PDA

View Full Version : F-Chat on Tour: Ferrari Racing Days, Nürburgring, 4 & 5 okt 2008 (praat)

Pages : [1] 2

nofear02
05-08-2008, 23:42
BUITENLAND-REIS:

" F- C H A T on T O U R "

op

zaterdag en/of zondag 4/5 okt 2008

naar de

FRD op de NÜRBURGRING !!

met vervoer, accommodatie, toegang, diner!

A: van vrijdagavond 3 okt 18u t/m zondagavond 5 okt 22u of
B: van zaterdagmiddag 4 okt 15u? tot zondagavond 22u

Speciaal voor diegenen die graag (eens) zo'n evenement willen meemaken, maar zitten met vervoer, overnachting, kosten en vaak vooral met: tsja, wie dan als gezelschap?, heb ik weer iets geregeld, net als vorig jaar. We zijn toen met een groepje naar Hockenheim geweest en dat is waanzinnig goed bevallen. Met gelijkgestemden SAMEN genieten, je hobby/passie/interesse kunnen DELEN, ohw-ohw-ohw wat is dat leuk! Ik heb accommodatie gehuurd op 25 km afstand van het circuit. En stel zelf alvast 2 auto's ter beschikking die heen en weer zullen rijden. Je hoeft je alleen maar aan te melden en in te stappen :). Maar sommigen zullen zelf ook nog wel met een auto gaan neem ik aan?

KOSTEN: SLECHTS 175 TOT 135 EURO (excl losse consumpties)!!

PROGRAMMA A:

- VERTREK - vrijdagmiddag 17.30u weg uit Zwijndrecht, via Eindhoven, Venlo naar Daun, aankomst in hotel: 21.30u? max. 18 man

- ZATERDAG - vroeg op want we willen om 09.00u bij het circuit zijn. En verblijven daar tot 18.00u. Daarna naar de hostel terug, ff opknappen, en dan gezellig (niet te duur) om 20.00u gaan eten in Restaurant Schneider (http://www.hotelschneider.de). Ik heb al gereserveerd. Dat wordt een heerlijk avondje. Lekker gezellig kletsen met elkaar. 's avonds laat komt misschien ploeg B erbij?

- ZONDAG - wederom op tijd op; we komen immers voor de Ferrari's. 's avonds; een beetje op tijd vertrekken, zeg 17.00u. = 20.00u terug in Eindhoven, 21.00u in Zwijndrecht, of waar dan ook.

PROGRAMMA B:

- ZATERDAG - een 3e, 4e, 5e auto met mensen die vanaf 13u of 16u? naar de hostel komen?? vertrek ergens vanuit nederland, bijv vanaf CS Eindhoven, of vanaf een carpoolplek, afhankelijk wanneer men daar kan zijn/ weg kan van zijn werk? Misschien ergens bij een af-/oprit staan van een snelweg? Stoppen-instappen-doorrijden. 's avonds laat komen die dan aan bij ons! max 6 extra man

- ZONDAG - idem aan A. Maar dan natuurlijk terug naar eigen beginpunt: eindhoven??

TOELICHTING:

- Vorig jaar hebben we dit ook gedaan, en dat is SUPER-goed bevallen! Het plezier daar, de herinnering eraan, de vriendschappen die ontstaan, de beleving van de geur van verbrand rubber en olie, de klere-herrie van de motoren, en al die Ferrari's; gewoonweg: super!! Je moet het een keer meegemaakt hebben. En degenen die vorig jaar geweest zijn zeiden toen al: volgend jaar WEER! Mijn idee nu is om in ieder geval vrijdagavond alvast te gaan met een aantal mensen in auto 1, 2 en 3, en zaterdagmiddag ergens in nederland auto 4, 5? te laten vertrekken, voor degenen die niet 2 hele dagen kunnen.

- Ik heb het expres zo georganiseerd dat ook mensen met een smalle beurs meekunnen, zelfs studenten. Ondanks dat de kosten van het bezoek aan de FRD dit jaar ineens veeel hoger zijn dan vorig jaar en zelfs vrij duur!

- Daarvoor heb ik dan ook expres accommodatie geboekt in een youth hostel. 4 Kamers á 6 personen, alleen voor ons dus. Is supergezellig en kunnen we op elkaars spullen letten (camera's e.d.). Let op; jeugdherbergen zijn niet meer zoals in de jaren 50 hoor!, t zijn gewoon redelijk moderne accommodaties! En t is vaak leuk vanwege de andere bezoekers :). Ik ben IHO-lid en kan reserveren. Ontbijt is inbegrepen.

Vrijdagavond kan ik nog gedeeltelijk cancellen. Maar er kunnen dus maximaal 24 man overnachten zaterdag-avond. Wil je met eigen auto rijden; dan krijg je van mij geld als je mensen meeneemt. Wil je helemaal zelf komen, kan ook!

Let wel: 500 F's bekijken!, plus tientallen-, zo al niet een paar honderd, op de baan, in de paddock, onderweg, etc., etc. Zowel race-, klassiekers-, F1, als challenges-wagens. Zie t officiële programma !

Het vertrekpunt op vrijdagmiddag voor mensen uit het 'westen' is vanaf mijn pand? Dat is vlak langs de snelweg A-16 Breda-R'dam, op 300 meter vd afslag 'Zwijndrecht' (nr22). Zie ook hiernavolgende plattegrond.

Je eigen auto kan hier veilig bij mijn pand staan. Je kan ook met de trein komen; is slechts 5 minuten lopen. Laat het mij weten.

Voor andere wagens uit het oosten/noorden: misschien groeperen ergens onder Eindhoven? Of evt Venlo? Bij een tankstation, of restaurant, of carpoolplaats? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

DOEN!!
.

nofear02
05-08-2008, 23:44
Het gaat dus hier om (http://www.ferrari-racingdays.de/html/component/option,com_frontpage/Itemid,1 ) , en hier gebeurt het ( http://www.nuerburgring.de/Ferrari-Racing-Days.574.0.html ) :) ! :
.

nofear02
05-08-2008, 23:47
Youthhostel : http://www.jugendherberge.de/de/jugendherbergen/visitenkarte/jh.jsp?IDJH=402 + hun route van en naar het circuit. En het restaurant waar we gaan eten (hun dinerkaart: http://www.hotelschneider.de/data/restaurant/Standardkarte2008_1201099919.pdf ), ik heb die lange tafel gereserveerd :D :
.

nofear02
05-08-2008, 23:52
En zoiets als dit zou je er kunnen zien... :D :
.

nofear02
05-08-2008, 23:53
Mensen die met een eigen auto gaan: 25 euro korting op de prijs. Voor ieder persoon die je meeneemt krijg je van mij 25 euro! Reis-bedrag vantevoren overmaken naar mij. Bij annulering; geld kwijt. Tenzij ik iemand anders vind die mee wil; dan 100 euro restitutie.

Johannus
06-08-2008, 16:25
Robert, je vergeet natuurlijk bij het noemen van de voordelen dat diegene die meegaan als het goed is als eerste ter wereld de california onthuld kunnen zien worden!

Ziet eruit als een Superarrangement Robert, erg gaaf! Heb voor dat weekend zelf al kaartjes e.d. geregeld samen met mijn vader, maar zou het erg leuk vinden om jullie daar een keer tegen het lijf te lopen!

mavanhaasteren
06-08-2008, 17:50
Robert noteer mij maar voor een plekje :D heb het vorig jaar moeten missen en hier zitten balen toen ik de foto's zag :D:D

430driver
06-08-2008, 18:11
Mugello nog vers in het geheugen........kan ik niet wachten op de volgende F-chat reis!
Zoals ik al eerder heb gezegd: Ik ga ook mee, alleen heb ik geen auto (meer)

Dino2400
06-08-2008, 18:32
Dit wordt er weer 1 voor in de boeken!! Super initiatief Robert! Helaas heeft dit stukje ongeduld (ikke zei de gek :D )al een plekje gereserveerd bij Centerparcs... Maar ik zie jullie vast daar toch????

Erikderaaf
06-08-2008, 19:08
Uiteraard ga ik mee!!!, dit wil ik voor geen goud missen, de vorige waren al een enorm success, dit word nog groter :)

Beide dagen natuurlijk, heb hiervoor 3 maanden terug al vrij gepland ;)

.

Ferrari308GT4
06-08-2008, 19:24
Ik kan niet langer wachten :cool:

nofear02
06-08-2008, 19:45
Nou-nou, dat gaat goed zo! :D. Dannk voor de reacties zover. Vorig jaar hebben we inderdaad machtige dingen beleefd op de F-Chat-reizen, let op; dat wordt nog ooit een begrip! ;). Jammer Maarten en Johannus dat jullie mij al vóór waren. Had de site maar beter bekeken; na de successen van vorig jaar, schreeuwde dat echt wel om een vervolg hoor :D. En dat gaat nog getopt worden ook. Onbeschrijflijk, met zo'n groep gekken op pad :D. We verzinnen natuurlijk wel ff wat dat we de mensen die zelf al besproken hebben daar ontmoeten. Inclusief Guido! Wir werden einander wider treffen da Bursche! ;)

AnthonyR
06-08-2008, 20:22
WooO!... Wat een evenement, helaas ontbreekt mijn vervoer :( Als iemand een plaatsje zou hebben lijkt me het geweldig om mee te gaan :)

Vivado Ferrari
06-08-2008, 20:25
Uiteraard ga ik mee!!!, dit wil ik voor geen goud missen, de vorige waren al een enorm success, dit word nog groter :)

Beide dagen natuurlijk, heb hiervoor 3 maanden terug al vrij gepland ;)

.

Ik ben ook van de partij! Even een heel klein vraagteken, want ik verander zeer waarschijnlijk van werklokatie. Maar goed....ik kan gewoon niet werken die dagen:D

.

mavanhaasteren
06-08-2008, 20:53
WooO!... Wat een evenement, helaas ontbreekt mijn vervoer :( Als iemand een plaatsje zou hebben lijkt me het geweldig om mee te gaan :)

ik heb op zich plaats voor 3 mensen, tenzij robert al wat in gedachte heeft :)

Roike
06-08-2008, 20:59
Ben van de partij. Alleen net als Johannus gezien dit aanbod dus te vroeg geweest want de kaarten zijn al besteld.

246Dino
06-08-2008, 21:03
Ziet er SUPER uit Robert.
Uiteraard ga ik mee en dan voor mij vertrekken op vrijdag.
Ik wil van dat spektakel de volle 2 dagen genieten.
Ikzelf heb ook nog wel 3 plaatsen in de auto, misschien handig voor mensen uit het oosten.
Laat maar weten via Robert.

Groetjes Gerard

430driver
06-08-2008, 21:38
Iemand nog een touringcar in z'n garage staan, want zo te zien gaan we zowat met het hele ledenbestand hahahahaha `Gezellig!!!!!!!!!!!!

nofear02
06-08-2008, 22:49
Fantastisch mannen! Anthony, geen vervoer is geen probleem. In de tekst moet als het goed is staan dat vervoer geregeld wordt. En dat mijn kantoor, als evt uitvalsbasis op 5 minuten loop-afstand is van een treinstation. Gorkum-Zdt, dat is een fluitje van een cent. Dat is zelfs lopend nog te doen :). Alle toestanden met auto's en wie waarmee, vanaf waar, etc, zal ik regelen, nadat iedereen zich aangemeld heeft. Mensen zonder auto; maak je geen zorgen, wordt allemaal keurig geregeld.

AnthonyR
06-08-2008, 23:06
Ik ga het thuis voorstellen :D

enzotje
07-08-2008, 02:34
dit evenement wil ik voor geen geld van de wereld missen. normaal zal ik men auto hebben in september dus ik ben zeker bereid om leden op te pikken want dit mag niemand missen!!! In september zal ik zeker kunnen zeggen dat ik kan voor vervoer zorgen :D.dus dat zal effe geduld vragen :D.

joopjoldersma
07-08-2008, 11:03
Ik had al wat anders geregeld. Maar ik zal er wel zijn en hoop jullie daar zaterdag te zien.

mavanhaasteren
07-08-2008, 11:56
wie gaan er nu al mee, mocht ik het fout hebben staan laat het me maar weten;)
al een aardig lijsje zo

Weekend (vrijdag T/M Zondag)
1. Robert - nofear02
2. Marcel - mavanhaasteren
3. Mark - 360driver
4. erik - Erikderaaf
5. Vincent - Vivado Ferrari (99% zeker ;))
6. Gerard - 246Dino
7. Jan - Enzotje
8. Wesley - wesleyruyterman
9. Rieben - Rieben (Zaterdag/Zondag zeker)
10. Johan - Ricars (waarschijnlijk)
11. Michael - mtange

Mischien
12. Anthony - AnthonyR

Hebben zelf al wat geregeld
13. Johan - Johannus
14. Maarten - Dino2400
15. Joop - Joopjoldersma
16. Guido - Ferrari308GT4
17. Roy - Roike (zondag)
18. Michiel - Michele

.

Johannus
07-08-2008, 13:52
nee, ik ga niet mee, heb ook zelf al wat geregeld. Ga met m'n pa, maar ga jullie daar natuurlijk wel ontmoeten.

mavanhaasteren
07-08-2008, 14:49
nee, ik ga niet mee, heb ook zelf al wat geregeld. Ga met m'n pa, maar ga jullie daar natuurlijk wel ontmoeten.

ik heb je gewijzigd in het lijstje

Roike
07-08-2008, 14:58
Ga ook apart; wij kunnen helaas alleen op de zondag en hebben de kaarten al besteld.

Michele
07-08-2008, 21:18
Ik ben er het hele weekend als fotograaf, dus veel kans om elkaar te zien lijkt er niet, maar ik heb wel belangstelling voor het diner op zaterdagavond. In dat geval kom ik samen met mijn vrouw. Hotel hebben we in principe al zelf geregeld, zelfde als voor de OGP, morgen alleen effe checken of mijn reservering inderdaad geboekt is.

wesleyruytrmn
07-08-2008, 21:57
Ik ben er bij!! Ik ben al 2 keer bekend met F days at Spa, maar ik hoorde dat de Duitse versie de overtreffende trap is.

nofear02
07-08-2008, 21:59
Ik ben er het hele weekend als fotograaf, dus veel kans om elkaar te zien lijkt er niet, maar ik heb wel belangstelling voor het diner op zaterdagavond. In dat geval kom ik samen met mijn vrouw. Hotel hebben we in principe al zelf geregeld, zelfde als voor de OGP, morgen alleen effe checken of mijn reservering inderdaad geboekt is.

Dat is helaas niet helemaal de bedoeling Michiel. Het diner is voor de groep die met elkaar daar een weekend verblijft. Is vlakbij de youthhostel. En dan heb ik zelfs nog minder stoelen gereserveerd dan dat ik bedden gereserveerd heb. Ik heb dit allemaal al in januari jl. besproken. Ik doe het voor ''de groep'' maar t is me allemaal ff teveel werk dingen voor ''iedereen'' te regelen. Ik ben geen reisburo of evenementen-buro ;). En ik ben al een paar uur per dag met f-chat bezig. Dat vind ik meer dan genoeg :D. Dus helaas.

Michele
07-08-2008, 22:47
Leek me toch niet al te moeilijk om twee couverts extra te regelen, maar goed, dan niet.

nofear02
07-08-2008, 23:02
dit evenement wil ik voor geen geld van de wereld missen. normaal zal ik men auto hebben in september dus ik ben zeker bereid om leden op te pikken want dit mag niemand missen!!! In september zal ik zeker kunnen zeggen dat ik kan voor vervoer zorgen :D.dus dat zal effe geduld vragen :D.Jan, geweldig dat je ook meegaat! Dit jaar heb al eens posts gezien over algemene evenementen waarbij je je afvroeg hoe dat werkte, of het toegankelijk was voor publiek, etc etc en een paar keer zat je er al naast dat je dan nét niet kon, en nou kan je hopenlijk wel en maak je in een klap een heel jaar misgelopen evenementen goed! :D (alhoewel spa italia natuurlijk ook niet misselijk was hé? :)) ik gun het je en ik vind het leuk. en als bert reiben nou ook gewoon kan en meegaat, dan hebben we 2 belgica, en da's voor jullie extra leuk en ik vind dat ook leuk.

en dit geldt op andere wijze ook voor wesley, die helpt als parkeer-hulp bij evenementen; tof dat je ook gaat wes. jij hoort erbij, zó een f-fan, en nou met een groep andere f-gekken mee, wat mij betreft heb je je plek gevonden ;). tsjee, wat is zo'n site leuk. omdat je ook een groep bent van een beetje vrienden-pienden. alleen je f-hobby te moeten beleven is ook maar alleen hoor. met veel gelijkgestemden, dát is pas leuk.

nofear02
07-08-2008, 23:21
Leek me toch niet al te moeilijk om twee couverts extra te regelen, maar goed, dan niet.Misschien niet al te moeilijk, maar zoals gezegd; dat diner is voor de groep die op reis gaat. ''die groep'' gaat ook even eten. deze draad en het affiche gaat over deze reis, waar mensen zich voor kunnen aanmelden. 'alleen het diner mee willen doen' is helemaal geen aangeboden optie/keuze. De reis is 2,25 of 1,5 dagen, voor 175 of 135 euro. Bij een auto die te koop staat zeg je ook niet, ik heb wel interesse in de velg :). Of bij een fietsgroepsreis naar de Eifeltoren, schuif ik ook niet zomaar aan bij hun diner. Verder is t ook een beetje inbreuk op het groepsgevoel lijkt me. We gaan met een groep mensen iets leuks doen. Dan kan je niet zomaar bij t diner van die groep aanschuiven. Hoe goed bedoelt ook. Zeker als niemand je nog kent ook. Overdag ergens op dat terrein andere f-chatters ontmoeten die daar zélf al zijn, da's heel wat anders, dat vind ik erg leuk en is prima. Tussen duizenden anderen mensen. Daar gaan we nog wat voor regelen.

RedmondialTCab
08-08-2008, 08:29
Mooi en geweldig initiatief.
Maar waarom moet het weer zo zijn dat ik er niet bij kan zijn??
Waarom moest ik weer zonodig rond deze tijd op vakantie??? :D:D:D

Maar even alle gekheid op een stokje
Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Ik heb jullie verhalen en foto's van vorig jaar nog in het achterhoofd en had er toch een keer bij willen zijn. Alleen al het aantal Ferrari's dat daar zijn verwacht wordt. Geweldig!!!
Denk je nog steeds dat je een specale auto hebt ????? :D:D:D:D
Zet 'm daar maar bij al die andere 57 rode F360 Modena's neer :D:D:D:D

VEEL PLEZIER gewenst allen!!!!

Cor

wesleyruytrmn
08-08-2008, 20:12
...... Tussen duizenden anderen mensen. Daar gaan we nog wat voor regelen.

Ik doe een rood petje op, en rood shirtje aan met een paardje erop....:D
Of doen we allemaal zo'n geel hesje aan...? ;)

Reiben
08-08-2008, 20:38
...gun het je en ik vind het leuk. en als bert reiben nou ook gewoon kan en meegaat, dan hebben we 2 belgica, en da's voor jullie extra leuk en ik vind dat ook leuk...

HALLO ROBERT, WAKKER WORDEN! Tuurlijk ga ik mee! Dit mag ik gewoon niet missen!

Ik vroeg me eigelijk al af: waarom sta ik er nog niet bij? Ik dacht dat ik jou vorig jaar al op de terugreis gezegd had dat ik sowieso terug mee ging ;) :D
Alleen weet ik nog nie goed in te schatten als ik al van op vrijdag avond mee kan (Ik werk tot 18u normaal) of als ik eigen vervoer heb... Hoe weet ik dus nog niet, maar meegaan doe ik zeker

Greetz

Reiben

mavanhaasteren
09-08-2008, 01:16
HALLO ROBERT, WAKKER WORDEN! Tuurlijk ga ik mee! Dit mag ik gewoon niet missen!

Ik vroeg me eigelijk al af: waarom sta ik er nog niet bij? Ik dacht dat ik jou vorig jaar al op de terugreis gezegd had dat ik sowieso terug mee ging ;) :D

misschien kwam dat doordat ik het leistje heb gemaakt :D:D

wordt al een aardig lijstje zo

nofear02
09-08-2008, 02:05
Mooi en geweldig initiatief. Maar waarom moet het weer zo zijn dat ik er niet bij kan zijn?? Waarom moest ik weer zonodig rond deze tijd op vakantie??? :D:D:D
Maar even alle gekheid op een stokje, Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Ik heb jullie verhalen en foto's van vorig jaar nog in het achterhoofd en had er toch een keer bij willen zijn. ..CorJeeminee; dat zou wat geweest zijn; jij er ook bij Cor!! woow. Misschien ooit en andere keer man. Want je zegt het goed; dit is echt zo gaaf. Verdorie; hij net weer op vakantie! :D. Beter op de F-Chat F-events kalender kijken volgende keer met vakanties boeken !! :D :D.

nofear02
09-08-2008, 02:09
HALLO ROBERT, WAKKER WORDEN! Tuurlijk ga ik mee! Dit mag ik gewoon niet missen! ... Hoe weet ik dus nog niet, maar meegaan doe ik zeker. Greetz,
ReibenBert, ik heb net even geslapen en BEN KLAAR WAKKER! :D. Fijn dat je bericht erbij staat! Natuurlijk wist ik dat je wilde, maar goed, je bent ook nog aan een glanzende carierre bezig op je werk? :D. Of hoef jij zaterdag nooit te werken? Enne, geen rekening te houden met je lief? In dat geval; helemaal goed! Hoe of wat, dat zien we nog wel. Problemen zijn er om opgelost te worden. Als Jan aan een auto komt, dan moet het allemaal al voor de helft opgelost zijn. MichaelT heeft geloof ik al vervoer uit die hoek. Gezellig Bert!

nofear02
09-08-2008, 02:12
Johan Ricars gaat waarschijnlijk ook, maar moet even kijken of ie niet net tentamens zou hebben omstreeks die tijd. Dat hoort ie binnen enkele weken.

mtange
10-08-2008, 16:44
Na het geweldige succes van de bezoeken vorig jaar met een F-chat groep aan de Ferrari Racing Days op de Hockenheimring en Mugello, ben ik er dit jaar natuurlijk ook weer bij!
Zoiets mag je niet missen! :)

nofear02
10-08-2008, 23:24
Na het geweldige succes van de bezoeken vorig jaar met een F-chat groep aan de Ferrari Racing Days op de Hockenheimring en Mugello, ben ik er dit jaar natuurlijk ook weer bij!
Zoiets mag je niet missen! :)HEEL GOED michael! Jij hoort er natuurlijk helemaaal bij. Zo is de groep van de 1e keren weer helemaal compleet, plus dat er nu ff wat meer meegaan. Geweldig!

nofear02
10-08-2008, 23:25
Dus:

Weekend (vrijdag t/m zondag)
1. Robert - nofear02
3. Mark - 360driver
4. erik - Erikderaaf
5. Vincent - Vivado Ferrari (99% zeker)
6. Gerard - 246Dino
7. Jan - Enzotje
9. Rieben - Rieben (zaterdag/zondag zeker)
11. Michael - mtange
12. Maarten - pasmaar
13. Walter - dcpixels

Mischien
14. Anthony - AnthonyR

15. Johan - Johannus
16. Maarten - Dino2400
17. Joop - Joopjoldersma
18. Guido - Ferrari308GT4
19. Roy - Roike (zondag)
20. Michiel - Michele

.

milko
10-08-2008, 23:48
Klinkt helemaal top dit reisje, maar moet ergens een grens trekken.
Doe 30/31 aug. al mee aan het concorso italiano op het Loo, en vertrek van 17. tot 23. september naar Goodwood revival meeting in Engeland.
Dan is de koek eigenlijk een beetje op, gezien we in oktober nog een korte vakantie hebben.
Oh ja en ergens in november schijnt er nog een meeting te zijn in de buurt van Houten !!

pasmaar
11-08-2008, 09:52
Robert, ik zal aanwezig zijn hoor. En enorm bedankt dat je wat voor me geregeld hebt ivm mijn gezondheid. Erg tof! Wordt vast een enorm gezellig weekend!

.

nofear02
11-08-2008, 10:22
Klinkt helemaal top dit reisje, maar moet ergens een grens trekken.
Doe 30/31 aug. al mee aan het concorso italiano op het Loo, en vertrek van 17. tot 23. september naar Goodwood revival meeting in Engeland.
Dan is de koek eigenlijk een beetje op, gezien we in oktober nog een korte vakantie hebben.
Oh ja en ergens in november schijnt er nog een meeting te zijn in de buurt van Houten !!Volkomen begrijpelijk Milko. Tsjee, jij hebt al geen klagen als ik zo jouw lijstje lees :). Wel top dat je t anders overwogen zou hebben. Heel gaaf! Wie weet volgend jaar!? Zou geweldig zijn!

nofear02
11-08-2008, 10:24
Robert, ik zal aanwezig zijn hoor. En enorm bedankt dat je wat voor me geregeld hebt ivm mijn gezondheid. Erg tof! Wordt vast een enorm gezellig weekend!

.Goed zo Maarten. Ja alles is rond. Je kan met een gerust hart komen. Fantastisch, niet?

wesleyruytrmn
11-08-2008, 16:52
Gaan wel weinig vrouwen mee...

nofear02
11-08-2008, 16:53
Gaan wel weinig vrouwen mee...die zitten er ook nauwelijks op de site hier, dus gek hé? :)

wesleyruytrmn
11-08-2008, 16:58
Toch meer een mannending, auto's.

milko
11-08-2008, 17:26
Een Ferrari is als een mooie vrouw, als je er een hebt hoef je er niet alleen naar te kijken maar kun je er ook mee rijden! ( Ik weet het Robert hij is op het randje)
.

nofear02
11-08-2008, 21:08
Ehhhhh... ja.. dat is een behoorlijk stevige Milko :D :D. We zullen maar denken: mee kan rijden. :D

milko
11-08-2008, 21:13
Misschien moet je hem maar verwijderen voor er een verkeerd beeld ontstaat, je weet maar nooit.

nofear02
11-08-2008, 21:16
Misschien moet je hem maar verwijderen voor er een verkeerd beeld ontstaat, je weet maar nooit.http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=45337&postcount=50 zo maar doen dan? :D

Michele
11-08-2008, 22:22
Hm, die van Milko kun je ook omdraaien, maar dan gaan we wel erg offtopic... "Een Dacia is als een lelijke vrouw, daar wil je niet mee rijden cq gezien worden danwel dood in worden gevonden". Indien over de rand, gewoon verwijderen svp.... :)

dcpixels
13-08-2008, 11:23
Voordat ik niet meer mee mag, i.v.m. het teveel aan deelnemers, heb ik mijzelf maar even toegevoegd aan de lijst ;). Ik heb er enorm veel zin in ... het wordt mijn eerste Ferrari vs. circuit ervaring.

nofear02
13-08-2008, 12:54
Voordat ik niet meer mee mag, i.v.m. het teveel aan deelnemers, heb ik mijzelf maar even toegevoegd aan de lijst ;). Ik heb er enorm veel zin in ... het wordt mijn eerste Ferrari vs. circuit ervaring.Fantastisch Walter!! Ik durfde er niet op te hopen. Geweldig. Mijn lieve hellup; dit wordt echt geweldig! leuk man. nou, jij hebt iets om naar uit te kijken, dat kan ik je wel vertellen! Super.

430driver
13-08-2008, 17:09
Nou Walter.......super dat je meegaat! het is echt gaaf hoor! neem genoeg geheugen mee, wantr je hebt het nodig!

Vivado Ferrari
13-08-2008, 20:42
Voordat ik niet meer mee mag, i.v.m. het teveel aan deelnemers, heb ik mijzelf maar even toegevoegd aan de lijst ;). Ik heb er enorm veel zin in ... het wordt mijn eerste Ferrari vs. circuit ervaring.

Wat?? Ga jij ook mee?? Jij gaat je vreselijk vermaken daar, Walter:)

nofear02
13-08-2008, 20:48
Ik weet nog iemand die dolgraag meewil, maar hij weet nog niet hoe het met school zit en zo. Wie weet heeft ie wel tentamen. Hij hoopt het gelijk doortegeven zogauw als ie zin rooster weet. Het is natuurlijk.... Gairo! 575 gtc.

Nou, misschien dat ik wel ff een plekkie voor je vrij hou Gai. Zelfs al zou je vrijdagmiddag nog niet meekunnen, misschien dat er dus ook een auto gaat zaterdagmiddag, en dat je mee kan rijden. Moed houden maar even :).

nofear02
13-08-2008, 20:50
k moet zeggen; t is al wel een aardig rijtje zeg :) :

1. Robert - nofear02
3. Mark - 360driver
4. erik - Erikderaaf
6. Gerard - 246Dino
7. Jan - Enzotje
11. Michael - mtange
12. Maarten - pasmaar
13. Walter - dcpixels
14. Gairo - 575 GTC (waarschijnlijk?)

Misschien
15. Anthony - AnthonyR

16. Johan - Johannus
17. Maarten - Dino2400
18. Joop - Joopjoldersma
19. Guido - Ferrari308GT4
20. Roy - Roike (zondag)
21. Michiel - Michele
22. Eddy - Ice Cube

15 man die daar een jeugdhotel komen binnenvallen! :D.

.

dcpixels
13-08-2008, 20:52
Robert, Mark, Vin ... ik kan dit niet laten schieten. Ik moet gewoon mee!
Overigens hebben wij al eens wat moois laten schieten, Vin ... Ferrari Finali Mondiali (zucht):
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=15320&postcount=41 :D:p;)

wesleyruytrmn
13-08-2008, 23:54

Als ik jouw was zou ik 3 gig aan kaartjes meenemen ;) Een Ferrari Raceday is als liefhebber grandioos genieten van alle geuren, symphonieën, hoeveelheden en specials.(hoe poëtisch ;)) Maar geloof me, het weekend staat met hoofdletters in je Ferrari-herrineringen, ik ben er ook aan verslaafd!

wesleyruytrmn
13-08-2008, 23:55
k moet zeggen; t is al wel een aardig rijtje zeg :) :

15 man die daar een jeugdhotel komen binnenvallen! :D.

Moeten we zo met zijn 2-en in 1 bed als er nog meer bijkomt?? hahaha

nofear02
14-08-2008, 00:44
Moeten we zo met zijn 2-en in 1 bed als er nog meer bijkomt?? hahahanou, dat moet je tóch al wel. gelukkig zijn het alleen stapelbedden! :eek: :D.

davidoff
23-08-2008, 21:17
oh zie ik wel zitten :)
kga't wel nogni officieel zeggen, want kmoet nogwa regelen om mee te kunnen.
Maar lijkt me wel enorm tof, ook om de medeforummers eens persoonlijk te ontmoeten!

mogen ook niet-forummers mee? collega van m'n werk is ook een ferrari fan :)

en dan nog een extra vraagje, is het ook mogelijk om bij het hotel af te spreken vrijdag?
dan kan ik misschien rechtstreeks rijden :)

nofear02
23-08-2008, 21:22
oh zie ik wel zitten :)
kga't wel nogni officieel zeggen, want k moet nog wa regelen om mee te kunnen.
Maar lijkt me wel enorm tof, ook om de medeforummers eens persoonlijk te ontmoeten!

mogen ook niet-forummers mee? collega van m'n werk is ook een ferrari fan :)

en dan nog een extra vraagje, is het ook mogelijk om bij het hotel af te spreken vrijdag?
dan kan ik misschien rechtstreeks rijden :)Hey Dave wat leuk! Je bent welkom hoor. Niet forummers helaas niet. het is alleen voor leden. en dan ook wel leden die een beetje posten. maar lid ben je zó. zolang het niet alleen maar ff voor de reis is.

als jij persé op jezelf rechtstreeks naar het hotel wil, dan kan dat. maar zou je evt plek over hebben en er zou iemand anders graag meerijden, dan zou dat wel fijn zijn. dat gaat allemaal via mij.

je hebt nog ca 10 dagen om t te regelen. dan moet ik definitief het aantal mensen doorgeven. :)

430driver
23-08-2008, 21:59
Ik heb er weer zin in!

nofear02
23-08-2008, 22:50
Dan wordt het dus:

1. Robert - nofear02
3. Mark - 360driver
4. erik - Erikderaaf
6. Gerard - 246Dino
7. Jan - Enzotje
10. Johan - Ricars (op zeker! :))
11. Michael - mtange
12. Maarten - pasmaar
13. Walter - dcpixels
14. Gairo - 575 GTC (ja)
15. Dave - davidoff

Misschien
16. Anthony - AnthonyR

17/18. twee zijn er nog mee bezig..:)

19. Johan - Johannus
20. Maarten - Dino2400
21. Joop - Joopjoldersma
22. Guido - Ferrari308GT4
23. Roy - Roike (zondag)
24. Michiel - Michele
25. Eddy - Ice Cube

16 man die daar een jeugdhotel komen binnenvallen! .

575 GTC
25-08-2008, 00:08
Ik heb er zin in !

Ik ben er Zaterdag voor 100% zeker bij voor Zondag 99,9% en vrijdag moet ik nog even afwachten hoe ik met school zit. krijg deze week mijn rooster :)

nofear02
25-08-2008, 10:31
Ik heb er zin in !

Ik ben er Zaterdag voor 100% zeker bij voor Zondag 99,9% en vrijdag moet ik nog even afwachten hoe ik met school zit. krijg deze week mijn rooster :)Goed zo Gai! ik ben opgelucht, gelukkig kan jij ook. vrijdag tot hoelaat school, dat zien we dan nog wel. t zal echt niet tot 18u zijn en misschien dat er rond die tijd nog wel een auto langs eindhoven rijdt waar in je mee kan. komt wel goed denk hoor.

t wordt een leuke groep zo te zien. bijna 20 man. prachtig!

enzotje
25-08-2008, 14:38
ik heb nu nog maar te horen gekregen dat ik zondag moet vrij houden ivm men werk dus ik zal proberen zaterdag vroeg aan te komen en moet zaterdag dus al weer vertrekken het zit me toch niet altijd mee :(.

nofear02
25-08-2008, 15:11
ik heb nu nog maar te horen gekregen dat ik zondag moet vrij houden ivm men werk dus ik zal proberen zaterdag vroeg aan te komen en moet zaterdag dus al weer vertrekken het zit me toch niet altijd mee :(.na, dan moet je gewoon zeggen dat je nou al besproken hebt én al betaald hebt Jan: werk is leuk, maar een mens mag ook wel eens vrij zijn, en een bedrijf kan nou ook weer niet zómaar met mensen omgaan (of ze moeten een zeer dringende reden hebben). Desalniettemin, jij bent dan ''op vakantie'', weg, je zit in duitsland, dan kunnen ze je ook niet zómaar weer oproepen. of ze moeten de reiskosten vergoeden aan je. wedden dat ze dan zeggen, ok blijf dan maar daar? :)

zanti70
25-08-2008, 20:16
Ik zie jullie zaterdag! (eigen gelegenheid)

Bob

enzotje
26-08-2008, 19:54
na, dan moet je gewoon zeggen dat je nou al besproken hebt én al betaald hebt Jan: werk is leuk, maar een mens mag ook wel eens vrij zijn, en een bedrijf kan nou ook weer niet zómaar met mensen omgaan (of ze moeten een zeer dringende reden hebben). Desalniettemin, jij bent dan ''op vakantie'', weg, je zit in duitsland, dan kunnen ze je ook niet zómaar weer oproepen. of ze moeten de reiskosten vergoeden aan je. wedden dat ze dan zeggen, ok blijf dan maar daar? :)

daar heb je wel een punt maar ik begin volgende maandag. En als je al in de 2de maand al zo begint en hij had me gewaarschuwd dat het kon gebeuren maar hij zij niet wanneer. Mss dat hij nog van gedacht verandert.

Dino2400
26-08-2008, 20:13
Vandaag stond de postbode voor de deur met de kaarten!!!! We krijgen er steeds meer zin in!!! :) :) :)

nofear02
04-09-2008, 16:11
4 september; nog maar 30 dagen! dat is 1 kalendervelletje. afstrepen en aftellen! :D

Erikderaaf
04-09-2008, 18:13
Ik tel al vanaf februari af :)

246Dino
07-09-2008, 18:54
Zijn er nog mensen die ook op vrijdag daar al willen gaan kijken ???
Zelf ben ik dit eigenlijk wel van plan omdat ik vermoed dat er op vrijdag meer mogelijkheden zijn om overal te kijken en fotograferen.
Zijn er nog meer mensen die dit willen, deze kunnen dan eventueel met mij meerijden.
Het is natuurlijk wel zo dat ik voor de meesten van jullie erg ver weg woon.
Eventueel zou ik wel mensen willen oppikken bij bijvoorbeeld het NS station in Arnhem en ze daar zondag middag/avond weer kunnen afzetten.
Laat maar even wat horen, mag ook via PM.

Groetjes Gerard

575 GTC
08-09-2008, 12:18
Hehe eindelijk is mijn rooster bekend

Ik kan vrijdag om 13.49 de trein uit Venlo nemen richting Eindhoven.
Het liefst zou ik vrijdag zo vroeg mogelijk op de ring willen zijn dus als er iemand rond 14.30 uit Eindhoven vertrek en ik daarmee zou kunnen zou dat fijn zijn :)

.

nofear02
08-09-2008, 12:43
Hehe eindelijk is mijn rooster bekend

Ik kan vrijdag om 13.49 de trein uit Venlo nemen richting Eindhoven.
Het liefst zou ik vrijdag zo vroeg mogelijk op de ring willen zijn dus als er iemand rond 14.30 uit Eindhoven vertrek en ik daarmee zou kunnen zou dat fijn zijn :)

.is allemaal wel afhankelijk van de anderen jongens. auto's die maar met 2 man gaan, dat schiet niet op. k heb een scherpe prijs berekend, moet het wel een beetje uitkomen natuurlijk :).

Reiben
09-09-2008, 20:49
Ik ben volop bezig aan het regelen om ook mee te kunnen. Maar de kans bestaat dat ik pas op zaterdag vertrek. Of ik rij op vrijdag avond rechtstreeks na het werk door, zoals vorig jaar een beetje. Maar in dat geval zou ik graag een co-piloot meehebben. Michael hoe ga jij? En zijn er nog mensen die gemakkelijker in Gent geraken dan Eindhoven?

Greetz

Reiben

nofear02
10-09-2008, 14:25
Michael gaat zeer waarschijnlijk vrijdagochtend al. Van mij is t ook nog niet zeker dat ik al op vrijdagavond vertrek hoor. Misschien moet ik zaterdagmorgen werken. En wes wist geloof ik ook nog niet of ie vrijdag al meekon?

enzotje
11-09-2008, 19:30
Ik vertrek ook zaterdag ochtend normaal toch als er weer niets tussen komt tenminste, maar normaal niet. Maar zaterdagavond keer ik al terug om hoe laat is dat gedaan. En vanaf bij mij is het ongeveer een kleine 4 uur rijden op mappy gekeken 334 km .

Reiben
11-09-2008, 21:01
Aha Jan wordt wakker ;) Ik bel je binnenkort wel nog es. Mss kunnen we dan wel nog iets praktisch regelen

Greetz

Reiben

enzotje
14-09-2008, 21:37
okay bel dan wel als ik niet lig te slapen e :D:D

AnthonyR
16-09-2008, 20:33
Ik heb akkoord :D

nofear02
16-09-2008, 21:47

Jaaaa! goed zo Anthony! :)

wesleyruytrmn
18-09-2008, 19:45
En wes wist geloof ik ook nog niet of ie vrijdag al meekon?

Ik heb de vrijdag ook vrijgekregen :D, ben inmiddels aan de pm met marcel ;)

Vivado Ferrari
18-09-2008, 21:04
Voor mij gaat het zeer waarschijnlijk niet lukken. Prive/werk gaat even voor. Mocht ik kunnen aansluiten dan laat ik het spoedig weten....

575 GTC
18-09-2008, 21:14

Heey leuk man dat het toch nog is gelukt !

@ nofear02

Heb je al iets van een planning/kosteplaatje ?
(zo dat ik me ouders het allemaal iets duidelijk kan laten weten)

430driver
18-09-2008, 21:14
Ik ga natuurlijk ook, maar heb nog geen vervoer :(

Erikderaaf
18-09-2008, 21:23
Moeten we ff regelen Mark, was je van plan vrijdag middag/avond te gaan?

nofear02
19-09-2008, 00:15
ik regel dat allemaal tzt. maar ik ben ff druk. net een meeting gehad. en we hebben nog tijd. geen stress hoor.

enzotje
20-09-2008, 01:28
Ik ga met een maat er een weekendje van maken ;) en de zaterdag komen we af. Maar we zoeken nog een motel of hotel dat prijs vriendelijk is :D ;) weet iemand iets ? En hoe zullen we het regelen voor met de belgen te samen naar dit evenement te rijden? Is hier al een lijst van de deelnemers? ;) D) want ik denk dat we toch al met een hoopje F's chatters zullen aanwezig zijn :D

mvg enzotje

Red Mythos
20-09-2008, 09:09
Ik kom ook zondag gewoon even langs :-), het is van mij uit erg dichtbij dus overnachten doe ik lekker naast mijn vrouwtje....lol.
ik zou jullie daar wel graag willen ontmoeten!! hoe doen we dat Robert?

430driver
20-09-2008, 09:11
Leuk je dan weer s te zien jannis!

nofear02
20-09-2008, 16:45
Ik ga met een maat er een weekendje van maken ;) en de zaterdag komen we af. Maar we zoeken nog een motel of hotel dat prijs vriendelijk is :D ;) weet iemand iets ? En hoe zullen we het regelen voor met de belgen te samen naar dit evenement te rijden? Is hier al een lijst van de deelnemers? ;) D) want ik denk dat we toch al met een hoopje F's chatters zullen aanwezig zijn :D. mvg enzotje Jan, zoals je weet heb ik goedkope accomodatie gehuurd. Het ziet er naar uit dat ik plaatsen over heb, dus je mat mag wel met jou met ons mee. Dan heb je pas echt goedkope accomodatie. Bovendien; je had je in eerste instantie ook hier aangemeld daarvoor. Is ook nog een stuk gezelliger natuurlijk. Ik pm je even.

nofear02
22-09-2008, 13:09
Ik kom ook zondag gewoon even langs :-), het is van mij uit erg dichtbij dus overnachten doe ik lekker naast mijn vrouwtje....lol.
ik zou jullie daar wel graag willen ontmoeten!! hoe doen we dat Robert? hmmm. tsja, daar kan ik natuurlijk niet tegenop Jannis (jij naast je vrouw :D)

het andere: we gaan nog een meetingpoint maken natuurlijk! ruw idee; voor/bij de tent van de enzo-club-duitsland. daar zullen ongetwijfeld een paar enzo's staan, net als vorig jaar. lijkt me geen straf daarbij te moeten wachten. en valt goed genoeg op.
.

nofear02
22-09-2008, 20:07
het andere: we gaan nog een meetingpoint maken natuurlijk! ruw idee; voor/bij de tent van de enzo-club-duitsland. daar zullen ongetwijfeld een paar enzo's staan, net als vorig jaar. lijkt me geen straf daarbij te moeten wachten. en valt goed genoeg op.
.

hier?
.

nofear02
22-09-2008, 20:08
k ben nou bezig met de verdere voorbereidingen. deelnemers hebben eind v/d middag allemaal een e-mail gehad. begin er al zin in te krijgen :) !

430driver
22-09-2008, 20:12
begin je al zin te krijgen?!!!!! ik zit me al een hele tijd op te vreten!

mavanhaasteren
22-09-2008, 20:13
heb er ook al heel veel zin in, alleen heb ik nog geen mail :(

kan haast niet wachten totdat het vrijdag de 3e is

nofear02
22-09-2008, 20:16
heb er ook al heel veel zin in, alleen heb ik nog geen mail :(

kan haast niet wachten totdat het vrijdag de 3e ishuh?? alsnog dan!

mavanhaasteren
22-09-2008, 20:31
huh?? alsnog dan!

jah heb hem gehad kom er alleen niet echt uit :D

Erikderaaf
22-09-2008, 20:39
begin je al zin te krijgen?!!!!! ik zit me al een hele tijd op te vreten!

Niet doen, in Duitsland hebben ze braadworst genoeg :D

430driver
22-09-2008, 21:09
gelukkig, al zijn de broodjes schnitzel ook errug lekker

AnthonyR
22-09-2008, 21:12
Ik heb er zin an! :D Nu al stress of ik op 1 batterij wel genoeg heb en hoeveel geheugen kaartjes mee :D

430driver
22-09-2008, 21:41
dat had ik ook vorig jaar naar Mugello, maar het is uiteindelijk goed gekomen. Heb toen maar 600 foto's gemaakt hahaha

wesleyruytrmn
23-09-2008, 21:22
Ik heb er zin in!! Ben wel toe weer aan een paar mooie F-dagen! Is al te lang geleden!

AnthonyR
24-09-2008, 12:21
Extra geheugen plus een leuk lens glaasje besteld zo dat de foto's hopelijk nog beter uit zien :D

Erikderaaf
24-09-2008, 13:54
Hey ik ook al :) Beetje offtopic maar wat komt er bij jou bij?

AnthonyR
24-09-2008, 14:55
B+W MRC Circulair Polarisatie filter + 2 GB Extreme III geheugen :) En misschien neem ik nog een 50mm f1,8 mee :D

d1ablo
24-09-2008, 16:21
Robert... je moet wat extra server ruimte in gaan kopen.
Die Petabyte aan foto's komt er al snel aan volgens mij... :D

nofear02
24-09-2008, 16:33
B+W MRC Circulair Polarisatie filter + 2 GB Extreme III geheugen :) En misschien neem ik nog een 50mm f1,8 mee :D].... en ik ga een teleconverter meesjouwen, 'ns kijken of ik daar nog wat potten mee kan breken. Huren we een extra kamer voor onze rotzooi te laten?? :D:D

Robert... je moet wat extra server ruimte in gaan kopen.
Die Petabyte aan foto's komt er al snel aan volgens mij... :D ja, dat berichtje heb ik van Robin al gehad makker..... we zijn vorige week door de 100 gig gegaan :(..... ik moet nieuwe bandbreedte inkopen :(. $$$$. kassa!

Erikderaaf
24-09-2008, 18:53
Bij mij moet de meuk in een tas passen, word nog een opgave.

50mm is in mijn optiek meer een portretding of een hulpstuk voor macro met tussenringen, heb er eentje (canon) maar eigenlijk spijt van de aankoop, geen zoom, en de autofocus is net zo snel als mijn oma op haar rollator... dusja wat je ermee doet...

Jongens, nog iets meer van een week. Ik begin bijna continu een gevoel van spanning te krijgen, zo gaaf word het. Kan echt niet wachten :D

mavanhaasteren
24-09-2008, 19:05
volgens mij moet er iemand met een vrachtwagen gaan komen om alle spullen kwijt te kunnen

heb er wel al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in

430driver
24-09-2008, 19:05
Erik.....ik heb precies hetzelfde! weer een spannend weekend voor de boeg!

nofear02
24-09-2008, 22:37
De spanning wordt waarschijnlijk niet minder als ik zeg dat ik vandaag de tickets besteld en betaald heb en ze thans onderweg naar hier zijn??? :D:D

Ricars
24-09-2008, 23:24
Super Robert :D

Ik kan niet wachten tot vrijdagochtend!

Reiben
25-09-2008, 20:40
Even ter bevestiging: Ik ga het hele weekend mee. Het plan is dat ik na mijn werk vertrek vanuit België en rechtstreeks doorrijd naar de nurburgring. Ik zie jullie daar dan rond 22u. Heb pas om 18u gedaan met werken dus aansluiten bij de grote groep wordt niet mogelijk denk ik...

Greetz

Reiben

nofear02
25-09-2008, 22:01
Even ter bevestiging: Ik ga het hele weekend mee. Het plan is dat ik na mijn werk vertrek vanuit België en rechtstreeks doorrijd naar de nurburgring. Ik zie jullie daar dan rond 22u. Heb pas om 18u gedaan met werken dus aansluiten bij de grote groep wordt niet mogelijk denk ik... Greetz, ReibenDa's prima Bert. Geen zorgen dat je er laat komt, wij knopen gewoon een paar lakens aan elkaar en takelen je zo door het raam omhoog. En anders klim je gewoon via de regenpijp :D. Zonder dollen; michael en gerard en ricars gaan vrijdagmorgen al en zullen het eerst bij het hotel zijn, om alles te regelen. waarschijnlijk gaan marcel, wesley, anthony, en misschien walter ook eerder weg, want die zijn geloof ik allemaal de hele dag vrij en willen op hun gemakkie aanrijden. Dan hebben zij al meteen een leuke vrijdagavond. Wij als wat laterikken hoeven dan niet meer in de stress dat we te laat aankomen; zij hebben de sleutel al. Hoewel het officieel na 22u rustig moet zijn geloof ik daar in het hotel. Afijn bert; neem wat steentjes mee en gooi die (voorzichtig!) tegen het raam van onze kamer. :D. Als je geluk heb, dan worden we wakker en doen alsnog open voor je :D. (ja ik krijg er nou echt zin in! :D)

Erikderaaf
25-09-2008, 23:05
Wanneer denkt de eerste groep rondom eindhoven te zijn, wellicht kunnen we (mark en ik, en maarten met zijn auto) aansluiten?

nofear02
25-09-2008, 23:51
Wanneer denkt de eerste groep rondom eindhoven te zijn, wellicht kunnen we (mark en ik, en maarten met zijn auto) aansluiten? Dat gaat niet Erik, Gai moet ook nog mee. En de 1e groep wil al aan het begin van de middag.

Erikderaaf
26-09-2008, 00:12
En wat is het begin van de middag? Ik las van Gairo dat die om 14.30 in eindhoven zou kunnen zijn? En als de '1e groep' in het begin van de middag gaat.... kan dat niet mooi uitkomen?
En nog even afwachten hoe laat Maarten kan natuurlijk!

nofear02
26-09-2008, 00:31
En wat is het begin van de middag? Ik las van Gairo dat die om 14.30 in eindhoven zou kunnen zijn? En als de '1e groep' in het begin van de middag gaat.... kan dat niet mooi uitkomen?
En nog even afwachten hoe laat Maarten kan natuurlijk!kan mark ook vroeg weg dan? in dat geval zou jij, mark en gai om 14.30 kunnen vertrekken. evt maarten + vr via eigen auto wanneer zij er aan toezijn.

Dino2400
26-09-2008, 07:13
Nog 1 week te gaan... Zijn we al aan het pakken?? :D :D :D

pasmaar
26-09-2008, 08:36
Wanneer denkt de eerste groep rondom eindhoven te zijn, wellicht kunnen we (mark en ik, en maarten met zijn auto) aansluiten?

Rond 18:30 ben ik bij het station in Eindhoven. Ik geloof dat ik (Ricars) Johan mee neem, en een van ons Gairo. Ik denk inderdaad dat het wel gezellig is om aan te sluiten daar. :D Het is nog even afhankelijk van de tijd die we op ons meeting point langs de A2 moeten zijn en waar langs de A2. Maar voorlopig staat de planning nog op 18:30 Centraal station Eindhoven.

Wim Racing
26-09-2008, 08:53
die zitten er ook nauwelijks op de site hier, dus gek hé? :)

Ik will misschien op de zaterdag komen en zal dan mijn vriendin / bijna-vrouw meenemen, als het doorgaat :) :)

Wim Racing
26-09-2008, 08:57
Officiele programma:

Ricars
26-09-2008, 09:59
Rond 18:30 ben ik bij het station in Eindhoven. Ik geloof dat ik (Ricars) Johan mee neem, en een van ons Gairo. Ik denk inderdaad dat het wel gezellig is om aan te sluiten daar. :D Het is nog even afhankelijk van de tijd die we op ons meeting point langs de A2 moeten zijn en waar langs de A2. Maar voorlopig staat de planning nog op 18:30 Centraal station Eindhoven.

Ik ga vrijdagochtend al, ik rij met Gerard mee.

Wim Racing
26-09-2008, 11:25
Ik hoop op ongeveer 4,5 uur slaap voordat ik om 06:00 wegrij uit NL op zaterdagmorgen...(is de planning tenminste).
Heb de dag ervoor namelijk mijn vrijgezellenfeest whaha :)

Racing-Baker
26-09-2008, 11:26
is er op een bepaald moment in de dag (bv de middag) een uur en een plaats om eens samen te komen (tijdens de luch ofzo?) ?? ik kan helaas maar enkel op zondag komen :(

nofear02
26-09-2008, 12:00
is er op een bepaald moment in de dag (bv de middag) een uur en een plaats om eens samen te komen (tijdens de luch ofzo?) ?? ik kan helaas maar enkel op zondag komen :(
staat al in deze draad enzo; eerst teruglezen en bijlezen hé? :D. Bij het paviljoen van de duitse enzo-club.

wat zullen we zeggen: half 12??

Racing-Baker
26-09-2008, 12:18
schaam op mij!! :D
half twaalf lijkt allesinds goed?
zou ik als Enzo niet gewoon binnenmogen in de club? :)

nofear02
26-09-2008, 13:56
... zou ik als Enzo niet gewoon binnenmogen in de club? :)vind ik wel! of nog beter; jij moet eigenlijk even een van die enzo's mogen lenen om ff een rondje te maken. met mij ernaast! :D daarom de meetingpoint bij de enzo club. vanwege jou! :D

nofear02
28-09-2008, 12:06
Aanstaande week is het al!! Minder dan een week dus nu nog. Wie zijn er nou allemaal?

Weekend (vrijdag t/m zondag):

1. Robert - nofear02
2. Erik - Erikderaaf
3. Michael - mtange
4. Walter - dcpixels
5. Marcel - mavanhaasteren
6. Mark - 360driver

7. Gerard - 246Dino
8. Anthony - AnthonyR
9. Gairo - 575 GTC
10 Wesley - wesleyruyterman
11. Bert - Reiben (zaterdag/zondag)
12. Johan - Ricars

13/14. Maarten - pasmaar + vr

15. Paul - Rossoferraridriver
16. Vincent - Vivado Ferrari (heeel misschien)

Op eigen gelegenheid gaan:

17. Johan - Johannus
18. Maarten - Dino2400
19. Joop - Joopjoldersma
20. Guido - Ferrari308GT4 - BRD
21. Roy - Roike (zondag)
22. Michiel - Michele
23. Bob - Zanti70
24. Patrick - Mondial1989T (zaterdag)
25. Kenneth - Weloveferrari.dk + friends - DK
26. Jan - Enzotje
27. Maurice - Thay - Ferrari F40
28. Dik - DikvBuren - Ferrari 348 TS
29. Wim - Wim Racing (zaterdag)

.

nofear02
28-09-2008, 12:09
Sommigen gaan alleen zaterdag en sommigen zijn er het hele weekend. Het lijkt me leuk om gewoon op beide dagen een meetingpoint in te stellen:

zat en zondag: om 11.30 u bij de Enzo Club Duitsland voor hun paviljoen.

in de middag ook nog ff doen om elkaar te kunnen vertellen wat je zoal gezien hebt, en voor degenen die het 's ochtends vergeten? Wij als groep doen toch sowieso al om de 2uur ff terug bij elkaar komen net als vorig jaar? dat werkt prima. zeg om 15u?

AnthonyR
28-09-2008, 21:01
Betaald en heb er zin in! :D

nofear02
29-09-2008, 11:06
Betaald en heb er zin in! :DZo dat is snel Anthony! :D. Volkomen terecht want zojuist aan de deur: post!...... JAAAAAA!!!!!....:D
.

dcpixels
29-09-2008, 12:04
Moeten we deze uitprinten Robert :D:p:)
Helemaal super ... de kaarten zijn binnen ... is het al vrijdag?!?!

nofear02
29-09-2008, 12:09
Moeten we deze uitprinten Robert :D:p:)
Helemaal super ... de kaarten zijn binnen ... is het al vrijdag?!?!Ja bijna, nog maar 96 uurtjes....:D

wesleyruytrmn
29-09-2008, 16:28
Passen ze in mijn ferrari ticketholder? :):)

Erikderaaf
29-09-2008, 18:47
Ferrari Ticketholder.... het moet niet gekker worden :D

Maarten
29-09-2008, 18:51
Ik ga ook naar de Ferrari Days, weliswaar met een andere groep, maar ik ga nog even proberen om nog een paar F-chatters te ontmoeten bij Enzo-Paviljoen. Misschien dan tot vrijdag/zaterdag/zondag ;)

Roike
29-09-2008, 19:18
Het zit er aan te komen en het aftellen (helaas tot zondagmorgen +/- 05:45) is begonnen:D:D

mavanhaasteren
29-09-2008, 19:29
zijn er nog bekende van hier die er met de F naar toe gaan

nog maar 6678 minuten te gaan tot zaterdag 9 uur

.

wesleyruytrmn
29-09-2008, 19:42
Ferrari Ticketholder.... het moet niet gekker worden :D

Ja ik zal mijn Ferrari oordoppen niet nodig hebben....:D:D

Maar wat neem je nog meer mee:
F reistas
F Toilettas
F Handdoek...
F Badschuim/shampoo
F Eau de toilette
F schoenen
F Portemonnee
F t-shirt
F vest
F pet....

Zal ik stoppen?? Ik denk dat we daar overspoeld worden met F spullen. Normaal ben ik uniek, ik zal het nu maar gaan labelen, hahaha!!

Erikderaaf
29-09-2008, 20:10
Tja :D :D

Niet meer te redden die jongens hiero :)

430driver
29-09-2008, 20:12
hopeloos gewoon hahaha.....Heej maar ik rook niet

mtange
29-09-2008, 21:01
Ik kijk er weer naar uit! Net nog maar even een extra geheugenkaart besteld, kunnen we weer drie dagen vooruit!
Gaat in ieder geval weer een geweldig weekend worden zo met z'n allen! :)

nofear02
29-09-2008, 21:26
F reistas
F Toilettas....
!!
:D
Tja :D :D
Niet meer te redden die jongens hiero :)
:D:D

Hugo
29-09-2008, 21:35
ik ben er zat+zon.

Hugo

nofear02
29-09-2008, 21:36
ik ben er zat+zon.

Hugoleuk Hugo! kom je ook even zat of zon naar het meetingpoint als je niet moet werken?

vorig jaar zag ik jou voor t eerst op de frd. jullie (/henk) zaten mij toen ff lekker in de zeik te nemen. :D

nofear02
29-09-2008, 21:38
voor alle duidelijkheid:

Zat + Zon: MEETINGPOINT: 11.30U: voor de TENT v/d ENZO CLUB DUITSLAND

(erik is er daar een voor hem aan t uitzoeken :D ;) )

wesleyruytrmn
29-09-2008, 22:42
Geld is overgemaakt!! En naar Zwijndrecht met de trein is ook makkelijk te doen!

Roike
29-09-2008, 23:07

F reistas
F Toilettas
F Handdoek...
F Badschuim/shampoo
F Eau de toilette
F schoenen
F Portemonnee
F t-shirt
F vest
F pet....

Zal ik stoppen?? Ik denk dat we daar overspoeld worden met F spullen. Normaal ben ik uniek, ik zal het nu maar gaan labelen, hahaha!!

Zit net even naar de weersverwachting te kijken voor het weekend, maar volgens mij kun je op dit moment rustig de F Paraplu aan het lijstje toevoegen

nofear02
29-09-2008, 23:57
Geld is overgemaakt!! En naar Zwijndrecht met de trein is ook makkelijk te doen!Dat klopt; dat is maar 5 minuten lopen. Vraag maar aan mtange en gairo, die weten dat wel.:)

Zijn de weersberichten slecht? hmmm. nou ja, misschien juist goed, dan is het straks droog. :)

Rosso by Raimondo
30-09-2008, 11:32
he hallo,

Ik ben er bij zondag. Nog iemand vervoer nodig vanuit breda e.o op zondag

Betreft kaarten deze kun je zondag denk ik ook wel bij de kassa kopen...

.

nofear02
30-09-2008, 12:41
he hallo,

Ik ben er bij zondag. Nog iemand vervoer nodig vanuit breda e.o op zondag

Betreft kaarten deze kun je zondag denk ik ook wel bij de kassa kopen...

.Leuk raimondo! ja kaarten kan je zondag ook nog wel gewoon aan de kassa kopen. kom je ook naar het meetingpoint?

nofear02
30-09-2008, 12:46
ziet er nog wel redelijk uit hoor, wel koud, maar goed, daar kan je je op kleden:
.

430driver
30-09-2008, 16:35
Jongens ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word al aardig van de zenuwachtige!!!!!

wesleyruytrmn
30-09-2008, 19:32
Bedankt voor je mailtje Robert, het is echt maar een "pokkestukkie" lopen :D:D

wesleyruytrmn
30-09-2008, 19:33
Zit net even naar de weersverwachting te kijken voor het weekend, maar volgens mij kun je op dit moment rustig de F Paraplu aan het lijstje toevoegen

Die koop ik daar dan :)...Ik blijf hopen dat het droog blijft...

nofear02
30-09-2008, 19:36
Bedankt voor je mailtje Robert, het is echt maar een "pokkestukkie" lopen :D:DAh man, nog niet eens 1 kilometer! Of heb je 25 kilo rotzooi bij je? :D

Roike
30-09-2008, 19:41
ziet er nog wel redelijk uit hoor, wel koud, maar goed, daar kan je je op kleden:
.

Zolang het droog blijft kun je je er altijd op kleden. Regen zou jammer zijn.

enzotje
30-09-2008, 19:53
weet iemand hoe in duistland de autosnelwegen zonder snelheidslimiet zijn aangeduid ?Heb wat opgezocht en ze spreken lik van 4 zwarte strepen op een bord :s.

wesleyruytrmn
30-09-2008, 19:54
Ah man, nog niet eens 1 kilometer! Of heb je 25 kilo rotzooi bij je? :D

haha pokkestukkie is Hilversums voor een héél klein stukje!! Maar ik wil het houden bij 1 tas...moet ik nog mij zwembroek meenemen? ;)

mavanhaasteren
30-09-2008, 20:02
weet iemand hoe in duistland de autosnelwegen zonder snelheidslimiet zijn aangeduid ?Heb wat opgezocht en ze spreken lik van 4 zwarte strepen op een bord :s.

bij mijn weten is het als er 130 bordt maar dan wit met zwarte strepen erdoor dan mag je wat harder rijden :D

Erikderaaf
30-09-2008, 20:07
120 km of anders staat zeer regelmatig aangegeven hoor ;) Staat het er niet dan is de adviessnelheid 130km/u...

Rosso by Raimondo
30-09-2008, 20:34
Leuk kom je ook naar het meetingpoint? jazeker ik ben erbij...

nofear02
30-09-2008, 21:17
jazeker ik ben erbij...Leuk Raimondo! Jij was er ook al bij op de InterClassics-lunch. Dus we kennen je al een beetje en jij ook enkele van ons. Prima!

dcpixels
30-09-2008, 21:28
...moet ik nog mij zwembroek meenemen? ;)

Koop die ook maar daar Wesley :). Een rode met een S en een F op beide billen.
Of misschien hebben ze wel een gelimiteerde FRD2008-uitvoering.

nofear02
30-09-2008, 21:46
Koop die ook maar daar Wesley :). Een rode met een S en een F op beide billen.
Of misschien hebben ze wel een gelimiteerde FRD2008-uitvoering.Zijn die d'r echt???? :D
Op mugello vorig jaar bij de finale vond ik wel een stand met F- en F1-slipjes! Stringetjes zelfs ook nog. Voor als het meisje vindt dat die gozer (of vriendin) haar te weinig aandacht geeft?? :D
.

AnthonyR
30-09-2008, 22:21
Die is wel wat voor een (toekomstige vriendin?) hiero :eek: :D ;)

Michele
01-10-2008, 10:51
Meine Herren,

Die Wettervorhersage für nächtstes Wochende am Nürburgring:
Freitag: 5°C , Nachmittag Regenrisiko
Samstag: 7°C , Nachmittag Sonnenschein möglich
Sonntag: 11°C , Nachmittag Regenrisiko

Temperaturen zijn maximum temperaturen, 's nachts is er een riscio van daling tot rond het vriespunt, even opletten dus als je zondagmorgen fanatiek op het gas gaat.
En verder: Plu mee, dikke jas aandoen en je autohandschoentjes maar aanhouden.

See u waarschijnlijk op zondag.

nofear02
01-10-2008, 11:39
Oke, het wordt koud; maak ik teken ervoor; droog, en af en toe wat zon!
.

Maarten
01-10-2008, 15:00
Ik teken er ook voor, in deze tijd van het jaar is het niet slecht moet ik zeggen! Ik heb er zin in!

mavanhaasteren
01-10-2008, 17:14
verwachting nurburg

nofear02
01-10-2008, 17:26
verwachting nurburg6 graden??? lange onderbroek mee!! :eek: :D

Ricars
01-10-2008, 17:41
Brrrrr, nou als het maar droog blijft, dan ben ik allang blij.

De F's zullen dan niet snel oververhittingsproblemen krijgen ;)

575 GTC
01-10-2008, 20:44
De eerste keer....

4 jaar geleden was het de eerste keer dat ik naar de FRD @ de ring ging. Het was zaterdag avond en was net treug van een week kamp met de scouting. Ik zat achter de PC en was aan het kijken op ferrari.it. Daarop zag ik dat er FRD waren, dus ik zeg tegen me vader voor de grap daar wil ik naar toe. Maar ik had eerste niet in de gaten dat deze dagen al aan de gang waren. maar mijn vader vond het goed en zo besloten we om zondag vroeg te vertekken naar Duitsland.

Het was goed 7.00 uur toen we in de buurt kwamen van de ring (we waren iets te vroeg vertroken van huis omdat we dachten dat het langer rijden was) in paar 100 meter voor de ring kwamen we de eerste F's tegen; een 360 modena, 456M en een Challenge Stradalle. Wow zo maar 3 Ferrari in het "wild" !! (ik had nog nooit meer dan 1 Ferari in het wild gezien en was nog nooit naar een evelement geweest behalven de auto Rai) Ik zie het nog steets voor me dat beeld van die 3 Ferrari's de koplampen van de 360's beslagen door de ochtend douw.

Vervolgen liepen we het ciruit op via de loopbreug waar we een overzicht kregen van de pakeerplaats het was hier nog er rustig. Omdat het zo vroeg was besloten we om nog maar even treug te lopen naar de auto en een broodtje te eten. toen we weer treug kwamen stonden er al een hele hoop F's. o.a 2 rode F40's en een zwarte Enzo bij elkaar. hoe langer we keken hoe mee F's er stonden. een hele rij met rode 360's ! niet normaal om er zoveel bij elkaar te zien !

In de middag stond de pakeer plaats goed vol met veschillende moddellen, Enzo's, F50's, F40's, 288 GTO's, klassieker en zelfs de nieuwe 612 ! In de pitboxen stonden ook verschillende race moddel en F1 wagen's. In een van deze pitboxen stonden zelfs 3 Rode Enzo bij elkaar. Wow ! 3 Enzo's ! (als je alleen ooit eens een paar F's op de auto rai gezien hebt dan is dat heel bijzonder).

Later op de middag kwamen er demo's. Een van de demo die me nog het beste bij staat was deze; Er kwamen 9 Enzo het ciruit op rijden gevolgd door een aantal F50's , F40's, 288 GTO's en 550 Barachetta's. Een van de meest zeldzame Ferrari's zo bij elkaar dat was toch een heel bij zonder gezicht.

Later kwam Schumi nog met zijn F1 en de masmaserati mc12. Prachtig ! donuds draaien over het rechter stuk !

op de treugweg was ik dood op. Diep onder de indruk. ontelbaar veel F's, Formule 1 auto's, Shumi en nog heel veel meer gezien. mijn eerste echte Ferrari evelement ! Prachtig !

Ik zie me zelf als 14 jaarig jongentje nog daar tussen de F's lopen en van de ene in de ander vebazig vallen

O ja deze dag moest ik het doen met een foto cammra met rolletjes we hadden van thuis 1 rollentje mee genomen van 32. later toch maar een rolletje er bij gekocht. toen had ik ruim 60 foto's gemaakt. Dat vond vooral mijn moeder veel. ze zei; in de vakantie doen we daar 2 weken over en jij doet dat in in dag. Dat waren nog een tijden ;) (ruim 300 foto's op 1 dag is nu heel normaal :D)

De mooiste foto's heb ik een mooi plekje gegeven op mijn kamer.

nofear02
01-10-2008, 20:47
De eerste keer....

4 jaar geleden was het de eerste keer dat ik naar de FRD @ de ring ging.
....
De mooiste foto's heb ik een mooi plekje gegeven op mijn kamer.
PRACHTIG verhaal Gairo! fantastisch. ik kan het me helemaal voorstellen. ik had het bij de 60 Celebrazioni vorig jaar. Overal Ferrari's, waar je maar keek. t leek de F-hemel wel :D:D. overdonderend gewoon. prachtig! dit weekend dus weer man! we gaan lekker genieten hee! :)

Michele
01-10-2008, 22:02
Oh ja, voor de mensen die hoge verwachtingen hebben: tegenover de pitlane is een bouwput met bouwkranen. Tis even dat je het weet voor het geval iemand dacht lekker tegenover de pitlane op de hoofdtribune te gaan zitten om het feest te volgen. De hoofdtribune ligt plat, ze zijn een nieuwe aan het bouwen...

nofear02
01-10-2008, 23:50
Oh ja, voor de mensen die hoge verwachtingen hebben: tegenover de pitlane is een bouwput met bouwkranen. Tis even dat je het weet voor het geval iemand dacht lekker tegenover de pitlane op de hoofdtribune te gaan zitten om het feest te volgen. De hoofdtribune ligt plat, ze zijn een nieuwe aan het bouwen...G*&^%^&* zeg! deze?? of die aan de andere kant? nou, lekker handig!
.

Michele
02-10-2008, 09:52
Nee, 8GB is niet genoeg, tegenwoordig tik ik ongeveer 30GB per weekend weg.... wel met een 12 Megapixelaar, maar toch.

@Robert: nee, de hoofdtribune was tegenover de pitlane, naast het Dorint Hotel.
zie:http://www.nuerburgring.de/Sprengung-Tribuene.552.0.html
en:
http://www.nuerburgring.de/Baustellendokumentation.474.0.html
.

Racing-Baker
02-10-2008, 11:00
mijn vorige keer is ook geleden van 2004. toen heb ik 1017 foto's gemaakt (digitaal natuurlijk :D) eens kijken hoeveel ik er nu zal hebben. nu trek ik ook nog eens s/n :(

zijn er members die met een Ferrari gaan??
ik denk dat ik waarschijnlijk met een Ferrari kom.

AnthonyR
02-10-2008, 18:02
Ik heb ruimte voor zo'n 2100 foto's, moet wel lukken :D

nofear02
02-10-2008, 21:17
Update. Nog maar 1 of 2 nachtjes slapen! :D Wie zijn er nou allemaal?

1. Robert - nofear02
2. Erik - Erikderaaf
3. Michael - mtange
4. Walter - dcpixels
6. Mark - 360driver

7. Gerard - 246Dino
8. Anthony - AnthonyR
9. Gairo - 575 GTC
12. Johan - Ricars

13/14. Maarten - pasmaar + vr

15. Paul - Rossoferraridriver
16.

Op eigen gelegenheid gaan:

17. Johan - Johannus
18. Maarten - Dino2400
19. Joop - Joopjoldersma
20. Guido - Ferrari308GT4 - BRD
21. Roy - Roike (zondag)
22. Michiel - Michele
23. Bob - Zanti70
26. Jan - Enzotje
28. Dik - DikvBuren - Ferrari 348 TS
29. Wim - Wim Racing (zaterdag)
30. Raimondo - Rosso by raimonda (zondag)
31. Niels - 250lm (zaterdag)
32. Kjell - Redworld (zaterdag)
33. Hugo - Hugo
34. Enzo - Racing Baker - Ferrari 308 GTB
35. Jean-marc - Fer348 - Ferrari 348 TS

.

AnthonyR
02-10-2008, 21:56
F40 :eek:

nofear02
02-10-2008, 23:00
F40 :eek:Ja nou en? :D. Zie auto-moto-italia beurs in Houten vorig jaar. Toen was Maur. er ook. Vorig jaar op de FRD in HH ook.

AnthonyR
02-10-2008, 23:02
Speechless :D

Erikderaaf
02-10-2008, 23:05
Zullen heus wel meer F40's komen hoor :) denk dat je nog steil achterover gaat slaan!

dcpixels
02-10-2008, 23:07
Ja nou en? :D. Zie auto-moto-italia beurs in Houten vorig jaar. Toen was Maur. er ook.

Even een fotootje, ter illustratie :D

Trouwens leuk om weer even door de foto van vorig jaar in Houten te scrollen ... maar, eerst naar D'land, daarna gaan we 't weer over de volgende meeting hebben.

Racing-Baker
03-10-2008, 00:19
34. Enzo - Racing Baker - Ferrari 400 ???
NEE HOOR!!! zal eerder Ferrari 308GTB zijn ;)

Johannus
03-10-2008, 08:41
Wij rijden zo aan richting duitsland, zie jullie morgen en/of zondag wel bij de enzoclub...
Veel plezier allemaal dit weekeind!

Dino2400
03-10-2008, 08:42
Wij vertrekken nu naar de N-burgring. Tot straks, morgen of overmorgen! Hebben er zin in!!

nofear02
04-10-2008, 13:39
Nja, k denk dak ook maar eens ga kijken.... :)..... 13.45 weg dus. t schijnt mooi weer te zijn daar vanmiddag. en morgen pleurisweer!

Roike
04-10-2008, 13:56
Nja, k denk dak ook maar eens ga kijken.... :)..... 13.45 weg dus. t schijnt mooi weer te zijn daar vanmiddag. en morgen pleurisweer!

Zit even te kijken op de webcam van de Nordschleife. Wat een geweldig weer hebben ze vandaag.

Morgen zijn de vooruitzichten erg triest (qua weer)

Michele
04-10-2008, 17:05
Het weer vandaag is mooi, maar het is pokkekoud...

mavanhaasteren
05-10-2008, 22:31
ik heb hier even een draad gemaakt voor alle foto's van de FRD

http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2894

pasmaar
05-10-2008, 22:41
Nog snel even een berichtje plaatsen voordat ik mezelf naar m'n bed sleep. Wat een geweldig weekend! Wat hebben we genoten van alles! Voor mij en Kirsten de eerste keer dat we Ferrari Racing Days bezochten dus we hebben onze ogen uitgekeken en onze oren rijk laten vullen met al dat race geweld. Super, super en nog eens super!

En niet te vergeten heel erg gezellig met de F-chat groep, wat hebben we gelachen zeg! 3 dagen volle pret. Slaapplaats was perfect, ontbeit was goed, en het gezelschap tip-top! Beetje jammer van het weer, maar verder was het was super!

Ik ben behoorlijk brak nu en krijg naar m'n nest toe, maar voor iedereen die we gezien en gesproken hebben: Bedankt allemaal, het was echt gezellig!!! :D :D :D

dcpixels
06-10-2008, 10:29
Jongens, jongens, wat een weekend!!! Ook van mij even een snel berichtje.
Wat heb ik genoten de afgelopen dagen. Ondanks de kou en de vermoeidheid een zeer voldaan gevoel. Wat een 'berg' Ferrari's hebben we gezien! Nu dringt het allemaal pas door wat we met elkaar hebben beleeft.
De gezellige groep, mooie slaapplaats, het diner van zaterdagavond ... ook dat komt er allemaal nog bij, naast al die prachtige Ferrari's. Wat hebben we een lol gehad en wat een gezelligheid met de groep. En allemaal dezelfde passie ... we raakten niet uitgepraat.

Vannacht om 1:35 uur thuisgebracht door Robert. Nog enorm bedankt daarvoor! Het was zeer laat geworden na een aantal vervelende uurtjes wachten na afloop van het evenement. Het Media Center van Nürburgring moet iets doen aan de lockers, want er was iets misgegaan met de uitgifte van sleutels. In één woord amateuristisch! Erik is een aantal spullen kwijtgeraakt hierdoor. Dit had absoluut niet mogen gebeuren!
Thuis gekomen blijkt mijn vrouw ziek te zijn, dus ik heb vandaag een vrije dag genomen ... kinderen naar school en zelf even rustig bijkomen van een SUPER-weekend.
Jongens de foto's en andere verhalen gaan allemaal nog komen. Allemaal heel erg bedankt voor jullie gezelligheid en fantastisch gezelschap! Groeten Walter.

wesleyruytrmn
06-10-2008, 10:30
Ik kan héél véél vertellen over wat ik allemaal gezien heb, maar de samenvatting is:
Wat een geslaagd weekend!!!
Foto's volgen, heb mijn camera in de auto van Marcel laten liggen...

nofear02
06-10-2008, 10:58
....Foto's volgen, heb mijn camera in de auto van Marcel laten liggen...Slim! Niet helemaal met je hoofd er nog bij? :D:D

Johannus
06-10-2008, 11:21
Het was inderdaad GE-WEL-DIG!!! Heb enorm genoten! Meer verhalen en foto's zullen de komende uren en dagen nog wel volgen.

mtange
06-10-2008, 16:14
Woow wat een geweldig weekend op de Nurburgring!

Voor mij begon het vrijdagochtend al. Rond 8.00 uur samen met een vriend weg gereden, zodat we de vrijdag ook al een hele dag konden rond kijken. Helaas verliep de heenweg iets minder vlot dan we verwacht hadden. Door een wegafsluiting bij de Nurburgring zijn we een beetje om gereden, en daardoor ook nog een extra file mee gepakt. Maar gelukkig stonden we rond half 3 op het circuit. Kwamen we meteen Michiel (Michele) al tegen. Eerst maar even een flinke regenbui afgewacht, dan Johan en Gerard even opgezocht en daarna meteen begonnen met foto's maken.
Op dat moment was de Ferrari Historic Challenge bezig. De baan was op dat moment goed nat, en dan komen er een hoop dwars de bocht uit. Gaaf om te zien! Daarna was de Ferrari F430 Challenge en de Ferrari Club Duitsland nog in actie.
Toen dat allemaal ver klaar was zijn we richting de jeugdherberg gereden. In Daun eerst maar eens een goede schnitzel gegeten, want honger hadden we ook wel gekregen ondertussen.
In de herberg waren Erik, Mark, Marcel, Gairo, Walter, Anthony en Wesley al aanwezig. Meteen maar met zijn allen wat gaan drinken in de bistro in de herberg. Wat later kwamen Maarten en Kirsten er nog bij, en nog veel later Bert ook.. Die had geen TomTom meer. :)
Na een hoop Ferrari praat en op een gegeven moment ook onzin praat verder eindelijk maar eens gaan slapen.. (dus.. wat denken jullie ervan..?? ;))
Want de volgende dag moesten we er alweer vroeg uit. En wat is het mooi rijden daar zeg! We waren dan wel allemaal met een normale auto, maar je kan daar geweldig sturen! De dag begon al goed, want het was droog! De zon kwam er zelfs regelmatig door.
Op het circuit uiteraard weer een hele dag rond gelopen, Ferrari's gekeken enz. Rond half 12 met zijn allen even afgesproken, en ook nog een aantal andere F-chatters ontmoet die er waren. Eind van de middag kwam ook Robert er nog bij. Toen we weer kompleet waren terug naar de herberg gegaan, waar Paul (rossoferraridriver) er ook nog bij kwam.
Vervolgens maar eens het restaurant opgezocht waar we met zijn allen gingen eten. Eenmaal binnen kwam Paul met een verrassing voor ons. Hij had iets leuks mee genomen om aan ons te laten zien! Er kwam een mooie Ferrari doos op tafel. Wat zou dat toch kunnen zijn?! Een bijzondere modelauto of misschien een horloge? Nee, een echte handgemaakte Ferrari zonnebril van goud, waarvan er 60 gemaakt zijn. Prijskaartje? Doet er niet toe denk ik... :)
Heel leuk dat je dit mee had genomen Paul om aan ons te laten zien!
Daarna met zijn allen nog lekker gegeten, en het gesprek ging nog steeds over Ferrari..
Op zondag begon de dag nog droog, maar later op de dag begon het toch licht te regen en vrij hard te waaien. Niet echt aangenaam.
's Ochtends liep ik samen met Robert door de pitstraat, om de California alvast te bekijken. Die stond namelijk in de laatste pitbox (33). Daar aangekomen werd hij net gestart en af en toe even flink gas gegeven. Wat een gaaf geluid zit daar in zeg! Toen ze ons uiteindelijk zagen staan ging de deur snel weer omlaag.
's Middags kwam dan eindelijk Michael Schumacher aan met de helikopter, om een tijdje later met FXX nummer 30 het circuit op te komen om met de andere FXX rijders mee te rijden. Wat blijft dat toch een aparte ervaring om Schumacher zo dicht voorbij te zien rijden. Daarna kwam hij nog voorbij in de F1 auto en daarna in de California.
Daarna was het programma ook ver afgelopen en zat het weekend er weer ver op.

Op de terugweg zijn we via Blankenheim gereden. Robert was zo ook op de heenweg gekomen, de TomTom stuurde ons zo op de terugweg. Wat een route!!
Eenmaal thuis was ik helemaal op... Maar wat was dit weer een geweldig weekend! Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Meer foto's volgen uiteraard nog. :)

mavanhaasteren
06-10-2008, 16:22
Woow wat een geweldig weekend op de Nurburgring!

...
In de herberg waren Erik, Mark, Gairo, Walter, Anthony en Wesley al aanwezig.
...

ik was er ook nog mij hoor :D:D

mtange
06-10-2008, 16:28
ik was er ook nog mij hoor :D:D
Heb ik gezegd van niet dan?? ;) Dat heb je met zo'n grote groep, dan vergeet je wel eens iemand...

wesleyruytrmn
06-10-2008, 17:32
Mooi gesproken Michael! Het was inderdaad zéér gezellig in de bistro!! De groep was toch min of meer "onbekend" voor elkaar. Maar de sfeer was alsof we mekaar al járen kende. Super goede sfeer, en ik denk dat dit zeker een jaarlijks terugkomend event wordt voor velen. Want als je al dat moois en overweldigends ook nog eens kan delen, dan is het dubbel goed natuurlijk.

Even een voorbeeldje. Normaal gezien (als je met je vader of vrienden) een bijzondere Ferrari ziet staan als de GTO evoluzione, dan ren je als enige daar naar toe...Je had ons moeten zien gaan zondagochtend....6 man rennend naar een stilstaande auto haha, en de hele auto aflikken en ik hoorde alleen klik-klik-klik. Ja das wel kicken natuurlijk.

Trouwens Anthony is nu ook een beetje historic-minded aan het worden. Eerst was het meer een modern-fan, maar ja van zo'n historic-tent bloeit de passie toch echt op. Je zag hem glunderen. Ik denk dat ie zich straks als hij er meer over leest, pas realiseert naast welke bijzonderheden hij heeft gestaan. Gewoon een 330 P3, 206S, 312 PB, 412 P en 512 BB/LM binnen één oogopslag. Dat kunnen er niet veel zeggen.

246Dino
06-10-2008, 18:29
Wat een mooi maar ook wel vermoeiend weekend vandaar dat ik nu pas een berichtje plaats en niet gisteravond.
Ik had het gisteravond helemaal gehad, was pas om kwart voor acht thuis en was toch al tegen vier uur vertrokken omdat ik vanmorgen om zes uur weer op moest staan ivm werk.
Heb gisteren over een stuk van 10 km bij Keulen bijna 3/4 uur gedaan en daarna schoot het ook niet echt op, erg druk en slecht weer.
Lag er gisteravond om 9 uur al in en kon vanmorgen nog met moeite wakker worden.
Wat een gezellige groep was er bij elkaar, het leek of we elkaar al jaren kende.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat we allemaal dezelfde passie delen: FERRARI !!!!!!
Weer een aantal mensen leren kennen achter de nickname.
Zaterdagavond een gezellig diner met z'n allen en Paul die nog een leuk Ferrari item zonnebril) mee had genomen waarvan er maar zestig zijn van op de hele wereld en gemaakt tgv zestig jaar ferrari.
Ga nu bezig om op de harde schijf wat vrije ruimte te maken voor de ca 700 foto's die ik genomen heb.
Zal de mooiste er uit zoeken en die in de loop van de week in de fotodraad posten.
Iedereen vanaf deze plek bedankt voor het zeer gezellige weekend en niet te vergeten Robert voor de goede organisatie !

Groetjes Gerard

mavanhaasteren
06-10-2008, 18:31
Anthony heb je relaxte de terugweg beleeft of was je toch liever met mij mee gereden :D:D;);)

robert kon je het op zondag ochtend een beeetje bij houden met je scheurijzer :D:p

AnthonyR
06-10-2008, 18:56
Anthony heb je relaxte de terugweg beleeft of was je toch liever met mij mee gereden :D:D;);)

robert kon je het op zondag ochtend een beeetje bij houden met je scheurijzer :D:p

Relaxed in een 205? :confused: ;)

Was zo moe dat ik zowat in slaap viel iedere keer! :)

Ricars
06-10-2008, 20:56
Tijd voor een berichtje van mij. Gister was ik te moe en vandaag weer een lange dag op school, hoewel ik me er met m'n kop niet echt bij was :)

Het weekend was echt helemaal geweldig! 2,5 dag doorbrengen met mensen die dezelfde passie delen tussen de meest zeldzame speciale Ferrari's, wat is er nou mooier? Enkele onvergetelijke ervaringen meegemaakt, een driftende 250 GTO, tussen de FXX'en staan in de pitstraat, alle onbetaalbare classics die er rondreden, de F1's, Schumi van dichtbij zien, de California op het circuit zien rondscheuren, teveel om op te noemen.

Robert je had het weer super geregeld, de jeugdherberg was perfect, het eten in het restaurant smaakte heerlijk, het kon niet beter.

Gerard, Kirsten en Maarten, bedankt dat ik met jullie mee kon rijden!

Voor de rest iedereen bedankt voor de gezelligheid. Volgend jaar weer :)

Und jetzt, die foto's...

nofear02
06-10-2008, 21:30
Prachtige berichten allemaal, waarvoor mijn grote dank. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin gehad blijkbaar, ondanks giga-pokkeweer zondag. Regen en koud en wat een wind. Ik ben benieuwd naar de windchill-factor, die zal serieus dicht bij het vriespunt gelegen hebben. 4 lagen kleding en ik had het nog koud. Maar de wagens waren hartverwarmend. We hebben het ongelofelijk leuk gehad. En goed. In verschillende groepjes of ff alleen; je doet waar je zin in hebt, niks geen klef gedoe, vrijheid-blijheid, geen onvertogen woord gevallen, integendeel; allemaal zeer kameraadschappelijk, iedereen die er niet bij was; je hebt wat gemist. En degenen die er over nagedacht hebben mee te gaan of per ongeluk al iets (anders) afgesproken hadden; sla jezelf gerust nog eens lekker voor je kop. Met een groep-ferrari-liefhebbers, het is al vaak gezegd; je kan nu eindelijk eens je passie delen, en na een paar uur F-praten, is je aanhoorder je nóg niet zat :). Dat is thuis bij jullie wel anders :D. Afgezien dat die wederhelft ongetwijfeld zeer begripvol is, maar er gewoon nog niet de helft van snapt. breadvan? gto? fxx? california, P4, dino, schumi, T2, en dan de hele dag die klere-herrie aan je hoofd?, dat voor ons balsem voor de trommelremmen, ehhh... trommelvliezen is, etc. Het was dus geweldig. En alles van de reis eigenlijk wel. De jeugdherberg ook; je kan denken; wat een trieste toestand, overnachten in een jeugdherberg, moet het echt zo low budget?? pffff, maar zie hoe mooi het was, niks mis mee, t was gezellig, ze hadden blijkbaar goeie wijn hoorde ik, en t lag daar prachtig op die berg. Het diner was natuurlijk helemaaal fantastisch; allemaal aan 1 lange tafel; lekker eten, en je zit op je gemak, ongedwongen, geen haast, bij te komen van de 1e dag, de gesprekken; het gaat maar door en het gaat maar door, je leert elkaar wat beter kennen, soms even 1 iemand het woord voor de hele groep; allemaal leuk. De rit zondagmorgen naar het circuit ook leuk; 6 nederlandse auto's in een sliertje door het heuvellandschap. Dat ging nog wel ff lekker trouwens zeg :D:D. Marcel;
....robert kon je het op zondag ochtend een beeetje bij houden met je scheurijzer :D:p
ik heb er 2 ingehaald en had nog ''over'' hoor :D. En dat op LPG :D:D. wat een lol. Kijk maar:

mavanhaasteren
06-10-2008, 21:42
was inderdaad leuk om ook te zien hoe bijna iedereen blind volgt.

heeft iemand toevallig nog die 512 op de foto gezet, die haalde trouwens erik wel erg gevaarlijk nog in 20 meter voor een rotonde

ferrari1973
06-10-2008, 21:52
Deel 2

En het vlekje is ook weg!! haha... Nieuwe camera??

moriaan1
06-10-2008, 21:55
Marcel,
ik heb vorig jaar uren gezocht naar een foto van de koplamp van mijn favoriete auto-
p3/4-0844!
Ging ze er nu weer af? 2 jaar geleden was ze ook al zwaar gewond!

Ik denk dat ik volgend jaar ook mee moet, en ik heb al gezien, ik kan mijn fototoestel thuislaten! Daar zijn jullie veeeeel beter in!

ferrari1973
06-10-2008, 22:02
.

Hey Robert, ik reserveer vast voor volgend jaar een plekje!!!!
Dan ben ik zeker van de partij!
Tjongejonge, wat mooi materiaal allemaal!

Groetjes wiebe

246Dino
06-10-2008, 22:07
En het vlekje is ook weg!! haha... Nieuwe camera??

Ja, goed gezien geen vlekje meer.
Nieuwe camera ! (Panasonic DMC FZ28 met 18x zoom)
Wel geen spiegelreflex, maar deze voldoet goed.

nofear02
06-10-2008, 22:08
Ik heb niet iedereen gezien of gesproken, maar wel veel zeg! Heel leuk om bekenden tegen te komen! Sommige anderen hebben ook nog anderen gezien. Wie waren er dus volgens mij nou allemaal?

1. Robert - nofear02 (zondag)
2. Erik - Erikderaaf
3. Michael - mtange
4. Walter - dcpixels
6. Mark - 360driver
7. Gerard - 246Dino
8. Anthony - AnthonyR
9. Gairo - 575 GTC
12. Johan - Ricars
13. Maarten - pasmaar + vr
14. Paul - Rossoferraridriver (zondag)

15. Jan - js-1F1- (ng)
16. Gunther - Belgianone - Ferrari F430
17. Johan - Johannus
18. Maarten - Dino2400
19. Joop - Joopjoldersma
20. Guido - Ferrari308GT4 - BRD (niet gezien)
21. Roy - Roike (zondag) (niet gezien)
22. Michiel - Michele
23. Bob - Zanti70 (n g)
26. Jan - Enzotje
28. Dik - DikvBuren - Ferrari 348 TS (??)
29. Dirk - DJ Dirk
30. Joren - .. - Ferrari 308 gtb
33. Hugo - Hugo
34. Enzo - Racing Baker - Ferrari 308 GTB + vr
35. Jean-marc - Fer348 - Ferrari 348 TS + vr
36. Jos - Goversenjos
37. Marc - fermarc
38. Giulio - Scuderia Ferrari club genk
39. Guy - ,,
40. Carmelo - ,,
41. Bart - ,,
42. Eddy - Ice Cube
43. Armand - Testa Rossa - Ferrari Testarossa
44. Maarten - maarten

... Wim - verhinderd
... Raimondo - verhinderd

AnthonyR
06-10-2008, 22:18
Dat kan je wel zeggen Gerard, leuk om van elkaar te leren met fotograferen, en je hebt prachtresultaten behaald zie ik wel :) ;)

nofear02
06-10-2008, 22:19
Rik Br. ook nog (weer) ontmoet. Althans hij meer mij eigenlijk :D; tikte iemand op mijn schouder toen ik bij de pitwall naar de baan aan t kijken was; was hij het! kwam ie een praatje maken!; hello, how are you! op de wind in de kou, tsjeeee! Even staan praten over z'n nieuwe Fxx evo. Kreeg er uitleg over. Het moet echt niet gekker worden! :D. Echt waanzinnig leuk. Ik was er ff stil van. Je kijkt tegen zo'n man op, met zijn fxx evo, 288 evo, 612, 712, AM DB raceteam, enz, en die komt dan met mij een praatje maken. pffff. :confused: niet te geloven. erg leuk.

Ricars
06-10-2008, 22:22
was inderdaad leuk om ook te zien hoe bijna iedereen blind volgt.

heeft iemand toevallig nog die 512 op de foto gezet, die haalde trouwens erik wel erg gevaarlijk nog in 20 meter voor een rotonde

Deez bedoel je? :)

Helaas onscherp :o

js-1f1
06-10-2008, 22:26
Ik zal vanavond of morgen even wat foto's posten. Aan de actie te zien heb ik bij js1-f1 op de tribune gezeten. De blokkerende 512BBLM heb ik er ook op staan en mtange is ook gespot aan de overkant :)

Bob

Mtange had een betere plek dan wij.
Echter wij mochten ook niet klagen, zeker niet omdat wij de pitstraat in zijn geweest
Groeten
Jan

js-1f1
06-10-2008, 22:29
Ja, goed gezien geen vlekje meer.
Nieuwe camera ! (Panasonic DMC FZ28 met 18x zoom)
Wel geen spiegelreflex, maar deze voldoet goed.

Hallo Gerard,
geloof ik ook.
leuk je weer eens gezien te hebben bij de 250GTO
volgende keer wellicht dichter in de buurt, bij bv Munsterhuis
Groeten,
Jan

nofear02
06-10-2008, 22:33
Al was het de enige Ferrari die we die dag gezien hadden; zoiets maakt je hele dag goed :D! Nóg leuker dan tegemoet gereden worden; ineens in je achter-uitkijkspiegel, vervolgens een dak naast je raam, ff allebei opzij ivm heuvel op ivm een mogelijke tegenligger, zodra het kon gas en verder. Nogmaals; al was het de enige F die ik gezien zou hebben; het maakt je hele dag goed! :D:D. Een Ferrari ff in 'het wild' te hebben gezien: o-o-o, zóooo mooi. We hebben het er over gehad tijdens het diner; we zijn als ornithologen; mensen die vogeltjes kijken; die zijn ook blij als ze een of ander leuk dingetje gezien hebben... Wij ook! :D:D

mavanhaasteren
07-10-2008, 07:53

inderdaad mijn auto staat er niet scherp op, maar de foto geeft wel mooi snelheid weer

moriaan1
07-10-2008, 10:53
Al was het de enige Ferrari die we die dag gezien hadden; zoiets maakt je hele dag goed :D! Nóg leuker dan tegemoet gereden worden; ineens in je achter-uitkijkspiegel, vervolgens een dak naast je raam, ff allebei opzij ivm heuvel op ivm een mogelijke tegenligger, zodra het kon gas en verder. Nogmaals; al was het de enige F die ik gezien zou hebben; het maakt je hele dag goed! :D:D. Een Ferrari ff in 'het wild' te hebben gezien: o-o-o, zóooo mooi. We hebben het er over gehad tijdens het diner; we zijn als ornithologen; mensen die vogeltjes kijken; die zijn ook blij als ze een of ander leuk dingetje gezien hebben... Wij ook! :D:D

Nog steeds last van koorts???
Ik heb aardig wat gemist....

Maarten
07-10-2008, 13:53
Hallo!

Het was echt een geweldig weekend! Ik heb Johannus en nofear nog heel even ontmoet en gesproken, jullie zeker ook een leuk weekend gehad? Weet iemand of er in een magazine/krant/internet een artikel is geschreven en of er een officiële DVD is te bestellen van de FRD 2008?

308ROB
07-10-2008, 14:07

Hier is ie nog scherp. :)

Rob,

zanti70
07-10-2008, 14:25
Mtange had een betere plek dan wij.
Echter wij mochten ook niet klagen, zeker niet omdat wij de pitstraat in zijn geweest
Groeten
Jan

Hierbij de blokkerende 512 en mtange taking a break... rest van de foto's staat in de internationale meeting thread.

Bob

Michele
07-10-2008, 15:51
Hallo!

Het was echt een geweldig weekend! Ik heb Johannus en nofear nog heel even ontmoet en gesproken, jullie zeker ook een leuk weekend gehad? Weet iemand of er in een magazine/krant/internet een artikel is geschreven en of er een officiële DVD is te bestellen van de FRD 2008?

Artikel tzt in La Strada Magazine (ikke) en Cavallino (Hugo). Via internet: www.ferraricorseclienti.com, en verder zou je www.barchetta.cc even kunnen checken. Binnenkort zal er ook wat verschijnen op www.maseraticorse.com, onder de noemer 'Historic', met foto's van ondergetekende, maar aangezien het hier een Ferrariforum is zal dat niet veel mensen wat kunnen schelen vermoed ik...

mtange
07-10-2008, 16:22
Hierbij de blokkerende 512 en mtange taking a break... rest van de foto's staat in de internationale meeting thread.
Haha, leuk man! Dat je me vanaf die afstand nog kan herkennen ook. :)
Bedankt voor de foto! Jammer dat ik je niet even ben tegen gekomen.
Ben je ook een heel weekend geweest?

rossoferraridriver
07-10-2008, 17:19
Iedereen die ik getroffen heb dit weekend , nogmaals bedankt voor een geweldig event!! Het was nat, het was koud, maar ik heb er een warm gevoel aan overgehouden. En dat we ons hebben vermaakt bewijst dit plaatje wel. Sorry ik zou 'm niety posten maar ik had geen keuze: veel te leuk om niet te delen!!!

Leuk dat je als nieuweling zo wordt binnengehaald, MILLE GRAZIE!!! Molti cordiali saluti.

zanti70
07-10-2008, 17:19
Haha, leuk man! Dat je me vanaf die afstand nog kan herkennen ook. :)
Bedankt voor de foto! Jammer dat ik je niet even ben tegen gekomen.
Ben je ook een heel weekend geweest?

De foto is een uitsnede van ik denk nog geen kwart van het origineel, maar je was herkenbaar genoeg vanaf de overkant. Ik kijk altijd of ik nog bekenden langs de baan zie, dus was niet zo moeilijk om je te spotten. Ik ben alleen zaterdag geweest en heb zondag met de kids in het zwembad gelegen... was net zo nat, alleen een stuk warmer :) Je hebt in ieder geval weer gave platen geschoten. 2 jaar geleden stond ik daar waar jij stond en vond het wel een leuk plekkie. Vooral die stijve F1's die daar continu een voorwieltje van de grond tilden. Deze keer via een vriend nog geprobeerd om perskaart te krijgen, maar er bleken 2400 :eek: aanmeldingen te zijn en 90 toegekend... Je was 'one of the lucky few'

Bob

Huijsje
07-10-2008, 17:21
Je stond daar wel op een geniale plek Michael! :D Gewoon in de binnenkant van de eerste bocht!! Meer dan dat kom je er niet middenin te staan geloof ik :)

Rosso by Raimondo
07-10-2008, 17:36
Geweldige foto's Toppie. Is er nog een beeje film materiaal van deze dagen..

Michele
07-10-2008, 17:41
Deze keer via een vriend nog geprobeerd om perskaart te krijgen, maar er bleken 2400 :eek: aanmeldingen te zijn en 90 toegekend... Je was 'one of the lucky few'

Bob

Ik geloof er geen hout van dat er zoveel aanmeldingen waren, DJ Dirk heeft ter plekke zijn accreditatie geregeld en dat lukt absoluut niet als ze maar een beperkt aantal journalisten accrediteren. Wel was de gehele accreditatieprocedure voor "wilde" journalisten behoorlijk angstaanjagend gemaakt, waarschijnlijk om te voorkomen dat de lokale schoolkrant te dicht bij Schumi zou komen. Overigens liepen er naast de Ferrari Deutschland geaccrediteerde journalisten ook nog enkele tientallen Corse Clienti journalisten. Die hebben ze niet in dat aantal van 90 zitten.

Overigens heb je behalve Michael ook mij op de plaat staan... :)

Johannus
07-10-2008, 17:41
Hallo!

Komt vast nog wel een F-chat FRD-DVD ;) misschien ;)

Rosso by Raimondo
07-10-2008, 17:46
Zijn er nog foto's gemaakt van Ferrari 430 Gt2 of Gt3. Waren ze er eigenlijk wel?? EN hebben ze ermee gereden?

Johannus
07-10-2008, 17:49
Er zijn in iedergeval veel foto's van 430's uit de Ferrari Challenge, maar die upload ik later deze week nog :D

mtange
07-10-2008, 17:50
Zou je de volgende keer even een stapje op zij willen doen als ik een foto maak?? ;)

zanti70
07-10-2008, 17:57
Ik geloof er geen hout van dat er zoveel aanmeldingen waren, DJ Dirk heeft ter plekke zijn accreditatie geregeld en dat lukt absoluut niet als ze maar een beperkt aantal journalisten accrediteren. Wel was de gehele accreditatieprocedure voor "wilde" journalisten behoorlijk angstaanjagend gemaakt, waarschijnlijk om te voorkomen dat de lokale schoolkrant te dicht bij Schumi zou komen. Overigens liepen er naast de Ferrari Deutschland geaccrediteerde journalisten ook nog enkele tientallen Corse Clienti journalisten. Die hebben ze niet in dat aantal van 90 zitten.

Was de reactie op mijn aanvraag (via een vriend dus niet naar mij zelf) en het was afgelopen week via de mail. Ik vond die aantallen zelf ook vreemd en ongeloofwaardig toen ik op de ring was, want ik zag een heleboel jongens met eenzelfde status als ikzelf, te weten geen officiele persjongens...

Volgende keer ff zwaaien :)

zanti70
07-10-2008, 18:00
Zou je de volgende keer even een stapje op zij willen doen als ik een foto maak?? ;)

Michael, nou moet je niet Michiel de schuld geven dat je dit plaatje niet hebt kunnen schieten... deze 512 reed deze lijn ongeveer iedere ronde. Het viel zelfs de vriend met wie ik was op dat hij iedere keer zijn rempunt miste en hij is absoluut geen veelvuldig circuitbezoeker... ;)

Michele
07-10-2008, 18:19
Zijn er nog foto's gemaakt van Ferrari 430 Gt2 of Gt3. Waren ze er eigenlijk wel?? EN hebben ze ermee gereden?

Nee. Nee. EN nee.

Huijsje
07-10-2008, 18:20
deze 512 reed deze lijn ongeveer iedere ronde. Het viel zelfs de vriend met wie ik was op dat hij iedere keer zijn rempunt miste en hij is absoluut geen veelvuldig circuitbezoeker... ;)

Dat hoort zo! :D In één of ander computerspel is het wel de snelste lijn als je die bochten over die uitloopvlakken asfalt neemt, maar ik neem toch aan dat het nu niet helemaal de bedoeling was van de bestuurder :) Of hij heeft teveel geoefend thuis voor de tv ;)

Reiben
07-10-2008, 20:44
...De rit zondagmorgen naar het circuit ook leuk; 6 nederlandse auto's in een sliertje door het heuvellandschap...

Euh sinds wanneer staat mijn Audi op Nederlandse platen? ;)

Even serieus nu, het was weer een fantastisch weekend! Na 5 minuten op het circuit al in de pitstraat "verdwalen", de California al spotten voor het is toegelaten, in een F430 Scuderia zitten... het zijn slechts een paar van de fantastische momenten die ik dit weekend weer heb meegemaakt.
En om eerlijk te zijn, naast de Ferrari's is het vooral de toffe groepssfeer die zo een weekend helemaal af maakt! Bedankt aan alle F-Chatters die er waren en die zo meezorgden voor de toffe ervaring.

En ja, moet het nog gezegt? Robert heeft het weer super geregeld!
Echt bedankt

Greetz

Reiben

nofear02
07-10-2008, 21:30
En ik zie dat ik nog een paar mensen vergeten ben te vermelden die er ook waren: dus:

Wie waren er dus nou allemaal?

1. Robert - nofear02 (zondag)
2. Erik - Erikderaaf
3. Michael - mtange
4. Walter - dcpixels
6. Mark - 360driver
7. Gerard - 246Dino
8. Anthony - AnthonyR
9. Gairo - 575 GTC
12. Johan - Ricars
13. Maarten - pasmaar + vr
14. Paul - Rossoferraridriver (zondag)

15. Jan - js-1F1- (ng)
16. Gunther - Belgianone - Ferrari F430
17. Johan - Johannus
18. Maarten - Dino2400
19. Joop - Joopjoldersma
20. Guido - Ferrari308GT4 - BRD (niet gezien)
21. Roy - Roike (zondag) (niet gezien)
22. Michiel - Michele
23. Bob - Zanti70 (n g)
26. Jan - Enzotje
28. Dik - DikvBuren - Ferrari 348 TS (??)
29. Dirk - DJ Dirk
30. Joren - .. - Ferrari 308 gtb
33. Hugo - Hugo
34. Enzo - Racing Baker - Ferrari 308 GTB + vr
35. Jean-marc - Fer348 - Ferrari 348 TS + vr
36. Jos - Goversenjos
37. Marc - fermarc
38. Giulio - Scuderia Ferrari club genk
39. Guy - ,,
40. Carmelo - ,,
41. Bart - ,,
42. Jan - fscuderia
43. Luc - lvg
44. Eddy - Ice Cube
45. Armand - Testa Rossa - Ferrari Testarossa
46. Maarten - maarten
47. Onno - beach58 - Ferrari 355 spider
48. Jolanda - Mrs.Spider ,,
49. Ad - Ad Wonder - Ferrari Testarossa
50. Maurik - maurik - Ferrari 360 Modena

... Wim - verhinderd
... Raimondo - verhinderd

nofear02
07-10-2008, 21:45
Ik geloof er geen hout van dat er zoveel aanmeldingen waren, DJ Dirk heeft ter plekke zijn accreditatie geregeld en dat lukt absoluut niet als ze maar een beperkt aantal journalisten accrediteren. Wel was de gehele accreditatieprocedure voor "wilde" journalisten behoorlijk angstaanjagend gemaakt, waarschijnlijk om te voorkomen dat de lokale schoolkrant te dicht bij Schumi zou komen. Overigens liepen er naast de Ferrari Deutschland geaccrediteerde journalisten ook nog enkele tientallen Corse Clienti journalisten. Die hebben ze niet in dat aantal van 90 zitten. :)Nou ik vond dat er anders echt niet zoveel fotografen rondliepen hoor. Als ik naar de hesjes keek en in het mediacenter rondkeek en naar de lijst keek die de dames bijhielden van de uitgegeven hesjes. Dat waren er zeker niet meer dan 90. Verder is Dirk daar natuurlijk al jaaaaren kind aan huis, al jaaaaren autosport-fotograaf die wat met zijn werk doet, en vrij bekend. Da's wel ff wat anders. Nou was het wel pokke-weer zeg zondag pffff. Lekker daar aan die pitwall zeg zo vol in de wind. :(. Maar goed, ik klaag niet.

Euh sinds wanneer staat mijn Audi op Nederlandse platen? ;)
...
En om eerlijk te zijn, naast de Ferrari's is het vooral de toffe groepssfeer die zo een weekend helemaal af maakt! Bedankt aan alle F-Chatters die er waren en die zo meezorgden voor de toffe ervaring.
En ja, moet het nog gezegt? Robert heeft het weer super geregeld! Echt bedankt. Greetz. Reibenehh... sorry Bert :o, niet aan gedacht. ja de sfeer was prima!
thnks voor het complimentje. inclusief telefonische helpdesk! :D ;)

.

nofear02
07-10-2008, 21:48
...... Nou was het wel pokke-weer zeg zondag pffff. Lekker daar aan die pitwall zeg zo vol in de wind. :(. ;)
Was het zo koud en nat dan?? mwoah..... :D :
.