PDA

View Full Version : Clubhuis + Nat. Automobiel-museum, zo 14 sept 2008 (praat)

Pages : 1 [2]

AnthonyR
15-09-2008, 09:49
Zo, heerlijk geslapen en gedroomd over me eigen toekomstige ferrari :)

Het was even zoeken nadat ik ook nog 1 trein miste, maar uiteindelijk was het geluid volgen voldoende geweest :) Wat een opkomst, wat een weer en natuurlijk de geweldige gastvrijheid bij Robert, helemaal top, goed sfeertje, aardige eigenaren die je veel mooie verhalen kunnen vertellen en nog veel meer.. Als ik tijd heb zal ik vandaag of morgen ook mijn plaatjes posten..

Top! Gr. Anthony!

filiberke
15-09-2008, 09:54
Het lijkt erop dat er hier maar 1 draad bezocht wordt vandaag :D:D:D

Racing-Baker
15-09-2008, 10:30
ik heb weer heel wat gemist gisteren blijkbaar :(
hopelijk ben ik bij de volgende! zag er echt super uit, en vele "nieuwe" wagens die ik nog niet eerder heb gezien!!
klasse ;)

nofear02
15-09-2008, 11:05
inderdaad veel nieuwe en oude bekenden. t wordt echt een enorm leuke groep zo. t gaat allemaal zó gemoedelijk en normaal en relaxed en gezellig. ongelofelijk.

en wat een wagens. je vraagt je af waar we die F40 hadden moeten laten...:D. Dat was de grote verrassing. toch jammer dat je t op het laatste moment niet voor elkaar kreeg Hans. Hopenlijk de volgende keer!

Bedankt er niemand Celia trouwens? was de koffie en taart niet lekker of zo?? :D

AnthonyR
15-09-2008, 11:08
Dat was de blonde schone toch? :) Bedankt! :D

Johannus
15-09-2008, 11:13
Ja, koffie en taart was heerlijk! Celia Bedankt!!! :D

mavanhaasteren
15-09-2008, 11:30
inderdaad Celia bedankt voor de koffie helaas heb ik geen tijd gehad om van de taart te genieten, er kwamen te veel auto's aan :D:D

nofear02
15-09-2008, 11:48
:D.

ja, je had het druk zat geloof ik he marcel? t ritje terug naar kantoor was trouwens ook wel ff leuk :).

filiberke
15-09-2008, 11:50
bedankt Celia

mavanhaasteren
15-09-2008, 11:59
:D.

ja, je had het druk zat geloof ik he marcel? t ritje terug naar kantoor was trouwens ook wel ff leuk :).

nou eigenlijk nog niet druk genoeg :D:D;);)

en het ritje terug was wel leuk jah alleen jammer dat het wat druk met zondags rijders was :D

.

Fokkerjockey
15-09-2008, 12:00
Wederom grote klasse!
Ik kon alleen maar in de ochtend komen (met mijn kleine ventje) maar heb toch goed aan de dag kunnen proeven! Wat een fantastische opkomst met een kleurrijker en gevariëerder wagenpark dan ik ooit voor ogen heb gehad!!! Robert en team, chapeau! Alles tot in de puntjes verzorgd en alleen maar opgewekte liefhebbers onder elkaar. Met het prachte weer erbij heb je dan ook een recept voor iets heel moois! Super!
(mijn foto's komen nog)

RedmondialTCab
15-09-2008, 13:51
LS.

Wat is dit gaaf!
Toch nog het gevoel dat ik er bij ben geweest.
Leuke fotoseries en ik ben bang dat er nog meer komen :D:D:D:D
Heb ik voor goed weer gezorgd of niet dan ???? :):):):)

Thanx allemaal

nofear02
15-09-2008, 14:06
jajajajaja, het was prachtig weer ja. goed gedaan hoor Cor <zucht> :D:D:D :p ;)

RedmondialTCab
15-09-2008, 14:07
Lol :D:D:D

308ROB
15-09-2008, 14:08
LS.

Wat is dit gaaf!
Toch nog het gevoel dat ik er bij ben geweest.
Leuke fotoseries en ik ben bang dat er nog meer komen :D:D:D:D
Heb ik voor goed weer gezorgd of niet dan ???? :):):):)

Thanx allemaal

Cor, bedankt voor het super mooie weer, het zelfde weer wensen wij jouw a.s. vrijdag ook toe.:)

Rob,

nofear02
15-09-2008, 14:38
wie en wat waren er nou eigenlijk uiteindelijk? :)

1. Nofear02 - Robert - Ferrari 328 GTS
2. Erikderaaf - Erik
3. Johannus - Johan
4. mavanhaasteren - marcel
5. Vanwijkzelf - Peter - Ferrari 308 GTS ('s ochtends)
6. Maarten - Dino2400 ('s middags) + vr
7. Dutchie - Eduard
8. Steven - Steven - Ferrari 328 gts ('s ochtends)
9. Ricars - Johan
10. Roger - Roger_L - Ferrari Testarossa ('s ochtends)
11. Mtange - Michael
12. Grazy355 - Ben - Ferrari F430 + zoon
13. Justray - ray - Ferrari 360 modena (een blauwe! )
14. Forza-stef - Stef
15. Swatje - Johan
16. 250lm - NielsS.
17. dcpixels - Walter
18. Milko - Milko - Ferrari 365 GT4 2+2 ('s ochtends) + zoon
19. Lex - Lex348 - Ferrari 348 ts + vr
20. Paul - D1ablo - Lamborghini Diablo 6.0 + zoon
21. Andre - Knooifrans - Ferrari 308 gts + vr
22. Reinier - Reinier - Ferrari 400i
23. Joris - Jorisdekeyser - Ferrari 308 gts + vr
24. Bert - Reiben
25. Wiebe - Ferrari1973
26. Pim - Maranello - Ferrari 550 Maranello
27. Roland - Rol@nd - Ferrari 348 TS
28. Miguel - MiguelRemie - Ferrari 308 GT4
29. Peter - Peter@612 - Ferrari 612 Scaglietti
30. Onno & Jolanda - Beach58/Mrs Spider - Ferrari 355 spider
31. Ad - Adwondergem - Ferrari Testarossa + vr
32. Gerard - 246dino
33. Maurik - Maurik - Ferrari 360 + vr
34. filiberke - Filip
35. Dik - Dik vBuren - Ferrari 348 tb
36. Tom - Odijk - Ferrari 348 tb ('s middags) + vr
37. Rob - Rob308 - Ferrari 308 gtb
38. Gairo - 575 gtc
39. Christiaan - cvdzijden
40. Klaas - yellowklaas - Ferrari 355 gts
41. Frans - F355spiderF1 - Ferrari 355 spider F1 + vr
42. Michiel - Michele
43. Marc- verheijen - Ferrari Mondial QV
44. Marcel - Monte Zemelo - Ferrari 308 gtb Gr B.
45. michel - fokkerjockey
46. Rene - rene - Ferrari 355 gts + vr
47. ambrose - the tango dancer - Ferrari 355 spider + vr
48. Jaap - gtsturbo - Ferrari 208 turbo + vr
49. Mauriks vrouw - Ferrari 412i
50. Peter - petersimon - Ferrari 308 gts qv
51. Guus - Guusvaneijk + vr
52. Anthony - Anthony-R
53. Djos
54. Willem - Enzo fxx
55. Wim - Wim Racing

- 30 (!) ferrari's en een lamborghini over de hele dag genomen.
- 55 members, 72 man in totaal. tweé-én-zé-vén-tíg mensen....! :)

.

Wim Racing
15-09-2008, 14:47
Was ERG gaaf zeg, mooie grote groep ook!
Toen jullie rond 12u vertrokken hoorde ik ze janken op de A16, wat een kippenvel zeg, love it echt su-per!
De spider van Mrs.Spider klinkt overigens echt als muziek, geen Tubi volgens mij maar ook niet standaard of wel?

@ Robert : Complimenten, zeg er top uit, op naar de volgende!

filiberke
15-09-2008, 15:56
inderdaad veel nieuwe en oude bekenden.......
Bedankt er niemand Celia trouwens? was de koffie en taart niet lekker of zo?? :D

Je hebt Celia trouwens niet aan ons voorgesteld,Robert:D:D:D

.

nofear02
15-09-2008, 16:37
Je hebt Celia trouwens niet aan ons voorgesteld, Robert:D:D:D. dat vond ik bij jou ook veel te gevaarlijk filip, zo'n knappe vent :D. laat staan bij al die F-rijders! ;) :D.

Wim Racing
15-09-2008, 16:50
Celia??

Roger_L
15-09-2008, 16:52

Hey, da's handig, ik kan de volgende keer met mijn vrouw of met mijn vriendin komen, je zet er '+ vr' achter, dus niemand ziet het verschil :)

filiberke
15-09-2008, 16:59
dat vond ik bij jou ook veel te gevaarlijk filip, zo'n knappe vent :D. laat staan bij al die F-rijders! ;) :D.

:D:D

Mrs.Spider
15-09-2008, 17:24
De spider van Mrs.Spider klinkt overigens echt als muziek, geen Tubi volgens mij maar ook niet standaard of wel?

Het recept is simpel.
Tubi,test-pipes en de bypass klep open!;)

.

nofear02
15-09-2008, 17:28
Hey, da's handig, ik kan de volgende keer met mijn vrouw of met mijn vriendin komen, je zet er '+ vr' achter, dus niemand ziet het verschil :)dat heb jij heel goed gezien Roger! en zelfs nog niet goed genoeg; wat dacht je van vriend?? :D:D. t vermijdt in ieder geval wel lastige vragen :D :D.

@ wim; ja, Toyota Celia :D :D. In het kader van het automuseum; is van Louwman. van Louwman en Parqui. Importeur van??? .... precies! :)

Erikderaaf
15-09-2008, 17:34
Was inderdaad een schitterende dag! S'ochtends vroeg aanwezig om nog e.e.a. klaar te zetten, en langzaamaan druppelde de hele straat vol! Wat machtig al die bolides bij elkaar!
Mooie rit gehad in de Lambo, en er achter gekomen dat we sneller waren dan iedereen. We hebben daarom niet een afslag gemist, maar de route iets creatiever gereden. Tja je bent 'exoot' of niet in zo'n oranje gevaar! Wat een rit, jeemig!

Het museum was ook mooi om te zien, lekkere lunch gehad.
Daarna nog een ritje door het land van maas en waal met de Lancia van Guus. Ook heel gaaf, het klinkt als een F, het accellereert als een F, maar je kunt wel goed zitten en op de achterbank zelfs slapen als het moet!

Hele leuke ervaring, veel mensen gezien, bekenden en nieuwe gezichten. Helaas niet iedereen kunnen spreken daar was de groep te groot voor. En teveel voor te zien.

Thuis kwam ik tot de ontdekking dat ik heel niet veel foto's heb gemaakt, teveel andere dingen gedaan. Tjaaa:)

Weer een zeer geslaagde dag, en nog eens topweer.

De foto's zijn schitterend, laat ze allemaal maar komen!! Ik heb er een speciale fotodraad voor gemaakt en de huidig geuploade foto's alvast daarheen verplaatst. Kijk en geniet!!

http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2794

nofear02
15-09-2008, 18:29
Goed gedaan Erik. En dank voor je mooie post. Fijn te horen allemaal.

Ondertussen pm en e-mail ik me suf aan mensen die vragen wanneer de volgende meeting is. want het is nogal een succes. Normaal gesproken weet ik dat nooit zo ver vantevoren; hangt vaak van allerlei dingen af, maar deze weet ik toevallig wel, omdat die datum al vast ligt: de auto-moto-italia beurs Houten, zondag 2 november. Vandaag met de organisator zitten mailen. Hij heeft graag dat we weer komen. Bij deze: http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2795

maurik
15-09-2008, 20:05
Mooie dag gisteren! Zeker met zn allen door de tunnel knallen klonk geweldig.
Robert etc bedankt voor de perfecte organisatie!

Michele
15-09-2008, 20:22
Leuk ochtend gehad, dank Robert! Leuk om eens een paar gezichten te zien achter dit forum.
Maaruh:
- 30 (!) ferrari's en een lamborghini over de hele dag genomen.
.

D'r was vanaf kwart voor elf tot twaalf uur óók een kleine groene Maserati 2.24v aanwezig, ook al stond ie vakkundig weggemoffeld in een zijstraatje :)

Paulus
15-09-2008, 20:36
He He dat zijn pas plaatjes.

ps die blauwe 355 S komt die soms uit Barendrecht, er komt er regelmatig een langs mijn kantoor zoeven!

430driver
15-09-2008, 20:41
Zo te zien is het een prachtige dag geweest. Ik heb er de hele dagaan gedacht, maar ja....ik heb ook een gezinnetje en dat vind ik ook heeel belangrijk. Prachtige foto's allemaal en wat een verscheidenheid aan auto's: Prachtig!

Johannus
15-09-2008, 20:43
Hey, wat leuk, Ray's auto bij de tweede Esso pomp die dag :D :p ;)

reinier
15-09-2008, 21:07
...........Wederom enorm genoten gisteren. en dan nu aan de slag met de foto's en film-beelden ;)

.

Niet vergeten te knippen he.....

reinier
15-09-2008, 21:08
Dit was voor mij een eerste kennismaking en het was super.
Mij gaan jullie vaker zien...

Dank allemaal.

Peter@612
15-09-2008, 21:33
same here... nog geen week op het forum en het heel erg naar m'n zin gehad... super leuke ochtend! (voor mij althans... moest helaas weg)... thanks iedereen!... supergave foto's van m'n auto ook... heeeel netjes...

pasmaar
15-09-2008, 21:33
Geweldige foto's heren! Zo te zien hebben jullie een fantastische dag gehad!

v-barchetta
15-09-2008, 21:46
Heren en dames,

Wat een mooie dag hebben jullie gehad zeg, niet normaal!!!

Mooie foto's en een geweldige opkomst!!! Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn i.v.m. vakantie, maar de volgende keer ben ik weer gewoon van de partij, want zo'n opkomst van F's wil ik natuurlijk echt niet nog een x missen.... :D

Vincent

246Dino
15-09-2008, 21:53
Ja, wat moet ik nu zeggen over de dag van gisteren en wat nog niet gezegd is.
Ik zeg maar gewoon wat iedereen al zei een super dag gisteren, met veel mensen gesproken, Ferrari's bekeken en andere auto's in het museum.
Robert en de rest bedankt voor deze prachtige dag en goede organisatie.
O ja, Robert volgens mij moet je gaan verhuizen met je pand want bij de volgende meeting die je daar houdt wordt de straat te klein voor al die Ferrari's (en een Lamborghini) die dan allemaal komen :D

Groetjes Gerard

vanwijkzelf
15-09-2008, 21:53
Die tunnel was een toppertje.... maar uhhh wel kort... Zitten er aan weerszijden geen op- en afritten om ff een tankje leeg te rijden? Heb genoten van 4 rijstroken vol met Ferrari's die zowel voor als achter me heel erg hun best aan het doen zijn...

Wim Racing
15-09-2008, 21:56
Het recept is simpel.
Tubi,test-pipes en de bypass klep open!;)

.

Mhh...doe mij dat maar als voor- hoofd EN nagerecht :)
Very nice, super!

Johannus
15-09-2008, 21:56
Niet vergeten te knippen he.....

Komt goed hoor, niemand hoeft te weten dat...... OH whoops ;) :p

swatje
15-09-2008, 22:13
Het was een geweldige dag om niet te vergeten. Bedankt Pim voor de rit. Het was echt geweldig om mee te gaan. En ook het geluid om al die Ferrari's te horen in de tunnel.
De vriendschap tussen elkaar. Ik hoop dat ik de volgende meeting ook kan mee maken.

Maranello
15-09-2008, 22:39
Het was een geweldige dag om niet te vergeten. Bedankt Pim voor de rit. Het was echt geweldig om mee te gaan. En ook het geluid om al die Ferrari's te horen in de tunnel.
De vriendschap tussen elkaar. Ik hoop dat ik de volgende meeting ook kan mee maken.

Graag gedaan Swatje, het was me een genoegen.

nofear02
15-09-2008, 23:22
Dank voor alle vriendelijke woorden en bedankjes heren, geweldig. Als ik maar weet dat mensen genoten hebben, dan is t goed. Niks mooier dan mensen blij maken/ laten genieten. Wat mij betreft; het was allemaal geweldig. Zo'n rij wagens en dan lekker allemaal hangen op straat of hier binnen. Ik vind het heel leuk dat mensen nou eens mijn ruimte gezien hebben waar ie staat en het kantoortje. Nu je de foto's terugziet, kan je dan ook zien wie eens met wie praat en gaat dat gaat kriskras met elkaar: prachtig. iemand met een 308 praat net zo makkelijk met iemand met een 430, als een fan met een eigenaar, die met die en die met die. heel mooi en heel bijzonder. t parkeren ging gelukkig redelijk goed. Geen ongelukken.
En dan met bijna allen op pad; ge-wel-dig! was ziek die week, en veel drukte op de zaak, tóch doorwerken en ook nog die meeting doen, t was een race tegen de klok, moest zaterdag ook nog werken, tot laat bezig geweest, maar als je dan op de snelweg zit, in je ffie, met vóor je een oranje lambo en een prachtige 612, en in je linker en rechter zijspiegel, en je achteruitkijkspiegel f's, en naast links en rechts naast je ook nog, was bijna ff een traantje wegpinken. zó mooi en was toen al enorm voldaan. wat een machtig gezicht en gevoel, zo'n armada op de weg. heb naar diverse mensen mijn duim ff opgestoken. wat was dat mooi zeg. de tocht was prima. kris-kras door de weilanden en mais, onderweg opgewacht worden door fotografen, hartstikke leuk, mooi weer, geweldig. ff jammer van die paardentrams, hij gooide hem er net voor, expres, maar wilde mijn dag er niet door laten verknoeien. no way. doe maar, stikt er maar in :). aankomst museum ook mooi, ff 'n rondje voor de foto's, naar binnen, goede ontvangst. wij waren laat, de lunch ook, had wel trek gekregen zeg; dat heb ik nou altijd van dat ferrari-rijden joh; volgens mij is t heel gezond; want je zit lekker in de buitenlucht :D. lunch was dit keer prima. lekker en lekker genoeg. had t voor de zekerheid net ff anders gedaan dan bij de gallery, en zelf nog spullen gekocht. in heel de drukte alle banenen en appels vergeten mee te nemen, die stonden nog in de peug. moest wel ff optreden daar voor 2 tafels, slecht geregeld zeg, en de gozer achter de bar had er allemaal niet zoveel zin in. maar als je dan zit, en je hebt te eten en te drinken, met zo'n koppeltje, midden tussen auto's, prachtig toch? het museum is erg mooi. had het de vorige keer al gezien, maar van veel mensen verbaasde reacties gehoord; wisten ze totaal niet. en er staan ook f's ja. lekker iedereen op zijn eigen tempo rondstruinen, en toen was het ineens al kwart voor 3; tijd om mensen te verzamelen voor de 2e rit. reinier als verrassing erbij; erg leuk, doodzonde dat ik jaap niet meer kon vinden (gtsturbo) die was er ook. the tango dancer ook een mooie verrassing. hartelijk afscheid genomen van ray; goed dat je erbij was man, jammer dat ik jou niet verder gesproken meer hen peter612, maar is bijna niet te doen, teveel mensen. in ieder geval; de 2e rit was ook hartstikke leuk. wat een mooie route, echte helemaal nederland, koeien, gras, dijkjes, water, pisweggetjes. niet eens veel verkeer, viel enorm mee. wel jammer dat de mensen die er dan wel rijden niet opletten en niet zien dat er 15 ferrari's aankomen en te bed.. zijn ff goed in de kant te duiken. ''die ferrari's moeten niet denken dat ze.... bla-bla-bla''. maar goed, niets kon ons humeur nog verknoeien, zelfs geen mega-tractor op de weg :D. woow, ik schrok wel ff toen ik dat gevaarte op ons zag afkomen. eerder had ik trouwens al een 2e zucht-moment gehad, van mooi-igheid; bji die sluis. de weg liep daar raar. met allemaal bochtjes van 90graden. toen ik op de dijk reed en schuin achterom keek, brande dat aangezicht in mijn geheugen; allemaal f's die alle kanten opreden doordie bochtjes; naar links, naar rechts, rechtdoor. jeeeemug wat mooi. ik zei het nog tegen filip. moest me dwingen vooruit te blijven kijken, de bomen li en rechts van de weg, waren te dik voor grappen. zo was ook die draai de brug op na dat smalle weggetje een prachtgezicht. paul wachtte ons keurig bij de afrit op en zo nog de snelweg op, nog ff knallen. terug bij het museum stapten we uit en keken we allen elkaar aan lachend; waauw; wat was dit leuk zeg. ''wat een rit'' zeiden we tegen elkaar. nog wat gedronken in het museum en wat nagebabbeld. en toen naar huis. nog een kleine nabespreking en een drankje met de helpers, allemaal leuk. zelf nog iets opgeruimd, maar was er allemaal te vol van, weer in de f gestapt en nog wat met mezelf wezen toeren, en ergens de krant in t gras gelezen. nog lekker een ijsje genomen ergens, de dag maar zo lang mogelijk rekken, zelfs nog ff snel wat wezen drinken bij frans, maar toen kwam toch helaas aan de dag een eind. snik. wat een voldoening. en zeker na het lezen van deze draad en het bezien van de foto-draad.
dank aan iedereen die er was en iedereen die geholpen heeft.
graag toch een speciale vermelding voor het contingentje belgische vrienden die erbij waren; zij komen van ver, en dat maakte het nóg bijzonderder. om dan te horen dat ze het de rit waard vonden prachtig. jullie moeten ook een leuke groep worden, jullie hebben elkaar nou ook weer gezien, dit moet ook allemaal komen in belgie. zonder dikke nekken ;).

meer dan voldaan. durf bijna geen meeting meer te organiseren: 3x in 2008; 3x prachtig weer. niet normaal. :D.

iedereen tevreden?

Mrs.Spider
15-09-2008, 23:34
Robert er waren ook dames.;)

nofear02
15-09-2008, 23:41
Robert er waren ook dames.;)helemaal waar jolanda. excuus. moet ik ff anders neerzetten de volgende keer. :). dames én heren dus!

Huijsje
16-09-2008, 04:13
eerder had ik trouwens al een 2e zucht-moment gehad, van mooi-igheid; bji die sluis. de weg liep daar raar. met allemaal bochtjes van 90graden. toen ik op de dijk reed en schuin achterom keek, brande dat aangezicht in mijn geheugen; allemaal f's die alle kanten opreden doordie bochtjes; naar links, naar rechts, rechtdoor. jeeeemug wat mooi.

Je gaat toch niet menen dat je die slingerbochtjes over de sluis richting Heesbeen bedoelt hè? Van Raamsdonkveer af richting Heusden/Waalwijk?
Daar heb je namelijk ook een dijkje, bruggetje, dijkje, bochtje rechts, links, rechts, links, rechts en dan weer een fraaie dijk met strak asfalt. Uitzicht over de windmolens :). En dan zit je bijna in Heesbeen. Stukje uit standaard trainingsrondje :)(wielrennen). Zelfs met de racefiets kun je daar aardig bochtjes rijden hoor!

nofear02
16-09-2008, 09:53
Je gaat toch niet menen dat je die slingerbochtjes over de sluis richting Heesbeen bedoelt hè? Van Raamsdonkveer af richting Heusden/Waalwijk?
Daar heb je namelijk ook een dijkje, bruggetje, dijkje, bochtje rechts, links, rechts, links, rechts en dan weer een fraaie dijk met strak asfalt. Uitzicht over de windmolens :). En dan zit je bijna in Heesbeen. Stukje uit standaard trainingsrondje :)(wielrennen). Zelfs met de racefiets kun je daar aardig bochtjes rijden hoor!Die is het wel degelijk Huijs :). Maar dan van de andere kant af. Dus de brug over, linksaf ''heesbeen'', bij die rotonde de weg onderdoor, dan alsmaar rechtdoor naar Doeveren, en dan kom je zo in Waalwijk uit. Dat sluisje daar ja. Prachtig. Die dijk ook. Mooi uitzicht links en rechts op die hoge dijk. Jouw fietstrainings-omgeving ja :).

nofear02
16-09-2008, 13:17
hopla!...:-)
.

Dino2400
16-09-2008, 19:38
Dank voor alle vriendelijke woorden en bedankjes heren, geweldig. Als ik maar weet dat mensen genoten hebben, dan is t goed. Niks mooier dan mensen blij maken/ laten genieten.........meer dan voldaan. durf bijna geen meeting meer te organiseren: 3x in 2008; 3x prachtig weer. niet normaal. :D.

iedereen tevreden?

Wow, hier wordt ík stil van... Wat 'n verhaal...

Ik denk , sterker weet 't zéker , dat we met z'n allen volop hebben genoten van een beregezellige dag! Je had het perfect voor elkaar!

Enigste (luxe) probleem wat je gaat krijgen is hoe je jezelf de volgende keer weet te overtreffen. Maarruh , ik heb het volste vertrouwen dat je wederom iets prachtigs uit je "hoge hoed" gaat toveren!!

Ik ben er de volgende keer in ieder geval weer graag bij!

Fokkerjockey
16-09-2008, 21:00
Waren de mensen van het museum ook een beetje enthousiast? Je ziet toch niet elke dag zo'n bult F's voorbijschuiven!

mavanhaasteren
16-09-2008, 21:04
voor de mensen die nog effen willen na genieten

http://nl.youtube.com/watch?v=9DvBQyRADUc

dino_246_gt
16-09-2008, 21:05
Nou da's wel duidelijk dan he?

http://www.f-chat.eu/attachment.php?attachmentid=30560&stc=1&d=1221563870

30/31 augustus: Concours d'Elégance 't Loo
6 september: Droomrit
14 september: Clubhuis + Nationaal Automobiel Museum

Op die dagen is het redelijk rustig, maar... daarna...?!

d1ablo
16-09-2008, 21:07
Waren de mensen van het museum ook een beetje enthousiast? Je ziet toch niet elke dag zo'n bult F's voorbijschuiven!

Hmmm, ze noemen het daar natuurlijk niet voor niets "de gouden koepel" ... vergeleken met wat er binnen stond waren wij met z'n allen maar een simpel groepje voorbijgangers... ;)

milko
16-09-2008, 21:15
Beste Robert, Celia en natuurlijk de andere heren,

Wat hebben jullie het wederom perfect geregeld, heb enorm genoten van de rit en met alle aanwezigen gekletst over de auto's. Mijn speciale respect gaat uit naar Jolanda, die met de 355 spider de gehele 1e rit voor een waar orkest zorgt en een giga smile bij mijn zoon op zijn gezicht toverde. Een dame die zo het gaspedaal beroerd, pet je af super!!
( kon je met moeite een beetje bijhouden, niet verder vertellen)

Kortom sluit me aan bij iedereen en kijk uit naar Houten.

Roike
16-09-2008, 21:23

Marcel, erg mooie opname. Ziet ze lekker over de "heuvel"(als je het al een heuveltje kunt noemen) komen en hoort verschillende daarna even lekker doortrekken

Mooie opname!

d1ablo
16-09-2008, 21:25

Even die intro aanpassen hoor Marcel... staat "Metting" ipv "Meeting"...

mavanhaasteren
16-09-2008, 21:34
Even die intro aanpassen hoor Marcel... staat "Metting" ipv "Meeting"...

heb ik expres gedaan zodat je weet dat mensen het hebben gekeken ;);):D:D

nofear02
16-09-2008, 21:45

jemug wat leuk! :)

dcpixels
16-09-2008, 22:12

Heerlijk filmpje geworden Marcel!

d1ablo
16-09-2008, 22:21
heb ik expres gedaan zodat je weet dat mensen het hebben gekeken ;);):D:D

Nou gekeken heb ik hoor... !! ;) Heel mooi dat je de auto's zo " uit de diepte" ziet komen. Heeft er iemand nog in de tunnel gefilmd... ?

dcpixels
16-09-2008, 22:25
Nou gekeken heb ik hoor... !! ;) Heel mooi dat je de auto's zo " uit de diepte" ziet komen. Heeft er iemand nog in de tunnel gefilmd... ?

Ik heb nog wel een stukje film van de opstelling bij aankomst 'Louwman Collection' in Raamsdonksveer.
http://nl.youtube.com/watch?v=ttsoWRsn7TY

Ricars
16-09-2008, 22:49
Gave filmpjes, Marcel en Walter!

Leuk om ze zo voorbij te zien rijden :)

308ROB
16-09-2008, 23:02

Marcel, prachtige opname.

Rob,

pasmaar
16-09-2008, 23:33
Heren, echt super al die filmpjes!!! Wat een feest. Erg jammer dat ik al dit moois heb moeten missen! Maar hopen dat ik de volgende keer wel present kan zijn. Gelukkig zijn er vele die al hun ervaringen van die dag met ons (de "thuis" blijvers) willen delen met hun verhalen, foto's en zelfs video's!!! Echt super!

Bedankt iedereen! :D :D :D

Dutchie
17-09-2008, 00:10
Graag gedaan hoor, no problem..!
Hoop dat het gauw weer eens mooi weer wordt dan kom ik eens zeeland verkennen voor een weekend ben er nog nooit geweest dus..!!
strak plan he..!!

grtz
Ray

ik wil je nog bedanken dat ik met je mee mocht rijden je heb mijn dag onvergetelijk gemaakt.
En iedereen bedankt nog voor de mooie dag

admin
17-09-2008, 09:57
Die dag waren er op de A16 twee uitersten te vinden, en de ene kant een enorme rits Ferrari's en Lambo, aan de andere kant:

RedmondialTCab
17-09-2008, 10:38
Bij de aanblik van zoveel moois aan de nadere kant van de snelweg zou ik ook in de war raken :):):):)

Wim Racing
17-09-2008, 10:49
Vast weer zo'n Lambo-wannabee..

http://static.autoblog.nl/images/45_km_vleugeldeuren.jpg

nofear02
17-09-2008, 11:35
Die dag waren er op de A16 twee uitersten te vinden, en de ene kant een enorme rits Ferrari's en Lambo, aan de andere kant:klopt... k had hem uitgenodigd voor de meeting...:D.

nofear02
17-09-2008, 12:06
Nou da's wel duidelijk dan he?
....
Op die dagen is het redelijk rustig, maar... daarna...?!Ohw! het kon dus zelfs nog gekker! Tevens een nieuw record! :) :
.

575 GTC
18-09-2008, 21:24
Hehe eidelijk wat tijd :)

Ik had al wat foto's geplaast op de foto draad maar dat was ook maar tussen neus en lippen door (schoolpauze, tussen het eten en de afwas)

Het was weer super een hele mooie opkomst van diverse F's echt super !
ook weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen en bekenden weer te zien en weer F's treug te zien (o.a Blauwe 360 die bij Taget te koop stond : http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=26057&postcount=5 (foto 3) & http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=43759&postcount=36 foto 8)

Jammer dat ik er niet heel de dag bij on zij i v m werk. Zo te zien was de rest van de dag ook super

575 GTC
18-09-2008, 21:28
Super leuke dag! Peter nog hartstike bedankt voor je rit in de 612! Wat een wagen, heb er een hele andere kijk op nu, super! Hier nog enkele foto´s. :D

Geen last gehad van piepde remmen ? :p

Wel grappig dat je op de zelfde plek zat waar ik 8 dagen daar voor hed gezeten.

Peter@612
18-09-2008, 22:23
Geen last gehad van piepde remmen ? :p

... No comment... :( rot remmen...hints or tips anyone? ;)

.

Paulus
19-09-2008, 21:16
Hehe eidelijk wat tijd :)

Ik had al wat foto's geplaast op de foto draad maar dat was ook maar tussen neus en lippen door (schoolpauze, tussen het eten en de afwas)

Het was weer super een hele mooie opkomst van diverse F's echt super !
ook weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen en bekenden weer te zien en weer F's treug te zien (o.a Blauwe 360 die bij Taget te koop stond : http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=26057&postcount=5 (foto 3) & http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=43759&postcount=36 foto 8)

Jammer dat ik er niet heel de dag bij on zij i v m werk. Zo te zien was de rest van de dag ook super

he das toevallig die wagen ken ik.Voor de oude eigenaar hem ik een winkel in Amsterdam gebouwd.

das wel heel toevallig ik had hem ook gezien zondag met dat engelse kenteken maar het kwarte viel niet.

nofear02
19-09-2008, 21:48
he das toevallig die wagen ken ik.Voor de oude eigenaar hem ik een winkel in Amsterdam gebouwd.

das wel heel toevallig ik had hem ook gezien zondag met dat engelse kenteken maar het kwartje viel niet.wat heeft de eigenaar nu dan paulus? iets anders? of niks?

Red Mythos
20-09-2008, 09:02
He verdorie, als ik dit zo zie en hoor heb ik wel spijt ervan dat ik er niet bij was, (verhindert) wat een toffe dag moet dit geweest zijn en ook mooi weer, naja volgende keer hopelijk ben ik erbij folks!

nofear02
20-09-2008, 16:52
He verdorie, als ik dit zo zie en hoor heb ik wel spijt ervan dat ik er niet bij was, (verhindert) wat een toffe dag moet dit geweest zijn en ook mooi weer, naja volgende keer hopelijk ben ik erbij folks!Was inderdaad doodzonde Jannis! Had je graag gezien. Er zijn toch ook maar 3 a 4 evenementen max. per jaar van ons, en dan met zulk weer; dat moet je eigenlijk gewoon pakken joh. Dit was voor limburgers ook nog wel een beetje te doen. Beter krijg je t niet :). Gewoon meedoen de volgende keer. Al die afspraken en verplichtingen; weg ermee! Dit gaat voor joh :D ;).

Paulus
21-09-2008, 00:37
wat heeft de eigenaar nu dan paulus? iets anders? of niks?

ik geloof geen F meer toen ik net voor hem begon heeft hij me de wagen ook aangeboden.

sharknose67
14-12-2008, 18:34
Zo'n meeting met een hoop f-chatters lijkt me wel wat!! Wordt dit in 2009 weer georganiseerd want dan ga ik zeker proberen van de partij te zijn. Lijkt me helemaal geweldig.

nofear02
14-12-2008, 18:41
Zo'n meeting met een hoop f-chatters lijkt me wel wat!! Wordt dit in 2009 weer georganiseerd want dan ga ik zeker proberen van de partij te zijn. Lijkt me helemaal geweldig.Wij hebben 4x per jaar een grote meeting: voorjaar, zomer, najaar (clubhuismeeting) en we staan op ''houten''. daartussendoor zien veel members elkaar ook bij allerhande andere dingen; fcn-rit, namac-beurs, spa italia, italia assen, interclassics, frd, etc. is inderdaad helemaal geweldig :D.

bigodino
31-12-2008, 16:31
Zo te zien was dit een erg leuk evenement. Het museum is ook zeer de moeite waard. Ben benieuwd hoe het straks in het nieuwe pand bij Den Haag zal zijn (meer ruimte? Verlichting?)

De kleur van die lichtblauwe (azzurro metallizzato?) 308 GT4 Dino vind ik werkelijk fantastisch! Welke kleurcode is dat? Glidden & Salchi 106A32?

Groeten, Peter

d1ablo
31-12-2008, 17:58
De hele collectie zal als het goed is gedurende 2009 richting Den Haag verhuizen. Er zal dan nog heel wat moois worden toegevoegd.
De Louwman Collectie heeft recentelijk nog een complete collectie in Duitsland opgekocht welke ook in het niuewe museum te zien zal zijn.
Zeker een bezoekje waard dus...

bigodino
31-12-2008, 20:52
De hele collectie zal als het goed is gedurende 2009 richting Den Haag verhuizen. Er zal dan nog heel wat moois worden toegevoegd.
De Louwman Collectie heeft recentelijk nog een complete collectie in Duitsland opgekocht welke ook in het niuewe museum te zien zal zijn.
Zeker een bezoekje waard dus...

Van het Rosso Bianco museum. Waarschijnlijk is het voor die auto's maar goed dat ze in de Louwman collectie terecht zijn gekomen. Volgens mij was er nauwelijks nog iets bij dat kan rijden. Louwman heeft echter wel een eigen werkplaats.