View Full Version : Wat doen we voor de kost
Ik maar als eerste dan
Ik ben vanaf '92 zelfstandige
Isolatie bedrijf ,isoleren van alle soorten leidingwerk
( cv,water,koel,vwa,hwa, luchtkanalen enz )
Internet site beheren , Exclusieve Modelauto's verkopen
www.bma43.com ( is uit hobby geboren )
en Last but not least
Sta nog af en toe als security medewerker in een uitgaans gelegenheid
Ik studeer. En in de vakantie doe ik natuurlijk ook wel wat vakantiewerk.
Greetz
Reiben
.
Ik doe wat in wit poeder en zo, kicken ze op bij Corus en Essent :
Ik doe wat in wit poeder en zo, kicken ze op bij Corus en Essent :)
:D
(Roger heeft mij onlangs verteld wat hij doet en bovenstaande klopt echt!)
.
micha1980
22-05-2007, 22:03
ik werk sinds kort bij telecommaatschappij Vodafone in Maastricht;
werk bestaat uit het verkopen van telecomproducten en een leidinggevende functie.
nofear02
22-05-2007, 23:54
Al een jaartje of 15 zelfst ondernemer. Heb een bedrijf in sportteams-portretfotografie (ca 30 man). had vroeger ook nog een fotozaak maar die heb ik lekker opgedoekt. Verder heb ik een paar websites.
.
ForzaFerrari
23-05-2007, 11:17
doe iets in grafische vormgeving/webdesign. Zowel bij een uitgeverij als in m'n eigen bedrijfje. Tevens fotograaf i.o
Kingpin328
24-05-2007, 00:33
Ik word er voor betaald om met een bijl over schooldaken en seniorenwoningen te lopen :D
.
Ik ben slechts oliesjeik, zonder harem en grote autocollectie
modena82
24-05-2007, 07:26
Ik loop op dit moment stage bij 3 grote woningstichtingen in Rotterdam en pak daar woonfraude aan. (wietteelt,onderhuur, uitkeringsfraude, etc etc).
En daarnaast ben ik in het dagelijkse leven administratief medewerker (naast mijn studie integrale veiligheid)
Consultant Exact Software bij VCD Automatiserin
Ik studeer iets met informatie(systemen) in bedrijven en mensen, gadver. Doel van de studie, werkend Nederland werkloos krijgen, automatiseren die hap :D. HAL 9000 roeleerd :
steven frohn
10-08-2007, 22:43