View Full Version : Stoelkantelhendeltje 348 kapot
Blijkbaar metaalmoeheid, het hendeltje is afgebroken.
zie de foto.
Heeft iemand toevallig nog zo'n hendeltje over, die ik kan overnemen?
Of weet iemand een verkoopadres?
http://www.parocom.nl/parocom_img/f348ts_stoelkantelhendel.jpg
Volgens Kroymans is dit onderdeel ook niet meer na te leveren, kreeg ik zojuist te horen. Ik ga dus nog maar even zoeken op internet wereldwijd, misschien heeft iemand toevallig nog een F-stoel liggen met een hendeltje. En anders toch maar wat klussen...
nofear02
18-06-2008, 19:33
Volgens Kroymans is dit onderdeel ook niet meer na te leveren, kreeg ik zojuist te horen. Ik ga dus nog maar even zoeken op internet wereldwijd, misschien heeft iemand toevallig nog een F-stoel liggen met een hendeltje. En anders toch maar wat klussen...IN het internationale gedeelte is een thread over f-parts Roland. ik zou zeggen; mail je een avondje suf en wellicht vind je er een. Gewoon al die bedrijven mailen.
Wereldwijd nergens iets gevonden, dus dat wordt zelf aan de slag...
Erikderaaf
19-06-2008, 13:57
Ik weet dat Ferrari ooit wel eens simpele onderdelen gebruikt die ook op alfa romeo modellen terug te vinden zijn. Zouden die niet zoiets of vergelijkbaars hebben/gebruiken?
Ben bij Alfa en Fiat geweest, maar die konden mij ook niet helpen.
nofear02
24-06-2008, 18:34
Ben bij Alfa en Fiat geweest, maar die konden mij ook niet helpen.
kan dat niet gelast worden roland, aan de onderkant zie je er toch niks van. is t metaal of aluminium. n klein beetje uitfresen en een lasnaad er overheen, klaar is kees.
ik heb hem klaar Roland, alleen Marlies is hem vergeten te posten.....
morgen komt hij naar je toe.
Ik ben benieuwd. Ik zal er een foto van maken en onder grote dankzegging op de site plaatsen.
Alle lof aan Steven! Heel heel heel erg bedankt.
Het is hem namelijk gelukt om naar mijn grote tevredenheid het hendeltje te repareren! Echt klasse. Volgens mij heeft hij hem 'open gemaakt', gelast, en vervolgens weer 'dicht gemaakt' met siliconen o.i.d. Ziet er wat mij betreft prima uit, ik ben zeer blij dat ik het hendeltje weer kan monteren.
Bedankt, Steven!
http://www.geboorte-kaartje.nl/img/stoelhendeltje-gemaakt.jpg
nofear02
26-06-2008, 15:22
Geweldig!
filiberke
26-06-2008, 15:58
Prachtig hoe iedereen mekaar via deze site helpt, hulde jongens!!!!
Johannus
26-06-2008, 16:02
En het hendeltje zelf ziet er weer super uit :D Mooi gedaan Steven!
het is in dit soort gevallen voor mij vooral de uitdaging om van een schijnbaar hopeloos geval toch nog iets goeds te maken.....
Gaat dit artikel nog steeds over het hendeltje, of gaat het nu ineens over schoonmoeders?
nofear02
27-06-2008, 16:01
Gaat dit artikel nog steeds over het hendeltje, of gaat het nu ineens over schoonmoeders?:D:D. minstens beiden denk ik! :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.