PDA

View Full Version : Bocholt-on-Wheels, Bocholt, 28 & 29 jul 2007

autofotoDOTbe
12-05-2007, 13:22
Beste F-Chat.eu forum-ers,

Bij deze willen wij jullie alvast uitnodigen om 29 juli 2007 in jullie agenda te zetten voor

www.BOCHOLT-ON-WHEELS.be

Het betreft alles wat op wielen voorbeweegt, alleen een trein wordt moeilijk, die rijdt hier niet in de buurt.

Het programma wordt aan gewerkt en de website gaat komende week online, maar hou die datum aub vrij.

Er komen Tuned, rally, racing, special en supercars, motoren, quads, buggy's, BMX-en, oldtimers en veel meer.
Ladies Carwash iedere 30 minuten. Wedstrijden WOOFERheffen, demonstraties en nog veel meer.

Interesse om uw Ferrari's achter een afzetting te plaatsen zodat bezoekers ze kunnen bekijken?
Willen jullie een stand? Flyers of folders van jullie bezigheden of evenementen uit delen? In overleg kan dit allemaal.

Laat me weten of jullie interesse hebben.

www.BOCHOLT-ON-WHEELS.be

Eric Muller
www.autofoto.be
info@autofoto.be
0032 497 218841

nofear02
12-05-2007, 14:05
Leuk evenement Eric! Ambitieus ook; alles wat rijdt bij elkaar. Wel gaaf!

Díe week is voor mijzelf echter altijd net mijn vakantie-week. En waarschijnlijk hebben wij als f-chat.eu het weekend erna weer een meeting/rit. Dat is echter nog 'hangende' en nog een verrassing dus ik kan er nog niks over zeggen. Ik moet dat allemaal nog eens bekijken. De F-kalender is al overvol dit jaar. Maar als mensen willen kijken; zeker doen natuurlijk. Zet in ieder geval even een berichtje neer als de website online staat

autofotoDOTbe
28-05-2007, 20:47
Beste Forum-ers,

De site is online: www.bocholt-on-wheels.be

Iedereen is welkom, mocht je een special car meebrengen,
mail ons even vooraf aub.

info@bocholt-on-wheels.be

MvG.

Eric

.

autofotoDOTbe
23-07-2007, 16:36
Maserati's, Lamborghini, DeLorean, Corvette's, Tiger, Porsche's en dan geen Ferrari!
Wie helpt mij dit rijtje aanvullen met een Ferrari?
29 juli a.s.

Kijk op www.bocholt-on-wheels.be en kom lekker je auto temidden van
al deze superbolides plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

Eric Muller
TEAM Bocholt-on-Wheels
www.bocholt-on-wheels.be
info@bocholt-on-wheels.be
0032 (0)497 218841

.

nofear02
25-07-2007, 01:14
Tsja, ik kan niet Eric. En t is een beetje druk met evenementen dit seizoen. Kan één van je F-kennissen niet? Of iemand van de VlVrCl? Of is iedereen op vakantie. Kan natuurlijk. Wij hebben net volgende week een f-chat-rit en er is er ook net nog een f-evenement geweest

autofotoDOTbe
31-07-2007, 22:36
Beste Robert,

Inderdaad heeft Bocholt-on-Wheels plaatsgevonden zonder een F-car
maar het weer was ook erg slecht.
Wel waren o.a. de volgende auto's aanwezig:
Lamborghini Murciélago, Bentley, Maserati, De Lorean, Hummer H1, veel
Corvette's, vele Porsches, Avon Tiger, echt teveel om op te noemen
maar de foto's staan binnenkort online.

Thanx,

Eric

.

nofear02
31-07-2007, 22:42
Beste Robert,
Inderdaad heeft Bocholt-on-Wheels plaatsgevonden zonder een F-carmaar de foto's staan binnenkort online. Thanx, EricHmm dat vind ik toch spijtig voor je hoor Eric. Maar ja, wij bestaan nog maar net. En hebben onze eigen kalender van evenementen. Wel doodzonde dat het zulk slecht weer is. Dan doe je zóveel moeite..:(. Maar de hele zomer is slecht tot nu toe. Tóch heb je een mooi rijtje wagens staan. Ben benieuwd naar de foto's !