de 13e? dan schuiven we t gewoon nog verder op.
.
davidoff
28-11-2008, 11:07
arghh, spijtig! zal eens kijken of ik volgende week kan.. maar daar vrees ik eigenlijk voor :s
filiberke
28-11-2008, 11:13
ik vrees ervoor
je hebt gelijk robert. Voor mij maakt het niet uit welke zondag. 1 nadeel, nu ben ik wel verplicht om hem te wassen:) Ik hoor het wel wanneer het is
davidoff
28-11-2008, 11:25
net ff opgezocht en de volgende weken kan ik me niet vrijmaken :(
spijtig, maar ik begrijp jullie volledig om de meeting de verschuiven!
Moest ik een F in mijn bezit hebben zou ik ook niet graag in de sneeuw rondrijden ofzo..
Ik kijk al uit naar de lente, warm en droog weer, en de volgende meeting!
ps: robert, nogeens bedankt voor het voorstel!
nofear02
28-11-2008, 12:49
zojuist gekeken en er staat zo'n tekentje van kans op natte sneeuw. dat vind ik al niks om in te rijden en/of in te gaan staan. tel daar bij op dat ze kunnen gaan strooien pekel. dit moeten we gewoon niet doen, hoe graag we ook willen. beter de rust bewaren en gewoon wachte toch het een keer aardig weer is. veel kouder dan 4 graden overdag kan toch ook al niet. zie:
.
jammer maar ik versta je beslissing, voor tzelfste geld is het zoals vlede week dat de sneeuw blijft liggen en de rest in dan duidelijk e fille,gevaarlijk,...
Vervelend, zit ik nog een week met die banden opgescheept! ;)
Gisteravond kwam me vader al vragen of ik de geur van rubber al geroken had in de kamer waar de banden op dit moment liggen... :D Ruikt niet verkeerd hoor.. :)
Jammer dat het niet door gaat, maar met deze vooruitzichten is dat natuurlijk vragen om problemen. Hopelijk dat het volgend weekend wat beter is!
Ja ik vind het een wijze beslissing Robert. Vorig week ging het ook niet veel sneeuwen en in 5 minuten lag het helemaal wit. Hier in Kortrijk
He, dat is minder zeg, uitgerekend dit weekend sneeuw. Dat verzin je toch niet. Ik hoop dat jullie weer snel een nieuwe datum kunnen prikken voor een nieuwe meeting. Dat wordt vast weer een enorm succes gezien de foto's van de vorige keer. Alvast heel veel plezier voor iedereen die er de volgende keer weer bij is. Maar wel heel jammer voor iedereen die zich had verheugd op dit weekend. Maar pekel en Ferrari's, nee dan is uitstellen beter.
nofear02
29-11-2008, 21:45
Ja er schijnt morgen echt weer grote kans te zijn op sneeuw! 2x achterelkaar sneeuw, op een zondag, en dan ook alleen maar de zondag, en de rest van de week niet, eind november, hoe krijg ik het voor elkaar?? :confused:. tsja, ik had al tegen mensen gezegd; mijn 'geluk' is op voor dit jaar. Na zoveel waanzinnig vaak mooi weer dit jaar. Maar we hebben 1 geluk; we zitten op een website, we zijn digitaal, we stellen het gewoon uit, totdat het wél droog is. Moet lukken! :)
.
davidoff
30-11-2008, 00:19
ik weet niet of de meeting uitgesteld zal worden of afgelast zal worden.
Maar ik zag net op TV dat voor volgende week lichtbewolkt en 3-7 graden voorspeld word.
Spijtig genoeg kan ik niet dan :(
Racing-Baker
02-12-2008, 12:39
Vervelend, zit ik nog een week met die banden opgescheept! ;)
Gisteravond kwam me vader al vragen of ik de geur van rubber al geroken had in de kamer waar de banden op dit moment liggen... :D Ruikt niet verkeerd hoor.. :)
lol !
het is maar voor 1 keertje hoor :) ;)
of toch 1 keer met de keer :D
eigenlijk ga ik deze zondag naar de Essen Motor Show dus hoop ik ten zeerste eigenlijk dat de meeting nog een weekje wordt uitgestelt. en zopas gehoord dat ze voor zondag eigenlijk regen voorspellen...
filiberke
03-12-2008, 13:31
de (voorlopige) weersvoorspelling voor zondag
dat ziet er goed uit. Ik hoop dat het deze keer door gaat
zondag zal allesinds de mooiste dag worden van de week :D dus blijven duimen he :)
filiberke
04-12-2008, 13:45
zondag droog met brede opklaringen
nofear02
04-12-2008, 14:13
weer gent zon en ma:
.
nofear02
04-12-2008, 14:20
weer gent zon en ma:.2 stabiele dagen dus!; rustig weer, niet ál te koud en geen neerslag voor 2 dagen; dát is wat we zoeken! (zaterdag alleen nog regen in de ochtend, 's middags wellicht een enkel buitje, daarna droog, dus zondagmiddag van 13-17 zal best droog zijn, in zuidnederland voorspellen ze ook droog, dus een groot gebied is gewoon droog)
Nou hebben we t volgende probleem :( : Eeckhout kan net niet! pfff. verdorie. en kan Enzo ook niet a.s zondag omdat ie naar Essen gaat?
Wat doen we dan nou? wel de meeting en dan maar geen Eeckhout? samenkomen, ff bij monza naar binnen kijken, en een leuk stukje rijden met zijn allen en na afloop nog wat drinken en foto's bekijken? evt in de plaats van eeckhout een plekje voor een foto-shoot organiseren? in een park of bij een kasteel bijv? als extra stoppuntje? filip heeft daar een diee voor.
de weersverwachting voor de week erna is ook wel droog, maar weer koud, met kans op vorst. met vorst wordt er niet gereden; teveel kans op pekel. skippen we dus déze datum (dan al voor de 3e keer :( ) dan heb je nog maar 1 kans; en als de 13e niet doorgaat, dan komt er niks meer van dit jaar. :(
zeg het maar jongens: wel of niet doen?
Erg jammer dat Eeckhout niet kan. Maar nu geven ze eens redelijk weer af, is dat zonde om het niet door te laten gaan. Dus wat mij betreft gewoon door laten gaan!
Enzo moet wel komen, anders gaat de 308 nooit de openbare weg op kunnen.. ;)
Joris De Keyser
04-12-2008, 15:25
ik kan zondag ook helaas niet komen
familieverplichtingen met sinterklaas in nederland
Sorry Robert,
Kan helaas ook niet komen Zondag, wordt morgen geopereerd, dus Zondag zowel ik als het paardje buiten strijd.
Alvast veel plezier en wees voorzichtig
groeten
filiberke
05-12-2008, 10:57
Zondag is het vrijwel droog met brede opklaringen in het westen en het centrum, meer bewolking in het zuidoosten.
nofear02
05-12-2008, 11:42
ik kan zondag ook helaas niet komen
familieverplichtingen met sinterklaas in nederlandoei dat is jammer, daar was ik al bang voor; dat door de sint er mensen niet zouden kunnen. Ook verschrikkelijk jammer dat Jean-marc niet kan. Ook van de anderen hoor ik niet veel. Eigenlijk is het gewoon veel te laat in het seizoen, en 2x uitstel is ook niet bevorderlijk. Eeckhout kan ook al niet. En dat net als het weer prima wordt! kijk maar:
.
nofear02
05-12-2008, 11:51
9 graden en zon; dat is natuurlijk prima. Dus als Enzo kán, en Steven en Menno hebben zin, ik wil ook wel. Misschien komt ene Filip met zijn 430, en neemt Jurgen iemand mee met een 360. wellicht dat er nog iemand komt opdagen als ik het definitief rond ga mailen? Kan Danny nog? Of Marc. Ivar? Alexander; het wordt mooi weer jongen :)! Dan is de kans groot dat we tussen de 6 en 8 wagens hebben. De week erna schijnt het licht te gaan vriezen 's nachts. Dus dan is de kans groot dat het ook niks wordt.
En al hebben we maar 5 wagens. Ik zou het leuk vinden weer een paar mensen te zien. Gewoon gezellig wat eten en drinken en een stukkie rijden met elkaar. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Zeg het maar mannen.
nofear02
05-12-2008, 11:57
wat zou het zijn dan ?:
- robert - 328
- steven - 308
- menno - 348
- enzo? - 308
- michaelT
- filip
- bert?
- jan
- jurgen
- + kennis 360?
- jan en luc?
- danny? 355
- marc? 308 gt4
- Alexander? 328
- ivar - 550?
- filip - 430?
- johan
- eduard
- patrick
- frederic?
- jos?
- dave?? definitief niet?? je mist wel wat joh ;)
misschien onno+jolanda tijd/zin met evt ad? zou 355 + tes zijn
rijden met zonnig weer is altijd aantrekkelijk! ik vind dat altijd uitnodigend!
.
patrick1
05-12-2008, 12:09
He' Rorbert je ben mij nog vergeten.
nofear02
05-12-2008, 12:17
He' Rorbert je ben mij nog vergeten.nee, ik bedoelde jou patrick :), maar haalde iets door elkaar. k heb het veranderd.
als het weer zo blijft ben ik er zeker.
update:
net nog even contact gehad met onno & jolanda.(355)
voor hen geldt hetzelfde, idem voor Ad W met de TR
Zeeland komt dus, met Menno (348) ook erbij, zowat 100%
vlgs de weersverwachting lijkt mn zondag toch een mooie dag te worden. Kon wel eens de laatste zijn dit jaar....
Mondialseeker
05-12-2008, 13:04
als het weer zo blijft ben ik er zeker
ik ook
Groeten
Jurgen
nofear02
05-12-2008, 13:25
als het weer zo blijft ben ik er zeker.
update:
net nog even contact gehad met onno & jolanda.(355)
voor hen geldt hetzelfde, idem voor Ad W met de TR
Zeeland komt dus, met Menno (348) ook erbij, zowat 100%
vlgs de weersverwachting lijkt mn zondag toch een mooie dag te worden. Kon wel eens de laatste zijn dit jaar....mijn idee Steven. het weer schijnt écht goed te worden zelfs:
totaal geen neerslag; en zelfs aardig wat zon?! met 9 graden! dat moet je dan gewoon pakken en niet de goden verzoeken en het nóg een week opschuiven. met zon rijden; heerlijk! we kunnen een fotoshootje doen bij een of ander mooi kasteel dat daar staat. En heeeel misschien mogen we inderdaad bij Enzo zijn projektje kijken op het eind van de middag, nou, ik vind dat allemaal dan al meer dan prima, en als dan onno/jolanda en ad ook nog komen dan vind ik het helemaaaaal geweldig en gezellig! ik stem vóór! :)
.
niet stemmen, de knoop doorhakken! :);)
nofear02
05-12-2008, 13:44
niet stemmen, de knoop doorhakken! :);)ja weet ik, maar ik kan niet beslissen dat we gewoon straks op de stoep staan bij Enzo hé ;). Wij zijn hier weer vrij 'nederlands' in => = erg 'direkt' :D ;).
davidoff
05-12-2008, 13:45
ik kan niet zondag :( spijtig
ja weet ik, maar ik kan niet beslissen dat we gewoon straks op de stoep staan bij Enzo hé ;). Wij zijn hier weer vrij 'nederlands' in => = erg 'direkt' :D ;).
Dan hakken we dat muurtje er toch gewoon weer uit als hij niet thuis is??
Kunnen we tenminste de 308 even van dichtbij bekijken en de banden daar achterlaten.. ;)
ja weet ik, maar ik kan niet beslissen dat we gewoon straks op de stoep staan bij Enzo hé ;). Wij zijn hier weer vrij 'nederlands' in => = erg 'direkt' :D ;).
maak jij je nu zorgen om bij iemand op de stoep te staan die zijn "stoep" heeft doorgetrokken tot in de woonkamer :):):):):):):):):)
Of misschien juist daarom ;););)
nofear02
05-12-2008, 14:10
maak jij je nu zorgen om bij iemand op de stoep te staan die zijn "stoep" heeft doorgetrokken tot in de woonkamer :):):)
Of misschien juist daarom ;):D. precies!
nee ik maak me zorgen om zijn andere/verdere buren, voor zover die er nog over zijn.... :D.
komt er zo'n ascociaal zootje F-rijders aan :).
maar zonder dollen, áls het kan, dan is dat pas aan het eind van de meeting. eerst picasso, dan naar Monza, even naar binnen gluren, dan een stukkie rijden, dan naar het kasteel ooidonck, en dan, voor de mensen die echt geïnteresseerd zijn EN zich netjes zullen gedragen ( ;)) (jij valt dus meteen al af Steven... ;) :p :p) EN nog tijd over hebben, misschien even naar Enzo, en dan wellicht nog naar Picasso terug.
ps; klinkt wel gaaf voor een F-meeting: ''we gaan ook nog even naar Enzo" ;).
maak er desnoods een soort audiëntie van :).
Mrs.Spider
05-12-2008, 14:44
Peter G als jij ook zin in zondag hebt hoor ik het wel verzamelen bij ons in de Groe;)
Laat jij het dan even aan ons weten.
Zou fijn zijn als ik weet hoeveel mensen er komen:)
nofear02
05-12-2008, 14:57
Peter G als jij ook zin in zondag hebt hoor ik het wel verzamelen bij ons in de Groe;)
Laat jij het dan even aan ons weten.
Zou fijn zijn als ik weet hoeveel mensen er komen:)Samen aanrijden; altijd leuk! Prima Jolanda! Zou leuk zijn elkaar allemaal nog een keer te zien dit jaar.
mavanhaasteren
05-12-2008, 15:21
het is jammer dat het een meeting voor de belgen is want het klinkt allemaal heel leuk om mee te maken.
mannen en dames, veel plezier het weekend en maak maar veel foto's ;)
ik ben er zeker bij. misschien kunnen we ergens afspreken in de buurt van terneuzen. De meeste moeten toch door de tunnel.
of ik kan eerst even naar steven rijden. rij ik nog 2 keer door de tunnel maar dat is meer in eigenbelang. Laten we zeggen een sound-check
Robert, waarom rijdt je ook niet even door de Westerscheldetunnel??
Zes kilometer tunnel, daar kan je toch geen nee tegen zeggen?
En al helemaal niet als er voor je een TR rijdt en naast je een gele 308 GTS! :)
nofear02
05-12-2008, 18:01
En al helemaal niet als er voor je een TR rijdt en naast je een gele 308 GTS! :)
nou dacht je dat ik de gewone E19 rondweg nam van antwerpen dan?? wat dacht je van 3 stukken liefkenshoektunnel? :D. daar rij ik speciaal ff voor om :D.
Mrs.Spider
05-12-2008, 18:51
Robert 11 uur in Groede dan heb je een echte tunnel gehad:D
Vertrek is vanaf Groede hoor het wel.
Volgens mij is er trajectcontrole in de Westerscheldetunnel....
Klopt inderdaad, maar dat schijnt alleen het eerste gedeelte te zijn tot bordje 13...
Zowel heen als terug. Maar breng de bekeuring niet naar mij als het niet zo is... ;)
Racing-Baker
05-12-2008, 19:41
ok, ik heb het hier al zo een beetje begrepen!!
ik kies voor de F-chat meeting ipv Essen Motor Show...
wat ik allemaal niet moet opofferen voor jullie :)
na overleg met Robert hebben we afgesproken dat de mensen die geïntresseert zijn even mee tot bij mij thuis mogen komen, als ze dat willen.
dan bezoeken we 2 garage's; "Monza" en "Enzo" :)
zo, nu krijgen jullie toch je zin ;)
had ook niet veel keuze, ik zat zo een beetje "in de tang", de Michael T#nge beter gezegd :D
jij hebt mijn achterste rubbers hé... !!!!! niet vergeten mee te brengen :)
nofear02
05-12-2008, 19:56
Robert 11 uur in Groede dan heb je een echte tunnel gehad:D
Vertrek is vanaf Groede hoor het wel.
ok, ik heb het hier al zo een beetje begrepen!!
ik kies voor de F-chat meeting ipv Essen Motor Show...
wat ik allemaal niet moet opofferen voor jullie :)
na overleg met Robert hebben we afgesproken dat de mensen die geïntresseerd zijn even mee tot bij mij thuis mogen komen, als ze dat willen.
dan bezoeken we 2 garage's; "Monza" en "Enzo" :)
zo, nu krijgen jullie toch je zin ;)
had ook niet veel keuze, ik zat zo een beetje "in de tang", de Michael T#nge beter gezegd :D
jij hebt mijn achterste rubbers hé... !!!!! niet vergeten mee te brengen :)
JAAAAA! Dát is eventjes GOED nieuws!! Geweldig Enzo. Een prachtig alternatief voor Eeckhout! Wat zeg ik?: misschien nog wel beter! Zou het dolgraag zien en ben stiknieuwsgierig naar je Gr 4 projekt. Met dank aan Steven! hartstikke tof man. Essen is toch veel te ver weg joh, da's niks. Tezamen met een bezoekje aan Kasteel Ooidonk voor een FOTO-SHOOT is dit een prachtig programma! dan wordt het zo:
nofear02
05-12-2008, 19:56
belgische members MEETING:
" F-C H A T.eu - B E L G I E "
op
zondag 7 dec 2008
in St-Denijs-Westrem e.o
te GENT.
KOM EENS KIJKEN!
Tussen: 12.30u en 17.00u
Nu er in belgie ook al aardig wat f-chatters zijn, lijkt me het nuttig en leuk, dat de belgen ook eens kennis maken met elkaar om de onderlinge band wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. En F-rijders mogen eventueel ook alleen even 'langskomen' als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval ook eens even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. Het gaat in ieder geval heel gezellig worden!:
PROGRAMMA:
- 12.30u VERZAMELEN - bij Picasso gezellig bij elkaar samenkomen, op de parking of binnen kennismaken, evt wat drinken, zien we eindelijk de gezichten van de usernames
- 13.00u LUNCH - even iets met elkaar eten. We hebben een standaard-lunch geregeld: iets zoals soep met allerlei broodjes, clubsandwiches, drinken. Gezellig aan gereserveerde tafels met elkaar.
- 13.45 start FERRARI-RITJE - we hebben een leuk rondje uitgestippeld, met zo min mogelijk stoplichten, de gewone auto's rijden ook mee, met om:
- 14.00 MONZA - het is natuurlijk gesloten op zondag, maar het is toch leuk met zijn allen even door de ruiten naar binnen te gluren. Er staan altijd mooie dingen!
- 14.15 verder rijden - we rijden met zijn allen een leuke route van een km of 40. Uiteraard een rustige stille route met wat bochtjes, maar ook een stuk snelweg :). We komen dan terecht bij:
- 14.45 KASTEEL OOIDONK - Fotoshoot ! - het kasteel is dicht, maar de tuinen zijn open. We stellen ons even op om een paar mooie foto's te maken.
- 15.15 verder nog een heel klein stukje rijden op weg naar
- 15.30 ENZO'S 308 Gr4 PROJEKT - we mogen even bij Enzo kijken hoever zijn projekt is! Enorm interessant!
- 16.15u EINDE
KOSTEN : 15 euro pp, all in!
Ik gok erop ca. 20 members aanwezig te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten!
Voor Ferrari-rijders is deze meeting misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Heeft u niet zo veel tijd, u mag overal in het programma aansluiten of eerder weggaan! No probl!
Het begin-adres is: Restaurant/Taverne PICASSO, Schoonzichtstraat 23-25, 9051 St-Denijs Westrem (Gent). Het is aan de grote parking bij de Carrefour. Het is slechts een paar honderd meter van de snelweg E40, afslag nr 14 St Denijs, richting Deinze. Zie ook hiernavolgende plattegrond.
Wagens kunnen veilig bij de stops staan. Er is parkeerwacht.
Laat graag even wat weten aan mij aub.
Het lijkt me enorm gezellig!!
.
nofear02
05-12-2008, 19:58
Dit ga ik zeer serieus overwegen Jolanda! Als ik tijdig weg kan, dan kom ik! Ik laat het je nog weten.
ziet er allemaal zeer tof uit ik zal er zeker zijn. Wordt weer een leuke boel :D.
Mrs.Spider
05-12-2008, 21:23
Wij komen tot nu toe met ;););););) wacht nog op bericht van ;);).
Tot zondag
niet de hele tunnel...
davidoff
06-12-2008, 00:34
ziet er allemaal tof uit jongens!
erg spijtig dat ik niet kan.. ik wacht nog steeds om me voor de 1e keer irl te kunnen voorstellen! Maar de Ferrari-microbe zal niet zo snel weg gaan, dus jullie kunnen me nog zeker verwachten op een volgende meeting!
Veel plezier zondag, ik kijk al uit naar de foto's!
met hoeveel zijn we al in het totaal hoe meer zielen hoe meer vreugde ;) :D
Ik kom ook en voor de liefhebbers van schaalmodellen op 1/43 wil ik even nog vlug contact opnemen met J. Derouck uit Gavere, als er nog eventueel tijd over is om een bezoekje te brengen. Heeft ook altijd iets nieuws
nofear02
06-12-2008, 13:52
Heren en dames, hoe mooi wilden jullie het weer hebben?? :D :D
.
nofear02
06-12-2008, 13:58
- 14.45 KASTEEL OOIDONK - Fotoshoot ! - het kasteel is dicht, maar de tuinen zijn open. . .
Maar we zijn er nog niet, we hebben nog meer goed nieuws... :)
Filip/Filiberke's krachten, in combinatie met F-Chat.eu en het woord ''Ferrari's'' reiken blijkbaar heeeeel ver :), want we krijgen deze mail terug van de graaf himself ! (échte eigenaar en bewoner ervan!):
Geachte,
Het is mogelijk even tot aan het kasteel te rijden met uw wagens om er een foto te nemen. Niet in de tuinen rijden aub.
Het is vanzelfsprekend dat er geen commerciële doeleinden zijn.
De toegangsprijs bedraagt 2,50 euro per wagen en 1 euro per persoon.
Gelieve u te melden bij de concierge aan het ingangshek aub.
Met oprechte groeten.
Graaf t'Kint de Roodenbeke.
:D
nofear02
06-12-2008, 14:01
Woooow, er gaan hier voor F-Chat en zijn Ferrari's deuren en mogelijkheden open die we nog niet kenden! Dit gaat niet om zomaar iets, het kasteel is niet de minste in België :) :
.
nofear02
06-12-2008, 14:06
De website ervan: http://www.ooidonk.be/raamwerk.htm
.
nofear02
06-12-2008, 14:08
Wij komen tot nu toe met ;););););) wacht nog op bericht van ;);).
Tot zondagSpannend Jolanda! :)
Woooow, er gaan hier voor F-Chat en zijn Ferrari's deuren en mogelijkheden open die we nog niet kenden! Dit gaat niet om zomaar iets, het kasteel is niet de minste in België :) :
.
Robert;
Ooidonk is een van de pareltjes in de geschiedenis van de Belgische kastelen.
davidoff
06-12-2008, 16:28
prachtige locatie! ik kijk al uit naar de foto's!!
Spijtig, maar wegens familiale verplichtingen zal ik er ditmaal niet bij kunnen zijn. Ook Jan (scuderia) zal er niet van kunnen genieten.
Jammer, want we keken er echt naar uit na de geweldige ervaring van vorig jaar.
Alvast veel plezier morgen en tot de volgende meeting.
Luc
nofear02
06-12-2008, 19:57
Spijtig, maar wegens familiale verplichtingen zal ik er ditmaal niet bij kunnen zijn. Ook Jan (scuderia) zal er niet van kunnen genieten.
Jammer, want we keken er echt naar uit na de geweldige ervaring van vorig jaar.
Alvast veel plezier morgen en tot de volgende meeting.
LucHeel jammer luc en jan. volgend jaar beter. tsja, het weer heeft ons nogal parten gespeeld. niks aan te doen. tot de volgende keer.
let maar op!
allemaal tot morgen
Gilles027
06-12-2008, 21:46
Dat morgen een fijne dag word voor jullie alle maal, jammer dat ik er weer niet bij ben, maar we spreken af voor volgende jaar hier in San Benedetto del Tronto, dan ben ik er wel bij hahahaha
nofear02
07-12-2008, 10:36
t is hier prachtig mooi weer! :D:D.
strak blauw. heerlijk!
jolanda & onno; ik red het helaas niet eerst nog naar Groede te komen, maar eerst nog wat dingen doen. tot zo!
Hier precies hetzelfde. Strak blauwe lucht en lekker zonnig!
Tot straks! :)
Mrs.Spider
07-12-2008, 10:58
Koffie Staat Klaar.
patrick1
07-12-2008, 11:18
Ongeving Gent zeer mooi weer,blauwe hemel en veel zon.
davidoff
07-12-2008, 11:58
in antwerpen ook mooi blauw weer en veeeel zon!!
have fun today!
nofear02
07-12-2008, 11:59
hier ook nog steeds prachtig. tijd om te vertrekken. 1,5 uur rijden. tot zo!
Mrs.Spider
07-12-2008, 20:18
Geweldig weer nieuwe liefhebbers leren kennen heel leuk.
Robert het was weer goed geregeld lekker eten leuke rit gewoon helemaal top.
Enkele foto's van de geslaagde dag.
Mrs.Spider
07-12-2008, 20:22
Fotograaf Michael.foto 1
Marlies lachen foto2
POLITIE??? foto3
Mariet foto4
Doet hij het wel of niet?? foto5
Mrs.Spider
07-12-2008, 20:25
2 Kerstmannen.foto6
Kasteel foto7
Kasteel foto8
Marlies zonder kachelpijp foto9
Heel de bups.foto10
Mrs.Spider
07-12-2008, 20:28
Nee he alweer.foto11
Wowwwwwww foto 12
Enzo van achteren. foto 13
Kont van?????? foto14
Mrs.Spider
07-12-2008, 20:31
Ferrari binnen??? foto 15
Snap er niets van maar echt waar. foto 16
Ja jullie zien het goeg gewoon in huiskamer. foto 17
Bakker moeder en vader van Enzo harstikke bedankt het was heerlijk. foto18
mavanhaasteren
07-12-2008, 20:35
zo te zien was het een geslaagde dag met zijn alle, alleen voor een Belgische meeting zijn er wel veel Hollandse wagens :D:D
.
Gilles027
07-12-2008, 21:27
Zo te zien op de foto was er niet veel zon geweest, maar wel tipische Belgische weer REGEN
Enzo, je heb de 308 wel mooi gepoetst
Meer foto's graag
Mrs.Spider
07-12-2008, 21:47
Zo te zien op de foto was er niet veel zon geweest, maar wel tipische Belgische weer REGEN
Enzo, je heb de 308 wel mooi gepoetst
Meer foto's graag
GEEN REGEN GEEN DRUPPEL.
Mrs.Spider
07-12-2008, 21:49
zo te zien was het een geslaagde dag met zijn alle, alleen voor een Belgische meeting zijn er wel veel Hollandse wagens :D:D
.
Ja goed gezien 5 tegen 2 nee bedoel 5 tegen 3 leuk toch.:D
Mondialseeker
07-12-2008, 21:57
Leuke dag. Super goed georganiseerd, ondanks het aangepaste schema. De zoon en ik hebben ons mega geamuseerd.
Weer heel wat nieuwe en oud bekenden tegengekomen.
Dank U wel Robert voor een fijne dag. En bedankt aan Enzo en familie voor de gastvrijheid.
Foto 1: een nieuw lid??
Foto 2: aantreden bij garage Monza voor een sessie windowshopping
Foto 3: ideetje voor de Sint??
Foto 4: leuke zeemlapjes :D
Foto 5: aan het kasteel van Ooidonk
m'n zoontje was in z'n nopjes!
Thanks
Fré
ondanks
- de wat lage opkomst
- de over-vertegenwoordiging van die Hollanders;)
maar wellicht dankzij
- de uitstekende organisatie met oa weer een uitstekende parking bewaking
- het meer dan fantastische weer, geen druppel regen en eigelijk bijna de gehele dag zon
- de zeer gastvrije ontvangst van Fam. Enzo
- de live aanblik van de groep 4 gtb/m in wording (ga zo door Enzo!!)
- de fantastische privecollectie van Pa Enzo (oa 400, mondial, 512bbi )
- de heerlijke chocola
.
kortom, alle thuisblijvers hebben werkelijk wat gemist!
Mondialseeker
07-12-2008, 22:05
na het kasteel richting Desselgem
Foto 1: Steven's mooie 308
Foto 2: follow the leader
Foto 3: into the sunset
Foto 4: ongeloof bij het zien van de werkplaats die Enzo heeft voor zijn 308 project
Foto 5: what's behind this door? Ik was daar al geweest, maar nog kon ik mijn ogen niet van al dat moois houden. Kzal niet posten omdat ik niet weet of de pa van Enzo dit zou goedvinden. Mijn droom staat daar!!!! ;)
.
Mrs.Spider
07-12-2008, 22:12
ondanks
- de wat lage opkomst
maar wellicht dankzij
-de uitstekende organisatie met oa weer een uitstekende parking bewaking
- het meer dan fantastische weer, geen druppel regen en eigelijk bijna de gehele dag zon
- de zeer gastvrije ontvangst van Fam. Enzo
- de live aanblik van de groep 4 gtb/m in wording (ga zo door Enzo!!)
- de fantastische privecollectie van Pa Enzo (oa 400, mondial, 512bbi div best wel mooie mercedessenen al die oude harley's)
- de heerlijke chocola
kortom, alle thuisblijvers hebben werkelijk wat gemist!
Marlies foto;s zit te wachten.
ze was eigelijk de gehele dag niet lekker maar nu ligt ze met koorts op bed.
ik zal de foto's morgen posten
mavanhaasteren
07-12-2008, 22:18
Steven wat zie ik nou is de 308 nog niet helemaal in topconditie.
Mondialseeker
07-12-2008, 22:19
en nogmaals bedankt voor deze, is uitgeprint en gaat morgen mee naar school. Wat waren de broers jaloers :D
Groeten
Jurgen
Steven wat zie ik nou is de 308 nog niet helemaal in topconditie.
gesnapt!
de gele rakker had wat last van warme-startproblemen.
ach, je moet wat over houden om te klussen en ik denk dat ik wel weet waar ik het moet zoeken.
Geen zorg, komt allemaal goed
Mrs.Spider
07-12-2008, 22:28
Marlies Beterschap.;);););)
beemer_007
07-12-2008, 22:50
Enkele fotootjes van een zeer leuke namiddag.
beemer_007
07-12-2008, 22:55
en nog enkele ....
Tja, wat kan ik er nog aan toevoegen??
Was weer een gezellige dag!
Begon al goed met de koffie en worstenbroodjes in de Groe. Nog bedankt Jolanda! Van daar uit gezamenlijk naar Gent gereden, en wie kwam er als eerste aan?! Juist, de persoon met de langzaamste auto. Kwestie van de juiste afslag nemen.. ;) Over de snelweg even flink kunnen genieten van het geluid wat er uit de 355 Spider komt! Ongelooflijk!! Kwam werkelijk waar overal boven uit..
Leuk om bij het ontmoetingspunt weer een aantal nieuwe members te ontmoeten en bekenden terug te zien. Daarna met z'n allen even lekker wat gedronken, soepje en broodje gegeten.
Van daaruit even naar Monza gereden, waar de gele F50 ook in de showroom stond!
Vervolgens naar het kasteel van Ooidonk gereden. Wat een schitterende locatie!
Daarna nog even als koerier naar Enzo gereden, ik had namelijk twee achterbandjes voor hem mee. Met z'n allen even het project gezien, wat dus echt gewoon in de woonkamer staat! Was echt onder de indruk ervan. Super gaaf om dat eens gezien te hebben. Zeer interessant ook, omdat je eens alles kon zien onder de kappen.
Enzo, jij en je ouders uiteraard nog bedankt voor de lekkere broodjes en koeken!
Al met al, een zeer geslaagde dag dus. Robert ook weer bedankt. Drie keer is dan toch scheepsrecht, we hadden weer mooi weer. :)
Enig minpuntje... Onno, Menno, Ad, Steven, de volgende keer toch even de Ferrari wassen voor een meeting hoor... Dit was geen gezicht! ;)
.
nofear02
07-12-2008, 23:08
Leuke reacties en foto's zie ik hier al in de draad! En volkomen terecht, want wat was het LEUK!! Wat zeg ik; het was geweldig! Een heeeeeele bijzondere meeting. 's Ochtends een fantastisch rit ernaar toe gehad. Viel me wel tegen dat de weg nog zo nat was en was wel oppassen. Expres niet de E19 genomen langs antwerpen, dat is vanaf Hazeldonk toch alleen maar optrekken en afremmen op die 2 baansweg, zefls op zondag. Nee, lekker via Roosendaal/BoZ; met de Liefkenshoektunnel. Was feest! daarna uit de tunnel naar rechts naar Zelzate, die weg is prima tegenwoordig, kon lekker doorrijden. Bij picasso werd ik al opgewacht. Het zonnetje scheen volop; het was gewoon fantastisch weer. Dak zoals gebruikelijk lekker thuis gelaten; warme jas en pet op en rijden. Weer een paar nieuwe mensen ontmoet, en de oude bekenden gezien. Dat wordt nu toch erg leuk zo langzamerhand, want we hebben al t een en andere meegemaakt. Echt F-vrienden worden het zó. Lekker gegeten binnen bij Picasso, je zit daar prima. Gezellig met Menno en pa Menno. Jurgen kwam ook erbij, Jan en Bert en Jo afwisselend parkeer wacht; wat is dat toch heerlijk, kunnen we ongestoord en zonder zorgen ff eten en kletsen met elkaar. Wil bij deze hen van harte bedanken. Gele 308 van Steven is trouwens een prachtgezicht die er zo bij! ff een leuke opstelling gemaakt. Daarna eerst naar Monza, Johan mocht met mij meerijden, lekker weer door de ramen gluren. Een gele F50, woow. de 599 two-tone, nog 2 andere 599's, die lopen goed daar zeker :).
Daarna het ritje gaan doen, was perfect gefotografeerd en beschreven; keurig gedaan Filip! Jan mocht met mij mee, kwamen al door hoe-heet-het-daar, zo een klein stadje, langs het kasteel, door een poortje, kris-kras door niemandsland, was erg leuk. Zo een rondje gereden, heerlijk al die f's te zien in je spiegel. Zo kwamen we na het rondje weer bij het kasteel en we mochten dus tot aan het kasteel, nou, dat was fraai zeg! Pracht gezicht. Alle wagens met de kont naar het kasteel toe, zodat we mooie foto's konden maken. Daar zullen nog mooie plaatjes van komen. Was erg gezellig zo even samen te zijn met zo'n groep. Lekker gek doen soms en lekker gelachen. Was erg gezellig. De stemming zat er, mede door het weer goed in! Na de foto-shoot op weg naar Enzo, om zijn projekt te gaan zien. Het kris-kras door het landschap waren we ff beu; we snakten naar de snelweg, dat was goed te merken, ff lekker gereden. helemaal niet te gek, maar gewoon wel ff iets boven de 120, en dan op een gegeven moment met zijn 3-en breed; steven, ad en ik (k heb de foto zojuist al gezien) wat een machtig gevoel is dat. prachtig gezicht. heb onwijs genoten dat ik nou eens niet voorop reed maar lekker tegen de gele kont van Steven kon kijken, wat is zo'n 308/328 toch ook een enorme 'hit' geweest zeg, en nóg! Zó bijzonder. Op naar Enzo thuis. Elkaar even helpen met inparkeren, en het huis binnengetrokken. Naaaaa, en daar staat ie/ze dus echt in de woonkamer! En een verrekte kleine woonkamer. 20 man erbij en t was dringen geblazen. GEWELDIG! Nog nooit zoiets meegemaakt! :D. Wat een drukte en gezelligheid en iedereen stond te kijken van, naaaaaaa, hoe bestaaaaat het! :D. En wat een projekt zeg. wat heb je al eenwerk verzet Enzo, en ''we'' zijn er nog laaannnnngg niet. Diepe bewondering! Ik had thee en koekjes bij me maar Pa Enzo verhoogde de feest vreugde nog een heel eind met versgebakken lekkernijen uit de eigen bakkerij. Nou waren we ECHT helemaal bij de racing-baker :D. En lékker!?? woow! Pa enzo was in een prima stemming hoewel hij niet vrolijk wordt van het aangezicht van de wagen nu. Toen ik hem zei dat ik het met hem eens was ging ie nog maar eens los, dat het ''zonde was'', en dat ''het zo toch geenen Ferrari meer was :(...." :D:D. Prachtig! Pa houdt van origineel. Zelfs mijn opmerking dat het toch wel erg knap was wat Enzo deed/ al voor elkaar had, werd maar lauwtjes beaamd :D:D. Prachtig zo'n man :D. Geweldig Enzo. Het doet hem echt letterlijk zéér :D. Toen kwamen er nog blikjes erbij, en was 't helemaal compleet. De wagen uit ten treure bekeken. Zeeer interssant en diep respect. En daarna mochten we ook nog even wat andere dingen zien.... fan-tas-tisch! De BBi, daarboven een mondial, en de kleine Mondial op schaal. Nou-nou-nou. Daarna was het hoognodig tijd afscheid te nemen. hartelijk gedag gezegd iedereen elkaar. Nog even staan praten met Enzo, Michael moest de band''jes'' nog afgeven. En werden we nogmaals verwend door Pa Baker met lekkernijen om mee te nemen. Veeeel te gek Enzo en pa Enzo. wat een onthaal! en wat een gastvrijheid. Nee, deze 7e december zal me nog lang heugen! Super gewoon. Op de terugweg werd ik nog bijgehaald door Bert en Jo. Op de snelweg hen nog even getrakteerd met een symfonietje van rechts naar links, mag eigenlijk niet, maar zal wel leuk geweest zijn. Onderweg nog een mega-ongeluk gezien, dat was ff vet minder; moest vol in de ankers en stond godzijdank op tijd stil, 2 auto's op de linkerrijstrook totaal in elkaar, achterste voren. iedereen remmen en stoppen en naar rechts om er voorbij te geraken, erg gevaarlijke situatie. Het was toen namelijk al 18u, te was donker en de weg werd weer vochtig van de kou. Verder is de 190 km terug in t donker in de kou wegens geen dak, goed verlopen; was weer een mooi avontuur. Bij het tankstation werd ik aan gesproken door een ''flik'' dat het toch een mooi ding bleef. even staan te praten. daarna verder gereden. Thuis in Zwijndrecht gelijk naar de wasserette gereden met met 3 x 0,50 cent hem heel goed afgespoeld. Vooral ook de onderkant. Want er was veeel aanslag op de wagen, d'r was denk toch gestrooid hier en daar vanmorgen, want het had net een graadje gevroren. t was ook glad, heb 2x wielspin gehad bij optrekken (auto deed ineens gek; en trok naar links, ik denk, wat gebeurt er nou??; ohw verrek, ik heb wielspin! :D) en nog een keer een stukje uitgebroken bij een bochtje. Niks aan de hand gelukkig, maar t blijft oppassen. Hier om 20u is de weg nu ook glad. k vraag me af hoeveel graden het nu is; dicht bij t vriespunt? overdag was het echter fantastisch. Hier nog even de wagen gesopt en drooggewreven. ff snel gegeten, ben eigenlijk pas net klaar.
Kortom, een waanzinnige dag!! Iedereen die er niet bij was, die heeft wat gemist! vooral de belgen. Jammer dat er een paar verhinderd waren, hopenlijk zien ze aan de foto's dat ze volgend jaar echt wel weer erbij moeten zijn. wat een leuke groep was het weer, veeel gezelligheid en dolle pret, lekker gereden, mooie foto's gemaakt, en wat was Enzo projekt bijzonder. En nogmaals dank voor de enorme gastvrijheid; super gewoon.
We wisten wel bij God niet meer waren we waren; moesten maar op de borden E17 rijden Gent/antwerpen, ik hoop dat iedereen zijn huis nog teruggevonden heeft. Of rijden er daar nu nog rond? :D.
Onno en Jolanda; wat een magistraal geluid komt er uit dat ding. ik heb genoten! zaalig.
Ad; blijft een majestueus gezicht zo'n tes. Steev, wat is zo'n geel ding toch fraai. Pasquale; leuk en goed dat u erbij was, weer iemand van de CFB erbij. is leuk. leuk patrick en frederic gezien te hebben. Jan; heb je je vermaakt in mijn wagen met het rintje, als navigator? :). FGing goed hé? Alle anderen; ook bedankt voor jullie komst en jullie gezelligheid. Heel leuk bekenden weer eens te zien. Weer een prachtbelevenis en avontuur als herinnering in het hoofd, én op de site hier, erbij!
laat de foto's maar komen. heb al hele leuke gezien
.
Onderweg nog een mega-ongeluk gezien, dat was ff vet minder; moest vol in de ankers en stond godzijdank op tijd stil, 2 auto's op de linkerrijstrook totaal in elkaar, achterste voren. iedereen remmen en stoppen en naar rechts om er voorbij te geraken, erg gevaarlijke situatie. Het was toen namelijk al 18u, te was donker en de weg werd weer vochtig van de kou.
Wooh, jij ook al! Ik keek net één keer naar rechts op een bord waar ik ongeveer zat, kijk ik voor me zie ik ineens die auto's wel heel snel dichtbij komen!! Vol in de ankers, nog een baan opgeschoven om zeker te weten dat ik niks zou raken. Levensgevaarlijk. Zo als ik 's ochtends met een open mond in de auto zat toen Onno de 355 Spider door trok, zo zat ik toen met een open mond achter het stuur van de schrik..
Maar gelukkig was het goed afgelopen, wat van die andere twee auto's niet te zeggen was. Maar ze zaten zo te zien 'veilig' op de vangrail.
davidoff
07-12-2008, 23:26
zo te horen (lezen) was het een topdagje! ik kijk al uit naar de foto's!
hoeveel F'jes waren er aanwezig?
Valt me nu pas echt op eigenlijk, de gele 308 stond zo wel héél mooi in het midden! :)
(Gelukkig heb ik de foto's nog, weet ik achteraf tenminste ook nog wat ik gezien heb.. ;) )
Volgens mij hebben jullie een superfijne dag gehad :) Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik moet vaak werken in het weekend. Volgende keer ga ik proberen om mij vrij te maken, want ik wil zo'n dag geen tweede keer missen. Rijden met een Ferrari zegt me niet zoveel, maar ik bekijk ze wel héél graag, maak erg graag detailfoto's, en als ik dan nog een babbeltje met de rijders kan maken, is het helemaal top.
Groeten, Pascal
Ondanks dat mijn batterijen hun kuren hadden heb ik toch mooie foto's
filiberke
08-12-2008, 07:58
hier zijn mijn foto's
deel 1
filiberke
08-12-2008, 08:04
deel 2
filiberke
08-12-2008, 08:06
deel 3
filiberke
08-12-2008, 08:09
deel4
filiberke
08-12-2008, 08:12
deel5
filiberke
08-12-2008, 08:16
deel6
filiberke
08-12-2008, 08:19
deel7
filiberke
08-12-2008, 08:22
deel8
filiberke
08-12-2008, 08:24
deel9
filiberke
08-12-2008, 08:26
deel10
Vivado Ferrari
08-12-2008, 08:28
Wat hebben jullie het getroffen met het weer. Blauwe lucht, mooi zonnetje, mooie Ferrari's en een leuke club mensen. Fantastisch.
En? Hoe staat de 308 "Michelotto" van Enzo ervoor? De standaard 308 GTB van Enzo ziet er ook fantastisch mooi uit.
Leuk dat Steven de gele 308 meenaam naar de meeting. Beetje aanduwen, maar dat geeft niets. Genoeg liefhebbers die even een zetje geven. Geweldig!
Mooie foto's en leuke verslagen!:)
filiberke
08-12-2008, 08:28
deel11
davidoff
08-12-2008, 09:49
knappe foto's!
de oudere F'jes vind ik prachtig, maar die 360 krijgt toch m'n voorkeur :)
Mooie foto`s en prachtig weertje
nog een deel van mijn foto's ze.
Heren en dames, wat hebben jullie het weer lekker gehad in Beligië! Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Zo kunnen kunnen wij (De Belgen die niet aanwezig konden zijn en de Nederlanders) toch ook nog even meegenieten met jullie Belgische meeting. Er was zeker een goede sfeer bij jullie, dat blijkt wel uit alle voorgaande draadjes hier. Helemaal top!
RedmondialTCab
08-12-2008, 12:48
Leuk uitstapje geweest !!!
Mooi weer en een leuk groepje , lijkt me zo
Gave foto's
Thanx for posting!!
Cor
wesleyruytrmn
08-12-2008, 13:46
Leuke foto's! Ziet er weer uit als een altijd gezellig F-chat meeting. En toch tref je het weer met het weer Robert. Je moest even wachten, maar het zonnetje kwam toch weer!
nofear02
08-12-2008, 14:25
....En toch tref je het weer met het weer Robert. Je moest even wachten, maar het zonnetje kwam toch weer!100% score Wes: Alle meeting van f-chat van 2008 waren met zonnig weer :D.
RedmondialTCab
08-12-2008, 15:06
100% score Wes: Alle meeting van f-chat van 2008 waren met zonnig weer :D.
en ik was er niet eens !!! moet je nagaan!!!!! :):):):):)
wesleyruytrmn
08-12-2008, 15:25
100% score Wes: Alle meeting van f-chat van 2008 waren met zonnig weer :D.
Goede score! Deze lijn vasthouden voor volgende jaren!
nofear02
08-12-2008, 19:41
Een paar van mijn fotokes :)
.
nofear02
08-12-2008, 19:44
2
nofear02
08-12-2008, 19:47
3.
nofear02
08-12-2008, 19:49
4. met mensen...
.
nofear02
08-12-2008, 19:51
5. en zonder mensen..:)
.
nofear02
08-12-2008, 19:52
6. althans... die stonden even hier :). Voila: de groep!
.
was gezellig gisteren. Robert bedankt en natuurlijk enzo ook voor de ontvangst thuis.
En de heen reis naar gent was super. De kleine mini racejes bij de stoplichten. Mooi geluid bij de 355 van onno en jolanda. De vlammen natuurlijk niet te vergeten. Dat is wat ik ook wel wil Onno!!! Heb nog wel wat uitleg nodig.
Volgende keer ben ik zeker van de partij.
nofear02
08-12-2008, 19:55
7. op de weg terug / naar enzo...
(steven, je vindt het toch niet erg dat ik je achterwerk zo vaak gefotografeerd heb hé? ;))
.
nofear02
08-12-2008, 19:57
8. onderweg deel II. lekker gek doen. :)
.
nofear02
08-12-2008, 20:01
9. aankomst bij de racing baker.
.
nofear02
08-12-2008, 20:05
10. en binnen-in?? In de woonkamer een gesloopte ferrari als tafeltje voor gebakken lekkernijen. woow! :)
.
nofear02
08-12-2008, 20:06
11.
.
nofear02
08-12-2008, 20:08
12. en vanmorgen? wat enzo kan, dat kan ik ook hoor. althans, dat is... ehhh.... gebak presenteren met een F als onderzetter :D. Ter ere aan het bezoek aan de racing baker, dat me nog lang zal heugen, het gebak vanmorgen op deze wijze aan mijn mensen hier gepresenteerd :). het was heeeerlijk! dank enzo. t was veel te gek joh. maar heerlijk.
Een enorm leuke dag!
.
Een kleine bijdrage van mij
Deel1:
Mondialseeker
08-12-2008, 20:48
was gezellig gisteren. Robert bedankt en natuurlijk enzo ook voor de ontvangst thuis.
En de heen reis naar gent was super. De kleine mini racejes bij de stoplichten. Mooi geluid bij de 355 van onno en jolanda. De vlammen natuurlijk niet te vergeten. Dat is wat ik ook wel wil Onno!!! Heb nog wel wat uitleg nodig.
Volgende keer ben ik zeker van de partij.
Menno,
nogmaal een dikke mercie voor deze: 'zijn eerste keer' ;)
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=58872&postcount=190
groeten
Jurgen
patrick1
08-12-2008, 20:58
Prachtige meeting ,vriendelijke sfeer,mooi weer en zeer knappe wagens.
Intressante verhalen gehoord en ook even mogen mee rijden met Pascals 328 gts.
Zeer mooie Ferrari Pascal en nogmaals bedankt voor de rit.
Enzo ook bedankt voor de fantastische ontvangt en voor het aanschouwen van dit zeer groot project ,hoedtje af voor jou.
Onno ,prachtige 355 is èèn van mijn droom wagens zeker de spider en een mooie sound.
Dit was een mooi meeting Robert ook jij bedankt voor de aangenane dag.
patrick1
08-12-2008, 21:04
Nog enkele foto's
patrick1
08-12-2008, 21:10
De laatste.
dcpixels
08-12-2008, 21:57
Mensen bedankt voor de vele foto's en verhalen. Leuke meeting geweest zo te zien. Zelfs in de huiskamer cq. werkplaats van Enzo 'Racing-Baker' geweest. Mooi om te zien!
En alle ingrediënten waren weer aanwezig: goed weer, goede sfeer, goed eten, leuke bezoeken en schitterende foto-locatie.
Perfect Robert.
nofear02
08-12-2008, 22:24
En alle ingrediënten waren weer aanwezig: goed weer, goede sfeer, goed eten, leuke bezoeken en schitterende foto-locatie.
Perfect Robert.Ja dat 'foto-locatie' dat is wel een ''hit'' bij F-chat geloof ik hé? al zoveel leuke dingen gedaan wat dat betreft. Vind ik een sterk punt van ons. De wagens opstellen op een mooie locatie voor de foto's. Moet ook wel met al die goeie fotografen hier natuurlijk hé? ;)
Mondialseeker
08-12-2008, 22:40
heeft iemand de contactgegevens van de eigenaar van de 328 GTS met nrplaat XWR...? Ik heb wat gegevens over zijn wagen die ik hem zou willen doorgeven.
Kan via PM.
Groeten
Jurgen
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.