PDA

View Full Version : F-Chat meeting Auto-Moto-Italia beurs, Houten, 2 nov 2008 (praat)

Pages : 1 [2]

Dino2400
05-11-2008, 12:24
En als we dan toch bezig zijn moeten we ook gelijk ff een F50 en Enzo optrommelen, iemand het nummer van F. Kroymans? ;) :p :D :D

Ja hoor die heb ik...

Dino2400
05-11-2008, 12:32
Nou ik zeg ook nog niet dat dat écht gaat gebeuren hoor. Dat berekeningetje is maar voor de aardigheid :D. Aan de andere kant, al die members van ons die nu niet geweest zijn en de foto's zien, die komen volgend jaar geheid wel. Ik heb al heel vaak gehoord; sjit, volgend jaar kom ik wel met de wagen.... Ben niet bang voor uitdagingen. Oplossing ligt al klaar: de nacht ervoor slaap ik in een tentje op het terrein. Of anders in een caravan :D. Camper? Of motorhome! woow! :D:D.

Hoe luide dat spreekwoord ook al weer? Hoe meer zielen... toch?

Die Camper is inderdaad geen slecht idee... ;) :)

nofear02
05-11-2008, 12:44
Robert ik heb over de dag toch 3 auto's zien parkeren met minder mobiele mensen. in de middag kwamen er ook nog een paar maar die konden daar niet parkeren vanwege de andere die niet het respect op konden brengen om niet op een invalide plaats te parkeren.Ohw toch?? dat wist ik niet. tsja, dan is het toch niet zo netjes wat die anderen deden!

nofear02
05-11-2008, 13:54
Pim... ;) :).
.

Maranello
05-11-2008, 15:20
.

Dank je Robert.

Ik hoef nu niet tenminste meer uit te leggen dat er toch echt geen 5,5 liter V8 Chevroletmotor in zit.

Prima dag overigens.

Pim

jutenjul
05-11-2008, 18:33
oh ja die ene auto die je mis is mijn 348 ts met kenteken DS-.......

mooie 348 Menno
inmiddels is er iemand die me het s/n heeft doorgegeven
van de 328 en 348

Michel.

Paulus
05-11-2008, 19:43
ziet er weer gezelli uit.

2009 ben ik er ook bij.

d1ablo
05-11-2008, 20:08

2009 ben ik er ook bij.

Zeker komen Paulus... was een superdag...
In 2009 met de "andere" C... S...? :D

mtange
05-11-2008, 21:43
.
6.2 seconden naar honderd?? Dat kan veel sneller hoor.. :)
Volgens mij doet een 550 daar 4,4 seconden over.

d1ablo
05-11-2008, 21:47

:D :D
Ik denk dat iemand z'n huiswerk opnieuw moet gaan maken...

mavanhaasteren
05-11-2008, 21:55

volgens mijn gegevens ook en om nog prezieser te zijn het is niet 5500 CC maar 5474 CC inhoud ;)

d1ablo
05-11-2008, 22:04
Tja dat wist ik zelfs nog wel ... :)

nofear02
06-11-2008, 02:29
Volgens mij doet een 550 daar 4,4 seconden over.na, daar had ik ook al naar zitten kijken.... vond dat ook al gek. D'r gaat hier echt iemand klapjes krijgen.... :(

volgens mijn gegevens ook en om nog prezieser te zijn het is niet 5500 CC maar 5474 CC inhoud ;)ja dat weet ik, maar daar had ik allemaal niet zo'n zin in. maar goed ook, want de fouten die er nou al in staan..... met allemal rare getallen is het voor sommigen al helemaal niet te snappen... Bij mijn 328 stond er 3000. Dat heb ik ook maar even veranderd. Bij de sheet van Petra klopte er al helemaaaaal niks van. :(

.... We hebben echt niks te klagen zeg. Althans, toch nog ff ietjse-pietsje te wensen??: volgend jaar een F40 erbij aub (maurice zat in t buitenland, hans kon niet), en... een 456! Dit misten we eigenlijk nog! En misschien dat we dan ook nog ergens een Scud vandaan moeten sjouwen? :). ....!Zeg, zitten jullie te slapen?? :D. De 512 BB van Maarten erbij zou ook nog prachtig zijn natuurlijk! En wat dacht je van de 360 CS van Berry??! woow!

Weet je wat ik trouwens ook heel mooi vond: 2 stuks 308gt4's naast elkaar!, een blauwe en een rode. En dan was er ook nog de 308gt4 van RonB. En op zaterdag stond er een zilveren 308gt4, van Bert Sm#dt die zich gisteren gelijk heeft aangemeld (na een praatje met mij). Dat vind ik nou zo gaaf altijd he, elke F is mooi en van elke type 1 is dan helemaal geweldig, maar dan 2 of 3 van bijzondere types naast elkaar, dat vind ik helemaaaal gaaf.
2 stuks 365 gt4's; ook gaaf. jammer dat die elkaar eigenlijk net aflosten. Volgend jaar moet ook 2 stuks 400 lukken; ik heb Ger ontmoet, en die komt volgend jaar ook. Zitten jullie te slapen deel 2 :)? 2 mondials 8 natuurlijk! op de dvd die gemaakt is, zag ik vanavond dat vincent en john8 tegelijkertijd wegrijden, achter elkaar. Een blauwe en een rode. Mooi gezicht! 's middags ook nog: 2 van die oranje kanaries; een murcielago en een diablo. En die reden ook tegelijkertijd weg achter elkaar. Ook al zo'n fantastisch gezicht. Tsja, wat dat betreft was het wel smullen allemaal hoor. k Geloof dat ik nou pas begin te begrijpen hóe gaaf het eigenlijk écht was. Getuige dergelijke opmerkingen op een ander forum:

Was zondag inderdaad hartstikke tof...alleen € 13,50 entree voor twee hallen met niet echt interessante dingen (behalve de Lambo-club). Volgend jaar beter aanpakken; klapstoeltje mee, drinken, eten en langs de kant van de weg zitten en bespaar je de entreekosten!

(Ben ik het overigens niet mee eens; zonder toegangsprijs geen beurs natuurlijk en dan ook geen evenement; t komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, t moet wel betaald worden allemaal)

nofear02
06-11-2008, 02:53
2009 ben ik er ook bij.heel goed paulus! ik miste je al. Vorig jaar was je er wel, ff een bakkie komen doen. Lex was jammer genoeg ook verhinderd. Kan gebeuren natuurlijk. Volgend jaar dan maar weer!

Maranello
06-11-2008, 09:06

Dat klopt, maar als jij het wilt doe ik het inderdaad in 6,2 seconden.....

nofear02
06-11-2008, 11:12
Dat klopt, maar als jij het wilt doe ik het inderdaad in 6,2 seconden.....Niks d'r van, het moet gewoon goed zijn. Dus... :)
.

Racing-Baker
06-11-2008, 11:37
(beetje late reactie (ik ben niet van de rapste :) )
ook voor mij was de dag geslaagd hoor!! mooie gerief op de parking ;)
enkel was ik aan de ? late ? (weeral laat...) kant ?? rond 15.30u leek de helf al weg te zijn :( jammer dat ik zo was members mislopen heb. nietemin ook weer wat oude bekende tegengekomen en wat kunnen bijpraten. altijd leuk om zo in het echt ook even te babbelen.

en wie weet, volgend jaar een 308GTB/M GR.4 erbij?

nofear02
06-11-2008, 15:38
...
enkel was ik aan de ? late ? (weeral laat...) kant ?? rond 15.30u leek de helf al weg te zijn :( jammer dat ik zo was members mislopen heb. nietemin ook weer wat oude bekende tegengekomen en wat kunnen bijpraten. altijd leuk om zo in het echt ook even te babbelen.

en wie weet, volgend jaar een 308GTB/M GR.4 erbij?ik denk dat het op zijn hoogtepunt was zo tussen 13 en 14? daarna gingen er soms al mensen weg die er al vanaf 11u waren of zo.
de gr4 auto; staat zeker in de planning voor volgend jaar ja! naast die van Marcel natuurlijk! (monte zemelo) :). fijn dat je t naar je zin gehad hebt enzo!

mavanhaasteren
06-11-2008, 18:03
ik denk dat het op zijn hoogtepunt was zo tussen 13 en 14? daarna gingen er soms al mensen weg die er al vanaf 11u waren of zo.
de gr4 auto; staat zeker in de planning voor volgend jaar ja! naast die van Marcel natuurlijk! (monte zemelo) :). fijn dat je t naar je zin gehad hebt enzo!

leuk rijtje :D:D
308 GTB
308 GTB M
308 GTB Gr4
328 GTB

Paulus
06-11-2008, 19:11
Zeker komen Paulus... was een superdag...
In 2009 met de "andere" C... S...? :D

nee ik ben gezond bezig

d1ablo
06-11-2008, 19:15
nee ik ben gezond bezig

pfff da's een eind hoor Paulus... naar Houten met zo'n trap-ding... en zeker met zo'n smal zadeltje... :D :D

Paulus
06-11-2008, 19:33
pfff da's een eind hoor Paulus... naar Houten met zo'n trap-ding... en zeker met zo'n smal zadeltje... :D :D

oke dan niet sportief maar wel mileu bewust!

Erikderaaf
06-11-2008, 22:46
Leuke foto's allemaal!!

(alleen die vieze Gallardo spider... jeetje zeg zoiets zet je toch niet neer!)

Racing-Baker
07-11-2008, 12:10
Leuke foto's allemaal!!

(alleen die vieze Gallardo spider... jeetje zeg zoiets zet je toch niet neer!)

mensen met Lamborghini's moeten altijd opvallen hé :D
nu dat oranje zo ongeveer een standaard kleurtje begint te komen... :)
straks word het gewoon opgenomen in de optielijst bij Lamborghini: "dirtlook"

RedmondialTCab
07-11-2008, 15:17
Ik ken de eigenaar.....
Ze waren 's ochtend naar Lelystad wezen karten en waren op de heenweg binnendoor gereden... niet via de A6 zoals je mss dan verwacht had...
En daar waren de boeren ook aanwezig... tis dus verklaarbaar :D:D

nofear02
07-11-2008, 15:33
Precies. De modderpollen vlogen hem om de oren vertelde hij want d'r lag veel modder op de weg, van tractoren van boeren. lambo - > tractoren. Het klopt dus weer :D. Soort zoekt soort :D.

swatje
07-11-2008, 22:54
(beetje late reactie (ik ben niet van de rapste :) )
ook voor mij was de dag geslaagd hoor!! mooie gerief op de parking ;)

en wie weet, volgend jaar een 308GTB/M GR.4 erbij?

Ja dan was ik alleen niet langs de late kant dus we hebben alle 2 nog iets goed te maken volgend jaar. Ja voor ons is het ook niet bij de deur he.

nofear02
07-11-2008, 23:37
Ja dan was ik alleen niet langs de late kant dus we hebben alle 2 nog iets goed te maken volgend jaar. Ja voor ons is het ook niet bij de deur he.
t was toch erg leuk dat jullie er waren hoor! beter laat dan helemaal niet!

modena82
08-11-2008, 10:32
Ik vind het wel wat hebben hoor zo'n gallardo met modder erop. Geeft op een of andere manier snelheid aan de auto.

nofear02
08-11-2008, 12:07
morgen geen Houten jongens. jammer hoor. t was net zo leuk..:( :).
t is al weer een week geleden, maar nou nóg 51 weken wachten tot de volgende..... pfff.
wat duurt dat toch lang! :)

Dino2400
08-11-2008, 12:55
t is al weer een week geleden, maar nou nóg 51 weken wachten tot de volgende..... pfff.
wat duurt dat toch lang! :)

Jaja, maar in díe 51 weken gaan nog véél meer leuks beleven!! ;) :)

Dik v Buren
08-11-2008, 18:04
Robert,het begint er steeds meer op te lijken dat niet F.C.N de F club van nederland is maar DE F-CHAT gr Dik

nofear02
08-11-2008, 18:16
Robert,het begint er steeds meer op te lijken dat niet F.C.N de F club van nederland is maar DE F-CHAT. gr Dikhaha, nou dat lijkt me niet hoor Dik. De FCN heeft 450 wagens. Zover zijn wij nog niet en zover zullen we ook nooit komen denk. Wij zijn nou eenmaal niet DE officiele club. En dat hóeft ook niet. Als we t maar leuk hebben met een groeppie mensen joh. en dat hebben we! Op zondag. Iets goedkoper. Met niet zover vantevoren je te moeten aanmelden. Eventueel eerder weg of later kunnen komen. En naar verhouding met een wat hoger aantal mensen die (nog) niet zo heel erg vermogend zijn wellicht. Verder, ben zelf absoluut fcn lid. Ze hebben ook hele goeie dingen. Dus aub geen strijd of competitie hoor :). Wij zijn gewoon ietsje anders en doen sommige dingen net ietsje anders, mede omdat we nou eenmaal op internet zitten. That's all. :)

Dik v Buren
09-11-2008, 18:06
Robert, dit is zeker !!!!! niet negatief bedoeld richting F.C.N ,heb ik ook geen enkele reden toe, maar gezien de vele pos.reacties en hoge opkomst bij onze evenementen dacht ik zo maar ........

nofear02
09-11-2008, 18:16
Robert, dit is zeker !!!!! niet negatief bedoeld richting F.C.N ,heb ik ook geen enkele reden toe, maar gezien de vele pos.reacties en hoge opkomst bij onze evenementen dacht ik zo maar ........haha, dan is het goed hoor Dik :). ben ook heel blij met alle positieve reacties. naast dat je zelf al merkt op zo'n dag dat iedereen het gewoon erg naar zijn zin heeft en geniet. is dan toch een beetje 'loon naar werken' voor mij. welke idioot gaat er immers 's nachts nog ff daar naar toe om toch maar voor de zekerheid de P-plaats af te zetten. maar k ben blij dat ik het gedaan heb. Ben ook blij dat ik die partytent gekocht had en met wim eerst hier eff uitgetest had, en daar op zaterdag alvast neergezet en vastgebonden had, die bordjes gemaakt hebt, stenen had meegenomen, etc, etc. Nou hadden we natuurlijk wel achterlijk veel geluk met dat weer he? Niet te geloven. maar 45 wagens, tsjee. Een enorme ruk vooruit. En een prachtige prestatie en vertrekpunt om volgend jaar nóg meer wagens daar te hebben. Iedereen heeft gezien hoe leuk het was. En we kunnen het aan qua organisatie inmiddels. De stewards hebben het keurig gedaan. En we hebben nog bijgeleerd voor volgende edities, we weten al wat we nog kunnen verbeteren. Dus, ik zou zeggen, 'zegt het voort, zegt het voort' :D. Volgend jaar nóg mooier, groter, en gezelliger! :)

nofear02
18-11-2008, 22:56
er zijn 2 of 3 foto's van de deze versie van 'houten' rechtsboven in de foto-carroussel geplaatst. Ik heb er al een een keer zien langskomen. staat leuk!
.

mavanhaasteren
18-11-2008, 23:07
ik zag hem vanmiddag ook al langs komen ziet er goed uit jah, en wat was het gezellig he :D

dcpixels
18-11-2008, 23:46
Leuk om de evenementen langs te zien komen, tijdens het F-Chatten. Komen de mooie herrinneringen weer even boven :D.
Deze kwam ook nog voorbij vandaag:

nofear02
19-11-2008, 11:24
Leuk om de evenementen langs te zien komen, tijdens het F-Chatten. Komen de mooie herrinneringen weer even boven :D.

helemaal mee eens Walter. t zijn niet alleen zómaar leuke plaatjes die je ziet langskomen, maar hele fijne herinneringen, die me vaak nog even terug doen zwijmelen aan een of ander prachtige belevenis. heerlijk.

246Dino
19-11-2008, 17:30
er zijn 2 of 3 foto's van de deze versie van 'houten' rechtsboven in de foto-carroussel geplaatst. Ik heb er al een een keer zien langskomen. staat leuk!
.

Ja staat heel leuk.
Ik dacht al wat je wilde met die foto :D

Groetjes Gerard

sharknose67
26-12-2008, 17:01
Zat net te neuzen op de site van de Namac beurs en zag alleen maar data van Namac- en andere beurzen. Er werd niets gezegd over een eventuele herhaling van dit superevenement. En ik had nog wel goede hoop om mijn gemiste kans van dit jaar goed te kunnen maken. Of heb ik niet goed gekeken?

nofear02
26-12-2008, 17:04
Zat net te neuzen op de site van de Namac beurs en zag alleen maar data van Namac- en andere beurzen. Er werd niets gezegd over een eventuele herhaling van dit superevenement. En ik had nog wel goede hoop om mijn gemiste kans van dit jaar goed te kunnen maken. Of heb ik niet goed gekeken?nee, je snapt het niet goed; dit is de Auto-Moto-Italia beurs, dat is elk jaar, 1x per jaar. heeft niks met de Namac beurs te maken, behalve dat het dan toevallig in hetzelfde gebouw is, in Houten.
je moet voor de AMI kijken op hún website. de link staat aan het begin van de ''praat''-draad van dit evenement.

sharknose67
26-12-2008, 23:12
nee, je snapt het niet goed; dit is de Auto-Moto-Italia beurs, dat is elk jaar, 1x per jaar. heeft niks met de Namac beurs te maken, behalve dat het dan toevallig in hetzelfde gebouw is, in Houten.
je moet voor de AMI kijken op hún website. de link staat aan het begin van de ''praat''-draad van dit evenement.

Gevonden, bedankt. Er staat nog niks voor 2009 :( Naar de Namac moet ik ook want zo te zien wordt er een hoop "lekkers" verkocht daar.