View Full Version : FCN: 'Herfstrit Im Harz', 5-7 sep 2008
Vandaag dus samen met Ferrari1973 (Wiebe) wezen kijken bij de samenkomst en de start van de FCN rit naar de Harz bij Munsterhuis in Hengelo.
Sommige foto's zijn helaas op een plekje wat wazig omdat waarschijnlijk de lens niet helemaal schoon was. :mad:
Was niet mijn eigen camera maar het toestel van mijn zus wat ik geleend had omdat mijn camera een probleem heeft met de belichting.
Maar wou jullie de foto's toch niet onthouden.
Dit is alvast een voorproefje de rest volgt misschien morgen anders zondag.
Groetjes Gerard
mavanhaasteren
05-09-2008, 21:17
zo te zien was er genoeg te zien
en liever een beetje wazige foto's dan helemaal niks;)
Deel 2 van de foto's van de aankomst en start van de FCN rit naar de Harz bij Munsterhuis in Hengelo.
Op foto 1 is Ferrari1973 (Wiebe) aan het filmen en hij kreeg ter plekke het verzoek van een van de organisitoren om de beelden beschikbaar te stellen voor de FCN.
Dus hij had deze dag een belangerijke functie.
Voor diegene die FCN lid of begustiger zijn zal ik op het FCN forum ook wat foto's uploaden.
Gedeeltelijk dezelfde maar niet allemaal.
AnthonyR
07-09-2008, 17:34
Mooie foto's! De 360CS is gelukkig in de juiste staat hersteld na zijn aanvaring met de bandenmuur op zandvoort :)
Nuvolari
07-09-2008, 19:19
Was je lens vies of zit er iets op de sensor? Er zit links van het midden een gekke vlek op je foto's.
Edwin
Was je lens vies of zit er iets op de sensor? Er zit links van het midden een gekke vlek op je foto's.
Edwin
Hallo Edwin
Klopt, was niet mijn eigen camera maar had deze even geleend van mijn zus.
Lees deze post maar, ik had het zelf al gezien.
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=48339&postcount=1
Gerard
Hallo allemaal,
Eindelijk vind ik even tijd via mijn oude laptopje wat foto's te uppen voor een impressie van de rit in de Harz. Het was een bijzonder gezellig weekend en alleen op zaterdag heeft het weer -met name tijdens de lunch- ons een beetje parten gespeeld. Helaas wat verelende dingen gebeurd, maar daarover hoor je me verder niet. Ik en Kjell -mijn bijrijder- hebben een uitstekend weekend gehad.
Foto's volgen !
groet,
Henk J. Brouwer
Sessie 2, tevens laatste
Ik kon me een beroerdere omgeving voorstellen...
.
Hier de foto's van sessie 6
Schitterende foto's Henk, dan kun je wel het verschil zien tussen een spiegelreflexcamera en een simpel digitaal compact camerara.
Zeker een met een vlek op de lens :mad:
Leuk dat ik er ook nog op sta, eerste sessie waarin de 355 omhoog rijdt en dan ben ik diegene in het rode shirt rechts.
Groetjes Gerard
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.