PDA

View Full Version : Trouwen met een Ferrari....

nofear02
09-10-2008, 14:34
Een van onze members is aan het trouwen vandaag! :). Het is Wim Racing samen met Anne-Marie, mijn medewerkster, die oa helpt met de F-chat administratie. Kadootje van de zaak is dan natuurlijk.....:
.

AnthonyR
09-10-2008, 14:51
Gefeliciteerd en erg leuk kado Robert :) Alleen vergeten te wassen? ;) :p

TestaRossa
09-10-2008, 15:17
Alleen vergeten te wassen? ;) :p

Wie ? De bruìd ?
Ik vind haar jurk toch nog mooi wit, misschien straks iets smeriger, haha :p
Gefeliciteerd ! en getroffen met het weer.

Johannus
09-10-2008, 15:41
Enorm Gefeliciteerd Wim en Anne-Marie! :D enne, mooi kado robert :D
Zo kan de dag natuurlijk niet meer stuk...

Roger_L
09-10-2008, 16:13
Jee zeg, een Ferrari krijgen van je werkgever voor het trouwen, echt super van je Robert ;)

mavanhaasteren
09-10-2008, 16:16
wim en anne-Marie van harte he gelukkig hebben jullie het weer mee, en dan nog zo een mooi cadeau ook nog er bij volgens mij kan nu jullie dag helemaal niet meer stuk

filiberke
09-10-2008, 16:19
proficiat Wim en Anne-Marie, nog alle geluk in jullie verdere leven.
Hulde Robert,jij verdient een plekje aan de eretafel:)

d1ablo
09-10-2008, 16:42
Gefeliciteerd Wim en Anne-Marie... maak er wat moois van !!
In ieder geval een vliegende start in de 328...!!

Vivado Ferrari
09-10-2008, 16:57
Echt een mooie dag compleet met Ferrari. Wim racing en Anne-Marie, maak er wat moois van! Veel geluk!

430driver
09-10-2008, 17:11
Gefeliciteerd Wim en Anne-marie, of zal ik zeggen Anne-married hahaha.
Prachtige dag hebben jullie uitgekozen: wat een weertje!

Getrouwd in een F....geweldig: Ik had ook willen trouwen in de 348 van een vriend van me, maar ze vond m te...toen maar voor een N..... 3..Z gekozen: die heeft ook 300pk haha

Heel veel geluk gewenst jullie twee.

dcpixels
09-10-2008, 17:12
Wim en Anne-Marie van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat wil je nog meer ... in Robert's Ferrari. En als Robert iets regeld dan is het mooi weer, dus kan vandaag letterlijk en figuurlijk 'het dak eraf'! Alle geluk voor de toekomst. Gr. Walter.

filiberke
09-10-2008, 17:25
....... Wat wil je nog meer ... in Robert's Ferrari. En als Robert iets regeld dan is het mooi weer,..... Gr. Walter.

Goh, daar had ik nog niet bij stilgestaan, hij doet het ,,WEER":D:D

mavanhaasteren
09-10-2008, 17:37
En als Robert iets regeld dan is het mooi weer, dus kan vandaag letterlijk en figuurlijk 'het dak eraf'! Alle geluk voor de toekomst. Gr. Walter.

goh daar heb ik van het weekend niks van gemerkt :p

mtange
09-10-2008, 17:59
Van harte gefeliciteerd Wim en Anne-Marie! Veel geluk gewenst samen!
Het weer zat in ieder geval lekker mee vandaag. :)

Erikderaaf
09-10-2008, 19:31
Dus, Wim-racing en Anne-Marie. Dan is dit het eerste huwelijk tussen F-chat leden? Wat gaaf!

Roike
09-10-2008, 19:49
Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig kado voor een trouwerij...

nofear02
10-10-2008, 01:24
Zo, dit was een mooie dag vandaag zeg! Ik doe zoiets niet zomaar, maar ik ken Anne-marie al een heel tijdje en vrij goed en we hebben al het een en ander meegemaakt. En ik wist dat Wim het geweldig zou vinden. Wel hartkloppingen gehad maar het is goed verlopen :). Wat is er nou mooier dan dat je met je meisje/je geliefde, die je vrouw wordt, op die dag in een F mag rondrijden? Zeker als je écht Ferrari-fan bent. Dan heb je je 2 grote liefdes bij elkaar, zoals Wim het zo mooi zei. Dus dat leek me een gepast kado.

Van mij vanaf deze plaats ook nog maar weer even de hartelijke gelukwensen aan het bruidspaar. Jullie hebben een geweldige dag gehad zeg.

Erg leuk dat jullie ook allemaal even feliciteren overigens! Dit was inderdaad een klein beetje een f-chat huwelijk ;).

.

246Dino
10-10-2008, 11:44
Wim en Anne-Marie bij deze wil ik jullie ook feleciteren met jullie huwelijk.
Mooi kado van Robert hebben jullie gehad, een Ferrari als trouwauto, mooier kan niet als echte Ferrari liefhebber(s).
Gaat de huwelijksreis nu naar Italie ? :D

Groetjes Gerard

Racing-Baker
10-10-2008, 11:59
ook van mij een dikke proficiat ;)

RedmondialTCab
10-10-2008, 12:49
+1 +1 +1 +1 +1
Ook gefeliciteerd van deze kant.
Alle geluk van de hele wereld !!

Wim Racing
10-10-2008, 21:57
Wowwww wat een reacties, superrrr!!!!
Ben nu voor het eerst als getrouwd man online dus moest eerst hier ff kijken hoor, wist dat Robert de draad geopend had!
Namens Anne-Marrie(d, haha) en mij heel HEEL erg bedankt voor alle leuke reacties!
Het was echt een SUPERdag wat overigens nog een understatement is...jeej wat komt er op zo'n dag veel op je af zeg, ge-wel-dig!!
En dan een rondje in de F flaneren (en in te tunnel natuurlijk ff 'hard'!) is natuurlijk helemaal het einde, zeker nog met het fantastische weer wat we hadden!
Had het ook helemaal niet verwacht dat ik op die dag ook nog in een F zou rijden dus de verassing was des te groter, nogmaals dank Robert voor deze speciale verassing, mijn/onze waardering is zeer groot!! ;)

En ja, we hebben genoten van alles, de hele dag, in de F rijden, het stadhuis, de kerk, het feest, allemaal lieve mensen om je heen, het weer en bovenal....mijn prachtige bruid, wat was en is ze mooi!!!
Zal haar naar een van de volgende meetings gezellig meenemen :)

Vandaag nog een hoop geregeld, spullen opgehaal, trouwauto teruggebracht (Audi TT Roadster model 2007, zward, rood leer, 200PK turbo, ook niet misselijk ;) ) kado's uitgepakt, kaarten gelezen enz. enz. enz. enz.
In je hoofd beleef je die dag nog 1000x opnieuw, het is zo snel gegaan, veel te snel voor mijn gevoel!
Maar alle herinneringen, foto's etc. aan deze dag zijn daarom des te meer waard die door de actie van Robert toch een heel speciaal randje gaf!
Wat ik inderdaad onderweg tegen Anne-Marie en later tegen Robert zei, ik was met mijn 2 grote liefdes op stap!

Om af te sluiten een antwoord op de vraag wie dan je grootste liefde is : heel symbolisch gezegd, mijn hart heeft de vorm van een prancing horse, filled with love voor mijn lieve, mooie Anne-Marie :)

Groetjes van ons samen en nogmaals dank voor alle enthousiaste en leuke reacties!

nofear02
10-10-2008, 22:28
Wowwww wat een reacties, superrrr!!!!
Ben nu voor het eerst als getrouwd man online dus moest eerst hier ff kijken hoor, wist dat Robert de draad geopend had!
...
Om af te sluiten een antwoord op de vraag wie dan je grootste liefde is : heel symbolisch gezegd, mijn hart heeft de vorm van een prancing horse, filled with love voor mijn lieve, mooie Anne-Marie :)
Groetjes van ons samen en nogmaals dank voor alle enthousiaste en leuke reacties!
Heey, leuk dat je even een berichtje komt geven Wim. Ja het was een mooie dag! Dank je wel voor je dank-je-wel. Ik had dat nog nooit gedaan vent, zomaar even iemand mijn Ferrari meegeven.... pfff.... het was wel even zweten en slikken, ongeacht dat ik weet dat je goed kan rijden, en dus gaat dat ook zeker geen gewoonte worden, maar voor jou en anne-marie... het móest toch maar :D! Ik weet dat je ook echt een F-liefhebber bent, vn kinds af aan, dus dan tóch maar even dat rode randje in je huwelijksfeest.... = als een stukje slagroom op de taart. En dat met zulk weer! Veel mensen die naar jullie keken onderweg? :)

Nog even een paar foto's om het af te leren. En ja... annemarie was/is moooooi! :).

Wim Racing
10-10-2008, 23:18
Heey, leuk dat je even een berichtje komt geven Wim. Ja het was een mooie dag! Dank je wel voor je dank-je-wel. Ik had dat nog nooit gedaan vent, zomaar even iemand mijn Ferrari meegeven.... pfff.... het was wel even zweten en slikken, ongeacht dat ik weet dat je goed kan rijden, en dus gaat dat ook zeker geen gewoonte worden, maar voor jou en anne-marie... het móest toch maar :D! Ik weet dat je ook echt een F-liefhebber bent, vn kinds af aan, dus dan tóch maar even dat rode randje in je huwelijksfeest.... = als een stukje slagroom op de taart. En dat met zulk weer! Veel mensen die naar jullie keken onderweg? :)

Nog even een paar foto's om het af te leren. En ja... annemarie was/is moooooi! :).

Graag gedaan Robert :)
Ja, mede door de waarde die het heeft snap ik dat je even moest slikken maar met mijn NK-ervaring met een stuur en 4 wielen is dat geen probleem ;)
Was echt geweldig, heb de TT nog even net iets harder behandeld hoor die hadden we lekker 2 dagen, paar medepassagiers even lekker een duw in de rug bezorgd, heerlijk toch dat gevoel!

En ja, naar de F werd behoorlijk gekeken, zeker met die weer natuurlijk...een echte onvervalste 'attention whore', ofwel, een aandachtstrekker in het kwadraat!
Nogmaals, je hebt me/ons 100% verrast want had het echt niet verwacht, maar des te leuker! :)
Anne-Marie vond het ook super! Je zou maar trouwen met een vrouw die je passie niet begrijpt ;)

nofear02
10-10-2008, 23:31
Prachtig Wim. Iedereen dus van: "âhhhh kijk nou; die zijn aan t trouwen" :). Lijkt me extra leuk.

Waarde; niet alleen financieel maar ook een lichte sentimentele/emotionele waarde. Jaaaarenlang voor gewerkt en vanaf 6 jaar oud over gedroomd. En je kan nog zo goed rijden, maar een ander kan ff niet opletten in t verkeer. Maar t moest maar hoor! Jij ben er ook zo gek van en met dat weer. Ben erg blij dat ik het gedaan heb. Iemand verrassen en blij maken vind ik altijd erg fijn om te doen. Je had een mooie gezichtuitdrukking toen ik het zei :D.

Was leuk die F-foto's te zien van jou in dat boek trouwens! Je passie is ermee overduidelijk bewezen. Fijn dat annemarie het ook fijn vond. Voor zichzelf maar ook voor jou. Prachtig!

Wim Racing
11-10-2008, 00:06
Prachtig Wim. Iedereen dus van: "âhhhh kijk nou; die zijn aan t trouwen" :). Lijkt me extra leuk.

Waarde; niet alleen financieel maar ook een lichte sentimentele/emotionele waarde. Jaaaarenlang voor gewerkt en vanaf 6 jaar oud over gedroomd. En je kan nog zo goed rijden, maar een ander kan ff niet opletten in t verkeer. Maar t moest maar hoor! Jij ben er ook zo gek van en met dat weer. Ben erg blij dat ik het gedaan heb. Iemand verrassen en blij maken vind ik altijd erg fijn om te doen. Je had een mooie gezichtuitdrukking toen ik het zei :D.

Was leuk die F-foto's te zien van jou in dat boek trouwens! Je passie is ermee overduidelijk bewezen. Fijn dat annemarie het ook fijn vond. Voor zichzelf maar ook voor jou. Prachtig!

Ja precies! Mooie rode F en dan een mooi pak en witte jurk erin is toch altijd net iets extra's!
Maar idd, er hoeft maar 1 m*lloot geen voorrang te geven of het gaat al mis, goed mis!
Mijn bruidje, het weer, de F, de dag op zich...gewoon alles bij elkaar..pff ik blijf typen...maar dat gevoel van zo'n dag kan je echt niet omschrijven, alleen maar voelen ;)
Verrast en blij gemaakt heb je ons zeker!
Haha hoe keek ik op het moment dat je dat zei, grOOOte ogen zeker :P Het was in ieder geval een reactie rechtstreeks uit mn hart!

En de foto's in onze feestgids (even de foto's van mij dan) bewezen idd mij passie :)
Mijn ouders weten dat ook en das extra leuk!
Soms 's avonds aan het eten thuis zegt mn moeder: He Wim, ik heb vandaag een Ferrari gezien joh!!
Ik: Gaaf ma, super! Welk model? Een Modena? 348? Testarossa??? Eentje met luchtsleuven in de deur??????? Met of zonder spoiler? En openklappende koplampen?
Ma :.....eehm....nou....t was een rode!

Geweldig toch, doet me denken aan Eurocard/Mastercard....écht onbetaalbaar!!! ;)
In de vakanties ook vaak naar F/race-gerelateerde locaties geweest, speciaal voor mij....dan is zo'n dankwoord maar een stofje op de weegschaal toch!?

nofear02
11-10-2008, 00:37
Ja precies! Mooie rode F en dan een mooi pak en witte jurk erin is toch altijd net iets extra's!

** helemaal mee eens. t was echt een mooi gezicht.

Maar idd, er hoeft maar 1 m*lloot geen voorrang te geven of het gaat al mis, goed mis!
Mijn bruidje, het weer, de F, de dag op zich...gewoon alles bij elkaar..pff ik blijf typen...maar dat gevoel van zo'n dag kan je echt niet omschrijven, alleen maar voelen ;). Verrast en blij gemaakt heb je ons zeker!

** mooi zo :)

Haha hoe keek ik op het moment dat je dat zei, grOOOte ogen zeker :P Het was in ieder geval een reactie rechtstreeks uit mn hart!

** ja, die gingen een soort van schrik/verbazing even letterlijk wijd open :D. prachtig! :D. haha

En de foto's in onze feestgids (even de foto's van mij dan) bewezen idd mij passie :)
Mijn ouders weten dat ook en das extra leuk! Soms 's avonds .....

** klopt, meerdere mensen zeiden het tegen me op de dag. ''ja wim is altijd al... bla-bla-bla" :D. prachtig man. Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Je kan het niet alsnog ff overnieuw doen. Nou was t helemaal af/compleet.

Wim Racing
11-10-2008, 00:47

** helemaal mee eens. t was echt een mooi gezicht.

Mijn bruidje, het weer, de F, de dag op zich...gewoon alles bij elkaar..pff ik blijf typen...maar dat gevoel van zo'n dag kan je echt niet omschrijven, alleen maar voelen ;). Verrast en blij gemaakt heb je ons zeker!

** mooi zo :)

** ja, die gingen een soort van schrik/verbazing even letterlijk wijd open :D. prachtig! :D. haha

Mijn ouders weten dat ook en das extra leuk! Soms 's avonds .....

** klopt, meerdere mensen zeiden het tegen me op de dag. ''ja wim is altijd al... bla-bla-bla" :D. prachtig man. Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Je kan het niet alsnog ff overnieuw doen. Nou was t helemaal af/compleet.

Daar sluit ik me nou volledig bij aan ;)

Wim Racing
12-10-2008, 16:54
Nog een paar :)

Ricars
12-10-2008, 21:19
Gefeliciteerd Wim en Anne-Marie! Erg tof dat je je Ferrari leende Robert :)

nofear02
12-10-2008, 21:24
Hey leuke foto's! leuk wim.

Ja t was wel ff slikken zeg om hem mee te geven, dat geef ik eerlijk toe :o. pff. zelfs zonder oefenen ooit van te voren. zonder begeleiding. in de bebouwde kom. ''daar zit de handrem en zijn 1 is naar je toe. denk ff om die onwijze drempel die daar aan het eind van de straat ligt, die is niet normaal. verder; succes ermee". pfffffff :o :D. maar ik ben blij dat ik het gedaan heb! absoluut!

Michele
13-10-2008, 01:02
Zie ik dat goed, heb jij nou een gele en een witte mistlamp? Kom je daar mee door de APK???

nofear02
13-10-2008, 01:20
Zie ik dat goed, heb jij nou een gele en een witte mistlamp? Kom je daar mee door de APK???Ja, is origineel. Franse auto, afgeleverd in Cannes. 1986. wagen komt al 12 jaar door de keuring hier, dus t zal wel. Niet dat Wim dit ook maar iets interesseerde of er bezorgd over was :D :D.

Rosso by Raimondo
13-10-2008, 11:04
Echt mooie plaatjes. Proficiat en heel veel geluk in de toekomst.

nofear02
16-10-2008, 22:10
Ben blij dat het allemaal goed gedaan is. Het kan ook zó... :

http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/16/weddingcrasher-ferrari-f430
.

Wim Racing
16-10-2008, 23:29
Wow, ja wreckedexotics.com is daar en verzameling van....puur zonde, echt NIET naar kijken gewoon!
En ik heb m best wel ff doorgetrokken maar niet ZO hard hoor ;)

We zijn overigens weer terug uit Parijs, onze Honeymoon!
Afgelopen maandag onze bruidsreportage daar gehad (de 2e reportage, ook 1 in NL gemaakt)...liepen we daar in onze trouw-outfit door Parijs...WOW wat en ervaring is dat zeg!!!
Echt BIZAR en dan druk ik het nog zacht uit....mensen die met je op de foto willen, 100-en mensen die foto's maken van ons...sta je in de metro, iedereen kijkt je een beetje schaapachtig aan....daarna een glimlach...vervolgens pakt 1 zijn camera en vervolgens staat heel de metro foto's te maken...'of we nog even willen lachen'...wauuuw wat een dag was dat zeg!!
Zo ongelofelijk veel mensen en kinderen die roepen 'vive le mariée' (lang leve het bruidspaar), mensen die je feliciteren, in het Frans vanalles tegen je brabbelen, mensen die apart met je op de foto willen, zoveel glimlachen...echt niet normaal!!!
Bij de Sacre Coeur stond een bandje op de trappen te spelen met ongeveer 100-150 toeschouwers...de fotograaf vroeg 'of we even achter het bandje wilden gaan staan, das leuk voor de foto'...afijn, wij achter die band gaan staan, roept 1 van de bandleden 'stop stop STOP'!!....en ze beginnen spontaan een liefdesnummer te spelen, geweldig toch!!
Daarna moesten we zoenen en alle dik 150 mensen klappen en fluiten natuurlijk haha :)
We hadden wel wat aandacht verwacht maar dit sloeg echt alles!
De fotograaf ging maandagavond met de Thalys terug, wij hebben alle hotspots uiteraard bezocht/beklommen, Eiffeltoren, Montmartre, Sacre Coeur, Notre Dame, het Louvre, Arc de Triomphe met de Champs Elysees, lekker geluncht daar (Colaatje á EUR. 6,50 :) ) maar dat maakt dan ook niet uit :)
Vanochtend nog bij Versailles geweest en om 18:00 weer terug in NL....heerlijk genoten, lekker een 4-sterren hotel dus slapen lukte wel :)
De maandag was ongeveer 25 graden, volle blauwe lucht en zon, kon echt niet beter!
De dagen erna waren frisser en grijs dus voor de foto's hadden we het niet beter kunnen treffen!!

nofear02
17-10-2008, 00:16
We zijn overigens weer terug uit Parijs, onze Honeymoon!
Afgelopen maandag onze bruidsreportage daar gehad (de 2e reportage, ook 1 in NL gemaakt)...liepen we daar in onze trouw-outfit door Parijs...WOW wat en ervaring is dat zeg!!!
...
Vanochtend nog bij Versailles geweest en om 18:00 weer terug in NL....heerlijk genoten, lekker een 4-sterren hotel dus slapen lukte wel :)
De maandag was ongeveer 25 graden, volle blauwe lucht en zon, kon echt niet beter!
De dagen erna waren frisser en grijs dus voor de foto's hadden we het niet beter kunnen treffen!!Woow dat klinkt echt fantastisch allemaal zeg Wim. Hartstikke gaaf dat jullie het zo geweldig gehad hebben. Geluk op en top dus. Al die mensen die naar je staren en je gelukwensen, dat lijkt me idd een onvergetelijke ervaring. Nou, dit gaan jullie nooooooit meer vergeten! Leuke post van je! Thnx.

Natuurlijk had je alleeeeen maar oog voor annemarie, volkomen terecht ;), maar stom toevallig vanuit je ooghoek 'per ongeluk' toch ook nog andere dingen gezien?? zoals ehhh.... tjsa... ehhh.. iets roods wellicht? :D. Of een andere kleur, mag ook.... :D ;)

Wim Racing
17-10-2008, 01:10
Haa jaaaa zoals ik je smste..een heeeeeeeeele mooie F 360 CS en een prachtige rode 599.....AMS zag de CS als eerste nog wel! Op de Champs Elysees!
Jaa was echt een onvergetelijke ervaring, heel speciaal!!
.

berrie355
17-01-2009, 14:19
ook ik ben onlangs in mijn Ferrari getrouwd

nofear02
17-01-2009, 16:14
Prachtig Berrie! t Blijft een fantastisch gezicht zo'n wagen, zelfs met boeket, op zo'n dag waarin iemand in een mooi trouwpak of -jurk staat. Hoeveel mensen dromen er niet van? Erg mooi!

Zijn er eigenlijk nog meer mensen van deze site die in of met een Ferrari getrouwd zijn? Foto's! :)

Roike
17-01-2009, 19:00
Prachtig Berrie! t Blijft een fantastisch gezicht zo'n wagen, zelfs met boeket, op zo'n dag waarin iemand in een mooi trouwpak of -jurk staat. Hoeveel mensen dromen er niet van? Erg mooi!

Zijn er eigenlijk nog meer mensen van deze site die in of met een Ferrari getrouwd zijn? Foto's! :)

Ook wij hebben het genoegen gehad (en trouwen én in een Ferrari). Snel ff twee foto's geupload.

Eugene360
18-01-2009, 02:58
Dat ziet er 3 keer goed uit!!!!

:D

Roger_L
18-01-2009, 10:02
Één Ferrari ? Er waren er wel 5 die dag in 2005 !

Mrs.Spider
18-01-2009, 11:01
Ja ook wij trouwden in onze 355 gts.

Steven
18-01-2009, 11:17
wat een plaatje... twee eigelijk..

nofear02
18-01-2009, 14:03
Jemug wat een leuke foto's! Dat is echt leuk om te zien zeg. Extra mooi en extra feestelijk dan zo'n dag! Een F bezítten is voor velen een droom. Maar trouwen met een F ook. Geeft toch wel even cachet aan de zaak zeg (imho).

@ roger; moest jij jouw dame niet helpen uit die tes te komen???? Je staat alleen maar toe te kijken en zij zit/staat te worstelen! :D ;)

Roger_L
18-01-2009, 16:55
@ roger; moest jij jouw dame niet helpen uit die tes te komen???? Je staat alleen maar toe te kijken en zij zit/staat te worstelen! :D ;)

Jij ziet ook alles ! Toen ik de deur opendeed riep de fotograaf 'ga eens even opzij, dan maak ik een foto'; en zo geschiedde. Toen de foto gemaakt was, vergat ik dat je uit zo'n auto moet klimmen, zeker met zo'n jurk, en bleef ik staan waar ik stond. Het hele tafereel staat ook nog eens op video....

nofear02
18-01-2009, 17:07
Jij ziet ook alles !.... Tsja, nou ja, in vergelijking met dit... :
.

nofear02
18-01-2009, 17:09
... zag jouw foto er 'iets' anders uit :D:D ;). Wel leuk verhaaltje :)! En dan ook nog alles op DVD :D. Hoevaak heb je t al niet moeten horen? :D. Ach ja, zo gaat dat joh. Is ook wel weer leuk. En trouwens, wie heeft er nou 5 Ferrari's op zijn trouwdag?? woow! da's nog eens wat!

Roger_L
18-01-2009, 17:19
... zag jouw foto er 'iets' anders uit :D:D ;). Wel leuk verhaaltje :)! En dan ook nog alles op DVD :D. Hoevaak heb je t al niet moeten horen? :D. Ach ja, zo gaat dat joh. Is ook wel weer leuk. En trouwens, wie heeft er nou 5 Ferrari's op zijn trouwdag?? woow! da's nog eens wat!

Ach, eigenlijk wilde ik geen precedenten naar de toekomst toe scheppen, als je nog niet getrouwd bent houd je voor haar natuurlijk overal de deur open, de allerlaatste keer was dus bij de feestlocatie 's-avonds :) :)

nofear02
18-01-2009, 20:00
Ach, eigenlijk wilde ik geen precedenten naar de toekomst toe scheppen, als je nog niet getrouwd bent houd je voor haar natuurlijk overal de deur open, de allerlaatste keer was dus bij de feestlocatie 's-avonds :) :):D:D

Wim Racing
19-01-2009, 10:09
Gaaf!! Ja, je moet je vrouwtje wel eruit helpen hoor, zeker met een beetje jurk!
Super foto's Robert, leuke shots zo achter elkaar, top :D

berrie355
17-06-2009, 20:17
Deze foto wilde ik jullie nog laten zien.
Het is een bewerkte foto van mijn eigen bruiloft afgelopen jaar.
Misschien een idee voor mensen die in de toekomst nog in een Ferrari trouwen.

Sander0901
12-09-2010, 13:05
Ook ik ben een van de gelukkige die getrouwd is in een F

sharknose67
12-09-2010, 14:00
Ook ik ben een van de gelukkige die getrouwd is in een F

Was dat al een tijd geleden Sander of ben je nog niet zo lang een getrouwd man?? Zo te zien hadden jullie een prachtige dag. Genoten van de rit in de 355?

Sander0901
12-09-2010, 15:54
Is alweer 5 jaar terug 23 september :)

Sander0901
12-09-2010, 17:33
En ja ik heb er enorm van genoten, vreselijk gelachen om mijn vrouw in en uit de auto te krijgen op een charmante manier ;)

Sander0901
12-09-2010, 17:40
hier nog een mooie foto :) Let op mijn zoon met zijn eigen F :)

ferrafetish
12-09-2010, 20:08
Mooie foto's Sander. Is zo te zien een hele mooie trouwdag geweest. Dus binnenkort weer een feestje, is't niet? ;)

Sander0901
12-09-2010, 21:03
ja 23 september 5 jaar!!! Moet nog wat verzinnen, hoop dat die vriend van mij tegen die tijd een 348 TS gekocht heeft ;) kan ik die dag vieren met een dagje F rijden :)

dcpixels
12-09-2010, 22:50
ja 23 september 5 jaar!!! Moet nog wat verzinnen, hoop dat die vriend van mij tegen die tijd een 348 TS gekocht heeft ;) kan ik die dag vieren met een dagje F rijden :)

Leuke foto's Sander! Inderdaad, nog even en het is al weer 5 jaar geleden. Een feestelijk F-dagje zou goed besteed zijn.

Sander0901
13-09-2010, 20:28
Leuke foto's Sander! Inderdaad, nog even en het is al weer 5 jaar geleden. Een feestelijk F-dagje zou goed besteed zijn.

Ja ik hoop dat het lukken gaat ;) maar kan hem niet dwingen om te kopen jammer genoeg...... hmmmmm of toch wel........ * denkt heel hard na over zijn eigen belangen*

Vivado Ferrari
13-09-2010, 21:06
hier nog een mooie foto :) Let op mijn zoon met zijn eigen F :)

Mooie lokatie Sander, bij het Visserseiland:)

Ik ben niet zo van het traditionele trouwen, maar vind dit een leuke topic!

wesleyruytrmn
13-09-2010, 21:25
Ik zal ook mijn bijdrage nog leveren..

Sander0901
13-09-2010, 22:18
Ziet er super uit Wesley, jullie hadden ook mooi weer :)

@Vivado leuk dat je de locatie herkent, heb de brandweer het paaltje weg laten halen op de weg er naar toe, anders kom je daar niet met de auto :)

Fonias
08-12-2010, 21:36
Hallo allemaal,
Hier wat mooie foto's bij mij uit de oude doos :)
Wij zijn getrouwd in 2000 en met mijn F gekte mijn vrouw aangestoken.
Zij vond het ook erg leuk om een F voor deze gelegenheid te huren.
Kost wat maar dan heb je ook wat.

Hieronder foto's toen ik de F net opgehaald had in Eindhoven.

http://www.cbit.nl/wedding/testa_ik_zij_bu.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_ik_voor.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_ik_open_deur.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_ik_zij.jpg

Hieronder foto's van het begin van onze bruiloft.

http://www.cbit.nl/wedding/testa.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_ba_ik_el.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_el.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_el_ik.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_el_ik_zij.jpg
http://www.cbit.nl/wedding/testa_el_ik_fo.jpg

http://www.cbit.nl/wedding/testa_eng.jpg

sharknose67
08-12-2010, 22:38
Mooie foto's Christiaan, bedankt voor het posten. Was zo te zien een mooie dag, die zal je je nog lang heugen. Had je de Testarossa de hele dag of slechts een gedeelte? Hoe mooi je de auto ook vond, op foto #6 kon je je ogen toch niet van de bruid afhouden :D:D.

wesleyruytrmn
08-12-2010, 22:47
Hoe mooi je de auto ook vond, op foto #6 kon je je ogen toch niet van de bruid afhouden :D:D.

Schitterende foto's, een herinnering voor altijd. En dan een echte V12!! Ed merkt pas goed op wat echte liefde is, haha!

mavanhaasteren
08-12-2010, 23:00
Cristiaan zo te zien heb je echt een onvergelijkelijk dag gehad.

Fonias
08-12-2010, 23:34
Mooie foto's Christiaan, bedankt voor het posten. Was zo te zien een mooie dag, die zal je je nog lang heugen. Had je de Testarossa de hele dag of slechts een gedeelte? Hoe mooi je de auto ook vond, op foto #6 kon je je ogen toch niet van de bruid afhouden :D:D.

Graag gedaan.
Het is tenslotte een aanvulling op de bruiloft.
Bruiden staan dan altijd centraal, dus voor manlief dan maar iets leuks om mee te rijden ;)

We hebben de F ongeveer 8 uur gehad.
Zelf opgehaald in Eindhoven.
Eerst naar het huis van mijn vader om oa gasten te ontvangen van mijn kant.
Nog ff stukje rijden met maatje van mij, heel even maar wel intens :D.
Daarna omkleden om mijn bruid op te halen.
Vanaf schoonouders naar gemeentehuis en daarna met grote omweg naar de kerk.
Liggen namelijk steenworp afstand van elkaar.
Daarna van kerk naar feestzaal.
Vanaf feestzaal hebben ze de F weer terug meegenomen naar Eindhoven.

Voor de grap even op rdw gekeken en de F rijdt nog steeds.
Laatst overgeschreven in 2007 met een gedige apk tot halverwege 2011.
Vraag me af wie er nu plezier van heeft.

mavanhaasteren
09-12-2010, 00:28
vond deze van 2008 op assen

430driver
09-12-2010, 19:58
Gaaf Christiaan! Ik wilde zelf ook trouwen in een F (een goede vriend had destijds een 348TB, maar die vond mijn vrouw niet mooi.......)

Op www.vwe.nl kun je ook allerlei dingen opvragen van auto's...(heb ook even gespiekt :D)

Maximus
09-12-2010, 20:01
Gaaf Christiaan! Ik wilde zelf ook trouwen in een F (een goede vriend had destijds een 348TB, maar die vond mijn vrouw niet mooi.......)

Op www.vwe.nl kun je ook allerlei dingen opvragen van auto's...(heb ook even gespiekt :D)

Het huwelijk ging wel door? ;)

430driver Jr. is het resultaat dat het goed gaat lijkt me ;)

430driver
09-12-2010, 20:18
inderdaad! en die is ook helemaal weg van Ferrari's hahahaha

Maximus
09-12-2010, 20:21
inderdaad! en die is ook helemaal weg van Ferrari's hahahaha

Mooi baas man! :) Zo vader, zo zoon.

430driver
09-12-2010, 20:26
Het leuke is dat ik hem niets heb opgedrongen zoals sommige ouders wel eens doen hahaha.

Het komt helemaal uit zichzelf!

Fonias
09-12-2010, 21:10
vond deze van 2008 op assen

Nou dat is wel heel frapant :D.
Nog gesproken met de eigenaar?

Dat is jammer dat je vrouw de 348 niet mooi vindt :(

Ik heb mijn vrouw ook al enige tijd van te voren "geïndoctrineerd" ;)
Zolang dat nog niet afgerond is gewoon het trouwen uitstellen tot het zover is :p

430driver
09-12-2010, 21:27
Nou, mijn vrouw vond dus de Modena wel mooi. Ik heb m een dagje voor de deur gehad nadat ik een paar ritjes moest doen met klanten van vriend Peter.....

Fonias
09-12-2010, 23:36
Nou, mijn vrouw vond dus de Modena wel mooi. Ik heb m een dagje voor de deur gehad nadat ik een paar ritjes moest doen met klanten van vriend Peter.....

Ben je al getrouwd?
Zo niet wordt het dan een modena?

430driver
10-12-2010, 17:43
ben al 6 jaar getrouwd. mijn goede vriend laat me
zo nu en dan in z'n F rijden....:D:D

Fonias
10-12-2010, 20:31
ben al 6 jaar getrouwd. mijn goede vriend laat me
zo nu en dan in z'n F rijden....:D:D

Zag na het posten van het bericht dat je gepost had dat je al getrouwd bent.

Helaas heb ik geen mensen in mijn omgeving die in de prachtige bolides rijden.
Helaas voor mij nu alleen nog kijken :(.

.

mtange
11-12-2010, 19:24
Leuke foto's Christiaan, dat moet een hele mooie dag geweest zijn! Bedankt voor het posten!
Hoe heb je de Ferrari destijds gehuurd, via een verhuurbedrijf of via een dealer die deze mooie Testarossa had staan?

Leuk ook om te zien dat hij nu nog steeds rond rijdt in Nederland! Wie weet kom je hem ooit nog wel eens tegen op Marktplaats.. ;)

Fonias
12-12-2010, 17:22
Leuke foto's Christiaan, dat moet een hele mooie dag geweest zijn! Bedankt voor het posten!
Hoe heb je de Ferrari destijds gehuurd, via een verhuurbedrijf of via een dealer die deze mooie Testarossa had staan?

Leuk ook om te zien dat hij nu nog steeds rond rijdt in Nederland! Wie weet kom je hem ooit nog wel eens tegen op Marktplaats.. ;)

Het was een prachtige dag idd :D

Ik had de F gehuurd via verhuurbedrijf, weet de naam niet meer.
Ze verhuren geen F's meer.

Ze gaven toen ook aan mocht er iets mee aan de hand zijn dat ze een collega bedrijf hadden waarbij ze terecht konden.
De dag van ophalen was het ook niet de F van hun maar van collegabedrijf in Breda.
Volgens mij was het Dutch limousine service.
Wat er precies met hun F was weet ik niet meer.
Ik had iig een F voor de bruiloft :D.