View Full Version : Ferrari Racing Days, Hockenheim, 21-23 sep 2007
Erikderaaf
29-05-2007, 15:12
Ik heb deze al een tijdje in de agenda staan. Helaas is er nog niet veel over te vinden op internet, maar de website van de hockenheimring bevestigd dit wel.
Ik heb hier NOGAL zin in, zijn er nog meerdere mensen?
.
Ik heb altijd zin in zo een dingen... Alleen valt het samen met het begin van mijn schooljaar dus ik vrees dat ik er niet zal geraken
Greetz
Reiben
.
nofear02
29-05-2007, 16:30
Ik heb altijd zin in zo een dingen... Alleen valt het samen met het begin van mijn schooljaar dus ik vrees dat ik er niet zal geraken. Greetz. Reiben Ja leuk;
- 1/2 sept: FRD Paul Ricard (F)
- 15 sept : fcn de peel
- 22/23 ,, : FRD Hockenheimring (D)
- 29/30 ,, : fcn maastricht.....
dat kan dus allemaal niet....:
Ze zouden dat beter wat meer verspreiden...
Greetz
Reiben
.
ik denk dat ik wel ga naar duitsland, is egt mooi daar, ben al een keer of wat op nurnbergring geweest en er kwamen ong. 1000ferrari's, genoeg dus.
lekker plaatjes schieten en genieten van de auto's, misschien een idee om met een aantal personen te gaan? hoe meer zielen hoe meer vreugd, tog?;
Het is in het weekend, althans 22 en 23, dus dat moet te regelen zijn. Lijkt me wel erg leuk om daar ook eens te kijken, ben nog nooit op een circuit in Duitsland geweest, dus dat zou dan ook een first timer worden
nofear02
23-07-2007, 11:50
Ik heb deze al een tijdje in de agenda staan. Ik heb hier NOGAL zin in, zijn er nog meerdere mensen?
Ja leuk; - 1/2 sept: FRD Paul Ricard (F), - 15 sept : fcn de peel, - 22/23 ,, : FRD Hockenheimring (D), - 29/30 ,, : fcn maastricht..... dat kan dus allemaal niet....:(
ik denk dat ik wel ga naar duitsland, is echt mooi daar, ben al een keer of wat op nurnbergring geweest en er kwamen ong. 1000 ferrari's, genoeg dus. lekker plaatjes schieten en genieten van de auto's, misschien een idee om met een aantal personen te gaan? hoe meer zielen hoe meer vreugd, tog?;)
Het is in het weekend, althans 22 en 23, dus dat moet te regelen zijn. Lijkt me wel erg leuk om daar ook eens te kijken, ben nog nooit op een circuit in Duitsland geweest, dus dat zou dan ook een first timer worden.Jajajaja, we zijn bezig...:D :D. Hier gaan wel 'een paar members' van f-chat waarschijnlijk naartoe ja :D. De peel en maastricht laat ik zelf schieten. Ik moet hier naartoe, want ik moet daar flyeren, en vet ook; er komt een speciale duitse versie en er lopen al kontakten naar een paar duitse f-chatters die ik/we daar (weer) gaan ontmoeten. Waaronder iemand die daar een 430 challenge gaat besturen, en een P333. Dus iedereen die geïnteresseerd is: zet maar in je agenda ja :)
Ik heb de datum nog eens goed bekenen en aangezien ik al heel wat Ferrari meetings heb moeten missen denk ik wel dat ik misschien naar Hockenheim ga. En liefst ook voor 2 dagen dan. Ik hou jullie zeker op de hoogte
Greetz
Reiben
.
nofear02
24-07-2007, 12:46
Informatie: http://www.hockenheimring.com/Default.aspx?tabid=842
Tijdplan: http://www.hockenheimring.com/Default.aspx?tabid=1030
Fumacher
24-07-2007, 14:25
28E voor een entreekaartje op zondag! Ze zijn een beetje gek daar...
Ja dacht je dat zo'n evenement voor een tientje kon :D? 1000 F's op de parkeerplaatsen! :p
Ik vindt €28,- wel iets aan de hoge kant, voor €15,- zou ik nog niet al te moeilijk over doen. Als organisatie moet je natuurlijk wel de prijs acceptabel houden anders blijft men weg, ongeacht of je 1000 Ferrari's hebt staan....
nofear02
24-07-2007, 19:08
Oke, hier zijn een aantal posts over ontstaan, die heb ik dan maar even in een aparte draad gezet, anders wordt dit een draad die gaat over circuit-toegangs-prijzen, dus dat staat nu hier: http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=637.
Best interessant topic!
Maar zijn er nou mensen die serieus er naartoe willen gaan
Oke, hier zijn een aantal posts over ontstaan, die heb ik dan maar even in een aparte draad gezet, anders wordt dit een draad die gaat over circuit-toegangs-prijzen, dus dat staat nu hier: http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=637.
Best interessant topic!
Maar zijn er nou mensen die serieus er naartoe willen gaan?
Ik zou graag willen, maar op dit moment is het voor te vroeg om al te bepalen. Ik zit midden in het schrijven van een scriptie, maar het zou wel lekker zijn en dan zet ik mijn vriendin(g) ;) op de passagiersstoel.... misschien vindt ze dat wel leuk een dagje of twee Ferrari's kijken.... hmmm bij nader inzien gaat dat nog wel wat overtuigingskracht vergen :
Ik wil heel erg graag gaan. En liefst dan 2 dagen (Tenzij het niet mogelijk is door school) maar dan ga ik toch zeker op zaterdag. Het is zelfs mogelijk dat ik op vrijdag vrij ben en dan al vertrek. Maar ik moet dat nog allemaal even bekijken. Is het trouwens mogelijk om er met de trein naartoe te gaan?
Greetz
Reiben
.
nofear02
24-07-2007, 21:30
Ik wil heel erg graag gaan. En liefst dan 2 dagen (Tenzij het niet mogelijk is door school) maar dan ga ik toch zeker op zaterdag. Het is zelfs mogelijk dat ik op vrijdag vrij ben en dan al vertrek. Maar ik moet dat nog allemaal even bekijken. Is het trouwens mogelijk om er met de trein naartoe te gaan? Greetz, ReibenBert (en misschien ook Daan), ik ga sowieso ook, dus t lijkt me handiger dat we even wat afspreken. Afijn, daar komt nog een postje over op de draad...:
Vivado Ferrari
29-07-2007, 14:18
Ik was ook van plan mee te gaan.....Zaterdag op zondag dan. Misschien het hele weekend
ik heb er zeker zin in om erheen te gaan, met een groep afspreken is natuurlijk wel heel gezellig:) gezelliger dan dat iedereen daar apart rondstruint volgens mij
mzzl M@rcel
.
Erikderaaf
13-09-2007, 20:49
ik was al zo vrij geweest om in het internationale gedeelte een postje te zetten:
http://www.f-chat.eu/showthread.php?p=11792
.
nofear02
14-09-2007, 01:06
Geachte members,
We hebben in ons korte bestaan al een paar hele leuke dingen gedaan, waaronder 2 prachtige ritten en 2 gezellige clubhuismeetings.
De site is in die tijd enorm gegroeid en we zitten hier met een fantastische groep leuke mensen. Waarvan een flink aantal elkaar inmiddels
ook al in real life kent. Tijd om de volgende stap te nemen lijkt me.....:D
nofear02
14-09-2007, 01:08
BTL-REIS:
" F- C H A T on T O U R "
op
zaterdag en/of zondag 22/23 sept 2007
naar de
FRD op HOCKENHEIM !!
met vervoer, accommodatie, toegang!
A: van vrijdagavond 18.u t/m zondagavond 23u of
B: van zaterdagmiddag 15u? tot zondagavond 23u
Speciaal voor diegenen die graag (eens) zo'n evenement willen meemaken, maar zitten met vervoer, overnachting, kosten en wie dan als gezelschap, heb ik van de zomer eens wat uitgezocht en het een en ander geregeld. Expres tegen zo laag mogelijke kosten! Ik heb accommodatie gehuurd op 40 km afstand van het circuit. En stel 2 auto's ter beschikking die heen en weer zullen rijden. Je hoeft je alleen maar aan te melden en in te stappen :).
KOSTEN: SLECHTS 99 TOT 65 EURO (excl consumpties)!!
PROGRAMMA A:
- VERTREK - vrijdagmiddag 17u weg uit Zwijndrecht, via Belgie naar Duitsland, aankomst in Hostel: 23.30u?
- ZATERDAG - vroeg op want we willen om 09.u bij het circuit zijn. En verblijven daar tot 18.00u. Dan gaan we ergens downtown patat eten? en hebben we een gezellige rustige avond in de hostel. 's avonds laat komt misschien de b-ploeg erbij!
- ZONDAG - wederom op tijd op; we komen immers voor de Ferrari's. Maar misschien dat auto 1 iets eerder alvast naar het circuit gaat dan auto 2? 's avonds; een beetje op tijd vertrekken, zeg 17.00u. = 23.00u terug in Zwijndrecht.
PROGRAMMA B:
- ZATERDAG - vertrek ergens vanuit nederland, bijv vanaf CS Eindhoven, een 2e auto met een paar man die naar het hotel komt?? afhankelijk wanneer iedereen daar kan zijn/ weg kan van zijn werk of weet ik veel wat. 's avonds laat komen jullie dan aan bij ons!
- ZONDAG - idem aan A. Maar dan terug naar eigen beginpunt natuurlijk: eindhoven??
TOELICHTING:
- Hoe alles precies zal verlopen weet ik natuurlijk nog niet, omdat ik niet weet wie hier zin in zouden hebben, en wie wanneer waar kan zijn om mee te gaan. Mijn idee was in ieder geval om vrijdagavond alvast te gaan met een aantal mensen in auto1, en zaterdagmiddag ergens in nederland auto2 te laten vertrekken, voor degenen die niet 2 hele dagen konden.
- Ik heb het expres zo georganiseerd dat ook mensen met een smalle beurs meekunnen, zelfs studenten.
- Daarvoor heb ik dan ook expres accommodatie geboekt in een youth hostel. Een kamer voor 8 personen, alleen voor óns dus. Is supergezellig en kunnen we op elkaars spullen letten (camera's e.d.). Let op; jeugdherbergen zijn niet meer zoals in de jaren 50 hoor, t zijn gewoon redelijk moderne accommodaties! En t is vaak leuk vanwege de andere bezoekers. Ik ben lid en kon reserveren. Niet-leden betalen een paar euro toeslag. Ontbijt is inbegrepen.
Er kunnen dus maximaal 8 man overnachten zaterdag-avond. Wil je persé op eigen gelegenheid komen, zou ook kunnen. Vrijdagavond heb ik 4 man opgegeven, maar zijn er geen anderen op onze kamer, kunnen dat er dus ook max 8 zijn. Zou ik moeten navragen. Maar laten we eerst maar eens kijken wie dit van vinden.
Let wel: 1000 F's bekijken!, plus tientallen, zo al niet een paar honderd, op de baan, in de paddock, onderweg, etc., etc. Zowel race-, klassiekers-, F1, als challenges-wagens. Zie t officiële programma !
Het vertrekpunt op vrijdagmiddag is: F-Chat, v. Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht. Het is vlak langs de snelweg A-16 Breda-R'dam, op 300 meter vd afslag 'Zwijndrecht' (nr22). Zie ook hiernavolgende plattegrond.
Je eigen auto kan hier veilig bij mijn pand staan. Je kan ook met de trein komen; is slechts 5 minuten lopen. Laat graag even wat weten aan mij aub.
Celebrazione 60 Maranello/Fiorano, FRD Silverstone, en FRD Paul Ricard waren allemaal geweldig. Dus kunnen we met een paar man best gezamelijk!! :D
nofear02
14-09-2007, 01:12
Info accommodatie: http://www.hihostels.com/dba/hostel022405.en.htm?himap=Y#book
RedmondialTCab
14-09-2007, 10:24
tis wel heeeeel aantrekkelijk om ook hier naar toe te gaan, maar ik lig op dat moment waarschijnlijk op een strandbed in Kreta
Onwaarschijnlijk.... 1000 F's.............. zeer indrukwekkend.
Kom je daar aanrijden en denk je dat je een heel speciale auto hebt. zeggen ze : Zet 'm daar maar in dat rijtje neer als nr 85 !!!! :D:D:D:D
Wordt je weer even heel klein .... :D:D:D:D:D
Maar vooralsnog : iedereen veel plezier.!!!
Ik hoop dat ik achteraf kan zeggen: gelukkig hebben we de foto's nog !!! :D:D:
Ben daar al een keer geweest, is zeer indrukwekkend om zo'n rood laken van 1000 ferrari's geparkeerd te zien staan! wat er rondrijd is helemaal bijzonder vooral de klassieke race-wagens, dat geluid, geweldig!
Het is echt een aanrader voor elke Ferrari-liefhebber/eigenaar om daar naartoe te gaan. Helaas kan ik zelf niet ( de peel, maastricht e.d.), maar wat Robert heeft ge-organiseerd is echt goed en niet duur en absoluut de moeite waard! veel plezier! ook degene die aan het strand gaan liggen bakken.....noem geen namen Cor..haha!
groet Rolee
.
RedmondialTCab
14-09-2007, 15:08
:):):):)
.
Het programma ziet er super uit! Ik pm je nog wel voor de laatste details Robert
Greetz
Reiben
.
430driver
15-09-2007, 15:45
De laatste keer dat ik zo'n groot evenement heb bijgewoond was in 1996 met de FcN. De 550 maranello is daar toen onthuld.
Ik zou dus graag weer eens zo'n gave happening willen meemaken, maar ik kan *** niet! Balen dat ik doe Ongelofeloos!
.
Erikderaaf
15-09-2007, 17:52
ach mark. er zullen heus wel meer Racing days komen hoor ;) en naar verwachting komen er zat foto's online :
deze evenementen zijn een absolute must ............... maar ik ben in dat weekend bezet met familie. Ik wens iedereen die gaat veel plezier
nofear02
17-09-2007, 23:27
Na, al vaak toegezegd; nou eerst eens in orde gemaakt; de 1e bladzijde van mijn boekje. Na 7 jaar vermissing alsnog boven water gekomen.
Edit door erikderaaf: kijk hieronder maar eens :
nofear02
19-09-2007, 15:52
Ah! Danke.... (dit berichtje kreeg ik vanmorgen binnen.. :) )
Sehr geehrter Herr van G.,
Bitte kommen Sie ins Welcome Center am Hockenheimring. Dort bekommen Sie dann nachdem Sie die Enthaftungserklärung unterschrieben haben die Pressekarte ausgehändigt.
Freundliche Grüsse
Claudia B.
Presse- und Öffentlichkeitsarbeit Ferrari Deutschland GmbH
E-mail: xxxxxx[i]@ferrari.de
.
Erikderaaf
19-09-2007, 21:44
neem je boekje maar mee robert! Carlos Monteverde komt ook :
nofear02
19-09-2007, 21:49
neem je boekje maar mee robert! Carlos Monteverde komt ook :DJAAAAAWHOOR!!! Dit meen je niet!! De 1e eigenaar van wagen! Toen ie nog wit was! 1986! Tsjeeee. Ik moet die man spreken! Geweldig! Hoe laat moet ie rijden??? Fantastisch gezien Erik!
Erikderaaf
19-09-2007, 21:51
Sunday 9.55 - Shell Ferrari Historic Challenge Grid A+B - Race 2 - 11 Lap
Vivado Ferrari
19-09-2007, 21:54
Het is de man aan de linker zijde. Dan weet je tenminste wie je aan moet spreken.....en dit zijn zijn Ferrari's
nofear02
19-09-2007, 22:18
Het is de man aan de linker zijde. Dan weet je tenminste wie je aan moet spreken.....en dit zijn zijn Ferrari's.
Jaaaaawhoor. Niet te geloven! Gaak doen!! Kijk nou, die van hem zijn allemaal geel! Waar ken ik dat van???? :
nofear02
21-09-2007, 18:35
Zo, groep 1 is al onderweg! :D. Om 17.00u naar Roosendaal gereden, waar Mtange en Bert/Reiben al op het station waren. Vervoersmiddelen geruild; zij mijn auto, ik hun trein, zij dus naar duitsland, ik verder (terug) naar Zwijndrecht. Was zó gepiept. Goeie verbinding. Als het goed is dan zullen ze nu al wel zo ongeveer bij ErikdeRaaf zijn, aangezien ze die thuis gingen ophalen. Vannacht slapen ze in een hotel vlakbij Mannheim.
Nou groep 2 nog! :D :D. Vincent Vivado komt mij morgen ophalen om 12.30u en neemt mij mee, langs eindhoven waar we Ricars nog even ophalen, en dan arriveren wij tegen 18.00u op Hockenheim. Misschien dat ik dan nog ff snel mijn perskaart kan ophalen. Wij rijden dan door naar de youthhostel in Neckargemünd. Waar we neem ik aan een leuke avond gaan beleven.
En dan groep 1 en 2 zondag op het circuit. Nog ff snel werken vanavond, en morgenochtend! :
Vivado Ferrari
21-09-2007, 18:51
Robert! Jij weet hoe we moetenm rijden he;)
Printer is Quasto! Kan geen Routeplanner printen! Oei oei....als dat maar goed gaat! We hebben er zin in!!:
nofear02
21-09-2007, 22:06
Robert! Jij weet hoe we moetenm rijden he;)
Printer is Quasto! Kan geen Routeplanner printen! Oei oei....als dat maar goed gaat! We hebben er zin in!!:)
Ligt allemaal al lang klaar Vin. Plus een kaart van Germania. :). Komt helemaal goed :D
Jaaaaawhoor. Niet te geloven! Gaak doen!! Kijk nou, die van hem zijn allemaal geel! Waar ken ik dat van???? :D
Geel met een snotneusje :D
Hij is volgens mij een van de meest geziene deelnemers aan de Historic Challenge
Ligt allemaal al lang klaar Vin. Plus een kaart van Germania. :). Komt helemaal goed :D.
Mooi, ik zie jullie dan morgen!!
dcpixels
21-09-2007, 22:54
En dan groep 1 en 2 zondag op het circuit. Nog ff snel werken vanavond, en morgenochtend! :)
Leuk dat je ons op het forum op de hoogte houdt van alle voorbereidingen naar Duitsland. Ik had erg graag meegegaan, heb 't echt overwogen.
Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om niet mee te gaan en heb gelukkig morgen de mogelijkheid om een aantal bijzonder exclusieve F's te bewonderen.
Hopelijk organiseer je volgend jaar weer iets, en ik ga dan zeker mee naar Hockenheim
nofear02
21-09-2007, 23:28
Leuk dat je ons op het forum op de hoogte houdt van alle voorbereidingen naar Duitsland. Ik had erg graag meegegaan, heb 't echt overwogen.
Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om niet mee te gaan en heb gelukkig morgen de mogelijkheid om een aantal bijzonder exclusieve F's te bewonderen.
Hopelijk organiseer je volgend jaar weer iets, en ik ga dan zeker mee naar Hockenheim!Dank Walter! Komt wel goed. Ik zal zeker regelmatig wat organiseren hoor. Heb van de zomer al een aantal dingen voorbereid/ klaargemaakt :). Na dit weekend komt er dan al weer iets. Maar eerst even HH. Jij ook een fijne dag morgen.
ps: om 21.00u kreeg ik een sms-je dat ze in de Mac in Venlo zaten. Schiet lekker op zo :D :D. Na die zijn laat in t hotel vanavond... :D.
Vivado Ferrari
24-09-2007, 06:26
00:30 uur thuis! Wat een rit en wat een verhalen. Nu weer aan het werk:(
Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.......
Het was een top weekend! Thanks guys!:
nofear02
24-09-2007, 15:03
00:30 uur thuis! Wat een rit en wat een verhalen. Nu weer aan het werk:(
Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.......
Het was een top weekend! Thanks guys!:) 04.30 thuis! :( :D :D.
Bert (Reiben) 'ff' bijna thuis gebracht in Gent :D. Reed daar om half 2 weg. Om half 3 was ik bij Minderhout en werd ik te moe. Slaap achter het stuur vind ik helemaal niks, dat vind ik zwaar onverantwoord. Dus met opgetrokken knieën op de achterbank in de Peug 205 :D. Tóch 1,5 uur geslapen. Daarna weer verder. En om half 5 dus mijn bed in gerold. Wekker ging om 8u. Moest thuiswerk ophalen. Alles deed zeer :( :D. Ach ja, je moet er wat voor over hebben :D :D. Maakt niet uit, prachtig weekend gehad, wat een verhalen en belevenissen en een sfeer allemaal. Zat gelachen ook. En geluisterd en maar kijken, kijken, kijken. Verhalen komen later wel. Ben nu een paar uur bezig geweest de nieuwe users te verwelkomen. Wat een werk! Maar hee; we staan op 305! nog 3 :D. foto's komen later.
Dus met opgetrokken knieën op de achterbank in de Peug 205 :D.
Ik was gelukkig al om 23.00 uur thuis! Hoe lang zijn jullie dan wel niet gebleven??
Ik vond het al een hele belevenis om met de Peugeot naar Duitsland te rijden, laat staan erin slapen! :D
Maar het was echt weer een top weekend! Weer een hele hoop ervaringen rijker.
Ik heb genoeg foto's gemaakt, maar het zal helaas weer even duren voordat ik ze kan posten
Erikderaaf
24-09-2007, 18:12
Wat een weekend. ik heb vandaag op het werk vrij weinig gedaan. Ongelooflijk. Dit was echt super met zo'n groep. Lekker avontuurlijk in alle hotels/herbergen/gehuchten etc. Lekker beetje nabeleven! ik ben dan ook erg benieuwd naar alle foto's. volgens mij hebben we samen wel een paar gigabyte volgeknipt :D
De 205 was wel een belevenis. Maar robert heeft gedemonstreerd dat er in te rijden is. laten we zeggen dat het niet volgens de zuinig rijden methode is :D :D
Ik heb een hele hoop foto's. ik zal mijn best doen om de mooie vandaag/morgen te posten. Doen we dat gezamelijk in de duitse sectie, hier of in het internationaal deel (mij lijkt het internationaal deel het leukste, daar kijkt iedereen)
nofear02
24-09-2007, 20:46
Wat een weekend. ik heb vandaag op het werk vrij weinig gedaan. Ongelooflijk. Dit was echt super met zo'n groep. Lekker avontuurlijk in alle hotels/herbergen/gehuchten etc. Lekker beetje nabeleven! ik ben dan ook erg benieuwd naar alle foto's. volgens mij hebben we samen wel een paar gigabyte volgeknipt :D
De 205 was wel een belevenis. Maar robert heeft gedemonstreerd dat er in te rijden is. laten we zeggen dat het niet volgens de zuinig rijden methode is :D :D
Ik heb een hele hoop foto's. ik zal mijn best doen om de mooie vandaag/morgen te posten. Doen we dat gezamelijk in de duitse sectie, hier of in het internationaal deel (mij lijkt het internationaal deel het leukste, daar kijkt iedereen)?Totaal helemaal mee eens allemaal. Gelukkig moest ik vandaag alle nieuwelingen hier op de site even opstarten/begeleiden, dus was gelukkig nog een beetje met f's bezig om af te kicken. jongen-jongen-jongen, dat duitsland, dat is toch echt ongelofeloos. en zoals Erik zegt, het was ook nogal avontuurlijk ja. Die klokketoren-kamer helemaal bovenin dat rare adams-family-hotel.. li-re-li-re, je verdwaalde er letterlijk. Hoe verzín je t. Ze zullen ook niet effe vantevoren zeggen hé, dat je vrij dicht bij de klok van de kerktoren slaapt. Wat een hotel joh :D. Maar t ontbijt was super. En t avondeten in dat restaurant daar ff verderop in die straat ook. Perfecte bediening ook hé. En ook zo snel! :D. ohw-ohw-ohw wat een verhalen. Erik, die peug rijdt prima. je moet hem alleen wel ff laten merken wie het er voor t zeggen heeft. hoe langer ik er weer mee reed hoe meer functies het weer begonnen te doen! :D :D. Op de terugweg vanaf Bert begon zelfs de klok het weer spontaan te doen. Kijk, dát bedoel ik nou. En die benzine in Duitsland is echt niet 10x beter hoor. :D. Nou goed, hier hebben we t over 5 jaar nóg over :D.
Foto's; aangezien ik wil proberen de duitse sectie van de grond te krijgen en we nogal wat uitgedeeld hebben, is het denk even beter alles te uploaden in de duitse sectie. Zó gigantisch internationaal zijn de FRD Duitlsand toch immers ook niet. ik dacht vanmorgen echt even; hee; wat een hoop rare nummerborden hier allemaal; allemaal ineens geel :). duitse sectie dus
Vivado Ferrari
24-09-2007, 21:25
Ik zal komende dagen even een paar foto's bij de Duitse sectie uploaden. Maar de Nederlandse F-Chatters verdienen toch ook een paar fotootjes?;) Er zullen toch een paar members nieuwsgierig naar zijn....
Kingpin328
24-09-2007, 21:29
Maar de Nederlandse F-Chatters verdienen toch ook een paar fotootjes?;) Er zullen toch een paar members nieuwsgierig naar zijn.....
Eh - jaaaa !!
Ok dan komen mijn foto's ook in de Duitse sectie. Schitterend weekend gewoon! Heel wat beleefd! Alles was gewoon top! Robert, Erik, Michael, Vincent en Johan heel hartelijk bedankt voor het toffe weekend! Op naar de foto's
Greetz
Reiben
.
Vandaag ben ik na de GP van Spa-Francorchamps nog even gaan voetballen. Net toen ik wou vertrekken kwam mijn ma thuis en die vertelde dat er een Ferrari in het dorp stond. Ben dan maar gaan voetballen met mijn camera
Zeg Reiben, heeft je camera die voetbalpartij wel overleefd trouwens hahaha.
Ja geen enkel probleem! Ik had hem dan ook wel goed in mn vest weggestopt :D Hij moest dit weekend nog dienst doen op Hockenheim en dat is goed gelukt
Greetz
Reiben
.
Mijn foto's staan internationaal: http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=729&page=2
Hugo
.
Vivado Ferrari
24-09-2007, 22:49
Nog enkele.....
nofear02
24-09-2007, 23:37
Jaaaaaaah; leuke foto's! :). Prachtig!
Hier ook een paar: 2 hollandse F40's gebroederlijk naast elkaar ... ;)
430driver
25-09-2007, 09:59
Ja geen enkel probleem! Ik had hem dan ook wel goed in mn vest weggestopt :D Hij moest dit weekend nog dienst doen op Hockenheim en dat is goed gelukt. Greetz, Reiben
Ik heb van Robert en Vincent gehoord dat t super was!
Hoe vond jij t? Veel foto's geschoten?
Ik heb van Robert en Vincent gehoord dat t super was!]
Hoe vond jij t? Veel foto's geschoten?
Ik vond het natuurlijk ook super! Mooi weer en een zeer goede sfeer tussen al die Ferrari fans en eigenaren. Ik heb zo'n 400 foto's gemaakt, en als ik de slechte er vantussen heb gehaald komen er zeker op het forum (waarschijnlijk in de Duitse draad) Maar ik zag dat er nu ook al heel erg veel mooie staan
Greetz
Reiben
.
Arie Timmermans
25-09-2007, 19:03
Robert, ik heb met bewondering (en ook verwondering) naar het relaas zitten te kijken van jullie bezoek aan de Ferrari Racing Days. Wat vind ik het jammer dat ik niet mee geweest ben jongens. Hadden jullie de foto's maar niet laten zien, dan had ik nooit geweten wat ik allemaal gemist heb! Man, man, schitterend hebben jullie het gehad zo te zien. Mooi weer en nog mooiere auto's. Wat Robert gedaan heeft om enkele leden zo'n weekend te bezorgen is werkelijk voortreffelijk. Ik heb het gelezen van de Peugeot etc. Robert, je verdient een pluim man! Dat je zoiets doet laat zien wat je voor je leden op deze site over hebt. Ik heb spijt dat ik geen vrije dag genomen heb en toch meegegaan ben.
Wat de Ferrari betreft. Ik heb nog geen bericht van Auto Forza gehad. Maar zodra ik wat weet hoor je het.
Groeten van Arie
.
Vivado Ferrari
25-09-2007, 20:24
Arie, je hebt wat gemist. was echt te gek! Volgende keer misschien
Vincent ook mooie foto's hoor! :)
Was echt een geweldig weekend! Leuk om er zo met een groepje heen te gaan.
Hoe hebben jullie je eigenlijk nog gedragen op de zondagmiddag in de 'Ferrari Store'?? Was het na jullie bezoek echt allemaal weg of viel het nog wel mee
nofear02
25-09-2007, 22:51
Robert,ik heb met bewondering(en ook verwondering)naar het relaas zitten te kijken van jullie bezoek aan de Ferrari Racing Days.Wat vind ik het jammer
..
Ik heb spijt dat ik geen vrije dag genomen heb en toch meegegaan ben.
Groeten van Arie Nou Arie, dat kun je inderdaad wel zeggen dat je wat gemist hebt. Sowieso is het iets fantastisch, maar met dít weer, en met zó'n leuk groepje, jij moet al je haren uit je hoofd getrokken hebben inmiddels. Vond het ook erg jammer dat jullie er niet bij waren; die 2 lege/ongebruikte bedden in de kamer waren een rot gezicht. Eerlijk gezegd; je weet eigenlijk nog niet eens goed wát je hebt gemist. De foto's zijn zeker prachtig, maar wat dacht je van het geluid daarzo??? Als zo'n F1 wagen door dat motodrome raast?? On-be-schrij-fe-lijk!! En dan de Enzo-club Duitsland, en ál die wagens op de parking. En er zijn zelfs heel wat mensen in de pitsstraat en in de pitboxen geweest. Nou, als je dan écht eens naast zo'n F1-apparaat staat, vooral als ze hem gaan starten, en gaan staan te revven, KIPPEVEL! Vin en ik hebben gewoon nog even mee staan te kijken over de schouder van zo'n techneut op 3 hun laptops met de gegevens over de wagen die liep. Je voelt je alsof je tijdens een F1-race gewoon door de pitbox heenloopt en meekijkt. Ik snapte geen hol van wat de beeldschermen allemaal vertelde, maar o-o-o wat is het allemaal interessant. En wat zien die mannen er prachtig uit in die officiele kleding. Dat rood doet je gewoon wat. Ik geraakte dan ook nog 'per ongeluk' boven op balkon waar de huldigings-ceremonies zijn, met dat 1,2,3 ere-schavot waar de champagne gespoten wordt, dat si allemaal machtig interessant. Je ziet het elke keer op tv en nou stond ik er zelf eens bij te kijken. Maar de wagens zijn het belangrijkste natuurlijk. Nou, je kijkt je ogen uit. En als dan de algehele sfeer goed is, en je bent mt een supertoffe groep, tsja... hier gaan wij nog lang aan terugdenken! Niet meer zoiets laten lopen volgende keer ! :)
nofear02
25-09-2007, 22:54
Kijk maar
Vincent ook mooie foto's hoor! :)
Was echt een geweldig weekend! Leuk om er zo met een groepje heen te gaan.
Hoe hebben jullie je eigenlijk nog gedragen op de zondagmiddag in de 'Ferrari Store'?? Was het na jullie bezoek echt allemaal weg of viel het nog wel mee?
Ik allezins wel. Heb niks meegebracht maar ik denk er nu over een paar schaalmodellen in de plaats te kopen. De shop was trouwens al goed leeg op zondag avond
Greetz
Reiben
.
Vivado Ferrari
26-09-2007, 17:41
Vin en ik hebben gewoon nog even mee staan te kijken over de schouder van zo'n techneut op 3 hun laptops met de gegevens over de wagen die liep. Je voelt je alsof je tijdens een F1-race gewoon door de pitbox heenloopt en meekijkt. Ik snapte geen hol van wat de beeldschermen allemaal vertelde, maar o-o-o wat is het allemaal interessant. En wat zien die mannen er prachtig uit in die officiele kleding. Dat rood doet je gewoon wat
Het grappige was dat je elkaar dan gewoon weer tegen het lijf loopt in de pitbox van Ferrari's F1 Clienti!! Ik herkende Robert helemaaaal niet door zijn F1 outfit!;)
Ik was gewoon naar binnen geglipt. Snel foto's schieten voor dat je daar weggestuurt word, dacht ik.....Maar ik kon heerlijk m'n gang gaan daarzo! Sta je daar dan, geen entree betaalt (Sssst) en geen perskaart! En niemand die riep; Uscire! Rapidamente! Vivado Ferrari! Ora!
Ik heb daar zeker een dik halfuur rondgelopen.......A dream came true!:
nofear02
26-09-2007, 19:02
Het grappige was dat je elkaar dan gewoon weer tegen het lijf loopt in de pitbox van Ferrari's F1 Clienti!! Ik herkende Robert helemaaaal niet door zijn F1 outfit!;)
Ik was gewoon naar binnen geglipt. Snel foto's schieten voor dat je daar weggestuurt word, dacht ik.....Maar ik kon heerlijk m'n gang gaan daarzo! Sta je daar dan, geen entree betaalt (Sssst) en geen perskaart! En niemand die riep; Uscire! Rapidamente! Vivado Ferrari! Ora!
Ik heb daar zeker een dik halfuur rondgelopen.......A dream came true!:)
Jaaaaa, leuk foto's Vin!! van die beeldschermen/laptops. Prachtig! Dat is toch allemaal onwijs interessant??? Gewoon zo maar mee mogen kijken. Zo'n stuurtje ook, Geweldig allemaal.
Ja, ik was wel even verbaasd dat ik jou daar tegenkwam ja! :D :D. Zelfs zonder ..... :D :D. 0,0 eurie heeft ie eraan uitgegeven. :D.
Foto van mij ook wel grappig. Heb ik ook eens bewijs dat ik er geweest ben :). k Ben toch wel blij met mijn F1-blouse ja :D. Voelt goed <proest> :D
430driver
26-09-2007, 20:55
Ja dat is een mooie blouse!
Ik heb 2 F-longsleeves: 1 nog van Fila en één van Puma, uit de replica-serie.
Maareh...ik lees dat Jij (robert) vincent daar tegenkwam: zijn jullie die dagen gewoon jullie eigen gang gegaan en later ergens afgesproken dan? Niet gezellie met z'n tweeen rondgeneusd?
Erg gave foto's! Weet je wat zo'n stuur kost? ik denk dat je daar een leuke auto van kunt kopen. hah
Vivado Ferrari
26-09-2007, 21:01
Ja dat is een mooie blouse!
Ik heb 2 F-longsleeves: 1 nog van Fila en één van Puma, uit de replica-serie.
Maareh...ik lees dat Jij (robert) vincent daar tegenkwam: zijn jullie die dagen gewoon jullie eigen gang gegaan en later ergens afgesproken dan? Niet gezellie met z'n tweeen rondgeneusd?
Erg gave foto's! Weet je wat zo'n stuur kost? ik denk dat je daar een leuke auto van kunt kopen. haha
Robert en Michael hadden perspassen, zodat zei vrijwel overal foto's konden maken. We kwamen elkaar altijd wel weer tegen. Toen liep ik eens mee met Erik, toen met Ricars, toen kwam ik Michael weer even tegen....toen weer even Robert....En daar zag ik Bert weer lopen....."hey, daar liep Erik, is ie weer weg??" Zo ging het de hele dag eigenlijk. Met ieder een beetje opgetrokken. Was leuk!:
dcpixels
26-09-2007, 21:32
Na drie enorme drukke dagen zit ik eindelijk weer even op F-chat. Jongens wat een foto's. Wat hebben jullie een mega-weekend beleefd! Lekker in de pitboxen rondgelopen, oh oh oh ik heb wat gemist!
Ik kan wel gaan roepen: "Cars of Charity was ook indrukwekkend" ;), maar dat haald het niet bij jullie belefenissen.
Leuke verhalen en allemaal zeer mooie foto's. Bedankt iedereen ... ik zit echt te genieten van al het moois
Eindelijk tijd om ff te posten...
Heb echt een super weekendje gehad. Overal Ferrari's om je heen, Enzo's, F50's, F40's, 288GTO's al die waanzinnige klassiekers en ook nog eens de F1 :)
Het was echt een top evenement. Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Nu ga ik ff gauw jullie foto's checken in het Duitse topic en zelf ook wat posten!!!
Groeten Johan
.
nofear02
26-09-2007, 22:03
Robert en Michael hadden perspassen, zodat zei vrijwel overal foto's konden maken. We kwamen elkaar altijd wel weer tegen. Toen liep ik eens mee met Erik, toen met Ricars, toen kwam ik Michael weer even tegen....toen weer even Robert....En daar zag ik Bert weer lopen....."hey, daar liep Erik, is ie weer weg??" Zo ging het de hele dag eigenlijk. Met ieder een beetje opgetrokken. Was leuk!:)Helemaal mee eens! Dat ging enorm goed. Was een prima systeem; we begonnen als 3 koppels; ieder koppel zijns weegs. En spraken af om de 2 uur vanaf 10u, dus 12u, 14u en 16u, dat als je zin had een ander te ontmoeten of omdat je wat wilde vertellen / wilde doorgeven, je even naar de duitse F-enzo stand ging, om te kijken of er misschien nóg iemand van ons daar even was, die ook even wat kwijt wilde. Gaf ook rust voor als je de ander kwijt zou raken. Hoewel je ook nog gsm's had natuurlijk. Maar ondertussen kwam je vaak al gewoon ook wel soms de ander tegen. In ieder geval wel in de pitbox ja. :).
@ mark: stuurtje: 20 mille dacht ik
nofear02
26-09-2007, 22:05
Na drie enorme drukke dagen zit ik eindelijk weer even op F-chat. Jongens wat een foto's. Wat hebben jullie een mega-weekend beleefd! Lekker in de pitboxen rondgelopen, oh oh oh ik heb wat gemist!
Ik kan wel gaan roepen: "Cars of Charity was ook indrukwekkend" ;), maar dat haald het niet bij jullie belefenissen.
Leuke verhalen en allemaal zeer mooie foto's. Bedankt iedereen ... ik zit echt te genieten van al het moois.Ehhhhh.... ja.. t was écht wel gaaf ja Walter :D. Desalniettemin; ben toch ook wel benieuwd naar de CfC-rit. Jij zet er wat over in die desbetreffende draad??
dcpixels
26-09-2007, 22:32
Ehhhhh.... ja.. t was écht wel gaaf ja Walter :D. Desalniettemin; ben toch ook wel benieuwd naar de CfC-rit. Jij zet er wat over in die desbetreffende draad???
Ik heb weer een prachtig moment meegemaakt, hangend uit de auto met 100 km/u naast een Bugatti Veyron. En de F40 stond daar met open kap ... heel indrukwekkend! Er komt van de week een dagverslag (met foto's) in het draad
nofear02
27-09-2007, 08:19
Ik heb weer een prachtig moment meegemaakt, hangend uit de auto met 100 km/u naast een Bugatti Veyron. En de F40 stond daar met open kap ... heel indrukwekkend! Er komt van de week een dagverslag (met foto's) in het draad.Mooi zo, ben benieuwd. En zie ook graag wat in díe draad natuurlijk. We cover it all :D
Mijn eerste foto van Hockenheim speciaal voor Erik. Alleen jammer van het felle zonlicht op de wagen
En de volgende vijf foto's gaan voor mij over een speciaal moment. Wanneer ik namelijk in die hele mooie F430 mocht zitten. Voor de geïnteresseerden: De wagen was 3 maand oud en had 2000 km op de teller. Had ook andere stoelen, velgen en een challenge-gril achteraan. Kleur: Rosso Corsa (Juist hé Erik?
430driver
27-09-2007, 21:43
è una bella macchin
Erikderaaf
27-09-2007, 21:52
hahaaaaa mooi bert! ik was het zowat vergeten dat ik op de foto stond hier. Robert, mooi he zon Gt/4 ;) klein wagentje als ik mezelf er zo naast zie staan :D
Lollig hoe dat ging. die kerel van de F430 begon mooi te buurten. bert werd letterlijk de wagen ingeduwd, zo van 'ga maar even zitten, dan pak ik je tas aan en zal een foto knippen met je camera'. was geweldig
nofear02
27-09-2007, 22:40
En de volgende vijf foto's gaan voor mij over een speciaal moment. Wanneer ik namelijk in die hele mooie F430 mocht zitten. Bert! Fantastisch jongen! Mooi gezicht. Je zit er zó professioneel en relaxed bij, je zou zweren dat ie gewoon van jou is! Hé-hé, zie ik eindelijk eens de foto's van deze gebeurtenis. Had het al zó mooi van je gehoord. Toffe foto's!
@ Erik; zie je nou hoe leuk dat ding is??! Met die punt in dat raam naar achteren. Geweldig retro/jaren 70. Je zal een zwarte, of blauwe, of eventueel gele hier naast die 328 hebben staan. Lijkt me helemaal geweldig
Bert! Fantastisch jongen! Mooi gezicht. Je zit er zó professioneel en relaxed bij, je zou zweren dat ie gewoon van jou is! Hé-hé, zie ik eindelijk eens de foto's van deze gebeurtenis. Had het al zó mooi van je gehoord. Toffe foto's!
...
Dank je Robert. Ja ik wou wel dat ie van mij was ;) Erik heeft er ook nog een hele foto van in de Duitse sectie. En zoals hij zei werd ik bijna letterlijk de wagen ingeduwd. Maar dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg :D Want alles was zo nieuw. Heel mooi om daar dan eens in te mogen zitten
Greetz
Reiben
.
Dat zal inderdaad een mooie ervaring geweest zijn Bert! Dat zo'n man gewoon uit zich zelf zegt, 'ga eens zitten jow!'. Geweldig! :)
En hoe zat dat nou?
Bert, zelfs een F40 staat niet verkeerd! :) Je wordt nog eens bekend zo.. ;)
Die laatste foto is waar we het al eens over gehad hebben, een F50 die een speciaal slotje op de versnellingsbak heeft! Had dit nog niet eerder gezien, maar eerlijk gezegd zo verkeerd nog niet. Je zou hem namelijk makelijk in z'n vrij kunnen zetten en op een kar trekken, wat nu natuurlijk een stuk moeilijker gaat
Dat zal inderdaad een mooie ervaring geweest zijn Bert! Dat zo'n man gewoon uit zich zelf zegt, 'ga eens zitten jow!'. Geweldig! :)
En hoe zat dat nou??
Die zithouding was super natuurlijk. Ik kon er eigelijk zo mee wegrijden, maar de sleutels kreeg ik niet ;)
Die foto bij de F40 vind ik ook mooi. Is voor mij een hele speciale wagen want komt uit mijn geboortejaar (1987) Bedankt Michael
Greetz
Reiben
.
Vivado Ferrari
29-09-2007, 19:49
Super foto's Bert! Op de foto met een F40 is altijd gaaf!:
430driver
29-09-2007, 21:15
Zeker! Zo heb ik een aantal jaren geleden in de F40 gezeten van Dick Waayenberg (Ex-kroymans). Heb daar ook n mooie foto van
Kingpin328
29-09-2007, 21:44
zie je nou hoe leuk dat ding is??! Met die punt in dat raam naar achteren. Geweldig retro/jaren 70. Je zal een zwarte, of blauwe, of eventueel gele hier naast die 328 hebben staan. Lijkt me helemaal geweldig!
Ja zeg, als dat ding er nou niet een keer daadwerkelijk komt dan ga je maar ergens een site voor je zelf beginnen :D:D:
dcpixels
29-09-2007, 23:54
Zeker! Zo heb ik een aantal jaren geleden in de F40 gezeten van Dick Waayenberg (Ex-kroymans). Heb daar ook n mooie foto van.
Kom maar op met die foto
Kom maar op met die foto!
Ja ik ben er nu ook wel nieuwsgierig naar
Greetz
Reiben
.
nofear02
30-09-2007, 11:57
Ja, kom op met die foto, maar wel in een andere draad aub; de hoofddraad van F-specifiek
Erikderaaf
02-10-2007, 20:12
heb nog een paar lage kwaliteit, ongeeditte videos die ik met de telefoon heb gemaakt online gegooid, enjoy :D
http://www.youtube.com/watch?v=naeoRhO_xc0
http://www.youtube.com/watch?v=a71dZyR-5m0
http://www.youtube.com/watch?v=FFjtfh1vsCE
http://www.youtube.com/watch?v=P5xn4euQKnA
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.