View Full Version : Villa d'Este
Moet je eens gezien hebben
.
Vivado Ferrari
08-05-2007, 11:20
Mooi he? Daar staan echt de mooiste Ferrari's in concours staat.
http://www.f-chat.eu/attachment.php?attachmentid=3182&stc=1&d=1178615973
.
Ook al ben ik absoluut geen kenner van klassieke Ferrari's en ook (nog) niet echt een liefhebber trouwens, dit vind ik toch wel echt schitterend hoor! Schitterende locatie, mooie omgeving en geweldige wagens! Ondanks dat je tegenwoordig veel snellere en betere Ferrari's rond ziet rijden, vind ik dit toch wel een knap staaltje werk hoor! Geweldig hoe die auto's er nu nog bij staan! Schitterend afgewerkt met zeer mooie details. Als je let op luchtroosters, lichten, velgen, luchtinlaten etc etc. Je ziet iedere keer weer nieuwe dingen, als je aandachtig gaat zitten kijken. En misschien komt dat wel omdat die details zo goed in het geheel op gaan! Een luchthapper op de motorkap van die onderste, valt wel op, maar past toch zo goed in de hele vorm van die auto dat ie niet schreeuwerig overkomt.
Zoals gezegd kan ik zo niet de types herkennen, maar ik vind het wel prachtig om te zien. En dan die motorblokken! Soms met echt die 12 pijpjes die recht omhoog steken: prachtig vind ik dat! Vooral die laatste losse foto vind ik mooi. Mooie voorkant, schitterende lijn, gave details en ook geweldige kleur!
Er zijn genoeg foto's te vinden op internet volgens mij, maar is er nog iemand die er zelf ooit eens geweest is? Ben wel benieuwd hoe dat gaat daar :
Ook al ben ik absoluut geen kenner van klassieke Ferrari's ....Er zijn genoeg foto's te vinden op internet volgens mij, maar is er nog iemand die er zelf ooit eens geweest is? Ben wel benieuwd hoe dat gaat daar :)
foto'sheb ik zelf gemaakt. Je hebt de Villa d'Este en de Villa d'Erba. De eerste is alleen open voorgenodigden, de laatste ook voor publiek (deze is alleen zondag) Het gaat er vrij gemoedelijk aan toe. Ik was met iemand die een perskaart had en ik niet. Maar brutale Hollanders riepen aan de poort dat ik ook naar binnen mocht, en ik moest mij melden bij de perskamer. Daar werd alleen mijn naam gevraag en toen had ik een pas om mijn nek met mijn naam erop. Heerlijk man day Italie :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.