View Full Version : Losse spullen vóór- of achterin opgeborgen?
nofear02
03-03-2007, 21:18
Mijne heren, heeft u alles netjes in orde zoals een gereedsschapset, gevarendriehoek, brandblusser, en evt lekkeband-opvulschuim-spuitbus, en zo ja, waar bewaren jullie die spullen; voorin of achterin?
Ik heb het gereedsschapsetje niet. Bij mij is het dus nogal leeg. Ik heb al eens op marktplaats geboden voor zo'n setje. Ligt dat setje eventueel dan onder dat wiel, normaal gesproken? Gevaren-driehoek heb ik ook niet. t Is dat jij het zegt Bram; ik heb er nog niet eens aan gedacht. Het is dus allemaal erg 'hol' daarzo. Daarom vind ik het ook allemaal zo raar.
Maar bram; heb jij dan wél zo'n gereedsschaps setje daar liggen? Weegt dat nog iets dan? En jouw driehoek ligt dan boven dat wiel of zo?
Kingpin328
03-03-2007, 21:44
Ik heb het gereedsschapssetje niet, bij mij is het dus nogal leeg. Ik heb al eens op marktplaats geboden voor zo'n setje. Ligt dat setje eventueel dan onder dat wiel, normaal gesproken? Gevaren-driehoek heb ik ook niet. t Is dat jij het zegt Barm; ik heb er nog niet eens aan gedacht. Het is dus allemaal erg 'hol' daarzo. Daarom vind ik het ook allemaal zo raar.
Maar bram; heb jij dan wél zo'n gereedsschaps setje daar liggen? Weegt dat nog iets dan? En jouw driehoek ligt dan boven dat wiel of zo?
Robert:
cafeïneVRIJE koffie drinken en niet te laat naar bed vanavond. Mijn auto is nog steeds rood hoor.
Roger bedankt voor je foto! Bij mij ligt de hele boel in de achterbak, wel netjes opgesloten
Robert:
cafeïneVRIJE koffie drinken en niet te laat naar bed vanavond. Mijn auto is nog steeds rood hoor.
Roger bedankt voor je foto! Bij mij ligt de hele boel in de achterbak, wel netjes opgesloten.
Dan had ik in die tijd een ruimere achterbak waarschijnlijk :
Kingpin328
03-03-2007, 23:03
Dan had ik in die tijd een ruimere achterbak waarschijnlijk :)
ehhh ...
nofear02
03-03-2007, 23:34
ehhh .... Hé?? wat heb jij nou voor geks daar in die achterbak liggen Bram?? dat heb ik geloof ik niet hoor!
(ja ik weet dat jouw auto rood is hoor <proest> ik weet zelfs dat jij een rode aerofoil hebt!. dat deden ze veel in duitsland, dus dat klopt!) ;
Kingpin328
03-03-2007, 23:36
Hé?? wat heb jij nou voor geks daar in die achterbak liggen Bram?? dat heb ik geloof ik niet hoor!
(ja ik weet dat jouw auto rood is hoor <proest> ik weet zelfs dat jij een rode aerofoil hebt!. dat deden ze veel in duitsland, dus dat klopt!) ;)
heb je vast wel - onder de stoffering ligt thermische isolatie. de antenne had je wel herkend natuurlijk
nofear02
04-03-2007, 00:11
heb je vast wel - onder de stoffering ligt thermische isolatie. de antenne had je wel herkend natuurlijk? nou ,en toch zie ik geloof ik iets geks. ik zal morgen dezelfde foto maken en uploaden. we zullen zien
Kingpin328
17-05-2007, 16:04
nou ,en toch zie ik geloof ik iets geks. ik zal morgen dezelfde foto maken en uploaden. we zullen zien.
jaja. en ik maar wachten ;
nofear02
22-05-2007, 16:24
hé-hé, t duurde even, maar dan eindelijk; bij deze! Voila
nofear02
22-05-2007, 16:32
Zie je nou wel dat het er bij jou allemaal anders uitziet? 1; ligt jouw antenne-motor dus daar even los en ontkoppelt? 2. Wat zit daar in de linkerhoek bovenaan; is dat een palletje die aangeeft of de klep openzit of zo? 3. waar is al die velourenbekleding gebleven? 4. bij jou zitten daar 3 moeren in die richel. 5. de bekleding van voor het achterlicht is even weg?? 6. er ligt een wit doekje bij jou op de grond..;). Zie je nou wel dat ik gelijk had ;)?
Doet me trouwens herinneren dat ik daar ooit iets moest doen.....:(.
Afijn, mijn brandblusser ligt daar bij die antenne-motor. En ik leg mijn banden-opvulspuitbus daar ook maar. Dan kan er misschien ooit een krik bij de voorband? Of past dat niet? Zo'n lage schaarkrik. Doet mij trouwens herinneren.... :o.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.