PDA

View Full Version : 1ste F-Chat.eu Clubhuis-Meeting, Zwijndrecht, 6 mei 2007

nofear02
29-04-2007, 10:50
Geachte allemaal,

Deze site heeft een vliegende start gemaakt! We zijn hard gegroeid, veel nieuwe leden, en t is erg gezellig op de site.

De meesten hebben elkaar echter nog niet goed in levende lijve gesproken. En veel Ferrari-rijders hebben elkaars wagens (ook) nog nooit gezien. En dat zou misschien toch best eens leuk kunnen zijn.

Ik stel daarom voor om: a.s zondag 6 mei, tussen 11.00u en 14.00u het f-chat hoofdkwartier open te stellen en mensen de gelegenheid te geven elkaar te ontmoeten, mij te zien, het f-chat kantoor te zien, mijn wagen en mijn galleria te bekijken .

Mensen mogen zelf weten hóe laat ze komen binnen dat tijdstip, en hoe lang je blijft. Voor koffie en evt soep en brood wordt gezorgd. We kunnen hier even kletsen en wagens bekijken. En bewonderaars kunnen hier ook nog ferrari-dvd's kijken op breedbeeld-tv, computeren, internetten, enz. enz.

Lijkt mij persoonlijk erg leuk! En zou misschien ook goed zijn onderling als groepje, en voor t contact op de site. Voor de fcn-ers geldt dan ook nog dat de fcn-evenementen die gehouden worden vaak snel volzitten en dan zit je ernaast. En dan heb je niks. En dat is niet leuk. Contact met f-anderen is immers geweldig!

Zouden jullie hiervoor voelen?? En zouden jullie kunnen? Laat mij dat dan even zsm weten. Voor de mensen die druk zijn: eventueel beslis je pas op de dag zélf of je komt. Geen verplichtingen! Vrijheid-blijheid.

Je mag ook zelf weten of je een kwartiertje komt of 2 uur . Mijn pand ligt 200 meter naast de snelweg A16 Rotterdam -Breda en vlakbij de afrit Zwijndrecht (nr 22) (is 15 km onder rotterdam). Het rijdt echt heel makkelijk aan!

Ik hoor graag van jullie allen!

Vriendelijke groet,

Robert

nofear02
29-04-2007, 11:12
Het bovenstaande had ik al wel bij een aantal mensen gepeild trouwens en diegenen die zin hebben en waarschijnlijk wel kúnnen zijn sowieso al:

1. Robert, Nofear - 328 gts
2. Niels, 250lm
3. Ivo, Scuderia F. Neveah
4. Vu, Fumacher
5. Johan, Ricars
6. Erik, Manettino
7. Vicenzo, Vivado F
8. Oscar, Oscarvgb - 360 Modena
9. Peter, Peter - Testarossa
10

nofear02
29-04-2007, 11:14
MEETING:

" C L U B H U I S "

op

zondag 6 mei 2007

op het F-Chat-hoofdkwartier

te Zwijndrecht.

KOM MAAR EENS KIJKEN!

Tussen: 11.00u en 14.00u

Om de onderlinge band met elkaar wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen, stel ik het kantoor
open op deze dag, om kennis te kunnen maken met elkaar! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe lang je blijft. En F-rijders kunnen eventueel alleen even 'langskomen'. Maar dan zie ik ook eens degenen die ik nog niet
eerder gezien heb. En er is zat te doen hier, want wat dacht je van:

PROGRAMMA:

- KOFFIE-DRINKEN - gezellig wat drinken met elkaar

- FERRARI-RITJE - k heb een 3-km circuitje uitgezet; snelweg op & af en op & af, bochtjes, tunneltje, klaar :)

- COMPUTEREN - er staan 2 computers klaar; neem maar foto-cd's mee!

- INTERNETTEN - laat elkaar je favoriete sites zien, evt is er f-chat- les! ;)

- DVD-VIDEO'S KIJKEN - op onze grote breedbeeld Tv én op de kleinbeeld draagbare

- KENNISMAKEN MET ELKAAR - ff het gezicht achter de gebruikersnaam te hebben gezien

- KLETSEN - tsja, waar zullen we het eens over gaan hebben: Ferrari misschien?? :D :D

- EINDE

Ik gok erop minimaal 10-15 members hier te krijgen, dus dat wordt een leuke groepje! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten! Ook kan je modelauto's bekijken, en poetsmiddelen bespreken. Er staat een tafel vol :o!

Voor Ferrari-rijders is het misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Kom u even een bakkie doen en gaat u daarna weer weg, als u niet zoveel tijd hebt. No probl!

Het adres is: v. Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht. Het is vlak langs de snelweg A-16 Breda-R'dam, op 300 meter vd afslag 'Zwijndrecht' (nr22). Zie ook bijgaande plattegrond.

Wagens kunnen veilig bij ons pand staan. Er is parkeerwacht. Laat graag even wat weten aan mij aub.

Dit gaat gezellig worden!

.

250lm
29-04-2007, 16:55
Leuk,

Ik zal wel wat dubbele tijdschriften meenemen! :-)

Niels

.

nofear02
29-04-2007, 22:15
Leuk, Ik zal wel wat dubbele tijdschriften meenemen! :-) Niels Verdorie; dát is een goed idee niels!! thnx man! heel goed

nofear02
30-04-2007, 12:26
Nieuwe lijst: het worden er al aardig wat!

..1. Robert, Nofear - 328 gts
..2. Niels, 250lm
..3. Ivo, Scuderia F. Neveah
..4. Vu, Fumacher
..5. Johan, Ricars
..6. Erik, Manettino
..7. Vicenzo, Vivado F
..8. Oscar, Oscarvgb - 360 Modena *
..9. Peter, Peter - Testarossa *
10. Ramon, Ramon.S - Testarossa
11. Robin, Rolee *
12. Eric, Autofoto.be *
13. Cor, RedmondialTcab - Mondial T cabrio
14.

* onder voorbehoud

.

Pterps
30-04-2007, 13:56
Ik kan er niet bij zijn, volgend weekend ben ik al volgeboekt met visite's. Maar het wordt vast en zeker wel gezellig met zo'n grote groep

Arie Timmermans
01-05-2007, 00:30
Robert,fantastisch idee. Ik zal er ook bij zijn en hoop dan in kontakt te komen met veel leden van deze site. Lijkt me fijn om jou ook eens te ontmoeten en meerdere leden te kunnen spreken.
Groeten en tot zondag!
Arie Timmermans

.

nofear02
01-05-2007, 00:43
Robert,fantastisch idee.Ik zal er ook bij zijn en hoop dan in kontakt te komen met veel leden van deze site.Lijkt me fijn om jou ook eens te ontmoeten en meerdere leden te kunnen spreken.
Groeten en tot zondag! Arie TimmermansHelemaal goed Arie! Dank voor het compliment. Extra goed een hele nieuweling te ontmoeten. En voor jou gaat deze site ook ooit nog eens belangrijk zijn misschien hé ;). Ik plaats maar ff een nieuwe lijst dan

Daan
01-05-2007, 10:14
Echter een super goed idee.. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn.... maar ik heb ook nog andere verplichtingen. Dus zet mij maar op de reservelijst :

nofear02
02-05-2007, 12:18
Nieuwe lijst: het worden er steeds meer!

..1. Robert, Nofear - 328 gts
..2. Niels, 250lm
..3. Ivo, Scud F. Neveah
..4. Vu, Fumacher
..5. Johan, Ricars
..6. Erik, Manettino
..7. Vicenzo, Vivado F
..8. Oscar, Oscarvgb - 360 Modena *
..9. Peter, Peter - Testarossa *
10. Ramon, Ramon.S - Testarossa
11. RobinL, Rolee *
12. Eric, Autofoto.be *
13. Cor, RedmondialTcab - Mondial T cabrio
14. Pascal, Gakske
15. Arie, Arie T.
16. RobinE, Admin *
17. Daan *
18. Patrick **
19.

* onder voorbehoud
** heel misschien

.

nofear02
03-05-2007, 16:37
Nou nummer 19 is onderweg; dat wordt waarschijnlijki Modena82; Ingmar dus. En ik hou 1 of 2 plaatsen open voor een F-rijder die onverwachts tóch ineens tijd of zin heeft om te komen (er lopen nog wat contacten) en daarna zit ik eigenlijk vol. Het is een prachtig succes kwa aanmeldingen, ik wilde minimaal 8, liefst tussen de 10 a 15 man. En nou moet ik het zelfs afkappen op 20 mensen, dat zegt wel iets :). Maar het is hier wel kantoor, en geen verenigingsgebouw met horeca-voorzieningen oid. Ik moet het dus ook wel een beetje kunnen behappen :). En ik wil graag dat iedereen ook écht kennis gaat maken met elkaar, dat is goed voor de site en leuk voor de aanwezigen. Dáár doe ik het voor. Het is dus geen 'open huis' of zo. Maar ik neem aan dat iedereen daar begrip voor heeft.

Klein minpuntje voor mij persoonlijk; gisteren komt mijn bedrijfsleider ineens me vertellen dat ik zaterdag een toernooi moet fotograferen en dat de F mee moet. Terwijl ik morgen al weer zo'n fotografen-opleidingsdag moet geven. Dat is nou niet echt fijn zeg; 2 superzware dagen achterelkaar. En dan zondag de meet. Vandaar dat ik 20 man max wel ff mooi genoeg vind ;).

Maar er komen later nog meer clubmeets hoor! Don't worry.. :

Huijsje
04-05-2007, 13:40
Ik zal er definitief niet bij zijn... Ben daar sowieso al een aantal malen geweest, maar wat nog veel belangrijker is: Ik heb maandag moeilijk tentamen... En vrijdag erop nog eentje. Kan maar beter gaan zitten leren denk ik :) Ik zou zeggen: alvast heel veel plezier daar! Maar dat zal wel goedkomen geloof ik, met zo'n club...

Gr
Maarten

.

nofear02
04-05-2007, 16:29
De bijna definitieve lijst: !

..1. Robert, Nofear - Ferrari 328 gts
..2. Niels, 250lm
..3. Ivo, Scud F. Neveah
..4. Vu, Fumacher
..5. Johan, Ricars
..6. Erik, Manettino
..7. Vicenzo, Vivado F
..8. Oscar, Oscarvgb - Ferrari 360 Modena *
..9. Peter, Peter - Ferrari Testarossa *
10. Ramon, Ramon.S - Ferrari Testarossa
11. RobinL, Rolee *
12. Eric, Autofoto.be *
13. Cor, RedmondialTcab - Ferrari Mondial T cabrio
14. Pascal, Gakske
15. Arie, Arie T.
16. RobinE, Admin *
17. Daan *
18. Patrick **
19. Ingmar - Modena82 *
20. Jan - Jan_K - Ferrari 360 Modena *
21. Jan-Otto - Jotto - Ferrari 308 GTS **

* onder voorbehoud
** heel misschien

Omdat er een aantal onder voorbehoud zijn, en Patrick en Jan-Otto waarschijnlijk niet kunnen, alleen heel misschien toch wél, heb ik JO er nog bij gezet, want hij is wel F-eigenaar, en dat is wel extra belangrijk natuurlijk!

Wat een groep zeg! En 7 Ferrari's als t allemaal doorgaat. Waarvan 5 verschillende. Prachtig! Jammer dat jij niet kan lex, anders waren het 6 verschillenden geweest (!)

.

zanti70
05-05-2007, 00:03
Heren, ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn. Veel plezier in ieder geval, maar dat moet wel gaan lukken :)

Bob

.

nofear02
05-05-2007, 00:53
Heren, ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn. Veel plezier in ieder geval, maar dat moet wel gaan lukken :) Bob Volgende keer jij wél erbij hoor Bob :)

nofear02
05-05-2007, 21:00
Zó, ben ik weer, druk-druk-druk, maar eind vd middag nog net op tijd de boodschappen gehaald; dus we zullen iig niet verhongeren :).

Bij deze even een plattegrondje voor de nieuwelingen, zodat jullie je een beetje een voorstelling kunnen maken. Komend uit de richting R'dam volg je de gele lijn, vanuit Breda de oranje. Het is voor beide afslagnr 22.

Voor de mensen komend vanuit ri. Breda; let even op dat je de rechter tunnelbuis neemt bij Dordrecht!

Ik heb er zin in :D

GTSturbo
05-05-2007, 21:24
Gezellig,
Ik kom morgen ook wel ff kijken.
Gr. Jaap (weet nog niet of ik met de turbo kom

nofear02
06-05-2007, 00:45
De definitieve lijst?: !

..2. Niels, 250lm
..3. Ivo, Scud F. Neveah
..4. Vu, Fumacher
..5. Johan, Ricars
..6. Erik, Manettino
..7. Vicenzo, Vivado F
..8. Oscar, Oscarvgb - Ferrari 360 Modena *
11. Jaap, GTSturbo- Ferrari 208 GTS Turbo
12. Cor, RedmondialTcab - Ferrari Mondial T cabrio
13. Pascal, Gakske
14. Arie, Arie T.
15. RobinE, Admin *
16. Daan *
17. Patrick **
18. Ingmar - Modena82 *
19. Jan - Jan_K - Ferrari 360 Modena
20. Jan-Otto - Jotto - Ferrari 308 GTS **
21. wellicht nog eentje

* onder voorbehoud
** heel misschien

# Eric, Autofoto.be - verhinderd
# RobinL, Rolee - verhinderd

Patrick en Jan-Otto zullen waarschijnlijk niet kunnen, alleen heel misschien toch wél, vandaar dat ik ze toch erbij heb staan.
De 21e persoon moet even kijken of ie weg kan bij waar ie zit, om hierheen toch ff te komen kijken.

Wat een groep zeg! En 8 Ferrari's als t allemaal doorgaat. Waarvan 6 verschillende. Prachtig! Jammer dat jij niet kan lex, anders waren het 7 verschillenden geweest (!

Fumacher
06-05-2007, 00:58
Ik zal helaas ook af moeten haken :(

Wegens 5 mei was de tenniscompetitie verzet naar 6 mei. Ik was dat vergeten :S Heb vandaag nog geprobeerd om een invaller te regelen, maar de andere teamleden konden niet:( Ik baal er erg van want heb tot nu toe nog geen 1 van Robert's georganiseerde dingen meegemaakt.

Komt nog wel goed hoop ik :)

Iedereen iig veel plezier toegewenst

Oscarvgb
06-05-2007, 08:54
Beste mensen.
Helaas.Gisteren bij het skydiven ,bij de landing , door m'n enkel gegaan.
Behoorlijk pijnlijk en dik kan ik jullie zeggen.Ga zo toch er even naar laten kijken.Dus deze zondag wordt toch anders.Ik tref jullie zeker 2e pinksterdag.

Groeten,auw auw
Oscar

Fumacher
06-05-2007, 10:05
Veel beterschap Oscar!

Ik wens iedereen veen plezier vandaag! Zorg dat de threads exploderen met foto's en filmmateriaal :D

Groeten,

Vu

.

nofear02
06-05-2007, 11:14
Beste mensen.
Behoorlijk pijnlijk en dik kan ik jullie zeggen.Ga zo toch er even naar laten kijken.Dus deze zondag wordt toch anders.Ik tref jullie zeker 2e pinksterdag.

Groeten,auw auw
Oscar.Gôh dat is jammer zeg Oscar! maar zorg eerst maar dat je enkel rust krijgt en je gewoon morgen weer kan werken. We zien elkaar de 28e wel! Beterschap! :

Pterps
06-05-2007, 14:33
Beste mensen.

Groeten,auw auw
Oscar.

Sterkte Oscar, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt

Fumacher
06-05-2007, 16:49
en ...hoe is het daar bij robert? Heeft Robert nog zn personeel ingezet om de mannen van hapjes e.d. te voorzien?:

Nielzo
06-05-2007, 18:23
Ik heb vandaag een geweldige dag gehad! Ondertussen net thuis en een beetje de foto's aan het bekijken. Het zal wat uitzoekwerk worden maar denk dat ik er vanavond nog wel een paar mooie kan posten. In ieder geval Robert bedankt voor de gastvrijheid! :) Het was een zeker een geslaagde en leuke dag

Vivado Ferrari
06-05-2007, 18:27
Ciao Tutti!!

Wat een leuke meeting! De mensen ontmoeten, met de zelfde passie voor Ferrari, was geweldig!
Robert, bedankt voor je gastvrijheid en Enthousiasme! Verder wil ik iedereen bedanken voor deze leuke dag! Het was de Moeite waard.
Ramon, bedankt dat ik even mocht proeven van je fantastische Testarossa!! Wat een Bella Maccina!! Die Tubi klinkt geweldig!
Volgende keer ga ik wel de rijksweg op, hahahaha... Het was een kort maar super ritje!!!

Forza Ferrari, Forza F-Chat!!

Groet,

Vincent (Vincenzo van Vivado Ferrari)

Ps Pas op voor overstekende skateboards! ;

Beach58
06-05-2007, 19:49
Veel rood in de straat daar bij Robert met de testa van Ramon prominent op de voorgrond,de glimmende tubi achter de grille.Jammer dat ik er niet was maar wie weet een volgende keer............

nofear02
06-05-2007, 20:15
Zo, k zit weer in mijn f-chat kantoortje (k moest vanmiddag nog iets doen); jullie hebben nou gezien hoe dat er uit ziet :), eerst eens even snel vermelden dat ik het hartstikke leuk vond vandaag!! ik heb genoten. Iedereen had er zin in, iedereen was goed gemutst, een paar ferrari's bij elkaar voor je snufferd en lekker weer, en lullen met elkaar en mensen leren kennen; wat wil je nog meer??? t was super!

heel leuk om een paar nieuwe F-rijders te ontmoeten; jan en peter; erg leuk dat jullie er waren (doodzonde dat jij er niet was oscar!)!

en alle andere F-nieuwelingen die er waren, was ook erg leuk hoor. gelukkig heb ik net aan met iedereen even kunnen praten (t was natuurlijk allemaal weer veel te kort! ;)).

en ramon en cor; zeer bedankt dat jullie een paar bewonderaars een ritje gunden!!

het lunchen was ook helemaal top geloof ik. jullie lijken wel een stel wijven man; zó wordt er gekakeld :D :D.

en een speciaal dankwoord aan jan_K; voor de dvd van belissimaas! was erg leuk. je zag dat iedereen gelijk kwam kijken. was nog even extra gezellig! wel handig trouwens; zo'n tv/dvd en bank en picknicktafel etc in de buurt (en überhaupt zo'n pand :))

hopenlijk heeft iedereen een goed reis naar huis gehad. k ben erg benieuwd naar de foto's

lex348
06-05-2007, 20:32
de dag voor mij was ook wel goed ik ben naar venray geweest de top was 270 km vandaag

.

admin
06-05-2007, 20:44
Zo, dat was me het dagje wel! Echt genoten vandaag, was erg gezellig! En Robert, fantastische afsluiting van de dag zo!!! Heerlijk om ook eens in de 328 te hebben meegereden :D

Foto's volgen nog :)

.

Oscarvgb
06-05-2007, 20:45
Beste Mensen.
Uitslag van het onderzoek:Twee middenvoets beentjes gebroken.Pijnlijk maar je gaat er niet dood van.Ook werken is geen probleem.
Ik zag dat jullie een wereld middag hebben gehad. Volgende keer BEN IK ERBIJ.
Ik neem nog maar een borrel.
Zie jullie.
Gr Oscar

.

mtange
06-05-2007, 21:06
Niels, mooie foto's hoor! Die foto van het stuur vind ik een hele mooie!
Welke camera heb je nu dan

admin
06-05-2007, 22:19
Zo, hier ook nog een paar foto's van vandaag van mijn kant

nofear02
06-05-2007, 22:24
19 members online waarvan er 9 naar deze draad zitten te kijken! :D :D. prachtig. ik reageer later op een paar poosts, ben nog ff bezig met mijn werk (loop hier wel met een big smile hoor, t was echt érg leuk! :))

Patrick
06-05-2007, 22:31
foto's zien er goed uit heren :

RedmondialTCab
06-05-2007, 22:39
cor bedankt voor je ritje in je mondial cap..
het was echt geweldig om eens in een mondial mee te rijden weer eens een ndere ervaring..

Graag gedaan joh !!! :D:D:

RedmondialTCab
06-05-2007, 22:43
Robert, het was weer fantastisch, Alles was wederom goed geregeld.
Mijn complimenten hiervoor. !!!!
Leuk om weer nieuwe gezichten te zien. en oude bekende natuurlijk.
Ramon, jouw Testarossa zag er spik en span uit !!!!
Jan, nog bedankt voor je impressie van de Bellissimaas dag, Was een mooie herinnering.

Tijd vloog weer voorbij

Op naar de vokgende !!! :D:D

@Vu, Ivo heeft het krantenknipsel van ons lokale streekblaadje bij zich. Maandag krijg je 'm !

RedmondialTCab
06-05-2007, 22:53
Enkele pictures van mij

RedmondialTCab
06-05-2007, 22:58

RedmondialTCab
06-05-2007, 23:00

RedmondialTCab
06-05-2007, 23:01

RedmondialTCab
06-05-2007, 23:03

RedmondialTCab
06-05-2007, 23:06

RedmondialTCab
06-05-2007, 23:08

RedmondialTCab
06-05-2007, 23:11

250lm
06-05-2007, 23:16
wat sfee

250lm
06-05-2007, 23:17
en nog wat

Daan
06-05-2007, 23:37
cari amici,

Een mooie afsluiter voor het mooie weer van de afgelopen weken. Ik heb nu enkele mensen achter de nicknames (en Ferrari's) een beetje leren kennen, heel erg leuk.

Ik was serieus verbijsterd van de grote hoeveelheid kennis onderling over wie, wie is bij een evenement als Bellisima. Ik heb mijn zondag goed gespendeerd en ik zal er de volgende keer zeker weer van de partij zijn. Robert bedankt nogmaals voor de gastvrijheid en tot de volgende bijeenkomst

nofear02
06-05-2007, 23:40
Wat een mooie foto's heren! Prachtig. t Moet er nog wel ff aan wennen dat er dan een paar van die prachtige machines zómaar voor mijn pandje staan. Tsjee. Daar word ik nog wel ff stil van. Maar je ziet aan de foto's waar mensen op staan, dat het gewoon heel gezellig is; mensen staan lekker relaxed op straat in het zonnetje, wagens te bekijken, te kletsen met elkaar, etc. Echt geweldig.

Niels die foto van jou dat je ff die brandgang ingelopen ben hier tegenover en het pand op de foto hebt staan met de 3 wapperende vlaggen in de wind; prachtig! Daar krijg ik het wel warm van! nl-vlag, ferrari-vlag en italie-vlag: fantastisch mooi! Vlaggen maken een evenement of samenkomst toch altijd wel feestelijk, en dat was het zeker!! :).

Lekker om zo terug te zien zeg! heerlijk!

Edit: en die 2e foto van post 87 vind ik ook helemaal geweldig! Die 3 vlaggen en die wagens en mijn pandje en de mensen die zo lekker relaxet erbij staan; handen in de zakken, armen over mekaar, t is zondag; niemand heeft haast, iedereen heeft het naar zijn zin, t is prima weer, etc. SUPER

nofear02
06-05-2007, 23:46
en @ VINZ: Ga jij kunnen slapen vannacht???? :D :D

.

Vivado Ferrari
07-05-2007, 01:22
en @ VINZ: Ga jij kunnen slapen vannacht???? :D :D

Ik ga heerlijk slapen en dromen! Niels heeft al wat foto's gemaild naar mij. Top! Mocht iemand nog foto's hebben van VinZ in de Testarossa, stuur ze maar op hoor ;)

(Helaas werkt het "Ramonindedrift" filmpje niet bij mij)

.

nofear02
07-05-2007, 02:57
Zeg, die achterruit van jaap, die is zó goed gepoetst; je ziet echt er helemaal niks op hé? <proest> :D :D

admin
07-05-2007, 08:19
Werkt bij mij ook niet in Quicktime, maar in VLC (http://www.videolan.org/vlc/) werkt het prima!
Ik ga heerlijk slapen en dromen! Niels heeft al wat foto's gemaild naar mij. Top! Mocht iemand nog foto's hebben van VinZ in de Testarossa, stuur ze maar op hoor ;)

(Helaas werkt het "Ramonindedrift" filmpje niet bij mij)

.

Daan
07-05-2007, 12:05
Hierbij mijn bijdrage wat betreft foto's

Arie Timmermans
07-05-2007, 12:32
Robert, ook mijn dank is zeer groot voor de geweldige middag die we gehad hebben bij jou. Verzorging was prima en je had ook werkelijk overal aan gedacht! Ik vond het fantastisch om voor het eerst kennis te maken met meerdere personen van deze site. Toch leuk om weer bekende Ferrari-liefhebbers wederom te onmoeten. Complimenten voor je pand dat sportief ingericht is. Helaas hadden we zoveel om te zien en te kletsen dat we alles niet hebben kunnen doornemen. Dvd's, foto's, modellen etc., maar dat komt hopelijk wel een volgend keer. De aanwezige Ferrari's waren bijzonder gaaf en het was dan ook werkelijk genieten. Super van Ramon dat hij de Testarossa uitleende.
Robert, nogmaals mijn dank! Alle aanwezigen, fijn om julie te ontmoeten. Ik hoop jullie en de Ferrari's ook weer snel te zien.

.

nofear02
07-05-2007, 12:42
Mn enkelspel gewonnen meer de dubbel niet. Dus het doet wel een beetje pijn haha :D Nou, oscar zijn enkelspel was minder goed; althans; het blijkt zijn voet te zijn!:
Beste Mensen. Uitslag van het onderzoek:Twee middenvoets beentjes gebroken. Pijnlijk maar je gaat er niet dood van.Ook werken is geen probleem. Ik zag dat jullie een wereld middag hebben gehad. Volgende keer BEN IK ERBIJ. Ik neem nog maar een borrel. Zie jullie. Gr Oscar nou da's toch niet helemaal niks oscar, t was dus zeker geen onzin/ aanstelleritis! wel doodzonde en vervelend, maar de volgende keer kom je de schade gewoon inhalen. is de pijn wel een beetje dragelijk?
Pff.. Effe driften scheelde wel weinig op die Peugeot zonde van die Peugot man, als ik hem geraakt had. ;)Inderdaad! is een klassieker hoor; uit 1987 inmiddels :). Ik probeer overigens van alles om hem kapot te krijgen, maar t lukt niet; hij blijft maar lopen...:D. Is onze thuiswerk-rondbreng auto. En pilon bij dergelijke evenementen als gisteren; om afzetlint eraan vast te kunnen maken. Zeer belangrijke functie dus. Maar volgende keer toch maar ff uit t zicht om de hoek parkeren; wat een rotgezicht zeg op de foto's... :)
Hier komen de eerste Vu ;) . Nog wel een beetje wennen aan aan mijn nieuwe camera, dit zijn even een paar willekeurige van heel de dag :) Ik heb alles wel een beetje gecomprimeerd omdat de foto's anders erg groot warenKeurig gedaan hoor nielzo!
de dag voor mij was ook wel goed ik ben naar venray geweest de top was 270 km vandaagzo! jij hebt je dag ook goed besteed lex :D. Je hebt denk ik over de A73 gereden dan. Dat is een lekker weggetje ja...:D. Ik ben daar nog niet zo lang geleden ook geweest. Met die super-navigator die ik bij me had... (niels!! :D ) ben blij dat ik uiteindelijk nog vanuit die rimboe terug in de bewoonde wereld (randstad) teruggekomen ben. We waren bijna verdwaald! <proest> (nee hoor; je zal er wonen; heerlijk rustig man, de oude eigenaar van mijn wagen woont daar in de buurt; die heeft daar dus een fijne weg vlakbij zijn woonplaats zeg :D)

Ramon.S
07-05-2007, 12:59
Voor de liefhebbers heb ik trouwens nog een stukje film van het skateboardincident :P. Wat een figuur zeg hahaha. Ik zal hem morgen uploaden.

Groeten van IvoBen eigenlijk ook wel benieuwd naar onze rijksweg formule 1 race filmpje ;) van 0 naar 240 km! in Ivo-secondes

nofear02
07-05-2007, 13:01
De achteraf-lijst :) :

..2. Niels, 250lm
..3. Ivo, Scud F. Neveah
..4. Niels, Nielzo
..5. Johan, Ricars
..6. Erik, Manettino
..7. zoon
..8. Vicenzo, Vivado
11. Bram & -
12. Jaap -gtsTurbo - Ferrari 208 GTS Turbo
13. Cor, RedmondialTcab - Ferrari Mondial T cabrio
14. Pascal, Gakske
15. Arie, Arie T.
16. RobinE, Admin
17. Daan
18. Jan - Jan_K - Ferrari 360 Modena
19. Zoon
20. oscar, paulus, ingmar, rolee, ericM, Vu : verhinderd.

Pfoeh, voor hetzelfde geld waren het er 25 geweest!: dat zou wel erg veel geweest zijn hoor de 1e keer, slik! :D.

Wat was ik trouwens blij dat Kelly er was! En Robin Adm natuurlijk! Was ik vrij om met mensen te kletsen ;)

nofear02
07-05-2007, 13:06
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar onze rijksweg formule 1 race filmpje ;) van 0 naar 240 km! in Ivo-secondes. Hebben jullie dit circuitje gereden? Deze google-eartje-afbeelding had ik al klaar gemaakt, maar ik ben er niet meer aan toegekomen, dit hier eerder te posten. En t was zó druk, kon het zelf niet meer uitvoeren. Behalve voor Ricars en Admin dan, vet na 15.30 u :D.
Dit rondje ging ik dus vrijdag-avond even opmeten; was 7,4 km totaal dacht ik. Waarvan de laatste 1,4 km dus met lekke band.. :(

Ramon.S
07-05-2007, 13:09
Hebben jullie dit circuitje gereden? Deze google-map had ik al klaar gemaakt, maar ik ben er niet meer aan toegekomen, dit hier eerder te posten. En t was zó druk, kon het zelf niet meer utivoeren. Behalve Ricars en Admin dan, vet na 15.30 u :D.
Dit rondje ging ik dus vrijdag-avond even opmeten; was 7,4 km totaal dacht ik. Waarvan de laatste 1,4 km met lekke band..:(.Nee ik ben richting Alblasserdam gereden voor de Shell er weer af terug richting Dordrecht."gone in 300'sec" ;

nofear02
07-05-2007, 13:29
Nee ik ben richting Alblasserdam gereden voor de Shell er weer af terug richting Dordrecht."gone in 300'sec" ;) Ohw een nóg groter rondje dus! en die is ook geweldig! = bij hi-ambacht eraf, richting ridderkerk en daar er weer op, en dan naar breda die bocht naar rechts, 270 graden, naar beneden, van de a-15 de a-16 op; wieieieieieieieieie w, en weer gas... prachtig Ramon

Scuderia Ferrari Nevaeh
07-05-2007, 13:37
Werkt bij mij ook niet in Quicktime, maar in VLC (http://www.videolan.org/vlc/) werkt het prima!

Ik zal hem vanavond nog in wmv converteren en uploaden zodat iedereen hem kan zieN

.

Scuderia Ferrari Nevaeh
07-05-2007, 13:39
Nee ik ben richting Alblasserdam gereden voor de Shell er weer af terug richting Dordrecht."gone in 300'sec" ;)

Hij komt er vanavond zeker op, ben er inmiddels druk mee bezig ;)

gakske
07-05-2007, 13:39
Hebben jullie dit circuitje gereden? Deze google-eartje-afbeelding had ik al klaar gemaakt, maar ik ben er niet meer aan toegekomen, dit hier eerder te posten. En t was zó druk, kon het zelf niet meer uitvoeren. Behalve voor Ricars en Admin dan, vet na 15.30 u :D.
Dit rondje ging ik dus vrijdag-avond even opmeten; was 7,4 km totaal dacht ik. Waarvan de laatste 1,4 km dus met lekke band.. :(.

zo heeft cor gereden met mijn zover dat ik het eruit kan halen
was echt een gaaf ritje met onze vriend COR
nogmaals bedankt jong

nofear02
07-05-2007, 13:52
zo heeft cor gereden met mijn zover dat ik het eruit kan halen
was echt een gaaf ritje met onze vriend COR
nogmaals bedankt jongeTof! thnx Cor

GTSturbo
07-05-2007, 14:48
Het was weer een mooie dag Robert, bedankt voor je eeuwige gastvrijheid.
Heb wel weer genoten van al die mooie foto's die voorbij kwamen, klasse.
mooie closeups Cor!, mooie plaat van de turbomotor Daan!

Alleen de mooiste Ferrari van de dag heb ik nog niet gezien..... komt ie

GTSturbo
07-05-2007, 14:56
Hier komen nog een paar plaatjes van m'n telefoontje, dus niet al te kritisch mannen

nofear02
07-05-2007, 15:01
hey leuk jaap! ik wist helemaal niet dat je ook ff wt plaatjes geschoten had. prima hoor! die dvd kijken met zijn allen was ook erg leuk

Fumacher
07-05-2007, 15:03
Ik zie weer mooi fotomateriaal van de fotografen! Klasse heren ;)

Ook de foto's met de mensen erop zijn erg leuk. Je proeft de sfeer hier vanuit je bureaustoel. Volgende keer zullen we dus in Assen elkaar treffen. Daar zal ik zeker bij zijn

Fumacher
07-05-2007, 15:32
@Vu, Ivo heeft het krantenknipsel van ons lokale streekblaadje bij zich. Maandag krijg je 'm !!

Cor, ik heb t krantenknipsel. Erg bedankt hiervoor!:) Hij gaat in een lijstje aan de muur :

Pterps
07-05-2007, 18:33
Ik zie weer mooi fotomateriaal van de fotografen! Klasse heren ;)

Ook de foto's met de mensen erop zijn erg leuk. Je proeft de sfeer hier vanuit je bureaustoel. Volgende keer zullen we dus in Assen elkaar treffen. Daar zal ik zeker bij zijn!

Zeker leuk al die foto's! Ik ben bang dat ik in Assen ook alweer verstek moet laten gaan, ik was er al een beetje bang voor dat ik dit jaar niet zoveel meetings kon meemaken als vorig jaar, hopelijk wordt het wat later in dit seizoen wat beter :

admin
07-05-2007, 20:06
Fantastisch filmpje Ivo! Hij is nu onderweg naar de site, hier komt straks een linkje te staan

admin
07-05-2007, 20:17
Fantastisch filmpje Ivo! Hij is nu onderweg naar de site, hier komt straks een linkje te staan!

Et voila! Bedankt Ivo!

Download (http://f-chat.eu/downloads/20070506_F-Chat.wmv)

.

Vivado Ferrari
07-05-2007, 20:54
Gaaf filmpje Niels!! Dat ging hard op die snelweg! Grappig dat ik ook nog even aan kwam rijden en die "skateboardgabber" net wist te ontwijken.....Gaaf hoor! :

RedmondialTCab
07-05-2007, 21:17
Goede Film :D:D:D:

Ricars
07-05-2007, 21:23
Mooie foto's iedereen en heel vet filmpje Ivo.

Ik vond gister ook zeer geslaagd. Ramon bedankt dat ik heb ik kunnen meerijden in je Testarossa, naast Vivado, tijdens het skateboard incident :)

En Robert bedankt voor de gastvrijheid en natuurlijk het ritje in je 328. Echt waanzinnig!
Ik heb er ook nog een filmpje van gemaakt. Hier staat ie: http://f-chat.eu/downloads/ricars328.wmv Niet zo'n goede kwaliteit als Ivo's video, maar toch wel leuk. Ook grappig dat we beiden bij het accelereren alleen maar "wooooo" kunnen uitslaan :)

.

Reiben
07-05-2007, 21:33
Heel mooi allemaal jongens! Ik heb even de tijd nodig gehad om alles eens te kunnen lezen, maar als ik alles zo eens goed bekijk kan ik maar 1 conclusie nemen: de volgende keer moet ik eens uit het verre België komen om jullie wat gezelschap te houden.
Heel mooi filmpje trouwens!

Greetz

Reiben

PS: Ramon is toch wel een beetje prettig gestoord hé ;) Zo aanzetten :)

.

Vivado Ferrari
07-05-2007, 21:52

Ik vond gister ook zeer geslaagd. Ramon bedankt dat ik heb ik kunnen meerijden in je Testarossa, naast Vivado, tijdens het skateboard incident :)

En Robert bedankt voor de gastvrijheid en natuurlijk het ritje in je 328. Echt waanzinnig!
Ik heb er ook nog een filmpje van gemaakt. Hier staat ie: http://213.84.158.115/johan/ricars328.avi Niet zo'n goede kwaliteit als Ivo's video, maar toch wel leuk. Ook grappig dat we beiden bij het accelereren alleen maar "wooooo" kunnen uitslaan :)

Wooooooo....zeg dat wel! leuk filmpje! Ik vond het wel grappig dat we in Ramon's Testarossa reden en niet eens wisten waar we heen moesten!! Gelukkig heeft Robert je laten zien waar je naar toe moet rijden met een Ferrari!! Stap je volgende keer weer in? Hahahah

micha1980
07-05-2007, 22:13
mooie foto's en ik heb wederom wat moois gemist..echt balen dat ik moest werken, hopende dat er weer snel een meeting zal zijn, zodat ik erbij kan zijn.

admin
07-05-2007, 22:36
Fijn filmpje Johan!

Ik ben zo vrij geweest het filmpje even op de F-Chat server te zetten, dat download een stuk sneller! Hij is nu te vinden op http://f-chat.eu/downloads/ricars328.wmv! :)

Ik heb er ook nog een filmpje van gemaakt. Hier staat ie: http://f-chat.eu/downloads/ricars328.wmv Niet zo'n goede kwaliteit als Ivo's video, maar toch wel leuk. Ook grappig dat we beiden bij het accelereren alleen maar "wooooo" kunnen uitslaan :)

nofear02
07-05-2007, 23:36
Woooow, wat een posts allemaal :)! iedereen is even door het dolle heen :D. Geen wonder met zo'n filmpje. Fantastisch gedaan Ivo! We hebben plezier van je :D. Ik herkende aan de beelden heel goed de route. Zo heb ik dan nu ook even met Ramon 'meegereden'. Prachtig snel en zeker geen overdreven onverantwoord wild gedoe, het is allemaal 3-baans snelweg, en hij gaat helemaal links rijden, hij is echt niet gek. Dank daarvoor Ramon. We moeten immers geen cowboy-toestanden hebben. Zo'n dag moet niet in tranen eindigen. Het aankomen lopen van die knakker leek mij derhalve toch echt een beetje 'over the top' ;). En die geparkeerde peug, och, who cares?...:).

Het filmpje past daarbij ook nog eens prachtig in de beleving van deze dag zeg. Met een stel F-vrienden/-enthousiastelingen genieten van elkaar en de wagens. Het was echt geweldig hoor. Bij RobinAdmin deed ik bij een rustige 150 eens even beide ramen naar beneden, man je woei bijna uit dat ding, en derhalve kon ik hem zeggen; kijk, dit is nou even lekker uitwaaien :). Zijn krullen stoven ale kanten uit :D. Ook johan heeft die kick in een ritje goed ervaren. Heerlijk jongens!

Nogmaals dank Ivo. Een heerlijke afsluiting van die dag

RedmondialTCab
08-05-2007, 00:42
En jij reed geen 120 op weg naar huis! ;) 't is dat ik niet bij mijn skateboard kon.............

Maar je reed wel lekker open :) Helaas kan dat voorlopig niet meer...........:( Als je de knakkers uit de Bilt tenminste mag geloven. Maar gelukkig hebben die het heeeeel vaaaak fout! :D

Ciao, E.

Het was ff lekker om door te trappen. Ik heb goed de vangrailen in de gaten gehouden !!! :D:D:D:D

Ciao

.

micha1980
08-05-2007, 00:47
wat een geweldig filmpje; jongens mooi gemaakt :)

@Ramon....wat een geluid........:)
men kan er uren naar luisteren

.

nofear02
08-05-2007, 07:01
05.45u..... k heb nog maar eens 2x het filmpje bekeken. lekker hoor. kan nu weer met een gerust hart slapen.. ;). Nogmaals dank Ivo.

k zal trouwens niet wakker liggen van dat skateboard evenement. Als je direct de pauze toests aanklikt als 03.58 in je beeld verschijnt dan krijg je een mooi stilstaand beeld van onze grote vriend. Die skateboard staat daar maar raar half op de weg, maar het is daar rondom totaal vrij, dus er is ruim zicht. Er was echt niet veel aan de hand hoor.. :).

ps: dat uit de loods rijden van mijn wagen gaat wel érg relaxed tegenwoordig:... met duim en wijsvinger??? :D

Fumacher
08-05-2007, 09:44
Zal ik wat vertellen. Toen jullie daar waren was er een maatje van mij uit Roosendaal daar ook. Hij smste me " ik sta hier met 5 Ferrari's" .....ik wilde natuurlijk weten WAAR hij was. Dus belde m ff op en wat bleek nou, hij was in`Zwijndrecht. Hij is zwaar protestants en zn kerk staat daar achter t pand van Robert. Hij had dus kerkdienst, maar kwam t geweld van jullie dus tegen.

Je hebt m nog een hand gegeven Robert! Je had een zwarte zonnebril op? Althans dat zei die :)
maatje van me is best klein (1m60 ofzo) draagt bril en heeft rood haar

admin
08-05-2007, 10:15
Zal ik wat vertellen. Toen jullie daar waren was er een maatje van mij uit Roosendaal daar ook. Hij smste me " ik sta hier met 5 Ferrari's" .....ik wilde natuurlijk weten WAAR hij was. Dus belde m ff op en wat bleek nou, hij was in`Zwijndrecht. Hij is zwaar protestants en zn kerk staat daar achter t pand van Robert. Hij had dus kerkdienst, maar kwam t geweld van jullie dus tegen.

Je hebt m nog een hand gegeven Robert! Je had een zwarte zonnebril op? Althans dat zei die :)
maatje van me is best klein (1m60 ofzo) draagt bril en heeft rood haar.

Grappig Vu! Er was nog iemand die bij de kerk vandaan kwam en toevallig ook nog cameratas enzo bij zich had. Die heeft even uitgebreid staan fotograferen. Heeft thuis ook heel veel modellen van Ferrari's staan vertelde hij :) Ik heb hem een flyer gegeven, dus wie weet komt hij binnenkort kijken

nofear02
08-05-2007, 12:42
Zal ik wat vertellen. Toen jullie daar waren was er een maatje van mij uit Roosendaal daar ook. Hij smste me " ik sta hier met 5 Ferrari's" .....ik wilde natuurlijk weten WAAR hij was. Dus belde m ff op en wat bleek nou, hij was in Zwijndrecht. Hij is zwaar protestants en z'n kerk staat daar achter t pand van Robert. Hij had dus kerkdienst, maar kwam t geweld van jullie dus tegen.

Je hebt m nog een hand gegeven Robert! Je had een zwarte zonnebril op? Althans dat zei die :). Maatje van me is best klein (1m60 ofzo) draagt bril en heeft rood haar. Verrek zeg; dát is grappig Vu! Bizar. Wat is de wereld toch klein! Hoezo zwaar protestant? gereformeerd of hervormd?; het is daar juist een evangelische gemeente (een soortement een beetje amerikaans zeg maar waar ze ook zo lekker echt swingend/enthousiast zingen). Een hele grote zelfs, de achterkant van hun hal/loods komt uit in dezelfde straat als waar ik zit ja. Hun hal is net zo groot als de hele Gamma hoor. Is bekend in heel Z-Holland in die kringen. t Zijn prima mensen hoor, zij genieten ook wel van dingen. Afijn, die kerk is zó groot dat altijd het hele industrieterreintje bij mij volstaat met auto's dus vandaar dat ik dan maar een paar auto's van mij even als pilon gebruik en van die rood-witte linten spán. Werkt tot nu toe heel goed blijkbaar. Zowel met de Nwe Waterweg-rit als nu deze ClubMeet-1. Ik heb overigens niemand een hand gegeven, ik was geloof ik toen net binnen de dvd van Jan_K aan t bekijken van Belissimaas (was erg leuk! bedankt jan!) Maar dit getuigt er ook van en is ook leuk:
Grappig Vu! Er was nog iemand die bij de kerk vandaan kwam en toevallig ook nog cameratas enzo bij zich had. Die heeft even uitgebreid staan fotograferen. Heeft thuis ook heel veel modellen van Ferrari's staan vertelde hij :) Ik heb hem een flyer gegeven, dus wie weet komt hij binnenkort kijken!Goed dat jij het even noemt Admin. Ik had het nog willen vragen waar die nou ineens vandaan kwam, maar was er nog niet aan toegekomen. Dus hij was van die kerk. Grappig. Er liep trouwens op een gegeven moment ook nog een mooie jonge meid rond die wagens volgens mij?, iemand dát nog gezien ;). Vind dat tóch leuk hoor dat die mensen er ook van genieten. Ik ken zelfs een F-rijder die uit zijn geloof de zondag reserveert voor zijn gezin, en dan niet rijdt, maar er verder wél gewoon één heeft. Ik vind dat mooi. En trouwens; de scuderia ferrari gaat toch altijd aan het begin van het jaar op audiëntie bij de Paus? (de vorige had er toch ook een, of sla ik nou echt helemaal door? :D). Bizar, da's nou echt weer italië! Maar goed, daar is Ferrari dan ook bijna religie :D (laten we hier geen flauwe grappen over maken trouwens, ik laat graag iedereen hier in zijn waarde!). En dan vooral dit!:
Het kan ook anders, iemand anders van de overkant van de straat (waarschijnlijk een buurman of zo) zei letterlijk dat hij niet zo moest zeiken, omdat je dat nooit meer in je straat te zien krijgt :D. Hij genoot er zelfs van en zo kan het dus ook.Goed dat je dit vertelt Ivo! Dat moet je wel vertellen hoor hier op de draad. Is info die er wel bij hoort. Ik ben al weer méér ietsje gerustgesteld. Dat is toch geweldig?? Dat een ander uit de straat hem ff terecht wijst. En dus weer een liefhebber erbij! Ik vind dat fijn om te weten. Want het is ook nog eens zó: ik woon-werk hier bijna, en ik wil graag nog veel meer evenementen hier houden, en ik wil geen ruzie met 'de buurt'. En hoewel wij veel meer gelijk hadden dan hij, kunnen we er maar beter toch een beetje op letten... Laat die straatbewonders nou een beetje blij blijven met ons. Wij hebben ook die parkeerplaatsen nodig ;). En helemaaaaal voor de datum die ik later nog wel eens zal noemen (nog even wachten aub). Want er komt hier over een tijdje nog iets groooots. En dan heb ik de (hele) straat ff nodig... :). Ik zeg nog niks...:D (excuus).

nofear02
08-05-2007, 12:51
Afsluitend: Betreffende die man van het skateboard: Inhoudelijk hadden we allemaal alle begrip voor hem, maar er was geloof ik zelfs helemaal geen spelend kind in de buurt! het ging om 'als'. t ging meer om de manier van hoe hij verhaal kwam halen.

Verder denk ik dat we er iets 'te groots' van zitten te maken hier op de draad. Zó veelbetekenend was het zeker niet. Het stelde eigenlijk niet veel voor. En er was zeeeeker geen sprake van een ontstane onveilige situatie. We hadden ook al staan te overleggen met elkaar dat een F natuurlijk doorgaans een beetje agressief klinkt en al helemaal met een Tubi. Ik denk dat daar de schrik van die ouder vandaan kwam. laten we het hier maar niet meer téveel over hebben aub... dat doet niet recht aan deze waanzinnige dag, en zoveel stelde het helemaal niet voor :). Einde discussie aub.

mtange
08-05-2007, 18:36
Prachtig filmpje van deze dag zeg! Leuk dat ik toch wel al een aantal van deze straten op het filmpje herken ondertussen :)

Die Tubi klinkt volgens mij ook echt geweldig

Arie Timmermans
08-05-2007, 21:13
Hierbij nogmaals mijn dank voor Robert voor de organisatie afgelopen zondag.
Om ook nog iets over het skatebordincident te zeggen;Ramon heeft het keurig opgelost met betreffende persoon zonder provocerend te zijn waar ik bewondering voor heb.Het waren immers meer woorden dan daden en dus is alles fijn verlopen en heeft iedereen die aanwezig was verder kunnen genieten van deze fantastische meeting.Ik hoop er een volgend keer zeker weer bij te zijn

nofear02
08-05-2007, 21:32
Hierbij nogmaals mijn dank voor Robert voor de organisatie afgelopen zondag. En dus is alles fijn verlopen en heeft iedereen die aanwezig was verder kunnen genieten van deze fantastische meeting. Ik hoop er een volgend keer zeker weer bij te zijn.

Verhip, heb ik jullie eigenlijk al wel eens netjes bedankt voor alle dankbetuigingen?? Er staan er hier al veel op de draad en ook mijn pm-box liep vol :); ik ben alleen maar erg dankbaar en blij dat jullie het zó naar je zin gehad hebben. Ik heb er zelf ook erg van genoten, en dan met jullie reacties nog meer! Ik denk dat we hier nog vaak aan gaan terugdenken. Ik vind het ook echt een beetje de geboorte van een leuke groep !; member van f-chat.eu. Ik heb het geloof ik al wel gezegd, maar als je naar sommige foto's kijkt; hoe mensen lekker met hun armen over elkaar om met de handen in de broekzakken staat te 'hangen' buiten; je zíet gewoon dat het heerlijk relaxte is :D. Cor staat lekker met zijn bakkie koffie buiten op het trottoir! :D. Deze straat en dit pand leent zich er ook goed voor geloof ik. Lekker zo naar de wagens kijken, iedereen heeft het goed kunnen zien én horen. Ik vond de lunch ook heel bijzonder. Met zijn allen aan zó'n lange tafel. Prachtig!

Was het een beetje te eten trouwens allemaal ? ;). Ik heb genoten iig

575 GTC
10-05-2007, 22:15
Dat ziet er gezellig uit !

leuke foto's !

jammer dat ik er niets van wist bijna 2 weken zonder internet gezeten

als ik iets had geweten was ik zeker gekomen

messchien de volgende keer even bellen

Scuderia Ferrari Nevaeh
15-05-2007, 19:50
Het filmpje van de Testarossarit zonder muziek erachter is af. Ik heb hem al naar Robin gestuurd dus een dezer dagen zal hij erop komen te staan :D

Hierbij dan het filmpje van de Testarossa met alleen het geluid van de motor.

http://f-chat.eu/downloads/20070506_F-Chat_motor.mpg

Veel kijkplezier :D

mtange
15-05-2007, 22:45
Kijk, dat is wat we willen horen!! Wat een geluid man, echt helemaal top!

Ivo, bedankt dat je het filmpje ook zonder achtergrondmuziek voor ons gemaakt heb

smtln
23-05-2007, 16:14
Zoals in mijn "openingstopic" beloofd, hier een 5-tal foto's van de meeting (verwacht geen superkwaliteit, aangezien deze met een Nokia N73-toestel zijn gemaakt...