View Full Version : Wat doen we voor de kost
Ik maar als eerste dan
Ik ben vanaf '92 zelfstandige
Isolatie bedrijf ,isoleren van alle soorten leidingwerk
( cv,water,koel,vwa,hwa, luchtkanalen enz )
Internet site beheren , Exclusieve Modelauto's verkopen
www.bma43.com ( is uit hobby geboren )
en Last but not least
Sta nog af en toe als security medewerker in een uitgaans gelegenheid
Ik studeer. En in de vakantie doe ik natuurlijk ook wel wat vakantiewerk.
Greetz
Reiben
.
Ik doe wat in wit poeder en zo, kicken ze op bij Corus en Essent :
Ik doe wat in wit poeder en zo, kicken ze op bij Corus en Essent :)
:D
(Roger heeft mij onlangs verteld wat hij doet en bovenstaande klopt echt!)
.
micha1980
22-05-2007, 22:03
ik werk sinds kort bij telecommaatschappij Vodafone in Maastricht;
werk bestaat uit het verkopen van telecomproducten en een leidinggevende functie.
nofear02
22-05-2007, 23:54
Al een jaartje of 15 zelfst ondernemer. Heb een bedrijf in sportteams-portretfotografie (ca 30 man). had vroeger ook nog een fotozaak maar die heb ik lekker opgedoekt. Verder heb ik een paar websites.
.
ForzaFerrari
23-05-2007, 11:17
doe iets in grafische vormgeving/webdesign. Zowel bij een uitgeverij als in m'n eigen bedrijfje. Tevens fotograaf i.o
Kingpin328
24-05-2007, 00:33
Ik word er voor betaald om met een bijl over schooldaken en seniorenwoningen te lopen :D
.
Ik ben slechts oliesjeik, zonder harem en grote autocollectie
modena82
24-05-2007, 07:26
Ik loop op dit moment stage bij 3 grote woningstichtingen in Rotterdam en pak daar woonfraude aan. (wietteelt,onderhuur, uitkeringsfraude, etc etc).
En daarnaast ben ik in het dagelijkse leven administratief medewerker (naast mijn studie integrale veiligheid)
Consultant Exact Software bij VCD Automatiserin
Ik studeer iets met informatie(systemen) in bedrijven en mensen, gadver. Doel van de studie, werkend Nederland werkloos krijgen, automatiseren die hap :D. HAL 9000 roeleerd :
steven frohn
10-08-2007, 22:43
ik werk bij de klm op schiphol oost en wij repareren de motoren van groote en kleine vliegtuigen erg mooi wer
mavanhaasteren
11-08-2007, 07:04
ik werk bij Optima Cycles en daar ze ik ligfietsen in mekaar en verpak ik ze voor verzending over de hele wereld
.
dcpixels
13-08-2007, 20:13
Ik werk bij Applikon Biotechnology. Ruim 17 jaar ben ik daar werkzaam als ontwerper/tekenaar van bioreactor systemen, waarin vaccins gekweekt kunnen worden. Denk aan vaccins voor polio, difterie, tenanus, etc.
De bioreactoren/drukvaten en appendages zijn gemaakt van roestvaststaal, hebben een inhoud van 20 tot 1200 liter en een inwendige oppervlakte ruwheid van minder dan 0.4 micrometer. Het is zeer divers werk omdat ik ook aandrijvingen, appendages, bordessen, kasten, etc. uitdetaileer
Vivado Ferrari
13-08-2007, 23:34
Ik run de Panini formule van La Place in Alkmaar Noord Holland. La Place is de food/horeca groep van Maxeda (voorheen Vendex). De Panini in Alkmaar zit onderin de V&D, waar wij deel van uitmaken.
Wij maken de hele dag verse panini's*, huisgemaakte sappen en salades. Allemaal volgens eigen recept.
www.laplace.nl
(*Panini's zijn Italiaanse broodjes)
.
dcpixels
14-08-2007, 17:35
Ik run de Panini formule van La Place in Alkmaar Noord Holland. La Place is de food/horeca groep van Maxeda (voorheen Vendex). De Panini in Alkmaar zit onderin de V&D, waar wij deel van uitmaken.
Wij maken de hele dag verse panini's*, huisgemaakte sappen en salades. Allemaal volgens eigen recept.
www.laplace.nl
(*Panini's zijn Italiaanse broodjes)
Hmmm, dat ziet er lekker uit! Ik stel voor dat Vincent het lunchpakket gaat verzorgen voor de eerst volgende rit ;)
.
Vivado Ferrari
14-08-2007, 17:38
Hmmm, dat ziet er lekker uit! Ik stel voor dat Vincent het lunchpakket gaat verzorgen voor de eerst volgende rit ;-)
Hahaha, daar kan over onderhandeld worden;)
.
nofear02
14-08-2007, 21:03
Hahaha, daar kan over onderhandeld worden;) Sterker nog, daar is al pm-verkeer over :D :D
dcpixels
14-08-2007, 23:24
Sterker nog, daar is al pm-verkeer over :D :D.
HAHA Prachtig! Of ik 't wist.
Als ik in de buurt van Alkmaar had gewoond, had ik zeker eens bij je langs gekomen Vincent. Ik ben wel 'te porren' voor een goed gevuld broodje ;-)
.
Ha die Vincent als ik een keer in de buurt ben kom ik even een Panini bij je happen.
Gr.Vin
.
Wim Racing
20-08-2007, 14:17
Ik woon in een flat, heb een schuur, geen fiets, lichtbakken, afgetapte stroom en groene plantjes.
Beetje knippen en in zakjes doen, niet doorvertellen :P
Zonder dollen, ik ben IT Consultant/Trainer/Supporter bij Unit 4 Agresso
leuke hobby, wij hebben er ook een paar in de tuin maar die doen het met dit weer niet zo goed helaas
Wim Racing
20-08-2007, 16:05
Ik kan wel langskomen om voor een consult voor je plantjes whaha...
Ik verkoop ook gesto...eehm...goede lichtbakken evt.
tja wat doen we voor de kost.....nou ik heb eerst 8 jaar voor de KLM gewerkt als vliegtuigmonteur ( onderhoud boeing 747, 737, 767, MD11, fokker 100 en 50), maar na re-organisatie ten gevolge van New York 11 september, moest ik helaas de KLM verlaten.
Tegenwoordig werk ik als technician bij een bedrijf dat alles voor het oog produceerd ( contact-lenzen, medische apparatuur voor staar-operaties, laser-behandelingen e.d.)
Een erg leuk bedrijf, de TD bestaat maar uit 4 man die het hele bedrijf draaiende houden
Wim Racing
31-08-2007, 13:24
Leuk :D
.
fransgoud
31-08-2007, 16:39
Ik ben bouwkundig Acad-tekenaar en bestekschrijver bij een architectenbureau in Noordeloos
dcpixels
01-09-2007, 00:25
Ik ben bouwkundig Acad-tekenaar en bestekschrijver bij een architectenbureau in Noordeloos.
Frans, leuk dat ook jij 'je brood verdiend' met AutoCad-en.
Teken je met AutoCad in 3D? Hebben jullie de 2008 versie al?
Zelf werk ik met de 2007-versie en ontwerp bioreactor/fermentor systemen. Frames, ketels, piping .. alles van RVS. Werktuigbouw dus.
Piping teken ik met Rebis/AutoPlant (een schil over AutoCAD)
Montezemolo
18-09-2007, 21:07
Ik verkoop nieuwe en gebruikte Toyota's in Nijkerk
Patric
Tricky-design
28-09-2007, 22:59
Ik werk als fulltime electrical engineer bij Applied Micro Electronics en daarnaast studeer ik nog aan de Universiteit Eindhoven voor mijn MSc degree in electrical Engineering
430driver
29-09-2007, 08:22
Tja en ik vervang kapotte ruiten (géén autoruiten), snij glas, slijp het, boor het, en/of lak het
wij plaatsen namelijk ook glas in keukens i.p.v die lelijke tegeltjes; dat is:
1) Véél mooier (aangezien het nagenoeg naadloos is, danwel helemaal afhankelijk hoe klant het wil)
2) stukken hygiënischer! (geen voegen die vies kunnen worden)
3) véél makkelijker te reinigen
We verzorgen ook hardglazen douchewanden en - deuren:
desgewenst met fotoprint erop. (dit is een nieuwe technologie die wij sindskort toepassen: ziet er erg gaaf uit!)
Kortom alles op gebied van (vlak)glas.....en dat doen we (niet ik hoor haha) al 75 jaar lang:
Van opa, op vader op ons dus.
http://www.vandermeijs.nl
(de foto is "geposeerd" voor een advertentie: natuurlijk hebben we het té druk om tijdens het werk even foto's te maken hè?!)
(Vivado en Nofear, herkennen jullie die wagen niet hahaha?)
.
Ik ben verantwoordelijk voor de verkoop in een aantal landen binnen en buiten Europa voor een bedrijf (ASKO BV) dat industriele schaar-messen voor de grote Staal Producenten produceert. Dit zijn precisie gereedschapstalen werkstukken die in grote vaak continue produktielijnen worden gemonteerd. Het staal van auto's wordt vele malen gesneden in vele produktie stadia van het staal. Onze fabriek staat in Amsterdam Z.O.. Ik ben veel op reis en o.m. 2 week/jaar in Italie waar wij o.a. de meeste schaar messen leveren aan ILVA Taranto die aan alle FIAT bedrijven leveren. Geweldig leuke job die heerlijk technisch en commercieel is. Mijn kinderen (6 en bijna 9) en vrouw vinden het weleens minder
Vivado Ferrari
29-09-2007, 16:02
Tja en ik vervang kapotte ruiten
...
(Vivado en Nofear, herkennen jullie die wagen niet hahaha?)
Inderdaad! Bekende wagen! Kan het nog steeds niet vatten....
Vivado Ferrari
29-09-2007, 16:05
Ik ben verantwoordelijk voor de verkoop in een aantal landen binnen en buiten Europa voor een bedrijf (ASKO BV) dat industriele schaar-messen voor de grote Staal Producenten produceert. Dit zijn precisie gereedschapstalen werkstukken die in grote vaak continue produktielijnen worden gemonteerd. Het staal van auto's wordt vele malen gesneden in vele produktie stadia van het staal. Onze fabriek staat in Amsterdam Z.O.. Ik ben veel op reis en o.m. 2 week/jaar in Italie waar wij o.a. de meeste schaar messen leveren aan ILVA Taranto die aan alle FIAT bedrijven leveren. Geweldig leuke job die heerlijk technisch en commercieel is. Mijn kinderen (6 en bijna 9) en vrouw vinden het weleens minder.
Leuk dat je voor je werk weleens op stap moet. Italia is geen straf lijkt mij....
Die reisen zijn vaak erg leuk daar je meestal met een lokale agent een week op stap bent en door het betreffende land reist. Zeker de Italiaanse agent kent mijn grote liefde voor Alfa en Ferrari en weet dat ik graag een stukje om rij om bij Fiorano, Maranello of bekende punten rond Milaan (voor Alfisten) even te kijken. Ik ben ook nogal bourgondisch ingesteld en geniet ook van de geweldige Italiaanse keuken en de niet mindere van Spanje
430driver
29-09-2007, 17:47
Inderdaad! Bekende wagen! Kan het nog steeds niet vatten....
hahahahahah
nofear02
29-09-2007, 21:58
Wat een interessante beroepen allemaal! Veel techniek. Verbaast me wel (of eigenlijk ook weer niet). Uberhaupt wat voor technische beroepen er allemaal zijn, wat er alles is op dat gebied, alle machines, apparaten en apparaatjes die gemaakt worden etc. etc. Interessant allemaal. Jammer dat ik er echt 0,0 van weet en er ook geen feeling voor heb.
... (Vivado en Nofear, herkennen jullie die wagen niet hahaha?) Zeker ! ik blijf dit een enorm stoer verhaal vinden. staat in de top 10 van 2007 van toevallige/bizarre gebeurtenissen. :
Tricky-design
30-09-2007, 12:26
Mag ik vragen wat er precies met die wagen is? Ik snap het verhaal niet helemaal, maar lijkt me wel een interessant verhaal om te horen (lees: lezen
nofear02
30-09-2007, 13:08
Mag ik vragen wat er precies met die wagen is? Ik snap het verhaal niet helemaal, maar lijkt me wel een interessant verhaal om te horen (lees: lezen) Stelt niet zoveel voor hoor, maar toen vivado en ik naar HH gingen, kregen we pech, moesten we naar het anwb-technostation in tilburg, sta ik daar buiten in gedachten verzonken naar die glasauto te kijken; zie ik ineens van der meys, en 013. ik denk hé; er zit toch op de site iemand uit tilburg die v/d m heet?? vraag ik het aan die meneer die daar een camper staat schoon te maken, blijkt het de vader van Mark te zijn, die daar in het familiebedrijf werkt. staan dus 2-f-chatters, 10 meter tegenover het familie-bedrijf waar een andere member werkt. wisten we niet. was bziar
430driver
30-09-2007, 13:37
stelt niet zo veel voor, maar was wel lachen!:D:D:
Tricky-design
30-09-2007, 14:14
Toch wel leuk verhaal, zo zie je maar weer kleine wereld :D
Ik heb ooit een keer een dergelijk iets mee gemaakt. Ik was op de FFWD (dance parade in rotterdam, wordt bezocht door 200.000 á 500.000 man) en liep iemand met een sponge bob tas. Een vriend van mij stak de vinger in de neus van die tas en ik had er een foto van gemaakt. Ongeveer een jaar later ontmoet ik een vrouw die zit op een gegeven moment door mijn foto's op mijn website te kijken. Bleek het haar tas te zijn, waar ik een jaar van te voren een foto van had gemaakt
430driver
30-09-2007, 19:13
Tja, da's ook sterk zeg
Mondialseeker
30-09-2007, 20:52
Ik ben werkzaam als chef-kok bij het plaatselijk OCMW (Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn) centrum te Middelkerke. L(ij)eidinggevend aan een groep van 5 koks, 7 poetsdames en 8 chauffeurs zorgen we 7 op 7 voor de maaltijden van 60 bewoners van het rusthuis, een 130 thuisbedeelde maaltijden, 45 maaltijden bewoners en bezoekers van het sociaal huis, de maaltijden voor het gemeentepersoneel plus al hun speciale etentjes en dineetjes.
Daarnaast nemen mijn kids het merendeel van mijn vrije tijd in beslag.
Groetjes
Jurge
nofear02
30-09-2007, 20:56
Zo dat is niet niks Jurgen. Dat lijkt me een hele zorg dagelijks. Leuk om zoiets te horen van members, wat ze zoal doen! Prachtig
dcpixels
30-09-2007, 21:54
Toch wel leuk verhaal, zo zie je maar weer kleine wereld :D
Ik heb ooit een keer een dergelijk iets mee gemaakt. Ik was op de FFWD (dance parade in rotterdam, wordt bezocht door 200.000 á 500.000 man) en liep iemand met een sponge bob tas. Een vriend van mij stak de vinger in de neus van die tas en ik had er een foto van gemaakt. Ongeveer een jaar later ontmoet ik een vrouw die zit op een gegeven moment door mijn foto's op mijn website te kijken. Bleek het haar tas te zijn, waar ik een jaar van te voren een foto van had gemaakt.
Jaja kleine wereld !!! Zo maak ik, samen met twee vrienden, sinds enkele jaren de officiele foto's voor de FFWD-organisatie en bezocht ik gisteravond jouw site. Aangezien je een aantal foto-items hebt over de danceparade ging ik ff kijken. En wat zie ik ... een van mijn foto-maten bovenop een van de wagens ... Zo te zien ben je ook een Ferry-fan.
Overigens zie ik dat je op veel evenementen bent geweest, waar wij foto's hebben geschoten ;)
Sorry dat ik even off-topic ging, maar dit moest ik natuurlijk even kwijt
430driver
01-10-2007, 15:07
het begint n beetje een "toeval-draad" te worden hier.....
leuk hoor. :D
De wereld wordt steeds kleiner, zo zie je maar weer. Vooral dankzij internet
Kingpin328
01-10-2007, 18:57
Ik ben bouwkundig Acad-tekenaar en bestekschrijver bij een architectenbureau in Noordeloos.
Lakerveld, wellicht
Hallo allemaal,
Nu ja ik dacht kan niet achter blijven bij alle verhalen en bekentenissen.
Na ongeveer 3 jaar voor de Kroymans groep als salesmanager te hebben gewerkt, ben ik sinds vorig jaar okt. door mijn zwager ingelijfd in zijn bedrijf als Vestigingsmanager. Deze holding omvat een opleidingsinstituut voor mensen die alles op lasgebied willen leren, tevens doen we ook certificering.
Daarnaast houd ik me bezig met de uitzend en detacheringstak voor mensen die iets zoeken in de techniek of aanverwant.
Dit doen we in Breda en Waalwijk.
Ik heb nog wel vind ik zelf een leuke annekdote omtrent mijn eerste Ferrari.
Toen ik deze gekocht had, had ik net een rechtzaak achter de rug van een voormalig werkgever, een erg vervelende kwestie maar wel gewonnen en was nog net volop in onderhandeling bij een nieuwe werkgever, en ja als je niet werkt krijg ( voor mij voor het eerst in mij leven door omstandigheden) een ww uitkering. nu ik kan je zeggen er is niets meer bijzonder dan een werkbriefje in te leveren bij het UWV in je eigen Ferrari, wat volgens mij alle mensen op dat kantoor ook gedacht moeten hebben.
Al met al misschien wel een wat genante vertoning maar ik kon het echt niet laten, mannen blijven kinderen. Die gezichten van die mensen waren echt onbetaalbaar.
Wat op zich ook wel grappig was, toen ik Frits Kroymans ontmoette als mijn baas zijnde, onze directeur het nodig vond om te vermelden dat ik een Ferrari had. Hierop vertelde hij mij net de ex schumacher 2002 F1 te hebben gekocht, wat hem nog steeds een echte kick bezorgt.
Hij maakte wel als grap de opmerking dat ik in zijn ogen teveel geld verdiende want ik was de enigste van de 3100 personeelsleden die van een Kroymans salaris een Ferrari er op na kon houden, daar moest mijn directeur maar eens even kritisch naar kijken. schijnbaar sprak het zweet op mijn voorhoofd toen boekdelen want naderhand hebben we er nog smakelijk om gelachen en toen ik hem later nog eens tijdens een zandvoort meeting ontmoette was hij zeer geinterreseerd in mijn auto en vond het leuk iemand te ontmoeten met dezelfde passie als hij.
Groet Milko
nofear02
01-10-2007, 22:54
Prachtverhalen Milko! Erg leuk! thnx. Bij het UWV :D. En als enige bij Kroy als werknemer een F :). Prachtig! Dus hij koopt dan gewoon ff zo'n F1-bak? Tsjeeee :o
mavanhaasteren
01-10-2007, 23:06
lijkt me inderdaat erg leuk om te doen
je uitkiring gaan halen in je Ferrar
Ik ben 3D CAD tekenaar bij een bedrijf dat zelf Vinylester zwembaden maarkt. Ik maak er met name de concepts en de DTP voor. Erg leuk om te doen. Voor 3D gebruik ik Inventor 2008, en voor DTP het Adobe gamma, PS, IS enz... En zo nu en dan nog wat AutoCAD
dcpixels
06-10-2007, 23:56
Ik ben 3D CAD tekenaar bij een bedrijf dat zelf Vinylester zwembaden maarkt. Ik maak er met name de concepts en de DTP voor. Erg leuk om te doen. Voor 3D gebruik ik Inventor 2008, en voor DTP het Adobe gamma, PS, IS enz... En zo nu en dan nog wat AutoCAD.
HAHA Weer een 3D CAD-ter ... zijn die allemaal Ferrari-gek? ;)
Leuk Maarten, dat jij ook ontwerpt, maar weer op een heel ander gebied
Leuk om de diverse disciplines te lezen.
ik heb een technische opleiding en ben werkzaam geweest als motorfietsmonteur, automonteur, vliegtuigmonteur (8 jaar Fokker) heb al m'n papieren voor de F-100 alsook GWK, en ook jaren Cessna 172 sportvliegtuigen onderhoud gedaan en ook aan het KDC10 traject gewerkt en nog een paar jaar straalmotoren revisie op de KLM motorshop.
Alle jarenlange avondstudie vwb de F-100 was in een klap waardeloos geworden met de ondergang van Fokker.
heb daarnaast een eigen zaak gehad in customizing van motorfietsen (oa streetfighter van het jaar gebouwd) en deed revisie en tuning van diverse tweetakt viertakt (race)motoren alsook USA V8 revisie.
Dus ik heb een slordige 25 jaar volop in de techniek gezeten.
Nu sinds een tijd heel iets anders: een succesvol eigen bedrijf samen met mijn lieve vrouw opgebouwd in netwerkmarketing en franchisegever.
daarnaast een bedrijfje in highend audio ( een hobby die nooit meer te genezen valt denk ik)
2009 wordt ons F jaar ;-
moriaan1
30-10-2007, 20:25
Geen poeders, bij mij komen aardig wat mensen de honger en dorst stillen.
( en dat moet iedere dag weer, (gelukkig)
Goedendag , ik zal ook maar iets vertellen over mijn beroep.
Ik ben sinds 1995 zelfstandig ondernemer in de vloerverwarming.
Wij monteren zo ongeveer 600 vloeren per jaar bij klanten thuis de vloerverwarming.
Dit gebeurt hoofdzakelijk door het inslijpen ( ook frezen genoemd) van de sleuven in de afwerkvloer, waarna er een kunststof buis in gaat.
Vervolgens gaan we ......... en dan rekenen we met de klant af !!
Ik heb maar een klein clubje eigen personeel , 3 stuks , de rest doe ik uitbesteden.
Als je voorstelt dat ik 13 jaar geleden echt met niets begon ,5000 guldens geleend voor gereedschap, gewoon oude Opel Corsa met achter bankje er uit en maar klussen , en nu 3 gloednieuwe bussen (opel Vivaro 2x, Chrysler Voyager 1x ) , en niet te vergeten mijn Ferrari 360 Modena F1 uit 2002 .
Gewoon hard en veel werken , en veel lef hebben.
Ik stapte gewoon met een gehuurde bus bij een grote klant naar binnen en vroeg of ik vloerverwarming voor hem mocht leggen, liep einde van de middag met ongeveer 10 vloeren per maand de deur uit bij die klant.
Ik was toen 22 jaar.
Toen ging het balletje rollen.
Nu doe ik soms 80 vloeren per maand.
Op een gegeven moment denk je dat je alles aankan , dit noemt men zelfvertrouwen geloof ik , totdat je een paar keer goed op je bek gaat, dit noemt men ondernemer zijn geloof ik !!
Dit alles hoort er als ondernemer bij , het maakt je hard .
Dit was even mijn verhaaltje,
Gr Marc
360spider
31-10-2007, 08:53
Nou ook dan even mijn verhaaltje,
Als student commerciele economie zijnde heb ik nog geen vaste baan. Echter heb ik wel een zaterdagbaantje in een kas, dit is de grootste van de benelux in de planten die hij voert, cyclamen. En gezien mijn opleiding mag ik dan ook voor hem telefonisch orders aannemen en proberen te verkopen. Ook komen er regelmatig buitenlandse vertegenwoordigers in de kas die ik te woord mag staan.
Ook loop ik op hem moment stage bij de ING-Bank in Den Bosch voor mijn opleiding. Ik moet hier in totaal nog 12 weken stage lopen.
Na mijn opleiding, welke nog tot juli 2009 gaat duren (als het goed is), denk ik dat ik iets ga doen richting de handel, dit omdat hier veel uitdagingen en mogelijkheden liggen.
En later hoop ik dan, na veel hard werken en zweten, mijn eigen rode raspaardje op de oprit te mogen hebben, een droom die als het aan mij licht werkelijkheid gaat worden....
mijn verhaaltje zal ik ook maar eens plaatsen, ik zit op school volg de opleiding ondernemer groothandel en werk op zaterdags in de kassen, en 1 keer in de week een auto wassen van een eigenaar van een bedrijf in veen. verder heb ik stage gelopen bij Lankhaar Techniek, dat is een Tuin en parkmachine groot/detailhandel. ik heb daar van alles moeten doen en er kwamen af en toe eens leuke sportwagens langs, zoals een f430 en een paar keer een Z06...ik ben nu dus nog student maar over een paar jaar hoop ik mn eigen zaak te beginnen, dus dat wordt dan hetgene wat ik voor de kost doe/ga doen
Ik werk momenteel in de Horeca als bij baantje.
Ik werk op een Camping (het Wolfsven in Mierlo). Ik doe daar verschilenden werk van de bedinging in het resturant tot frietbakken in de snackbar tot schoon maken van het teras tot afwassen. wat mij aanspreek van deze baanis dat ik hele leuke collega's heb en het werk afwisseld is. meestal werk ik in het weekend en op de vrijdag avond.
Veder zit ik nu nog op school. Op ik zit nu in mijn Examen jaar op Havo 5. Hier na ben ik van plan om te gaan studeren op de design academy in Eindhoven voor industriële designe
Ik werk momenteel in de Horeca als bij baantje.
Ik werk op een Camping (het Wolfsven in Mierlo). Ik doe daar verschilenden werk van de bedinging in het resturant tot frietbakken in de snackbar tot schoon maken van het teras tot afwassen. wat mij aanspreek van deze baanis dat ik hele leuke collega's heb en het werk afwisseld is. meestal werk ik in het weekend en op de vrijdag avond.
Veder zit ik nu nog op school. Op ik zit nu in mijn Examen jaar op Havo 5. Hier na ben ik van plan om te gaan studeren op de design academy in Eindhoven voor industriële designer
dat is ook een mooi verhaaltje, niet te kort en niet te lang, gewoon duidelijk en wat moet ik me precies voorstellen bij industrieel disigner
met de oplieding van industrieel disigner kun je heel veel richtingen op. na je oplieding kun je voor namelijk aan de slag bij ontwerpafdelingen van bedrijven. dit kan bijvoorbeeld bij een tijdschriften bedrijf zijn maar het kan net zo goed bij een binnenhuisarchitect. stiekem hoop ik nog eens autodisigner (zoals michel van den Brik (ook industrieel disigner ) (599 GTO) )te worden maar dat is een langen en moelijke we
dat geloof ik ook ja, want je moet overal rekening mee houden, leuk dat je dat even uitgelegd had want ik wist echt niet waar ik dan aan moest denken...BTW ik wil over een aantal jaar een autohandel opzetten en dan specialiseren in het tunen van auto's, daar is namelijk een grote markt voor en de meeste autobedrijven doen niet aan tuning en bij ons in de buurt heb ik dan geen/weinig concurrenti
430 Scuderia
10-12-2007, 12:07
Ik ben momenteel beginnend student International Business and Languages aan de Hogeschool van Alkmaar. Deze opleiding omvat o.a. een ruim talenpakket en een verplichte buitenlandse stage ( Bijvoorbeeld bij een bij voorkeur duitse autofabrikant). Buiten mijn school om heb ik een tweetal baantjes. Ten eerste werk ik voor Reps , een uitzendbureau dat grote groepen mensen kan leveren aan activiteiten en evenementen. Ik werkte de afgelopen maanden voornamelijk voor de familie Bleekemolen, tijdens hun Race Experience op Circuitpark Zandvoort. Tijdens deze werkzaamheden ben ik onder andere in de gelegenheid gesteld om in een aantal Porsche's en een tweetal Lamborghini's te mogen rijden. Dat zijn dingen die voor een plattelandsjongen ver van alledaags zijn. Verder kan het werken voor Reps ook klussen als beveiligingswerk en b.v Valetparkings omvatten. Zo ben ik morgen actief als personenvervoerder in Amsterdam alszijnde een pendeldienst voor een evenement op het Westergasfabriekterrein.
Ten tweede werk ik nog voor NL Mobility , een chauffeursdienst die chauffeurs 'verhuurd' door het hele land. Momenteel werk ik aan mijn inwerkperiode bij Avis Autoverhuur op Schiphol. Hierbij rij ik auto's die terug zijn gekomen van verhuur van locatie A naar locatie B. Nadat ze gewassen en opgeknapt zijn gaan ze dezelfde weg weer terug om vervolgens weer vehuurd te worden. Ik hoop na mijn inwerkperiode ook een aantal Valetparkings en Privéritten te kunnen doen voor dit bedrijf , aangezien dat voor mij de voornaamste reden van solliciteren was.
Ik heb me een aantal jaren blind gestaard op het beschikbare werk in de directe omgeving van waar ik woon. Dit is echter voornamelijk agrarisch werk. Zolang je maar graag wil en goed zoekt zijn er voor studenten altijd baantjes te vinden die volledig aan je hobbies of wensen kunnen voldoen. Ik ben momenteel ook erg tevreden met wat ik doe.
Niel
KingCobra
14-01-2008, 21:03
Ik heb een bedrijf gespecialiseerd in verkoop en revisie van elektromotoren voor industrie en scheepvaart. Het begint bij ons bij zo'n 2kW en het gaat door tot zo'n 2.000kW, dus dat is rond de 3.000pk. Maximale spanning van de motoren is 10.000 Volt. Een foto volgt nog. We doen dat met zo'n 30 mensen
Ik ben als simpele 16-jarige bezorger van een plaatselijk weekend-krantje. Moet iedere vrijdag 330 kranten rondbrengen :).
Ben momenteel overigens op zoek naar iets anders.
wat ik doe...? your worst fear.. (ook voor nofear?) oftewel: bekkenbeul, smoelensmid, en voor sommigen gewoon tandarts.. Tijdfens de studie besmet met zowel het Alfa Romeo als het Ferrari-virus.. We hadden in de kantine tijdens de studie ook zo ongeveer een stamtafel...
Wat een enorme verscheidenheid aan talenten hier en wel tot en met tandarts want ik ben blij dat die er zijn (zeker als het Ferraristi met Alfavirus zijn). Echter zoek ik node naar iemand in midden NH die kan bijspringen als m'n PC weer 'ns kuren heeft. Aan mijn auto's kan ik uren aan een kleinigheidje werken tot het perfect is maar van die PC's wordt ik gek. Iemand?
mavanhaasteren
02-05-2008, 21:30
Echter zoek ik node naar iemand in midden NH die kan bijspringen als m'n PC weer 'ns kuren heeft. Aan mijn auto's kan ik uren aan een kleinigheidje werken tot het perfect is maar van die PC's wordt ik gek. Iemand?
ik denk dat je daar niet de enigste in zal zijn ;)
gelukkig kom ik er aardig uit altijd
ik denk dat je daar niet de enigste in zal zijn ;)
gelukkig kom ik er aardig uit altijd
Marcel, dank voor je reaktie en ik stuur je een privé berichtje!
ferrariboy
03-05-2008, 23:21
werk al zo´n tien jaar als petrolboer ( processoperator) in de Antwerpse Exxonmobil raffinaderij. ik zorg er dus voor dat jullie naar hartelust kunnen rondscheuren in jullie auto´s. wie weet komt er ooit nog eens een Ferrari in huis en geen 1/18 , als tegen die tijd de benzine nog te betalen is.
nofear02
03-05-2008, 23:28
werk al zo´n tien jaar als petrolboer ( processoperator) in de Antwerpse Exxonmobil raffinaderij. ik zorg er dus voor dat jullie naar hartelust kunnen rondscheuren in jullie auto´s. wie weet komt er ooit nog eens een Ferrari in huis en geen 1/18 , als tegen die tijd de benzine nog te betalen is.Ah!: heel belangrijk werk Geert! :). Dank daarvoor. Goed dat er mannen zijn zoals jij. ps; kan je benzine niet iiiiiietsje goedkoper?? :confused: :D
Ik ben haven kraanman in de haven van gent lossen van zeeschepen en binnenvaart in de graan sector mis er nu een nieuwe bio fabriek staat bij ons is er nog meer werk.
Dus bijna geen tijd voor te chaten maar we doen ons best.
Kees den Hertog
17-08-2008, 18:26
Veel technische beroepen lees ik, ikzelf zit meer dan 30 jaar in het onderwijs, de laatste 13 jaar als leerplichtambtenaar in Amsterdam. Ik behandel dus alles wat met schoolverzuim en voortijdig schoolverlaten te maken heeft, van 4 tot 23 jaar. Verder ben ik bestuurslid van de landelijke vereniging Ingrado, vergaderingen in het land doe ik met de 328, altijd weer een feestje.......
nofear02
17-08-2008, 19:53
Veel technische beroepen lees ik, ikzelf zit meer dan 30 jaar in het onderwijs, de laatste 13 jaar als leerplichtambtenaar in Amsterdam. Ik behandel dus alles wat met schoolverzuim en voortijdig schoolverlaten te maken heeft, van 4 tot 23 jaar. Verder ben ik bestuurslid van de landelijke vereniging Ingrado, vergaderingen in het land doe ik met de 328, altijd weer een feestje.......
Wat is Ingrado Kees? En al die scholieren die hier dagelijks een paar x kijken, en dus misschien wel spijbelen; die schrijf je toch niet op hé?? ;) :)
Kees den Hertog
17-08-2008, 21:09
Wat is Ingrado Kees? En al die scholieren die hier dagelijks een paar x kijken, en dus misschien wel spijbelen; die schrijf je toch niet op hé?? ;) :)
Ingrado is Italiaans voor: <Kunnen bereiken>, ofwel, als je wilt, kun je worden, zijn, wat je wilt. Het is de naam voor de Landelijke Vereniging voor Leerplicht en RMC, (leerlingen van 18 tot en met 23 jaar). Om iets te bereiken op de arbeidsmarkt is voor de meesten meestal wel een diploma nodig en dus een opleiding. Spijbelen wordt dus aangepakt, maar er zijn natuurlijk verzachtende omstandigheden denkbaar...........
AnthonyR
17-08-2008, 21:54
Ik heb jarenlang de post gedaan, vroeg begonnen en nu afgelopen maand ermee gestopt, voor verschillende bedrijven gewerkt en ook tussendoor de krant weleens gedaan. ¾ jaar bij een Restaurant gewerkt waar ik op een gegeven moment weer ontslag heb genomen. In september begin ik als assistent sales manager bij een bedrijf in bedrijf vloer schoonmaak machines. Dit is een 21 weekse stage voor mijn MBO Commercieel Medewerker opleiding. Dus heb ik mooi 21 weken om te gaan kijken voor een nieuwe bijbaan :)
Eugene360
17-08-2008, 22:57
Al een tijdje met pensioen, 30 jaar bij de Kon.Landmacht ,begonnen met rijexamens afnemen daarna leermeester + examinator in leger en VAM-autotechniek in Voorschoten
en laatste jaren Werkplaatscommandant wiel +zware rupsvoertuigen met voorliefde Leopart 2 en M 109 (Amerikaanse dikke boem)........
ferrari1973
18-08-2008, 07:38
"Ik" sta dagelijks bij je voor de deur met de brievenbus te klapperen.
Ben gediplomeerd verpleegkundige, maar dat werk ging me tegenstaan...
Nu heb ik een lekker vrij beroep, ben elke dag buiten, contact met heel veel verschillende mensen, heerlijk.
nofear02
18-08-2008, 15:12
.....Spijbelen wordt dus aangepakt, maar er zijn natuurlijk verzachtende omstandigheden denkbaar...........:D. ah, heeeeel goed. Ik ben gerustgesteld ;) :D.
nofear02
18-08-2008, 15:17
Al een tijdje met pensioen, 30 jaar bij de Kon.Landmacht ,begonnen met rijexamens afnemen daarna leermeester + examinator in leger en VAM-autotechniek in Voorschoten en laatste jaren Werkplaatscommandant wiel +zware rupsvoertuigen met voorliefde Leopart 2 en M 109 (Amerikaanse dikke boem)........jaaawhoor.... ik heb stage gelopen bij de drukkerij van de VAM eugene! 1987. Drukkerij VAM in Voorschoten. Daar werd dus o.a het lesmateriaal gedrukt. Van lieverlee was het uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf, ze deden ook veel andere dingen dus, en ik moest een order-analyse maken. Genie-Leopard's (bruggenlegger) stonden in dezelfde garage als waar ik zat in dienst (nunspeet)(aan de andere kant van het gaas) (ik was schrijver -onderhoudsgroep). Dan ging regelmatig de motor eruit, en ik vond dat altijd zeeeeer interessant! En dat geluid man; dat zware gebrom; heerlijk. En M 109's heb ik zat gezien op de hei in oefening! :).
davidoff
22-08-2008, 00:14
ik ben momenteel 2nd Line IT-Engineer met IT-coordinator functie :)
Johannus
22-08-2008, 09:43
klinkt wel gaaf, ik verkoop gewoon keukens bij ikea ;) maarja, das ook alleen om mijn studie te bekostigen...
Maranello
22-08-2008, 09:55
In mijn geval:wat deden we voor de kost.
Na een gedegen opleiding bij Radio-Holland gaan varen als Radio-Officier (marconist, sparks, vonkenboer, hoe je het ook wilt noemen) bij Bureau Wijsmuller op de grote zeeslepers. Voornamelijk bergingswerk gedaan op de Atalantische Oceaan. Geweldige tijd. Was niet van plan om dit mijn leven lang te doen. Het vak bestaat ook niet meer, de morsejongens zijn ingehaald door de moderne communicatietechnieken.
Daarna na een kort uitstapje bij het Minsterie van Buitenlandse zaken op de afdeling verbindingen (oef, wat een duffe boel) naar nederlandse grootste levensverzekeraar in de commerciele buitendienst. De laatste jaren als trainer. Alle jaren prima naar mijn zin gehad. Het werd de laatste tijd wat minder leuk. Je kent het wel: wat je doet is prima, maar dat gedoe er omheen............ De ballast van de manager, die je opzadelt met activiteiten die niet bijdragen aan de resultaten maar slechts aan zijn of haar eigen glorie. Ik hoop dat ik hiermee niemand beledig.
Inmiddels al weer 3 jaar gestopt met werken. En ja, ik amuseer me buitengewoon en verveel me geen tel, kan ik je verzekeren.
Ben benieuwd of er nog meer (ex-)zeevarenden onder ons zijn.
autofotoDOTbe
22-08-2008, 23:52
Ik ben ondernemer en verpleger
Heb enkele bedrijfjes waar ik dag en nacht mee bezig ben, uit noodzaak daar mijn vrouw al enkele jaren ernstig ziek is en ik haar altijd wil helpen om een zo fijn mogelijk leven te hebben ondanks haar MS, reuma, tumoren en meer...
Heel veel ziekenhuis bezoeken tussendoor, 2 dagen per week revalideren in MS kliniek. Maar we gaan ervoor, bijna 21 jaar getrouwd en hopen dit nog lang samen te blijven. (Mijn vrouw is de laatste 2 jaar ruim 70 kilo afgevallen door dit alles)
www.totaldigit.be - reclame en promotie - Digitaal Full Service Buro
www.burleys.be & www.burleys.nl - Voor het luxe leven van uw hond
www.zhenzhen.be - Iets leuks nodig om uw vrouw, vriendin of...... te verwennen. ZhenZhen is gewoon schitterend!
www.r-a-g.be - Verhuur van Big Screen Laser shooting spel.
www.autofoto.be - Fotografie met mogelijkheid een XXL textielprint van uw auto te bestellen
www.multisticker.be - momenteel even offline ivm drukte (kan niet alles tegelijk)
www.4wheels.be - NIEUW -> alles aangaande exclusieve auto's
en meer....
.
moriaan1
23-08-2008, 12:34
Ik vaar mijn hele leven al op de Noordzee, alleen niet beroepsmatig....
Maranello
23-08-2008, 21:03
Ik vaar mijn hele leven al op de Noordzee, alleen niet beroepsmatig....
Zolang de wind dan maar uit het westen waait, nietwaar Hans?
moriaan1
23-08-2008, 21:07
Zolang de wind dan maar uit het westen waait, nietwaar Hans?
Is wel een erg lekker windje......
Zeg Pim, welke Zeevaartschool heb jij gevolgd? Ik ken diverse mensen die in Den Helder hebben gezeten. Ik heb diverse malen de jaarlijkse reunie van die club verzorgd.
Maranello
24-08-2008, 10:50
Zeg Pim, welke Zeevaartschool heb jij gevolgd? Ik ken diverse mensen die in Den Helder hebben gezeten. Ik heb diverse malen de jaarlijkse reunie van die club verzorgd.
Niet in den Helder, maar in 1965-1967 in Amsterdam. Was een opleidingsschool van Radio Holland aan de Keizersgracht voor - zoals dat formeel heet - Radio Officier ter koopvaardij.
.
Wim Racing
17-09-2008, 11:10
Update had ik hier nog niet gepost zie ik : Ben sinds een half jaar Product Manager, nog steeds bij een internationaal softwarebedrijf.
Het is altijd wel fijn dat niemand me gelooft als ik zeg:
ik werk op een goudmijn! :)
Onno
RedmondialTCab
18-09-2008, 09:12
Ik geloof je ........
:D:D
Wim Racing
18-09-2008, 09:35
Onno
in?
moriaan1
18-09-2008, 14:40
Onno
Je kunt er ook op gaan zitten, hoewel ik in jouw geval dat nu in de boxer zou gaan doen!
Hoe staat het met de prijs? Je zou zeggen dat goud het door alle economische mallaisse goed moet doen...
Hans
Oké, na even gewacht te hebben omdat ik van werkkring ging wisselen dan nu maar even mijn bezigheden. Ik ben werkzaam in de uitgeverij. Eerst 8 jaar als reacteur en baldmanager in loondienst, sinds deze maand freelance en met een eigen onderneming. Binnenkort ga ik in Duitsland een nieuw autoblad op de markt brengen.
Oké, na even gewacht te hebben omdat ik van werkkring ging wisselen dan nu maar even mijn bezigheden. Ik ben werkzaam in de uitgeverij. Eerst 8 jaar als reacteur en baldmanager in loondienst, sinds deze maand freelance en met een eigen onderneming. Binnenkort ga ik in Duitsland een nieuw autoblad op de markt brengen.
Een nieuw autoblad..... Kunnen wij verzoekjes doen voor Ferrari artikelen (en wie weet daarmee testritjes voor jouw?)
Kun je al een tipje van de sluier oplichten wat voor een soort autoblad het wordt, ben namelijk zeer benieuwd.
Heb zelf namelijk redelijk wat autobladen waaronder ook een aantal duitse.
Kan toch wel zeggen dat ik de meeste autobladen die in Duitsland verschijnen of zijn verschenen wel ken.
In ieder geval veel succes met dit nieuwe autoblad.
Hou ons op de hoogte.
Groetjes Gerard
sharknose67
19-12-2008, 01:04
werk al zo´n tien jaar als petrolboer ( processoperator) in de Antwerpse Exxonmobil raffinaderij. ik zorg er dus voor dat jullie naar hartelust kunnen rondscheuren in jullie auto´s. wie weet komt er ooit nog eens een Ferrari in huis en geen 1/18 , als tegen die tijd de benzine nog te betalen is.
Ahh eindelijk een collega. Alleen werk ik bij conculega Shell in Pernis. Ik zorg er met nog heel veel anderen voor dat het spul van de boten in de tanks komt (en omgekeerd) of van de tanks in de vrachtwagens voor de pompstations. Tja en als jullie die prijs naar beneden willen hebben dan moet er toch richting Den Haag worden gekeken want 60% gaat naar de staat! En veel minder verdienen wil ik nou ook weer niet anders komt die Ferrari er NOOIT.
ferrafetish
19-03-2009, 23:22
Hoi beste mensen.
Hier wil ik dan even uitwijden over mijn dagelijkse bezigheden. Ik ben al vanaf 1991 werkzaam bij Bosal. Bosal is misschien het meest bekend vanwege zijn imitatie-uitlaten,
maar we doen namelijk nog veel meer dan dat. De uitlaatsectie is maar een bijverdienste en daarbij komt dat we misschien nog wel meer orginele dan imitatie uitlaatsystemen produceren voor diverse automerken. We hebben verder op automobielgebied nog de trekhaken en dakdragers. Maar ook magazijnstellingen garage en kantoorinrichting en
heftruck-cabines. We zijn in bijna alle europese landen gevestigd met ongeveer 2 a 3 vestigingen per land. over heel de wereld meen ik 45. Maar ik ben gewoon operator bij
de uitaatsystemen, bij de volautomatische buigmachines en automatische persen.
Lijkt als je er aan denkt misschien allemaal zwaar werk van ruige kerels die van gloeiend
staal en grote hamers dampende uitlaten uit de grond halen. Nee hoor, het is practisch
bijna allemaal beelschermwerk totdat je er uitgeput bij neervalt. Hieronder zijn een paar plaatjes te bezichtigen die eigenlijk maar een heel beperkte indruk geven, maar het gaat maar om het idee.
nofear02
19-03-2009, 23:26
Geinig! zien we eens iemands werkplek. leuk. thnx
ferrafetish
19-03-2009, 23:32
Hier nog een paar.
RedmondialTCab
20-03-2009, 10:07
Mijn werkplek .... ):):)
nofear02
20-03-2009, 10:08
Mijn werkplek .... ):):)jaa-haaaaa; mijn grootje! :D:D geweldig Cor! :D
RedmondialTCab
20-03-2009, 10:20
echt waar
Als we even niets te doen hebben, gaat ie na 20 minuten op screensaver zal ik maar zeggen!!
2 pc even synchroën et voila!!!
een prettige uitzicht zal ik maar zeggen :D:D:D
Johannus
20-03-2009, 10:21
Mijn werkplek .... ):):)
:( en ik was zo blij met 2 schermen ;) (eentje voor F-chat en de ander voor studie ;))
Ben jij flight-simulator piloot van beroep ;)
mavanhaasteren
20-03-2009, 11:11
cor staat hij niet de hele dag op de screensaver toch :D:D
RedmondialTCab
20-03-2009, 11:39
Als er geen problemen zijn, zie ik dit :):)
nofear02
20-03-2009, 13:05
Als er geen problemen zijn, zie ik dit :):)
geweldig!!! :D
stucmania
20-03-2009, 18:19
tjah
als zelfstandige in de muur techniek :)
stucadoor dus al dik 25 jaar
laaste 10 jaar als zelfstandige :)
http://www.youtube.com/watch?v=vMPViJLAODM
ik ben die lelijke met dat baardje :)
sharknose67
20-03-2009, 19:02
tjah
Da's een mooi stukje vakwerk.
nofear02
20-03-2009, 19:42
tjah
vrij knap hoor! ehh.... dat stucwerk dan hé? :D :p ;)
Gelukkig, ze bestaan nog, vaklui!!!
430driver
21-03-2009, 12:56
Kijk, dat zie ik erg graag! Prachtig! enne....lelijkerd met dat baardje......zo'n baardje kan er ook af hahahaha: heb ik ook gedaan na 12 jaar ;) Was wel wennen, maar ook dat ben je zo gewend ;)
Echt chapeau! prachtig gedaan! Nou weet ik waarom Stucen zo duur is: de een werkt terwijl de andere staat te filmen..... hahahaha :D:D:D Geintje natuurlijk!
Rosso by Raimondo
21-03-2009, 16:52
Mijn dagelijkse werkzaakmheden zijn het aan de man brengen van rode italiaanse bolides van het merk Alfa Romeo in Breda.
Mijn dagelijkse werkzaakmheden zijn het aan de man brengen van rode italiaanse bolides van het merk Alfa Romeo in Breda.
Da's toch een droom job, Alfa is de moeder van Ferrari..... en naast een zeer rijke (race) historie ook veel recentelijker schoons zoals de Guilia GT Bertones, Guilia Zagato, Montreal, Alfetta GTV(6) t/m ES30, Brera en 8C. O.k. betrapt, ben een heel grote Alfa fan maar wilde graag iets bij of voor Alfa gaan doen.
mavanhaasteren
26-03-2009, 10:24
hierbij mijn werkplek en mijn werk houdt in dat ik ze in mekaar schroef en daarna verzend over de hele wereld
nofear02
26-03-2009, 10:30
hierbij mijn werkplek en mijn werk houdt in dat ik ze in mekaar schroef en daarna verzend over de hele wereldverrek, dat is leuk zeg, een foto van iemand zijn werkplek. zie je eens heel wat anders! leuk. nog meer? wie volgt?
Gilles027
26-03-2009, 11:23
bekijk het hier maar, mijn werk
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=1506
Fokkerjockey
26-03-2009, 23:53
Dit is mijn werkplek, een oerhollandse Fokker100, oftewel een 'mobile office'. Niet al te groot, maar gelukkig maakt het uitzicht een hoop goed ;)
ferrari10flrb
07-04-2009, 09:54
Een werkplek van een hypotheekadviseur is niet zo heel interessant, bureau en een pc.
Ben sinds 1996 werkzaam in de financiële sector. Eerst als verzekeringsadviseur in loondienst en vanaf 1999 tot 2006 bij de bank met een oranje leeuw. In 2006 afscheid genomen en bij een kameraad in het bedrijf gestapt als zelfstandig hypotheekadviseur.
sharknose67
07-04-2009, 21:54
Leuk om te zien hoe jullie werkplekken er uitzien. Die van mij moet ik jullie schuldig blijven; ten strengste verboden te fotograferen! Als je ooit vanuit Rotterdam de beneluxtunnel uitkomt moet je maar eens naar rechts kijken.
Leuk om te zien hoe jullie werkplekken er uitzien. Die van mij moet ik jullie schuldig blijven; ten strengste verboden te fotograferen! Als je ooit vanuit Rotterdam de beneluxtunnel uitkomt moet je maar eens naar rechts kijken.
Sta jij daar foto's van ons te maken als we (te hard) voorbij komen rijden dan?? :D
sharknose67
07-04-2009, 22:32
Sta jij daar foto's van ons te maken als we (te hard) voorbij komen rijden dan?? :D
:D:D NEEEEEEE!!!!!!! Dat soort werk zou ik nooit kunnen doen!!! Ik sta op die (grote) boten die daar liggen te "springen" om ze vol of leeg te krijgen. Daar op het terrein foto's maken is echt uit den boze. Staat op staande voet ontslag op.
moriaan1
08-04-2009, 23:04
een van mijn "eigen" werkplekken..
Dit is WestenWind te Egmond aan Zee, www.restaurantwestenwind.nl
De andere locatie kun je vinden op www.moriaan.net
Hier wat uitzichten vanuit mijn verschillende werkplekken:
En dan de daadwerkelijke werkplek bijv.:
dcpixels
09-04-2009, 07:59
Hier wat uitzichten vanuit mijn verschillende werkplekken:
Moeten we nu gaan raden, Ron? :D.
Overigens is de 3de foto, met uitzicht op de Algerabrug, dicht bij huis.
Nou probeer eens zou ik zo zeggen ;)
Nee hoor, ik ben service engineer van grote verwarmingsketels zoals je op de laatste 2 foto's ziet.
Het rayon is Randstad maar soms heel NL + een stukje daarbuiten.
sharknose67
09-04-2009, 17:06
Nou probeer eens zou ik zo zeggen ;)
Nee hoor, ik ben service engineer van grote verwarmingsketels zoals je op de laatste 2 foto's ziet.
Het rayon is Randstad maar soms heel NL + een stukje daarbuiten.
Zoooo Ron jij komt nog eens ergens!
Eindelijk heb ik mijn eigen atelier en kan ik zelfstandig ondernemer worden.haha
Mijn ervaring is dat ik al jaren manager ben van 4 bedrijven (3 kinderen en een man) vallend onder de naam fam.Prins.
Het runnen van dit concern heeft me eindelijk zoveel zelfvertrouwen gegeven dat ik dit nu ook zelf kan met.......
De potten van Lies
Twee weken geleden was steven even wat minder op het forum maar dat had zijn reden Steven heeft eindelijk mijn ateliertje geknutseld en daar ben ik zeer, zeer blij mee!!
Ik doe ben al jaren bezig als pottenbakker en wil daar nu eindelijk eens wat mee doen.
De bedoeling is een klein winkeltje en workshops houden!
filiberke
02-11-2009, 16:14
wohoow, knap werk Lies. Gefeliciteerd met je nieuwe ateljeetje, ziet er mooi uit.
Dankjewel, filiberke
Wat betreft me ateljeetje...
Mijn vent kan ook werkelijk alles voor elkaar knutselen. hahaha
Ben er apentrots op......jaaa ( op beiden,.... me ateljeetje en steven) hihi
Mooi voor elkaar Marlies. Veel succes met potten bakken!
Gaat vast en zeker wat moois worden. :)
sharknose67
02-11-2009, 20:20
Gefeliciteerd Marlies met je eigen bedrijfje. Gaat vast helemaal goed komen. En Steven kan voorlopig weer een potje bij je breken :D
Om maar eens een heeeeeele oude post op te halen ;)
Vandaag kan ik eindelijk mededelen dat ik gepromoveerd ben naar Teamleider ITR
Customs Activities. Huhwiewat? zegt u? Nou, ik mag 2 teams van elk 5 mensen gaan samenvoegen
tot 1 vloeiend opererende kennisbank van douanegerelateerde zaken.
Als dit gebeurd is mag ik een heel eind de touwtjes in handen houden en zorgen dat de
machine geolied blijft lopen.
Deze machine is de douaneafdeling van een groot logistiek dienstverlener gevestigd in Veghel,
met oa. een aantal zeer bekende (en hele grote) chocoladeproducenten in zijn portfolio :) Voor deze
chocoboeren verzorgen ik en mijn team alle douanezaken (aanvraag en opmaak im- en exportdocumenten en certificaten, consultancy),
en sinds heden mag ik daar dus leiding aan geven.
Een stap dichterbij de richting waar ik heen wil, nl. management.
Bedankt voor uw tijd, wish me luck ;)
Customs Activities. Huhwiewat? zegt u? Nou, ik mag 2 teams van elk 5 mensen gaan samenvoegen
tot 1 vloeiend opererende kennisbank van douanegerelateerde zaken. Bedankt voor uw tijd, wish me luck ;)
Veel geluk met de nieuwe functie. Jij kan zeker niet een pakketje TR-onderdelen bij de douane doorsturen voor een collega ;)
Veel succes in je nieuwe functie, nu op naar je volgende uitdaging om in het management te komen.
dcpixels
05-04-2011, 18:38
Goed te lezen Patrick. Ik wens je erg veel succes met je nieuwe betrekking en de opmars naar het management.
tot 1 vloeiend opererende kennisbank van douanegerelateerde zaken.
Als dit gebeurd is mag ik een heel eind de touwtjes in handen houden en zorgen dat de
machine geolied blijft lopen.
Deze machine is de douaneafdeling van een groot logistiek dienstverlener gevestigd in Veghel,
met oa. een aantal zeer bekende (en hele grote) chocoladeproducenten in zijn portfolio :) Voor deze
chocoboeren verzorgen ik en mijn team alle douanezaken (aanvraag en opmaak im- en exportdocumenten en certificaten, consultancy),
en sinds heden mag ik daar dus leiding aan geven.
Een stap dichterbij de richting waar ik heen wil, nl. management.
Bedankt voor uw tijd, wish me luck ;)
Bij deze, van harte proficiat kerel!
sharknose67
05-04-2011, 22:27
Patrick, proficiat met je promotie en veel succes in deze nieuwe uitdaging. Op naar de volgende stap.
Na een studietijd van 6 jaren laat ik (deels) het studerende leven achter mij. Per 1 september a.s. treed ik in dienst bij een van de "grote vier" accountantskantoren die ons land rijk is. Ik ga nog wel doorstuderen om de RA, Register Accountant, titel te behalen. Een traject wat mij nog 3 jaar aan studeren kost naast de eerdere 6 jaar.
Jurgen van harte gefeliciteerd met je baan, veel succes ermee.
Is toch een weer een stap op weg naar je eigen Ferrari.
Proficiat en heel veel succes!
sharknose67
24-08-2011, 13:57
Jurgen, veel succes met deze nieuwe uitdaging.
dcpixels
24-08-2011, 15:45
Jurgen, erg veel succes met je nieuwe betrekking en de studie die je gaat volgen.
Dank allen voor jullie vriendelijke wensen!
Vivado Ferrari
24-08-2011, 15:59
Jurgen, van harte! Grote stap naar de Ferrari?:)
Jurgen, van harte! Grote stap naar de Ferrari?:)
Met mijn huidige salaris maken we kleine stapjes, als ik mijn RA-studie heb afgerond dan worden de stappen aanmerkelijk groter en moet het toch te realiseren zijn :)
Vivado Ferrari
24-08-2011, 16:02
Met mijn huidige salaris maken we kleine stapjes, als ik mijn RA-studie heb afgerond dan worden de stappen aanmerkelijk groter en moet het toch te realiseren zijn :)
Lekker ervaring opdoen! Niet overhaasten, er zijn belangrijke dingen, komt wel!:)
berrie355
25-08-2011, 19:33
Lekker ervaring opdoen! Niet overhaasten, er zijn belangrijke dingen, komt wel!:)
Jaja Vincent, zoals een Ferrari dus!
Ik ontwerp goudmijnen. Beetje cliche, weet ik, dat doet iedereen.
Jurgen, veel succes! En het beginnen met geld verdienen zal ongetwijfeld bevallen. :)
Onno
wesleyruytrmn
25-08-2011, 21:43
Ik ontwerp goudmijnen. Beetje cliche, weet ik, dat doet iedereen.
Jurgen, veel succes! En het beginnen met geld verdienen zal ongetwijfeld bevallen. :)
Onno
Goude tijden nu voor jouw Onno, of niet? De goudprijs is nog nooit zó hoog geweest!
Hier had ik nog niks gepost dus bij deze:
dcpixels
25-08-2011, 22:07
Heel gaaf Toon! Laatste foto is helemaal een topper.
Heel gaaf Toon! Laatste foto is helemaal een topper.
+1
psycho benelli
25-08-2011, 23:58
Hahaha als ik dat zo allemaal zie heeft iedereen hier toch wel een goed betaalde job =D
Ben nu zelfs verlegen om te vertellen wat ik zoal voor de kost doe... Maar ik ga het toch vertellen =p
ik werk op SML22 in genk(belgie).. dat is een bedrijf voor FORD Genk, wij leveren alle beglazing van de 3 ford modellen , motoren, ophangingen ,bekledingen enz...... ik ben daar nu bezig als poolman dus overal inval doen als er zieken zijn =)
Goude tijden nu voor jouw Onno, of niet? De goudprijs is nog nooit zó hoog geweest!
Gecorrigeerd voor inflatie zijn we nog niet op het niveau van 1980. Maar ik klaag niet!
Onno
@toon:
Speechless.
@psycho B (interessante naam): nooit of te nimmer schamen voor/ verlegen zijn over wat je doet! Talentvolle helden vind je overal!
Onno
Hahaha als ik dat zo allemaal zie heeft iedereen hier toch wel een goed betaalde job =D
Ben nu zelfs verlegen om te vertellen wat ik zoal voor de kost doe... Maar ik ga het toch vertellen =p
ik werk op SML22 in genk(belgie).. dat is een bedrijf voor FORD Genk, wij leveren alle beglazing van de 3 ford modellen , motoren, ophangingen ,bekledingen enz...... ik ben daar nu bezig als poolman dus overal inval doen als er zieken zijn =)
Schaam je er zeker niet voor. Zonder jouw inspanningen kan ik geen auto rijden, jouw inspanningen worden zeer gewaardeerd!
@psycho B (interessante naam): nooit of te nimmer schamen voor/ verlegen zijn over wat je doet! Talentvolle helden vind je overal!
Onno
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ieder zijn vak.
Toon
hierbij mijn werkplek en mijn werk houdt in dat ik ze in mekaar schroef en daarna verzend over de hele wereld
Wat leuk zeg! Mijn zwager (Arnold) schroeft iets verderop ook ligfietsen in elkaar (en verzendt ze ook wereldwijd), Raptobike in Uithoorn...
Jullie kennen elkaar ongetwijfeld, dat is een klein wereldje.
Hier had ik nog niks gepost dus bij deze:
Is het na zo'n beroep nog wel een sensatie om een Ferrari te besturen?! :)
Enig idee wat je in zo'n straaljager doet, 0-100 of 0-300 of iets dergelijks?
Zijn daar waarden van bekend?
430driver
28-08-2011, 19:32
ik denk dat dat ongeveer maar zo'n 2 sec duurt dat je op de 100 zit, nietwaar?
mavanhaasteren
28-08-2011, 20:03
Wat leuk zeg! Mijn zwager (Arnold) schroeft iets verderop ook ligfietsen in elkaar (en verzendt ze ook wereldwijd), Raptobike in Uithoorn...
Jullie kennen elkaar ongetwijfeld, dat is een klein wereldje.
het bedrijf ken ik zeker, hij kent mij ook vast en zeker.
Erikderaaf
28-08-2011, 20:30
Over auto's tegen straaljagers....
http://www.youtube.com/watch?v=1JgjG1cgLOM&feature=related
Straaljagers hebben het nadeel dat de turbinemotor lucht moet binnenkrijgen om te functioneren. is bij stilstand moelijker dan op hogere snelheid.
Gilles027
30-08-2011, 16:03
en zo is het zo ver, ik heb mijn ontslag ingedient bij mijn werk gever ATR, net 10 jaar (01/09/2001) dat ik voor hun heb gewerkt, zoals jullie al weten ben ik zonder werk van voorig jaar mei en dat zal nog lang duren voor dat zij mij een positieve antwoord over mijn werk toekomst zullen geven, daar dat ik besloten heb om er een einde aan te maken aan het zo lang wachten, het zal in kort gebeuren dat ik terug keer naar Belgie om daar te werken voor de laatste vier jaren dat ik nog zal werken om op pensioen te gaan, openlijk geraak ik er wel aan mijn pensioen, ik heb tien mooie jaren gehad bij hun, maar nu is het genoeg geweest met wachten
sharknose67
30-08-2011, 18:33
en zo is het zo ver, ik heb mijn ontslag ingedient bij mijn werk gever ATR, net 10 jaar (01/09/2001) dat ik voor hun heb gewerkt, zoals jullie al weten ben ik zonder werk van voorig jaar mei en dat zal nog lang duren voor dat zij mij een positieve antwoord over mijn werk toekomst zullen geven, daar dat ik besloten heb om er een einde aan te maken aan het zo lang wachten, het zal in kort gebeuren dat ik terug keer naar Belgie om daar te werken voor de laatste vier jaren dat ik nog zal werken om op pensioen te gaan, openlijk geraak ik er wel aan mijn pensioen, ik heb tien mooie jaren gehad bij hun, maar nu is het genoeg geweest met wachten
Groot gelijk Enzo!! Je moet voor jezelf kiezen op sommige momenten. Heb je al een baan in België?
Gilles027
30-08-2011, 20:16
Groot gelijk Enzo!! Je moet voor jezelf kiezen op sommige momenten. Heb je al een baan in België?
voor de 4 jaar dat ik nog moet werken is het de eenige oplossing
als ik al werk heb in Belgie? ja zo goed al zeker, maar ik maak mij geen probleemen daar vind altijt werk
De beslissing toch gevallen.
Succes met vinden van werk in Belgie.
Zie je als het goed is de 25e in Genk.
Gilles027
30-08-2011, 22:51
De beslissing toch gevallen.
Succes met vinden van werk in Belgie.
Zie je als het goed is de 25e in Genk.
Ja Ben we hebben er over gehad, het is en zwaare beslissing geweest met veel wikken en wegen, maar kinderen familie en vrienden hebben het gewonnen.
Jeb tot binne kort in Genk of wie weet elders in Nederland
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.