PDA

View Full Version : Clubhuis + Nat. Automobiel-museum, zo 14 sept 2008 (praat)

Pages : [1] 2

nofear02
24-08-2008, 14:12
Najaars-MEETING 2008:

CLUBHUIS
+
NATIONAAL AUTOMOBIEL-MUSEUM

op

zondag 14 sept 2008 (evt 21 sept)

Zwijndrecht - Raamsdonksveer.

ca. 10.00u - 16.00u

Omdat er zoveel nieuwelingen bijgekomen zijn het afgelopen jaar, stel ik mijn pandje maar weer eens eventjes open, 's ochtends, om kennis te kunnen maken met elkaar en de onderlinge band met elkaar wat te versterken, én sommigen wellicht hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je mag zelf weten hoe laat je komt. We rijden echter om half 12 weg naar Raamsdonksveer. F-rijders kunnen eventueel ook alleen even 'langskomen' (waar ze willen) als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval toch ook even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. En er is zat te doen hier, want wat dacht je van:

PROGRAMMA:

- 'CLUBHUIZEN!' - Dat betekent dus op je dooie gemakkie:
. Koffie-drinken - gezellig wat drinken met elkaar
. Computeren - er staan 2 computers klaar; neem evt foto-cd's mee!
. Internetten - laat elkaar je favoriete sites zien, evt is er f-chat- les! ;)
. Dvd-Video's kijken - op onze grote breedbeeld-Tv én op de kleinbeeld draagbare
. Kennismaken met elkaar - ff het gezicht achter de gebruikersnaam te hebben gezien
. Kletsen - tsja, waar zullen we het eens over gaan hebben: Ferrari misschien?? :D :D

- 1e FERRARI-RIT - eerst een stuk snelweg, met onderweg een TUNNELTEST ;) (wellicht in 2 groepen; 'rustig' en 'iets sneller' :)), daarna nog een eindje binnendoor.

- AANKOMST/PARKEREN - op een afgezet en bewaakt stuk van het museum. we maken er weer wat moois van speciaal voor de foto's.

- LUNCH - de spullen aldaar staan klaar! We mogen lunchen in hun eigen personeels-bedrijfsrestaurant. Alles is geregeld en gereserveerd. Soep, 2 luxe broodjes, -beleg, salade, fruit, etc,

- AUTOMOBIELMUSEUM! - er is VEEEL te zien hier! Honderden auto's en er staan ook nog Ferrari's tussen!

- GP-RACE KIJKEN!? - er is de GP van Monza; ik probeer nog een tv-tje mee te nemen, met digitenne, en te installeren in hun bedrijfsrestaurant, zodat de race-fanaten kunnen kijken of t spannend is.

- RACE-FILMPJE KIJKEN!? - ze hebben een film met oude race-beelden, met onder andere Nuvolari, Fangio, etc. Die kunnen we kijken in de filmzaal. Duurt ca 20 minuten.

- 2e FERRARI-RIT - voor degenen die het niet een paar uur uithouden in een museum of gewoon veel willen rijden, doen we (als er animo is), nog even een half uur een toertje? Het LÁÁÁÁÁAAAAND........ VAN MAAS EN WAAL! :)

- DRANKJE - ter afsluiting nog even wat drinken en napraten? 1 drankje is inbegrepen

- EINDE
KOSTEN: 30,- Euro p.p

** BIJ SLECHT WEER SCHUIVEN WE T EEN WEEKEND OP?? **

Ik gok erop ca. 20 - 30 wagens bij elkaar te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is voldoende gelegenheid om te kletsen met elkaar want daar is behoefte aan. Bij de zomermeeting is dat goed bevallen. Hier in het F-Chat kantoortje; je kan natuurlijk dingen aan mij of de commissioners of mods vragen over het f-chatten! Ook kan je hier eens rondkijken, en poetsmiddelen bespreken. Er staat een tafel vol :o!

Voor Ferrari-rijders is het clubhuis misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Komt u even een bakkie doen en gaat u daarna weer weg, als u niet zoveel tijd hebt. No probl!

Het adres is: v. Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht. Het is vlak langs de snelweg A-16 Breda-R'dam, op 300 meter vd afslag 'Zwijndrecht' (nr22). Zie ook hiernavolgende plattegrond.

Wagens kunnen veilig bij ons pand staan. Er is parkeerwacht. Graag zoveel mogelijk vantevoren aanmelding.

De vorige clubhuismeetings was erg gezellig, dus vandaar nog een keer!!

.

nofear02
24-08-2008, 14:16
Vorig jaar, toen het nog maar heel klein was, maar ook al wel heel gezellig!
.

nofear02
24-08-2008, 14:18
De site van het nationaal automobiel museum:

http://www.louwmancollection.nl/asp/appmain.asp?appactie=home&taalcd=nl

.

nofear02
24-08-2008, 14:21
Onderweg komen we dit tegen:

- Drechttunnel; Hij is smal, hij is laag, hij is maar 2 baans, en geen vluchtstrook. En 720 meter lang. Graag uw mening over de akoestiek van deze tunnel.... (nadat u er doorheen getuft bent)

- Het Noord-Brabantse landschap, vlakbij het Hollandsche Diep: lekkere route, lekker ongestoord rijden, in een rustige omgeving, zonder veel stoplichten, etc. <foto's volgen nog>

.

nofear02
24-08-2008, 14:22
Een paar kanttekeningen:

- ik wilde het eerst de 7e doen, maar dat kreeg ik niet op tijd rond. Achteraf waarschijnlijk maar beter ook; de 6e is er de droomrit charity-rit, de 7e is GP Spa-Franchorchamps die misschien toch veel mensen wilen zien, en er is de reis van de fcn.

- let op; zo'n evenementje kost u geld! maar liefst 30 euro's! Natuurlijk wilt u daarom precies weten wat dat dan eigenlijk oplevert. Ter verantwoording :) :

. bij mij: koffie/thee met appelpunt, evt 2e bakkie
. toestemming gebruik maken toilet, indien nodig
. een vooruit-bedachte, vóórgereden, geregelde mooie, leuke, lekkere rij-route, met routeboek
. toegang tot een bewaakte afgezette gezellige parkeerplaats dichtbij de ingang vh automuseum
. toegang tot het automuseum, met f-chat polsbandje
. lunch! verse soep, 2 a 3 broodjes, salade, drinken, fruit,
. wellicht nóg een rit, idem
. drankje in de middag terug bij het museum
. heel veel gezelligheid, oude en nieuwe kennisen ontmoeten, samen iets beleven
. gratis mooie foto's te downloaden via de site
. betaling mijn tijd en inspanning
. afkoop annulatie-risico **

Bij de FCN kost zo'n soort dag gemiddeld 129 euro per persoon, weliswaar inclusief luxe diner. Maar na aankondiging moet u binnen 24u aanmelden, anders is het 'vol', is meestal 8 weken vantevoren, gelijk betalen, kan u alsnog niet, pech gehad, geld kwijt. Bij F-Chat gaat dat ff anders.

Ik moet echter op minimaal 4 dagen voor de datum definitief doorgeven hoeveel mensen er komen en 'bestellen'. Daar zit ik dan wel aan vast en moet ik hoe dan ook betalen (!). Met regen is dat dus een ramp. Vandaar **.

.

Vivado Ferrari
25-08-2008, 01:05
Ik ben wederom van de partij!:)

mavanhaasteren
25-08-2008, 08:35
robert uiteraard ben ik ook van de partij

Veep
25-08-2008, 09:17
helaas (?) verhinderd, loop dan ergens in China rond...

davidoff
25-08-2008, 09:22
oohh, ik kan niet :(
spijtig want dit lijkt me wel een gezellig dagje..

Forza-Stef
25-08-2008, 10:26
Is er iemand uit belgië die gaat? Ik zou een eindje willen meerijden.
De volle 200 km alleen rijden heb ik namelijk niet zoveel zin in.

joopjoldersma
25-08-2008, 10:58
Robert, hoe kan je het zo uitkiezen. Dit zijn net de twee datums dat ik er NIET kan zijn (familie bezoek Denemarken). Helaas, helaas.
Ik had zo gekoopt er eens bij te kunnen zijn (maar we zien elkaar denk ik wel op de Nurburgring).

nofear02
25-08-2008, 11:24
Is er iemand uit belgië die gaat? Ik zou een eindje willen meerijden. De volle 200 km alleen rijden heb ik namelijk niet zoveel zin in.Tuurlijk Stef; pm 'Reiben' alvast maar en 'enzotje'; grote kans dat zij afkomen. en anders kijk je geregeld even op de lijst die er straks komt van wie er gaan, ik zal het ook voor je in de gaten houden en je pm-en als ik iets weet.

Joop!: grrrrrr *&^%* ! :D.

Mondialseeker
25-08-2008, 11:36
Is er iemand uit belgië die gaat? Ik zou een eindje willen meerijden.
De volle 200 km alleen rijden heb ik namelijk niet zoveel zin in.

Als de nek meevalt, zou ik wel de sprong wagen. Dit is wel nog steeds onder voorbehoud, want momenteel zit alles nog blokvast :(
Groeten
Jurgen

Johannus
25-08-2008, 11:54
ik zal er waarschijnlijk ook zijn :D

john8
25-08-2008, 12:04
Ik kan er niet zijn helaas,

ik rijd dan op zandvoort de State of Art Grand Prix Classic...georganiseerd door de HARC ( met de porsche...)

anders was ik zeker gekomen, veel plezier...

nofear02
25-08-2008, 12:57
Oef Jurgen; fantastisch, maar doe voorzichtig. niks foxeren hoor! :) je nek is wel ff belangrijker.

john8: dat is jammer zeg! goh ik had graag je wagen gezien. we hebben ern nou al zoveel over gezien en gehoord. maar iid is er ook die GPC op Z. Sept zit gewoon overvol. Logisch, na de zomer, nog ff vóór de winter.

wesleyruytrmn
25-08-2008, 13:57
Zit er weer goed uit Robert. Maar zoals je al weet ik kan er helaas :( niet bijzijn. De enige hoop die ik kan hebben is dat het regent....Ik zit toch 14 september in Mallorca ;)
PM wel even als je weet dat het toch de 21e wordt, heb je er meteen een parkeerhulp bij.

Michele
25-08-2008, 14:22
Sorry, maar een vriend van ons houdt op die dag de opening van zijn nieuwe (italiaanse :)) restaurant in Rijswijk tussen 10 en 16 uur, en aangezien een beetje netwerken in de regio Den Haag voor mij geen kwaad kan moet ik een tripje naar Raamsdonksveer dus laten schieten. Was ik overigens welkom geweest met een auto van de buren uit Modena??

Johannus
25-08-2008, 17:46
PM wel even als je weet dat het toch de 21e wordt, heb je er meteen een parkeerhulp bij.

en ook gelijk een minder ;) ik zit de 21e op Fiorano...

Dutchie
25-08-2008, 18:28
ik probeer te komen

FMaranelloFan
25-08-2008, 18:55
Het zal alweer niet lukken... ben pas op 15 september terug van een opdracht op de Can. Eilanden.
En zondag de 21ste begin ik weer te werken.

Maak er een geweldige dag van!

mtange
25-08-2008, 19:13
Ziet er weer goed uit allemaal!
Ik ga mijn best doen om ook te kunnen komen!

zanti70
25-08-2008, 21:21
Gaat me niet lukken, helaas :(

Bob

RedmondialTCab
25-08-2008, 21:53
Kan helaas ook niet.
Veel plezier toegwenst

Cor

Erikderaaf
25-08-2008, 23:34
Natuurlijk ben ik er bij! Dit wil ik niet missen :)

vanwijkzelf
25-08-2008, 23:39
Ik ga proberen aanwezig te zijn bij "the home of the EU-chat". Wel ff iets met verjaardag en familie proberen om te zetten. De wil is er...
groet
Peter

nofear02
25-08-2008, 23:40
Ik ga proberen aanwezig te zijn bij "the home of the EU-chat". Wel ff iets met verjaardag en familie proberen om te zetten. De wil is er...
groet
Petergewoon omkopen Peter! zaterdag expres gaan winkelen of zo, of een etentje geven :) :D

v-barchetta
26-08-2008, 00:31
Hey Robert,

Ook ik kan helaas niet aanwezig zijn op die datum....

Ik ben dan mijn welverdiende vakantie aan het vieren in London.

Mocht de 21e nou de datum worden, dan kan ik wel.

Vincent

nofear02
26-08-2008, 00:46
verdorie, dat is jammer vin! nou ja, wie weet wordt het de 21e ja. we'll see. wel jammer!

v-barchetta
26-08-2008, 00:52
verdorie, dat is jammer vin! nou ja, wie weet wordt het de 21e ja. we'll see. wel jammer!

Ja inderdaad jammer. Maargoed volgende x beter enne.... Fijne dag voor iedereen die wel kan en gaat, maar dat zal wel lukken denk ik :D

Alfer
26-08-2008, 22:35
Ziet er goed uit en zal er bij zijn als het weer niet heel slecht is.

nofear02
26-08-2008, 22:38
....als het weer niet heel slecht is." 'weer niet' heel slecht?" was het de vorige keer zo slecht dan??? :D :D

(nee, je hebt het natuurlijk over de weersgesteldheid, weet ik wel ;))

Zonder dollen; fijn dat je er waarschijnlijk bij ben Menno! Jij gaat de schade inhalen van de gemiste GG-dag! :)

nofear02
26-08-2008, 22:46
waar staan we nou eigenlijk, want ik heb in deze draad geloof ik meer mensen die zich verontschuldigen dat ze er niet bij kunnen zijn, dan werkelijk aanmeldingen :D.

1. nofear - robert - Ferrari 328 GTS
2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
5. mavanhaasteren - marcel
6. Vanwijkzelf - Peter - Ferrari 308 GTS
7. mondialseeker - Jurgen (misschien)
8. Dutchie - Eduard (misschien)
9. Alfer - Menno - Ferrari 328 GTS
10. Richard - Richard - Ferrari 308 gts ('s ochtends)
11. Mtange - Michael
12. Grazy355 - Ben - Ferrari .... (verrassing! :))
13. Justray - ray - Ferrari 360 modena (een blauwe! :))
14. Forza-stef - Stef (waarschijnlijk)
.

Steven
27-08-2008, 10:58
ik denk wel dat ik kom, echter dan alleen 's ochtends.

zeker weten doe ik dat echter pas vlak voor de d-day

nofear02
27-08-2008, 11:45
ik denk wel dat ik kom, echter dan alleen 's ochtends.
zeker weten doe ik dat echter pas vlak voor de d-dayPrima Steven! Dat mag hoor, geen probleem. Is toch ff gezellig en dan heb je t hier maar eens ff gezien :). Vlak vantevoren definitief pas weten, mag ook. Vrijheid-blijheid :).

Rosso by Raimondo
27-08-2008, 15:17
Hallo, ik ben er helaas niet.
Dan heb ik eindelijk vakantie. Inderdaad vrij laat voor het jaar. Ik doe mij best voor de N urburgring. Wederom weer een mooi evenement.

Alfer
27-08-2008, 15:41
"
Zonder dollen; fijn dat je er waarschijnlijk bij ben Menno! Jij gaat de schade inhalen van de gemiste GG-dag! :)

Precies, je moet je uiterste best doen om je zelf niet te kort te laten komen!

swatje
31-08-2008, 03:35
Ik kom zeker en vast ik wil dat niet missen

250lm
31-08-2008, 10:03
waar staan we nou eigenlijk, want ik heb in deze draad geloof ik meer mensen die zich verontschuldigen dat ze er niet bij kunnen zijn, dan werkelijk aanmeldingen :D.

1. nofear - robert - Ferrari 328 GTS
2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
11. Mtange - Michael
12. Grazy355 - Ben - Ferrari .... (verrassing! :))
13. Justray - ray - Ferrari 360 modena (een blauwe! :))
.
15. 250lm - Niels S. (niet blauw en geen verrassing ;))

Erikderaaf
31-08-2008, 10:38
Eventjes een nieuwe dan!

1. Nofear02 - Robert - Ferrari 328 GTS
2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
11. Mtange - Michael
12. Grazy355 - Ben - Ferrari .... (verrassing! )
13. Justray - ray - Ferrari 360 modena (een blauwe! )
15. Swatje - Johan
16. 250lm - Niels S. (niet blauw en geen verrassing )
17. dcpixels - Walter

.

dcpixels
31-08-2008, 13:06
Heb mezelf even toegevoegd aan de lijst ;). Na alle afmeldingen gelukkig weer een aantal deelnemers erbij.
Op naar de 14de! We hebben er zin in!

nofear02
31-08-2008, 13:10
Heb mezelf even toegevoegd aan de lijst ;). Na alle afmeldingen gelukkig weer een aantal deelnemers erbij.
Op naar de 14de! We hebben er zin in!Jij stond al op mijn lijstje hier hoor Walter, alleen wist je t zelf nog niet :D ;). Rotterdam-zwijndecht, voor jou is t bijna een thuiswedstrijd man ;) :). Nee hoor, zonder dollen: fijn dat je er weer bij bent!

575 GTC
01-09-2008, 20:15
Jammer dat het de 14e is moet ik net werken :( ander was ik wel even langs gekomen

milko
01-09-2008, 23:39
probeer er in de ochtend even te zijn, maar heb in de middag andere ( zakelijke) verplichtingen. de 21e lukt zeker niet dan ben ik naar GoodWood Revival.

Roike
02-09-2008, 00:06
Had eigenlijk wel willen komen ook om de anderen eens te leren kennen maar kan helaas beide weekenden niet....

nofear02
02-09-2008, 11:34
Leuk Milko! Fijn dat je toch even probeert te komen, in ieder geval 's ochtends. Je weet de weg... :)
.

nofear02
03-09-2008, 23:34
Helemaal vergeten te zeggen (heb t ene beetje druk); Lex348 belde pas nog, die had het al gehoord van Guus over de nieuwe meeting en Lex komt zeer waarschjinlijk ook! Dus:

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
9. Steven - Steven - Ferrari 328 gts ('s ochtends)
10. Alfer - Menno - Ferrari 328 gts
11. Richard - Richard - Ferrari 308 gts ('s ochtends)
12. Mtange - Michael
13. Grazy355 - Ben - Ferrari .... (verrassing! )
14. Justray - ray - Ferrari 360 modena (een blauwe! )
15. Forza-stef - Stef (waarschijnlijk)
16. Swatje - Johan
17. 250lm - Niels S. (niet blauw en geen verrassing )
18. dcpixels - Walter
19. Milko - Milko - Ferrari 365 GT4 2+2 ('s ochtends)
20. Lex - Lex348 - Ferrari 348 ts
21. Paul - D1ablo - Lamborghini Diablo 6.0
22. Andre - Knooifrans - Ferrari 308 gts
23. Reinier - Reinier - Ferrari 400i

.

nofear02
04-09-2008, 17:28
En paul komt ook! (D1ablo)

Forza-Stef
04-09-2008, 22:52
waar blijven de belgen?? ;)

d1ablo
04-09-2008, 23:50
En paul komt ook! (D1ablo)

TUURLIJK kom ik ook.... heb er zin in...

In verband met die inbegrepen tunnelrit en bijbehorende sound-check gaat deze week eindelijk de Quicksilver "versterker" onder de auto ! :D
Kunnen eindelijk die dB's de vrijheid krijgen die ze verdienen..... :)

justray
05-09-2008, 19:14
Als het goed is ben ik er ook..!!! het wordt dan mijn eerste meeting met F-chat.. looking forward 2 it.
Rijdt er nog iemand van het zuiden erna toe..?? laat ff weten..

Knooifrans
06-09-2008, 10:40
Wij zijn er ook weer bij :) .........weer niet uitslapen op Zondag :( ...nou ja, de buren ook niet :D...... ik hoop er op tijd te zijn......TOT ZONDAG

groeten Andre& Esther

nofear02
06-09-2008, 11:40
Hartstikke leuk Ray. Je bent van harte welkom. Ik zal eens vragen of Frans ook komt met zijn blauwe 355 spider, dat zou leuk zijn. Dan hebben we 2 blauwe Ferrari's!

En Andre en Esther natuurlijk! Erg leuk Andre! Een heel eindje rijden voor je, maar t is het waard hoor. Dan zie je het hier eens een keer. En de rit is weer leuk. En het museum is leuk. Jammer dat JWA niet kan (verlaat verjaardagsfeest), en Richard ook niet; anders hadden jullie met zijn 3-en op kunnen rijden. Maar goed, dat hou je altijd.

Gaaf hoor mannen!

nofear02
06-09-2008, 11:45
Gisteren nog even zitten mailen met Reinier; die komt ook; met de 400! En misschien komt er nóg iemand met een 400! Dan hebben we 2 stuks 400's naast de 365 van Milko. Is 3 van die majestueuze 'boten' naast elkaar. Of moet ik zeggen; slagschepen. :) Prachtig man. Gaan ze dan met zijn 3-en starten, dan pak ik even mijn oordopjes. 36-cilinders.
Ga ik nog achteraan!

Enzo: heb je vader ook geen zin om te komen met zijn 400 met jou?? Of dat jij de wagen mag lenen? ;). Dan zouden we er 4 ! hebben. Konijne hee! :D

Joris De Keyser
06-09-2008, 13:34
Hey
Als alles goed gaat zal ik ook aanwezig zijn samen met mijn viendin
Zal wel rond half 12 daar maar aamwezig zijn is dat een probleem of niet robert

groetjes joris

swatje
06-09-2008, 14:22
waar blijven de belgen?? ;)

Ja ik ben belg van Kortrijk waarom

nofear02
06-09-2008, 16:47
Hey
Als alles goed gaat zal ik ook aanwezig zijn samen met mijn viendin
Zal wel rond half 12 daar maar aamwezig zijn is dat een probleem of niet robert
groetjes jorisFantastisch Joris! Dat vind ik echt heeeel leuk! Jij eigenlijk van heel ver, maar nu vanaf Roosendaal neem ik aan? Superleuk man. Natuurlijk is half 12 geen probleem. Ik heb het al vaak gezegd, je mag komen en weggaan wanneer je wil! t Is hier geen bioscoop waar na een bepaalde tijd de deuren dichtgaan hoor!

Nou is alleen half 12 misschien net een beetje wankel; ik wilde dan wegrijden en route naar het museum. Maar eer je dan écht wegrijdt is t altijd al gauw een kwartiertje later hoor. Als je 5 minuten eerder kan komen voor de zekerheid; dan kan je nog ff snel koffie drinken en naar het toilet en heb je t tóch ff gezien. En desnoods wachten we even op jou hoor! :) Ik vind het veel te leuk dat jij ook komt!

nofear02
06-09-2008, 16:50
Nou gaat het dus ff hard in ene :) :

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
12. Mtange - Michael
16. Swatje - Johan
18. dcpixels - Walter
24. Joris - Jorisdekeyser - Ferrari 308 gts

Joris De Keyser
06-09-2008, 20:16
We komen eigenlijk niet van Roosendaal we komen rechtstreeks uit belgie.
Zijn er trouwens nog Belgen die komen of ben ik de enige.
Ik zal proberen iets vroeger te komen
Groetjes

Fantastisch Joris! Dat vind ik echt heeeel leuk! Jij eigenlijk van heel ver, maar nu vanaf Roosendaal neem ik aan? Superleuk man. Natuurlijk is half 12 geen probleem. Ik heb het al vaak gezegd, je mag komen en weggaan wanneer je wil! t Is hier geen bioscoop waar na een bepaalde tijd de deuren dichtgaan hoor!

Nou is alleen half 12 misschien net een beetje wankel; ik wilde dan wegrijden en route naar het museum. Maar eer je dan écht wegrijdt is t altijd al gauw een kwartiertje later hoor. Als je 5 minuten eerder kan komen voor de zekerheid; dan kan je nog ff snel koffie drinken en naar het toilet en heb je t tóch ff gezien. En desnoods wachten we even op jou hoor! :) Ik vind het veel te leuk dat jij ook komt!

nofear02
06-09-2008, 20:21
We komen eigenlijk niet van Roosendaal we komen rechtstreeks uit belgie.
Zijn er trouwens nog Belgen die komen of ben ik de enige.
Ik zal proberen iets vroeger te komen
GroetjesPhwoehoow! das een aardig eindje dan. extra gaaf dat je komt. ik verwacht nog wel meer mensen uit belgie hoor Joris. k ga er van deweek nog mailen.

Dutchie
06-09-2008, 21:01
zal ook aanwezig zijn

swatje
06-09-2008, 22:26
Phwoehoow! das een aardig eindje dan. extra gaaf dat je komt. ik verwacht nog wel meer mensen uit belgie hoor Joris. k ga er van deweek nog mailen.

Ja ik he vanuit kortrijk west-Vlaanderen maar doe de heen rit in 2 keer slaap uit bij mijn zus in Lier hopelijk is het weer goed

Forza-Stef
06-09-2008, 22:46
Ja ik ben belg van Kortrijk waarom

dat we mss met een paar kunnen samenrijden.

swatje
07-09-2008, 01:29
dat we mss met een paar kunnen samenrijden.

Ja ik ben van zaterdag ovond in Lier is ongeveer een uur half van Zwijndrecht we kunnen afspreken op de parking van de E313 E 34 te Ranst richting Antwerpen is dan beter om naar de ring van Antwerpen te rijden richting E 19

Forza-Stef
07-09-2008, 11:01
welke afrit moet ik dan nemen?
------------------------
Is het al zeker dat het de 14de is?

nofear02
07-09-2008, 15:21
Ja ik ben van zaterdag ovond in Lier is ongeveer een uur half van Zwijndrecht we kunnen afspreken op de parking van de E313 E 34 te Ranst richting Antwerpen is dan beter om naar de ring van Antwerpen te rijden richting E 19

Heren; is het wel duidelijk dat het Zwijndrecht in Nederland is?? :). Mijn kantoor staat 10 km onder Rotterdam hoor, dat mensen niet denken dat het Zwijndrecht bij Antwerpen is :). Allee ik ben nederlander hé, dus nederlands zwijndrecht.

nofear02
07-09-2008, 16:55
Wat een pokke-weer zeg op dit moment hier; t ziet grijs van de regen! In principe wel goed hoor; nú regen is een grotere kans op mooi weer volgende week zondag (desnoods de week erná?).
t wordt nog spannend, alhoewel er nog niks over te zeggen is:

maandag 08 september tot en met vrijdag 12 september 2008
Wisselvallig weer met van tijd tot tijd regen of een bui. Temperaturen geleidelijk boven de normale waarden.
zaterdag 13 september tot en met dinsdag 16 september 2008
Circa 50% kans op wisselvallig weer, circa 50% kans op droog weer met een soms stevige oostenwind.

swatje
07-09-2008, 21:24
Heren; is het wel duidelijk dat het Zwijndrecht in Nederland is?? :). Mijn kantoor staat 10 km onder Rotterdam hoor, dat mensen niet denken dat het Zwijndrecht bij Antwerpen is :). Allee ik ben nederlander hé, dus nederlands zwijndrecht.

Ja ik weet het Zwijndrecht in Belgie ligt langs de E17 maar aangezien het 2 uur rijden is van bij mij doe ik het in 2 keer

welke afrit moet ik dan nemen?
------------------------
Is het al zeker dat het de 14de is?

Je moet E34 E313 richting Hasselt volgen van de Antwerpse ring dan Afrit 19 Massenhoven nemen en er terug op rijden richting Antwerpen het is de eerstvolgende parking op de autosnelweg

Reiben
07-09-2008, 21:55
Even als tussendoortje... Ik kom ook!

Greetz

Reiben

nofear02
07-09-2008, 22:38
Even als tussendoortje... Ik kom ook!

Greetz. Reibenhé-hé: waar zit je nou man?? :D :D. We zitten al de hele week te wachten op je. Gelukkig, je kán! Neem je wellicht Jo mee? En Enzotje?

Racing-Baker
08-09-2008, 11:41
Gisteren nog even zitten mailen met Reinier; die komt ook; met de 400! En misschien komt er nóg iemand met een 400! Dan hebben we 2 stuks 400's naast de 365 van Milko. Is 3 van die majestueuze 'boten' naast elkaar. Of moet ik zeggen; slagschepen. :) Prachtig man. Gaan ze dan met zijn 3-en starten, dan pak ik even mijn oordopjes. 36-cilinders.
Ga ik nog achteraan!

Enzo: heb je vader ook geen zin om te komen met zijn 400 met jou?? Of dat jij de wagen mag lenen? ;). Dan zouden we er 4 ! hebben. Konijne hee! :D

helaas, ik had al lang op voorhand iets op 14september staan; namelijk "Fait-Rarrisme",
een Ferrari evenement in Linselle (F). had beloofd daar al te zijn, ik kan op geen 2plekken tegelijk zijn hé :)

moest het evt verzet worden naar 21, dan zit er mss wel kans in dat ik langskom!

nofear02
08-09-2008, 12:12
helaas, ik had al lang op voorhand iets op 14september staan; namelijk "Fait-Rarrisme",
een Ferrari evenement in Linselle (F). had beloofd daar al te zijn, ik kan op geen 2plekken tegelijk zijn hé :)

moest het evt verzet worden naar 21, dan zit er mss wel kans in dat ik langskom!

Tsjee, dat is jammer zeg, enzo, het zit ons/jou en ons niet mee, het is telkens wat :D. Maar de aanhouder wint. Het komt vast een keer goed. :)

De 21e; ik denk dat het dat niet gaat worden, want als we een klein beetje geluk hebben, dan is t aanstaande zondag gewoon droog en leuk weer!, want dit zegt het knmi vanmorgen! :) :

zondag 14 september tot en met woensdag 17 september 2008
70% kans op rustig, droog weer. 30% kans op licht wisselvallig weer. Temperaturen rond normaal

het zal toch niet waar zijn, dat f-chat wederom geluk heeft??? :)

.

nofear02
08-09-2008, 12:14
Heel misschien komt Wiebe ook (ferrari1973)! Hangt van wat omstandigheden af. Het is voor jou een rot-eind rijden Wieb, maar je bent meer dan welkom joh! Dus:

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
8. Dutchie - Eduard
12. Mtange - Michael
16. Swatje - Johan
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
26. Wiebe - Ferrari1973 (misschien)
27. Pim - Maranello - Ferrari 550 Maranello

.

Maranello
08-09-2008, 16:29
Robert,

Ik ben er ook. Kan je meteen uitleggen hoe je smileys in een bericht krijgt, het lukt me niet.

Pim

Erikderaaf
08-09-2008, 16:56
Dat is heel mooi, Pim! Met de Maranello neem ik aan :)

Heb je meteen op de lijst erbij gezet!

Over die smilies, heb je deze post al gezien?
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=28673&postcount=9

Lukt het niet, dan zijn er zeker wel ervaren f-chat rotten aanwezig die ermee kunnen helpen :)

nofear02
08-09-2008, 17:40
Robert,

Ik ben er ook. Kan je meteen uitleggen hoe je smileys in een bericht krijgt, het lukt me niet.

PimHey wat leuk Pim! Fantastisch! Ga ik je eindelijk eens ontmoeten, vind ik leuk! En ik heb zin om eens goed je wagen te bekijken. Tof hoor; een 550 erbij. Het wordt lekker divers zo! Zeer waarschijnlijk komt er namelijk ook een 612..... !

Zit het nou net niet aan hem te verklappen Erik, nou heb ik niks meer uit te leggen :( ;) :D. (toevallig net gisteren die link al zitten te pm-en naar Petra... :) ).

Dutchie
08-09-2008, 18:23
zal ook aanwezig zijn

ik kom zeker

dcpixels
08-09-2008, 18:58
Ik heb 't aangepast in de lijst Ed. Tot a.s. zondag!

Rol@nd
08-09-2008, 20:21
Ik weet voor 99% zeker dat ik zondag ook kom, met mijn 348 TS. Alleen als er privé onverwachts nog iets tussen komt, of als het met bakken uit de hemel komt, dan niet.

nofear02
08-09-2008, 21:32
Ik weet voor 99% zeker dat ik zondag ook kom, met mijn 348 TS. Alleen als er privé onverwachts nog iets tussen komt, of als het met bakken uit de hemel komt, dan niet.Goed zo Roland! weer een erbij! prima.

Reiben
08-09-2008, 21:35
hé-hé: waar zit je nou man?? :D :D. We zitten al de hele week te wachten op je. Gelukkig, je kán! Neem je wellicht Jo mee? En Enzotje?

Verschrikkelijk druk op het werk Robert! En nog wat andere problemen... Maar goed een F-Chat meeting is goed om mijn zinnen te verzetten dusja :D
Nog even vragen aan Jo morgen, maar ik denk wel dat hij het ziet zitten om te komen. En Jan, waar zit jij man? Je kan er ook nog bij hoor

Greetz

Reiben

nofear02
08-09-2008, 21:37
Verschrikkelijk druk op het werk Robert! En nog wat andere problemen... Maar goed een F-Chat meeting is goed om mijn zinnen te verzetten dusja :D
Nog even vragen aan Jo morgen, maar ik denk wel dat hij het ziet zitten om te komen. En Jan, waar zit jij man? Je kan er ook nog bij hoor. Greetz, ReibenWat zit je dan te doen: allemaal R8's af te leveren? :). Heb jij tel nr van Jan, bel hem anders even. Hij zit er waarschijnlijk naast voor de frd nb-ring, dus zou zonde zijn als ie dit ook niet kon meemaken.

milko
08-09-2008, 23:17
Heb miquel nog bereid gevonden, als het weer meezit, dus waarschijnlijk nog een 308 gt4 erbij.

Eugene360
09-09-2008, 01:39
Gaat niet lukken Robert, ik moet naar Landgraaf, Escort onderdelen halen voor mijn BDA
2e weekend ook niet, dan moet ik een rally servicen in Winterswijk.

nofear02
09-09-2008, 11:05
Heb miquel nog bereid gevonden, als het weer meezit, dus waarschijnlijk nog een 308 gt4 erbij.Fantastisch Milko! Leuk hem en zijn wagen erbij te hebben; zo een bijzondere kleur! En weer een ander model erbij. Leuk zeg. Gaaf.

@ eugene; doodzonde man, ik had die tunnel speciaal voor jou gekozen... ;). maar een mens kan helaas niet alles. Volgende keer beter!

nofear02
09-09-2008, 11:14
dus:

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
8. Dutchie - Eduard
12. Mtange - Michael
15. Forza-stef - Stef
16. Swatje - Johan
17. 250lm - NielsS.
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
28. Roland - Rol@and - Ferrari 348 TS
29. Miguel - MiguelRemie - Ferrari 308 GT4

en..... er komt zeer waarschijnlijk een Ferrari Scaglietti 612...... dat is......

30. Peter - Peter@612 - Ferrari 612 Scaglietti

.

enzotje
09-09-2008, 20:37
Nog even vragen aan Jo morgen, maar ik denk wel dat hij het ziet zitten om te komen. En Jan, waar zit jij man? Je kan er ook nog bij hoor

Greetz

Reiben

Ik moet volgende week weer gaan eten met de familie maar nu de andere kant een verjaardag. En het is toch een eindje van de deur he. Ik wacht met ongeduld op de volgende meeting te belgië goed :D ;) Maar toch bedankt dat ik met jou zou mee kunnen bert .

Reiben
09-09-2008, 21:45
Wat zit je dan te doen: allemaal R8's af te leveren? :). Heb jij tel nr van Jan, bel hem anders even. Hij zit er waarschijnlijk naast voor de frd nb-ring, dus zou zonde zijn als ie dit ook niet kon meemaken.

Nee ik probeer de R8 klanten subtiel duidelijk te maken dat ze beter hun geld iets verder gaan uitgeven bij Monza ;) Maar ook al heb ik even wat minder tijd, ik ben nog altijd even gepassioneerd door het steigerende paard hoor.

@ Jan: Plooier! Wanneer kom jij nu eens mee naar een meeting in Nederland? Je kan toch niet altijd in België blijven? ;)

Greetz

Reiben

Forza-Stef
10-09-2008, 10:23
Robert, doe die waarschijnlijk maar weg bij mij.
Ik kom mee met Reiben.
Swa je hoeft niet op mij te wachten, toch bedankt

Alfer
10-09-2008, 11:56
Ik moet afzeggen omdat ik zondag middag voor mijn werk naar Italie vlieg, nota bene naar Milaan op de dag van de Italiaanse GP in Monza. Ik wens jullie allemaal veel plezier.

nofear02
10-09-2008, 15:10
Ik moet afzeggen omdat ik zondag middag voor mijn werk naar Italie vlieg, nota bene naar Milaan op de dag van de Italiaanse GP in Monza. Ik wens jullie allemaal veel plezier. Goh dat is jammer zeg Menno..:(. Niks aan te doen.

@jan: hoeveel etentjes heb jij wel niet met de familie per jaar?? ik geloof dat ik dat nou al 5x gehoord heb dit jaar ;) :p.

en dat is allemaal doodzonde want.... : !

nofear02
10-09-2008, 15:13
Moet je kijken!!! t zal niet waar zijn! :D:D:D
.

Rol@nd
10-09-2008, 15:24
Targa-weer dus!

swatje
10-09-2008, 18:20
Ik kom mee met Reiben.
Swa je hoeft niet op mij te wachten, toch bedankt

Je hebt een compagnon gevonden zie ik geen probleem dan zien we elkaar daar

nofear02
10-09-2008, 18:22
Ik kom mee met Reiben. Swatje hoeft niet op mij te wachten, toch bedanktGoed zo Stef! leuk dat je met Bert meerijdt. Is een stuk gezelliger.

gr

nofear02
10-09-2008, 18:30
Nog meer goed nieuws!: Guus komt ook even kijken 's ochtends. Dat is dus Guus van Eijk die Ferrari- en Lamborghini onderhoud doet, in Alblasserdam. Zie: www.autobedrijfgve.nl. 20 jaar vrijwel dagelijks ervaring met Ferrari's, dus mocht je 's ochtends nog panne hebben of hij loopt niet lekker of er is iets, dan kan je wellicht even vragen stellen. Of sowieso vragen stellen natuurlijk. Toch weer een geruststellend gevoel! En kan nog zinnig zijn ook.

Mrs.Spider
10-09-2008, 19:19
Als het weer goed is zondag komen wij ook .
En brengen nog iemand mee met een testarossa.
Hopelijk tot zondag.

Johannus
10-09-2008, 19:33
Weer twee erbij op de lijst :D

Gaat goed zo :D en goed weer :D en een mooie gevarieerde lijst :D

Heb er veel zin in! :D :D

dcpixels
10-09-2008, 19:45
Jongens jongens, en dat zag er twee weken geleden nog zo beroerd uit ... en nu!!! Dikke opkomst en een dikke glimlach op mijn gezicht! Is het al zondag? :D

mavanhaasteren
10-09-2008, 20:15
wordt al een aardig aantal mensen zo :D

nofear02
10-09-2008, 21:37
Als het weer goed is zondag komen wij ook .
En brengen nog iemand mee met een testarossa.
Hopelijk tot zondag.
Hey Jolanda, en Onno; wat een verrassing! verrekte leuk! Jullie weten de weg nog! :) Ik denk nog regelmatig aan die nieuwe waterwegrit toen zeg. De allereerste. Was ook enorm leuk toen. Jullie vragen het ff aan Ad? Tof! Lex komt ook, die kennen jullie ook al. Helemaal prima dus, jullie zijn hartstikke welkom! gr

nofear02
10-09-2008, 21:39
Nieuwe bladzijde; nieuw overzicht :) :

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
8. Dutchie - Eduard
12. Mtange - Michael
15. Forza-stef - Stef
16. Swatje - Johan
17. 250lm - NielsS.
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
31. Onno & Jolanda - Beach58/Mrs Spider - Ferrari 355 spider (bij goed weer)
32. Ad - Adwondergem - Ferrari Testatossa (misschien)
33. Gerard - 246dino

.

Mrs.Spider
10-09-2008, 21:59
Ja Robert de waterweg rit was helemaal super.
7 auto's onze eerste rit kijk nog weleens naar de foto's.
Tot zondag ook weer een leuke rit.;)

nofear02
10-09-2008, 22:04
Ja Robert de waterweg rit was helemaal super.
7 auto's onze eerste rit kijk nog weleens naar de foto's.
Tot zondag ook weer een leuke rit.;) Ben t helemaal met je eens. Leuk te horen ook van je Jolanda. Ik kijk er ook nog wel eens naar. En wat was het bloedheet! :D. 30 graden in april. Maar a.s zondag geven ze ook echt prima weer op hoor: 70% zon, 10% kans op neerslag. Alhoewel het nu nog ver vooruit is natuurlijk. Maar toch; zoals Roland al opmerkte; dat is gts en spider-weer! :)

Zat net de deelnemerslijst te bekijken; realiseer ik me ineens: jullie zijn de eerste en enige 355 tot nu toe! Dus extra goed als jullie komen! :). Anders zou dat type er misschien niet bij zijn!

250lm
10-09-2008, 22:09
Zat net de deelnemerslijst te bekijken; realiseer ik me ineens: jullie zijn de eerste en enige 355 tot nu toe! Dus extra goed als jullie komen! :). Anders zou dat type er misschien niet bij zijn!

Dan praat je je mond een beetje voorbij want dan weet ik dat de verrassing van ben in ieder geval geen 355 is ;)

nofear02
10-09-2008, 22:44
Dan praat je je mond een beetje voorbij want dan weet ik dat de verrassing van ben in ieder geval geen 355 is ;)

sssssst! :)

Mrs.Spider
10-09-2008, 22:53
Harstikke leuk een topless 355 .;)
Wij rijden (bijna) altijd topless.
Als het niet te hard regent kan dat echt wel.:)

Mrs.Spider
10-09-2008, 22:54
Er komt toch ook nog een zwarte verrrassing??????????????????

nofear02
10-09-2008, 22:59
Er komt toch ook nog een zwarte verrrassing??????????????????Ja er komt van alles en nog wat hoor. Maar ik ga nu nog niet alles verklappen natuurlijk ;). D'r moet elke dag wat te beleven/te lezen zijn :). Vanmiddag mailde iemand me dat hij misschien ook kwam. Ik moest maar kiezen welk type hij dan mee moest nemen. Van beide begon ik te blozen tot achter in mijn nek...:D :D.

d1ablo
10-09-2008, 23:04
Sorry log net ff snel in... wat een lijst zie ik ineens joh... pfff
In m'n ooghoek zag ik ineens iets met topless....
Nou ik kom zeker hoor ... ;) (niet topless)

246Dino
10-09-2008, 23:21
Zeg Robert als het clubhuis niet te klein wordt ben ik ook van plan zondag te komen.
Beetje late aankondiging, maar je moet maar zo denken, beter laat dan helemaal niet :D

Groetjes Gerard

nofear02
10-09-2008, 23:23
Zeg Robert als het clubhuis niet te klein wordt ben ik ook van plan zondag te komen. Beetje late aankondiging, maar je moet maar zo denken, beter laat dan helemaal niet :D. Groetjes GerardWelnee, plek zat hoor! En met mooi weer hangt de helft toch op straat en op de stoep rond de auto's joh. Gewoon komen! is juist leuk!

250lm
10-09-2008, 23:24
Welnee, plek zat hoor! En met mooi weer hangt de helft toch op straat en op de stoep rond de auto's joh. Gewoon komen! is juist leuk!

Enneh, jongens wel rustig rijden in zijn straat anders worden de buren weer kwaad ;)

nofear02
10-09-2008, 23:27
Enneh, jongens wel rustig rijden in zijn straat anders worden de buren weer kwaad ;) ;) :D. ik denk dat alle overburen keurig een briefje in de bus krijgen dit keer Niels (dat ze maar een weekendje weg moeten gaan of zo :D)

d1ablo
10-09-2008, 23:31
;) :D. ik denk dat alle overburen keurig een briefje in de bus krijgen dit keer Niels (dat ze maar een weekendje weg moeten gaan of zo :D)

I.v.m. gevaar op glasbreuk door al dat Ferrari en Lambo uitlaatgeluid...Wel ff de ruiten laten voorzien van kruislings geplakte tape en desnoods wat planken van de Gamma ertegenaan..... :D

nofear02
10-09-2008, 23:37
Ach plek zat hoor paul :D
.

dcpixels
10-09-2008, 23:39
en desnoods wat planken van de Gamma ertegenaan..... :D

Dat zeg ik ... Gamma! :D

Erikderaaf
10-09-2008, 23:44
Glasbreuk? De glaswagen is al gereserveerd zo te zien :D

swatje
10-09-2008, 23:47
allez voor mijn eerste meeting dat ik mee maak zal er heel wat te beleven zijn, zal genoeg batterijen moeten meebrengen voor foto's te maken.

.

d1ablo
11-09-2008, 00:22
Nou haal die (evt. 21 sept.) maar weg hoor Robert... heb 6 weersites bekeken en stuk voor stuk geven ze perfect droog weer met een temperatuur van 18-20 graden...
Kan het nog beter ? Dacht 't niet.... :)

nofear02
11-09-2008, 10:46
Nou haal die (evt. 21 sept.) maar weg hoor Robert... heb 6 weersites bekeken en stuk voor stuk geven ze perfect droog weer met een temperatuur van 18-20 graden...
Kan het nog beter ? Dacht 't niet.... :)Dat heb jij heel goed gezien Paul. t Is ongelofelijk, maar moet je kijken:
.

nofear02
11-09-2008, 10:50
Nog meer updates:

- johan ricars komt ook. mooi zo; weer een fotograaf erbij.

- en maurik komt waarschijnlijk 's ochtends even met zijn nieuwe 360 ff koffiedrinken. ''even het ding uitlaten''. :D. Nou, dat lijkt me een prima motivatie. Zondagmorgen half 10..... rijksweg nr..... droog..... zonnig.....lekker temperatuurtje...... (bij viaducten e.d ff afremmen! ;))

Nieuwe bladzijde; nieuw overzicht (k wordt een beetje simpel van die lijst bijhouden zo langzamerhand :D):

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
8. Dutchie - Eduard
10. Ricars - Johan
12. Mtange - Michael
15. Forza-stef - Stef
16. Swatje - Johan
17. 250lm - NielsS.
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
32. Ad - Adwondergem - Ferrari Testarossa (misschien)
33. Gerard - 246dino
34. Maurik - Maurik - Ferrari 360 ('s ochtends ff kofiedrinken)
35. filiberke - Filip
36. Dik - gast/introducee - Ferrari 348 TB
37. Tom - Odijk - Ferrari 348 ts ('s middags)

.

filiberke
11-09-2008, 11:20
Zonet bevestiging gekregen, moet zondag niet werken, dus ik ben r ook bij !

dcpixels
11-09-2008, 11:40
Zonet bevestiging gekregen, moet zondag niet werken, dus ik ben r ook bij !

Perfect Filip. Leuk dat je erbij bent!

Ricars
11-09-2008, 19:57
Ik kom ook (zoals Robert al zei) :)

Vivado Ferrari
11-09-2008, 20:04
Wat een aanloop! Leuk!:)

enzotje
11-09-2008, 20:25
Nee ik probeer de R8 klanten subtiel duidelijk te maken dat ze beter hun geld iets verder gaan uitgeven bij Monza ;) Maar ook al heb ik even wat minder tijd, ik ben nog altijd even gepassioneerd door het steigerende paard hoor.

@ Jan: Plooier! Wanneer kom jij nu eens mee naar een meeting in Nederland? Je kan toch niet altijd in België blijven? ;)

Greetz

Reiben

plooier :D het komt wel, maar nu komt het effe niet uit. en volgende maand naar duitsland ;):D

nofear02
11-09-2008, 21:41
Filip! helemaal goed! de moderators zijn geloof ik helemaal compleet zo! woow!

Zojuist nog een aanmelding gehad. Iemand met een 348 TB uit 1992 uit Zeist. Die zal zeer waarschijnlijk binnenkort gewoon lid worden hier. Via-via even mee zitten e-mailen (thanks André! well done!). Die persoon wil eerst even kijken of het wel echt zo leuk is hier, deze site, en wel echt een leuke groep is. Nou, ik geloof niet dat ik me daar zorgen over maak....:D:D:D. Men wil het eerst even uit-checken?? goed hoor, kom maar op :D.

nofear02
11-09-2008, 21:43
Ohw ja, ik vergeet bijna nog Tom!, met de 348. Hij moet er nog wel ff wat voor omgooien, maar wil in principe dolgraag naar Raamsdonskveer komen in de middag ('s ochtends kan ie zeker niet). of dat kon. ja natuurlijk kan dat Tom! no probl :). komen man!

nofear02
11-09-2008, 21:46
ff geteld; 21 wagens over de hele dag genomen. Plus nog iemand die ik weet. is 22. weinig zeg....:D :D. Nog 2 dagen. Wie volgt?? :D

mavanhaasteren
11-09-2008, 21:50
hoeveel parkeer plaatsen heb je nog over robert :D:D

Roger_L
11-09-2008, 21:51
32. Ad - Adwondergem - Ferrari Testatossa (misschien)
.

Is dat niet de opvolger van de Testatosti ? ;)

Mooie opkomst Robert !

nofear02
11-09-2008, 21:53
Is dat niet de opvolger van de Testatosti ? ;)

Mooie opkomst Robert !Sj##, dat ziet hij natuurlijk net weer :D:D. Gelijk veranderd. Domme tiepvaut.

Maar ja hé? maar we zijn er nog niet hoor. Ik verwacht er nog wel wat eigenlijk.... ;)

.

308ROB
11-09-2008, 22:38
ff geteld; 21 wagens over de hele dag genomen. Plus nog iemand die ik weet. is 22. weinig zeg....:D :D. Nog 2 dagen. Wie volgt?? :D

Ben geen 22 maar ik kom ook :D

Rob,

milko
11-09-2008, 22:58
Kom jij nou ook al weer Rob??

Blijf jou ook overal tegenkomen, snap wel dat je graag naar mijn 365 kijkt maar er zijn grenzen!!

RedmondialTCab
11-09-2008, 23:00
Als ik de opkomst zo zie , heb ik al spijt dat ik er niet bij kan zijn.
Veeeeeeeel Pleziiieeeeeeerrrrrr jongens!!!!!!!

Cor,
die in gedachte bij jullie is en toch voor goed weer zorgt:):):):)

575 GTC
11-09-2008, 23:02

Ik weet wat het is ;) begint met een ..... :D
zie jullie zondag wel

Ik zit er over te denken om zondag ochtend ook nog even te komen kijken

.

308ROB
11-09-2008, 23:09
Kom jij nou ook al weer Rob??

Blijf jou ook overal tegenkomen, snap wel dat je graag naar mijn 365 kijkt maar er zijn grenzen!!

:D:D:D ja er zijn grenzen :) see you.

Rob

nofear02
11-09-2008, 23:12
Ben geen 22 maar ik kom ook :D . Rob,Joepiiiee! Rob is er ook weer bij! Rob, als jij nou via de dordtse brug rijdt; bovenop de motor uit doen, dan haal je uit-rollend mijn kantoor denk net? :D:D. Fijn dat je er weer bij bent!

@ Cor, jij moet toch wel een ont-zet-ten-de fan van F-chat en Ferrari's zijn, dat je zelfs mooi weer regelt als je zelf niet eens kan! Thanks man :D ;).

En @ Gai; jij moest toch werken?? of hoef je pas 's middags te beginnen? Als je met de trein komt; je weet het; t is maar 5 minuten lopen, dus dat ie een pies of keek! :D. Je bent welkom hoor.

308ROB
11-09-2008, 23:12
Cor,
die in gedachte bij jullie is en toch voor goed weer zorgt:):):):)

Dankje Cor voor het goede weer. :) we zullen aan je denken.

Rob,

nofear02
11-09-2008, 23:17
:D:D:D ja er zijn grenzen :) see you. Rob Rob gaat heel vaak over grenzen. van de week nog :D

RedmondialTCab
11-09-2008, 23:19
@ Cor, jij moet toch wel een ont-zet-ten-de fan van F-chat en Ferrari's zijn, dat je zelfs mooi weer regelt als je zelf niet eens kan! Thanks man :D ;).
.

Je weet het, Robert
Zo ben ik :D:):D:):D

nofear02
11-09-2008, 23:27
nwe bldz, nwe lijst.....

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
8. Dutchie - Eduard
10. Ricars - Johan
12. Mtange - Michael
15. Forza-stef - Stef
16. Swatje - Johan
17. 250lm - NielsS.
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
32. Ad - Adwondergem - Ferrari Testarossa
33. Gerard - 246dino
35. filiberke - Filip
36. Dik - Dik vBuren - Ferrari 348 tb
37. Tom - Odijk - Ferrari 348 tb ('s middags)
38. Rob - Rob308 - Ferrari 308 gtb
39. Gairo - 575 gtc (misschien in de ochtend)
40. Christiaan - cvdzijden (heel misschien idem ? )

.

575 GTC
11-09-2008, 23:27
En @ Gai; jij moest toch werken?? of hoef je pas 's middags te beginnen? Als je met de trein komt; je weet het; t is maar 5 minuten lopen, dus dat ie een pies of keek! :D. Je bent welkom hoor.

Klopt hoef pas om 5 uur te beginnen
komt om dat ik zaterdag vroeger moet beginnen met werken waardoor ik zondag later mocht :)

250lm
11-09-2008, 23:29
nwe bldz, nwe lijst.....

38. Rob - Rob308 - Ferrari 308 gts

.

Hee Rob, ben je echt aan het doe-het-zelven geweest en er een targa van gemaakt? ;)

nofear02
11-09-2008, 23:30
Klopt hoef pas om 5 uur te beginnen
komt om dat ik zaterdag vroeger moet beginnen met werken waardoor ik zondag later mocht :)goed geregeld Gai! Schuiven met die zooi! :D

nofear02
11-09-2008, 23:31
Hee Rob, ben je echt aan het doe-het-zelven geweest en er een targa van gemaakt? ;)sj## ik doe t weer fout... :( . hersteld! :D

Johannus
11-09-2008, 23:37
nwe bldz, nwe lijst.....

37. Tom - Odijk - Ferrari 348 ts ('s middags)

.

Meerdere mensen hebben in hun dak zitten zagen dezer dagen ;)

Heb het gelijk aangepast

308ROB
11-09-2008, 23:39
Hee Rob, ben je echt aan het doe-het-zelven geweest en er een targa van gemaakt? ;)

What??? @@#$$%^Y heb er direct de F-chat politie op afgestuurd, dus dat komt wel goed. :D:D

Rob,

RedmondialTCab
11-09-2008, 23:42
Robert,

Wat voor een toetsenbord gebruik jij ???
De S en de B zitten bij mij niet echt dicht bij elkaar :D:D:D:D:D
Heeft Microsoft voor jou wat ontwikkeld ?? :):):)

cor

Dino2400
11-09-2008, 23:42
Voor 99,9% zeker ben ik er Zondag middag ook bij! Met of zonder de Dino. Ligt er een beetje aan of die vervloekte POEDERCOATER :mad: m'n wielen nog eens af maakt...

Ricars
11-09-2008, 23:59
Zijn die nu nog steeds niet af??? Daar zat je al mee bij het Concours op 't Loo, erg vervelend!

246Dino
12-09-2008, 00:18
Voor 99,9% zeker ben ik er Zondag middag ook bij! Met of zonder de Dino. Ligt er een beetje aan of die vervloekte POEDERCOATER :mad: m'n wielen nog eens af maakt...

Zeg zijn de wielen nu nog niet af, dacht dat diegene nog wel een vriend van je is.
Fijne vrienden heb je dan :D
Of is het nu een vage kennis geworden ?

nofear02
12-09-2008, 00:43
Robert,

Wat voor een toetsenbord gebruik jij ???
De S en de B zitten bij mij niet echt dicht bij elkaar :D:D:D:D:D
Heeft Microsoft voor jou wat ontwikkeld ?? :):):)

cornee joh, ik ben hartstikke ziek geweest van de week, en zit nog na te hoesten en te proesten. ben gewoon niet zo scherp dezer dagen. snel moe ook en zo. ik tiep maar wat soms :D.

RedmondialTCab
12-09-2008, 01:28
nee joh, ik ben hartstikke ziek geweest van de week, en zit nog na te hoesten en te proesten:D.

Heb je weer open gereden ?? :D:D:D:D

Dino2400
12-09-2008, 08:23
Zeg zijn de wielen nu nog niet af, dacht dat diegene nog wel een vriend van je is.
Fijne vrienden heb je dan :D
Of is het nu een vage kennis geworden ?

Haha, nee Gerard.Normaal laat ik mijn broer al het spuitwerk e.d. doen. Dat is z'n vak. Alleen is die de afgelopen 2 weken lekker op vakantie geweest. Daarom heeft ie ze naar een bekend bedrijf van hun gebracht om te laten coaten. Die maken er echter een potje van... Broer is vannacht weer thuis gekomen dus gaat vandaag nog maar eens (enigzins gepikeerd ;) ) bellen. Ze hebben beloofd dat ze klaar zouden zijn en vandaag kunnen worden opgehaald. Kan Rob (da's mijn broer) de banden er op leggen...

Al wordt het nachtwerk, als ik de wielen vandaag of morgen terug heb wordt het met de Dino naar Raamsdonkveer!! Wielen er onder , ff een doekje er over heen en gááááán!

Rol@nd
12-09-2008, 09:44
Hee Maarten, zullen we samen oprijden?!

nofear02
12-09-2008, 12:25
Heb je weer open gereden ?? :D:D:D:D:D:D ''hoezo??"":D:D ;)

nofear02
12-09-2008, 13:20
Je zou het misschien niet zeggen als je nu naar buiten kijkt, maar de voorspelling voor zondag zijn erg goed hoor: 60% zon, en maar 10% kans op neerslag! Dus laat maar regenen nu, dan is t zondag perfect droog! :D :
.

Knooifrans
12-09-2008, 13:54
Je zou het misschien niet zeggen als je nu naar buiten kijkt, maar de voorspelling voor zondag zijn erg goed :.

Nou Robert als ik nu naar buiten kijk is het perfect weer, een graad of 21, droog.......
Ik denk dat het voor Zondag wel goed zit als het maar droog is, warm krijg je het vanzelf als je een eindje gereden hebt.........toch

nofear02
12-09-2008, 13:59
Nou Robert als ik nu naar buiten kijk is het perfect weer, een graad of 21, droog.......
Ik denk dat het voor Zondag wel goed zit als het maar droog is, warm krijg je het vanzelf als je een eindje gereden hebt.........tochNou als je hier kijkt, dan schieten de tranen in je ogen Andre; het ziet hier grijs van de regen. Compleet herfst. Prima, laat maar vallen. Zondag is t droog en mooi weer! :)

Johannus
12-09-2008, 14:02
Hier is het inderdaad niet anders hoor, kan niet eens echt naar buiten kijken, zitten allemaal druppels op de raam ;)

Knooifrans
12-09-2008, 14:05
Zo is het.....lekker puh...;)

Knooifrans
12-09-2008, 14:06
en dat in het altijd zonnige zuiden...nou ja zal niet lang meer duren dan voordat het hier gaat... regenen

nofear02
12-09-2008, 16:55
Nog geen tijd gehad te vertellen, maar moet je kijken; van de week: ging de gemeente eindelijk ineens die straat hier nog ff netjes bestraten (was eenstuk kapot gereden)! Zitten ze op deze site te lezen of zo??? is f-chat al zó belangrijk??? :D:D
.

Knooifrans
12-09-2008, 17:08
(was eenstuk kapot gereden)! Zitten ze op deze site te lezen of zo??? is f-chat al zó belangrijk??? :D:D

Een stuk kapot gereden?? dan kunnen ze na Zondag weer opnieuw beginnen met zo'n opkomst :D :D

admin
12-09-2008, 17:46
Nog geen tijd gehad te vertellen, maar moet je kijken; van de week: ging de gemeente eindelijk ineens die straat hier nog ff netjes bestraten (was eenstuk kapot gereden)! Zitten ze op deze site te lezen of zo??? is f-chat al zó belangrijk??? :D:D
.

Nog een mooi rood kleurtje ook :D Hebben ze er niet eens met witte letters een F-Chat patroon in getegeld? ;)

dcpixels
12-09-2008, 17:51
Zijn deze werkzaamheden voor zondag klaar Robert. Of moeten alle F's gaan steken om weg te komen? :D
Je hebt wel weer een keurig straatje!

.

nofear02
12-09-2008, 18:16
Zijn deze werkzaamheden voor zondag klaar Robert. Of moeten alle F's gaan steken om weg te komen? :D
Je hebt wel weer een keurig straatje!Ja t is al klaar hoor. t is mooi geworden! staat met witte letters ''let op'' in de straat. Daar hadden ze best een dubbele punt achter kunnen zetten en dan eronder ''f-chat" :D.
ja walter, ik veeg graag mijn eigen straatje schoon :p :D

Johannus
12-09-2008, 21:56
Met rokende banden zondag met zwarte letters zelf F-chat op het wegdek schrijven :p :D ;)

Fokkerjockey
12-09-2008, 22:15
99% dat ik 's morgens even langskom; die nieuwe bestrating móet ik gewoon zien (kijken of het vloekt met dieprood :D)
groet, Michel

pasmaar
13-09-2008, 13:17
Damm... kan er niet bij zijn deze keer! :( Echt jammer! altijd gezellig die meetings, en goed georganiseerd. k hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn. Maar goed, er staat mij nog een mooi weekendtje te wachten in october. :D :D :D

Veel plezier voor iedereen die er zondag wel zal zijn! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben. En 25 Ferrari's.... Wow... wordt een mooi dagje voor jullie. Maak wat leuke foto's voor de "Thuisblijvers".... ;)

dcpixels
13-09-2008, 14:05
Maak wat leuke foto's voor de "Thuisblijvers".... ;)

Die foto's komt wel goed hoor Maarten. Jammer dat je er niet bij kan zijn ... begin oktober maakt een hoop goed ;). Gr Walter.

d1ablo
13-09-2008, 14:26
......... Ik hoop dat jullie mooi weer hebben. En 25 Ferrari's.... Wow
... .... ;)
Dat weer komt wel goed maarruh... vergeet je niet iets ? ;)

nofear02
13-09-2008, 15:11
Jammer Maarten. Maar in okt haal jij je F-vitaminen-gebrek echt wel in...:)

Ondertussen blijven de aanmeldingen gewoon binnendruppelen...:

41. Frans - F355spiderF1 - Ferrari 355 spider F1.

ook een blauwe! (ray!)

en jullie zusje/broertje in feite Jolanda/Onno! :). Leuk!

nofear02
13-09-2008, 15:15
Dus:

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
8. Dutchie - Eduard
10. Ricars - Johan
12. Mtange - Michael
15. Forza-stef - Stef
16. Swatje - Johan
17. 250lm - NielsS.
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
33. Gerard - 246dino
35. filiberke - Filip
41. Frans - F355spiderF1 - Ferrari 355 spider F1

en dus nog heel misschien Marcel (Monte Zemelo) met zijn Ferrari 308 gtb Gr B. (nr 42)

en ik hoop ik nog dat de super-super-verrassing doorgaat :D (= nr 43)

Dino2400
13-09-2008, 15:41
Raad eens wat ik zo op ga halen...?? Bingo!! De wielen zijn eindelijk klaar dus morgen(middag) van de partij mét de Dino! Eindelijk weer even met hem op pad. Ondertussen komt hier in A'foort voorzichtig het zonnetje te voorschijn... Een voorbode voor een schitterende Zondag!?

Tot morgen!

mtange
13-09-2008, 16:25
Dat beloofd weer een geweldige dag te worden morgen!
Ik kijk er alweer naar uit. Batterijen van de camera zijn weer vol dus kan er weer tegen aan. :)
Gelukkig dat je velgen nog net op tijd klaar zijn ook Maarten! Zie jullie morgen allemaal!

cvdzijden
13-09-2008, 18:42
Ben er morgen ook bij :D Helaas alleen maar in de ochtend.
M'n vader komt misschien ook nog langs, maar dat weet hij nog niet.

Erikderaaf
13-09-2008, 18:50
Wauw, dit is een hele lijst!! de voorspellingen zijn goed! Wat willen we nog meer!

Michele
13-09-2008, 20:24
Ga toch proberen om in de ochtend een langs te waaien als het lukt, blijk pas om 14.00 uur in Rijswijk te hoeven zijn, dus als het mag kom ik jullie om 10.00 uur even gedag zeggen in Zwijndrecht... ??? Zou wel eens wat gezichten willen zien bij de nicknames.

Monte Zemolo
13-09-2008, 20:29
Ik vertrek vroeg (gaap) vanuit Duitsland en kom dan 's ochtends op de koffie (en het toilet).
Gr. Marcel

nofear02
13-09-2008, 20:42
Goed zo Michiel! Hartstikke leuk man. Kom maar kijken. Alleen de ochtend is geen enkel probleem. Geldt voor jou ook Marcel; fantastisch! Erg leuk je hier te hebben.

Ja t is best een leuk lijstje :D. Alleen hebben we nog geen..... mondial....

ehhhh..... 'hadden', want ''verheijen'' komt ook!, mits die hem aan de praat krijgt. Er zit dus tóch een Mondial bij hopenlijk. :)

Helaas moet Jurgen zeer waarschijnlijk deze meeting ff voorbij laten gaan; gezondheid gaat voor alles. Nek wil nog niet zo meewerken. Beterschap Jurgen; doe rustig aan. Jouw tijd komt nog! :)

Nieuw lijstje maken?? :)

2. Erikderaaf - Erik
3. Vivado - Vincent
4. Johannus - Johan
7. Maarten - Dino2400 ('s middags)
8. Dutchie - Eduard
10. Ricars - Johan
12. Mtange - Michael
15. Forza-stef - Stef
16. Swatje - Johan
17. 250lm - NielsS.
18. dcpixels - Walter
25. Bert - Reiben
28. Roland - Rol@nd - Ferrari 348 TS
33. Gerard - 246dino
35. filiberke - Filip
41. Frans - F355spiderF1 - Ferrari 355 spider F1
42. Michiel - Michele
43. Marc- verheijen - Ferrari Mondial QV
44. Marcel - Monte Zemelo - Ferrari 308 gtb Gr B.

en hopenlijk, de superverrasing, de Ferrari der Ferrari's :) :

45. H... - h..... - Ferrari ... :) en dat is??? (geen enzo) :D

.

milko
13-09-2008, 20:53
Goed zo Michiel! Hartstikke leuk man. Kom maar kijken. Alleen de ochtend is geen enkel probleem. Geldt voor jou ook Marcel; fantastisch!
...

en hopenlijk, de superverrasing, de Ferrari der Ferrari's :) :
45. H... - h..... - Ferrari ... :) en dat is??? (geen enzo) :D

De 250 gto van Kroymans????

Johannus
13-09-2008, 20:55
nee, de F2002 van Schumacher ;) :p :D

nofear02
13-09-2008, 20:58
neee, dat is té dol. dat zou idioot zijn... :).

ik zeg: de poster, de jongensdroom aan de muur..... sssst! ;)

Michele
13-09-2008, 21:02
De 308 GTS van meneer Magnum??? Wie durft een snor te laten staan, een hawai shirt aan te trekken en een foute pet op te doen (dan kom ik in een dubbel breasted met een kilo coke in de kofferbak :))

Steven
13-09-2008, 21:04
voor mij is de ferrari der ferrari's de F40

ik ben dus heel benieuwd!

Knooifrans
13-09-2008, 21:05

Hmmm de enige poster bij mij aan de muur was van........Pamela :p ......maar die komt toch niet??? of wel........:D

tot morgen allemaal

Andre

Mrs.Spider
13-09-2008, 21:16
Wij wachten af en zullie het zien.

nofear02
13-09-2008, 21:19
we'll see, we'll see :).

Dit moet ik trouwens ook nog even vertellen; toen ik de rit ging maken, en alles aan t opschrijven was en aan t fotograferen was, kwam ik ergens door een villawijk
(de Gairo-manier :)) en verdomd.... zie ik ineens dit!......
.

nofear02
13-09-2008, 21:20
Hoe bestaat het! Dan ben je een route aan t maken voor een stel Ferrari's, en je komt er nog een tegen ook :). Gelijk er wat in de bus gegooid....:D

nofear02
13-09-2008, 21:25
Knmi: allemaal nog steeds prima. Wat een str...geluk hebben wij zeg... :D :

Zondag overdag naast veel zon toch ook kans op wat stapelwolken. Het blijft droog. Het wordt maximaal 17 graden en de wind is matig, kracht 3 tot 4

Erikderaaf
13-09-2008, 21:29
En dan wat er op het hek staat (paul, is dat niet wat voor jou ;) )

Johannus
13-09-2008, 21:55
Ik heb ook wel een serieus idee bij een droom ferrari, maar jongens, als dat waar zou zijn, dan ga ik gauw mijn geheugenkaartje leegmaken van mijn camera :D

Trouwens sowieso geen slecht idee ;)

ferrari-fan
13-09-2008, 21:58
ik hoop dat jullie je zullen amuseren maar ik kan er helaas niet bij zijn werkjes opknappen etc...
maak er een mooie dag van
grtz

mavanhaasteren
13-09-2008, 22:14
mijn droom ferrari aan de muur was en is een schoonheid van een 288 GTO dus laat maar komen zeg ik :D:D:D:D

nofear02
13-09-2008, 22:20
k heb trouwens ook nog een kleine tegenvaller; digitenne heeft daar geen bereik, dus we kunnen geen F1 race gaan zitten kijken....:(.

ben er vanmiddag om 17u nog geweest; ff parkeerplaats afzetten. dat is dan wél geregeld.

Mrs.Spider
13-09-2008, 22:23
mijn droom ferrari aan de muur was en is een schoonheid van een 288 GTO dus laat maar komen zeg ik :D:D:D:D

ZEKER WETEN schitterende auto.

nofear02
13-09-2008, 22:26
Nog een klein opwarmertje dan maar...:
.

nofear02
13-09-2008, 22:30
en nog een beetje. welterusten allemaal :)
.

d1ablo
13-09-2008, 22:36
En dan wat er op het hek staat (paul, is dat niet wat voor jou ;) )

D'as een mooi hekje... :D :D
En boven die garage hangt al een "Diablo" ...
Ben benieuwd wat er nog binnen staat ?
.

Forza-Stef
13-09-2008, 23:03
k heb trouwens ook nog een kleine tegenvaller; digitenne heeft daar geen bereik, dus we kunnen geen F1 race gaan zitten kijken....:(.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
meen je niet

d1ablo
13-09-2008, 23:08
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
meen je niet

Heeft er niemand een buitenantenne met kabeltje voor Digitenne die even mee kan ?
Er zou daar gewoon bereik moeten zijn hoor !!
Robert, heb je wel de zenders opnieuw gezocht ?
Per regio zijn er namelijk andere frequenties in gebruik !!

milko
13-09-2008, 23:42

een Countach dan?

308ROB
13-09-2008, 23:46
of misschien een Daytona? :)

Rob,

milko
13-09-2008, 23:48
Een 250 swb california spider!!!

mavanhaasteren
13-09-2008, 23:53
een Countach dan?

NEE het is een Ferrari heeft robert gezegd en geen l***********

nofear02
14-09-2008, 00:02
Heeft er niemand een buitenantenne met kabeltje voor Digitenne die even mee kan ?
Er zou daar gewoon bereik moeten zijn hoor !!
Robert, heb je wel de zenders opnieuw gezocht ?
Per regio zijn er namelijk andere frequenties in gebruik !!Nou ik heb het zelf niet echt geprobeerd. Ze zeiden het me, ze hadden het zelf al eens geprobeerd. Komt door de hal of zo. Ze waren overigens ook niet echt wild enthousiast over het idee. Dus wie ben ik dan om te gaan zeggen; ''laat mij maar even''. Helaas.

nofear02
14-09-2008, 00:04
NEE het is een Ferrari heeft robert gezegd en geen l***********Precies. Bovendien, zou nogal onnozel zijn als op een Ferrari-clubhuismeeting/evenement, van een Ferrari-chatsite, als super-verrassing een L komt. (zou wel leuke zwarte humor zijn, maar dan zou ik een P laten komen, of een Lada, tuk-tuk, of weet ik veel wat :D)

Jullie zijn wel lekker aan t raden zeg. Ik zal de winnaar een mooie agenda geven met hoes. :)
.

nofear02
14-09-2008, 00:21
en oh ja, dit zien we onderweg, in de 1e rit:
.

nofear02
14-09-2008, 00:21
mooi hé? :D

Ricars
14-09-2008, 00:22
Ferrari F50? Daar had ik een poster van hangen :)

Johannus
14-09-2008, 00:28
ik heb een poster van een testarossa, een F50, een 308, een F40 een F1 wagens dus.... ik weet het ook niet meer :D ;) :p

Erikderaaf
14-09-2008, 00:32
Het enige wat ik zie is een viezige CCD, Robert ?

vanwijkzelf
14-09-2008, 01:23
mannen,
dat jullie nog tijd hebben om achter de F-chat site te ziten... mijn 308 begint nu pas te glimmen... oef...

Johannus
14-09-2008, 08:06
Zo, goedemorgen allemaal :D En tot dalijk :D :D ben er helemaal klaar voor :D

mavanhaasteren
14-09-2008, 08:22
ik zat net nog effe naar de meeting van vorig jaar te kijken maar toen kwamen we maar tot 4 bolides en konden we nog in de f-chat kantine eten :D:D

is nu toch wel wat anders he :D:D

Mrs.Spider
14-09-2008, 08:55
Wij gaan zo vertrekken ja uit zeeland pfffffffffffffffffffffffff.

Tot zo even Ad en Mariet ophalen een bakske en door na de volgende koffie.

Roger_L
14-09-2008, 09:32
Robert, ik kom ook zo nog even langs bij de F-Chat headquarters met mijn Testatosti

Johannus
14-09-2008, 09:49
Johan (Ricars) En ik rijden ook zo aan, wij komen samen met justray vanuit eindhoven, tot zo!

moriaan1
14-09-2008, 18:46
Robert, ik kom ook zo nog even langs bij de F-Chat headquarters met mijn Testatosti

ham en kaas?

d1ablo
14-09-2008, 19:01
Wat een geweldige dag jongens... hulde aan Robert voor de organisatie en de gastvrijheid.
Twee uitdagende ritten (de eerste was wel heel uitdagend omdat we alleen de routebeschrijving van de middagrit hadden. En ja die afrit Hank heb je niet op de A16 :D )

En wat een prachtige auto's daar bij het museum... ongelooflijk wat een verzameling staat daar... voelde me als een kind in een snoep- of betergezegd speeldgoed-winkel...
Een Auburn Boattail Speedster 1936... ook een van mijn liefdes zoals jullie weten en natuurlijk de wonderschote Lamborghini 350GT DE oer Lambo enz..enz....
Soms moest je echt even focussen op een auto omdat er nog zoveel moois omheen stond dat dat gewoon de aandacht weer weg trok...

Die middagrit... ook weer top... een mooie rode sliert auto's tussen de bomen, het gras en de maisvelden door...

Kortom een dag om nog lang aan terug te denken....

Paulus
14-09-2008, 19:27
Wat Denken We Van Een Paar Foto's Hier!!!!!!!!!!!!!!

Reiben
14-09-2008, 19:51
Het was weer een fantastische dag vandaag! Mooie wagens en daar bovenop nog eens prachtig weer, veel beter kon het niet!
Voor ik foto's begin te plaatsen, wil ik al even een paar mensen bedanken. Eerst en vooral natuurlijk Robert voor de - alweer - zeer geslaagde organisatie. Ten tweede Roland voor de rit in zijn Ferrari 348 TS. Ook nog dankjewel aan de Belgische delegatie (die steeds groter wordt) en natuurlijk ook alle andere F-Chatters die vandaag deelnamen aan deze meeting

Greetz

Reiben

Ricars
14-09-2008, 20:03
Ik heb ook genoten vandaag, het was super gezellig en een geweldige opkomst. Robert, je had het weer erg goed georganiseerd. Lekker weer. Fantastisch om alle bolides in het straatje van Robert te zien.

In het museum heb ik me ook kunnen vergapen aan alle fantastische wagens daar. Een zeer indrukwekkende collectie.
En lekker veel kunnen fotograferen :)

Reinier bedankt voor de rit in je 400i, geweldige auto! Ik hoop dat je nog op tijd een benzinepomp hebt kunnen vinden ;)

Johannus, bedankt voor de gezellige rit.
Ray, super dat je met ons meereed, de heenreis kon niet gaver ;)

En hier de eerste foto, op speciaal verzoek van Paul (D1ablo), more to follow!

Mrs.Spider
14-09-2008, 20:14
Wij zijn ook weer thuis.
Het was een zeer geslaagde dag en super weer.
Justray bedankt dat ik in jou 360 heb mogen rijden.
Alweer een erbij op mijn lijstje waar ik in gereden heb.

Dino2400
14-09-2008, 20:27
Tja, wat moet ik nog toevoegen?? Helemaal super!! Mooie locatie, schitterend weer ( hoe krijg je dát toch steeds voor elkaar...) En het belangrijkste... een leuke groep mensen!

We hebben een zéér gezellige middag gehad. Iedereen die hier zijn/haar bijdrage aan heeft geleverd hartelijk dank!

Graag tot de volgende keer!

Maarten (én Barbara...!!)

Monte Zemolo
14-09-2008, 20:31
Bij deze wil ik Robert en al die anderen, die e.a in fraaie banen hebben geleid, bedanken voor de organisatie. Het was de rit er naar toe dubbel en dwars waard. Ik ben blij dat ik nog even mee gereden ben naar het museum, dat was fantastisch.
Wat een mooie auto's en wat een opkomst zeg! Klasse.

Groetjes,
Marcel

Rol@nd
14-09-2008, 20:40
Mooi evenement, mooie rit, mooi weer, mooie wagens. Wat wil je nog meer?!

Dino2400
14-09-2008, 20:47
Mooi evenement, mooie rit, mooi weer, mooie wagens. Wat wil je nog meer?!

Uh,geen files bij afslag A'foort Noord? :D :D

Rol@nd
14-09-2008, 20:58
Ja, daar raakte ik je kwijt, tussen hoevelaken en de ikea...

Knooifrans
14-09-2008, 20:59
Robert en anderen weer goed geregeld......Prachtige mooie dag.....mooi weer...mooie auto's....
EN KOM OP NOU MET AL DIE MOOIE FOTO'S!!

groeten Andre

ferrari-fan
14-09-2008, 21:31
gewoon geweldig was ik er maar bij :s

Forza-Stef
14-09-2008, 21:44
Samen met reiben nog een afsluitertje gedaan bij Monza om Joris zijne toekomstige F te bezichtigen :D

mavanhaasteren
14-09-2008, 22:40
alle rijders als eerste bedankt voor de massale opkomst en robert voor het regelen.
ook nog bedankt walter voor het eerste stukje meerijden naar de foto locatie, daarna rob bedankt voor het meerijden van de middag rit, en wat klinken die cabr. toch lekker als ze pruttelen.
en robert bedankt voor de rit terug

en nu effe genoeg getypt dus zal ik maar wat plaatjes neer zetten :D:D

enzotje
14-09-2008, 22:42
mooie foto's ziet er weer een geslaagde F-chat meeting uit!

justray
14-09-2008, 23:27
@Robert,organisatie,

Het was mega cool, was mijn 1st meeting.. en het zal zeker niet de laatste zijn, mooie cars, mooi weer, goede organisatie, grote opkomst, gezellige down 2 earth people (my kind of people) mijn complimenten..!!
Wanneer is de volgende..?????

@ F-chat leden..!!!!!!!!
Was een waar genoegen met jullie kennis gemaakt te hebben.!!

grtz
Ray

justray
14-09-2008, 23:32
Wij zijn ook weer thuis.
Het was een zeer geslaagde dag en super weer.
Justray bedankt dat ik in jou 360 heb mogen rijden.
Alweer een erbij op mijn lijstje waar ik in gereden heb.

Graag gedaan hoor, no problem..!
Hoop dat het gauw weer eens mooi weer wordt dan kom ik eens zeeland verkennen voor een weekend ben er nog nooit geweest dus..!!
strak plan he..!!

grtz
Ray

cvdzijden
14-09-2008, 23:34
Ray leuk je nu is echt ontmoet te hebben! :D Nadat ik je in Belgie had gespot! Was gezellig vandaag! :D

justray
14-09-2008, 23:37
Ray leuk je nu is echt ontmoet te hebben! :D Nadat ik je in Belgie had gespot! Was gezellig vandaag! :D

ja vondt het echt tegek, volgende keer blijf ik tot het einde.. was ook super jullie te leren kennen.. tot de volgende meeting..!

nofear02
14-09-2008, 23:41
In 1974 had je het ''totaal-voetbal'' van rinus michels en Oranje.

Ik geloof dat het vandaag ''totaal-feest'' was!! wat een dag! de wagens, het weer, de ritten, en..... de enorme gezelligheid van iedereen! allemaal hartstikke bedankt voor jullie goede zin en enthousiasme!! wat was het leuk en gezellig zeg. niet normaal.

ik hou t ff kort vanavond; van de week ziek geweest en erg druk op de zaak en dan nog deze meeting regelen en doen, ik heb zin ff in mijn bed te storten en alleen nog maar te dromen over deze dag... :) :)

gewoonweg: geweldig!

tot later.

vanwijkzelf
14-09-2008, 23:48
Ha die gasgevers met hoofdtletter H,
wat was het weer heerlijk vandaag, op commando de zon laten schijnen erg knap! En dan ook nog zoveel leuke lui met leuke auto's lekker gasgeven.
WAUW... Complimenten
Natuurlijk ook voor mijn bijrijder Filiberke, vond het een geweldige dag, de foto's komen zo...

mtange
15-09-2008, 00:10
Super gaaf om al die positieve reacties hier te lezen!!
Ik heb geen idee wat ik hier nog aan toe kan voegen, zonder in herhaling te treden... Het was gewoon een zeer geslaagde dag!
Robert kan niet alleen goede meetings organiseren, ook Piet Paulusma omkopen begint ie aardig goed in te worden! Wat hebben we het weer getroffen met het weer.
Was ook leuk om weer een hoop nieuwe leden te ontmoeten en een steeds grotere groep bekenden terug te zien. Ik denk dat ik ondertussen geen Ferrari evenement meer kan bezoeken zonder iemand bekends tegen te komen...
Rob308 hartstikke bedankt ook nog om me in de 308 GTB naar het station in Dordrecht te brengen. Marcel heeft het al gezegd, maar wat klinken die carburateurs ongelooflijk super gaaf als dat rechter raampje even open staat en het gas er een beetje opgaat! Puur genieten! Op het moment dat je weg reed en weer een beetje gas gaf, stond niet alleen ik met open mond toe te kijken met wat ik net mee gemaakt had, zelfs iedereen die op straat was keek je na! Geweldig. En ik denk dat ik daar met de grootste smile van allemaal stond. :D
Niels en Walter ook bedankt voor de lift! :)

dcpixels
15-09-2008, 00:34
Iedereen ook enorm bedankt voor de geweldige dag! Wat een opkomst en wat hebben we een lekker weer gehad vandaag. Nog even napratend in het Clubhuis hadden we maar 1 conclusie: alles was gewoon perfect.
Robert, super bedankt voor de organisatie. Je hebt veel voorbereidingen getroffen en alles weer tot in de puntjes geregeld. Mijn complimenten! Bij Louman ga ik zeker nog eens kijken, wat een prachtige museumstukken staan daar zeg.
Verder weer veel members ontmoet, oude en ook veel nieuwe gezichten gezien. Leuk om nu ook eens wat Belgische members te spreken. Dit keer geen 'ritje mee', maar een aantal members toch mee kunnen nemen in mijn (rode) Suuz, zodat we toch de tourritten mee hebben gemaakt. Dat is overigens ook lekker genieten hoor, zo'n lang lint aan F's voor je neus :).
Morgenavond zal ik mijn foto's posten ... dan hebben jullie nog wat tegoed :D. Gr. Walter.

308ROB
15-09-2008, 00:45
Rob308 hartstikke bedankt ook nog om me in de 308 GTB naar het station in Dordrecht te brengen. Marcel heeft het al gezegd, maar wat klinken die carburateurs ongelooflijk super gaaf als dat rechter raampje even open staat en het gas er een beetje opgaat! Puur genieten! Op het moment dat je weg reed en weer een beetje gas gaf, stond niet alleen ik met open mond toe te kijken met wat ik net mee gemaakt had, zelfs iedereen die op straat was keek je na! Geweldig. En ik denk dat ik daar met de grootste smile van allemaal stond. :D
Niels en Walter ook bedankt voor de lift! :)

Michael, graag gedaan, ben blij dat je het naar je zin had, daar gaat het eigenlijk ook om.

Rob,

Joris De Keyser
15-09-2008, 08:36
Het is toch een prachtige wagen he de F40,maar ik vrees dat het een droom zal blijven voor mij helaas.

Samen met reiben nog een afsluitertje gedaan bij Monza om Joris zijne toekomstige F te bezichtigen :D

Robert super bedankt voor de prachtige dag gisteren en ook aan alle mensen om er zo een fantastische dag van te maken. Het was echt heel goed georganiseerd.

vriendelijke groeten Joris

.

Johannus
15-09-2008, 10:09
Super mooie dag gisteren! Enorm bedankt allemaal! Reinier ontzettend bedankt voor de rit in zijn Bolide en de gezellige gesprekken in de auto :D Robert bedankt voor de organisatie! Ray bedankt voor het meerijden naar Zwijndrecht via eindhoven :D en Johan bedankt voor het gezelschap in de AX. Verder alle eigenaren natuurlijk enorm bedankt voor de opkomst :D

Dag begon al goed toen we de 100km tussen eindhoven en Zwijndrecht achter de blauwe modena van Ray mochten afleggen. Vervolgens mooi een kijkje gehad in het zenuwcentrum van F-chat zoals robert dat zo mooi zei :D en bij Drimmelen even mooi een stukje staan te filmen. Automuseum was ook mooi van binnen en goed verzorgde lunch. En de rit in Reinier's 400i was super :D

Wederom enorm genoten gisteren. en dan nu aan de slag met de foto's en film-beelden ;)

.

nofear02
15-09-2008, 10:18
"The day after'' jongens... :(. We moeten weer aan t werk :(. Kan me hersens er nauwelijks bijhouden. t wordt afgezaagd het te zeggen, maar het was echt zó gaaf gisteren. pffff. dank voor alle fantastische reacties. wat hebben we genoten zeg. gosjemijne. :)

Grazy F355
15-09-2008, 10:45
@ Robert en alle anderen die hebben meegeholpen & uiteraard de fotgrafen: veel dank voor het organiseren, gezien de foto's v/h middagdeel jammer dat ik alleen de ochtend kon. Had de F430 graag nog in dit gezelschap willen laten brullen.
Was bijzonder gezellig, de koffie en het appelgebak waren lekker :) het weer perfect :)) en de auto's ... superrr

.